Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 3 Listopad 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Iwona Schymalla: TVP 1 nie będzie niczyim bastionem

Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych. więcej

Sąd: TVP nie może przerywać programów reklamami

TVP nie komentuje orzeczenia Sądu Najwyższego, który stwierdził, że publiczny nadawca złamał prawo, przerywając reklamami programy "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". TVN, która pozwała za to Telewizję Polską do sądu, nie ukrywa satysfakcji. więcej

"Przepisy czytelników" - nowe pismo z przepisami

Wydawnictwo Phoenix Press wprowadziło dzisiaj na rynek nowy miesięcznik “Przepisy czytelników”, który publikuje przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Programming Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Programming Coordinator

FOODCARE poszukuje osoby na stanowisko
INTERNATIONAL CATEGORY MANAGER

TVN International poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu

Canal + Cyfrowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. public relations

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tylko TVP 2 zyskała w październiku, Polsat liderem w grupie 16-49

Liderem rynku telewizyjnego w październiku br. była TVP 1. W grupie 16-49 na pozycję numeru 1 awansowała Telewizja Polsat. Ranking top 30 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

"Wiadomości" w górę, tracą "Fakty"

W październiku br. wzrost oglądalności wśród programów informacyjnych zanotowały jedynie “Wiadomości” oraz “Panorama”, która zmieniła godzinę emisji i najbardziej poprawiła swój wynik w rankingu. Najbardziej w dół poszła z widownia “Teleexpressu”. więcej

Odświeżony "Bluszcz" z nowymi autorami

Rafał Bryndal, nowy redaktor naczelny miesięcznika “Bluszcz” (Wydawnictwo Elipsa), od listopadowego numeru wprowadził zmiany w piśmie. Tytuł zyskał nową szatę graficzną, zmienioną zawartość i pozyskał nowych współpracowników. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wyszyńska: Wiadomości muszą być obiektywnym programem
- "Wiadomości" mają być rzetelne, budowane w oparciu o stary zespół - zapowiada nowa szefowa głównego programu informacyjnego TVP Małgorzata Wyszyńska. Ona sama wraca na wizję, z programu znika Danuta Holecka.
Coraz bliżej legalizacji product placement, przerwa reklamowa co 30 minut
Legalizacja product placement, wprowadzenie nowych pojęć, m.in. audiowizualnych usług na żądanie, procentowe gwarancje emisji utworów w języku polskim - to niektóre założenia projektu nowelizacji ustawy o rtv, który w minionym tygodniu przyjął Komitet Stały Rady Ministrów.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Iwona Schymalla: TVP 1 nie będzie niczyim bastionem

Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych. więcej

Sąd: TVP nie może przerywać programów reklamami

TVP nie komentuje orzeczenia Sądu Najwyższego, który stwierdził, że publiczny nadawca złamał prawo, przerywając reklamami programy "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". TVN, która pozwała za to Telewizję Polską do sądu, nie ukrywa satysfakcji. więcej

Tylko TVP 2 zyskała w październiku, Polsat liderem w grupie 16-49

Liderem rynku telewizyjnego w październiku br. była TVP 1. W grupie 16-49 na pozycję numeru 1 awansowała Telewizja Polsat. Ranking top 30 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

"Wiadomości" w górę, tracą "Fakty"

W październiku br. wzrost oglądalności wśród programów informacyjnych zanotowały jedynie “Wiadomości” oraz “Panorama”, która zmieniła godzinę emisji i najbardziej poprawiła swój wynik w rankingu. Najbardziej w dół poszła z widownia “Teleexpressu”. więcej

Zyskała tylko TVN, TVP Info znowu przed TVN 24

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2.  W grupie 16-49 zdecydowanym liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Inotel z usługą multiroom

Wielopolski operator telekomunikacyjny Inotel uruchomił usługę multiroom umożliwiającą niezależne oglądanie telewizji na dwóch odbiornikach w ramach jednego abonamentu. więcej

Radio
 
Lista przebojów ,,Billboardu" w Radiu Złote Przeboje

„Billboard AC Chart” to tytuł nowej audycji Radia Złote Przeboje. Od 6 listopada, w każdą sobotę, w programie prezentowane będą aktualne notowania listy przebojów magazynu „Billboard”. więcej

Adam Własiuk i Przemysław Demianowski w Grupie Eurozet

Do działu analiz i planowania strategicznego Grupy Eurozet dołączyli dwaj nowi pracownicy - Adam Własiuk i Przemysław Demianowski. więcej

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia ZET

Katarzyna Piecuch objęła stanowisko brand managera Radia ZET. Poprzednio była związana z agencją Euro RSCG Warsaw. więcej

Reklama
 
Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic. Akcję – opartą na motywie dzikiej pantery – przygotowały firmy Testardo Gram i Optimum Media OMD. więcej

,,Zawsze Wprost" - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group. więcej

Idealne połączenie w kampanii Tetley Black & Green (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa herbaty Tetley Black & Green. Akcję przygotowały agencja reklamowa Schulz Brand Friendly i dom mediowy OMD. więcej

M.in. BBDO, Eskadra, Media Direction walczą o kampanię o energetyce jądrowej

Resort gospodarki wyłonił sześć konsorcjów medialnych, z którymi w połowie listopada rozpocznie negocjacje cenowe dotyczące przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej - powiedział szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński. więcej

4Move sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej

Napój 4Move uzyskał tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej. Umowa PZPN-u z kontrolującą tę markę firmą FoodCare została zawarta na cztery lata. więcej

Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure. Akcję przygotowały firmy Just i Mediacom. więcej

Focus Media Group będzie reklamować Power Post

Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę reklamową poczty hybrydowej Power Post. Usługę tę wprowadza na rynek firma MMI, dawniej działająca jako Fibra-Hallo.pl. więcej

PO: "Nie róbmy polityki. Budujmy mosty", "Budujmy Polskę", "Budujmy drogi"

W najbliższych dniach będzie więcej billboardów z kandydatami PO w wyborach samorządowych; pojawi się na nich m.in. premier Donald Tusk; będą również spoty telewizyjne. więcej

Michał Rafa group account directorem w FireFly

Michał Rafa obejmie stanowisko group account directora w Grupie FireFly. Wcześniej był związany z Young&Rubicam, Mediacom Warszawa i Procter & Gamble. więcej

TVP zarobiła 12,5 mln zł na Wszystkich Świętych

Do 2007 roku w dniu Wszystkich Świętych stacje telewizji publicznej nie emitowały reklam. Trzy lata temu sytuacja się zmieniła, a liczba spotów i wpływów reklamowych w tym dniu z roku na rok systematycznie rośnie. więcej

Prasa
 
"Przepisy czytelników" - nowe pismo z przepisami

Wydawnictwo Phoenix Press wprowadziło dzisiaj na rynek nowy miesięcznik “Przepisy czytelników”, który publikuje przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników. więcej

Odświeżony "Bluszcz" z nowymi autorami

Rafał Bryndal, nowy redaktor naczelny miesięcznika “Bluszcz” (Wydawnictwo Elipsa), od listopadowego numeru wprowadził zmiany w piśmie. Tytuł zyskał nową szatę graficzną, zmienioną zawartość i pozyskał nowych współpracowników. więcej

Axel Springer zmienił się w Ringier Axel Springer

Wydawnictwo Axel Springer Polska od 1 listopada br. zmieniło nazwę na Ringier Axel Springer Polska. Zmiana objęła również logo spółki oraz zasady jej identyfikacji graficznej. więcej

Telekamery 2011: nowe kategorie i nowe zasady głosowania

Ogłoszono nominacje w plebiscycie “Telekamery Tele Tygodnia 2011” organizowanym przez Wydawnictwo Bauer. W 14. edycji konkursu pojawiły się nowe kategorie oraz zmieniono zasady głosowania. więcej

Robert Dobrzyński szefem artystycznym grupy "Komputer Świata"

Na początku listopada Robert Dobrzyński objął nowo utworzoną funkcję dyrektora artystycznego tytułów pod marką “Komputer Świat”, wydawanych przez Ringier Axel Springer Polska. Przeszedł z wydawanego przez Bauera magazynu “PC Format”. więcej

,,Zawsze Wprost" - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group. więcej

Francuski dziennik "Le Monde" zmienił właściciela

Trapiony znacznymi problemami finansowymi francuski opiniotwórczy dziennik "Le Monde" przejdzie pod kontrolę konsorcjum inwestorów, któremu przewodzi 79-letni lewicowy mecenas kultury Pierre Berge - poinformowało we wtorek kierownictwo gazety. więcej

Śledztwo prokuratury ws. publikacji "Wprost" o katastrofie smoleńskiej

Prokuratura zapowiada postępowanie w sprawie upublicznienia przez "Wprost" materiałów ze śledztwa dot. katastrofy smoleńskiej. Autorzy tekstu odpowiadają, że obowiązkiem dziennikarza jest informować społeczeństwo o jednym z najważniejszych śledztw. więcej

"National Geographic Polska" z kalendarzem ściennym

Do całego nakładu listopadowego numeru miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska), który ukazał się we wtorek 2 listopada br., dołączono kalendarz ścienny na 2011 rok. Tematem przewodnim kalendarza jest “Niesamowita planeta”. więcej

Internet
 
Facebook zawiesza deweloperów za sprzedaż danych użytkowników

Facebook na sześć miesięcy zawiesił twórców aplikacji, którzy sprzedawali informacje identyfikujące użytkowników serwisu. więcej

Polskie nastolatki kupują w internecie głównie na Allegro

Prawie 85 proc. polskich internautów w wieku 13-18 lat robi zakupy w sieci – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najczęściej korzystają w tym celu z Allegro.pl. więcej

Mark Zuckerberg z humorem o "Social Network" (wideo)

Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, z dystansem odnosi się do przedstawionej w filmie "The Social Network" historii powstania portalu. więcej

Zuzanna Matyjek w portalu Qlturka.pl

Do zespołu serwisu Qlturka.pl dołączyła Zuzanna Matyjek, która objęła nowoutworzone stanowisko zastępcy redaktor naczelnej witryny. więcej

Friendship Pages - nowość na Facebooku

Facebook uruchomił nową funkcję o nazwie Friendship Pages, która pozwala parze znajomych stworzyć specjalną stronę zawierającą historię ich interakcji w serwisie. więcej

Miliard subskrypcji w YouTube (wideo)

Użytkownicy YouTube już ponad miliard razy kliknęli w przycisk 'Subskrybuj'. więcej

Google pozywa amerykański rząd za faworyzowanie Microsoftu

Google pozwało do sądu amerykańskie władze zarzucając im niesprawiedliwe wykluczenie produktów firmy z umowy na modernizację systemu poczty e-mail w Departamencie Spraw Wewnętrznych (DoI). więcej

Kaspersky Lab ostrzega firmy przed portalami społecznościowymi

Szpiegostwo przemysłowe, luki w systemie bezpieczeństwa sieci korporacyjnej, marnowanie czasu pracy na czynności niezwiązane z obowiązkami służbowymi. Przed takimi zagrożeniami i stratami wynikającymi z faktu, że pracownicy coraz częściej odwiedzają portale społecznościowe w godzinach pracy zamiast robić to w domu, ostrzega firma Kaspersky Lab. więcej

Net Applications: Chrome wyraźnie w górę, tracą IE i Firefox

Internet Explorer i Firefox tracą udziały w rynku internetowych przeglądarek, co po raz kolejny wykorzystuje Chrome. więcej

OS3 dla Canpol Babies

Agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła internetowy serwis produktowy dla marki Canpol Babies. więcej

Agnieszka Głowacz: z K2 Internet do Pride&Glory Interactive

Agnieszka Głowacz rozpoczyna pracę w Pride&Glory Interactive. Wcześniej była związana z K2 Internet, OpusB, Saatchi&Saatchi i Instytutem Rozwoju Reklamy. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polskie nastolatki kupują w internecie głównie na Allegro

Prawie 85 proc. polskich internautów w wieku 13-18 lat robi zakupy w sieci – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najczęściej korzystają w tym celu z Allegro.pl. więcej

62 proc. Polaków zainteresowanych wyborami samorządowymi

Zainteresowanie wyborami samorządowymi deklaruje 62 proc. Polaków, udział w głosowaniu zapowiada 68 proc. badanych; 45 proc. ankietowanych wybierających się do urn nie ma żadnych preferencji co do kandydatów na radnych - wynika z sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Joanna Trzaska-Wieczorek szefem prezydenckiego biura prasowego
Gephard Group dla Kina 5D Extreme Wrocław
Aleksandra Markiewicz w Gephard Group
Anna Styczeń account managerem w Evolution PR
Technologie
 
Apple oskarża Motorolę o naruszenie patentów
Logitech prezentuje klawiaturę zasilaną światłem
Juniper: w 2015 r. na świecie sprzedanych zostanie 81 mln tabletów
NOM domaga się od Skarbu Państwa zwrotu 171 mln zł
Sony: 375 mln USD zysku
Gospodarka
 
MSP sprzedaje 53 proc. akcji Grupy Lotos
MFW: wzrost PKB Polski 3,50 proc. w 2010 r., 3,75-4,00 proc. w 2011 r.
W październiku inflacja wzrosła do 2,9 proc.
Nie ma nowych bankomatów
Liczba uczestników OFE wzrosła do 14,88 mln
NOM domaga się od Skarbu Państwa zwrotu 171 mln zł
MFW: wzrostu inflacji do ok. 3,5 proc. r/r w najbliższych 12 miesiącach
Kultura/Rozrywka
 
Leonardo DiCaprio jako "Diabeł w białym mieście"
Charlie Sheen złożył dokumenty rozwodowe
Elton John nie jest w stanie konkurować z Lady GaGa
Lindsay Lohan na odwyku bez przyjaciół
Asterix będzie w 3D
Courteney Cox nie zgadza się na rozwód
Emma Watson nie wierzy, że jest multimilionerką
James Nesbitt i Adam Brown w filmie "Hobbit"
Rihanna chce koncertować razem z Katy Perry
Will Ferrell: jestem lepszy od Brada Pitta
 

Blog
Piękno, prawda i dobro obecnej sytuacji

Mirosław Usidus

Fiesta na cmentarzu

Wanda Konarzewska

Świeczka dla terrorysty

Monika Luft

Śmierć obnaża chorobę mediów

Zbigniew Brzeziński

Wojewódzki i jego goła d...

Piotr Barełkowski

Popieramy Swoich Ludzi!

Ewaryst Fedorowicz

PAP i Izrael: Jak informować, żeby nikogo nie poinformować?

Jerzy Szygiel

Adam i Ewa wśród dopalaczy

Magda Furman

Bajer full

Ryszard Warta

Panie, panowie - czekam na konkrety

Marcin Stachoń

Nasz Gość
'Wstyd branżowy największą karą dla plagiatorów'

O negatywnych zjawiskach w branży marketingowej rozmawiamy z Romanem Jędrkowiakiem, właścicielem firmy doradztwa marketingowego CMO of the Year i inicjatorem organizacji Advertisers PL. więcej

Kwestionariusz
Joanna Ptasińska: najbardziej stresuje mnie... gdy przegrywam

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Joanna Ptasińska, członek zarządu i dyrektor kreatywna agencji Media Evolutions. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Key Account Manager
[ Wydawca serwisu młodzieżowego ]  | mazowieckie
Account Manager
[ sieć afiliacyjna Afilo ]  | mazowieckie
Programming Manager
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
Programming Coordinator
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
specjalisty ds. sprzedaży
[ Firma reklamowa ]  | mazowieckie
INTERNATIONAL CATEGORY MANAGER
[ FOODCARE ]  | małopolskie
copywriter
[ Goldensubmarine ]  | cała Polska
Programista PHP - Webdeveloper
[ Goldensubmarine ]  | cała Polska
Specjalista ds. Marketingu
[ TVN International ]  | mazowieckie
sales manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
project manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
content manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Sprzedawca reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Manager sprzedaży reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
PROGRAMISTA JAVA
[ Presspublica ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl