Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 5 Listopad 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Nic nie przebije gorącego newsa

- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl. więcej

Rusza kanał FOX (wideo)

W sobotę 6 listopada br. o 20.00 emisję w Polsce rozpocznie stacja FOX - nowy kanał tematyczny z zagranicznymi serialami. W dniu startu pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz platformy N (wywiad). więcej

Spada sprzedaż "Gazety Wyborczej" i "Faktu"

We wrześniu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - na przeciwnym biegunie “Super Express” i “Rzeczpospolita”. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawca serwisu młodzieżowego poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

sieć afiliacyjna Afilo poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Programming Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Programming Coordinator

FOODCARE poszukuje osoby na stanowisko
INTERNATIONAL CATEGORY MANAGER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP Info traci, a TVN 24 i Polsat News zyskują

W październiku br. wzrosła widownia TVN 24, Polsat News i Superstacji, a jednym kanałem informacyjnym, który stracił widzów, było TVP Info. Wśród kanałów biznesowych – tak jak w poprzednich miesiącach - stracił TV Biznes, a zyskał TVN CNBC. więcej

SDP: pozwy niszczą media, to forma cenzury

Żądanie od mediów przeprosin, kosztujących nieraz miliony złotych, to forma cenzury i prosty sposób na doprowadzenie redakcji do upadku - alarmuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum apeluje o lobbing na rzecz zmian w Kodeksie cywilnym, które takie praktyki uniemożliwią. więcej

Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci

47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci: nowy serwis TVP bardziej portalowy - tylko po co?
Nowa wersja serwisu tvp.pl przypomina portal informacyjny - uważają eksperci z branży interaktywnej. Wśród ocen grafiki i użyteczności tej odsłony portalu opinie są podzielone.
Disney Channel i Mini Mini tracą widzów, zyskały TVN 24 i Polsat News
Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - w październiku br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Rusza kanał FOX (wideo)

W sobotę 6 listopada br. o 20.00 emisję w Polsce rozpocznie stacja FOX - nowy kanał tematyczny z zagranicznymi serialami. W dniu startu pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz platformy N (wywiad). więcej

TVP Info traci, a TVN 24 i Polsat News zyskują

W październiku br. wzrosła widownia TVN 24, Polsat News i Superstacji, a jednym kanałem informacyjnym, który stracił widzów, było TVP Info. Wśród kanałów biznesowych – tak jak w poprzednich miesiącach - stracił TV Biznes, a zyskał TVN CNBC. więcej

W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)

Platforma Cyfra+ 3 listopada br. ruszyła z kampanią reklamującą promocje świąteczne. Podkreśla ona wartość oferty programowej operatora, przede wszystkim sportowej i filmowej. więcej

TVP 2: ,,Castle" słabsze od ,,Kości" i ,,Dr House"

Kryminalno-komediowy  produkcja “Castle” gromadzi w TVP 2 średnio 1,08 mln widzów. Dwójka przegrywa w tym paśmie z konkurencją nadającą między innymi „Kości” oraz serial „Dr House”. więcej

UPC ma 330 tys. klientów telewizji cyfrowej

Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 332,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 72 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę.  To najdynamiczniej rosnąca usługa operatora. więcej

Domo.tv pokaże jak mieszkają Richardson, Potocka i Lesz

Kanał Domo.tv wprowadzi w tym miesiącu do ramówki nowy program “Dach nad gwiazdami”, w którym Dorota Szelągowska odwiedzać będzie domy, pracownie i ulubione miejsca polskich gwiazd. więcej

'Kroniki Piotra Bałtroczyka z Warmii" w TV4

Począwszy od 28 listopada telewizyjna Czwórka będzie emitowała „Kroniki Piotra Bałtroczyka z Warmii”. To cykl czterech programów zrealizowanych podczas występu artysty w Teatrze Bajka w Warszawie. więcej

Jagiellonia Białystok z własnym magazynem w TVP

TVP  Białystok wprowadza na antenę cotygodniowy magazyn poświęcony grającej w piłkarskiej Ekstraklasie drużynie Jagiellonii Białystok - „Jaga, to my”. Będzie on emitowany od listopada w każdą środę o godz. 19.20. więcej

Radio
 
Radio ZET wzmacnia dział informacji

Do działu informacji Radia ZET i Chilli ZET dołączyły cztery osoby. Jak zapowiada Daniel Adamski, dyrektor informacji Radia ZET, nie jest to koniec zmian personalnych. więcej

Polskie Radio rozpoczyna emisję audycji wyborczych

Radiowa Jedynka wyemituje w sobotę rano pierwszy blok bezpłatnych audycji wyborczych, prezentujących kandydatów startujących w wyborach samorządowych. więcej

Reklama
 
Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci

47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc. więcej

"Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!" - ruszyła nowa kampania społeczna (wideo)

Pod hasłem “I love Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!” wystartowała nowa kampania społeczna, której celem jest upowszechnienie wiedzy na temat zapobiegania chorobom serca. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki. więcej

W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)

Platforma Cyfra+ 3 listopada br. ruszyła z kampanią reklamującą promocje świąteczne. Podkreśla ona wartość oferty programowej operatora, przede wszystkim sportowej i filmowej. więcej

Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w internecie

Unilever znalazł się na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców internetowych ostatnich 10 miesięcy, opracowanego przez firmę NewMedia Labs na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy internetowej AdReport. więcej

Nowa struktura kreacji agencji FireFly Creation

Zmiany w dziale kreacji agencji FireFly Creation. Za kierowanie zespołem copywriterów, art directorów, designerów i operatorów DTP będzie teraz odpowiadać czterech specjalistów. więcej

"Akademicki Poznań" - startuje kolejna odsłona kampanii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Akademickiego Poznania", której celem jest przyciągnięcie tegorocznych maturzystów do Poznania. więcej

Nikon: Honda Civic i 10 iPadów do wygrania w promocji

Nikon Polska rozpoczyna świąteczną promocję konsumencką pod hasłem "Jestem i są na to dowody". więcej

MIXX-Awards 2010: poznaliśmy zwycięzców

Wczoraj podczas Gali w Teatrze Capitol w Warszawie poznaliśmy zwycięzców w konkursie reklam internetowych MIXX-Awards 2010. więcej

Plus sponsorem ME w kolarstwie torowym

Sieć komórkowa Plus jest oficjalnym sponsorem i partnerem technologicznym Mistrzostw Europy Elity w kolarstwie torowym, które w dniach 5-7 listopada 2010 r. odbędą się w Pruszkowie. Honorowym Patronem imprezy jest Prezydent RP Bronisław Komorowski. więcej

Michał Lewandowski w Animatic Studio

Michał Lewandowski dołączył do zespołu Animatic Studio, gdzie objął stanowisko business development managera. więcej

Majonez Kielecki na billboardach

Na Pomorzu ruszyła nowa kampania billboardowa Majonezu Kieleckiego. więcej

Joanna Oczkowska awansowała w Multikinie

Joanna Oczkowska, dotychczas sales manager w Biurze Reklamy Multikina awansowała na stanowisko key account manager. więcej

Prasa
 
Spada sprzedaż "Gazety Wyborczej" i "Faktu"

We wrześniu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - na przeciwnym biegunie “Super Express” i “Rzeczpospolita”. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

SDP: pozwy niszczą media, to forma cenzury

Żądanie od mediów przeprosin, kosztujących nieraz miliony złotych, to forma cenzury i prosty sposób na doprowadzenie redakcji do upadku - alarmuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum apeluje o lobbing na rzecz zmian w Kodeksie cywilnym, które takie praktyki uniemożliwią. więcej

Nicolas Sarkozy znów oskarżony o szpiegowanie mediów

We Francji trwa polemika wokół publikacji tygodnika "Le Canard Enchaine", który oskarżył prezydenta Nicolasa Sarkozy'ego o nadzorowanie szpiegowania niektórych dziennikarzy. Pałac Elizejski i przedstawiciele rządu odpierają te zarzuty. więcej

Internet
 
Nic nie przebije gorącego newsa

- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl. więcej

Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)

Potwierdziły się ostatnie doniesienia o przygotowywanym przez Facebook systemie nagradzania aktywnych użytkowników usługi Places. Portal społecznościowy oficjalnie wprowadza usługę o nazwie Deals. więcej

Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w internecie

Unilever znalazł się na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców internetowych ostatnich 10 miesięcy, opracowanego przez firmę NewMedia Labs na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy internetowej AdReport. więcej

YouTube: 500 milionów wyświetleń promowanych filmów (wideo)

Użytkownicy YouTube już ponad 500 milionów razy odtworzyli promowane filmy w serwisie YouTube. więcej

Największe pomyłki Google według Marissy Mayer (wideo)

Marissa Mayer, wiceprezes ds. produktów do wyszukiwania oraz jakości użytkowej w Google, wskazała na największe pomyłki jakie jej zdaniem firma popełniła w trakcie swojej działalności. więcej

MIXX-Awards 2010: poznaliśmy zwycięzców

Wczoraj podczas Gali w Teatrze Capitol w Warszawie poznaliśmy zwycięzców w konkursie reklam internetowych MIXX-Awards 2010. więcej

252 mln zł ma kosztować internet w Podlaskiem dofinansowany z UE

252 mln zł ma kosztować budowa w Podlaskiem sieci szerokopasmowego internetu, która ma powstać dzięki dofinansowaniu z UE z programu "'Rozwój Polski Wschodniej" - poinformował w czwartek na konferencji prasowej marszałek województwa Jarosław Dworzański. więcej

Netia: mamy 11,1 proc. udziału w rynku internetu

Udział Netii w rynku szerokopasmowego dostępu do internetu wynosił 11,1 proc. na koniec III kw., poinformowali przedstawiciele spółki w czwartek. więcej

Ponad 50 mln zł na szerokopasmowy internet w województwie łódzkim

Ponad 50 mln zł z Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczą władze województwa łódzkiego na budowę sieci teleinformatycznej, mającej zapewnić powszechny dostęp do szerokopasmowego internetu. więcej

Netia pracuje nad akwizycjami sieci ethernetowych

Spółka telekomunikacyjna Netia nadal pracuje nad przejeciami lokalnych dostawców internetu, wynika z czwartkowych wypowiedzi prezesa Mirosława Godlewskiego. Przejęcia takich sieci to element strategii spółki niezależny od dużych akwizycji, nad którymi obecnie spółka również pracuje. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Aż 43 proc. polskich rodzin nie wysłało dzieci na wakacje

Wielu uczniów wakacje spędza w domu; 43 proc. rodzin nie wysłało dzieci nawet na tygodniowy wypoczynek, najczęściej z powodu braku pieniędzy - wynika z najnowszego sondażu CBOS "Wakacje uczniów - wyjazdy wypoczynkowe i praca zarobkowa". więcej

Technologie
 
iSuppli: Galaxy Tab tańszy w produkcji od iPada
Facebook: 200 mln mobilnych użytkowników, nowe aplikacje i łatwiejsze logowanie (wideo)
Mark Zuckerberg: iPad nie jest mobilny
Canalys: Android z ponad 20 mln sprzedanych smartfonów i 25 proc. rynku
Dell kupuje firmę Boomi
Netia: kupimy zarówno Dialog jak i Exatel
Panasonic: zysk i przychód w górę
Kingston: nowe dyski SSD dla odbiorców korporacyjnych
Raiffeisen Bank przechodzi na elektroniczne wyciągi
Gospodarka
 
Zamrożony próg podatkowy - zapłacimy więcej
PKO BP: ponad 3 mld zł zysku netto w 2010 r.
Jaki wybrać fundusz nieruchomościowy?
Polska na 70-ym miejscu rankingu 'Doing Business 2011'
Złoty silnie się umocnił, głównie do dolara
Rekordowa liczba transakcji na rynku mieszkaniowym
Stopa bezrobocia na poziomie 11,5 proc. w październiku
Netia planuje nowe akwizycje, rozważy dywidendę
BRE Bank: spodziewamy się stabilizacji poziomu rezerw
Pięć konsorcjów na krótkiej liście do budowy dworca Łódź za 1,9 mld zł
Spadł barometr koniunktury IRG SGH
Zysk Grupy Lotos wzrósł do 1050,99 mln zł
Cinema City: dziewiąty multipleks w Rumunii
Zysk Netii wzrósł o 193 proc. do 12,41 mln zł
Kultura/Rozrywka
 
Scarlett Johansson w filmie "Under the Skin"
Backstreet Boys w trasie z New Kids On The Block
Jennifer Aniston czyta brukowce
Daniel Radcliffe zupełnie inny niż kiedyś
Leonardo DiCaprio nie zabiera pracy do domu
Ryan Reynolds: brzydal może zdobyć piękną dziewczynę
"Justin Bieber: Never Say Never"
Anna Dereszowska z Jerzym Stuhrem i Maciejem Stuhrem
 

Blog
Ja w sprawie włosów.

Ewaryst Fedorowicz

Piękno, prawda i dobro obecnej sytuacji

Mirosław Usidus

Fiesta na cmentarzu

Wanda Konarzewska

Świeczka dla terrorysty

Monika Luft

Śmierć obnaża chorobę mediów

Zbigniew Brzeziński

Wojewódzki i jego goła d...

Piotr Barełkowski

PAP i Izrael: Jak informować, żeby nikogo nie poinformować?

Jerzy Szygiel

Adam i Ewa wśród dopalaczy

Magda Furman

Bajer full

Ryszard Warta

Panie, panowie - czekam na konkrety

Marcin Stachoń

Nasz Gość
Iwona Schymalla (szefowa TVP 1)

Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych. więcej

Kwestionariusz
Joanna Ptasińska: najbardziej stresuje mnie... gdy przegrywam

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Joanna Ptasińska, członek zarządu i dyrektor kreatywna agencji Media Evolutions. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
New Business Manager
[ Pentagon Media Team ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ Wydawca serwisu młodzieżowego ]  | mazowieckie
Account Manager
[ sieć afiliacyjna Afilo ]  | mazowieckie
Programming Manager
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
Programming Coordinator
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
specjalisty ds. sprzedaży
[ Firma reklamowa ]  | mazowieckie
INTERNATIONAL CATEGORY MANAGER
[ FOODCARE ]  | małopolskie
copywriter
[ Goldensubmarine ]  | cała Polska
Programista PHP - Webdeveloper
[ Goldensubmarine ]  | cała Polska
Specjalista ds. Marketingu
[ TVN International ]  | mazowieckie
sales manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
project manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
content manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Sprzedawca reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Manager sprzedaży reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl