Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 16 Listopad 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Zygmunt-Solorz Żak tworzy grupę medialną

Cyfrowy Polsat za 3,45 mld zł kupi 100 proc. akcji Telewizji Polsat. - Środki ze sprzedaży przeznaczę na rozwój moich projektów telekomunikacyjnych - zapowiada Zygmunt Solorz-Żak, który jest głównym akcjonariuszem obu spółek. więcej

Które tytuły prasowe Polacy czytają najchętniej?

Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły prasowe przez Polaków. Co jest liderem wśród dzienników i miesięczników? Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook wprowadza nowy system komunikacji (wideo)

Portal społecznościowy Facebook przedstawił w poniedziałek nową platformę komunikacyjną, w której poczta elektroniczna jest tylko jednym z elementów, i to nie najważniejszym. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio PLUS poszukuje osoby na stanowisko
DJ/Prezenter

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Project Leader / Account Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

In-Store Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Pentagon Media Team poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat zarobił 29 mln zł na Formule 1

Tegoroczne wyścigi w Formule 1 śledziło na antenie Polsatu nieco więcej widzów niż rok wcześniej. O 11 mln zł - do 29 mln zł -  wzrosły też wpływy reklamowe z transmisji. więcej

Wieczór wyborczy w TVP z TNS OBOP

TNS OBOP przygotuje dla Telewizji Polskiej szacunkowe dane dotyczące frekwencji oraz wyników wyborów samorządowych. Zostaną one zaprezentowane podczas wieczoru wyborczego, który emitowany będzie 21 listopada w TVP1 oraz TVP Info od 21.55. więcej

Przejęcie Polsatu przez Cyfrowy Polsat to dobry krok, ale i wielkie zaskoczenie (opinie)

Zdaniem analityków przejęcie 100 proc. akcji Telewizji Polsat przez Cyfrowy Polsat to dobry krok dla obu spółek, który pozwoli na budowę platformy medialnej, walkę z konkurencją i nowe inwestycje. Podkreślają jednak, że przejęcie jest zaskoczeniem dla rynku. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rekord rozgłośni regionalnych, zyskuje Eska
Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskują Audytorium 17 i Radio Plus. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
Duży wzrost PR III i Eski Rock, traci Radio ZET
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za sierpień-październik 2010 roku. Badany okres był  także udany Trójki, Eski Rock i TOK FM.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Zygmunt-Solorz Żak tworzy grupę medialną

Cyfrowy Polsat za 3,45 mld zł kupi 100 proc. akcji Telewizji Polsat. - Środki ze sprzedaży przeznaczę na rozwój moich projektów telekomunikacyjnych - zapowiada Zygmunt Solorz-Żak, który jest głównym akcjonariuszem obu spółek. więcej

Polsat zarobił 29 mln zł na Formule 1

Tegoroczne wyścigi w Formule 1 śledziło na antenie Polsatu nieco więcej widzów niż rok wcześniej. O 11 mln zł - do 29 mln zł -  wzrosły też wpływy reklamowe z transmisji. więcej

Wieczór wyborczy w TVP z TNS OBOP

TNS OBOP przygotuje dla Telewizji Polskiej szacunkowe dane dotyczące frekwencji oraz wyników wyborów samorządowych. Zostaną one zaprezentowane podczas wieczoru wyborczego, który emitowany będzie 21 listopada w TVP1 oraz TVP Info od 21.55. więcej

Przejęcie Polsatu przez Cyfrowy Polsat to dobry krok, ale i wielkie zaskoczenie (opinie)

Zdaniem analityków przejęcie 100 proc. akcji Telewizji Polsat przez Cyfrowy Polsat to dobry krok dla obu spółek, który pozwoli na budowę platformy medialnej, walkę z konkurencją i nowe inwestycje. Podkreślają jednak, że przejęcie jest zaskoczeniem dla rynku. więcej

Zyskały TVP 2 i TVN, traci TVP 1

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP 2 i TVN.  W grupie 16-49 liderem TVN, przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Polsat zarobił na siatkarkach 6,9 mln złotych

Mistrzostwa Świata w siatkówce kobiet 2010 transmitowane przez Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra dały nadawcy 6,9 mln złotych reklamowych wpływów. Największym zainteresowaniem cieszył się mecz Polska - Rosja. więcej

Polsat nie ma w planach nowych stacji tematycznych

Telewizja Polsat nie planuje na razie uruchomienia kolejnych kanałów tematycznych – poinformował na konferencji prasowej Maciej Stec, członek zarządu spółki. więcej

Cyfrowy Polsat ze wzrostem zysku i o 12 proc. liczby abonentów

Cyfrowy Polsat zakończył III kwartał br. wzrostem przychodów o 16 proc., a zysku netto – o 15 proc. W ciągu roku liczba abonentów platformy poszła do góry o 12 proc. i wyniosła na koniec września br. 3,28 mln klientów. więcej

Telewizja Polsat: 1093 mln zł przychodów w 2010 r.

Grupa Telewizji Polsat ma w 2010 r. zanotować przychody w wysokości 1093 mln zł i wynik EBITDA na poziomie 305 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki w poniedziałek. więcej

Sarah Palin ma własne reality show (wideo)

Na antenie amerykańskiej stacji TLC ruszył nowy reality show, którego główną bohaterką jest Sarah Palin. więcej

Cyfrowy Polsat kupi Telewizję Polsat za 3,75 mld zł

Cyfrowy Polsat kupi 100 proc. akcji Telewizji Polsat. Wartość transakcji ma wynieść 3,75 mld zł. W efekcie powstanie grupa medialna o rocznych przychodach ponad 2,4 mld zł. więcej

Cyfrowy Polsat: 68,39 mln zł zysku, wzrost o 14 proc.

Cyfrowy Polsat miał 68,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 60,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Fox również blokuje Google TV

Fox jest kolejną z największych amerykańskich stacji telewizyjnych, która zablokowała możliwość oglądania programów ze swoich stron internetowych za pośrednictwem platformy Google TV. więcej

Radio
 
Robert Klonowski popołudniami w Radiu Plus

Od 15 listopada Robert Klonowski prowadzi popołudniowe pasmo Radia Plus. Będzie go można usłyszeć od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-16.00. więcej

Reklama
 
,,Mój pierwszy raz" zachęca młodych do wyborów (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania zachęcająca młodych Polaków do udziału w wyborach. Akcję na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych przygotowała agencja Young & Rubicam. więcej

Poznań z lotu ptaka promuje się w Europie (wideo)

W zagranicznych stacjach telewizyjnych rusza wizerunkowa kampania Poznania. Wykorzystywane w niej spoty wyreżyserował Xawery Żuławski. więcej

Serce i Rozum kolędują w świątecznej kampanii telewizji TP (wideo)

Rusza świąteczna kampania reklamowa pakietów telewizyjnych TP. Akcję – opartą na wizerunku Serca i Rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaegde:cia. więcej

Gadający buldog w pierwszej kampanii kredytów mBanku (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania mBanku reklamująca jego ofertę kredytową. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Film it i MPG. więcej

Rafał Szysz odchodzi z ProMarki

Rafał Szysz zrezygnował z funkcji dyrektora generalnego stowarzyszenia ProMarka. Chce się skupić na działalności w firmie Stars i innych organizacjach branżowych. więcej

,,Profesjonaliści" reklamują Konto z Podwyżką w BGŻ (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ. Akcję – pokazującą niezbyt fachowych pracowników – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative. więcej

AdPlayer - nowa sieć reklamowa Agory

Agora udostępniła sieć AdPlayer obejmującą reklamy i niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem treści wideo. Nową ofertą zarządza Krzysztof Beniowski. więcej

Maciej Stec (Polsat): o 4-5 proc. w 2010 r. wzrośnie rynek reklamowy

Telewizja Polsat przewiduje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2010 roku o 4-5 proc. - poinformował Maciej Stec, członek zarządu stacji. więcej

Afekt i Grupa One-2-One razem

Agencja Afekt i Grupa One-2-One rozpoczęły współpracę strategiczną. Jej pierwszym efektem jest promocja „Zielone światło dla domówki” przygotowana dla piwa Lech Premium. więcej

Decathlon: Bądź pierwszy na stoku

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa sieci Decathlon. Akcję – promującą sprzęt do sportów zimowych – przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western. więcej

Rodzinna kampania reklamuje trany Möller's (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa norweskich tranów Möller’s. Akcję, utrzymaną w konwencji familijnej, przygotowały firmy Clos Brothers, Next Media i Maxus. więcej

Direct Traffic z nowym logotypem i serwisem internetowym

Agencja Direct Traffic ma nowe logo i serwis internetowy. Przygotował je dział interactive Grupy ClickAd, do której należy ta firma. więcej

Samsung Galaxy Tab w zimowej reklamie Play Online (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa Play Online. Akcję, w której pojawia się tablet Samsung Galaxy Tab, przygotowały wspólnie z P4 firmy Grandes Kochonos i Mediacom. więcej

,,Na wszelki wypadek" w kampanii Lux Medu

Pod hasłem „Na wszelki wypadek” trwa kampania reklamująca otwarcie nowego szpitala Grupy Lux Med. Akcję przygotowały firmy Salt and Pepper i Media Concept. więcej

eMarketer: do 2013 r. podwoi się wartość chińskiego rynku reklamy online

W bieżącym roku wydatki na internetową reklamę w Chinach mają wzrosnąć w porównaniu z rokiem ubiegłym o 37 proc. i sięgnąć 3,7 miliarda dolarów. więcej

Dratftcb z globalnym budżetem reklamowym marki Nivea

Firma Beiersdorf, do której należy marka Nivea, zatrudniła Draftfcb jak tzw. agencję wiodącą (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego. więcej

Zysk CAM Media spadł o 76 proc. do 0,45 mln zł

Spółka CAM Media miała 0,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2010 roku wobec 1,86 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Prasa
 
Które tytuły prasowe Polacy czytają najchętniej?

Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły prasowe przez Polaków. Co jest liderem wśród dzienników i miesięczników? Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych

Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w sierpniu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła “Świat Kobiety”. Zyskał tylko “Naj”, który rok temu był tygodnikiem, ale mimo tego i tak uplasował się on na ostatnim miejscu. więcej

Magazyny TV Bauera znów w wyższych cenach

Wydawnictwo Bauer zakończyło promocję cenową swoich magazynów telewizyjnych. Od numerów, które ukazały się w poniedziałek 15 listopada br., pisma wróciły do cen z pierwszej połowy września br. więcej

"Newsweek" połączył się z The Daily Beast

Amerykański "Newsweek" połączył się z portalem internetowym The Daily Beast. więcej

Agora musi przeprosić byłego ministra kultury

Wydawca "Gazety Wyborczej" ma przeprosić byłego ministra kultury Zdzisława Podkańskiego za podanie w 1996 r. anegdoty, iż chciał się on umówić wtedy z nieżyjącym już pisarzem i malarzem Józefem Czapskim - orzekł w poniedziałek Sąd Okręgowy w Warszawie. więcej

Zysk Point Group spadł o 82 proc. do 1,56 mln zł

Spółka medialna Point Group miała 1,56 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 8,96 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Udany trzeci kwartał Agory, zysk wzrósł o 18,8 proc.

Spółka Agora miała 12,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 10,10 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Agora: wartość rynku reklamy wzrosła o 7,5 proc. w III kw.

Wartość polskiego rynku reklamowego w III kwartale wyniosła 1,6 mld zł, wynika z szacunków grupy medialnej Agora. Oznacza to wzrost o 7,5% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. więcej

Internet
 
Facebook wprowadza nowy system komunikacji (wideo)

Portal społecznościowy Facebook przedstawił w poniedziałek nową platformę komunikacyjną, w której poczta elektroniczna jest tylko jednym z elementów, i to nie najważniejszym. więcej

93 proc. młodych polskich internautów korzysta z komunikatorów

Tylko 7 proc. korzystających z sieci polskich nastolatków z miast nie używa komunikatorów internetowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najpopularniejsze w tej grupie jest Gadu-Gadu. więcej

W III kw. K2 Internet zarobiła 1,4 mln zł

Zysk netto K2 Internet w III kw. 2010 r. wyniósł 1,4 mln zł. Grupa osiągnęła ponad 7 mln zł przychodów ze sprzedaży. więcej

W III kw. Agora zarobiła w internecie 23,4 mln zł

Przychody Agory z segmentu internetowego w III kw. br. wyniosły 23,4 mln zł. To o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej. więcej

ABI: 2,7 mln nowych subskrybentów światłowodowego internetu w III kw.

Firma badawcza ABI Research podała, że globalna liczba subskrybentów stacjonarnego szerokopasmowego internetu zwiększyła się o 1,4 proc. - z 456,5 miliona w II kwartale do 463 milionów w III kwartale bieżącego roku. więcej

"Pozytywne treści online dla dzieci"

Do końca lutego 2011 r. twórcy stron internetowych mogą zgłaszać swoje projekty do konkursu na najlepsze serwisy dla dzieci w wieku 6-12 lat, które edukują, rozwijają wyobraźnię i umiejętności oraz zachęcają do aktywnego udziału w życiu społecznym. więcej

Travelplanet.pl: milion zysku netto w III kw. 2010 r., spadek o 19,7 proc.

Spółka z branży turystycznej Travelplanet.pl miała 1,00 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2010 roku wobec 1,25 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Wieczór wyborczy w TVP z TNS OBOP

TNS OBOP przygotuje dla Telewizji Polskiej szacunkowe dane dotyczące frekwencji oraz wyników wyborów samorządowych. Zostaną one zaprezentowane podczas wieczoru wyborczego, który emitowany będzie 21 listopada w TVP1 oraz TVP Info od 21.55. więcej

93 proc. młodych polskich internautów korzysta z komunikatorów

Tylko 7 proc. korzystających z sieci polskich nastolatków z miast nie używa komunikatorów internetowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najpopularniejsze w tej grupie jest Gadu-Gadu. więcej

Polacy przekonani, że jadają zdrowo. Eksperci: to nieprawda

Trzy czwarte respondentów CBOS uważa, że odżywia się zdrowo lub bardzo zdrowo; jednak nawyki żywieniowe odbiegają od zaleceń dietetyków dotyczących np. jedzenia jarzyn, owoców i ryb - zauważa ośrodek w sondażu. więcej

Coraz więcej Polaków prowadzi własne firmy

Coraz więcej Polaków prowadzi własne firmy - wynika z badania SMG/KRC, dotyczącego nastawienia do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Odsetek ankietowanych prowadzących firmy wzrósł z 5 proc. w 2009 r. do 13 proc. w 2010 r. więcej

Public Relations
 
Monika Kinal managerem ds. komunikacji w MTV Networks International
Telma Group Communications dla Parku Handlowego Targówek i Domoteki
Ciszewski Financial Communications stworzył dział relacji inwestorskich
Unicorn Media dla Kancelarii KKW
PR time dla ING Real Estate Development
Technologie
 
Near Field Communication - w hotelu telefon komórkowy zastąpił klucz
Samsung Galaxy Tab w zimowej reklamie Play Online (wideo)
Zmiany organizacyjne w polskim oddziale Microsoftu
AMD wspiera MeeGo
W Białymstoku można płacić sms-em za bilet komunikacji miejskiej
IDC: wzrosty na rynku sprzedaży procesorów w III kw.
iSuppli: Samsung umacnia pozycję lidera na rynku pamięci DRAM
W Krakowie można płacić komórką za bilety komunikacji miejskiej
Cisco: zysk i przychód w górę
Gospodarka
 
Trzy lata rządu Donalda Tuska: Generalnie dobry kierunek, ale za mało determinacji
Deficyt budżetu wyniósł 41,82 mld zł po październiku, tj. 80,1 proc. planu
Inflacja wyniosła 2,8 proc. w październiku, zgodnie z oczekiwaniami
Rosną inflacja coraz bardziej zagraża lokatom
Niższe koszty restrukturyzacji zatrudnienia w grupie PZU
Cyfrowy Polsat oczekuje poprawy marży po połączeniu z Polsatem
Cyfrowy Polsat: 68,39 mln zł zysku, wzrost o 14 proc.
Empik planuje otworzyć do 50 nowych sklepów w IV kw. 2010 r.
Udany trzeci kwartał Agory, zysk wzrósł o 18,8 proc.
PZU: mamy ponad 12 mld zł kapitału, wciąż jestesmy zainteresowani akwizycjami
Umowa przedwstępna - jaką formę wybrać?
Stabilizacja kosztów produkcji sprzyja niższej inflacji
MCI: sześć nowych inwestycji na przełomie 2010/11 na max. 85 mln zł
Ruch: 3,23 mln zł straty netto w III kw. 2010 r., spadek o 60,8 proc.
PGE: przetarg na budowę elektrowni jądrowej w lipcu 2011 r.
Bioton: list intencyjny z Actavis ws. rozwoju i sprzedaży insulin
Cyfrowy Polsat: nie będzie dywidendy z zysku za 2010 r.
Asseco Poland: w tym roku kupimy jeszcze jedną polską firmę
Kultura/Rozrywka
 
"Hold My Hand" - nowy singiel na nowym albumie Michaela Jacksona
"50" - od 19 listopada nowa płyta Maryli Rodowicz
Brad Pitt chce zrobić film o górnikach z Chile
Bill Clinton ma kaca w Tajlandii
Johnny Depp: Angelina Jolie to równa babka
 

Blog
Teraz czas na telewizję

Mirosław Usidus

O BOR(z)e!

Andrzej Krajewski

Agonia towarzyska - czyli o wyrzucaniu z FB

Magda Gieorgica

Pierwsza Irlandia chodzi po prośbie, czyli eurogłowym pod rozwagę

Ewaryst Fedorowicz

Niech się mury pną do góry & konsolidują

Anna Mieszczanek

Demokryt w Krakowie (wpis osobisty - jesiennie nostalgiczny o przemijaniu)

Zbigniew Brzeziński

Coś porusza się w betonie...

Wanda Konarzewska

Elegancja Medialna

Paweł Tomczyk

O poprawę "prezia"

Hanna Kaup

Świeczka dla terrorysty

Monika Luft

Nasz Gość
Wzrosną wydatki promocyjne polskich miast?

- Sukcesy promocyjne konkretnych miast czy regionów przekonują pozostałe, że warto zwiększać wydatki na promocje - uważa dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. więcej

Kwestionariusz
Tomasz Zimoch: Czuję satysfakcję, gdy bolą mnie nogi po transmisji

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Tomasz Zimoch, dziennikarz sportowy Programu I Polskiego Radia. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
DJ/Prezenter
[ Radio PLUS ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
Analityk
[ Accenture ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Wiadomości Turystyczne ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Żyj zdrowo i aktywnie ]  | mazowieckie
Manager sprzedaży reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Sprzedawca reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Dyrektor Ośrodka Szkolenia i Rozwoju
[ Telewizja Polska ]  | mazowieckie
Sales Manager
[ In-Store Media ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Pentagon Media Team ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ Wydawca serwisu młodzieżowego ]  | mazowieckie
Account Manager
[ sieć afiliacyjna Afilo ]  | mazowieckie
Programming Manager
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
Programming Coordinator
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
specjalisty ds. sprzedaży
[ Firma reklamowa ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl