Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 23 Listopad 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Ludzie Chudego" przegrali z miłością i tańcem

Nadawany w Polsacie serial “Ludzie Chudego” oglądało mniej widzów niż stacja gromadziła w tym paśmie rok temu. Podczas jego emisji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku, a na produkcji zarobił 20 mln zł. W planach jest nakręcenie drugiego sezonu. więcej

Tomasz Bałuk: Polskiej reklamie brakuje odwagi

- Polska reklama jest obecnie dużo mniej odważna niż 10 lat temu - uważa Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o sytuacji w branży po kryzysie i efektywności komunikacji. więcej

Platforma N: czas na multiroom, przez rok dostępny za darmo

Platforma N od 22 listopada br. wzbogaciła swoją ofertę o zapowiadaną od ponad roku usługę multiroom. Pozwala ona na korzystanie z oferty platformy na dwóch połączonych ze sobą dekoderach w ramach jednego abonamentu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Gazeta Regionalna poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
UX & Interactive Unit Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. pozyskiwania treści dla portalu

Radio PLUS poszukuje osoby na stanowisko
DJ/Prezenter

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i ,,Trójka"

W październiku br. polskie stacje radiowe zarobiły z reklam 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wpływy reklamowe zanotowało RMF FM, a największe wzrosty tych przychodów - TOK FM i „Trójka”. więcej

Roman Młodkowski: moja praca to służba wobec widzów, pracowników i właścicieli

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału TVN CNBC. więcej

,,Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Prezes WP.pl: Reklamodawcy coraz chętniej korzystają z wideo
Wideo on-line to dziś strategiczny segment rynku internetowego, w Polsce i na świecie - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski.
"Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się we wrześniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (158 proc.) i “Wprost” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Ludzie Chudego" przegrali z miłością i tańcem

Nadawany w Polsacie serial “Ludzie Chudego” oglądało mniej widzów niż stacja gromadziła w tym paśmie rok temu. Podczas jego emisji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku, a na produkcji zarobił 20 mln zł. W planach jest nakręcenie drugiego sezonu. więcej

Platforma N: czas na multiroom, przez rok dostępny za darmo

Platforma N od 22 listopada br. wzbogaciła swoją ofertę o zapowiadaną od ponad roku usługę multiroom. Pozwala ona na korzystanie z oferty platformy na dwóch połączonych ze sobą dekoderach w ramach jednego abonamentu. więcej

Roman Młodkowski: moja praca to służba wobec widzów, pracowników i właścicieli

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału TVN CNBC. więcej

,,Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew. więcej

Najwięcej widzów oglądało wieczór wyborczy w TVP 1

Wieczór wyborczy w TVP 1 miał największą oglądalność spośród programów specjalnych nadanych po zakończeniu ciszy wyborczej w niedzielnych wyborach samorządowych – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Duży wzrost TVP 1 i TVN, Dwójka w dół o 7 proc.

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2.  W grupie 16-49 liderem TVN, przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Antoni Macierewicz nie musi przepraszać ITI

Antoni Macierewicz nie musi przepraszać ITI za swe słowa z 2007 r. o związkach tej firmy z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej ze środków FOZZ - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. ITI zapowiada apelację. więcej

Kuba Wojewódzki naruszył ciszę wyborczą? (wideo)

Kuba Wojewódzki podczas ostatniego programu "Mam Talent" mógł naruszyć ciszę wyborczą. Sprawę zbada policja. więcej

Koniec zdjęć do "Usta Usta", Królikowski i Gorczyca w trzeciej serii

W połowie listopada br. telewizja TVN zakończyła zdjęcia do trzeciego i zarazem ostatniego sezonu serialu obyczajowego “Usta Usta”. Emisja 10 nowych odcinków planowana jest na wiosnę 2011 roku. więcej

Jarosław Kaczyński będzie musiał przeprosić ITI?

1 grudnia zapadnie wyrok w procesie cywilnym, który grupa ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za jego słowa o przeznaczeniu dla ITI przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu stołecznej Legii. więcej

Radio
 
RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i ,,Trójka"

W październiku br. polskie stacje radiowe zarobiły z reklam 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wpływy reklamowe zanotowało RMF FM, a największe wzrosty tych przychodów - TOK FM i „Trójka”. więcej

TOK FM ostro w górę w Szczecinie, Eska w Poznaniu

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres sierpień - październik 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie oraz Poznaniu. więcej

Grupa RMF z cennikiem reklamowym na styczeń i luty

Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na styczeń i luty przyszłego roku. W ofercie spoty tańsze niż obecnie są w pakietach RMF3D i RMF na Maxxxa, a droższe w sieci RMF Maxxx. więcej

Reklama
 
Tomasz Bałuk: Polskiej reklamie brakuje odwagi

- Polska reklama jest obecnie dużo mniej odważna niż 10 lat temu - uważa Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o sytuacji w branży po kryzysie i efektywności komunikacji. więcej

RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i ,,Trójka"

W październiku br. polskie stacje radiowe zarobiły z reklam 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wpływy reklamowe zanotowało RMF FM, a największe wzrosty tych przychodów - TOK FM i „Trójka”. więcej

Neandertalczycy reklamują Bezlik Rozmów w Simplusie (wideo)

Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Bezliku Rozmów w Simplusie. Akcję – pokazującą neandertalczyków – przygotowały firmy 303 i Media Direction OMD. więcej

Anna Durczyńska: z ZenithOptimedia do Areny Media

Anna Durczyńska obejmuje stanowisko media managera w domu mediowym Arena Media. Ostatnio pracowała w ZenithOptimedia. więcej

Darmowa instalacja w promocji Panasonic Viera

Trwa promocja telewizorów Panasonic Viera 2D i 3D, w której kupione odbiorniki są bezpłatnie instalowane u klientów. Obsługą akcji zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House. więcej

Zegarek w kampanii Nordea Banku dla firm

W prasie rusza kampania reklamowa usług korporacyjnych Nordea Banku. Akcję – opartą na symbolu zegarka – przygotowały agencja Hand Made i dom mediowy MPG. więcej

Grupa RMF z cennikiem reklamowym na styczeń i luty

Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na styczeń i luty przyszłego roku. W ofercie spoty tańsze niż obecnie są w pakietach RMF3D i RMF na Maxxxa, a droższe w sieci RMF Maxxx. więcej

BNA, DDB i Profile przygotują markę Miasteczka Multimedialnego

Konsorcjum agencji BNA, DDB Warszawa i Profile wygrało przetarg na opracowanie strategii marki i promocji oraz identyfikacji wizualnej „Parku Technologicznego – Miasteczka Multimedialnego”. Projekt ten jest realizowany w Nowym Sączu. więcej

Intermarché i Bricomarché sponsorami Tauron Basket Ligi i PLK.tv

Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché zostały sponsorami Tauron Basket Ligi i partnerami telewizji internetowej PLK.tv. Współpraca potrwa do końca sezonu 2010/2011. więcej

G2 dla Chevroleta w Europie

Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet zatrudniła agencję G2 do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. więcej

,,Efektywność w transporcie" reklamuje Mitsubishi Fuso Canter

W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Mitsubishi Fuso Canter. Akcję pod hasłem „Efektywność w transporcie” przygotowały firmy Swiift i MEC Global. więcej

Loteria telewizyjna i składanka muzyczna w kampanii Volvo V60

W styczniu ruszy kampania reklamowa samochodu Volvo V60. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Otwórz się na przygodę z nowym Volvo V60”. więcej

BNP Paribas uruchamia globalną kampanię

BNP Paribas uruchamia globalną kampanię reklamową, która ma zwiększyć świadomość na temat marki na rynkach międzynarodowych. więcej

Prasa
 
"Regionalna" liderem wśród tygodników lokalnych

Gazeta “Regionalna”, wydawana w woj. lubuskim, była tygodnikiem lokalnym o największej sprzedaży we wrześniu br. Największym wzrostem pochwalić się może “Super Tydzień Chełmski”, zaś liderem spadku było “Słowo Podlasia”. więcej

Rupert Murdoch tworzy gazetę tylko na iPada

"The Daily" - taki tytuł ma nosić cyfrowa gazeta jaką koncern News Corp. tworzy z myślą o tablecie iPad. więcej

"Strategie" - nowy magazyn dla dyrektorów finansowych

Wydawnictwo Nathusius Investments wprowadziło na rynek nowy miesięcznik B2B „Strategie – Pismo dyrektorów finansowych” skierowany do top menedżerów zajmujących się finansami. więcej

Media Service Zawada z Edipresse Polska

Wydawnictwo Media Service Zawada podpisało z Edipresse Polska umowę na kompleksową obsługę prenumeraty wydawniczej swoich tytułów. więcej

Płyty z piosenkami Wojciecha Młynarskiego z ,,Gazetą Wyborczą"

We wtorek i środę wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić dwie płyty CD pt. „Wojciech Młynarski i jego piosenki". więcej

"Popcorn" z kalendarzem

Do całego nakładu grudniowego wydania miesięcznika “Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska), które ukazało się w poniedziałek 22 listopada br., dołączono kalendarz ścienny na 2011 rok. więcej

Aplikacja Mediów Regionalnych na iPhone'a i BlackBerry

Media Regionalne udostępniły nową wersję aplikacji na telefony komórkowe, dzięki której czytelnicy w łatwy sposób mogą przesyłać do redakcji zdjęcia i materiały wideo. MoDO jest  teraz dostępne na iPhone’a, BlackBerry, telefony z Windows Mobile oraz na platformę Java. więcej

Internet
 
80 tys. grup na Nk.pl - będą opcje dla firm

W serwisie Nk.pl założono już 80 tys. grup tematycznych. Niedługo pojawią się w nich dodatkowe opcje dla firm. więcej

Ipla z pakietem stacji informacyjnych

W aplikacji internetowej Ipla pojawiła się oferta Iplanews, dająca możliwość oglądania trzech kanałów informacyjnych: Polsat News, TV Biznes oraz Superstacji, za określoną opłatą abonamentową. więcej

Google kupi Groupon?

Google prowadzi rozmowy w kwestii przejęcia serwisu Groupon, umożliwiającego robienie zakupów grupowych w internecie. więcej

Grecki Travelplanet24 wchodzi do Polski

Grecka internetowa agencja turystyczna Travelplanet24 wchodzi na polski rynek z serwisem Tripsta.pl. więcej

Chrome odbiera IE udział w europejskim rynku

Średni udział Internet Explorera w rynku przeglądarek internetowych w 23 europejskich krajach spadł w październiku do poziomu 51,5 proc. Jeśli obecna tendencja się utrzyma, wkrótce aplikacja Microsoftu zejdzie poniżej granicy 50 proc. więcej

In-Stat: gry online i serwisy społecznościowe napędzają rynek wirtualnych dóbr

W bieżącym roku konsumenci mają wydać na wirtualne dobra 7 miliardów dolarów, a w roku 2014 ponad dwa razy tyle. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
50 proc. Polaków dobrze ocenia działalność Bronisława Komorowskiego

50 proc. Polaków dobrze ocenia działalność prezydenta Bronisława Komorowskiego; 20 proc. jest przeciwnego zdania; 30 proc. respondentów nie wyraziło swojej opinii na temat działalności głowy państwa - wynika z sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Sylwia Vogel PR managerem SARE
Noble Health wybrało agencję studio PRowokacja
PRactions rozpoczyna obsługę Sunrise System, Łukasz Jakubiak rzecznikiem prasowym
Agnieszka Krawczyńska awansowała w TBWA\PR
Kinga Czub w agencji 5tka PR & Marketing Szeptany
Sarto dla IBA Accounting Services
Magda Bulera pracuje dla Joanny Klimas
Technologie
 
Neandertalczycy reklamują Bezlik Rozmów w Simplusie (wideo)
Apple udostępnia iOS 4.2
Rupert Murdoch tworzy gazetę tylko na iPada
Dell podwaja zysk
MultiBank wprowadza nową usługę SMS
Frost & Sullivan: Europa Środkowo-Wschodnia liderem FTTH/B - Polska w tyle
Gospodarka
 
Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 704,7 mld zł
Coraz lepsze wyniki finansowe polskich firm
Inflacja bazowa po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 1,2 proc.
Po kryzysie: niewiele giełd odrobiło straty
RPP nie podniesie stóp procentowych z obawy przed umocnieniem złotego
Kultura/Rozrywka
 
Take That: 500 000 sprzedanych płyt w ciągu tygodnia
"Hey Jude" hitem The Beatles
Harry Potter zarobił 125 milionów dolarów w pierwszy weekend
Arnold Schwarzenegger chce wrócić do filmu
Wraca Superman
Lindsay Lohan nie będzie gwiazdą porno
Brodka, Socha i Pyrek walczą o tytuł "Kobiety Roku TVN Turbo"
 

Blog
Służący za darmo i z pocałowaniem ręki

Magda Gieorgica

Słowo i myśl odchodzą w przeszłość? Rzecz o radiu w kinematografii

Zbigniew Brzeziński

Profesjonalizm

Paweł Tomczyk

Joasia z Elą, językami mielą.

Ewaryst Fedorowicz

Teraz czas na telewizję

Mirosław Usidus

O BOR(z)e!

Andrzej Krajewski

Niech się mury pną do góry & konsolidują

Anna Mieszczanek

Coś porusza się w betonie...

Wanda Konarzewska

O poprawę "prezia"

Hanna Kaup

Świeczka dla terrorysty

Monika Luft

Nasz Gość
Tomasz Bałuk: Polskiej reklamie brakuje odwagi

- Polska reklama jest obecnie dużo mniej odważna niż 10 lat temu - uważa Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o sytuacji w branży po kryzysie i efektywności komunikacji. więcej

Kwestionariusz
Roman Młodkowski: moja praca to służba wobec widzów, pracowników i właścicieli

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału TVN CNBC. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
UX & Interactive Unit Manager
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
Specjalista ds. pozyskiwania treści dla portalu
[ Wirtualna Polska ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio PLUS ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
Analityk
[ Accenture ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Wiadomości Turystyczne ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Żyj zdrowo i aktywnie ]  | mazowieckie
Manager sprzedaży reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Sprzedawca reklam
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Dyrektor Ośrodka Szkolenia i Rozwoju
[ Telewizja Polska ]  | mazowieckie
Sales Manager
[ In-Store Media ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Pentagon Media Team ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ Wydawca serwisu młodzieżowego ]  | mazowieckie
Account Manager
[ sieć afiliacyjna Afilo ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl