Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 19 Grudzień 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Klienci nie zwracają uwagi na zasięg Facebooka

Reach blocki i week blocki to najbardziej pożądane formaty reklamowe na Facebooku - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska. więcej

2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (agencje)

Jaki był mijający rok w branży internetowej? Oceniają przedstawiciele agencji interaktywnych, m.in. Grzegorz Krzemień, Łukasz Lewandowski, Witold Kempa, Marcin Maj i Tomasz Michalik. więcej

4fun Media wybrało TVN zamiast At Media

Z końcem roku spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv i Rebel.tv, kończy współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z brokerem At Media. Od 2011 roku za obsługę reklamową spółki odpowiadać ma Grupa TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Biuro produkcji filmowej poszukuje osoby na stanowisko
sekretarka

Euro RSCG Digital poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Copywriter

Euro RSCG Digital poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Art Director

SZKOŁA TVN24/ WEEKENDOWA poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarski

SZKOŁA TVN24 / MIESIĘCZNA poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarski

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Nasze Seriale" zniknęły z kiosków

Tygodnik “Nasze Seriale” przestał się ukazywać w sprzedaży kioskowej. Wydawca magazynu, Ringier Axel Springer Polska, zamierza jednak utrzymać pismo jako projekt custom publishing, bo taki był zamysł docelowy spółki. więcej

Canal+ zrezygnował ze współpracy ze Springerem przy magazynie Cyfry+

Canal+ Cyfrowy nie będzie już współpracować z Ringier Axel Springer Polska w zakresie wydawania magazynu “Plus+” wysyłanego za darmo abonentom Cyfry+. Od 2011 roku za przygotowanie pisma odpowiadać będzie platforma we własnym zakresie. więcej

"Tancerze" przegrali z konkurencją i schodzą z anteny

Trzeci sezon serialu “Tancerze” miał mniej widzów niż emitowany rok wcześniej drugi sezon i przegrał z propozycjami głównych konkurentów TVP 2. Stacja definitywnie zakończyła emisję produkcji - kolejnej serii nie będzie. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (reklama/hosting)

Jaki był mijający rok w branży internetowej? Oceniają przedstawiciele sieci reklamowych i firm hostingowych, m.in. Anna Kaczmarska, Jarosław Roszkowski, Marcin Kuśmierz i Jacek Pasławski. więcej

Rok 2010 pod lupą branży PR - prognozy na 2011

Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Eliza Misiecka, Eryk Mistewicz, Barbara Kwiecień, Konrad Ciesiołkiewicz, Norbert Ofmański, Ryszard Solski, Paweł Trochimiuk, Piotr Czarnowski, Adam Łaszyn. więcej

Raport: Badacze rynku o 2010 r. - prognozy na 2011 r.
Infoeter w internecie: Polskie Radio i Radio ZET najlepsze
 
 
 
 
 
Telewizja
 
4fun Media wybrało TVN zamiast At Media

Z końcem roku spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv i Rebel.tv, kończy współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z brokerem At Media. Od 2011 roku za obsługę reklamową spółki odpowiadać ma Grupa TVN. więcej

Canal+ zrezygnował ze współpracy ze Springerem przy magazynie Cyfry+

Canal+ Cyfrowy nie będzie już współpracować z Ringier Axel Springer Polska w zakresie wydawania magazynu “Plus+” wysyłanego za darmo abonentom Cyfry+. Od 2011 roku za przygotowanie pisma odpowiadać będzie platforma we własnym zakresie. więcej

"Tancerze" przegrali z konkurencją i schodzą z anteny

Trzeci sezon serialu “Tancerze” miał mniej widzów niż emitowany rok wcześniej drugi sezon i przegrał z propozycjami głównych konkurentów TVP 2. Stacja definitywnie zakończyła emisję produkcji - kolejnej serii nie będzie. więcej

Wpadki telewizyjne: Olivier Janiak musi być na antenie (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

,,Magiczny tydzień" w kampanii Cyfry+ (wideo)

Ruszył konkurs „Magiczny Tydzień Cyfry+”. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez firmy Change Communications i MPG. więcej

Nowy portal usług interaktywnych w UPC

 Sieć kablowa UPC Polska uruchomiła nowy portal usług interaktywnych, który funkcjonuje w ramach telewizji cyfrowej operatora. więcej

Nowa Rada Programowa TVP

Rada Programowa Telewizji Polskiej wybrała w piątek spośród swoich przedstawicieli skład Prezydium. Przewodniczącym został Marek Krawczyk, a jego zastępcami Krzysztof Magowski i Jan Jakub Wygnański. więcej

Radio
 
Polskie Radio uruchomiło Polskie Radio 24, czyli informacyjne radio internetowe

Od niedzieli na platformie moje.polskieradio.pl można słuchać nowej stacji Polskie Radio 24, czyli informacyjnego radia internetowego Polskiego Radia. więcej

Eska liderem w Poznaniu, Radio ZET poza TOP5

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

Eska MusicGame - nowa muzyczna gra Eski

W serwisie Eska.pl pojawiła się gra muzyczna Eska MusicGame. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odgadywanie hitów znanych z anteny Radia Eska. Zabawa promowana jest hasłem: "Myślisz, że znasz wszystkie hity? Udowodnij!". więcej

Reklama
 
Klienci nie zwracają uwagi na zasięg Facebooka

Reach blocki i week blocki to najbardziej pożądane formaty reklamowe na Facebooku - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska. więcej

4fun Media wybrało TVN zamiast At Media

Z końcem roku spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv i Rebel.tv, kończy współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z brokerem At Media. Od 2011 roku za obsługę reklamową spółki odpowiadać ma Grupa TVN. więcej

Saatchi&Saatchi i G7 obroniły budżet PTC

Polska Telefonia Cyfrowa przedłuża współpracę z agencjami reklamowymi Saatchi&Saatchi Polska i G7. Obie odpowiadają za obsługę ATL marek tego koncernu. więcej

Wieczorkowski i Obuchowicz na billboardzie w kampanii ,,Małopolska na narty"

Rozpoczęła się kampania reklamowa „Małopolska na narty”. Akcję zainaugurował event z udziałem Jana Wieczorkowskiego i Bartosza Obuchowicza. więcej

Robert Sosnowski: seks to dla mnie... dużo radości bez uśmiechu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający Biuro Podróży Reklamy.   więcej

Innovations wyodrębnia komórkę Innovations_online

Innovations Communications Group wydzieliła ze swoich struktur Innovations_online. Nowa firma będzie odpowiadać za projekty w mediach interaktywnych. więcej

,,Magiczny tydzień" w kampanii Cyfry+ (wideo)

Ruszył konkurs „Magiczny Tydzień Cyfry+”. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez firmy Change Communications i MPG. więcej

Target BPO: koniec rozmów z Internet Group

Spółka Target BPO wypowiedziała umowę intencyjną, zawartą dniu 3 listopada z Internet Group dotyczącą ewentualnej współpracy przy restrukturyzacji biznesu call center należącego do Internet Group, wynika z piątkowego komunikatu spółki. więcej

Gap zatrudnia PHD

Dom mediowy PHD wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Gap. więcej

Igor Lasocki: z News Outdoor Poland do mediacore

Igor Lasocki objął stanowisko outdoor sales managera w firmie mediacore. Poprzednio pracował w News Outdoor Poland. więcej

Magdalena Kott marketing managerem w SKD Distribution

Magdalena Kott objęła stanowisko marketing managera w firmie SKD Distribution. Wcześniej pracowała m.in. w ZooM Advertising, Alior Banku i Banku Millennium. więcej

PicoP wsparty kampanią reklamową

W internecie trwa kampania reklamowa miniprojektora laserowego PicoP. Akcję przygotowała i prowadzi Grupa ClickAd. więcej

iPhone 4 w kampanii SkyCash

W internecie trwa kampania reklamowa systemu SkyCash. Głównym elementem akcji – realizowanej przez firmę Novem – jest konkurs, w którym można wygrać iPhone’a 4. więcej

Prasa
 
"Nasze Seriale" zniknęły z kiosków

Tygodnik “Nasze Seriale” przestał się ukazywać w sprzedaży kioskowej. Wydawca magazynu, Ringier Axel Springer Polska, zamierza jednak utrzymać pismo jako projekt custom publishing, bo taki był zamysł docelowy spółki. więcej

Canal+ zrezygnował ze współpracy ze Springerem przy magazynie Cyfry+

Canal+ Cyfrowy nie będzie już współpracować z Ringier Axel Springer Polska w zakresie wydawania magazynu “Plus+” wysyłanego za darmo abonentom Cyfry+. Od 2011 roku za przygotowanie pisma odpowiadać będzie platforma we własnym zakresie. więcej

"PC Format" liderem, "PC World" z największym spadkiem

Liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach był we wrześniu br. “PC Format”. Największy wzrost zanotował “CD Action”, na przeciwnym biegunie znalazł się natomiast miesięcznik “PC World”. więcej

XIII Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się 5 lutego, bilety od 180 do 350 zł

Dożywianie dzieci w szkołach z terenów najbardziej dotkniętych tegoroczną powodzią - na ten cel przeznaczone zostaną pieniądze zebrane podczas XIII już Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Impreza odbędzie się 5 lutego 2011 r w Auli Politechniki Warszawskiej. więcej

Ringier Axel Springer kupuje na Słowacji

Ringier Axel Springer Media AG przejął słowacki portal internetowym Azet.sk. Poprzez swoją spółkę zależną przejął 70 proc. udziałów w zarządzającej nim firmie. więcej

"Gazeta Wyborcza" z filmami "Opowieści z Narnii"

W najbliższy wtorek i środę z „Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić płyty DVD z dwoma częściami "Opowieści z Narnii" - filmem "Lew, czarownica i stara szafa” oraz „Książę Kaspian”. więcej

Świąteczny Newsweek z płytą "Rozmowy o życiu" Szymona Hołowni

W poniedziałek 20 grudnia ukaże się świąteczne wydanie tygodnika Newsweek. Do części nakładu świątecznego wydania zostanie dołączona płyta DVD Newsweeka i TV Religia "Rozmowy o życiu" z programami Szymona Hołowni. więcej

Internet
 
Klienci nie zwracają uwagi na zasięg Facebooka

Reach blocki i week blocki to najbardziej pożądane formaty reklamowe na Facebooku - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska. więcej

2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (agencje)

Jaki był mijający rok w branży internetowej? Oceniają przedstawiciele agencji interaktywnych, m.in. Grzegorz Krzemień, Łukasz Lewandowski, Witold Kempa, Marcin Maj i Tomasz Michalik. więcej

Odzyskiwanie kontaktów w Gmailu

Skasowałeś kontakt w Gmailu zanim zdałeś sobie sprawę, że nadal go potrzebujesz? Google wprowadza możliwość odwrócenia takiej złej decyzji. więcej

Polacy najaktywniejszymi użytkownikami mediów społecznościowych w Europie

Polska ma najwyższe w Europie wskaźniki jeśli chodzi o korzystanie z mediów społecznościowych. więcej

Polska na tle innych krajów UE w dostępie do internetu - raport

W I kwartale 2010 roku dostęp do internetu miało 70 proc. gospodarstw domowych w 27 krajach Unii Europejskiej, w porównaniu do 49 proc. w roku 2006. więcej

K2 Internet: Paweł Sanowski zrezygnował, zarzuca "blokowanie dostępu do informacji"

Paweł Sanowski zrezygnował w ubiegłym tygodniu z funkcji członka rady nadzorczej spółki K2 Internet. więcej

Super-Pharm wyemituje serial na Facebooku (wideo)

Agencja interaktywna Digital One przygotowała dla sieci Super-Pharm serial online, który wystartował na Facebooku. Projekt ma charakter pilotażowy i potrwa do połowy stycznia 2011 r. więcej

Opera 11: 6,7 mln pobrań w 24 godziny

Firma Opera Software poinformowała, że w ciągu pierwszego dnia od udostępnienia najnowszej wersji przeglądarki internetowej Opera, aplikacja została pobrana 6,7 mln razy. więcej

Giftomania.pl - zbieraj punkty, zgarniaj nagrody. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Dla Polaków na świątecznych zakupach jakość ważniejsza od marki

Ponad dwie trzecie Polaków deklaruje, że podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę zwraca na jakość produktów – wynika z sondażu CeBRiS. Do marki takie znaczenie przywiązuje nieco mniej niż połowa respondentów. więcej

Przeciętny Polak konsumuje rocznie 90 litrów piwa

Oczekiwania brytyjskich kobiet co do płatności na randce zdecydowanie zaskoczyłyby polskiego mężczyznę. Polak, przyzwyczajony, że płaci za piwo, które zamówi jego partnerka w Wielkiej Brytanii takim podejściem wzbudziłby sensację. więcej

Jakie są oceny gospodarki i nastroje w wielkich polskich miastach?

Najlepsze nastroje ekonomiczne i oceny stanu gospodarki panują w wielkich miastach, najgorsze - na wsi - wynika z przekazanego z sondażu TNS OBOP. Badanie wskazuje na niewielką przewagę optymistów nad pesymistami. więcej

55 proc. Polaków pozytywnie o prezydencie. Głównie ci bogatsi i lepiej wykształceni

55 proc. badanych przez CBOS pozytywnie oceniło działalność prezydenta Bronisława Komorowskiego. Jedna czwarta Polaków oceniła dobrze prace Sejmu i Senatu - wynika z sondażu CBOS. więcej

Polacy oceniają, że sprawy w kraju idą w złym kierunku

Ponad połowa Polaków, badanych przez TNS OBOP, uważa, że sprawy w Polsce zmierzają w złym kierunku, a gospodarka przechodzi kryzys; optymizm wykazuje jedna trzecia respondentów. więcej

Public Relations
 
Wolf System i 112it.pl nowy klientami GutPR
Pełka Creatives i Pełka PR dla Mazowieckiego Regionalnego Funduszu Pożyczkowego
5tka PR obsługuje Ferratum Group
Technologie
 
Google: nowa generacja map na Androida (wideo)
RIM: przychód i sprzedaż BlackBerry o 40 proc. w górę
iSuppli: dobra końcówka roku dla producentów HDD
ABI: sprzedaż tanich komórek będzie rosła
Orange i Era rozpoczynają współpracę
Gospodarka
 
GDDKiA zamierza oddać 230 km autostrad, 71 km dróg ekspresowych w 2011 r.
Ile trzeba zarabiać, aby mieć dostęp do prestiżowych rachunków bankowych?
Polski rynek najmu jednym z najgorzej rozwiniętych w Europie
Superplus 98 już za ponad 5 zł, Euro 95 coraz bliżej tej granicy
Dwucyfrowe tempo wzrostu produkcji budowlano-montażowej
W 2013 r. rynek spożywczy osiągnie wartość niemal 280 mld zł
Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2011 r.
DM IDMSA: 'trzymaj' akcje TVN, wycena 16,90 zł
Park Przemysłowo-Logistyczny powstanie w Gdańsku
Moody's: Rating A2 Polski odzwierciedla wewnętrzną odporność jej gospodarki
LOT Business Lounge Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie
Ryszard Wysokiński dyrektorem centrum handlowego Galeria Krakowska
Urząd Regulacji Energetyki: wzrost cen energii o 7-8 proc. dla spółek Taurona i PGE
Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych: OFE mogą zaskarżyć przymusowe obligacje emerytalne
Produkcja przemysłowa kwitnie na gwiazdkę
Złoty tracił wobec euro i dolara
Nie będzie dużego wzrostu cen ciepła dla gospodarstw domowych
Kultura/Rozrywka
 
Zespołu Kamila Bednarka liderem sprzedaży płyt
"Asterix and Obelix: God Save Britannia": Gérard Depardieu znów Obeliksem
George Clooney w filmie "Gravity"
Kevin Spacey gejem?
Lindsay Lohan święta spędzi na odwyku
Justin Bieber z "Never Say Never" nominowany do Oscara
Mariah Carey spodziewa się bliźniąt
Colin Farrell: nie dla Bollywood
"Playing the Field": Gerard Butler piłkarzem
Zmarł Tomasz Dziubiński
Eva Mendes chciała zostać zakonnicą
 

Blog
Klątwa klątwę pogania

Magda Gieorgica

Seks w wielkim mieście

Wanda Konarzewska

Prawda, Prasa, Blog - rzecz o noweli ustawy: Prawo prasowe

Zbigniew Brzeziński

Blogo-sławienie

Mirosław Usidus

Jerzy Wenderlich usunięty z sali

Ryszard Warta

Ludzie wierzą dziennikarzom! Trzy zdjęcia

Jerzy Szygiel

Magiczny włącznik do innego świata

Marek Kacprzak

SMUTNY JAK POLAK

Magdalena Majchrzak

Polskie Mikołajki AD 2010.

Ewaryst Fedorowicz

Pawlak z PIS, Kargul z PO

Piotr Barełkowski

Nasz Gość
Paweł Pochwała, szef programu ,,Kawa czy herbata?

Z Pawłem Pochwałą, szefem „Kawy czy herbaty?”, rozmawiamy o zmianach, które widoczne będą w programie już z końcem stycznia, planach na przyszłość oraz zasadach, według których przygotowuje się programy telewizji śniadaniowej. więcej

Kwestionariusz
Robert Sosnowski: seks to dla mnie... dużo radości bez uśmiechu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający Biuro Podróży Reklamy.   więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
sekretarka
[ Biuro produkcji filmowej ]  | mazowieckie
Interactive Copywriter
[ Euro RSCG Digital ]  | mazowieckie
Interactive Art Director
[ Euro RSCG Digital ]  | mazowieckie
Interactive Account Manager
[ Euro RSCG Digital ]  | mazowieckie
Strategic Planner
[ Grupa Eskadra ]  | małopolskie
Account Manager
[ Grupa Eskadra ]  | małopolskie
New Business / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ ARBOinteractive Polska ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarski
[ SZKOŁA TVN24/ WEEKENDOWA ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarski
[ SZKOŁA TVN24 / MIESIĘCZNA ]  | mazowieckie
Dziennikarz współpraca
[ Onet.pl ]  | cała Polska
Specjalista Działu AI
[ Filmweb ]  | mazowieckie
Consultant
[ Delikatessen Brand & Design Agency ]  | mazowieckie
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży
[ Nazdrowie.pl ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl