Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 11 Styczeń 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Polsat wybrał producenta ,,Must be the music", kto w jury?

Polsat powierzył produkcję show „Must be the music. Tylko muzyka” firmie Intergalatic. Z jej ramienia projekt będzie koorydynował Jan Kępiński, reżyser pięciu edycji „Tańca z gwiazdami” oraz dyrektor realizacji ,,Big Brothera”. więcej

2,6 mln widzów ogląda serial "Prosto w serce" w TVN

Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”. więcej

Interaktywni o nowej Interii: Jest dobrze, ale...

Nowa wersja strony głównej Interia.pl zebrała pozytywne opinie od pytanych przez nas ekspertów z agencji interaktywnych. Przy czym wytknęli też oni serwisowi pewne usterki. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager - Specjalista ds. Mediów i Promocji

Grupa STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager - Specjalista ds. Nowych Klientów

Grupa STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
Grafik - Specjalista ds. kreacji

Nowy tematyczny kanał telewizyjny poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz Redakcji Informacji

Packard Bell poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu i PR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowa prowadząca "Wiadomości"

Anna Hałas-Michalska dołączyła do grona prowadzących poranne i popołudniowe wydania “Wiadomości” w TVP 1. więcej

Reklamy w telewizji: Kompania Piwowarska więcej, Grupa Żywiec mniej

W 2010 roku Kompania Piwowarska na reklamy telewizyjne przeznaczyła prawie połowę więcej środków niż rok wcześniej, za to Grupa Żywiec – 20 proc. mniej. O wiele więcej niż producenci napojów wydały na to firmy z kategorii „Żywność”. więcej

Jakub Bierzyński: internet to użyteczne narzędzie jak i wielki śmietnik

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
2010 rok pod lupą ekspertów

Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele różnych branż podsumowali 2010 rok. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi związanych z telewizją, internetem, reklamą, prasą, PR-em, radiem i badaniami rynku. więcej

"Must Be The Music" następcą "Idola" w Polsacie (wideo)

Polsat w marcu 2011 r. ruszy z emisją nowego talent-show “Must Be The Music – Tylko muzyka”. Wziąć w nim udział będą mogli wszyscy, którzy śpiewają lub grają na czymkolwiek. Program poprowadzi Maciek Rock, a w jury zasiądzie m.in. Adam Sztaba. więcej

Rok 2010 w branży telewizji płatnej; prognozy na 2011 r.
2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (blogerzy)
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Polsat wybrał producenta ,,Must be the music", kto w jury?

Polsat powierzył produkcję show „Must be the music. Tylko muzyka” firmie Intergalatic. Z jej ramienia projekt będzie koorydynował Jan Kępiński, reżyser pięciu edycji „Tańca z gwiazdami” oraz dyrektor realizacji ,,Big Brothera”. więcej

2,6 mln widzów ogląda serial "Prosto w serce" w TVN

Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”. więcej

Nowa prowadząca "Wiadomości"

Anna Hałas-Michalska dołączyła do grona prowadzących poranne i popołudniowe wydania “Wiadomości” w TVP 1. więcej

WOŚP w TVP 2 z niższą widownią niż rok temu

Relacje z XIX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy emitowane w Dwójce w minioną niedzielę miały mniej widzów niż transmisje z poprzedniego Finału rok temu. Nieco większą popularnością akcja cieszyła się natomiast na antenie TVN. więcej

Discovery liderem kanałów dokumentalnych, TVP Historia w górę

Liderem kanałów dokumentalnych w 2010 roku była stacja Discovery. Największe wzrosty przypadły BBC Knowledge oraz TVP Historia. więcej

Viva Polska liderem kanałów muzycznych i młodzieżowych

Viva Polska była liderem kanałów muzycznych i młodzieżowych w 2010 roku. Najwięcej w skali badanego okresu stracił kanał 4funTV. więcej

TVN rozpoczęła współpracę z Associated Press

Agencja TVN i Associated Press rozpoczęły w początkiem 2011 roku współpracę w zakresie dystrybucji archiwalnych treści wideo. więcej

Universal Networks: Tariq Syed szefem na Europę Środkowo-Wschodnią

Tariq Syed objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego Universal Networks International na Europę Środkowo-Wschodnią. Zarządzać będzie kanałami NBC Universal w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, w Czechach, na Słowacji i w krajach bałkańskich. więcej

Turniej Czterech Skoczni: 1,8 mln złotych wpływów reklamowych

Transmisje z Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2010/2011 przyciągnęły do TVP średnio 4,65 mln widzów. więcej

Seks w PRL-u w Kino Polska

Kino Polska wprowadza na antenę cykl Seks w PRL-u. W jego ramach  pojawią produkcje „pikantnego kina”wszystkich epok polskiego socjalizmu. więcej

Radio
 
,,Radio na Wizji" ruszy oficjalnie później

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom „Radio na Wizji” oficjalnie nie ruszy 10 stycznia, lecz w połowie miesiąca. Sygnał testowy w wersji niekodowanej dostępny jest za darmo za pośrednictwem satelity Hot Bird 13E od 17 grudnia. więcej

,,The Time of My Life" największym przebojem w historii Radia ZET

Za największy przebój w historii Radia ZET słuchacze stacji wybrali w plebiscycie piosenkę „(I’ve Had) The Time of My Life” z filmu „Dirty Dancing”. więcej

Reklama
 
Reklamy w telewizji: Kompania Piwowarska więcej, Grupa Żywiec mniej

W 2010 roku Kompania Piwowarska na reklamy telewizyjne przeznaczyła prawie połowę więcej środków niż rok wcześniej, za to Grupa Żywiec – 20 proc. mniej. O wiele więcej niż producenci napojów wydały na to firmy z kategorii „Żywność”. więcej

Jakub Bierzyński: internet to użyteczne narzędzie jak i wielki śmietnik

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group. więcej

ARC Rynek i Opinia będzie badać polskich celebrytów dla branży reklamowej

ARC Rynek i Opinia wprowadził do swojej oferty Brand & Celebrity – analizę wizerunku polskich gwiazd pod kątem ich udziału w działaniach marketingowych. Usługa wykorzystuje m.in. dane z badania Celebrity Monitor. więcej

Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym Ars Thanea

Marek Dorobisz objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Ars Thanea. Ostatnio pracował w Scholz & Friends Warszawa i Brainie. więcej

,,Jestem pewien" w telewizyjnej kampanii Ergo Hestii (wideo)

Kampania reklamowa oferty ubezpieczeń w Ergo Hestii z internetu przeniosła się do telewizji. Akcję pod hasłem „Ergo Hestia. Jestem pewien” przygotowały firmy Tipping Point i Brand Connection. więcej

Lisa Weinstein: z Mindshare do Starcom MediaVest Group

Lisa Weinstein objęła stanowisko dyrektora ds. mediów cyfrowych i badań w Starcom MediaVest Group. Wcześniej pracowała w Mindshare. więcej

Alicja Bugajska przeszła ze Springera do Muratora

Alicja Bugajska z początkiem stycznia br. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży regionalnej w Biurze Reklamy i Ogłoszeń “Super Expressu” (Murator). Odpowiadać będzie za rozwój regionalnych działów handlowych. więcej

Mazury Cud Natury docenione w plebiscycie za promocję regionu

Szwajcarska Fundacja "New7Wonders", organizator światowego plebiscytu na 7 Nowych Cudów Natury, uznała działania polskiego finalisty za najbardziej twórcze w wykorzystywaniu mediów do promocji swojej kandydatury - poinformował urząd marszałkowski w Olsztynie. więcej

Patrycja Feliksik: z Change Integrated do El Padre

Patrycja Feliksik objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej El Padre. Poprzednio pracowała w Change Integrated. więcej

Pracuj.pl: Zmień pracę na lepszą (wideo)

Od początku roku trwa kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Zmień pracę na lepszą” – przygotowały firmy SF1, Papaya i Easymedia. więcej

Trzy agencje walczą o globalny budżet reklamowy Lenovo

Przetarg na globalny budżet reklamowy Lenovo wkroczył w decydującą fazę. Rywalizują trzy agencje. więcej

Prasa
 
Biegluk przejął nadzór nad "Przeglądem Sportowym"

Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy “Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), od 10 stycznia br. przejął nadzór również nad dziennikami sportowymi wydawnictwa: “Przeglądem Sportowym” i “Sportem”. więcej

6-letnie dziewczynki w "Vogue Paris"

Spore kontrowersje wywołał specjalny grudniowo-styczniowy numer "Vogue Paris" - francuskiej edycji popularnego magazynu. więcej

5 lutego odbędzie się XIII Charytatywny Bal Dziennikarzy

Dożywianie dzieci w szkołach z terenów najbardziej dotkniętych tegoroczną powodzią - na ten cel zostaną przeznaczone pieniądze zebrane podczas XIII już Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Impreza odbędzie się 5 lutego 2011 r. w Auli Politechniki Warszawskiej. więcej

Innovation Media Consulting wchodzi do Polski

Firma konsultingowa Innovation Media Consulting otworzyła biuro w Warszawie. Kieruje nim Marek Miller, dotychczas związany z Polskapresse. więcej

Wiktor Świetlik w ,,Super Expressie"

Wiktor Świetlik dołączył do grona komentatorów „Super Expressu” (Murator). W każdy czwartek na łamach dziennika będzie ukazywał się jego felieton pod hasłem: „Uwaga! Zły Świetlik”. więcej

Alicja Bugajska przeszła ze Springera do Muratora

Alicja Bugajska z początkiem stycznia br. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży regionalnej w Biurze Reklamy i Ogłoszeń “Super Expressu” (Murator). Odpowiadać będzie za rozwój regionalnych działów handlowych. więcej

Akcje Ruchu znikną z GPW w dniu 17 stycznia

Akcje spółki dystrybucyjnej Ruch zostaną wykluczone z obrotu na GPW w dniu 17 stycznia. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z ,,Wielką Encyklopedią Medyczną"

19 stycznia wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się pierwszy z 23 tomów „Wielkiej Encyklopedii Medycznej”. Patronem honorowym kolekcji jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. więcej

Internet
 
Interaktywni o nowej Interii: Jest dobrze, ale...

Nowa wersja strony głównej Interia.pl zebrała pozytywne opinie od pytanych przez nas ekspertów z agencji interaktywnych. Przy czym wytknęli też oni serwisowi pewne usterki. więcej

Facebook miał 1,2 mld przychodu w pierwszych 9 miesiącach 2010 r.

1,2 miliarda dolarów przychodu i 355 milionów dolarów zysku - to wyniki finansowe Facebooka za pierwsze dziewięć miesięcy 2010 roku. więcej

Gwizdek24.pl - lifestylowy serwis sportowy SE.pl

Ruszył Gwizdek24.pl – serwis sportowy związany z portalem SE.pl. Zarządzający oboma stronami Murator zapowiada uruchamianie kolejnych serwisów tematycznych. więcej

509 mln subskrybentów szerokopasmowego internetu i ponad 40 mln IPTV

Na koniec III kwartału 2010 roku na świecie było 508,76 miliona subskrybentów szerokopasmowego internetu. więcej

Michał Walkiewicz na czele działu publicystyki Filmweb.pl

Michał Walkiewicz będzie prowadził dział publicystyczny, który w lutym pojawi się w serwisie Filmweb.pl. Wcześniej współpracował z serwisem – oraz innymi stronami i magazynami filmowymi – jako recenzent. więcej

Chip.pl, instalki.pl i strony IDG w AdTotal

Do AdTotal, sieci reklamowej Wirtualnej Polski, dołączyły strony chip.pl, instalki.pl, gizmodo.pl, techtrendy.pl i witryny IDG Poland. Wszystkie znalazły się w pakiecie AdTotal Tech. więcej

Rusza agencja KRC Media: e-marketing, IT i własne serwisy

Działalność rozpoczyna agencja interaktywna KRC Media. Firma – założona i prowadzona przez Rafała i Katarzynę Chmieleckich – oprócz świadczenia usług z zakresu e-marketingu i IT uruchomi własne serwisy. więcej

Twitter wkroczył w 2011 r. z nowym rekordem (wideo)

Średnio 6939 wpisów na sekundę odnotował serwis społecznościowy Twitter tuż po tym jak w Japonii rozpoczął się 2011 rok. więcej

Hyperion oferuje internet 100 Mb/s

Spółka Hyperion S.A. wdraża ultraszybki, szerokopasmowy dostęp do internetu. Już od tego roku klienci mogą korzystać z prędkości 100 Mb/s. więcej

Giftomania.pl - zbieraj punkty, zgarniaj nagrody. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
ARC Rynek i Opinia będzie badać polskich celebrytów dla branży reklamowej

ARC Rynek i Opinia wprowadził do swojej oferty Brand & Celebrity – analizę wizerunku polskich gwiazd pod kątem ich udziału w działaniach marketingowych. Usługa wykorzystuje m.in. dane z badania Celebrity Monitor. więcej

Prawie połowa Polaków nie ma żadnych oszczędności

Aż 63 proc. Polaków deklaruje, że posiada podstawową wiedzę z zakresu finansów, zaś 23% twierdzi, że jest ona dobra. Prawie połowa nie ma odłożonych żadnych środków na tzw. „czarną godzinę", ale jednocześnie Polacy chętniej, niż inne nacje zadłużają się, wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie grupy ING w 10 krajach na świecie. więcej

79 proc. Polaków chce pomagać biednym krajom

79 proc. Polaków uważa, że nasz kraj powinien wspomagać rozwój słabszych państw, 16 proc. sprzeciwia się temu. Zdaniem większości Polska powinna pomagać głównie krajom Afryki, a według 29 proc. - swoim wschodnim sąsiadom - wynika z badania OBOP dla MSZ. więcej

Public Relations
 
Klaudia Mencina pokieruje nowym działem w Solski Burson-Marsteller
Ekkom z Multum PR
Julita Pastuszka specjalistą ds. PR w Etna Group
Robert Majkut nowym klientem Magdy Bulery
Robert Phillips szefem Edelmana na Europę, Bliski Wschód i Afrykę
Litera PR dla Kongresu Tańca
Technologie
 
HTC: trzy nowe smartfony 4G (wideo)
Sony Ericsson prezentuje ultracienki smartfon Xperia arc (wideo)
Apple: pierwszego dnia milion pobrań z Mac App Store
LG: 3D bez okularów w urządzeniach mobilnych (wideo)
Lenovo: nowa oferta notebooków IdeaPad (wideo)
Toshiba: telewizory z dostępem do internetowej platformy Toshiba Places (wideo)
DisplaySearch: w 2010 r. sprzedano 3,2 mln telewizorów 3D
Sony: nowe telewizory LCD Bravia 2011
Kingston i USB 3.0 w 2011 r.
Lenovo: nowe komputery all-in-one (wideo)
LCD 3D od Panasonic
Nawigacja Orange przez dwa miesiące za darmo na telefonach Sony Ericsson
Gospodarka
 
Rewelacyjny rok Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy
Jacek Rostowski: Deficyt budżetu Polski wyniósł poniżej 45 mld zł w 2010 r.
DI BRE: akumuluj akcje Agory, wycena podniesiona do 28,9 zł
Jacek Rostowski: 'General government deficit' poniżej 3 proc. PKB w 2012 r.
MinFin: wzrost PKB może nie przekroczyć 3,5 proc. w 2011 r.
Wzrost cen mieszkań na koniec roku
Deficyt finansów publicznych przekroczył w 2010 roku 8,2 proc. PKB
Będzie mniej tanich leków
Kultura/Rozrywka
 
Monika Olejnik, Krystyna Czubówna, Włodzimierz Szaranowicz w filmie "Jeż Jerzy"
Johnny Depp zabija śmiechem Penélope Cruz
David Beckham znów tatą
Rihanna goni Elvisa Presleya
Matt LeBlanc: byłem skazany na porażkę
Monica Bellucci i Louis Garrel w "Un eté brulant"
 

Blog
Co się komu należy

Mirosław Usidus

Polska, Izrael i neonaziści

Jerzy Szygiel

WRR ...

Magda Gieorgica

Kolbergera żal.

Ewaryst Fedorowicz

Było, jest i będzie

Andrzej Kwaśniewski

Żaba Kermit w Panoramie, czyli temat dnia

Zbigniew Brzeziński

Poncyliusz Jest Najwyższy

Magda Furman

Seks w wielkim mieście

Wanda Konarzewska

Jerzy Wenderlich usunięty z sali

Ryszard Warta

Magiczny włącznik do innego świata

Marek Kacprzak

Nasz Gość
Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group (wywiad)

Współpracy wydawców na rzecz wzrostu czytelnictwa tygodników opinii chce Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”. – Jesteśmy zadowoleni z efektów pracy Tomasza Lisa – dodaje dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Kwestionariusz
Jakub Bierzyński: internet to użyteczne narzędzie jak i wielki śmietnik

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
PR Manager - Specjalista ds. Mediów i Promocji
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
New Business Manager - Specjalista ds. Nowych Klientów
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Grafik - Specjalista ds. kreacji
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Dziennikarz Redakcji Informacji
[ Nowy tematyczny kanał telewizyjny ]  | mazowieckie
Asystent /asystentka redakcji
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
Specjalista ds. marketingu i PR
[ Packard Bell ]  | mazowieckie
Reporter
[ Radio ZET ]  | mazowieckie
Dziennikarz - Redaktor - tematyka kobieca
[ Barbarella.pl ]  | mazowieckie
Redaktor Wydania Wiadomości
[ Radio ZET ]  | mazowieckie
stażysta w dziale sportowym
[ RMF FM ]  | mazowieckie
dziennikarz sportowy
[ RMF FM ]  | cała Polska
Sales Supervisor
[ K MAGAZINE ]  | mazowieckie
producent filmów fabularnych
[ Film Produkcja ]  | cała Polska
kierownik produkcji / producent
[ Film Produkcja ]  | mazowieckie
Sales Coordinator
[ ASTRA Central Eastern Europe ]  | cała Polska
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl