Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 26 Styczeń 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Największe miasta tną wydatki marketingowe

Zmniejszone wpływy z podatków, nadmierne zadłużanie się samorządów i wysoki deficyt państwa zmuszają samorządowców do cięć wydatków – najczęściej w marketing i PR. więcej

Ciąg dalszy zamieszania w TVP

Na 4 lutego wyznaczono termin posiedzenia RN TVP, podczas którego po raz kolejny przedłużone ma być zawieszenie prezesa Romualda Orła i członka zarządu Przemysława Tejkowskiego. Obaj nie pełnią obowiązków od 5 miesięcy. więcej

PiS oburzone ankietą "Nie"

Prawo i Sprawiedliwość wystosowało listy do Rady Etyki Mediów w sprawie opublikowanej w tygodniku "Nie" ankiety na temat politycznej przyszłości prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

IVO Software poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-commerce

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Zespołu Sprzedaży Video&Rich Media

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account manager

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

TELEWIZJA POLSAT poszukuje osoby na stanowisko
OPERATOR OBRAZU

TELEWIZJA POLSAT poszukuje osoby na stanowisko
KORESPONDENT REGIONALNY

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kinoplex - darmowe filmy od Gazeta.pl za reklamy

Gazeta.pl uruchomiła serwis Kinoplex, w którym można oglądać bezpłatnie filmy w zamian za oglądanie powiązanych z nimi reklam. Sponsorem startu witryny jest sieć FreeM. więcej

Polsat łączy redakcje "Wydarzeń" i Polsat News. Jarosław Gugała szefem informacji

Telewizja Polsat zdecydowała o połączeniu redakcji “Wydarzeń” z kanałem informacyjnym Polsat News. Nowym dyrektorem informacji i publicystyki nadawcy zostanie od 1 lutego br. Jarosław Gugała, dotychczas szef “Wydarzeń”. więcej

Google planuje rekordową rekrutację nowych pracowników

Google zamierza w tym roku zatrudnić ponad 6 tys. nowych pracowników. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ruszyło polskie Yahoo - na razie poczta i strona główna (wywiad)

Udostępniono polską wersję Yahoo, obejmującą obecnie stronę główną i pocztę mailową. O planach rozwoju portalu opowiada Bartłomiej Swojak, country content manager Yahoo Polska. więcej

Megapanel za listopad: Wirtualna Polska wyprzedza NK.pl

W listopadzie ub.r. zasięg Facebooka w Polsce wzrósł o prawie 500 tys. użytkowników, a zasięg NK.pl spadł o ok. 300 tys. Ten drugi serwis wyprzedziła Wirtualna Polska. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2010 roku
"7420 Milion od zaraz" spada z anteny Polsatu
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Ciąg dalszy zamieszania w TVP

Na 4 lutego wyznaczono termin posiedzenia RN TVP, podczas którego po raz kolejny przedłużone ma być zawieszenie prezesa Romualda Orła i członka zarządu Przemysława Tejkowskiego. Obaj nie pełnią obowiązków od 5 miesięcy. więcej

Polsat łączy redakcje "Wydarzeń" i Polsat News. Jarosław Gugała szefem informacji

Telewizja Polsat zdecydowała o połączeniu redakcji “Wydarzeń” z kanałem informacyjnym Polsat News. Nowym dyrektorem informacji i publicystyki nadawcy zostanie od 1 lutego br. Jarosław Gugała, dotychczas szef “Wydarzeń”. więcej

Polsat zwolnił około 20 osób

Telewizja Polsat rozstała się z około 20 osobami pracującymi w pionie realizacji stacji. Nadawca informuje, że zatrudnienie w tej jednostce uzależnione jest od aktualnych potrzeb produkcyjnych. więcej

BBC: do zwolnienia ponad 1000 pracowników

Ponad tysiąc pracowników brytyjskiego publicznego nadawcy BBC zostanie zwolnionych: 650 w nadającym za granicę Serwisie Światowym, a 360 w dziale internetowym - ogłosił w środę zarząd korporacji. więcej

Multimedia organizują "Wyprzedaż Arsenału" (foto)

Sieć Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” i potrwa do końca lutego br. więcej

Serial ,,Gra o tron" w kwietniu w HBO

HBO Polska pokaże w kwietniu serial „Gra o tron” na podstawie powieści fantasy George’a R.R. Martina. Amerykańska premiera serialu przewidziana jest tego samego miesiąca. więcej

Radio
 
Koniec płatnych ogłoszeń i audycji wyborczych w prasie, radiu i telewizji?

Klub Polska Jest Najważniejsza chce wprowadzić zakaz publikacji płatnych ogłoszeń i audycji wyborczych w prasie, radiu i telewizji. Posłowie PJN złożyli w Sejmie projekt nowelizacji Kodeksu wyborczego w tej sprawie. Propozycję jednoznacznie popiera tylko PO. więcej

RMF FM i Trójka zyskują w Lublinie, traci Eska

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik – grudzień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie. więcej

KRRiT wybiera kandydatów do Rady Nadzorczej Radia Łódź

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przesłuchała w środę sześciu kandydatów do Rady Nadzorczej Radia Łódź. W sumie do przesłuchania jest 11 kandydatów, rozmowy zakończą się w czwartek. więcej

Krzysztof Łuszczewski, dyrektor Radia na Wizji

Z Krzysztofem Łuszczewskim rozmawiamy o idei powstania Radia na Wizji, aspektach finansowych związanych z realizacją tego projektu oraz planach Polskiego Radia związanych z przyciągnięciem młodszych słuchaczy. więcej

Reklama
 
Największe miasta tną wydatki marketingowe

Zmniejszone wpływy z podatków, nadmierne zadłużanie się samorządów i wysoki deficyt państwa zmuszają samorządowców do cięć wydatków – najczęściej w marketing i PR. więcej

Beata Szcześniak: Konkurencja to motywacja do rozwoju

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Beata Szcześniak, Managing Director Macroscope OMD. więcej

,,Świat bez ograniczeń" i 4G w kampanii Play (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Play. Akcję pod hasłem „Świat bez ograniczeń” przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films i MediaCom Warszawa. więcej

Tchibo Espresso: Intensywne lub subtelne (wideo)

Pod hasłem „Intensywne lub subtelne” rusza kampania reklamowa dwóch nowych kaw Tchibo Espresso. Akcję przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa i Adv.pl oraz dom mediowy Initiative Media. więcej

Przyjacielska kampania reklamuje 4for2 Menu w McDonald's

Rusza kampania reklamowa 4for2 Menu wprowadzonego właśnie do restauracji McDonald’s. Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy Macroscope OMD. więcej

VivaKi: Polski oddział z Jerzym Kozakiewiczem dla całego regionu

Polski oddział grupy mediowej VivaKi będzie prowadzić jej politykę kadrową w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Wiąże się to z awansem Jerzego Kozakiewicza. więcej

Nowe logo PZPN od SaltPepper Brand Design

Nową identyfikację wizualną Polskiego Związku Piłki Nożnej przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie. więcej

Katarzyna Kijas: z Demo Effective Launching do S4

Katarzyna Kijas dołączyła do działu strategii agencji reklamowej S4. Poprzednio pracowała w Demo Effective Launching. więcej

Szabłowska i Leszczyńska awansują w Streetcom Polska

Teresa Szabłowska awansowała w Streetcom Polska na stanowisko communication managera. Natomiast Marta Leszczyńska objęła w agencji funkcję senior account managera. więcej

Google reklamuje Internetową Rewolucję

Google Polska prowadzi kampanię reklamową wspierającą cykl edukacyjny Internetowa Rewolucja. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy PanMedia Western. więcej

Sportklub szuka agencji kreatywnej

Kanał telewizyjny Sportklub szuka agencji, która przygotuje dla niego ogólną wizualizację, scenografię studia, oprawę telewizyjną i grafikę serwisu internetowego. Oferty można przesyłać do 7 lutego. więcej

Ewa Trzewikowska i Joanna Maksymiuk-Lipszyc w Euro RSCG 4D

Do działu kreacji agencji Euro RSCG 4D dołączył nowy zespół kreatywny. Ewa Trzewikowska zajmie stanowisko senior art director, a Joanna Maksymiuk-Lipszyc - senior copywriter. więcej

Codemedia pozyskała 1,1 mln zł z oferty prywatnej

Spółka Codemedia z grupy ADV pozyskała ponad 1,1 mln zł z przeprowadzonej oferty prywatnej i zadebiutuje na rynku NewConnect,. Notowane na NewConnect ADV zapowiedziało zamiar przeniesienia notowań na rynek główny. więcej

Prasa
 
PiS oburzone ankietą "Nie"

Prawo i Sprawiedliwość wystosowało listy do Rady Etyki Mediów w sprawie opublikowanej w tygodniku "Nie" ankiety na temat politycznej przyszłości prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. więcej

"Tele Panoramy" w kolorze i droższe

Dwumiesięcznik krzyżówkowy "Tele Panoramy" wydawany przez Phoenix Press na licencji Wydawnictwa Bauer od numeru lutowego (na rynku od 27 stycznia br.) drukowany będzie w pełnym kolorze. Tytuł zmieni także swoją zawartość i zdrożeje. więcej

Internet
 
Kinoplex - darmowe filmy od Gazeta.pl za reklamy

Gazeta.pl uruchomiła serwis Kinoplex, w którym można oglądać bezpłatnie filmy w zamian za oglądanie powiązanych z nimi reklam. Sponsorem startu witryny jest sieć FreeM. więcej

Google planuje rekordową rekrutację nowych pracowników

Google zamierza w tym roku zatrudnić ponad 6 tys. nowych pracowników. więcej

Cropp: Bileciki do kontroli - case study

“Bileciki do kontroli” - case study kampanii marki Cropp, która został nagrodzona w konkursie Mixx Awards 2010. więcej

Już 2 mld użytkowników internetu

Liczba użytkowników internetu przekroczyła 2 miliardy - poinformował w środę szef Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU), będącemu wyspecjalizowaną agendą ONZ. więcej

Facebook przejmuje Rel8tion

Facebook kupił firmę Rel8tion. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

Google kupiło SayNow

Google przejęło firmę SayNow. Szczegóły finansowe transakcji nie są znane. więcej

Yahoo: zysk w górę, przychód w dół i kolejne zwolnienia

Firma Yahoo zaprezentowała swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2010 rok. więcej

Ostryga będzie obsługiwać Play w social media

Ostryga rozpoczyna strategiczną obsługę marki Play w social media. Agencja wygrała przetarg prowadzony od listopada. więcej

Agnieszka Falkowska i Artur Roguski w Ogilvy Interactive

Agnieszka Falkowska i Artur Roguski rozpoczęli pracę w Ogilvy Interactive. Oboje objęli stanowiska junior project managerów. więcej

Wojciech Walczak strategic plannerem w FireFly Creation

Wojciech Walczak objął stanowisko strategic plannera w agencji FireFly Creation. Wcześniej pracował w Ambasada Brand Communications i PZL. więcej

Kidy.pl w nowej odsłonie

Firma Verco, przedstawiciel firmy Humana w Polsce, uruchomiła nową wersję sklepu internetowego Kidy.pl, oferującego produkty przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci oraz kobiet karmiących. więcej

Infornext.pl uruchamia kolejny serwis wieszjak.pl

Ruszył dom.wieszjak.pl – kolejny serwis poradnikowy Infornext.pl. To druga witryna firmy przygotowana według nowej linii graficznej i nawigacyjnej więcej

Kolejne miasta na Sweetdeal.pl

W serwisie zakupów grupowych Sweetdeal.pl pojawiły się oferty z Poznania, Łodzi i Trójmiasta. Witryna oferuje rabaty już w 22 miastach. więcej

Giftomania.pl - zbieraj punkty, zgarniaj nagrody. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Rob Hernandez global brand directorem Firefly

Rob Hernandez objął stanowisko brand directora sieci Firefly, którą utworzyła niedawno firma Millward Brown. Taką samą funkcję będą pełnić jeszcze cztery osoby. więcej

55 proc. Polaków pesymistycznie o sytuacji w naszym kraju

Większość respondentów (55 proc.) uważa, że sytuacja w naszym kraju zmierza w złym kierunku, przeważają też krytyczne opinie o sytuacji politycznej (42 proc.) - wynika z sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Orchidea PR dla Centrum Handlowego Osowa
Julia Poświatowska rzeczniczką Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego
PR Inspiration: awans Katarzyny Kurowskiej, Małgorzata Pstuś nową twarzą
Technologie
 
,,Świat bez ograniczeń" i 4G w kampanii Play (wideo)
Toshiba: na wiosnę tablet z Androidem 3.0
HTC wyprodukuje dwa telefony Facebooka?
In-Stat: w 2014 r. sprzedanych zostanie 58 mln tabletów
47,1 mln abonentów telefonii komórkowej w Polsce
IDC: 107 mln pecetów sprzedanych w 2010 r. w regionie Azji i Pacyfiku
Kolporter Info zmienił nazwę na Infover
Gospodarka
 
Jeronimo Martins zainwestuje 1,5 mld zł i otworzy 200 sklepów w 2011 r.
W 2010 r. spadła produkcja samochodów osobowych
Stopa bezrobocia wzrosła do 12,3 proc. w grudniu
Brakuje chętnych na kredyty gotówkowe i mieszkaniowe
Ruszył konkursu na prezesa i członków zarządu PKN Orlen
Spada zdolność kredytowa Polaków, czyli nowa Rekomendacja S
Ile można zarobić na wynajmie mieszkania?
Co ciągnie wzrost gospodarczy?
KNF: nowa Rekomendacja S dotyczącą kredytów hipotecznych
PKO TFI: wzrost aktywów o 2 mld zł dzięki sprzedaży w sieci PKO BP
Kultura/Rozrywka
 
Jennifer Lopez: nowy teledysk dziki i szalony
Penélope Cruz została mamą
Beyoncé eksperymentuje w Nowym Jorku
Angelina Jolie nie używa dżinsów
Jonathan Knight z New Kids On The Block gejem
 

Blog
Krajową Radę Radiofonii i Telewizji czas rozwiązać, czyli nowe rady nadzorcze radia w zderzeniu z orędziem Jana Dworaka (z cyklu: dwudziestolecie odpolityczniania)

Zbigniew Brzeziński

Oferzyści , ofiary czyli ,,broń swoich pieniędzy!"

Ewaryst Fedorowicz

Miliony użytkowników Facebooka zagrożone pozwem?

Marek Gieorgica

Ustawka kiboli w Sejmie!

Wanda Konarzewska

JACY JESTEŚMY NAPRAWDĘ

Magda Gieorgica

PO CO FAKTY TRACĄ WIDZÓW?

Piotr Barełkowski

Tu chodzi o człowieka

Hanna Kaup

Co się komu należy

Mirosław Usidus

Polska, Izrael i neonaziści

Jerzy Szygiel

Było, jest i będzie

Andrzej Kwaśniewski

Nasz Gość
Krzysztof Łuszczewski, dyrektor Radia na Wizji

Z Krzysztofem Łuszczewskim rozmawiamy o idei powstania Radia na Wizji, aspektach finansowych związanych z realizacją tego projektu oraz planach Polskiego Radia związanych z przyciągnięciem młodszych słuchaczy. więcej

Kwestionariusz
Beata Szcześniak: Konkurencja to motywacja do rozwoju

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Beata Szcześniak, Managing Director Macroscope OMD. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Stażysta / Junior Art Director
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
dziennikarz / reporter
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Marketing Assistant
[ MONDAY PR ]  | mazowieckie
Media Planner / Buyer
[ Media Concept ]  | mazowieckie
Specjalista ds. e-commerce
[ IVO Software ]  | pomorskie
Product Manager
[ Grupa Onet.pl ]  | małopolskie
Brand Manager
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
Dziennikarz / Dziennikarka
[ Orange sport i Orange sport info ]  | mazowieckie
Kierownik Zespołu Sprzedaży Video&Rich Media
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio PLUS ]  | kujawsko-pomorskie
ART DIRECTOR
[ Grupa Reklamowa Terytorium ]  | dolnośląskie
Key Account Manager
[ Grupa Reklamowa Terytorium ]  | dolnośląskie
Account manager
[ Marketing & Communications Consultants ]  | mazowieckie
Account executive
[ Marketing & Communications Consultants ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl