Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Lutego 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Uważam Rze" oceniane na 3+

Na “trzy z małym plusem” oceniają nowy tygodnik opinii “Uważam Rze. Inaczej Napisane” (Presspublica) zapytani przez Wirtualnemedia.pl dziennikarze, medioznawcy i przedstawiciele branży reklamowej. więcej

Wiosną TVN stawia na ,,X-Factor" i ,,Przepis na życie"

Muzyczny talent show „X-Factor” oraz serial „Przepis na życie” to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Co jeszcze zobaczymy? więcej

Polsat wprowadza muzyczne show i wzmacnia dzienne pasmo

Polsat wiosną wprowadzi do ramówki talent-show “Tylko muzyka. Must Be The Music” i serial obyczajowy “Linia życia”. Stacja zainwestuje też w rozwój dziennego pasma, umieszczając tam paradokumentalny serial “Trudne sprawy”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Polska Agencja Prasowa poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu sprzedaży zdjęć

Dom mediowy Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Programmingu Video

Grupa STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Grupa STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
Recepcjonistka / Asystentka Zarządu

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account manager

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Hanna Lis w TVN Style, stacja zbroi się na wiosnę

Hanna Lis poprowadzi program kulinarny w TVN Style. Format, oparty na zagranicznej licencji, ma pojawić się na antenie kobiecej telewizji wiosną. więcej

Dzienniki regionalne tracą, najwięcej "Gazeta Olsztyńska" i "Gazeta Pomorska"

Wszystkie najpopularniejsze dzienniki regionalne zanotowały w 2010 roku spadki sprzedaży. Najwięcej straciły “Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski”, “Gazeta Pomorska” oraz liderująca zestawieniu “Polska Dziennik Zachodni”. więcej

TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)

Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Cyfra+ ma 1,55 mln abonentów. W tym roku ruszy Canal+ HD

Cyfra+ zakończyła 2010 rok z taką samą liczbą abonentów jak poprzedni, ale więcej z nich wybierało droższe pakiety. W tym roku platforma stawia na rozwój kontentu premium i uruchomi wersję HD stacji Canal+. więcej

Tygodnik "Uważam Rze" już w sprzedaży (foto)

„Uważam Rze. Inaczej Pisane” – to tytuł nowego tygodnika wydawnictwa Presspublica, którego pierwszy numer trafił dzisiaj do kiosków. Pismo ma być "konserwatywno - liberalnym głosem w debacie publicznej". więcej

Większość dzienników zanotowała spadki w 2010 roku
Kora, Zapendowska, Sztaba i Łozo w jury "Must be the music"
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Wiosną TVN stawia na ,,X-Factor" i ,,Przepis na życie"

Muzyczny talent show „X-Factor” oraz serial „Przepis na życie” to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Co jeszcze zobaczymy? więcej

Polsat wprowadza muzyczne show i wzmacnia dzienne pasmo

Polsat wiosną wprowadzi do ramówki talent-show “Tylko muzyka. Must Be The Music” i serial obyczajowy “Linia życia”. Stacja zainwestuje też w rozwój dziennego pasma, umieszczając tam paradokumentalny serial “Trudne sprawy”. więcej

Hanna Lis w TVN Style, stacja zbroi się na wiosnę

Hanna Lis poprowadzi program kulinarny w TVN Style. Format, oparty na zagranicznej licencji, ma pojawić się na antenie kobiecej telewizji wiosną. więcej

Polskie ,,Polowanie na singla" od końca lutego w MTV

Od 26 lutego MTV Polska będzie emitować polską edycję programu „Polowanie na singla”. Pierwszy sezon liczy osiem godzinnych odcinków. więcej

TVN wyprzedziła Polsat, traci TV Puls

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem TVP 1 przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Program motoryzacyjny w nowej ramówce TVN CNBC

TVN CNBC wprowadza nową ramówkę. Nowością jest między innymi program „Koła fortuny” poświęcony motoryzacji. więcej

Radio
 
Radio PiN obcina kulturę

Radio PiN zlikwidowało redakcję kultury. Na antenie pozostanie tylko jeden z czterech codziennych bloków poświęconych tej tematyce. Stacja zastąpi je informacjami biznesowymi. więcej

Rada nadzorcza Radia dla Ciebie już w komplecie

Przedstawicielem Ministerstwa Skarbu w radzie nadzorczej Radia dla Ciebie ponownie została Maryla Skłodowska-Hończar - poinformowało w poniedziałek biuro prasowe resortu. więcej

Reklama
 
TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)

Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl. więcej

Super Bowl XLV za nami - zobacz wszystkie reklamy (wideo)

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się Super Bowl - finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Miliony widzów zasiadły przed telewizorami aby obejrzeć nie tylko sam mecz, ale również towarzyszące mu reklamy. Prezentujemy wszystkie wyemitowane spoty. więcej

Agata Młynarska reklamuje LaciBios femina

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa preparatu dla kobiet LaciBios femina. Twarzą kampanii – przygotowanej na zlecenie ASA Polska przez firmy Infinity i U2 Media – jest Agata Młynarska. więcej

Milka: Graj w fioletowe! (wideo)

Pod hasłem „Graj w fioletowe!” ruszyła promocja słodyczy Milka. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom. więcej

Ford C-MAX: Innowacje w Twoich rękach (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Forda C-MAX w wersjach Compact i Grand. Akcję pod hasłem „Innowacje w Twoich rękach” przygotowały firmy Wunderman Polska, Ogilvy, Agora i Mindshare Polska. więcej

Henkel z nowym claimem: Excellence is our passion

Henkel zmienia globalnie swój wizerunek. Firma ma takie same logo, ale nowy claim i odświeżoną identyfikację wizualną. więcej

,,Akademia Prawdziwego Piękna" znów promuje Dove (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Akademia Prawdziwego Piękna Dove”. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja IQ Marketing. więcej

,,Czekolada na rozgrzewkę!" w zimowej kampanii Delecty

W internecie i na outdoorze trwa zimowa kampania reklamowa czekolady Delecta. Akcję pod hasłem „Czekolada na rozgrzewkę!” na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy Next Search, Vert-Ad i Starcom. więcej

Mateusz Rozwadowski na czele działu ambientów w EM Labie

Mateusz Rozwadowski objął stanowisko ambient media managera w agencji EM Lab. Poprzednio funkcję tę pełnił Marcin Makarewicz. więcej

Daniel Lenarczyk dyrektorem regionalnym CEE ZenithOptimedia Group

Daniel Lenarczyk, wieloletni dyrektor zarządzający polskiego oddziału domu mediowego ZenithOptimedia awansował na stanowisko dyrektora regionalnego odpowiedzialnego za rynki Europy Centralnej. więcej

Bartnik i Kwaśniewska partnerami zarządzającymi w Saatchi Saatchi Think Tank

Tomasz Bartnik i Agnieszka Kwaśniewska objęli stanowiska partnerów zarządzających w agencji Saatchi  Saatchi Think Tank. Bartnik poprzednio pełnił w firmie funkcję wiceprezesa i chief strategic officera, a Kwaśniewska – dyrektora strategicznego. więcej

Prasa
 
"Uważam Rze" oceniane na 3+

Na “trzy z małym plusem” oceniają nowy tygodnik opinii “Uważam Rze. Inaczej Napisane” (Presspublica) zapytani przez Wirtualnemedia.pl dziennikarze, medioznawcy i przedstawiciele branży reklamowej. więcej

Dzienniki regionalne tracą, najwięcej "Gazeta Olsztyńska" i "Gazeta Pomorska"

Wszystkie najpopularniejsze dzienniki regionalne zanotowały w 2010 roku spadki sprzedaży. Najwięcej straciły “Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski”, “Gazeta Pomorska” oraz liderująca zestawieniu “Polska Dziennik Zachodni”. więcej

Telekamery 2011 - kto wygrał?

Rozdano nagrody w plebiscycie “Telekamery Tele Tygodnia 2011” organizowanym przez Wydawnictwo Bauer. Konkurs zdominowała Telewizja Polska, która zgarnęła aż 10 nagród. Wśród kanałów tematycznych zwyciężyli: Kino Polska, TVN 24, Discovery Channel, Polsat Sport i Disney Channel. Nagrodę internautów zdobyła TVN 24. więcej

,,Dom z pomysłem" - Murator dla Leroy Merlin

Od lutego br. Murator został wydawcą należącego do sieci hipermarketów Leroy Merlin Polska magazynu wnętrzarskiego „Dom z pomysłem”. Dotychczasowa umowa ze spółką Mediartis nie została przedłużona. więcej

"Gazeta Wyborcza" z grami komputerowymi "Opowieści z Narnii"

We wtorek i w środę z „Gazetą Wyborczą" (Agora) ukażą się gry komputerowe z cyklu „Opowieści z Narnii” na płytach DVD-ROM. więcej

Internet
 
TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)

Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl. więcej

Google: stabilny Chrome 9 do pobrania (wideo)

Google zaktualizowała stabilne wydanie przeglądarki internetowej Chrome do wersji numer 9. więcej

Nowa strona główna Interia.pl już na stałe

Zmieniona strona główna Interii została już udostępniona w stabilnej wersji i pod domyślnym adresem. Witryna była testowana od początku br. więcej

Facebook ulubioną przynętą internetowych oszustów

Coraz więcej zagrożeń projektowanych jest w celu rozprzestrzeniania się za pośrednictwem najbardziej popularnych portali społecznościowych. W ostatnich dniach wykryto dwa nowe złośliwe wirusy - Asprox.N oraz Lolbot.Q, które grasują na Facebooku. więcej

AOL przejmuje The Huffington Post za 315 mln USD

AOL (America Online) za 315 milionów dolarów kupuje popularny lewicujący magazyn internetowy "Huffington Post". więcej

Merlin.pl: 111,4 mln przychodu w 2010 r. Decyzja UOKiK nie wpłynie na nasz rozwój

W 2010 roku sklep internetowy Merlin.pl osiągnął 111,4 mln złotych przychodu. Po otrzymaniu negatywnej decyzji UOKiK odnośnie przejęcia przez Empik spółka rozpoczęła prace nad wdrożeniem opracowanego w 2010 roku alternatywnego planu biznesowego i rozmowy z inwestorami. więcej

"Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie" - dzień bezpiecznego internetu

Pod hasłem "Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie" NASK oraz Fundacja Dzieci Niczyje organizują obchody Dnia Bezpiecznego Internetu. W tym roku chcą pokazać młodym ludziom, że decyzje podejmowane w świecie wirtualnym mogą mieć wpływ na ich realne życie. więcej

OS3 multimedia z budżetem reklamowym DPD Polska

OS3 multimedia zdobyła w przetargu budżet reklamowy firmy kurierskiej DPD Polska. O zlecenie starało się pięć agencji. więcej

75 tys. osób chce pracować w Google

W ciągu tygodnia Google otrzymało rekordową liczbę 75 tys. podań o pracę. więcej

Demotywatory mają najpopularniejszy profil mediowy na Facebooku

Według danych udostępnionych przez serwis Socialbakers (stan na 07.02.2011), który prezentuje statystyki Facebooka, najpopularniejszymi profilami mediowymi w Polsce są: Demotywatory, Radio Eska, O.S.T.R., Filmweb, Pudelek, Eska Rock oraz Usta Usta TVN. więcej

Answers.com przejęty za 127 mln USD

Firma AVCF Holdings z portfolio funduszu inwestycyjnego Summit Partners za 127 milionów dolarów w gotówce przejmuje popularny serwis z pytaniami i odpowiedziami Answers.com. więcej

Krzysztof Kwiatkowski: powstaną kolejne e-sądy

Planujemy powołanie kolejnych e-sądów umożliwiających rozpatrywanie spraw w ramach postępowania elektronicznego - zapowiedział w poniedziałek minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski. Obecnie działa jeden taki sąd - wpłynęło do niego już blisko 800 tys. spraw. więcej

Joanna Kaczorowska user experience designerem w Eura7

Joanna Kaczorowska objęła stanowisko user experience designera w agencji interaktywnej Eura7. Ostatnio pracowała jako freelancer. więcej

Divante dla ATM Grupa

Divante realizuje projekt wsparcia sprzedaży dla ATM Grupa. W tym celu powstaje nowy serwis internetowy oraz dedykowana obecnym i przyszłym klientom sekcja sprzedażowa. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
W 2010 r. Polacy byli bardziej hojni i szczęśliwsi

W 2010 r. Polacy byli w porównaniu z poprzednim rokiem bardziej hojni, wielu spotkało szczęście, częściej bywali też z rodziną w restauracjach. Nadal jednak niewiele czytamy i rzadko chodzimy do teatru - wynika z badania CBOS. więcej

Polacy cenią sobie bezpieczeństwo na stoku

Sezon narciarski w pełni. Tysiące Polaków szusuje po ośnieżonych stokach narciarskich w Polsce i zagranicą. Z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wynika, że polscy internauci cenią sobie bezpieczeństwo na stoku. więcej

Public Relations
 
SLD z jednym zespołem medialnym. Na jego czele Łukasz Antkiewicz
Świeża Bazylia dla Divy
Technologie
 
Rebranding Ery na T-Mobile po wakacjach
Play wprowadza taryfy All Inclusive
LG zapowiada tablet Optimus Pad
IHS iSuppli: do 2015 r. sprzedaż tabletów wzrośnie 12-krotnie
Cisco chce przejąć Inlet za 95 mln USD
Gospodarka
 
LOT dominuje na polskim rynku lotniczym, za nim Wizzair i Ryanair
Polska na 26. miejscu w Europie pod względem popularności kredytów hipotecznych
Ruszył konkurs na prezesa i 6 członków zarządu PZU
230 tys. kredytów mieszkaniowych w 2010 r., wzrost o 22 proc.
Prawie 60 proc osób powyżej 55 lat nie pracuje
PGE Energia Jądrowa 1: ruszyły dwa przetargi na 1,4 mld zł
Santander kupuje 100 proc. akcji BZ WBK, płaci po 226,89 zł/szt.
Co może zagrozić gospodarce?
Kultura/Rozrywka
 
Hanna Lis w TVN Style, stacja zbroi się na wiosnę
Polskie Nagody Filmowe Orły 2010 - ogłoszono nominacje
James Cameron zarobił 257 mln dolarów a Johnny Depp 100 mln
Elżbieta II chwali film "Jak zostać królem"
"Headshot": Sylvester Stallone strzela w głowę
W marcu zdjęcia do filmu "Hobbit"
James McAvoy może zagrać Eltona Johna
Justin Bieber; nie wrócę do "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"
 

Blog
Znów o PR w ustach polityków - czyli o uzasadnieniu ustawy zakazującej płatnych reklam wyborczych

Zbigniew Brzeziński

RUCHY NIEGODNE FILOZOFA

Magda Gieorgica

Egipt: Ameryka uspokaja Izrael - małe tajemnice

Jerzy Szygiel

Nikt ci tyle nie da, ile my ci obiecamy

Marek Gieorgica

"The Daily": nie ma różnicy - po co przepłacać

Mirosław Usidus

Ambitny? Prosimy do kasy.

Paulina Sroka

Juliusz Tuwim Karoliny Lewickiej

Ewaryst Fedorowicz

Egipskie wakacje

Magda Furman

Tramwaj w komórce

Lucjan Exner

Ustawka kiboli w Sejmie

Wanda Konarzewska

Nasz Gość
Sławomir Jastrzębowski: Nie będzie ,,spuszczania z tonu"

- „Super Express” nie zamierza „spuszczać z tonu” i robić gazety, z której zadowolone będą biura PR. Oczywiście ma to pewną cenę. Ostry ton publikacji sprawia, że narażamy się na procesy - mówi Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, szef "Super Expressu". więcej

Kwestionariusz
Dariusz Ociepa: brzydzę się brakiem lojalności i plotkami

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dariusz Ociepa, reporter i prowadzący “Co do minuty” w Polsat News. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Redaktor / Redaktorka
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Praktykant/ka
[ Apollo Music ]  | mazowieckie
Project Sales Manager
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
Szef działu sprzedaży zdjęć
[ Polska Agencja Prasowa ]  | mazowieckie
Interactive Media Planner
[ Dom mediowy Starlink ]  | mazowieckie
Account Manager
[ FORMIND ]  | śląskie
Manager ds. Programmingu Video
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
Dyrektor Zarządzający
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Recepcjonistka / Asystentka Zarządu
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Project manager ds. telewizji internetowej
[ Telewizja Internetowa ]  | mazowieckie
Nauczyciel - Media / Reklama
[ SZKOŁY POLICEALNE ARTYSTYCZNE ROE ]  | cała Polska
Stażysta / Junior Art Director
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
dziennikarz / reporter
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Marketing Assistant
[ MONDAY PR ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl