Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 11 Lutego 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
TVP 1 wiosną postawi na seriale

Seriale “Chichot losu” i “1920. Wojna i miłość”, cykl dokumentalny o przeszczepach oraz publicystyczny show “Mam inne zdanie”  – to nowości wiosennej ramówki TVP 1. Na antenę stacji wróci też Teatr Telewizji. więcej

CBOS: ponad 85 proc. Polaków nie lubi reklam

Zdecydowana większość Polaków (86 proc.) nie lubi reklam,tylko co ósmy ma do nich pozytywny stosunek. Jednak blisko co trzeci ankietowany przyznaje, że wybierając spośród podobnych produktów kupuje ten, który zna z reklamy. więcej

"Wiadomości" wzmacniają zespół

Oprócz odświeżenia studia i nowej oprawy graficznej, kierownictwo “Wiadomości” TVP 1 chce wzmocnić także zespół reporterów programu. Rozmawia m.in. z dziennikarzami z konkurencyjnych stacji. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Elbląski Park Technologiczny poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego

Euro RSCG Digital poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta / Junior Account Executive

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Polska Agencja Prasowa poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu sprzedaży zdjęć

Dom mediowy Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Programmingu Video

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account manager

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Orange: Play naśladuje nasze reklamy. Play: Komuś puszczają nerwy (wideo)

Ostatnie reklamy Play to podróbki spotów Orange – napisał na blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. Komuś puszczają nerwy – ripostuje Marcin Gruszka, rzecznik P4. więcej

TVP chce 5 mln zł za mecenat nad Teatrem Telewizji

Telewizja Polska szuka sposobów finansowania misyjnego Teatru Telewizji. Jednym z nich ma być znalezienie sponsorów dla spektakli nadawanych w TVP 1. więcej

SMS-y w loterii Ery ,,Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?" wprowadzały w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że loteria „Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?” naruszyła kodeks branżowy. W ramach akcji użytkownicy Ery i Heyah, którzy wysłali na początku darmowy SMS, otrzymywali kolejne, za które musieli płacić. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Uważam Rze" oceniane na 3+

Na “trzy z małym plusem” oceniają nowy tygodnik opinii “Uważam Rze. Inaczej Pisane” (Presspublica) zapytani przez Wirtualnemedia.pl dziennikarze, medioznawcy i przedstawiciele branży reklamowej. więcej

Wiosną TVN stawia na ,,X-Factor" i ,,Przepis na życie"

Muzyczny talent show „X-Factor” oraz serial „Przepis na życie” to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Co jeszcze zobaczymy? więcej

Polsat wprowadza muzyczne show i wzmacnia dzienne pasmo
Dzienniki regionalne tracą, najwięcej "Gazeta Olsztyńska" i "Gazeta Pomorska"
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TVP 1 wiosną postawi na seriale

Seriale “Chichot losu” i “1920. Wojna i miłość”, cykl dokumentalny o przeszczepach oraz publicystyczny show “Mam inne zdanie”  – to nowości wiosennej ramówki TVP 1. Na antenę stacji wróci też Teatr Telewizji. więcej

"Wiadomości" wzmacniają zespół

Oprócz odświeżenia studia i nowej oprawy graficznej, kierownictwo “Wiadomości” TVP 1 chce wzmocnić także zespół reporterów programu. Rozmawia m.in. z dziennikarzami z konkurencyjnych stacji. więcej

TVP chce 5 mln zł za mecenat nad Teatrem Telewizji

Telewizja Polska szuka sposobów finansowania misyjnego Teatru Telewizji. Jednym z nich ma być znalezienie sponsorów dla spektakli nadawanych w TVP 1. więcej

Playhouse Disney zmieni się w Disney Junior

Wprowadzony we wrześniu ub.r. do Polski kanał dziecięcy Playhouse Disney zmieni się od 1 czerwca br. w stację Disney Junior. Nowy kanał będzie mieć większą ofertę programową niż poprzednik, a także adresowany będzie do szerszej grupy docelowej. więcej

Weekendowa ,,Kawa czy herbata?" obniża widownię TVP1

Po dwóch tygodniach emisji weekendowe wydanie programu „Kawa czy herbata?” ma średnio 799 tys. widzów. Przed rokiem kanał gromadził w tym paśmie 1,1 mln osób. więcej

Nowe programy w Kuchni.tv

Program sportowy „Spalony?” oraz pozycje poświęcone kuchni francuskiej to główne nowości, które pojawią się w marcu na antenie Kuchni.tv. więcej

Radio
 
Eska odrabia straty, zyskują rozgłośnie regionalne

Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskują Audytorium 17 i RMF Maxxx. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Reklama
 
CBOS: ponad 85 proc. Polaków nie lubi reklam

Zdecydowana większość Polaków (86 proc.) nie lubi reklam,tylko co ósmy ma do nich pozytywny stosunek. Jednak blisko co trzeci ankietowany przyznaje, że wybierając spośród podobnych produktów kupuje ten, który zna z reklamy. więcej

Orange: Play naśladuje nasze reklamy. Play: Komuś puszczają nerwy (wideo)

Ostatnie reklamy Play to podróbki spotów Orange – napisał na blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. Komuś puszczają nerwy – ripostuje Marcin Gruszka, rzecznik P4. więcej

SMS-y w loterii Ery ,,Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?" wprowadzały w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że loteria „Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?” naruszyła kodeks branżowy. W ramach akcji użytkownicy Ery i Heyah, którzy wysłali na początku darmowy SMS, otrzymywali kolejne, za które musieli płacić. więcej

Bociany, szachiści i Ali Baba reklamują Red Bull (wideo)

W telewizji, kinach i internecie pojawiły się nowe reklamy napoju Red Bull. Kampanię przygotowały firmy Bimers i MPG. więcej

Kot Futurus i wróży grupowe w kampanii Allegro.pl (wideo)

Rusza druga odsłona walentynkowej kampanii reklamowej Allegro.pl. Akcję przygotował dział marketingu Grupy Allegro wspólnie z firmami F25 i Starcom. więcej

Polska reklama urosła o 16 proc., Unilever wydał najwięcej

W Polsce na reklamę w mediach tradycyjnych wydano w ub.r. niecałe 16 proc. więcej niż rok wcześniej. Największym reklamodawcą był Unilever Polska, który zwiększył swój budżet reklamowy o 24 proc. więcej

Anna Lubowska awansuje w europejskich strukturach MEC

Anna Lubowska w połowie br. przejmie kierownictwo MEC w Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji oraz byłych republikach radzieckich. Do tej pory zarządzała firmą tylko w tym pierwszym regionie. więcej

Sphinx promuje ,,Wieczory we dwoje" i ,,Powalentynkowy zawrót głowy"

W restauracjach Sphinx ruszają promocje „Wieczory we dwoje” i – na razie teaserowo – „Powalentynkowy zawrót głowy”. Obu akcjom towarzyszą działania reklamowe. więcej

Katarína Králová Ševčíková na czele marketingu Marks & Spencer

Katarína Králová Ševčíková objęła stanowisko dyrektora marketingu w Marks & Spencer. Pracę w firmie rozpoczęło jeszcze trzech innych managerów. więcej

Rihanna, Henry i Von Teese w reklamie Renault Clio (wideo)

Renault ponownie wykorzystuje slogan "Va Va Voom" w reklamach modelu Clio. więcej

FC Barcelona: Qatar Foundation z przodu, UNICEF na plecach piłkarzy

Od lipca logo UNICEF pojawi się nie z przodu, a z tyłu koszulek piłkarzy FC Barcelony, ustępując miejsca znaczkowi Qatar Foundation - poinformował wiceprezes klubu z Katalonii Javier Faus. więcej

Jennifer Lopez globalną ambasadorką Gillette

Jennifer Lopez została globalną ambasadorką marki Gillette Venus. więcej

Elżbieta Goczyńska i Katarzyna Tałałaj w Omnicom Media Group

Elżbieta Goczyńska i Katarzyna Tałałaj dołączyły do zespołu SEM/SEO w domu mediowym Omnicom Media Group. Goczyńska objęła stanowisko SEM senior accounta, a Tałałaj – junior media assistanta. więcej

Gorący Kubek reklamowany w kurortach narciarskich

W miejscowościach narciarskich trwa kampania reklamowa Gorącego Kubka. Akcję na zlecenie Unilever Polska realizują firmy Media Direction OMD i Headz Marketing Partner. więcej

"Art & Business" promuje się w kanałach Grupy TVN (wideo)

Miesięcznik o sztuce i biznesie “Art & Business” (Abbey House) rozpoczął pierwszą w historii pisma kampanię reklamową realizowaną pod hasłem “Art & Business dla mądrych ludzi”. Działania obejmują kanały Grupy TVN. więcej

Prasa
 
"Logo" wyprzedziło "CKM", "Playboy" stracił najwięcej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn był w listopadzie ub.r. magazyn “Logo”, który jednocześnie zyskał najwięcej. Największy spadek zanotował natomiast “Playboy”. więcej

Marcin Meller kontra Platforma Obywatelska. "Straciliście wyborcę"

Marcin Meller, redaktor naczelny „Playboya” i prowadzący „Drugie śniadanie mistrzów” w TVN 24, w najbliższych wyborach nie zagłosuje na PO. Dziennikarz zadeklarował to na Facebooku. więcej

"Malemen" przekształca się w miesięcznik i powiększa zespół

Kierowany do mężczyzn luksusowy magazyn “Malemen” (Next Media) od marca br. zmieni cykl wydawniczy z dwumiesięcznego na miesięczny. W związku z tym powiększył się zespół pisma. Tytuł ma m.in. nową dyrektor artystyczną. więcej

Internet
 
Czy niektóre strony w internecie zostaną zablokowane?

Nad tym, czy w imię ochrony dzieci przed przemocą seksualną można ograniczać wolność słowa, zastanawiali się uczestnicy debaty na temat blokowania stron internetowych z pornografią dziecięcą, która odbyła się w czwartek w Biurze RPO. więcej

Facebook otworzył biuro w Hong Kongu

Portal społecznościowy Facebook otworzył w Hong Kongu swoje drugie biuro na kontynencie azjatyckim. więcej

Strona programu edukacyjnego Renault w nowej odsłonie

Ruszyła nowa strona programu edukacyjnego "Bezpieczeństwo dla wszystkich" Renault bezpieczenstwo.renault.pl, inicjatywy na rzecz ochrony dzieci w ruchu drogowym w Polsce i Europie. więcej

Cube Group będzie reklamować Enel-Med

Cube Group rozpoczęła obsługę centrum medycznego Enel-Med. w zakresie SEM. Umowa została podpisana na bieżący rok. więcej

OX Media promuje pierwszy film nakręcony iPhone 4

Agencja kreatywna OX Media przejęła wszystkie działania związane z promocją w internecie projektu “Mój Mały Manhattan” - pierwszego filmu pełnometrażowego nakręconego przy użyciu iPhone 4. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
CBOS: ponad 85 proc. Polaków nie lubi reklam

Zdecydowana większość Polaków (86 proc.) nie lubi reklam,tylko co ósmy ma do nich pozytywny stosunek. Jednak blisko co trzeci ankietowany przyznaje, że wybierając spośród podobnych produktów kupuje ten, który zna z reklamy. więcej

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w Grupie IQS

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak rozpoczęły pracę w Grupie IQS. Rybicka-Fijoł objęła stanowisko bussines unit managera, a Strzałkowska-Kominiak – research managera. więcej

Public Relations
 
DPD Polska wybrało Ciszewski Public Relations
Technologie
 
Orange: Play naśladuje nasze reklamy. Play: Komuś puszczają nerwy (wideo)
SMS-y w loterii Ery ,,Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?" wprowadzały w błąd
HP prezentuje smartfony Veer i Pre3 (wideo)
Jak obniżyć rachunki za telefon komórkowy? Powstał specjalny program komputerowy
TouchPad - pierwszy tablet na webOS od HP (wideo)
IDC: sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyższa niż pecetów
100 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
HTC kupuje udziały w OnLive
Nikon: dziewięć nowych aparatów kompaktowych Coolpix
Pierwszy Service Pack dla Windows 7 ze statusem RTM
City Interactive: kupiono ponad milion egz. gry 'Sniper: Ghost Warrior'
Gospodarka
 
Najbogatsi stracą na zmianach w kredytach
Eksport wzrósł o 19,5 proc., import o 21,7 proc. w 2010 r.
Frank znów poniżej 3 zł. Niższe raty kredytów
O 8 proc. wzrosła wartość polskiego rynku urządzeń drukujących
Celem Banku Handlowego jest wzrost wolumenów kredytowych
FreecoNet Tlenofon zmienia nazwę na Aiton Caldwel. Będzie konsolidować polski rynek VoIP
PKN Orlen zainwestuje ponad 3 mld zł w 2011 roku
Co uratuje akcję kredytową?
Piotr Sztrauch: Kredyt Bank liczy na dwucyfrowy wzrost zysku netto
Bank Handlowy chce mieć 100 tys. nowych kont
Kultura/Rozrywka
 
TVP chce 5 mln zł za mecenat nad Teatrem Telewizji
"Dr. Bieber" - nowa piosenka Justina Biebera
Jennifer Aniston nie zrywa kontaktu z byłymi partnerami
"The Rolling Stones Singles (1971-2006)"
Selector Festival 3-4 czerwca w Krakowie
"The Student": Halle Berry uwodzi małolata
10 sierpnia w Katowicach Metal Hammer Festival
Bradley Cooper w "The Words"
Tłusty czwartek 3 marca w Stodole
 

Blog
Balcerowicz - na emeryturę !

Ewaryst Fedorowicz

Znów o PR w ustach polityków - czyli o uzasadnieniu ustawy zakazującej płatnych reklam wyborczych

Zbigniew Brzeziński

RUCHY NIEGODNE FILOZOFA

Magda Gieorgica

Egipt: Ameryka uspokaja Izrael - małe tajemnice

Jerzy Szygiel

Nikt ci tyle nie da, ile my ci obiecamy

Marek Gieorgica

"The Daily": nie ma różnicy - po co przepłacać

Mirosław Usidus

Ambitny? Prosimy do kasy.

Paulina Sroka

Egipskie wakacje

Magda Furman

Tramwaj w komórce

Lucjan Exner

Ustawka kiboli w Sejmie

Wanda Konarzewska

Nasz Gość
Maciej Kiryłło, dyrektor wykonawczy pionu marketingu Canal+ Cyfrowy

Z Maciejem Kiryłło, członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, rozmawiamy m.in. o stanie bazie abonentów Cyfry+, planach firmy na ten rok i sytuacji w branży. więcej

Kwestionariusz
Dariusz Ociepa: brzydzę się brakiem lojalności i plotkami

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dariusz Ociepa, reporter i prowadzący “Co do minuty” w Polsat News. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. projektów internetowych
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
Account Manager
[ UseLab Consulting Group ]  | mazowieckie
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego
[ Elbląski Park Technologiczny ]  | warmińsko-mazurskie
Redaktor Prowadzący
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Stażysta / Junior Account Executive
[ Euro RSCG Digital ]  | mazowieckie
Redaktor / Redaktorka
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Praktykant/ka
[ Apollo Music ]  | mazowieckie
Project Sales Manager
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
Szef działu sprzedaży zdjęć
[ Polska Agencja Prasowa ]  | mazowieckie
Interactive Media Planner
[ Dom mediowy Starlink ]  | mazowieckie
Account Manager
[ FORMIND ]  | śląskie
Manager ds. Programmingu Video
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
Dyrektor Zarządzający
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Recepcjonistka / Asystentka Zarządu
[ Grupa STX JAMBOREE ]  | mazowieckie
Project manager ds. telewizji internetowej
[ Telewizja Internetowa ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl