Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Cyfra+ droższa od maja

Cyfra+ od maja br. wprowadza podwyżki cen pakietów, które wyniosą od 1,10 zł do 10,10 zł. Operator modyfikację cennika tłumaczy zmianą VAT, inflacją i rozwojem oferty. więcej

"A normalnie o tej porze" TVP 2 przegrywa z konkurencją

Nowy popołudniowy magazyn TVP 2 “A normalnie o tej porze” ogląda znacznie mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie na innych głównych stacjach. Dwójka pracuje nad ulepszeniem formuły talk-show. więcej

Reklama internetowa wzrosła o 17 proc. do 1,6 mld zł

Wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2010 roku wyniosła prawie 1,6 mld złotych. Dominuje reklama graficzna i SEM a 40 proc. wydatków generują sektory finanse, telekomunikacja oraz motoryzacja. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Key Account

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Junior Copywriter

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Operator DTP

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

ROCHSTAR poszukuje osoby na stanowisko
Asystenka Zarządu

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
WARSZTATY TVN24

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Znika "Między kuchnią a salonem". 19 mln zł z reklam

Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł. więcej

Cropp i House zablokowane na Facebooku przez spam

Facebookowe strony marek odzieżowych Cropp i House z oferty LPP zostały czasowo usunięte. Powód? Zamieszczano na nich wpisy z linkami do złośliwego oprogramowania. więcej

"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?

Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.   więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Znaleźć firmę w internecie? Najlepiej na Pkt.pl

Według ankietowanych przez nas ekspertów z branży interaktywnej najlepszą polską wyszukiwarką firm jest Pkt.pl. Pozostałe serwisy zostały ocenione jako mniej niż dobre. więcej

Marcin Maj: Fanów na Facebooku można kupić

- Każdy marketer powinien zadbać o takie działania, by konsument polubił markę nie tylko, dlatego, że otrzymał od niej gadżet, ale dlatego, że utożsamia się z przekazywanymi przez nią wartościami i emocjami - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Maj z OS3. więcej

Koniec "Między kuchnią a salonem"? TVN wstrzymał emisję
Większość dzienników traci, zyskuje ,,Puls Biznesu"
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Cyfra+ droższa od maja

Cyfra+ od maja br. wprowadza podwyżki cen pakietów, które wyniosą od 1,10 zł do 10,10 zł. Operator modyfikację cennika tłumaczy zmianą VAT, inflacją i rozwojem oferty. więcej

"A normalnie o tej porze" TVP 2 przegrywa z konkurencją

Nowy popołudniowy magazyn TVP 2 “A normalnie o tej porze” ogląda znacznie mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie na innych głównych stacjach. Dwójka pracuje nad ulepszeniem formuły talk-show. więcej

Znika "Między kuchnią a salonem". 19 mln zł z reklam

Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł. więcej

"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?

Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.   więcej

Weekend w TV: ,,Chichot losu" pokonał ,,Przepis na życie". 8,6 mln widzów ,,Rancza"

Hitem pierwszego marcowego weekendu był serial „Ranczo”. Premierowy odcinek produkcji po przerwie obejrzało 8,6 mln Polaków. Nowe wielkomiejskie seriale TVP1 i TVN przyciągnęły odpowiednio 3,17 mln i 3,05 mln widzów. więcej

Canal+ HD i Canal+ na życzenie od 18 marca

Spółka Canal+ Cyfrowy 18 marca br. uruchomi stację Canal+ HD oraz usługę wideo na żądanie Canal+ na życzenie. Zarówno nowa stacja, jak i usługa, dostępne będą w ofercie Cyfry+. więcej

Duży wzrost TVP 2 - tracą TVP Info, TVN 24, TV4 i TV Puls

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP2, TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Wszystkie kanały HBO i Cinemax już dostępne w HD

HBO Polska uruchomiła dzisiaj kanały filmowe HBO 2 HD, HBO Comedy HD oraz Cinemax 2 HD. Tym samym wszystkie kanały HBO i Cinemax będą dostępne w wersji HD. Nowe stacje zawitały do ofert CP, Cyfry+ i N. więcej

16 marca rusza oferta publiczna Kino Polska. Maksymalna wartość wyniesie 40 mln zł

Spółka Kino Polska zaoferuje inwestorom 4 mln nowych akcji serii B w ramach swojej pierwotnej oferty (IPO), która zacznie się 16 marca od budowy księgi popytu, wynika z prospektu emisyjnego spółki. Widełki cenowe ustalono na 8,5-10,0 zł, co oznacza, że maksymalna wartość oferty brutto wyniesie 40 mln zł. więcej

,,Menu na miarę" od 16 marca w TV Puls

W wiosennej ramówce TV Puls pojawi się program o celebrowaniu posiłków - „Menu na miarę”, który poprowadzi Olga Głębicka. więcej

Polska liga koszykówki w Eurosporcie 2

Skrót meczu tygodnia Tauron Basket Ligi pokazywany będzie w ramach programu “EuroDunk” w stacji Eurosport 2. Nadawca i  Polska Liga Koszykówki zawarły w tej sprawie porozumienie na czas nieokreślony. więcej

Reklama
 
Polka w reklamie jest "plastikowa"

Polka w reklamie nadal traktowana jest stereotypowo. Zazwyczaj jest „plastikowa” i ma wydumane problemy – uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson (McCann Worldgroup). więcej

Lotos: Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Grupy Lotos. Akcję pod hasłem „Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością” przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika i Starcom. więcej

Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)

Liberty Direct pierwszy raz oprócz polis OC i AC reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję firma przygotowała wspólnie z Easy Hell i MPG. więcej

Polbank reklamuje kredyty gotówkowe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych oferowanych przez Polbank. Akcję przygotowały firmy Addapter, Cut Cut i Macroscope OMD. więcej

Rihanna twarzą globalnej kampanii Nivea

W tym roku marka Nivea obchodzi swoje 100. urodziny. Twarzą globalnej kampanii reklamowej dla uczczenia tej roczniczy będzie Rihanna. więcej

,,Zrealizuj swój plan" - BNP Paribas Fortis reklamuje kredyty

Rusza kampania kredytów gotówkowych, mieszkaniowych i samochodowych oferowanych przez BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi, MEC i Sales & More. więcej

MPG obronił budżet Ceramiki Paradyż

MPG wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Ceramiki Paradyż. Tym samym kontynuuje współpracę z tą firmą. więcej

Bankier.pl skończył współpracę z BizOn media

Bankier.pl zakończył współpracę z siecią reklamową BizOn media. Portal rozpoczyna samodzielną sprzedaż reklam. więcej

,,Chwila dla zmysłów" reklamuje Satino Lekkie (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa Satino Lekkie – nowego wariantu deserów Bakomy. Akcję pod hasłem „Chwila dla zmysłów” przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macroscope OMD. więcej

,,A nóż zmywarka" w promocji Amiki

Pod hasłem „A nóż zmywarka” rusza promocja zmywarek marki Amica. Akcję przygotowała agencja Momentum Worldwide. więcej

Rzepka, Kwaśniak i Sobczyk w Kropce Bordo

Pracę w agencji Kropka Bordo rozpoczęły Elżbieta Rzepka, Izabela Kwaśniak i Marta Sobczyk. Rzepka i Kwaśniak dołączyły do działu obsługi klienta, a Sobczyk – do działu kreacji.. więcej

,,Top Model" reklamuje CH Forum

Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa gliwickiego centrum handlowego Forum. Twarzą akcji jest Ola Kuligowska, a autorem zdjęć – Marcin Tyszka. więcej

Electrolux zatrudnia Inferno

Firma Electrolux zatrudniła agencję Inferno do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu kreatywnego. więcej

Prasa
 
Agnieszka Wierzbicka-Baxter odpowiada za klientów biznesowych w G+J

Wydawnictwo G+J Polska od marca br. utworzyło niezależny dział Corporate Media, który zajmować się będzie usługami wydawniczymi dla klientów biznesowych. Jego szefem została Agnieszka Wierzbicka-Baxter. więcej

Tomasz Niski wiceprezesem Polskapresse w Krakowie

Tomasz Niski, do niedawna dyrektor generalny spółki Edytor, od 7 marca br. dołączył do zarządu Polskapresse Oddział Prasa Krakowska, gdzie objął stanowisko wiceprezesa. więcej

Internet
 
Reklama internetowa wzrosła o 17 proc. do 1,6 mld zł

Wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2010 roku wyniosła prawie 1,6 mld złotych. Dominuje reklama graficzna i SEM a 40 proc. wydatków generują sektory finanse, telekomunikacja oraz motoryzacja. więcej

Cropp i House zablokowane na Facebooku przez spam

Facebookowe strony marek odzieżowych Cropp i House z oferty LPP zostały czasowo usunięte. Powód? Zamieszczano na nich wpisy z linkami do złośliwego oprogramowania. więcej

Facebook wart 65 mld USD

Po najnowszej inwestycji w Facebooka, wartość portalu społecznościowego skoczyła z 50 do 65 miliardów dolarów. więcej

"Gdańsk 2016 - tuba kultury i wolności" na YouTube (wideo)

Od kilku dni w internecie można obejrzeć animację, która przedstawia powody kandydowania Gdańska do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. więcej

chromBank - dodatek do przeglądarki Chrome dla klientów mBanku

chromBank - wewnętrzne rozwiązanie firmy 101studio, klienta mBanku - zostało upublicznione jako dodatek do przeglądarki internetowej Google Chrome. więcej

Facebook blokuje AdSense i AdWords

Facebook opublikował listę sieci reklamowych, które twórcy aplikacji mogą wykorzystywać do prowadzenia kampanii w serwisie. więcej

Aleksandra Chołody-Trapp na czele zespołu ds. planowania mediów w WP

Portal Wirtualna Polska stworzył zespół ds. planowania mediów, który będzie odpowiedzialny za planowanie kampanii zintegrowanych WP (zarówno off- jak i online) oraz kampanii autopromocyjnych. więcej

Onet.pl stawia na reklamę kontekstową

OnetIntext został udostępniony w kilkudziesięciu wybranych serwisach portalu Onet.pl. Udostępnione formy reklamowe to reklama tekstowa, forma w postaci tekstu wzbogaconego o element graficzny oraz wyłącznie element graficzny. więcej

Kontent z 4Fun TV i Cartoon Network w ipla

Wiosną telewizja internetowa ipla planuje emisję sześciu polskich seriali, 100 filmów oraz programów znanych z 4Fun TV, Cartoon Network i Wedding TV. więcej

ING uruchomił nowy system bankowości internetowej

ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę systemu ING BankOnLine. więcej

Panda: największe zagrożenia dla MŚP na serwisach społecznościowych

Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm korzysta z portali społecznościowych w celu śledzenia działań konkurencji, poprawy jakości obsługi klienta, budowania działań marketingowych i wizerunkowych oraz generowania bezpośrednich przychodów. więcej

Justyna Dębowska: z Axia do Venti

Justyna Dębowska objęła funkcję marketing managera w agencji interaktywnej Venti. Poprzednio pracowała w agencji Axia. więcej

Michał Zawadzak w MKI Digital Agency

Michał Zawadzak  dołączył - na stanowisko specjalisty ds. SEO - do agencji MKI Digital Agency. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Coraz więcej Polaków uprawia sport

30 proc. Polaków wychodzi z założenia, że w zdrowym ciele, zdrowy duch i uczęszcza na zajęcia sportowe. Z roku na rok przybywa w naszym kraju osób aktywnych fizycznie. Najczęściej uprawianymi przez Polaków sportami są jazda na rowerze oraz bieganie – wynika z raportu instytutu ARC Rynek i Opinia. więcej

Polacy zadowoleni ze swoich banków

Gdyby Polacy mieli wystawić ocenę swoim bankom, 73 proc. dałoby im 4 lub 5 w pięciostopniowej skali. To najwyższy wynik w Europie - pokazuje badanie firmy doradczej Ernst & Young. więcej

SMG/KRC: Rośnie poparcie dla PO, w dół PiS i SLD

Platformę Obywatelską popiera 38 proc. respondentów, a Prawo i Sprawiedliwość - 27 proc. - wynika z najnowszego sondażu SMG/KRC dla "Faktów" TVN. W porównaniu z poprzednim badaniem, poparcie dla PO jest większe o 2 punkty proc., a dla PiS mniejsze o 3 punkty proc. więcej

Krzysztof Kamil Jurków: z TNS OBOP do NUQ Research

Krzysztof Kamil Jurków rozpoczął pracę jako senior research manager w agencji badawczej NUQ Research. Wcześniej pracował m.in. w TNS OBOP i Synovate. więcej

Public Relations
 
TBWA\PR dla AXI IMMO
Imago PR dla Grupy Sweco
Technologie
 
Juniper: 5,5 mld USD przychodu z mobilnej muzyki w 2015 r.
Twitter aktualizuje aplikacje na iPhone'a i iPada
JPMorgan: rynek tabletów będzie w 2012 r. wart ponad 35 mld USD
Western Digital za 4,3 mld USD przejmuje Hitachi Global Storage Technologies
Nowa oferta internetu Orange. Orange Freedom Pro i Internet dla Firm Pro z pakietem 10 GB
Gospodarka
 
Dokąd najczęściej latają Polacy? Do Londynu i Egiptu
Grupy Lotos ma już ponad 31 proc. udziału w hurtowym rynku paliw
NBP: Wzrost PKB 4,2 proc. w 2011, tylko 3,1 proc. w 2013
Ile firm w Polsce należy do kobiet?
Kiedy jest najwyższy kurs franka szwajcarskiego?
Ile kobiet jest aktywnych zawodowo?
PKO BP: nowa strategia na lata 2010-2012 w II połowie roku
Udany 2010 rok PKO Banku Polskiego. Zysk wzrósł do 3,22 mld zł
Pierwszy Dreamliner we flocie LOT-u w kwietniu 2012 r.
Głos Marka Belki zdecydował w braku podwyżki stóp procentowych
Uśpiony rynek mieszkaniowy
Fatalny miesiąc funduszy akcji powiązanych z rynkiem nieruchomości
Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 701,9 mld zł
Inflacja wyniesie 3,2 proc. w 2011 i 2,8 proc. w 2012 r.
NBP: Bezrobocie wyniesie 10,0 proc. w 2011, w 2012 spadnie do 9,5 proc.
Podwyższyć składkę do OFE do 5 proc.
DnB Nord Polska: 56,7 mln zł zysku netto w 2010 wobec straty rok wcześniej
Amica: dwucyfrowy wzrost przychodów, podwoimy EBIT i zysk brutto
Kultura/Rozrywka
 
"Gdańsk 2016 - tuba kultury i wolności" na YouTube (wideo)
Pierce Brosnan w "All You Need Is Love"
"Iron Man 3" ma mocno różnić od poprzedników
Ryan Reynolds z niemiecką modelką Agnes Fischer
"Insane Laws": Vince Vaughn szalonym teściem
Charlie Sheen trupem w "Walking Dead"?
George Michael przez narkotyki singlem
"The Dark Knight Rises" ma być hitem
All Starr Band: Ringo Starr w Polsce
Rango zarobił w Ameryce 38 mln dolarów
 

Blog
Kobiety rządzą światem

Paulina Sroka

Przeprowadzka danych

Bartosz Konopka

Chór wie lepiej

Mirosław Usidus

60% 5-24

A.Tomasz Wolski

Małyszomania czyli tortury

Magda Furman

Gry strategiczne, media publiczne, Etyka PR, demonologia, apologia Olejnik Moniki i kosmici w Berlinie

Zbigniew Brzeziński

Nasz narodowy zapach

Magda Gieorgica

Gospodarka wolnorękowa *

Ewaryst Fedorowicz

Grochem o ścianę

Wanda Konarzewska

Nie ma dnia bez...

Lucjan Exner

Nasz Gość
Andreas Tilk, prezes Ringier Axel Springer Polska

Z Andreasem Tilkiem rozmawiamy o kondycji wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, planach biznesowych, polskim rynku medialnym oraz tendencjach wydawniczych w Polsce oraz za granicą. więcej

Kwestionariusz
Andrzej Cudny: Nie chciałbym pracować dla... teścia

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Andrzej Cudny, prezes agencji Cube Group. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Redaktor portalu MyGroupon.pl
[ Groupon.pl ]  | mazowieckie
Junior location manager
[ FilmLocations ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
Account Manager
[ UNITED PR ]  | mazowieckie
Dyrektor Kreatywny
[ K2 Internet ]  | mazowieckie
Copywriter
[ Harvard Business Review Polska ]  | mazowieckie
Kierownik Marketingu Lokalnego
[ IKEA ]  | małopolskie
Animation Designer
[ 180heartbeats ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Spinach ]  | mazowieckie
Flash Developer
[ 180heartbeats ]  | mazowieckie
Junior Flash Developer
[ 180heartbeats ]  | mazowieckie
specjalista ds. sprzedaży
[ Media TV Plus ]  | mazowieckie
Key Account
[ Grupa Onet.pl ]  | mazowieckie
new business manager
[ Lemon&Orange ]  | mazowieckie
Junior Copywriter
[ Agencja reklamowa ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl