Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 15 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Monika Richardson w Radiu Złote Przeboje

- Współpraca z Radiem Złote Przeboje to początek następnej przygody w moim życiu - powiedziała Monika Richardson, która od poniedziałku jest współprowadzącą audycję „Złote Przeboje na Dzień Dobry”. więcej

Tomasz Bartnik odchodzi z Saatchi & Saatchi

Tomasz Bartnik kończy pracę w Grupie Saatchi & Saatchi Polska. Kierował nią wraz z Igorem Kaleńskim przez prawie 2 lata. więcej

2,5 mln widzów ogląda "Linię życia" w Polsacie

Nowy, codzienny serial "Linia życia” w pierwszym tygodniu emisji śledziło w Polsacie 2,5 mln widzów. To wynik słabszy od osiągniętego przez stację w tym paśmie przed rokiem. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
New Media Designer

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Ardie Group poszukuje osoby na stanowisko
MARKETING MANAGER

Ardie Group poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

Redakcyjny Młyn poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA szuka pracy

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP i Polskiego Radio odpowiadają za obsługę medialną polskiej prezydencji

MSZ podpisało w poniedziałek porozumienie z TVP i Polskim Radiem, na mocy którego media te będą miały wyłączność na obsługę niektórych części z 25 najważniejszych imprez polskiej prezydencji. TVP i PR będą zobligowane bezpłatnie użyczyć sygnał audio i wideo innym mediom. więcej

TVN, Polsat ,TV Puls ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej

Przedstawiciele polskich stacji telewizyjnych w liście skierowanym do Marszałka Senatu Bogdana Borusewicza ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej przyjętej przez Sejm. więcej

10 czołowych marek na Facebooku (grafika)

Najpopularniejszą marką w portalu społecznościowym Facebook jest... Facebook. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nie wszystkie marki muszą być w social media

Firmy z branży nowych technologii, moto i finansów najchętniej komunikują się z klientami w internecie – twierdzi Katarzyna Krukowska-Wiater, managing director MediaVest. więcej

Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja. więcej

Ile zarabia dziennikarz? Od 2 do 4 tys. zł
"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?
 
 
 
 
 
Telewizja
 
2,5 mln widzów ogląda "Linię życia" w Polsacie

Nowy, codzienny serial "Linia życia” w pierwszym tygodniu emisji śledziło w Polsacie 2,5 mln widzów. To wynik słabszy od osiągniętego przez stację w tym paśmie przed rokiem. więcej

TVN, Polsat ,TV Puls ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej

Przedstawiciele polskich stacji telewizyjnych w liście skierowanym do Marszałka Senatu Bogdana Borusewicza ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej przyjętej przez Sejm. więcej

"X Factor" dobił do 5 mln widzów, "Tylko muzyka" pokonała "Bitwę na głosy"

Drugi odcinek talent show TVN “X Factor” obejrzało 5 mln widzów, czyli o ok. 700 tys. więcej niż premierowy. Widzów zyskała też “Tylko muzyka” Polsatu, której udało się pokonać “Bitwę na głosy” Dwójki. więcej

TVN zyskuje, traci TVP 2 - Polsat liderem w grupie 16-49

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN, Polsat i TVP 2. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

ABI: ponad 700 mln subskrybentów płatnej telewizji

Globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji cały czas rośnie, a w bieżącym roku ma sięgnąć ponad 745 milionów. więcej

Radio
 
Monika Richardson w Radiu Złote Przeboje

- Współpraca z Radiem Złote Przeboje to początek następnej przygody w moim życiu - powiedziała Monika Richardson, która od poniedziałku jest współprowadzącą audycję „Złote Przeboje na Dzień Dobry”. więcej

TVP i Polskiego Radio odpowiadają za obsługę medialną polskiej prezydencji

MSZ podpisało w poniedziałek porozumienie z TVP i Polskim Radiem, na mocy którego media te będą miały wyłączność na obsługę niektórych części z 25 najważniejszych imprez polskiej prezydencji. TVP i PR będą zobligowane bezpłatnie użyczyć sygnał audio i wideo innym mediom. więcej

RMF FM liderem w Trójmieście, Trójka mocno w górę

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

Reklama
 
Tomasz Bartnik odchodzi z Saatchi & Saatchi

Tomasz Bartnik kończy pracę w Grupie Saatchi & Saatchi Polska. Kierował nią wraz z Igorem Kaleńskim przez prawie 2 lata. więcej

Paweł Wilczak zachęca do głosowania na nowe smaki Lay's (wideo)

Rusza kolejny etap konkursu „Wymyśl Nowy Smak” promującego chipsy Lay’s. We wspierającej go kampanii reklamowej – przygotowanej przez firmy BBDO, Media Direction OMD i Multi Communications – występuje Paweł Wilczak. więcej

Kinga Rusin w kampanii ,,Godziny dla Ziemi"

Rozpoczęła się viralowa kampania promująca „Godzinę dla Ziemi” organizowaną przez WWF. Akcję – z udziałem Kingi Rusin – przygotowała agencja Communication Unlimited. więcej

IKEA reklamuje ,,kuchnie dobrze dopasowane" (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kuchni oferowanych przez sieć IKEA. Akcję przygotowały agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy MEC. więcej

Kampania wprowadza All Inclusive w Play dla Firm (wideo)

Rusza kampania reklamująca taryfy biznesowe All Inclusive w Play dla Firm. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom Warszawa. więcej

Adidas: trzy marki w jednej kampanii "all adidas" (wideo)

Adidas uruchamia nową globalną kampanię marketingową, w której promowane będą trzy należące do firmy marki. więcej

,,Ocean możliwości" w nowej kampanii Dialogu (wideo)

Pod hasłem „Ocean możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Dialogu dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy ACztery, MindChili, MPG i Media Contacts. więcej

Jennifer Lopez będzie reklamować biżuterię Tous

Jennifer Lopez będzie twarzą wiosennej kampanii reklamowej biżuterii Tous. Aktorka wzięła już udział w sesji zdjęciowej na potrzeby tej akcji. więcej

Łukasz Glapa na czele marketingu Rockwool Polska

Łukasz Glapa objął stanowisko dyrektora marketingu w Rockwool Polska. Wcześniej pracował w firmach Ramirent i Philips Lighting Poland. więcej

Anna Piwowarczyk: ze Starlinka do MediaOn

Anna Piwowarczyk rozpoczęła pracę w dziale internetowym domu mediowego MediaOn. Poprzednio pracowała w Starlinku. więcej

Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)

W telewizji trwa kampania leku na katar NeoAfrin. Akcję na zlecenie firmy Schering-Plough przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom mediowy Initiative Media. więcej

,,14 dni kuszenia" promuje narzędzia Bosch

Trwa kampania „14 dni kuszenia” promująca narzędzia Bosch. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wizard. więcej

Decathlon reklamuje sprzęt sportowy dla kobiet

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sprzętu sportowego dla kobiet dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Eurozet, Garmont i PanMedia Western. więcej

Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska w PwC Polska

Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska dołączyli do dział marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC Polska. Walewski objął stanowisko głównego ekonomisty, a Boguszewska – menedżera ds. marketingu i komunikacji. więcej

zanox stawia na Polskę - nowa strategia i strona internetowa

Zajmująca się internetową reklamą afiliacyjną firma zanox zakończyła wdrażanie nowej strategii,. Udostępniono też odświeżony serwis internetowy firmy. więcej

Prasa
 
Pisma męskie straciły w 2010, najwięcej "Playboy". Jaka sprzedaż "Stuff"?

Wszystkie lifestylowe miesięczniki dla mężczyzn zanotowały w 2010 roku spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął magazynu “Playboy”. Pozycję lidera utrzymał “CKM”. więcej

Wszystkie tygodniki TV straciły w 2010 r.

W 2010 roku wszystkie tygodniki z programem zanotowały spadki sprzedaży względem 2009 roku. Najwięcej stracił “Tele Max”, a liderem pozostaje “Tele Tydzień”. Wśród dwutygodników wzrosty zanotowały dwa z trzech pism: “Tele Świat” i “Ekran TV”. więcej

"Fashion Magazine" z trzema okładkami (foto)

Wiosenny numer kwartalnika “Fashion Magazine” (Fashion Media Group) ukazał się z trzema okładkami utrzymanymi w stylistyce unisex. więcej

Magazyn "Mobility" zwiększył objętość

Od marcowego wydania, które ukazało się 8 marca br., miesięcznik “Mobility” (Mit Media Group) zwiększył objętość z 80 do 104 stron. więcej

Internet
 
10 czołowych marek na Facebooku (grafika)

Najpopularniejszą marką w portalu społecznościowym Facebook jest... Facebook. więcej

Google dementuje plotki o serwisie społecznościowym Google Circles

W sieci pojawiły się doniesienia jakoby Google na dniach planowało uruchomienie portalu społecznościowego o nazwie Google Circles. Internetowy gigant zdementował te pogłoski, ale niewykluczone, że usługa wystartuje w niedalekiej przyszłości. więcej

Maciej Budzich w Think Kong

Maciej Budzich będzie współpracował z agencją interaktywną Think Kong. Twierdzi, że nie wpłynie to na prowadzenie przez niego bloga mediafun. więcej

"Zacznij od Onet!" (wideo)

Pod hasłem „Zacznij od Onet!” ruszyła wiosenna kampania reklamowa portalu Onet.pl. Działania prowadzone są w telewizji, radiu i branżowych serwisach internetowych. więcej

Jan Paweł II na Facebooku i na YouTube

Profil Jana Pawła II na portalach Facebook i YouTube został zainaugurowany w poniedziałek w związku z beatyfikacją 1 maja. To inicjatywa watykańskich mediów w porozumieniu z Papieską Radą ds. Środków Społecznego Przekazu. więcej

Podroze.pl w nowej odsłonie wsparte kampanią

Zaplanuj z nami wakacje – takim hasłem zachęca użytkowników odmieniony serwis Podroze.pl, łączący cechy portalu informacyjnego i społecznościowego. więcej

Jejku Zabawki - nowy sklep od FireFly Group

W sieci ruszył sklep jejkuzabawki.com, w którym można kupić zabawki dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Public Relations
 
Toolbox zajmie się obsługą PR Pasażu Łódzkiego
38PR dla firmy Wola
BEST image PR zdobyła trzech nowych klientów
Technologie
 
iPhone 5 - czy tak będzie wyglądał?
iPad 2 debiutuje lepiej od poprzednika
Nowe taryfy biznesowe Play All Inclusive dla Firm. Nielimitowane rozmowy do wszystkich
Play: nowa promocja biznesowa "Rozmowy w firmie"
BlackBerry w Play
Forrester: 38 mld USD przychodu z mobilnych aplikacji w 2015 r.
IDC: sprzedaż smartfonów w Azji po raz pierwszy przekroczy 100 mln
Wspólny projekt bankowości mobilnej Polkomtelu i BZ WBK
IBM: polski rynek IT wzrośnie o 10 proc. w 2011 r.
Plus wprowadza pakiet Bezpieczna Podróż
Cyberprzestępcy żerują na tragedii w Japonii
Gospodarka
 
PGE Arena Gdańsk: umowa na komercjalizację stadionu z firmą Emmerson
Znowu coraz więcej kredytów we franku szwajcarskim
Coraz mniejsza opłacalność najmu, bo rośnie inflacja
Deficyt budżetowy po lutym ma wynieść 35 proc. planu, po marcu 45 proc.
Open Finance idzie na giełdę, chce pozyskać 482 mln zł
Firmy zawiesiły decyzje inwestycyjne
Zeznanie podatkowe przez internet bez podpisu elektronicznego
135 mln zł stracił Bank BPH w 2010 r.
Kultura/Rozrywka
 
Fani w nowym teledysku Michaela Jacksona
Fontanna Neptuna nie zniknie z Długiego Targu w Gdańsku
Alec Baldwin: Twoi fani na to zasługują. Charlie Sheene błagaj o przebaczenie
"Married and Cheating": Sarah Jessica Parker i Marisa Tomei szukają szczęścia
"Abyssus Abyssum Invocat" od Behemoth
Nie powstanie druga część "Drużyny A"
Eminem muzycznie do mieszkańców rodzinnego Detroit (wideo)
"Somewhere. Między miejscami": Sofia Coppola w Playboyu
"Inwazja: bitwa o Los Angeles" zarobiła 36 mln dolarów (wideo)
Córka Madonny zagra w filmie mamy
Robbie Williams nie zamierza zrezygnować z solowej kariery
 

Blog
Tylko się nie śmiejcie

Magda Gieorgica

Łańcut! Miasto muzyki.

Jakub Panek

Kabaret na Foksal

Wanda Konarzewska

Gdzie się podziały...

Lucjan Exner

Polski wstyd na targach w Berlinie

Piotr Barełkowski

Biegunka słów i deficyt rozumu

Marcin Duma

Dwuręki bandyta Ofezus* - cd.

Ewaryst Fedorowicz

Kobiety rządzą światem

Paulina Sroka

Przeprowadzka danych

Bartosz Konopka

Chór wie lepiej

Mirosław Usidus

Nasz Gość
Nie wszystkie marki muszą być w social media

Firmy z branży nowych technologii, moto i finansów najchętniej komunikują się z klientami w internecie – twierdzi Katarzyna Krukowska-Wiater, managing director MediaVest. więcej

Kwestionariusz
Dorota Kośmicka-Gacke: Nie chciałabym pracować dla pieniędzy

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dorota Kośmicka-Gacke, producent seriali Telewizji Polskiej, m.in. “Rodzinka.pl”, “Tancerze” i “Czas honoru”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
redaktor
[ CHWILA DLA CIEBIE ]  | mazowieckie
sales manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Sales Executive
[ In-Store Media ]  | mazowieckie
Szef Działu Sprzedaży
[ Mini Media ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Junior Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ RED8 DIGITAL /d. genero/ ]  | mazowieckie
New Media Designer
[ Cube Group ]  | mazowieckie
Account Manager
[ NetSales ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
MARKETING MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
WYDAWCA szuka pracy
[ Redakcyjny Młyn ]  | cała Polska
EVENT MANAGER
[ Rubicon Media ]  | mazowieckie
Communications Manager
[ Euro RSCG Sensors ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl