|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Twoja stara" w kampanii Internet Explorer 9
Ruszyła kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcja – przygotowana dla Microsoftu przez firmy Saatchi& Saatchi i Universal McCann – opiera się na hasłach zaczynających się od „Twoja stara…”.
więcej
|
|
Hugh Jackman znów tańczy w reklamie Lipton Ice Tea (wideo)
Ruszyła nowa kampania Lipton Ice Tea z udziałem Hugh Jackmana. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, PHD Media Direction i TBWA\PR.
więcej
|
|
,,Australijska" Anja Rubik reklamuje biżuterię Apart
W prasie i telewizji rusza kampania reklamowa letniej kolekcji biżuterii Apart. Akcję, której gwiazdą jest Anja Rubik, firma Apart przygotowała we własnym zakresie.
więcej
|
|
Szymon Majewski reklamuje PKO BP - na razie teaserowo (wideo)
Trwa teaserowa odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Akcję przygotowały firmy DDB, Cut Cut i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Z lekkością zrealizujesz swoje plany" w kampanii Banku Pekao SA (wideo)
Startuje kampania reklamowa Pożyczki Ekspresowej w Banku Pekao. Akcję pod hasłem „Z lekkością zrealizujesz swoje plany” przygotowały firmy Euro RSCG, Dynamo, Lunapark i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
IKEA na 50 lat w Polsce (wideo)
Do emisji trafił drugi spot podkreślający, że IKEA działa w Polsce od 50 lat. Reklamę przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.
więcej
|
|
,,Najedz się naprawdę, nie na chwilę!" - KFC reklamuje Mega Pocket (wideo)
Ruszyła kampania KFC reklamująca kanapkę Mega Pocket. Akcję – wykorzystującą m.in. technologię augmented reality – na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, FireFly Creation, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,Kurczakowa" obsesja w kampanii BP Wild Bean Cafe (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa sieci Wild Bean Cafe należącej do BP. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy i Mindshare.
więcej
|
|
MPG wygrało w przetargu HBO Polska
Dom mediowy MPG wygrał w przetargu organizowanym przez HBO Polska, dotyczącym obsługi mediowej pierwszego polskiego serialu stacji “Bez tajemnic”.
więcej
|
|
BIG5 - nowy pakiet reklamowy Muratora
Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa Murator wprowadziło do oferty nowy pakiet pod nazwą BIG5. Tworzą go miesięczniki „Murator”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Podróże” i „Żagle”.
więcej
|
|
Grzegorz Gładysz client service directorem Focus Media Group
Grzegorz Gładysz objął stanowisko client service directora agencji Focus Media Group. Zastąpił na nim Joannę Żuk, która rozstała się z firmą.
więcej
|
|
Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media
Dom mediowy Star Media zdobył budżet reklamowy kawy Lavazza. W kwietniu ruszy jej pierwsza w Polsce kampania telewizyjna.
więcej
|
|
Bankier.pl w sieci Business Ad Network
Serwis Bankier.pl dołączył do sieci reklamowej Business Ad Network. Poprzednio współpracował z BizOn media.
więcej
|
|
,,Zostań partnerem" w nowej kampanii Sodexo
Pod hasłem „Zostań partnerem Sodexo” ruszyła kampania reklamowa Sodexo. Akcję przygotowały firmy Netizens Peppermint, Webvariation, Mindshare i ConTrust.
więcej
|
|
Reklamy w ipli także w telefonach, telewizorach i tabletach
W ofercie reklamowej ipli pojawiły się nowe formaty. Ponadto aplikacja będzie emitować reklamy również w urządzeniach mobilnych i telewizorach.
więcej
|
|
Justyna Głogowska: z Metro Group Advertising do Value Media
Justyna Głogowska rozpoczęła pracę w dziale client service domu mediowego Value Media. Poprzednio pracowała w Metro Group Advertising Polska.
więcej
|
|
Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem
Firma Hoop Polska zreorganizowała swój dział sprzedaży. Jego dyrektorem został Paweł Wolnicki.
więcej
|
|
Lukas Bank: Skracamy drogę do własnego domu
Pod hasłem „Skracamy drogę do własnego domu” trwa kampania kredytów hipotecznych w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy TBWA, Point of View, Initiative i Pan Media Western.
więcej
|
|
Easymedia z budżetem mediowym Zbyszko Company
Dom mediowy Easymedia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Zbyszko Company. Będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów do kampanii marek takich jak m.in. 3 cytryny, Polo Cola i Ariva Ice Tea.
więcej
|
|
WWF zachęca do przekazania 1 proc. podatku na rysie w Polsce (wideo)
W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii „Ryś wraca do puszczy”. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western.
więcej
|
|
Serce i Rozum jako myszka i pilot reklamują TP (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowego pakietu telewizyjno-internetowego Telekomunikacji Polskiej. Spot, w którym występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja i MEC.
więcej
|
|
Marzena Sikorska w dziale sponsoringu Polsat Media
Marzena Sikorska dołączyła do działu sponsoringu Polsat Media. Wcześniej pracowała w firmie w dziale wspomagania sprzedaży.
więcej
|
|
Polemaku - nowa marka Grupy Toolbox
Grupa Toolbox wprowadziła na rynek nową markę – Polemaku.
więcej
|
|
Polcard ma nowe logo i zmienia się w First Data Polcard
First Data Polska zaprezentował nowe logo swojej marki Polcard, agenta rozliczeniowego i dostawcy usług przetwarzania płatności. Jest ono wyrazem silniejszej integracji z korporacją działającą na rynku elektronicznych płatności.
więcej
|
|
"Graj w zielone" - nowa loteria w aptekach Świata Zdrowia
W ponad 1600 aptekach Świata Zdrowia ruszyła loteria "Graj w zielone". Do wygrania są nagrody o łącznej wartości blisko 100 tys. złotych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ministerstwo kultury: nie wprowadzamy koncesjonowania internetu. To nadużycie
Nowelizacja Ustawy medialnej nie wprowadza koncesjonowania internetu, takie głosy to nieprawda i nadużycie - stwierdziło ministerstwo kultury w odpowiedzi na nasiloną w ostatnich dniach krytykę ustawy.
więcej
|
|
Facebook zawalczy z Grouponem
Facebook planuje testy usługi zakupów grupowych, które umożliwią użytkownikom portalu korzystanie z promocyjnych ofert lokali w swoim pobliżu.
więcej
|
|
Londyn 3D w Google Earth (wideo)
W związku ze zbliżającym się ślubem księcia Williama i Catherine Middleton, Google zaktualizowało w Google Earth zdjęcia satelitarne Londynu i dodało wiele nowych obiektów 3D.
więcej
|
|
Twitter: każdego dnia 140 mln wiadomości i 460 tys. nowych kont
Twitter obchodzi piąte urodziny. Z tej okazji serwis ujawnił kilka ciekawych statystyk dotyczących wzrostu jego popularności.
więcej
|
|
Ovum: 20 mld USD przychodu z cyfrowej muzyki w 2015 r.
W 2015 roku globalny przychód z cyfrowej muzyki przekroczy poziom 20 miliardów dolarów.
więcej
|
|
LinkedIn uruchamia LinkedIn Today, agregat newsów (wideo)
LinkedIn uruchomił serwis informacyjny LinkedIn Today. Prezentowane w nim artykuły są dostosowywane do zainteresowań użytkowników.
więcej
|
|
Ponad połowa z nas korzysta z telewizji internetowej
95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo a 53 proc. korzysta z telewizji internetowej - wynika z raportu "Audio i wideo w sieci" zrealizowanego przez Gemius.
więcej
|
|
Zeus, Sluxnet, ataki na VoIP i złośliwe PDF najgroźniejsze w polskiej sieci w 2010 r.
W 2010 roku eksperci z zespołu CERT Polska otrzymali ponad 12 mln zgłoszeń automatycznych dotyczących polskich sieci. Infekcja Zeusem, robak Stuxnet, ataki na telefonię internetową, złośliwe pliki PDF – to najważniejsze zagrożenia, których doświadczyli internauci w ubiegłym roku.
więcej
|
|
Donald Tusk: rzetelnie sprawdzimy nowelę ustawy o RTV
Premier Donald Tusk zapewnił, że każdy przepis nowelizacji ustawy o RTV, dotyczącej nadawania programów tv w internecie, zostanie rzetelnie sprawdzony. Dodał, że jeśli nie będzie potrzeby, by przepisy budzące największe emocje weszły w życie, będzie proponował ich usunięcie.
więcej
|
|
Ustawa o RTV zagraża rozwojowi internetu?
Nowelizacja ustawy o RTV zagraża rozwojowi internetu w Polsce, wprowadza obostrzenia dla przedsiębiorców i klientów, ogranicza konkurencyjność i jest sprzeczna z duchem dyrektywy audiowizualnej - uważa Krajowa Izba Gospodarcza.
więcej
|
|
Internet Explorer 9 oficjalnie dostępny (wideo)
Microsoft udostępnił dziewiątą wersję przeglądarki Internet Explorer.
więcej
|
|
Novautis - kupno samochodu w czterech krokach w internecie
Na rynku sprzedaży nowych aut pojawiła się platforma internetowa Novautis, dzięki której można skonfigurować samochód, wysłać zapytanie do salonów w całej Polsce i wybrać odpowiednią ofertę.
więcej
|
|
home.pl wprowadza platformę sklepową Click Shop
home.pl wprowadził nowe rozwiązanie dla sprzedawców handlujących w sieci o nazwie Click Shop.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|