Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 16 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Rozdanie Wiktorów przesunięte, co z transmisją?

Rozdanie nagród w plebiscycie Wiktory 2010 nie odbędzie się 19 marca br. jak pierwotnie planowano, ale zorganizowane zostanie pod koniec maja lub początku czerwca br. Niepewna jest sprawa transmisji ceremonii w TVP. więcej

Zmiany w "A normalnie o tej porze" i "Pytaniu na śniadanie"

Wracający do TVP 2 Tomasz Kammel poprowadzi od piątku “Pytanie na śniadanie” w parze z Olimpią Ajakaiye. Tymczasem z “A normalnie o tej porze” znika Paweł Korusn. więcej

"Tele Tydzień" najchętniej czytany, "GW" przed "Faktem"

“Tele Tydzień” jest najchętniej czytanym tygodnikiem, wśród dzienników “Gazeta Wyborcza” wyprzedza “Fakt” - wynika z badania PBC General. Szczegóły w naszym raporcie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. sprzedaży

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
New Media Designer

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Ardie Group poszukuje osoby na stanowisko
MARKETING MANAGER

Ardie Group poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

Redakcyjny Młyn poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA szuka pracy

FilmLocations poszukuje osoby na stanowisko
Junior location manager

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Szymon Majewski nadal traci widzów

Trzy pierwsze odcinki dwunastego sezonu „Szymon Majewski Show” zgromadziły średnio 2,32 mln widzów. To mniej niż stacja notowała w tym paśmie przed rokiem, podczas emisji dziesiątej edycji (2,46 mln osób). więcej

,,Twoja stara" w kampanii Internet Explorer 9

Ruszyła kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcja – przygotowana dla Microsoftu przez firmy Saatchi& Saatchi i Universal McCann – opiera się na hasłach zaczynających się od „Twoja stara…”. więcej

Ministerstwo kultury: nie wprowadzamy koncesjonowania internetu. To nadużycie

Nowelizacja Ustawy medialnej nie wprowadza koncesjonowania internetu, takie głosy to nieprawda i nadużycie - stwierdziło ministerstwo kultury w odpowiedzi na nasiloną w ostatnich dniach krytykę ustawy. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Kammel wraca do TVP 2

Tomasz Kammel powraca do pracy w telewizyjnej Dwójce. Prezenter zostanie współgospodarzem magazynu “Pytanie na śniadanie”, będzie też prowadzić popołudniowy talk-show “A normalnie o tej porze”. więcej

"Uważam Rze" na błyszczącym papierze i droższe

Tygodnik “Uważam Rze” (Presspublica) od poniedziałku 14 marca br. zmienił format na A4 i papier na błyszczący. Wydawca podniósł też cenę pisma o 1 zł do 2,90 zł. więcej

Nie wszystkie marki muszą być w social media
Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Rozdanie Wiktorów przesunięte, co z transmisją?

Rozdanie nagród w plebiscycie Wiktory 2010 nie odbędzie się 19 marca br. jak pierwotnie planowano, ale zorganizowane zostanie pod koniec maja lub początku czerwca br. Niepewna jest sprawa transmisji ceremonii w TVP. więcej

Zmiany w "A normalnie o tej porze" i "Pytaniu na śniadanie"

Wracający do TVP 2 Tomasz Kammel poprowadzi od piątku “Pytanie na śniadanie” w parze z Olimpią Ajakaiye. Tymczasem z “A normalnie o tej porze” znika Paweł Korusn. więcej

Szymon Majewski nadal traci widzów

Trzy pierwsze odcinki dwunastego sezonu „Szymon Majewski Show” zgromadziły średnio 2,32 mln widzów. To mniej niż stacja notowała w tym paśmie przed rokiem, podczas emisji dziesiątej edycji (2,46 mln osób). więcej

Festiwal w Opolu od 10 do 12 czerwca. Miasto dopłaci TVP ponad 1,7 mln zł

Ponad 1,7 mln zł dopłaci opolski magistrat do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej. Wkładu finansowego w organizację imprezy oczekiwał od miasta główny organizator - Telewizja Polska - powiedział rzecznik prezydenta Opola, Mirosław Pietrucha. więcej

50 tys. widzów "poluje" z MTV Polska na singla

Polską edycję reality show “Polowanie na singla” ogląda na antenie MTV Polska średnio 51 tys. widzów. Stacja w czasie emisji premierowych odcinków formatu ma wyniki lepsze od siostrzanej Viva Polska i konkurencyjnej 4fun.tv. więcej

(Nieoficjalne) klubowe mistrzostwa świata w Orange sport

Orange sport i Orange sport info pokażą rozgrywki Beach Soccer Mundialito de Clubes. Stawką imprezy będzie nieoficjalny tytuł klubowego mistrza świata w plażowej piłce nożnej. więcej

Radio
 
Kraków: RMF FM liderem, Chilli ZET i Antyradio zyskują

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie. więcej

Prof. Roman Baecker przewodniczącym RN Radia PiK

Politolog prof. Roman Baecker z Uniwersytetu Mikołaj Kopernika w Toruniu został we wtorek przewodniczącym rady nadzorczej publicznej rozgłośni Polskiego Radia Pomorza i Kujaw SA - Radia PiK w Bydgoszczy. więcej

Reklama
 
,,Twoja stara" w kampanii Internet Explorer 9

Ruszyła kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcja – przygotowana dla Microsoftu przez firmy Saatchi& Saatchi i Universal McCann – opiera się na hasłach zaczynających się od „Twoja stara…”. więcej

Hugh Jackman znów tańczy w reklamie Lipton Ice Tea (wideo)

Ruszyła nowa kampania Lipton Ice Tea z udziałem Hugh Jackmana. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, PHD Media Direction i TBWA\PR. więcej

,,Australijska" Anja Rubik reklamuje biżuterię Apart

W prasie i telewizji rusza kampania reklamowa letniej kolekcji biżuterii Apart. Akcję, której gwiazdą jest Anja Rubik, firma Apart przygotowała we własnym zakresie. więcej

Szymon Majewski reklamuje PKO BP - na razie teaserowo (wideo)

Trwa teaserowa odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Akcję przygotowały firmy DDB, Cut Cut i Universal McCann. więcej

,,Z lekkością zrealizujesz swoje plany" w kampanii Banku Pekao SA (wideo)

Startuje kampania reklamowa Pożyczki Ekspresowej w Banku Pekao. Akcję pod hasłem „Z lekkością zrealizujesz swoje plany” przygotowały firmy Euro RSCG, Dynamo, Lunapark i Mediacom Warszawa. więcej

IKEA na 50 lat w Polsce (wideo)

Do emisji trafił drugi spot podkreślający, że IKEA działa w Polsce od 50 lat. Reklamę przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. więcej

,,Najedz się naprawdę, nie na chwilę!" - KFC reklamuje Mega Pocket (wideo)

Ruszyła kampania KFC reklamująca kanapkę Mega Pocket. Akcję – wykorzystującą m.in. technologię augmented reality – na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, FireFly Creation, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

,,Kurczakowa" obsesja w kampanii BP Wild Bean Cafe (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa sieci Wild Bean Cafe należącej do BP. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy i Mindshare. więcej

MPG wygrało w przetargu HBO Polska

Dom mediowy MPG wygrał w przetargu organizowanym przez HBO Polska, dotyczącym obsługi mediowej pierwszego polskiego serialu stacji “Bez tajemnic”. więcej

BIG5 - nowy pakiet reklamowy Muratora

Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa Murator wprowadziło do oferty nowy pakiet pod nazwą BIG5. Tworzą go miesięczniki „Murator”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Podróże” i „Żagle”. więcej

Grzegorz Gładysz client service directorem Focus Media Group

Grzegorz Gładysz objął stanowisko client service directora agencji Focus Media Group. Zastąpił na nim Joannę Żuk, która rozstała się z firmą. więcej

Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media

Dom mediowy Star Media zdobył budżet reklamowy kawy Lavazza. W kwietniu ruszy jej pierwsza w Polsce kampania telewizyjna. więcej

Bankier.pl w sieci Business Ad Network

Serwis Bankier.pl dołączył do sieci reklamowej Business Ad Network. Poprzednio współpracował z BizOn media. więcej

,,Zostań partnerem" w nowej kampanii Sodexo

Pod hasłem „Zostań partnerem Sodexo” ruszyła kampania reklamowa Sodexo. Akcję przygotowały firmy Netizens Peppermint, Webvariation, Mindshare i ConTrust. więcej

Reklamy w ipli także w telefonach, telewizorach i tabletach

W ofercie reklamowej ipli pojawiły się nowe formaty. Ponadto aplikacja będzie emitować reklamy również w urządzeniach mobilnych i telewizorach. więcej

Justyna Głogowska: z Metro Group Advertising do Value Media

Justyna Głogowska rozpoczęła pracę w dziale client service domu mediowego Value Media. Poprzednio pracowała w Metro Group Advertising Polska. więcej

Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem

Firma Hoop Polska zreorganizowała swój dział sprzedaży. Jego dyrektorem został Paweł Wolnicki. więcej

Lukas Bank: Skracamy drogę do własnego domu

Pod hasłem „Skracamy drogę do własnego domu” trwa kampania kredytów hipotecznych w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy TBWA, Point of View, Initiative i Pan Media Western. więcej

Easymedia z budżetem mediowym Zbyszko Company

Dom mediowy Easymedia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Zbyszko Company. Będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów do kampanii marek takich jak m.in. 3 cytryny, Polo Cola i Ariva Ice Tea. więcej

WWF zachęca do przekazania 1 proc. podatku na rysie w Polsce (wideo)

W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii „Ryś wraca do puszczy”. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western. więcej

Serce i Rozum jako myszka i pilot reklamują TP (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowego pakietu telewizyjno-internetowego Telekomunikacji Polskiej. Spot, w którym występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja i MEC. więcej

Marzena Sikorska w dziale sponsoringu Polsat Media

Marzena Sikorska dołączyła do działu sponsoringu Polsat Media. Wcześniej pracowała w firmie w dziale wspomagania sprzedaży. więcej

Polemaku - nowa marka Grupy Toolbox

Grupa Toolbox wprowadziła na rynek nową markę – Polemaku. więcej

Polcard ma nowe logo i zmienia się w First Data Polcard

First Data Polska zaprezentował nowe logo swojej marki Polcard, agenta rozliczeniowego i dostawcy usług przetwarzania płatności. Jest ono wyrazem silniejszej integracji z korporacją działającą na rynku elektronicznych płatności. więcej

"Graj w zielone" - nowa loteria w aptekach Świata Zdrowia

W ponad 1600 aptekach Świata Zdrowia ruszyła loteria "Graj w zielone". Do wygrania są nagrody o łącznej wartości blisko 100 tys. złotych. więcej

Prasa
 
"Tele Tydzień" najchętniej czytany, "GW" przed "Faktem"

“Tele Tydzień” jest najchętniej czytanym tygodnikiem, wśród dzienników “Gazeta Wyborcza” wyprzedza “Fakt” - wynika z badania PBC General. Szczegóły w naszym raporcie. więcej

Magazyny komputerowe w dół, "Play!" z największym spadkiem

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zakończyły 2010 roku ze spadkami sprzedaży, największy z nich zanotował “Play!”. Pozycję lidera na rzecz “CD Action” stracił “PC Format”. więcej

Serial "Było sobie życie" w kolekcji Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek kolekcję płyt DVD ze słynnymi serialami edukacyjnymi dla dzieci "Było sobie życie” i “Był sobie człowiek". Seria liczyć będzie 12 tomów – każdy składać się będzie z płyty i książki. więcej

BIG5 - nowy pakiet reklamowy Muratora

Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa Murator wprowadziło do oferty nowy pakiet pod nazwą BIG5. Tworzą go miesięczniki „Murator”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Podróże” i „Żagle”. więcej

"Dziennik Gazeta Prawna" z kursem tworzenia stron www i internetowym poradnikiem

„Kurs tworzenia stron www” oraz poradnik „Co legalne, co nielegalne w Internecie” to dodatki, które w bieżącym tygodniu zostaną dołączone do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). więcej

"Dziennik Gazeta Prawna" z kolumną Prawo medyczne

Od 16 marca br. w każdą środę na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) pojawi się nowa kolumna – Prawo medyczne. więcej

Internet
 
Ministerstwo kultury: nie wprowadzamy koncesjonowania internetu. To nadużycie

Nowelizacja Ustawy medialnej nie wprowadza koncesjonowania internetu, takie głosy to nieprawda i nadużycie - stwierdziło ministerstwo kultury w odpowiedzi na nasiloną w ostatnich dniach krytykę ustawy. więcej

Facebook zawalczy z Grouponem

Facebook planuje testy usługi zakupów grupowych, które umożliwią użytkownikom portalu korzystanie z promocyjnych ofert lokali w swoim pobliżu. więcej

Londyn 3D w Google Earth (wideo)

W związku ze zbliżającym się ślubem księcia Williama i Catherine Middleton, Google zaktualizowało w Google Earth zdjęcia satelitarne Londynu i dodało wiele nowych obiektów 3D. więcej

Twitter: każdego dnia 140 mln wiadomości i 460 tys. nowych kont

Twitter obchodzi piąte urodziny. Z tej okazji serwis ujawnił kilka ciekawych statystyk dotyczących wzrostu jego popularności. więcej

Ovum: 20 mld USD przychodu z cyfrowej muzyki w 2015 r.

W 2015 roku globalny przychód z cyfrowej muzyki przekroczy poziom 20 miliardów dolarów. więcej

LinkedIn uruchamia LinkedIn Today, agregat newsów (wideo)

LinkedIn uruchomił serwis informacyjny LinkedIn Today. Prezentowane w nim artykuły są dostosowywane do zainteresowań użytkowników. więcej

Ponad połowa z nas korzysta z telewizji internetowej

95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo a 53 proc. korzysta z telewizji internetowej - wynika z raportu "Audio i wideo w sieci" zrealizowanego przez Gemius. więcej

Zeus, Sluxnet, ataki na VoIP i złośliwe PDF najgroźniejsze w polskiej sieci w 2010 r.

W 2010 roku eksperci z zespołu CERT Polska otrzymali ponad 12 mln zgłoszeń automatycznych dotyczących polskich sieci. Infekcja Zeusem, robak Stuxnet, ataki na telefonię internetową, złośliwe pliki PDF – to najważniejsze zagrożenia, których doświadczyli internauci w ubiegłym roku. więcej

Donald Tusk: rzetelnie sprawdzimy nowelę ustawy o RTV

Premier Donald Tusk zapewnił, że każdy przepis nowelizacji ustawy o RTV, dotyczącej nadawania programów tv w internecie, zostanie rzetelnie sprawdzony. Dodał, że jeśli nie będzie potrzeby, by przepisy budzące największe emocje weszły w życie, będzie proponował ich usunięcie. więcej

Ustawa o RTV zagraża rozwojowi internetu?

Nowelizacja ustawy o RTV zagraża rozwojowi internetu w Polsce, wprowadza obostrzenia dla przedsiębiorców i klientów, ogranicza konkurencyjność i jest sprzeczna z duchem dyrektywy audiowizualnej - uważa Krajowa Izba Gospodarcza. więcej

Internet Explorer 9 oficjalnie dostępny (wideo)

Microsoft udostępnił dziewiątą wersję przeglądarki Internet Explorer. więcej

Novautis - kupno samochodu w czterech krokach w internecie

Na rynku sprzedaży nowych aut pojawiła się platforma internetowa Novautis, dzięki której można skonfigurować samochód, wysłać zapytanie do salonów w całej Polsce i wybrać odpowiednią ofertę. więcej

home.pl wprowadza platformę sklepową Click Shop

home.pl wprowadził nowe rozwiązanie dla sprzedawców handlujących w sieci o nazwie Click Shop. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
MillwardBrown: Amazon.com liderem rankingu marek Value-D

Najwyższą pozycję w rankingu Value-D firmy Millward Brown zajęła marka Amazon.com. Internetowy sklep umiejętnie osiąga równowagę między renomą swojej marki a strategią cenową. więcej

Ponad połowa z nas korzysta z telewizji internetowej

95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo a 53 proc. korzysta z telewizji internetowej - wynika z raportu "Audio i wideo w sieci" zrealizowanego przez Gemius. więcej

Arabska młodzież najbardziej pragnie demokracji

Jak pokazuje badanie przeprowadzone wśród 2 tys. młodych Arabów z 10 krajów, dla młodych ludzi na Bliskim Wschodzie nadal priorytetem jest życie w demokracji. więcej

Public Relations
 
Carlsberg postawił na Ciszewski Public Relations
Apsys Polska: 3 Stawy z Kobold PR
Technologie
 
Liga Mistrzów i Liga Europejska w Plusie
Microsoft nie wprowadzi nowych modeli Zune
IHS iSuppli: Western Digital po przejęciu Hitachi SGT zdominuje rynek HDD
IDC: 7-proc. wzrost sprzedaży urządzeń drukujących. Liderem HP
UOKIK: 130 mln kary dla właściciela sieci komórkowej Plus
Cyberprzestępcy wykorzystują nową lukę w produktach Adobe
Gospodarka
 
Czy można uzyskać kredyt na pół domu?
Coraz wyższa inflacja zjada nasze oszczędności bankowe
Inflacja niższa od oczekiwań. Nie będzie podwyżek stóp procentowych?
Błędy w zeznaniu rocznym podatników. Jak ich uniknąć?
Inflacja wyniosła 3,6 proc., znacznie poniżej oczekiwań
W I kw. 2011 spadnie sprzedaż biletów w kinach
Deficyt budżetu Polski wyniósł 14,42 mld zł po lutym - 35,9 proc. planu
Ryzykowny zakup mieszkania na obrzeżach miasta
Open Finance nie wypłaci dywidendy, chce poprawić wyniki
J.W. Construction chce sprzedać ponad 2,5 tys. mieszkań w 2012
TPSA: dywidenda w wysokości 1,50 zł na akcję
Cinema City otworzy 5-7 multipleksów w 2011 r.
,,OC Link4" - nowy pakiet ubezpieczeniowy w Link4
Kultura/Rozrywka
 
"Doggumentary" - w kwietniu nowy album Snoop Dogga
475 milionów dolarów zarobił Diddy. To najbogatszy raper
"Puss in Boots" - "Kot w butach" Antonio Banderasa
Daniel Radcliffe ma nudne życie
Neve Campbell nową przyjaciółkę Courteney Cox
Limp Bizkit zapowiada nowe albumy
 

Blog
Co Senat zrobi jutro z polskim internetem?

Zbigniew Brzeziński

Politycy pogodzili internautów

Mirosław Usidus

Tylko się nie śmiejcie

Magda Gieorgica

Łańcut! Miasto muzyki.

Jakub Panek

Kabaret na Foksal

Wanda Konarzewska

Gdzie się podziały...

Lucjan Exner

Polski wstyd na targach w Berlinie

Piotr Barełkowski

Biegunka słów i deficyt rozumu

Marcin Duma

Dwuręki bandyta Ofezus* - cd.

Ewaryst Fedorowicz

Kobiety rządzą światem

Paulina Sroka

Nasz Gość
Nie wszystkie marki muszą być w social media

Firmy z branży nowych technologii, moto i finansów najchętniej komunikują się z klientami w internecie – twierdzi Katarzyna Krukowska-Wiater, managing director MediaVest. więcej

Kwestionariusz
Dorota Kośmicka-Gacke: Nie chciałabym pracować dla pieniędzy

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dorota Kośmicka-Gacke, producent seriali Telewizji Polskiej, m.in. “Rodzinka.pl”, “Tancerze” i “Czas honoru”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
specjalista ds. sprzedaży
[ Media TV Plus ]  | mazowieckie
redaktor
[ CHWILA DLA CIEBIE ]  | mazowieckie
sales manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Sales Executive
[ In-Store Media ]  | mazowieckie
Szef Działu Sprzedaży
[ Mini Media ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Junior Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ RED8 DIGITAL /d. genero/ ]  | mazowieckie
New Media Designer
[ Cube Group ]  | mazowieckie
Account Manager
[ NetSales ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
MARKETING MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
WYDAWCA szuka pracy
[ Redakcyjny Młyn ]  | cała Polska
EVENT MANAGER
[ Rubicon Media ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl