Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 24 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
TV Puls 2 najwcześniej na przełomie 2011 i 2012 roku

- Decyzję w sprawie TV Puls 2 podejmiemy pod koniec kwietnia, a możliwy termin uruchomienia tego kanału to końcówka tego lub początek następnego roku – mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. więcej

Polacy najlepiej oceniają TVN, traci RMF FM

Które stacje telewizyjne i radiowe są najlepiej oceniane przez Polaków? Jak wynika z sondażu CBOS, na pierwszym miejscu znajdują się TVN i Polskie Radio. więcej

,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" najdroższe w cenniku Polsatu

W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Prezydent Miasta Elbląga poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego

IPK poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz Serwisu Muzyka

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. sprzedaży

Propolis Media poszukuje osoby na stanowisko
sales manager

In-Store Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Mini Media poszukuje osoby na stanowisko
Szef Działu Sprzedaży

Redakcyjny Młyn poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA szuka pracy

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Telewizyjne wersje audycji Trójki jeszcze przed wakacjami

Polskie Radio inwestuje w przygotowywanie materiałów audio-wizualnych. Jeszcze przed wakacjami dostępne będą telewizyjne wersje części audycji, nadawanych w Trójce. więcej

Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink. więcej

,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół

W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Majewski jak Doda i Kondrat - 3,3 mln zł od PKO BP

Szymon Majewski za reklamowanie PKO Banku Polskiego może otrzymać nawet 3,3 mln zł. Zdaniem ekspertów takie wynagrodzenie jest dostępne dla niewielu polskich celebrytów. więcej

'Zarzuty o przerywaniu programów reklamami bezpodstawne'

- Nie zgadzamy się z zarzutem, że sztucznie dzielimy programy, aby móc wyemitować bloki reklamowe - mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP. więcej

Łukasz Grass wprowadza zmiany w Tok FM. "Chcemy być liderem"
"Gość Niedzielny" liderem, Gazeta Polska do góry o 250 proc.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TV Puls 2 najwcześniej na przełomie 2011 i 2012 roku

- Decyzję w sprawie TV Puls 2 podejmiemy pod koniec kwietnia, a możliwy termin uruchomienia tego kanału to końcówka tego lub początek następnego roku – mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. więcej

Polacy najlepiej oceniają TVN, traci RMF FM

Które stacje telewizyjne i radiowe są najlepiej oceniane przez Polaków? Jak wynika z sondażu CBOS, na pierwszym miejscu znajdują się TVN i Polskie Radio. więcej

,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" najdroższe w cenniku Polsatu

W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”. więcej

Siostry Bohosiewicz w nowym serialu TVP 2 "Aida"

Sonia i Maja Bohosiewicz zagrają główne role w nowym komediowo-obyczajowym serialu Dwójki zatytułowanym “Aida”. Zdjęcia do produkcji ruszyły w zeszłym tygodniu. więcej

Kanał AXN z logiem w 3D (foto)

Kanał AXN zyskał odświeżone logo. Nowy logotyp ma niemal taki sam wygląd jak poprzedni, ale sprawia wrażenie trójwymiarowego. więcej

Multimedia Polska z internetowym serwisem VOD

Sieć kablowa Multimedia Polska uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl. Znaleźć w nim można filmy oferowane w modelu wideo na żądanie, witryna daje też możliwość oglądania kanałów telewizyjnych. więcej

Francuska stacja wprowadza polskie napisy

Francuski kanał ogólnotematyczny TV5Monde od czwartku 24 marca br. wprowadza do swoich programów polskie napisy. Dostępne będą one w europejskiej wersji stacji dostępnej w Polsce. więcej

Kontrowersyjny ,,Skinks" i Paris Hilton w MTV Polska

MTV Polska wprowadza do oferty nowości programowe. Stacja pokaże nowy program „Pogromcy nadwagi”, reality „Paris Hilton: kumpela na zabój z Dubaju” oraz kontrowersyjny serial „Skins”. więcej

Radio
 
Polacy najlepiej oceniają TVN, traci RMF FM

Które stacje telewizyjne i radiowe są najlepiej oceniane przez Polaków? Jak wynika z sondażu CBOS, na pierwszym miejscu znajdują się TVN i Polskie Radio. więcej

Telewizyjne wersje audycji Trójki jeszcze przed wakacjami

Polskie Radio inwestuje w przygotowywanie materiałów audio-wizualnych. Jeszcze przed wakacjami dostępne będą telewizyjne wersje części audycji, nadawanych w Trójce. więcej

Kontroli będzie podlegać cała zawartość internetu? KRRiT o poprawkach Senatu

Jeśli Sejm utrzyma senackie poprawki do noweli ustawy o rtv, konieczna będzie jej kolejna nowelizacja, by w pełni wdrożyć do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy audiowizualnej - oceniła w środę KRRiT. Poprawkami senatorów Sejm zajmie się w tym tygodniu. więcej

Rzeszów: Trójka mocno w górę, tracą RMF i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie. więcej

Rusza Akademia RMF FM

Radio RMF FM i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ruszają z cyklem zajęć warsztatowych pod nazwą Akademia RMF. więcej

Reklama
 
,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" najdroższe w cenniku Polsatu

W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”. więcej

Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink. więcej

,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół

W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”. więcej

BBDO i Arena Media będą promować Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii

BBDO Warszawa i Arena Media Communications przygotują i zrealizują kampanią promującą Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Firmy wygrały przetargi zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną. więcej

IDMnet z siecią reklamy behawioralnej AdProfile

IDMnet wydzielił ze swoich struktur sieć reklamy behawioralnej AdProfile. Obejmuje ona wszystkie produkty bazujące na technologii retargetingu oraz predykcyjnego targetowania behawioralnego. więcej

Mariusz Miedziałowski: Niezastąpiony gadżet - iPhone forever!

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media. więcej

Saab 9-5 Sedan: Z góry ma więcej

W internecie trwa kampanie reklamowa Saaba 9-5 Sedan z wyposażeniem dodatkowym. Akcję przygotowały firmy Opcja, ACR i Mobilvi. więcej

Sodexo Motivation Solutions: Narzędzia, na których możesz polegać!

Trwa kampania reklamowa pakietu „Lojalność i Motywacja w Biznesie” oferowanego przez Sodexo Motivation Solutions. Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, BlackMoon, FirstLevel, Mindshare i Contrust. więcej

Pięć pakietów reklamowych w ofercie Infor Ekspert

Biuro reklamy Infor Ekspert wprowadziło do swojej oferty pięć tematycznych pakietów reklamowych. Każdy z nich obejmuje czasopisma skierowane do określonej grupy odbiorców. więcej

Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense przygotują kampanię antyalkoholową

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu wygrały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense. więcej

Katarzyna Kowalczuk: z Scholz&Friends Warszawa do What

Katarzyna Kowalczuk dołączyła do działu client service w agencji reklamowej What. Wcześniej pracowała w agencjach Scholz&Friends Warszawa i Ad Fabrika FCB. więcej

Monika Wal awansuje w biurze reklamy Infor Biznes

Monika Wal awansowała na stanowisko kierownika działu wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Infor Biznes. Funkcję tę wcześniej pełniła Monika Szulc-Wąsikowska. więcej

LG Swift Plus P500 promowany przez rekomendacje

Trwa kampania marketingu rekomendacji promująca telefon LG Swift Plus P500. Akcję realizuje agencja Streetcom. więcej

,,Piłka Nożna": tygodnik, miesięcznik i serwis w jednej reklamie (wideo)

W telewizji rusza wspólna kampania reklamowa tygodnika „Piłka Nożna”, miesięcznika „Piłka Nożna Plus” i serwisu internetowego PiłkaNożna.pl. Akcję przygotowała firma Mediabroker. więcej

Prasa
 
,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół

W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”. więcej

"Przyjaciółka" na rocznicę tragedii smoleńskiej

W czwartek 24 marca na rynku pojawi się wydanie specjalne dwutygodnika “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), które w całości zostało poświęcone zostało pamięci ofiar tragedii smoleńskiej. więcej

40 tys. zł główną nagrodą w loterii "Głosu Wielkopolskiego"

40 tys. zł to główna nagroda w wiosennej loterii “Głosu Wielkopolskiego” (Polskapresse), która rusza w piątek 25 marca i trwać będzie przez 11 kolejnych tygodni. W zabawie wygrać można też ponad sto innych nagród pieniężnych i dwa samochody Hyundai ix35. więcej

Urodzinowy "Glamour" z kartą rabatową za 2,99 zł

Kwietniowe, urodzinowe wydanie miesięcznika “Glamour” (G+J Polska) ukaże się w czwartek 24 marca br. razem z kartą rabatową, którą będzie można wykorzystać podczas akcji “Narodowy Dzień Glamour”. więcej

Internet
 
Google najwartościowszą marką świata, wycenia na 44,3 mld dolarów

Google zdetronizowało Walmart w opracowywanym przez firmę Brand Finance rankingu 500 najbardziej wartościowych marek świata. więcej

Niewiele polskich e-sklepów dba o bezpieczeństwo zakupów

Tylko 21 proc. polskich e-sklepów korzysta z szyfrowania danych, a zaledwie 14 proc. chroni automatycznie prywatne informacje - wynika z raportu "Bezpieczeństwo zakupów w polskich sklepach internetowych" autorstwa serwisów Domeny.pl oraz CertyfikatySSL.pl. więcej

comScore: ponad 270 mln internautów z Europy odwiedza internetowe sklepy

Spośród europejskich internautów, strony sklepów online i porównywarek cenowych najczęściej odwiedzają użytkownicy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Irlandii i Holandii. więcej

Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?

W minionym roku 28 proc. Polaków dokonało zakupu przez internet od krajowego sprzedawcy. E-zakupy w zagranicznych sklepach są jeszcze mniej popularne – w 2010 r. spróbowało ich tylko 2 proc. z nas. Eksperci z Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) wyjaśniają, jak sprawdzić uczciwość sprzedawcy i dlaczego nie warto bać się kupowania w sieci. więcej

Donald Tusk: za polityka robię tu ja! Szymon Majewski: Rzut za miliony (foto)

Zapraszamy do satyrycznego podsumowania ostatnich dni w mediach i reklamie. W rolach głównych Donald Tusk, Szymon Majewski i Zbigniew Badziak. więcej

Formuła 1 na żywo za opłatą w ipla

Telewizja internetowa ipla będzie transmitować wszystkie wyścigi Formuły 1 z całego sezonu 2011. Dostęp do transmisji będzie płatny. więcej

Firefox 4 popularniejszy od IE9

Udostępniona właśnie najnowsza wersja przeglądarki internetowej Firefox 4 cieszy się większą popularnością niż Internet Explorer 9. więcej

Google Chrome ma nowe logo

Przeglądarka internetowa Google Chrome zyskała nowy wizerunek. więcej

4 mln graczy w nk.pl

W serwisie społecznościowym nk.pl znajduje się obecnie 27 gier. Które cieszą się największą popularnością wśród użytkowników portalu? więcej

Chiny odrzucają oskarżenia Google

Chińskie władze odrzucają zarzuty Google o blokowanie dostępu do usługi pocztowej Gmail. więcej

Firefox 4 dostępny. Jakie zmiany? (wideo)

Mozilla udostępniła Firefox 4 - najnowszą wersję swojej przeglądarki internetowej. więcej

Serwis internetowy z ofertą VoD od Multimedia Polska

Spółka Multimedia Polska, oferująca usługi telekomunikacyjne i telewizji kablowej,uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl z wideo na żądanie (VoD) i kanałami telewizyjnymi mmTV. Serwis ma się przyczynić do wzrostu i dywersyfikacji przychodów firmy. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polacy najlepiej oceniają media, policja i wojsko; najgorzej - ZUS

Najlepiej wśród instytucji publicznych oceniane są media, policja i wojsko, najgorzej - związki zawodowe i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wynika z sondażu CBOS. więcej

Elżbieta Marciniak w TNS Pentor

Elżbieta Marciniak dołączyła do TNS Pentor. Objęła stanowisko account directora w departamencie badań konsumenckich, wyspecjalizowanym w kompleksowej obsłudze klientów z branży FMCG. więcej

Tylko 21 proc. Polaków pozytywnie o Sejmie

21 proc. badanych dobrze ocenia działalność Sejmu, krytycznie - 65 proc. Prace Senatu dobrze postrzega - 25 proc., a źle - 49 proc. Prezydenta Bronisława Komorowskiego chwali 58 proc. badanych, przeciwnego zdania jest 22 proc. - wynika z marcowego sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Genesis PR pracuje dla TV Puls
Spółka LHI postawiła na Ciszewski Financial Communications
Cohn&Wolfe dla Access 2
Technologie
 
Jak Apple odchudziło iPada?
TP: tańszy abonament i więcej minut na rozmowy w nowej ofercie stacjonarnej
Microsoft oskarża Barnes & Noble
Motorola Gleam w Polsce (wideo)
Sony Ericsson Xperia arc - unboxing (wideo)
TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej. Specjalne pakiety lojalnościowe
Gospodarka
 
Ogromne zainteresowanie wynajmem lóż na Stadionie Narodowym
Które banki najchętniej udzielają kredytów?
Jak skorzystać z ulgi na internet
Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób
Produkty strukturyzowane nie zachwycają, wyjątkiem autocall
Polacy poszukują mieszkań o powierzchni 51,3 m kw. a na rynku 61,7 m kw.
Stopa bezrobocia wzrosła w lutym do 13,2 proc.
O 20 proc. mogą wzrosnąć średnie firmy z GPW w 2011
Deutsche Bank Polska chce rosnąć szybciej niż rynek i zamierza poprawić wyniki
Polacy coraz więcej kupują. Nie przestraszyli się podwyżki VAT
Ministerstwo Skarbu Państwa sprzeda PKO BP w ofercie publicznej
Orbis za 59,5 mln zł sprzedał hotele Neptun i Cracovia
Kultura/Rozrywka
 
Zmarła Elizabeth Taylor
Lady GaGa współpracuje z Jennifer Lopez. Napisała dla niej dwie piosenki
Angelina Jolie zostanie Kleopatrą
"Henry's Crime": Keanu Reeves okrada bank (wideo)
Burn Selector Festival z Ladytron, Katy B i SebastiAn
Uma Thurman podziwia Roberta Pattinsona
Pomoc dla Japonii. U2, Justin Bieber i Rihanna nagrają płytę
Russell Brand musi sprzątać po Katy Perry
Spider-Man kontra Jaszczur
"The Seventh Son": Jeff Bridges z Julianne Moore
 

Blog
Wiosna, wiosna...

Lucjan Exner

W pogoni za prezerwatywami Chanel

Magdalena Gieorgica

Nowelizacja prawa medialnego, czyli co jeszcze spotka rynek mediów i polski Internet w 2011 roku?

Zbigniew Brzeziński

Świt Odysei

Magda Furman

Politycy pogodzili internautów

Mirosław Usidus

Łańcut! Miasto muzyki.

Jakub Panek

Kabaret na Foksal

Wanda Konarzewska

Polski wstyd na targach w Berlinie

Piotr Barełkowski

Biegunka słów i deficyt rozumu

Marcin Duma

Dwuręki bandyta Ofezus* - cd.

Ewaryst Fedorowicz

Nasz Gość
Łukasz Grass, szef programów informacyjnych ToK FM

Z Łukaszem Grassem rozmawiamy o planowanych zmianach na antenie Tok FM oraz różnicach, jakie zauważa pomiędzy pracą w radiu i w telewizji. więcej

Kwestionariusz
Mariusz Miedziałowski: Niezastąpiony gadżet - iPhone forever!

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. Marketingu - COPYWRITER
[ Groupon.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy
[ Mice Poland ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy
[ Polskapresse ]  | mazowieckie
dziennikarz nowego portalu
[ Wydawnictwo Rynek Kolejowy ]  | mazowieckie
redaktor
[ magazyn wnętrzarski ]  | mazowieckie
Sales Executive
[ Filmweb ]  | mazowieckie
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego
[ Prezydent Miasta Elbląga ]  | warmińsko-mazurskie
Brand Manager
[ IPK ]  | mazowieckie
Stażysta
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Dziennikarz Serwisu Muzyka
[ Onet.pl ]  | mazowieckie
Dyrektor Sprzedaży
[ LEBER ]  | małopolskie
KIEROWNIK PROJEKTÓW DLA GRUPY KAPITAŁOWEJ
[ Wirtualna Polska ]  | mazowieckie
redaktor
[ Magazyn "Charaktery" ]  | świętokrzyskie
PR Consultant
[ Raczkiewicz Chenczke Consultants ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Chilli ZET ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl