Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 27 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
TVN Warszawa znika z eteru, będą zwolnienia (wideo)

Kanał TVN Warszawa kończy emisję telewizyjną, bo nie rokował na osiągnięcie rentowności. Projekt będzie kontynuowany jednak w postaci serwisu internetowego. Część zespołu stacji czekają zwolnienia. więcej

Google i długo nic - eksperci o wyszukiwarkach

Google to zdecydowanie najlepsza wyszukiwarka internetowa działająca na polskim rynku – ocenili eksperci ankietowani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Eksperci: sprzedaż "Uważam Rze" to sukces

Zdaniem branży wyniki sprzedaży pierwszych numerów tygodnika “Uważam Rze” uznać można za sukces. Trudno jednak przewidzieć, na jakim poziomie ustabilizuje się sprzedaż pisma i jak dużo reklamodawców uda się pozyskać. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

WWF Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. nowych mediów

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Office Manager

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Prezydent Miasta Elbląga poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego

IPK poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz Serwisu Muzyka

Redakcyjny Młyn poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA szuka pracy

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVN znów pozwie TVP za reklamy

TVN skieruje do sądu wniosek o zbadanie, czy Telewizja Polska ma prawo dzielić swoje programy na części i emitować między nimi reklamy. Stacja wygrała już jeden proces w podobnej sprawie. więcej

,,Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" - Franciszek Smuda reklamuje Biedronkę (wideo)

Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. W akcji występuje m.in. Franciszek Smuda, trener naszej reprezentacji piłkarskiej. więcej

Polskie sieci e-reklamowe: ARBO nadal przed Google

W styczniu br. ARBOinteractive nadal miało największy zasięg wśród internetowych sieci reklamowych obecnych na polskim rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się Google, ARBOnetwork i IDMnet. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Uważam Rze" ze sprzedażą powyżej 123 tys. egz.

Średnia sprzedaż pierwszych wydań tygodnika “Uważam Rze” przekroczyła 123 tys. egz. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, nie spodziewaliśmy się takiego wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu. więcej

Radio ZET z nowym szefem. Eksperci: potrzeba szybkiej poprawy wyników

Rafał Olejniczak zostanie od kwietnia nowym szefem Radia ZET. Piastujący dotychczas tę funkcję Mateusz Kirstein odchodzi ze spółki. Eksperci przypuszczają, że decyzja ta jest efektem słabych wyników stacji. więcej

"Przekrój": nowa cena, mniej stron, płatne wydanie internetowe
Majewski jak Doda i Kondrat - 3,3 mln zł od PKO BP
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TVN Warszawa znika z eteru, będą zwolnienia (wideo)

Kanał TVN Warszawa kończy emisję telewizyjną, bo nie rokował na osiągnięcie rentowności. Projekt będzie kontynuowany jednak w postaci serwisu internetowego. Część zespołu stacji czekają zwolnienia. więcej

TVN znów pozwie TVP za reklamy

TVN skieruje do sądu wniosek o zbadanie, czy Telewizja Polska ma prawo dzielić swoje programy na części i emitować między nimi reklamy. Stacja wygrała już jeden proces w podobnej sprawie. więcej

In-Stat: ponad 100 kanałów 3D w 2015 r.

W ubiegłym roku w Ameryce Północnej, Europie i Azji wystartowały pierwsze kanały telewizyjne prezentujące treści w trójwymiarze. W najbliższych kilku latach będzie ich się pojawiać coraz więcej. więcej

Rośnie widownia piłkarskiej Ekstraklasy w Canal+

Rozgrywki piłkarskie Ekstraklasy ogląda na antenie Canal+ Sport średnio 131 tys. widzów, więcej niż przed rokiem w analogicznym okresie.  Najchętniej oglądanym spotkaniem był jak dotąd mecz Cracovia Kraków -Lech Poznań. więcej

TVP 2: "Licencja na wychowanie" nadal ma słabe wyniki

Trzeci sezon serialu komediowego TVP 2 “Licencja na wychowanie” ogląda trochę więcej widzów niż premierową serię, ale i tak w paśmie emisji produkcji Dwójka nie ma szans w starciu z konkurencją. więcej

Festiwal w Opolu. Nie będzie koncertu Debiuty

Nie będzie odrębnego koncertu Debiutów na tegorocznym festiwalu opolskim. Debiutanci pojawią się na scenie podczas jednego z koncertów – wynika od informacji od osób związanych z organizacją imprezy. więcej

Wpadki telewizyjne: Jarosław Kuźniar powtarza serwis (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Disney wyprodukuje drugi sezon "Do dzwonka"

Kanał Disney Channel planuje produkcję drugiego sezonu polskiej wersji serialu “Do dzwonka”. Pokazany on zostanie na antenie dziecięcej stacji jesienią br. więcej

Nowe seriale w Canal+

Wiosną na antenie Canal+ pojawią się nowe seriale oraz kontynuacje : „Kamuflaż” (Covert Affairs), finałowa seria „Przez 24 godziny” (24), miniserial „Carlos”, 5. sezon „Rockefeller Plaza 30” (Rock 30) oraz 2. sezon anime „Sengoku Basara”. więcej

TVN Warszawa kończy nadawanie, będzie tylko w internecie

Grupa TVN zdecydowała o zakończeniu emisji sygnału telewizyjnego TVN Warszawa. Projekt od soboty 26 marca br. dostępny będzie tylko w internecie.   więcej

Protest kibiców. Chcą innego meczu Ligi Mistrzów w Polsacie

6 kwietnia Polsat zamierza transmitować mecz Ligi Mistrzów FC Barcelona – Szachtar Donieck. Kibice protestują w internecie, twierdząc, że ciekawiej zapowiada się spotkanie Chelsea Londyn – Manchester United. więcej

Serial Krystyny Jandy w Kino Polska

Kanał Kino Polska pokaże na swojej antenie serial obyczajowy “Męskie – żeńskie”, którego reżyserem i scenarzystą jest Krystyna Janda. więcej

Nowości programowe w Tele5

Wiosną Tele5 pokaże cztery nowe, brytyjskie seriale. W wieczornym paśmie filmowym nadane zostaną nowe tytuły filmowe. więcej

Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP

Ze Zbigniewem Badziakiem, szefem Biura Reklamy TVP rozmawiamy o stanie rynku reklamowego w Polsce, przyszłości reklamy telewizyjnej oraz sytuacji TVP w kontekście rynku reklamowego. więcej

Radio
 
Gorzów Wielkopolski: Eska liderem, RMF FM traci

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim. więcej

O. Rydzyk nie zapłaci kary. "Najwyżej mnie zamkną"

O. Tadeusz Rydzyk, ukarany grzywną w wysokości 3,5 tys. zł za nielegalną zbiórkę publiczną, odwołał się od wyroku - poinformowano w piątek w XII Wydziale Karnym Sądu Rejonowego w Toruniu. więcej

,,Comedy Central Prezentuje" w Antyradiu

Od 25 marca na antenie Antyradia emitowane są najśmieszniejsze fragmenty programu „Comedy Central Prezentuje 2”. więcej

Reklama
 
TVN znów pozwie TVP za reklamy

TVN skieruje do sądu wniosek o zbadanie, czy Telewizja Polska ma prawo dzielić swoje programy na części i emitować między nimi reklamy. Stacja wygrała już jeden proces w podobnej sprawie. więcej

,,Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" - Franciszek Smuda reklamuje Biedronkę (wideo)

Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. W akcji występuje m.in. Franciszek Smuda, trener naszej reprezentacji piłkarskiej. więcej

Serce i Rozum w wannie reklamują neostradę TP z netbookiem i WiFi za 1 zł (wideo)

Telekomunikacja Polska wprowadza promocję neostrady obejmującą netbook i modem WiFi za 1 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu. więcej

Joanna Krupa reklamuje lody Koral (wideo)

Ruszyła kampania lodów Koral z udziałem Joanny Krupy. W akcji reklamowane są poszczególne warianty tych produktów. więcej

Polsat, Discovery i TV 4 więcej z reklam, TVP 1 i MTV - mniej

Polskie telewizje w lutym br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały AXN, MTV, Viva Polska i TVP 1, a największe wzrosty – TV 4, Discovery Channel, TVN 24 i Polsat. więcej

Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię ,,Prędkość zabija. Włącz myślenie"

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kolejnej odsłony kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wygrało konsorcjum firm Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor. więcej

Michał Kiciński wraca do CD Projekt, będzie promował ,,Wiedźmina 2"

Michał Kiciński wrócił do pracy w firmie CD Projekt. Będzie odpowiadał za działania marketingowe przygotowanej przez nią gry „Wiedźmin 2”. więcej

Robert Sowa w kampanii Limito

Startuje kampania reklamowa produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego. Twarzą akcji – obejmującej telewizję, prasę, internet i outdoor – jest Robert Sowa. więcej

Wika Mockałło i Andrzej Wolf w Brasil

Wika Mockałło i Andrzej Wolf rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Brasil. Mockałło pracowała wcześniej w agencji Brain, a Wolf odbył praktyki w Brasil. więcej

Cinema City zmienia logo

Sieć kinowa Cinema City wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją angielska agencja Identica. więcej

Chrupaczki Bobovita wsparte kampanią reklamową

Nutricia Polska wprowadziła na rynek ciasteczka Bobovita dla niemowląt i małych dzieci: Chrupaczki Misiaczki i Chrupaczki Zwierzaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Mediacom. więcej

M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA

Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Garmin w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). więcej

Magdalena Bursiak: z Target Press do Cormedia

Magdalena Bursiak rozpoczęła pracę jako key account manager w dziale sprzedaży bezpośredniej domu mediowego Cormedia. Wcześniej pracowała w m.in. w Target Press i Muratorze. więcej

Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP

Ze Zbigniewem Badziakiem, szefem Biura Reklamy TVP rozmawiamy o stanie rynku reklamowego w Polsce, przyszłości reklamy telewizyjnej oraz sytuacji TVP w kontekście rynku reklamowego. więcej

Prasa
 
Eksperci: sprzedaż "Uważam Rze" to sukces

Zdaniem branży wyniki sprzedaży pierwszych numerów tygodnika “Uważam Rze” uznać można za sukces. Trudno jednak przewidzieć, na jakim poziomie ustabilizuje się sprzedaż pisma i jak dużo reklamodawców uda się pozyskać. więcej

"Art & Business" odświeżone i z nowym naczelnym

Marcowy numer miesięcznika “Art & Business” (Abbey House) ukazał się 21 marca br. ze zmienioną zawartością, większą liczbą stron i większym nakładzie. Tytuł zyskał też nowego redaktora naczelnego, którym został Bogusław Deptuła. więcej

Internet
 
Google i długo nic - eksperci o wyszukiwarkach

Google to zdecydowanie najlepsza wyszukiwarka internetowa działająca na polskim rynku – ocenili eksperci ankietowani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polskie sieci e-reklamowe: ARBO nadal przed Google

W styczniu br. ARBOinteractive nadal miało największy zasięg wśród internetowych sieci reklamowych obecnych na polskim rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się Google, ARBOnetwork i IDMnet. więcej

Pytania na Facebooku w nowej odsłonie i dla wszystkich

Testowana od ubiegłego roku usługa Facebook Questions startuje w nowej odsłonie i wkrótce ma być dostępna dla wszystkich użytkowników społecznościowego portalu. więcej

Google testuje usługę Google Music

Google rozpoczął wewnętrzne testy usługi Google Music. Możliwe, że już w maju ujrzy ona światło dzienne. więcej

Firefox 4: 5,5 tys. pobrań na minutę. Ile z Polski? (infografika)

Mozilla podała kilka statystyk dotyczących premiery przeglądarki internetowej Firefox 4. więcej

Telewizja przez internet w serwisie orange.pl

Na portalu orange.pl ruszył serwis „web TV”, który oferuje dostęp do dziewięciu kanałów telewizyjnych. Korzystać mogą z niego klienci usług TP i Orange. więcej

Branża internetowa triumfuje. Sejm przyjął nowelę ustawy o rtv bez zapisów o VOD

Sejm przyjął w piątek większość poprawek Senatu do noweli ustawy o rtv. Tym samym nie znajdą się w niej budzące kontrowersje m.in. internautów zapisy dotyczące usług na żądanie (VOD). Bez zmian pozostał zaś zapis ograniczający czas autopromocji nadawców. więcej

Insignia w internecie dla Boscha i Siemensa

Insignia będzie kompleksowo obsługiwać reklamowo marki Bosch i Siemens w internecie. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez kontrolującą te brandy firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. więcej

Ruszyła witryna TVP Seriale

W sieci wystartowała strona internetowa kanału TVP Seriale. więcej

Mobuzzer.pl - monitoring social mediów od Digital One

Agencja Digital One uruchomiła Mobuzzer.pl – platformę monitorującą obecność marek w social mediach. Rozwiązanie obejmuje swoim zasięgiem serwisy społecznościowe, blogi i fora dyskusyjne. więcej

Adv.pl i Bonnier Business Polska członkami IAB Polska

Do IAB Polska dołączyły firmy Adv.pl i Bonnier Business Polska. Obie zostały członkami nadzwyczajnymi. więcej

Janusz Żebrowski - wywiad z prezesem agencji K2 Internet

Zdaniem Janusza Żebrowskiego, prezesa agencji K2 Internet, znajdujemy się w przededniu kolejnej „bańki internetowej”. Taka sytuacja sprzyja wysokim wycenom i akwizycjom na rynku. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polak 3 godziny dziennie ogląda tv, radio i internet trochę mniej czasochłonne

Przeciętny Polak prawie 3 godziny dziennie ogląda telewizję. Natomiast słuchanie radia i korzystanie z internetu zajmuje mu po ponad 1,5 godziny. więcej

"Parkiet", TVN CNBC i Stooq.pl głównymi mediami dla inwestorów

“Parkiet”, TVN CNBC i Stooq.pl to media z poszczególnych kategorii z których najczęściej korzystają inwestorzy i analitycy giełdowi – wynika z badania WarsawScan 2011. więcej

Polacy mają dosyć tematu katastrofa smoleńska. "To narzędzie walki politycznej"

87 proc. Polaków uważa, że katastrofa smoleńska jest obecnie przede wszystkim narzędziem w walce politycznej; 85 proc.- że jest wygodnym tematem zastępczym, odciągającym uwagę społeczeństwa od ważnych spraw bieżących - wynika z marcowego sondażu CBOS. więcej

Prawie połowa Polaków przeciwna powstaniu elektrowni atomowej w Polsce

48 proc. badanych jest przeciwna budowie elektrowni atomowej w Polsce - wynika z sondażu TNS OBOP dla programu "Forum" w TVP Info. A 46 proc. uważa, że elektrownia atomowa powinna w Polsce powstać. Zdania na ten temat nie ma 6 proc. respondentów. więcej

Homo Homini: spada poparcie dla PO i SLD, rośnie dla PiS

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w ten weekend, Platforma Obywatelska mogłaby liczyć na 32 proc. poparcia, Prawo i Sprawiedliwość na 25,2 proc. - wynika z sondażu Instytutu Homo Homini dla Polskiego Radia. więcej

Polacy: zmiany w systemie emerytalnym zmniejszą emerytury

55 proc. Polaków uważa, że zmiany w systemie emerytalnym zmniejszą emerytury - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie Polsat News. więcej

Public Relations
 
On Board PR wypromuje kampanię ,,Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie"
Times Square odpowiada za PR produktu Podcast TV
Frito Lay wybrało Multi Communications
Technologie
 
Serce i Rozum w wannie reklamują neostradę TP z netbookiem i WiFi za 1 zł (wideo)
Entellico odpowiada na zarzuty TP wobec blupill i grozi procesem
Apple: nowe reklamy iPhone'a (wideo)
RIM: BlackBerry PlayBook z obslugą aplikacji na Androida
Opera Mini miała w lutym 89,8 mln użytkowników - mniej niż w styczniu
Niedozwolone praktyki sieci komórkowych. 16 mln zł kary dla Orange
Adobe: rekordowy kwartał, znów powyżej miliarda dolarów przychodu
RIM sprzedał prawie 15 mln BlackBerry w IV kw.
Gospodarka
 
Kanał TVN Warszawa przeniesiony do internetu
Cena benzyna na stacjach paliw znowu zdrożeje
Podatek liniowy - kto powinien z niego skorzystać?
Rozwód - problem z kredytem hipotecznym
Wskaźnik Wyprzedzający Koniunktury pokazuje, problem ze wzrostem PKB
Rekord hossy na GPW
Chiny mają 2,8 bln dolarów rezerw walutowych
Jacek Krawiec dalej prezesem PKN Orlen, Grażyna Piotrowska-Oliwa w zarządzie
Przeciętna cena mieszka w Warszawie to 700 tys. zł. Spadek cen wyhamowuje
9,5 zł - tyle wynosi cena emisyjna Kino Polska
Rekordowy poziom aktywów funduszy kapitałowych
Które fundusze inwestycyjne wybrać? Fundusze stabilnego wzrostu dla niezdecydowanych
Kultura/Rozrywka
 
Lady GaGa przerobiła "Born This Way" na country
Seweryn Krajewski z "Jak tam jest" znów liderem
"SetUp": Bruce Willis razem z 50 Centem (wideo)
Robert Pattinson: "Przed świtem" powinno być zakazane dla dzieci
Kto wystąpi na Heineken Open'er Festival?
Nicolas Cage i John Travolta w thrillerze "Shrapnel"
"The Ultimate Collection": Sade w duecie z Jayem-Z
"Game Change" - nowy serial HBO z Woody Harrelson, Sarah Palin i Julianne Moore
Gwen Stefani: Japonia inspirowała mnie przez wiele lat, daje milion Japończykom
High School: po marihuanę do szkoły wracają Snoop Dogg i Wiz Khalifa
 

Blog
Wizerunkowy pogrom cukrolubów

Magdalena Gieorgica

Sypiając z nieboszczykiem.

Ewaryst Fedorowicz

Wiosna, wiosna...

Lucjan Exner

Nowelizacja prawa medialnego, czyli co jeszcze spotka rynek mediów i polski Internet w 2011 roku?

Zbigniew Brzeziński

Świt Odysei

Magda Furman

Politycy pogodzili internautów

Mirosław Usidus

Łańcut! Miasto muzyki.

Jakub Panek

Kabaret na Foksal

Wanda Konarzewska

Polski wstyd na targach w Berlinie

Piotr Barełkowski

Biegunka słów i deficyt rozumu

Marcin Duma

Nasz Gość
Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP

Ze Zbigniewem Badziakiem, szefem Biura Reklamy TVP rozmawiamy o stanie rynku reklamowego w Polsce, przyszłości reklamy telewizyjnej oraz sytuacji TVP w kontekście rynku reklamowego. więcej

Kwestionariusz
Mariusz Miedziałowski: Niezastąpiony gadżet - iPhone forever!

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. nowych mediów
[ WWF Polska ]  | mazowieckie
Office Manager
[ Heads Advertising ]  | małopolskie
Account Manager
[ Heads Advertising ]  | małopolskie
Junior Graphic Designer
[ 180heartbeats ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Marketingu - COPYWRITER
[ Groupon.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy
[ Mice Poland ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy
[ Polskapresse ]  | mazowieckie
dziennikarz nowego portalu
[ Wydawnictwo Rynek Kolejowy ]  | mazowieckie
redaktor
[ magazyn wnętrzarski ]  | mazowieckie
Sales Executive
[ Filmweb ]  | mazowieckie
Dyrektor Elbląskiego Parku Technologicznego
[ Prezydent Miasta Elbląga ]  | warmińsko-mazurskie
Brand Manager
[ IPK ]  | mazowieckie
Stażysta
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Dziennikarz Serwisu Muzyka
[ Onet.pl ]  | mazowieckie
Dyrektor Sprzedaży
[ LEBER ]  | małopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl