Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 5 Kwietnia 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Interaktywni o Przekroj.pl: intro najgorsze, potem tabletowo

Eksperci z branży interaktywnej dość pozytywnie oceniają nową wersję serwisu internetowego „Przekroju”. Zdecydowanie najgorsze wrażenie zrobiła strona powitalna. więcej

1000 'naj' stron na świecie - Facebook przed YouTube i Yahoo

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Z polskich serwisów najwyżej plasuje się onet.pl. więcej

TV 6 ruszy 30 maja, co w ramówce?

30 maja spółka Polskie Media, nadawca TV 4, uruchomi nowy kanał TV 6, który dostępny będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Znajdą się w nim m.in. zagraniczne wersje popularnych programów, np. „Must Be The Music”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Kalicińscy.com poszukuje osoby na stanowisko
Creative Director (Interactive)

Prezydent Miasta Elbląga poszukuje osoby na stanowisko
Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu PR / PR Manager

Astro poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter telewizyjny

Kolman Advertising poszukuje osoby na stanowisko
WEB DEVELOPER / MASTER

WWF Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. nowych mediów

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Office Manager

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

180heartbeats poszukuje osoby na stanowisko
Junior Graphic Designer

Groupon.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu - COPYWRITER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rekordowy marzec TVN24, AXN i Polsat News - traci Disney

Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - w marcu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? więcej

,,X Factor" liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych

Po pięciu tygodniach emisji trzech muzycznych show największą widownię gromadzi „X Factor”. „Bitwę na głosy” i „Tylko muzykę” ogląda niemal tyle samo osób. więcej

Burda znów wygrała w sądzie z Phoenix Press

Burda Publishing Polska drugi raz wygrała w Sądzie Koleżeńskim Izby Wydawców Prasy proces z Phoenix Press dotyczący skopiowania przez Phoenix formuły miesięcznika Burdy “Przyślij Przepis!” w piśmie “Przepisy czytelników”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Edward Miszczak: mamy pomysł na kolejną edycję ,,Agenta"

- Pasma poranne w TVP są już prawie identyczne, jak w przypadku „Dzień Dobry TVN” - to kopiowanie kolorystyki, grafiki i tematyki. Nie przystoi to publicznemu nadawcy - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak. więcej

TVN straciła najwięcej w marcu. TVN 24 przed TVP Info

Liderem rynku telewizyjnego w marcu 2011 r. była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem 1 Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Hajdarowicz: Przekrój nie ma problemów finansowych
300 tys. złotych kary dla TVN za rozmowy o seksie (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TV 6 ruszy 30 maja, co w ramówce?

30 maja spółka Polskie Media, nadawca TV 4, uruchomi nowy kanał TV 6, który dostępny będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Znajdą się w nim m.in. zagraniczne wersje popularnych programów, np. „Must Be The Music”. więcej

Rekordowy marzec TVN24, AXN i Polsat News - traci Disney

Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - w marcu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? więcej

,,X Factor" liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych

Po pięciu tygodniach emisji trzech muzycznych show największą widownię gromadzi „X Factor”. „Bitwę na głosy” i „Tylko muzykę” ogląda niemal tyle samo osób. więcej

"Cofnij zegar" TVN przegrywa tylko z TVP

Medyczny show TVN “Cofnij zegar” ogląda w niedzielne o 17.30 średnio 1,3 mln widzów. To mniej osób niż gromadzą w tym czasie kanały TVP, ale nieco więcej niż ogląda w tym czasie Polsat. więcej

Hubert Augustyniak szefem Kino Polska Muzyka

Hubert Augustyniak został dyrektorem programowym stacji muzyczno-filmowej Kino Polska Muzyka, która ma wystartować jeszcze przed wakacjami. Nadawca ujawnił właśnie logo nowego kanału. więcej

Duży spadek TVP1, udany tydzień Polsatu

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą Polsat, TVN i TVP2. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Kanał 4fun.tv zajrzy za kulisy "You Can Dance"

Kanał 4fun.tv rozpoczyna kolejny etap współpracy z telewizją TVN. Muzyczna stacja od 13 kwietnia br. emitować będzie dwa programy towarzyszące szóstej edycji nadawanego w TVN show “You Can Dance - Po prostu tańcz!”. więcej

TVP HD i TVP Seriale w Cyfrowym Polsacie

Do oferty platformy Cyfrowy Polsat w poniedziałek 4 kwietnia br. dołączyły dwa kanały Telewizji Polskiej: TVP HD i TVP Seriale. W planach operator ma też dołączenie TVP Historia. więcej

Ewa Wituszyńska w MTV Networks Polska

Z początkiem kwietnia br. do pionu komercyjnego MTV Networks Polska dołączyła Ewa Wituszyńska, która objęła nowo utworzone stanowisko marketing partnerships directora. więcej

Radio
 
TOK FM z nową oprawą

Radio TOK FM zmieniło całą oprawę muzyczną. Na antenie pojawiły się nowe aranżacje dźwiękowego logotypu radia TOK FM, nowe dżingle i nowa oprawa Informacji. więcej

Kielce: Polskie Radio liderem, rośnie Fama

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

Prezydent podpisał nowelę ustawy o rtv. Jakie czekają nas zmiany?

Prezydent Bronisław Komorowski podpisał w poniedziałek nowelę ustawy o radiofonii i telewizji. więcej

Reklama
 
PKO BP ,,po cichu" odświeża swoją skarbonkę

PKO BP modyfikuje swój logotyp przedstawiający charakterystyczną skarbonkę. Bank używa już nowego logo, ale nie poinformował jeszcze o nim mediów ani klientów. więcej

Tiger Woods będzie reklamował Tiger Black? Maspex i Michalczewski zaprzeczają

FoodCare informuje, że zaproponował słynnemu golfiście Tigerowi Woodsowi reklamowanie napoju energetycznego Tiger Black. Maspex i Dariusz Michalczewski twierdzą, że firma próbuje w ten sposób wywołać tylko szum medialny. więcej

669 zgłoszeń w KTR 2011, są już pierwsze nominacje

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR otrzymano rekordowe 669 zgłoszeń. Jury ogłosiło już nominacje w kategoriach dotyczących designu. więcej

,,Pokaż jakim jesteś fanem!" - rusza promocja Castrola na Euro 2012

Castrol rozpoczyna promocję „Pokaż jakim jesteś fanem!”, w której do wygrania są bilety na Euro 2012. Akcję, której twarzą jest Jerzy Dudek, realizują firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Havas Sports & Entertainment, Mindshare i Redefine. więcej

Szlachetny smok reklamuje piwo Strong (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa piwa Strong. Akcję pod hasłem „Strong – Szlachetny gatunek” przygotowały firmy PZL, Easy Hell, Platige Image i OMD Macroscope. więcej

Masy krówkowe Bakalland: Otwórz puszkę świątecznej obfitości (wideo)

Od początku kwietnia trwa wielkanocna kampania reklamowa mas krówkowych marki Bakalland. Akcję pod hasłem „Otwórz puszkę świątecznej obfitości” przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Liberty Group. więcej

Robert Stępniewski: z Hypermedia Isobar do Value Media

Robert Stępniewski objął stanowisko interactive media directora w domu mediowym Value Media. Poprzednio pracował w agencji interaktywnej Hypermedia Isobar. więcej

Śmietanka Łaciata w nowej kampanii reklamowej (wideo)

8 kwietnia rusza telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Śmietanki Łaciata. Produkująca ją spółdzielnia Mlekopol przygotowała akcję wspólnie z domem mediowym MEC. więcej

UPC promuje nową ofertę dla biznesu

Pod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC Polska skierowaną do klientów biznesowych. Akcja obejmuje telewizję i internet. więcej

,,Zintegrowana promocja Twojej Firmy" w kampanii pkt.pl

W radiu, prasie i internecie startuje kampania reklamowa pkt.pl. Akcję pod hasłem „Zintegrowana promocja Twojej Firmy” serwis przygotował wspólnie z agencją reklamową Open. więcej

Kelm, Kmiecik, Kargol i Greber w Heurece

Pracę w agencji Heureka rozpoczęli Maciej Kmiecik, Maciej Kelm, Anna Kargol i Jacek Greber. Kelm i Kmiecik objęli stanowiska art directorów, Kargol – junior art, a Greber – project managera. więcej

,,Radosna Minka" - Chwiliżanki znów promują Inkę

Trwa kolejna edycja kampanii Chwiliżanki promującej kawę Inka. Akcję pod hasłem „Radosna Minka” prowadzą firmy Hand Made Flow i Marketing Plus. więcej

Paprika zorganizuje Media Trendy oraz Polski Konkurs Reklamy KTR

Komitety organizacyjne konkursu Media Trendy oraz Polskiego Konkursu Reklamy KTR, organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy, ponownie powierzyły organizację gal konkursowych agencji Paprika. więcej

Siemens rozdaje szklanki w nowej promocji

Marka Siemens przygotowała nową promocję dla kientów. Każdy kto zakupi zmywarkę z programem Party może otrzymać 6 designerskich szklanek firmy Iittala. więcej

Rage Age reklamuje wiosenno-letnią kolekcję męską

W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży męskiej Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu firmy wspólnie z Ad i Media. więcej

Alfa Romeo Giulietta promowany konkursem SMS-owym

Trwa konkurs promujący samochód Alfa Romeo Giulietta z systemami Q2 i DNA. Akcję i wspierające ją reklamy prasowe przygotowały firmy Grupa One-2-One i Maxus. więcej

Lenovo planuje globalną kampanię

Lenovo planuje uruchomienie swojej pierwszej globalnej kampanii marketingowej. Chiński producent chce zagrozić takim firmom jak Apple, Dell czy Samsung poza azjatyckimi rynkami. więcej

Prasa
 
Burda znów wygrała w sądzie z Phoenix Press

Burda Publishing Polska drugi raz wygrała w Sądzie Koleżeńskim Izby Wydawców Prasy proces z Phoenix Press dotyczący skopiowania przez Phoenix formuły miesięcznika Burdy “Przyślij Przepis!” w piśmie “Przepisy czytelników”. więcej

Kammel, Gugała i Malicka poprowadzą warsztaty G+J, koszt 3900 zł

Wydawnictwo G+J Polska przy współpracy z dziennikarzami Polsatu, TVP i TVN, organizuje pierwszą edycję Warsztatów Dziennikarskich.  Zajęcia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych pracą w mediach. Koszt całego kursu to 3900 zł. więcej

"Mida" - nowy miesięcznik dla prawników

Na rynku pojawił się pierwszy numer nowego miesięcznika “Mida. Magazyn dla prawników” (Mida). To branżowo-lifestylowe pismo dla prawników. więcej

Internet
 
Interaktywni o Przekroj.pl: intro najgorsze, potem tabletowo

Eksperci z branży interaktywnej dość pozytywnie oceniają nową wersję serwisu internetowego „Przekroju”. Zdecydowanie najgorsze wrażenie zrobiła strona powitalna. więcej

1000 'naj' stron na świecie - Facebook przed YouTube i Yahoo

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Z polskich serwisów najwyżej plasuje się onet.pl. więcej

Polscy internauci: widzowie, komentatorzy, dzielący się i autorzy

Polacy korzystają z internetu bardziej jako odbiorcy niż autorzy treści. Proporcje między tymi dwoma grupami są w naszym kraju odwrotne niż w państwach zachodnich. więcej

Net Applications: IE traci, Chrome w górę

Google Chrome notuje kolejny wyraźny wzrost swojego udziału w rynku internetowych przeglądarek. Po pierwszym od dawna zysku znów traci Internet Explorer. więcej

E-commerce na świecie (infografika)

Rynek e-commerce na całym świecie notuje dynamiczny wzrost i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. więcej

Dwie trzecie Polaków nie sprzedało nic w internecie, brak zaufania główną barierą

66 proc. Polaków nigdy nie próbowało sprzedać jakiegokolwiek przedmiotu przez internet – wynika z badania Instytutu Homo Homini dla Sprzedajemy.pl. Jako główną wadę e-commerce wymieniają brak zaufania do innych użytkowników. więcej

Google pod nowymi rządami

Właśnie weszły w życie zapowiedziane w styczniu zmiany na najwyższych kierowniczych szczeblach w firmie Google. więcej

Ogłoszenia z GazetaPraca.pl na Onecie

Ogłoszenia i treści redakcyjne z GazetaPraca.pl od kwietnia pojawiają się również w serwisie praca.onet.pl. więcej

Media Express z nowymi serwisami internetowymi

Agencja Supermedia Interactive zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi spółki Media Express. Celem projektu było dostosowanie komunikacji spółki w internecie do nowej strategii i spójna prezentacja marek produktowych. więcej

Fundusze unijne w Małopolsce na interaktywnej mapie

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego uruchomił stronę internetową, zawierającą informacje na temat projektów zrealizowanych w województwie małopolskim przy wsparciu środków z funduszy Unii Europejskiej. więcej

123people ma nowego szefa

Gilles Clouët-des-Pesruches został mianowany nowym dyrektorem zarządzającym wyszukiwarki osób 123people. Francuz przejął tę funkcję po Russellu E. Perry, który zwolnił stanowisko, aby zaangażować się w nowe projekty. więcej

Zmiany właścicielskie w eholiday.pl

Firma Imagis S.A., większościowy udziałowiec Grupy eholiday.pl, odsprzedała swoje udziały. Część odkupili założyciele Grupy eholiday.pl, a pozostałą część nabyła firma Nzolo Holding Limited. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polscy internauci: widzowie, komentatorzy, dzielący się i autorzy

Polacy korzystają z internetu bardziej jako odbiorcy niż autorzy treści. Proporcje między tymi dwoma grupami są w naszym kraju odwrotne niż w państwach zachodnich. więcej

Dwie trzecie Polaków nie sprzedało nic w internecie, brak zaufania główną barierą

66 proc. Polaków nigdy nie próbowało sprzedać jakiegokolwiek przedmiotu przez internet – wynika z badania Instytutu Homo Homini dla Sprzedajemy.pl. Jako główną wadę e-commerce wymieniają brak zaufania do innych użytkowników. więcej

Coraz więcej Polaków zainteresowanych boksem. Gołota najbardziej rozpoznawalny

Zainteresowanie boksem w naszym kraju od dwóch lat powoli, acz systematycznie rośnie - wynika z danych instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. więcej

Ilu uczniów używa narkotyków, w tym marihuany?

16 proc. uczniów ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych używało w ciągu ostatniego roku narkotyków, najczęściej marihuany - wynika ze wspólnego badania CBOS i Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. CBOS po raz pierwszy zbadał też kontakty młodzieży z hazardem. więcej

Konrad Magdziarz w TNS OBOP

Do zespołu TNS OBOP dołączył Konrad Magdziarz, obejmując stanowisko business development manager. więcej

Public Relations
 
Czaniecki Makaron postawił na GutPR
Passion PR dla muno.pl
Technologie
 
Nokia zmienia czcionkę
Pierwsza reklama iPada 2 (wideo)
NIK pozytywnie ocenia działania prezes UKE
Vivendi przejmuje pełną kontrolę nad SFR
Gospodarka
 
Ile przychodu przyniesie 'Wiedźmin 2'? Wg analityków ponad 195 mln zł
Które fundusze inwestycyjne są na topie?
Brakuje pieniędzy na podatek? Możesz negocjować z urzędem skarbowy
Coraz więcej pasażerów i lotów w Porcie Lotniczym Gdańsk
Indeks najmniejszych spółek niemal identycznie jak DAX i S&P500
Aktywa OFE wzrosły do 228,7 mld zł
W skład WIG20 za BZ WBK wejdzie Bank Handlowy
Exatel chce przejmować, może wyjść za granicę
Kultura/Rozrywka
 
Świat Książki ma nowego właściciela
Przed wakacjami nowa płyta Beyoncé
Ryan Reynolds: "Zielona latarnia" nie będzie komedią
Kolejny romans Keiry Knightley
Nadchodzi "Kac Vegas w Bangkoku". 'Śmieszniejszy i bardziej imponujący'
Reese Witherspoon zaskoczona ślubem
 

Blog
PUM vs. AFC

Magdalena Gieorgica

Sezon uważam za rozpoczęty

Paulina Sroka

Libia: cicha wojna o ropę, czyli jak do tego doszło

Jerzy Szygiel

Papier wszystko przyjmie

Lucjan Exner

Poseł Węgrzyn czyli media znów uratowane

Mirosław Usidus

Smuda powoła Tuska do kadry narodowej, czyli podstęp robala

Marcin Duma

Sypiając z nieboszczykiem.

Ewaryst Fedorowicz

Nowelizacja prawa medialnego, czyli co jeszcze spotka rynek mediów i polski Internet w 2011 roku?

Zbigniew Brzeziński

Świt Odysei

Magda Furman

Łańcut! Miasto muzyki.

Jakub Panek

Nasz Gość
Grzegorz Hajdarowicz - właściciel Wydawnictwa Przekrój

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, szefem wydawnictwa Przekrój, rozmawiamy o dopiero co uruchomionym serwisie Przekrój.pl, planowanych działaniach wydawnictwa, domniemanych problemach finansowych, a także o konkurencji. więcej

Kwestionariusz
Mariusz Miedziałowski: Niezastąpiony gadżet - iPhone forever!

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Interactive Art Director
[ Galileo Media ]  | mazowieckie
Creative Director (Interactive)
[ Kalicińscy.com ]  | mazowieckie
specjalista ds. reklamy
[ SportLive24 ]  | mazowieckie
Senior Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Giełda Mediowa ]  | mazowieckie
Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci AdTotal
[ Wirtualna Polska ]  | mazowieckie
Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej
[ Prezydent Miasta Elbląga ]  | zachodniopomorskie
Dyrektor Działu PR / PR Manager
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
Prezenter telewizyjny
[ Astro ]  | mazowieckie
WEB DEVELOPER / MASTER
[ Kolman Advertising ]  | mazowieckie
Specjalista ds. nowych mediów
[ WWF Polska ]  | mazowieckie
Office Manager
[ Heads Advertising ]  | małopolskie
Account Manager
[ Heads Advertising ]  | małopolskie
Junior Graphic Designer
[ 180heartbeats ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Marketingu - COPYWRITER
[ Groupon.pl ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl