Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 13 Kwietnia 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
,,Określenie, że ktoś ma tylko dobry PR to nadużycie"

- Mówienie, że „ktoś ma tylko dobry PR”, prowadzi do deprecjonowania naszego zawodu. To sugeruje, że działania PR to tylko forma, za którą nie stoją żadne osiągnięcia - mówi nam Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR. więcej

Polskie Radio w dramatycznej sytuacji finansowej

Sytuacja finansowa Polskiego Radia jest dramatyczna, na 2011 r. zaplanowano 18 mln zł straty, likwidacją zagrożone są zespoły artystyczne - powiedział wiceprezes spółki Władysław Bogdanowski. Co dalej? więcej

Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)

Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
WARSZTATY TVN24

Galileo Media poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Art Director

Kalicińscy.com poszukuje osoby na stanowisko
Creative Director (Interactive)

SportLive24 poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. reklamy

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Giełda Mediowa poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci AdTotal

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu PR / PR Manager

Astro poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter telewizyjny

Kolman Advertising poszukuje osoby na stanowisko
WEB DEVELOPER / MASTER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Dzień dobry TVN" wygrywa z "Pytaniem", ale traci widzów

Magazyn “Dzień dobry TVN” cieszy się większą popularnością niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Poranny magazyn TVN stracił jednak widzów w porównaniu do ub.r., a morning show Dwójki ich zyskał. więcej

Piotr Maślak prowadzi serwisy w TVP Info

Piotr Maślak od 4 kwietnia br. dołączył do grona prowadzących serwisy informacyjne w kanale TVP Info. Przygotowuje też materiały reporterskie. więcej

Beata Mońka nowym prezesem Canal+ Cyfrowego

Beata Mońka, dotychczas kierująca grupą Young&Rubicam Brands, od 4 maja br. zostanie prezesem i dyrektorem generalnym spółki Canal+ Cyfrowy, operatora platformy Cyfra+ i nadawcy kanałów tematycznych. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kolejny wzrost Trójki. Traci RMF FM i Eska Rock

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. I kwartał 2011 r. był udany dla PR III i Radia Maryja, na przeciwnym biegunie RMF FM i PR I. więcej

Rebranding PKO BP potrwa do końca br.

PKO Bank Polski oficjalnie poinformował, że rozpoczął modernizację swojego wizerunku. Pierwszy etap procesu – obejmującego zmienioną identyfikację wizualną i slogan „PKO Bank Polski. Dzień Dobry” – potrwa do końca br. więcej

Większość dzienników straciła, najwięcej "Wyborcza"
Interaktywni o Przekroj.pl: intro najgorsze, potem tabletowo
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Dzień dobry TVN" wygrywa z "Pytaniem", ale traci widzów

Magazyn “Dzień dobry TVN” cieszy się większą popularnością niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Poranny magazyn TVN stracił jednak widzów w porównaniu do ub.r., a morning show Dwójki ich zyskał. więcej

Piotr Maślak prowadzi serwisy w TVP Info

Piotr Maślak od 4 kwietnia br. dołączył do grona prowadzących serwisy informacyjne w kanale TVP Info. Przygotowuje też materiały reporterskie. więcej

Beata Mońka nowym prezesem Canal+ Cyfrowego

Beata Mońka, dotychczas kierująca grupą Young&Rubicam Brands, od 4 maja br. zostanie prezesem i dyrektorem generalnym spółki Canal+ Cyfrowy, operatora platformy Cyfra+ i nadawcy kanałów tematycznych. więcej

Kino Polska: 100-proc. obłożenie reklam, jesteśmy odporni na sytuację na rynku

Spółka Kino Polska, która we wtorek zadebiutowała na GPW, ocenia, że polski rynek reklamy telewizyjnej jest w dobrej kondycji, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki. Spółka liczy na wzrost udziału kanałów tematycznych w rynku reklamowych, choć dla najważniejsze są przychody z abonamentu. więcej

Nowa oprawa TVN Style (foto)

Kobiecy kanał TVN Style od 15 kwietnia br. otrzyma nową oprawę antenową. Będzie ona utrzymana w kolorach żółtym, czerwonym, fioletowym i różowym. więcej

Większość kanałów dokumentalnych traci, ogromny wzrost TVP Historia

W marcu br. mimo spadku najpopularniejszym kanałem dokumentalnym pozostał Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała TVP Historia, ale większość stacji zakończyło trzeci miesiąc br. na minusie. więcej

Simon Cowell odchodzi z "X Factor"

Simon Cowell poinformował szefów stacji ITV, że rezygnuje z roli jurora w brytyjskiej edycji programu "X Factor". Twórca formatu będzie za to oceniał uczestników jego amerykańskiej wersji. więcej

26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii chce zobaczyć królewski ślub

Z najnowszego badania TNS UK wynika, że aż 26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii planuje obejrzeć w telewizji ślub księcia Williama i Catherine Middleton. więcej

,,Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" w MTV Polska

MTV Networks Polska pokaże polską edycję programu „Pimp My Ride”, skierowanego do wielbicieli  motoryzacji. Partnerem strategicznym projektu została Coca-Cola Poland Services. więcej

,,Nowoczesne inspiracje" w Domo.tv

Domo.tv rozpoczęła emisję cyklu „Nowoczesne inspiracje”. W programie Ewa Mierzejewska, redaktor naczelna magazynu „Dom & Wnętrze”, przedstawia widzom rozwiązania, które mogą zastosować w swoich mieszkaniach i domach. więcej

Radio
 
Polskie Radio w dramatycznej sytuacji finansowej

Sytuacja finansowa Polskiego Radia jest dramatyczna, na 2011 r. zaplanowano 18 mln zł straty, likwidacją zagrożone są zespoły artystyczne - powiedział wiceprezes spółki Władysław Bogdanowski. Co dalej? więcej

Radio ZET traci w Warszawie - zyskują Jedynka, Trójka i RMF

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres styczeń – marzec 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w stolicy. więcej

Reklama
 
Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)

Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group. więcej

Niesamowity David Beckham - prawda czy fałsz? (wideo)

Pepsi umieściło na YouTube filmik, na którym godnymi podziwu umiejętnościami popisuje się David Bekcham. Nie wszyscy są jednak przekonani co do prawdziwości nagrania. więcej

Ewa Rosiewicz: z AWR Wprost do Infor Biznes

Ewa Rosiewicz w maju obejmie stanowisko dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w biurze reklamy Infor Biznes. Obecnie kończy pracę w AWR Wprost. więcej

Kolman Advertising będzie reklamować Santander Consumer Bank

Agencja Kolman Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową Santander Consumer Banku na polskim rynku. Firma odpowiada za działania marketingowe różnego rodzaju usług banku. więcej

Lunatycy w Hotelu Wygoda reklamują Orange Free (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Free oparta na koncepcji kreatywnej Hotelu Wygoda. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett i MEC. więcej

Lipton Yellow Label: Gwarancja jakości na każdy listek herbaty

Pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” wystartowała kampania reklamowa Lipton Yellow Label. Akcję na zlecenie Unilever Polska przygotowała agencja Tequila\Polska. więcej

,,Coś się święci" w wielkanocnej reklamie Tymbarku (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa napojów Tymbark. Akcję na zlecenie Maspexu przygotowały firmy Saachi&Saatchi i ZenithOptimedia. więcej

Więzienne życzenia w nowej odsłonie kampanii ,,Piłeś? Nie jedź!"

W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej. więcej

Jupik: zmienione logo, nowy brand hero

Identyfikacja wizualna napojów Jupik (Hoop Polska) została gruntownie zmodyfikowana. Pojawił się też nowy bohater tej marki – Melania. więcej

Triumph reklamuje kolekcję Shape Sensation

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Shape Sensation, nowej kolekcji bielizny kobiecej Triumph. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy ZenithOptimedia. więcej

,,Świeża dostawa dla Twojego biznesu" - Chiquita promowana wśród hurtowników

Trwa kampania promująca banany Chiquita wśród hurtowników. Akcję pod hasłem „Świeża dostawa dla Twojego biznesu” przygotowała i realizuje agencja Ogilvy Action. więcej

Zinedine Zidane w kampanii Adidas Intense Touch

Rusza kampania BTL reklamująca wprowadzane na polski rynek kosmetyki Adidas Intense Touch. Akcję – której twarzą jest Zinedine Zidane – na zlecenie Coty Polska przygotowały agencje Unlimited i Red8 Digital.   więcej

Advertiva dla Kulczyk Tradex

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła Happy Service - program motywacyjny dla firmy Kulczyk Tradex. więcej

Prasa
 
"Poradnik Domowy" do góry, "Olivia" liderem spadku

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet zanotowało w styczniu br. spadki sprzedaży, zyskały tylko “Poradnik Domowy” i wydawany rok temu jako tygodnik “Naj”. Najwięcej straciła “Olivia”, liderem pozostały “Dobre Rady”. więcej

"Wprost" z Krzysztofem Materną, ale bez Tomasza Sekielskiego

Satyryk Krzysztof Materna został nowym felietonistą tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”). Współpracę z pismem zakończył natomiast Tomasz Sekielski. więcej

Internet
 
Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)

Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group. więcej

Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję

Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty. więcej

25 proc. polskich internautów kupiło online witaminy, 14 proc. - leki

Co czwarty polski internauta kupił kiedykolwiek w sieci witaminy lub minerały, a co siódmy – lekarstwa bez recepty. 14 proc. użytkowników zdarzyło się umówić online na wizytę u lekarza. więcej

86 proc. Polaków ma komórkę a 63 proc. dostęp do internetu

Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najpowszechniejsze dobra w gospodarstwach domowych Polaków. Ma je odpowiednio: 92 proc. i 86 proc. badanych - wynika z opublikowanego z sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. więcej

Google usprawnia Gmaila

Google wprowadziło do swojego klienta poczty elektronicznej kilka kosmetycznych zmian, które mają ułatwić internautom korzystanie z usługi. więcej

Joanna Rodak: z MEC Interaction do Ostrygi

Joanna Rodak objęła stanowisko group account managera w agencji Ostryga. Poprzednio pracowała w MEC Interaction. więcej

Jakub Krawczyk, Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska w 180heartbeats

Jakub Krawczyk, Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska rozpoczęli pracę w dziale client service agencji 180heartbeats. Krawczyk i Czyżewska pracowali wcześniej w K2 Internet, a Bychawska – w ITI Neovision. więcej

Nokia: 5 mln pobrań dziennie z Ovi Sklepu

Nokia poinformowała, że Ovi Sklep odnotował w ciągu ostatniego roku niemal ośmiokrotny wzrost i osiąga do 5 milionów pobrań dziennie. więcej

Facebook w Chinach dzięki Baidu?

Facebook planuje utworzenie portalu społecznościowego, który byłby dostępny tylko dla użytkowników z Chin. więcej

Google przejmuje PushLife za 25 mln USD

Google za około 25 milionów dolarów przejęło kanadyjską firmę PushLife. więcej

Netia wprowadza internet bez limitu szybkości

Netia wprowadzi 14 kwietnia ofertę na dostęp do internetu bez limitu szybkości (zgodny z możliwościami łącza) w umowie na czas nieokreślony. Usługa będzie wprowadzona w pakiecie z usługą telefonii stacjonarnej. więcej

Iframe Gate - landing page na Facebooka w trzech krokach

Agencja Atom Media Interaktywne stworzyła aplikację na Facebooka, która umożliwia twórcom stron w portalu dodanie zakładki powitalnej (tzw. landing page). więcej

Way2A - nowy portal podróżniczo-społecznościowy

W internecie wystartowała interaktywna platforma podróżniczo-społecznościowa dla zagranicznych i polskich użytkowników - Way2A. Do końca kwietnia serwis ma być dostępny w 6 wersjach językowych. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję

Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty. więcej

86 proc. Polaków ma komórkę a 63 proc. dostęp do internetu

Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najpowszechniejsze dobra w gospodarstwach domowych Polaków. Ma je odpowiednio: 92 proc. i 86 proc. badanych - wynika z opublikowanego z sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. więcej

Homo Homini: Rekordowy wzrost poparcia dla PiS

PO może liczyć na 32,6 proc. poparcia, PiS na 30,1 proc., SLD na 14,9 proc., a PSL na 7,7 proc. - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu Instytutu Homo Homini dla Polskiego Radia. więcej

26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii chce zobaczyć królewski ślub

Z najnowszego badania TNS UK wynika, że aż 26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii planuje obejrzeć w telewizji ślub księcia Williama i Catherine Middleton. więcej

Public Relations
 
,,Określenie, że ktoś ma tylko dobry PR to nadużycie"
Passion PR dla Feroco
3loco z mistrzem snookera Krzysztofem Wróblem
Manejo Public Relations dla Cooler Master
Technologie
 
Nokia: Nokia E6 i Nokia X7 to dwa smartfony z nowym Symbianem (wideo)
Amazon: tańszy Kindle z reklamami
Bing pierwszą aplikacją na iPada od Microsoftu
HTC prezentuje smartfon HTC Sensation (wideo)
"Oak Trail" - procesor do tabletów od Intela
"Wiadro Obfitości WWW" - aplikacja Heyah na Facebooku
Cyberprzestępcy wykorzystują nową lukę w Adobe Flash
Premiera 'Sniper Ghost Warrior 2' przesunięta o kilka miesięcy
Gospodarka
 
Ruszyła sprzedaż pakietów biznesowych na UEFA Euro 2012
Jak zmniejszyć podatek? Korzystając z komunikacji miejskiej czy kolejowej
Wzrost rentowności obligacji powoduje, że stają się atrakcyjniejsze niż akcje
Raport: PKB Polski wzrośnie o 3,8 proc. w 2011 r. i 3,6 proc. w 2012 r.
Udany kwartał dla Rodziny na Swoim
Prawie 30 mln odszkodowania plus odsetki dla MCI
UOKiK pozwolił na stworzenie Polskiego Holdingu Nieruchomości
MinFin: deficyt 'general government' na 7,9 proc. PKB w 2010 r.
Kupujesz mieszkanie? Uważaj na bezprawne działania pośrednika
Kultura/Rozrywka
 
Tomasz Englert zwolni Grażyną Szapołowską z Teatru Narodowego
George Michael nagra piosenkę na ślub księcia Williama i Kate Middleton
Lady GaGa nawiązała współpracę z producentem AC/DC
"The Woman in Black" z Danielem Radcliffe'em jesienią w kinach
Jennifer Aniston: dlaczego aktorów traktuje się jak "nadludzi"?
Alec Baldwin w Rzymie u Woody'ego Allena
Akon stawia na Bollywood
Shirley MacLaine o erotycznej przeszłości
Złota Palma dla Bernardo Bertolucciego
 

Blog
Kasia Werner zdjęta ze śniadaniowego mostka?;)

Ryszard Herod

Islandia: "Nie" dla spłaty długów

Ewaryst Fedorowicz

Talk-azm

Magdalena Gieorgica

Co ma wspólnego pizza ze sztuczna szczęką?

Bartosz Konopka

Sezon uważam za rozpoczęty

Paulina Sroka

Libia: cicha wojna o ropę, czyli jak do tego doszło

Jerzy Szygiel

Papier wszystko przyjmie

Lucjan Exner

Poseł Węgrzyn czyli media znów uratowane

Mirosław Usidus

Smuda powoła Tuska do kadry narodowej, czyli podstęp robala

Marcin Duma

Nowelizacja prawa medialnego, czyli co jeszcze spotka rynek mediów i polski Internet w 2011 roku?

Zbigniew Brzeziński

Nasz Gość
Edward Miszczak - dyrektor programowy TVN

Z Edwardem Miszczakiem, dyrektorem departamentu programowego TVN, rozmawiamy o wiosennej ramówce stacji, konkurencji, zasadach tworzenia programu telewizyjnego, wymarzonych formatach telewizyjnych oraz planach na przyszłość. więcej

Kwestionariusz
Suzan Giżyńska: Moja praca to ciężki kawałek chleba

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Suzan Giżyńska, art director i współwłaścicielka agencji reklamowej Skywalker SA. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
New Business Manager
[ Tv working studio ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Monday PR ]  | mazowieckie
Key Account
[ UNIVERSUM 3D ]  | mazowieckie
WARSZTATY TVN24
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Interactive Art Director
[ Galileo Media ]  | mazowieckie
Creative Director (Interactive)
[ Kalicińscy.com ]  | mazowieckie
specjalista ds. reklamy
[ SportLive24 ]  | mazowieckie
Senior Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Giełda Mediowa ]  | mazowieckie
Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci AdTotal
[ Wirtualna Polska ]  | mazowieckie
Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej
[ Prezydent Miasta Elbląga ]  | warmińsko-mazurskie
Dyrektor Działu PR / PR Manager
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
Prezenter telewizyjny
[ Astro ]  | mazowieckie
WEB DEVELOPER / MASTER
[ Kolman Advertising ]  | mazowieckie
Specjalista ds. nowych mediów
[ WWF Polska ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl