Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Kwietnia 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Beatyfikacja Jana Pawła II w telewizji: najwięcej w TVP

TVP, Polsat i TVN relacjonować będą uroczystości beatyfikacyjne papieża Jana Pawła II. Stacje przygotują specjalne wydania programów informacyjnych, nie zabraknie też transmisji z mszy czy dokumentów o papieżu. więcej

,,M jak miłość" straciło 800 tys. widzów

Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje dalej liderem rynku. więcej

730 tys. widzów ogląda Teatr Telewizji

Spektakle w ramach Teatru Telewizji w TVP1 śledzi średnio 732 tys. widzów. Największą widownię, jak dotąd, zgromadził premierowy spektakl „Czarnobyl. Cztery dni w kwietniu”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

IKEA poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Euro RSCG Poland poszukuje osoby na stanowisko
Traffic

Netiology, grupa Orenore Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Internetowego

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Senior Account Executive

Wydawnictwo/ Prasa Branżowa poszukuje osoby na stanowisko
Handlowiec w biurze reklamy

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Na pierwszym multipleksie Kino Polska Nostalgia, Eska TV, ATM Rozrywka i U-TV

Kino Polska TV, Eska TV, ATM Grupa i Stavka to nadawcy, którzy wygrali konkurs na programy telewizyjne na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała we wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

"Wyślij" - nowy przycisk na Facebooku (wideo)

Facebook wprowadził kilka nowości związanych z grupami. Jedną z nich jest przycisk "Wyślij". więcej

,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół

W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rafał Olejniczak: Sytuacja Radia ZET jest stabilna

- Zmiana strategii i programu w 2010 roku nie zakładała natychmiastowego wzrostu Radia ZET - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Olejniczak, nowy szef Radia ZET. więcej

Megapanel z lutego: WP przed NK.pl, Facebook z 10 mln RU

W lutym br. więcej polskich internautów odwiedziło strony Wirtualnej Polski niż NK.pl. Natomiast zasięg Facebooka przekroczył 10 mln realnych użytkowników. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2011 roku
Szymon Majewski jako kobieta w nowych reklamach PKO BP (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Beatyfikacja Jana Pawła II w telewizji: najwięcej w TVP

TVP, Polsat i TVN relacjonować będą uroczystości beatyfikacyjne papieża Jana Pawła II. Stacje przygotują specjalne wydania programów informacyjnych, nie zabraknie też transmisji z mszy czy dokumentów o papieżu. więcej

,,M jak miłość" straciło 800 tys. widzów

Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje dalej liderem rynku. więcej

730 tys. widzów ogląda Teatr Telewizji

Spektakle w ramach Teatru Telewizji w TVP1 śledzi średnio 732 tys. widzów. Największą widownię, jak dotąd, zgromadził premierowy spektakl „Czarnobyl. Cztery dni w kwietniu”. więcej

Na pierwszym multipleksie Kino Polska Nostalgia, Eska TV, ATM Rozrywka i U-TV

Kino Polska TV, Eska TV, ATM Grupa i Stavka to nadawcy, którzy wygrali konkurs na programy telewizyjne na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała we wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

Podczas Świąt Wielkanocnych Polacy spędzili przed telewizorem średnio 4 godziny i 46 minut, o sześć mniej niż przed rokiem. Wśród głównych telewizji swój wynik w porównaniu do ubiegłego roku poprawiła tylko TVN. więcej

"M jak miłość" znów numerem 1. Traci TVP 1, TVN24 przed TVP Info

Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o trzecie miejsce toczą Polsat i TVP2. W grupie 16-49 liderem Polsat- więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Eutelsat: internetowy kontrakt na 5 mln euro

Eutelsat Communications podpisał nową umowę pomiędzy jego spółką zależną, Skylogic, a brytyjską spółką specjalizującą się w komunikacji satelitarnej, Avonline. więcej

Canal+ HD w sieci Inea

Sieć kablowa Inea w środę 27 kwietnia br. dołączy do swojej oferty stację Canal+ HD. Będzie to 18. kanał nadawany w wysokiej rozdzielczości w ofercie wielkopolskiego operatora. więcej

Radio
 
,,A night like this" - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa RMF FM. Akcję na zlecenie rozgłośni przygotowały firmy Czteryczwarte, Film Works i The Media Insights. więcej

RMF FM i Eska zyskały w Bydgoszczy, tracą Trójka i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres styczeń – marzec 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

Reklama
 
,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół

W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”. więcej

,,A night like this" - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa RMF FM. Akcję na zlecenie rozgłośni przygotowały firmy Czteryczwarte, Film Works i The Media Insights. więcej

Ciekawość Czerwonego Kapturka w nowej reklamie Redd's (wideo)

W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska). Akcję pod hasłem „Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa” przygotowały firmy Grey Group, Dragon Rouge, The Mill, Starcom i Q&A Consulting. więcej

Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska

Marta Guze-Korszyńska została dyrektorem marketingu w Marquard Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Wilk, która przeszła do G+J Polska. więcej

Brasil będzie reklamować Kubusia

Agencja Brasil będzie obsługiwać reklamowo markę Kubuś. Wygrała przetarg zorganizowany przez Grupę Maspex. więcej

Łatwość malowania w reklamie Jedynki Ogród Barw (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa farb Jedynka Ogród Barw. Akcję – pokazującą, jak łatwo się nimi maluje – przygotowały firmy Just, Film Produkcja i Macroscope OMD. więcej

Kupony reklamowe w bankomatach Euronetu (wideo)

Euronet udostępnił w swoich bankomatach nowy nośnik reklamowy – kupony wydawane razem z gotówką. Jako jeden z pierwszych marketerów korzysta z nich P4, operator sieci Play. więcej

Sphinx z promocjami przez cały tydzień

W restauracjach Sphinx ruszyła promocja obejmująca 4 oferty dostępne w poszczególne dni tygodnia. Wspierają ją działania reklamowe w formie materiałów BTL. więcej

ArthroStop Lady: Sekret swobody i wdzięku ruchów

W prasie startuje kampania reklamowa suplementu diety ArthroStop Lady. Akcję pod hasłem „Sekret swobody i wdzięku ruchów – nowa formuła tylko dla kobiet” przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media. więcej

Garden Party Drink z identyfikacją od Czteryczwarte

Agros Nova wprowadziła do sprzedaży napoje owocowe Garden Party Drink. Ich identyfikację wizualną przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design. więcej

Prasa
 
,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół

W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”. więcej

Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska

Marta Guze-Korszyńska została dyrektorem marketingu w Marquard Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Wilk, która przeszła do G+J Polska. więcej

Ofero24.pl - nowa platforma ogłoszeniowa od Muratora

Wydawnictwo Murator uruchomiło nowy projekt internetowy - Ofero24.pl. To platforma ogłoszeniowa adresowana do małych i średnich przedsiębiorstw z branży budowlano-wnętrzarskiej oraz konsumentów ich produktów i usług. więcej

"Silesia Press" - rusza szósta edycja konkursu dziennikarskiego

Do końca maja śląskie redakcje i dziennikarze mogą zgłaszać swoje ubiegłoroczne publikacje do regionalnego konkursu "Silesia Press", którego szóstą edycję ogłoszono we wtorek w Katowicach. więcej

"Moxie Girlz" - nowy magazyn od Media Service Zawada

Wydawnictwo Media Service Zawada przygotowało nowe pismo - "Moxie Girlz". Tytuł adresowany jest do dziewczynek w wieku 5-8 lat. więcej

Internet
 
"Wyślij" - nowy przycisk na Facebooku (wideo)

Facebook wprowadził kilka nowości związanych z grupami. Jedną z nich jest przycisk "Wyślij". więcej

K2 Internet wiodącą agencją interaktywną PKO BP

PKO Bank Polski wybrał K2 Internet na swoją wiodącą agencję interaktywną. Umowę o współpracy podpisano na 3 lata. więcej

Coraz większe zainteresowanie PIT-em przez internet. MF liczy na milion

Ministerstwo Finansów liczy, że liczba PIT-ów za 2010 r. wysłanych przez internet sięgnie miliona. We wtorek resort rozpoczął akcję "Kiedy wpadnie pierwszy milion?". Zgodnie z wtorkowymi danymi MF, podatnicy złożyli już 670 tys. e-deklaracji. więcej

Hollywoodzkie hity wkrótce na YouTube?

YouTube jest podobno bliski uruchomienia usługi, dzięki której internauci będą mogli w trybie na żądanie i za opłatą oglądać w przekazie strumieniowym filmy z katalogów największych światowych wytwórni. więcej

Google ułatwia przenoszenie treści z Google Video do YouTube

Google uprościło mechanizm przenoszenia treści z serwisu Google Video do YouTube. więcej

100 mln pobrań przeglądarki Firefox 4

W miniony weekend przeglądarka internetowa Firefox 4 przekroczyła granicę 100 milionów pobrań. więcej

WP.tv w telewizorach Samsunga

Wirtualna Polska przygotowała aplikację do telewizorów Samsung Smart TV, umożliwiającą bezpłatnie i "na żądanie" odtwarzanie programów emitowanych w ramach telewizji internetowej WP.tv. więcej

eBay kupuje firmę Where

eBay przejął specjalizującą się w usługach opartych na lokalizacji firmę Where. więcej

IAB Polska z grupą roboczą ds. e-commerce

W IAB Polska powołano grupę roboczą zajmującą się e-commerce. Grupa chce promować i regulować handel w polskim internecie. więcej

Beastie Boys udostępnili nowy album w internecie (wideo)

Do sieci trafił w całości nowy album Beastie Boys. Płyta "Hot Sauce Committee Pt. 2" ukaże się 2 maja. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Spada zaufanie do Komorowskiego, Napieralskiego i Tuska - rośnie do Balcerowicza i Kaczyńskiego

63 proc. badanych ufa prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu - to o 6 punktów proc. mniej niż w marcu - wynika z kwietniowego sondażu CBOS. 50 proc. ankietowanych darzy zaufaniem szefa MSZ Radosława Sikorskiego; 47 proc. - szefa SLD Grzegorza Napieralskiego. więcej

Public Relations
 
Baumit postawił na GutPR
Technologie
 
S1 i S2 - Sony zapowiada tablety na Androidzie 3.0 (wideo)
Steve Jobs: nikogo nie śledzimy
WP.tv w telewizorach Samsunga
Microsoft sprzedał 350 mln kopii Windows 7
Nintendo: następca Wii w 2012 r.
LG zapowiada nowy standard formatu 3D
"Red Bulletin" z aplikacją na iPada
Gospodarka
 
Podatek od zysków giełdowych - jak nie płacić
Dług publiczny w normie, groźny deficyt finansów publicznych
Ulga na dzieci - jak nie zrobić błędu
W maju będzie widać skok popytu na kredyty konsumpcyjne
Zysk spółki Kino Polska wzrósł o 72 proc.
Deficyt sektora 'general government' wzrósł do 7,9 proc. PKB
Komputronik planuje rozwój oferty usługowej i sieci salonów
GUS: nie o 3,8 proc. a o 3,9 wzrósł PKB w 2010 r.
Kultura/Rozrywka
 
Beastie Boys udostępnili nowy album w internecie (wideo)
Lady GaGa matką chrzestną syna Eltona Johna
Isaiah Mustafa, gwiazdor Old Spice'a, superbohaterem (wideo)
"World War Z": Mireille Enos żoną Brada Pitta
Lindsay Lohan gotowa na 120 dni więzienia
Animacja o gadającej papudze nadal zarabia miliony
David O. Russell chce Britney Spears
W "Idolu" premiera nowego teledysku Lady GaGi
Lil Wayne bojkotuje Twittera i ... hoduje rekiny
 

Blog
TEN ZA NIM (2)

Eli Barbur

Kaczyński za Hitlerem, Bratkowski za Misiem, Miś za Buddą!

Jerzy Szygiel

Zbankrutujemy Mongolię, czyli zrobieni w wielbłąda.

Ewaryst Fedorowicz

Warszawa górską stolicą Polski

Magdalena Gieorgica

Polska, wielka blogosfera kontra karlejąca prasa (na marginesie pewnego raportu)

Zbigniew Brzeziński

Japońska lekcja

Wanda Konarzewska

Kasia Werner zdjęta ze śniadaniowego mostka?;)

Ryszard Herod

Co ma wspólnego pizza ze sztuczna szczęką?

Bartosz Konopka

Sezon uważam za rozpoczęty

Paulina Sroka

Papier wszystko przyjmie

Lucjan Exner

Nasz Gość
Ewa Siedlecka

Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom,  stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku. więcej

Kwestionariusz
Anna Kotowska: Konkurencja to coś, co nie śpi

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Anna Kotowska, prezes zarządu agencji reklamowej Swiift, autorka i host programu „Inspiracje w kolorze biznesu” w Radiu Kolor. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Dziennikarz
[ Pressmart ]  | cała Polska
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej
[ IKEA ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Traffic
[ Euro RSCG Poland ]  | mazowieckie
reżyser
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
operator kamery
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
kierownik produkcji serialu paradokumentalnego
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
realizator dźwięku
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
reżyser filmów dokumentalnych lub fabularnych
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
Redaktor Serwisu Internetowego
[ Netiology, grupa Orenore Polska ]  | mazowieckie
Account Executive / Senior Account Executive
[ smARTcat ]  | mazowieckie
Handlowiec w biurze reklamy
[ Wydawnictwo/ Prasa Branżowa ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Sprzedaży
[ Polsat Media ]  | dolnośląskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl