Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 5 Maja 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
W I kwartale na reklamę wydano 1,61 mld zł - wzrost o 6,9 proc.

Od stycznia do marca br. na reklamę wydano w Polsce 1,61 mld zł netto, czyli 6,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje dom mediowy MPG. W całym br. wartość rynku ma być o 6 proc. większa niż w 2010 roku. więcej

Ostatni sezon ,,Usta Usta" z najwyższą widownią

Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł. więcej

Czas na digitalizację materiałów archiwalnych TVP

Digitalizację materiałów archiwalnych pozostających w depozycie Telewizji Polskiej - np. spektakli Teatru TV czy historii konkursów chopinowskich - oraz umieszczenie ich w internecie zakłada podpisany w Warszawie list intencyjny. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Gazeta branżowa poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor gazety branżowej

Żyj zdrowo i aktywnie poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

TVP Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

HBO Polska poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT MANAGER

Agencja Reklamowa A'propos poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

Great Open House poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

IKEA poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Netiology, grupa Orenore Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Internetowego

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Finał Pucharu Polski: mecz Legia-Lech oglądało 930 tys. widzów

Finałowy mecz Pucharu Polski między Legią Warszawa a Lechem Poznań obejrzało łącznie w TVN Turbo i TVP Sport niemal 930 tys. widzów. Średnio całe rozgrywki śledziło w pierwszej stacji 170 tys. widzów, a w drugiej - 241 tys. więcej

Facebook: nie jesteśmy machiną do szpiegowania

Facebook odpowiedział na zarzuty Juliana Assange'a, twierdzącego że społecznościowy portal jest "machiną do szpiegowania" mogącą być wykorzystywaną przez władze do zdobywania szczegółowych informacji o użytkownikach. więcej

Cyfrowy Polsat: TVN HD od pakietu Mini

Cyfrowy Polsat 5 maja br. dołączy do swojej oferty trzy kanały Grupy TVN: TVN HD, TVN HD+1 i TVN CNBC oraz stację TVP Historia. W jakich pakietach się znajdą? więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
ZKDP: nierzetelne dane "Wprost". Wniosek o naganę

Upomnienie i wniosek o naganę dla AWR "Wprost" - to efekty kontroli ZKDP dotyczące tygodnika “Wprost”. Potwierdziła ona zarzuty konkurentów o podawanie nierzetelnych danych na temat sprzedaży egzemplarzowej pisma. więcej

Rafał Olejniczak: Sytuacja Radia ZET jest stabilna

- Zmiana strategii i programu w 2010 roku nie zakładała natychmiastowego wzrostu Radia ZET - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Olejniczak, nowy szef Radia ZET. więcej

Megapanel z lutego: WP przed NK.pl, Facebook z 10 mln RU
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2011 roku
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Ostatni sezon ,,Usta Usta" z najwyższą widownią

Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł. więcej

Czas na digitalizację materiałów archiwalnych TVP

Digitalizację materiałów archiwalnych pozostających w depozycie Telewizji Polskiej - np. spektakli Teatru TV czy historii konkursów chopinowskich - oraz umieszczenie ich w internecie zakłada podpisany w Warszawie list intencyjny. więcej

Finał Pucharu Polski: mecz Legia-Lech oglądało 930 tys. widzów

Finałowy mecz Pucharu Polski między Legią Warszawa a Lechem Poznań obejrzało łącznie w TVN Turbo i TVP Sport niemal 930 tys. widzów. Średnio całe rozgrywki śledziło w pierwszej stacji 170 tys. widzów, a w drugiej - 241 tys. więcej

Cyfrowy Polsat: TVN HD od pakietu Mini

Cyfrowy Polsat 5 maja br. dołączy do swojej oferty trzy kanały Grupy TVN: TVN HD, TVN HD+1 i TVN CNBC oraz stację TVP Historia. W jakich pakietach się znajdą? więcej

Start TV.Disco przesunięty na jesień

Muzyczny kanał TV.Disco, przygotowywany przez spółkę 4fun Media, nie ruszy w czerwcu br., jak pierwotnie planowano. Nadawca zdecydował się na przesunięcie terminu uruchomienia stacji na jesień br. więcej

Eurowizja w TVP 1: dwa koncerty na żywo, skrót trzeciego

Telewizyjna Jedynka - tak jak w poprzednich latach - pokaże na żywo jeden półfinałowy koncert tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w Dusseldorfie oraz koncert finałowy. Stacja zaplanowała też skróconą retransmisję z drugiego półfinału. więcej

Viasat History i Viasat Nature dostępne w HD

Kanały dokumentalne Viasat History i Viasat Nature od 4 maja br. mają swoje wersje HD, które dostępne są na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Jeszcze w tym miesiącu obie stacje mają pojawić się w jednej z dużych sieci kablowych w Polsce. więcej

Radio
 
Radio ZET rusza z weekendową trasą koncertową

Radio ZET organizuje w maju cykl imprez „Mamy Maj”. Na pięciu plenerowych koncertach wystąpią m.in. Patrycja Markowska, Kasia Kowalska, Natalia Kukulska, Edyta Górniak i Urszula. więcej

TOK FM przyzna nagrodę za "wyjątkowy wpływ na rzeczywistość"

Radio TOK FM po raz pierwszy wręczy swoją nagrodę. Zostanie ona przyznana osobie, instytucji lub organizacji, która w ciągu ostatniego roku - od maja 2010 do końca kwietna 2011 - wyróżniła się wyjątkowym wpływem na rzeczywistość. więcej

Reklama
 
W I kwartale na reklamę wydano 1,61 mld zł - wzrost o 6,9 proc.

Od stycznia do marca br. na reklamę wydano w Polsce 1,61 mld zł netto, czyli 6,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje dom mediowy MPG. W całym br. wartość rynku ma być o 6 proc. większa niż w 2010 roku. więcej

Serce, Rozum, dziewczyna i chłopak reklamują Plany Domowe TP (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Planów Domowych TP oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, AlienFX i MEC. więcej

Justyna Kowalczyk na parapetówce reklamuje Polbank (wideo)

Z udziałem Justyny Kowalczyk ruszyła kolejna kampania reklamowa Elastycznego Kredytu Hipotecznego oferowanego przez Polbank. Akcję przygotowały firmy Addapter, Tyrka Studio i Macroscope OMD. więcej

Kupony rabatowe za 180 mln zł na 50-lecie IKEA (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii podkreślającej, że IKEA jest obecna w Polsce od 50 lat. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG Warsaw, MEC, K2 i ACR. więcej

Dziesięć "najlepszych z najlepszych" reklam marki Coca-Cola (wideo)

Serwis Advertising Age przygotował zestawienie dziesięciu "najlepszych z najlepszych" reklam Coca-Coli w historii. więcej

,,Zimny impuls" w nowej kampanii Lecha (wideo)

Pod hasłem „Zimny impuls” ruszyła kampania reklamowa piwa Lech (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Papaya Films, Gimmick, Artegence i Starcom. więcej

Whopper w Burger Kingu: Najlepszy, bo grillowany na ogniu (wideo)

Pod hasłem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” ruszyła kampania reklamowa burgera Whopper oferowanego przez Burger King. Akcję przygotowały firmy FireFly Creation, Badi Badi Fx Studio i OMD Media Direction. więcej

Świat Majów reklamuje Jupika (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Akcję – promująca zmieniony wizerunek marki – przygotowały firmy Ogilvy & Mather, MPG i ActiveIT. więcej

Sony Ericsson Polska wybrało Grupę Eskadra

Grupa Eskadra wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Sony Ericsson Polska. Współpracę zaplanowano na czas nieokreślony. więcej

,,Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje wykaszarki (wideo)

W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa wykaszarek marki Husqvarna. Akcja przebiega pod hasłem „Zapanuj nad zielenią”. więcej

BTL coraz bardziej popularny

Coraz więcej polskich firm dostrzega korzyści wynikające z działań marketingu bezpośredniego, inwestując zarówno w akcje skierowane do konsumentów, jak i partnerów biznesowych - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. W 2011 roku poziom wydatków na BTL zarówno w segmencie B2B, jak i B2C wzrośnie od 3 do 5 proc. więcej

Hot dog w prezencie promuje Statoil

Na stacjach Statoil rozpoczęła się promocja „5+1 hot dog w prezencie”. Wspierają ją działania reklamowe przygotowane przez agencję Momentum Worldwide. więcej

Justyna Zając i Katarzyna Karzyńska w smARTcat

Justyna Zając i Katarzyna Karzyńska rozpoczęły pracę w agencji smARTcat. Zając wcześniej była związana m.in. z Sephora Polska i Q Invest, a Karzyńska – Lowe GGK, Bauer i The Warsaw Voice. więcej

Tequila Polska: Dorota Trzebska awansuje, Chwalisława Waligóra dołącza

Dorota Trzebska awansowała na stanowisko account managera w agencji reklamowej Tequila Polska. Natomiast pracę w firmie rozpoczęła Chwalisława Waligóra. więcej

Prasa
 
"Fajf" - pismo Muratora dla osób po 50.

Wydawnictwo Murator 5 maja br. wprowadza na rynek magazyn “Fajf” skierowany do osób po pięćdziesiątce. Będzie on się ukazywać jako wydanie specjalne miesięcznika “Zdrowie”. więcej

"Prime" wrócił na rynek jako miesięcznik

Kierowany do mężczyzn magazyn “Prime” wrócił na rynek. Wydawanie zawieszonego w ub.r. tytułu przejęła warszawska Grupa Mediator Media. Nowy “Prime” ma charakter lifestylowo-reportażowy. więcej

"Businessman.pl" z wersją na iPada

Miesięcznik “Businessman.pl” (Migut Media) dostępny jest już w wersji na iPada. Pierwszy numer dedykowany do czytania na tym tablecie można pobrać bezpłatnie. więcej

Specjalne wydania "Vivy!" z okazji ślubu i beatyfikacji

Wydawnictwo Edipresse Polska przygotowało dwa specjalne wydania dwutygodnika “Viva!”. Jedno poświęcone jest ślubowi księcia Williama i Kate Middleton, a drugie - Janowi Pawłowi II. Oba numery są na rynku od środy 4 maja br. więcej

Internet
 
Facebook: nie jesteśmy machiną do szpiegowania

Facebook odpowiedział na zarzuty Juliana Assange'a, twierdzącego że społecznościowy portal jest "machiną do szpiegowania" mogącą być wykorzystywaną przez władze do zdobywania szczegółowych informacji o użytkownikach. więcej

Dorastanie i homoseksualizm w nowej kampanii Google Chrome (wideo)

Google uruchomiło telewizyjną kampanię reklamową promującą przeglądarkę internetową Chrome. Akcja pod hasłem "the web is what you make of it" obejmuje dwa 90-sekundowe spoty. więcej

Gadu-Gadu do pobrania w wersji 10.5 - prościej i szybciej

GG Network udostępniło stabilną wersję 10.5 komunikatora Gadu-Gadu. W aplikacji uproszczono niektóre opcje, dzięki czemu działa ona szybciej. więcej

Ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych

Ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych. W internetowe społeczności zaangażowani są niemal wszyscy – w przeciągu miesiąca zagląda na nie 99 proc. internautów. Większość z nich zostawia w sieci swoje prywatne dane - wynika z raportu opublikowanego przez Polskie Badania Internetu. więcej

Teatr na żywo w internecie. Ceny biletów do 12 zł

W internecie wystartowała platforma transmisji spektakli teatralnych na żywo AllLive.pl. Premierowa relacja odbędzie się 21 i 22 maja z warszawskiego Teatru 6. Piętro. więcej

Uwaga z biletami na Euro 2012. Policja zablokowała fałszywą stronę

Policja zablokowała fałszywą stronę internetową, na której oferowano fikcyjne bilety na mecze piłkarskie mistrzostw Europy EURO 2012. Jedna osoba została zatrzymana - poinformowała w środę policja w Lublinie. więcej

Najnowsza kolekcji marki Express do kupienia na Facebooku

Marka odzieżowa Express wprowadziła swój cały katalog produktów do sprzedaży na portalu społecznościowym Facebook. więcej

Symetria jako grupa - nowe marki, usługi, osoby, logo i serwis internetowy

Agencja interaktywna Symetria wyodrębniła dwa nowe zespoły: Symetria Creative i Symetria IT. Jednocześnie do firmy dołączyły nowe osoby, zmienione też zostały jej logo i strona internetowa. więcej

Dziennikarka Filmwebu w jury w Cannes

Malwina Grochowska, brand manager i dziennikarka Filmwebu, będzie członkinią jury Międzynarodowej Federacji Krytyków Filmowych FIPRESCI na tegorocznym Festiwalu Filmowym w Cannes. więcej

Google: liczba wyszukiwań terminu "bin laden" o milion proc. w górę

W poniedziałkowy poranek czasu polskiego, gdy świat obiegła informacja o śmierci Osamy bin Ladena, Google odnotowało ogromny wzrost liczby wyszukiwań dotyczących przywódcy Al-Kaidy. więcej

Puma: konkurs na Facebooku. Do wygrania buty Puma Faas 300 i Puma Faas 500

Puma organizuje na swoim facebookowym profilu konkurs, w którym do wygrania są buty Puma Faas 300 i Puma Faas 500. więcej

comScore: Holendrzy lubią Twittera i LinkedIn

Holandia ma największy na świecie odsetek internautów korzystających z serwisów społecznościowych Twitter i LinkedIn. więcej

Patrycja Sass-Staniszewska szefem biura IAB Polska

Z początkiem maja Patrycja Sass-Staniszewska, pełniąca dotychczas obowiązki business development managera, awansowała na stanowisko dyrektora biura IAB Polska. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Ipsos: zmiany na stanowiskach dyrektorskich

Steven Vogt został dyrektorem Ipsos Loyalty - nowego działu w polskim Ipsos, wchodzącego w skład międzynarodowej struktury wyspecjalizowanej w badaniach satysfakcji i lojalności klientów. Wcześniej Vogt pełnił funkcję dyrektora Ipsos ASI, części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy. Na tym stanowisku zastąpi go Mateusz Głowacki. więcej

Public Relations
 
Agata Puk: z Activewebu do Swiift-creative marketing
Treco ma nowego PR managera i rzecznika prasowego
Technologie
 
Darmowe gry dla nabywców smartfonów Nokii z systemem Symbian^3
Samsung: nowe dyski SSD do laptopów
Canalys: dzięki tabletom sprzedaż pecetów w I kw. o 7 proc. w górę
Berg Insight: w 2010 r. o 97 proc. wzrosła sprzedaż komórek z GPS
Gospodarka
 
13,73 mln zł - tyle TVN przeznaczy na dywidendę
Coraz więcej pasażerów na lotniskach. Najbardziej zyskał Gdańsk
W 2012 r. wzrost PKB przyspieszy do 4,1 proc. z 3,7 proc. w 2011 r.
Cyfrowy Polsat musi zdobyć 350 mln euro. Czas na obligacje
Kredyt o stałej stopie - czy się opłaca?
Rewelacyjne wyniki lotniska w Gdańsku. Czas na nowe połączenia krajowe
GPW wprowadza WIG-Ukraine. Możliwe kolejne indeksy regionalne
Do 82,7 mld zł wzrosły obroty akcjami na GPW w I-IV 2011
Coraz lepiej spłacamy kredyty, ale banki mają ponad 35 mld zł złych długów
Po marcu deficyt budżetu wyniósł 17,5 mld zł. To 43,5 proc. rocznego planu
PKP Cargo: 100 mln zysku w 2011 r., znacznie przekroczymy plan przewozów
Multimedia Polska chce po 9,70 zł skupić 5,59 proc. własnych akcji
90 zł za akcję Banku BGŻ. Zapisy startują 5 maja
Czas na prywatyzację PKP Cargo, ale firma sama szuka też podmiotów do przejęcia
Wyraźna poprawa warunków w polskim sektorze przemysłowym
Kiedy się nie płaci podatku VAT
Aktywa OFE wzrosły do 234,6 mld zł
Optymizm nie opuszcza polskich eksporterów
Coraz mniej finansistów oczekuje poprawy koniunktury
Kultura/Rozrywka
 
Eurowizja w TVP 1: dwa koncerty na żywo, skrót trzeciego
I'm Into You - nowy przebój Jennifer Lopez (wideo)
"Bitwa pod Wiedniem": Borys Szyc i Piotr Adamczyk walczą o Europe
Right There: Nicole Scherzinger w teledysku z 50 Centem (wideo)
"Cities": zagrają Clive Owen i Anil Kapoor
Lindsay Lohan - zamiast więzienia areszt domowy
"Die Hard": Dr. Dre znów z Eminemem
"Lift Off": Jay-Z i Kanye West odlatują z Beyoncé
Seeking a Friend for the End of the World: Steve Carell i Keira Knightley przed końcem świata
 

Blog
Fasolkinapiątkę.pl

Magdalena Gieorgica

Mozaika Belzebuba

Wanda Konarzewska

Strategiczny podstęp Staniszewskiego

Bartosz Konopka

SKALP BIN-LADENA

Eli Barbur

Tydzień Wielkiej Flagi

Magda Furman

Ben Laden - akcja sił specjalnych Photoshopa

Jerzy Szygiel

Szczuczka się udała

Mirosław Usidus

Jak Towarzyszowi Gierkowi, marsza chłopskiego zagrałem:

Ewaryst Fedorowicz

Polska, wielka blogosfera kontra karlejąca prasa (na marginesie pewnego raportu)

Zbigniew Brzeziński

Kasia Werner zdjęta ze śniadaniowego mostka?;)

Ryszard Herod

Nasz Gość
Ewa Siedlecka

Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom,  stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku. więcej

Kwestionariusz
Anna Kotowska: Konkurencja to coś, co nie śpi

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Anna Kotowska, prezes zarządu agencji reklamowej Swiift, autorka i host programu „Inspiracje w kolorze biznesu” w Radiu Kolor. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Redaktor gazety branżowej
[ Gazeta branżowa ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Żyj zdrowo i aktywnie ]  | mazowieckie
Reporter
[ TVP Warszawa ]  | mazowieckie
KEY ACCOUNT MANAGER
[ HBO Polska ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ Agencja Reklamowa A'propos ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Great Open House ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ Pressmart ]  | cała Polska
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej
[ IKEA ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Traffic
[ Euro RSCG Poland ]  | mazowieckie
reżyser
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
operator kamery
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
kierownik produkcji serialu paradokumentalnego
[ Tako Media ]  | dolnośląskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl