Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 28 Czerwca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Show "The Voice" jesienią w TVP 2? Trwają prace (wideo)

Firma Rochstar przygotowuje polską edycję muzycznego talent-show “The Voice”. Program ma pojawić się na antenie TVP 2 jesienią br. zamiast “Bitwy na głosy”, ale cały czas nie podpisano umowy między producentem a TVP. więcej

Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność

Kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego jest realizowana konsekwentnie, a poszczególnie reklamy są oparte na pozytywnej energii i szaleństwie - uważają pytani przez nas eksperci z agencji marketingowych. więcej

"Hity na czasie" przenoszą się z Dwójki do Jedynki

Koncerty “Hity na czasie”, organizowane w ramach letniej trasy Radia Eska, w tym roku transmitować będzie TVP 1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez sześć poprzednich lat “Hity” gościły na antenie TVP 2. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Platforma Mediowa Point Group poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju prenumeraty, oferty dodanej i obsługi klienta

AWR ,,Wprost" poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Hill&Knowlton Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager/Senior Account Manager

Leading market research company poszukuje osoby na stanowisko
MANAGING DIRECTOR

MURATOR poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży publikacji

OnaOnaOna.com poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter & Promo Producer

Agencja reklamowa Brasil poszukuje osoby na stanowisko
Sales Representative

Polska firma świadcząca usługi dla sektora usług finansowych poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-Commerce

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Top Gear" przechodzi w ręce Ringier Axel Springer. Nowy naczelny

Ringier Axel Springer Polska przejął od spółki BBC Magazines licencję na wydawanie od 2012 roku polskiej edycji miesięcznika “Top Gear”. Dotychczas tytuł był wydawany przez spółkę Burda Media Polska. więcej

"Dzień dobry TVN" zmniejszyło przewagę nad "Pytaniem"

“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało większą oglądalność niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn TVN zanotował znacznie większy spadek. więcej

"Drugie śniadanie mistrzów" zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info

W sezonie 2010/2011 program Marcina Mellera “Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 40 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Kanał TVN 24 w czasie emisji talk-show przegrywał jednak z konkurencyjnym TVP Info. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Frugo w czterech smakach za 1,99 zł. Reklamy w starym stylu?

Wprowadzane przez FoodCare do sprzedaży Frugo będzie dostępne w lipcu w całej Polsce w czterech wersjach smakowych. W sierpniu rozpocznie się jego kampania reklamowa. więcej

W górę "Gazeta Polska" i "Gość", "Newsweek" stracił 40 proc.

Większość tygodników opinii zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży w stosunku do kwietnia ub.r., gdy zdarzyła się tragedia smoleńska. Zyskały jedynie “Gazeta Polska” i “Gość Niedzielny”. Najbardziej, bo aż o 40 proc. spadła sprzedaż “Newsweeka”. więcej

Zarobki w agencjach i domach mediowych (raport)
,,X-Diaries - love, sun and fun"- miłosne przygody Polaków
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Show "The Voice" jesienią w TVP 2? Trwają prace (wideo)

Firma Rochstar przygotowuje polską edycję muzycznego talent-show “The Voice”. Program ma pojawić się na antenie TVP 2 jesienią br. zamiast “Bitwy na głosy”, ale cały czas nie podpisano umowy między producentem a TVP. więcej

"Hity na czasie" przenoszą się z Dwójki do Jedynki

Koncerty “Hity na czasie”, organizowane w ramach letniej trasy Radia Eska, w tym roku transmitować będzie TVP 1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez sześć poprzednich lat “Hity” gościły na antenie TVP 2. więcej

"Dzień dobry TVN" zmniejszyło przewagę nad "Pytaniem"

“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało większą oglądalność niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn TVN zanotował znacznie większy spadek. więcej

"Drugie śniadanie mistrzów" zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info

W sezonie 2010/2011 program Marcina Mellera “Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 40 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Kanał TVN 24 w czasie emisji talk-show przegrywał jednak z konkurencyjnym TVP Info. więcej

Media stawiają na widowisko. Jarosław Gugała: chodzi o oglądalność

Zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły w mediach, przesunęły punkt ciężkości kampanii wyborczych z merytorycznych treści w kierunku wyborczego widowiska - uznali uczestnicy poniedziałkowej debaty zorganizowanej przez KRRiT i Kancelarię Prezydenta. więcej

Produkcje TVP dostępne za darmo w UPC

Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła we wtorek do oferty swojej usługi wideo na żądanie seriale i programy Telewizji Polskiej. Będą oferowane one zarówno w formie płatnej jak i bezpłatnie. więcej

"Korupcja w TVP". Patrycja Kotecka wygrała proces

B. dziennikarz TVP Łukasz Słapek ma przeprosić b. wiceszefową Agencji Informacji TVP Patrycję Kotecką i zapłacić jej 35 tys. zł za bezpodstawne zarzucenie jej, że w 2007 r. obiecywała mu "dobrą zapłatę" za materiały godzące w polityków PO - orzekł sąd. więcej

TVP1 lekko w górę. Tracą Polsat, TVP2 i TVN

Bez zmian na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1, której wzrosła przewaga nad Polsatem, TVP 2 i TVN. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Canal+ 3D dostępny w UPC Polska

Trójwymiarowe pasmo Canal+ 3D od niedzieli 26 czerwca br. pojawiło się w ofercie telewizji cyfrowej sieci UPC Polska. Oglądać je można na kanale 440. dekoderów operatora. więcej

VH 1 European w ofercie sieci Inea

Sieć kablowa Inea w środę 29 czerwca br. włączy do swojej oferty anglojęzyczny muzyczny kanał VH 1 European. więcej

Tour de France ponownie w Eurosport

Eurosport pokaże wyścig Tour de France. Rywalizację kolarzy komentować będzie duet Tomasz Jaroński oraz Krzysztof Wyrzykowski. więcej

Radio
 
Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska. więcej

Świętokrzyskie: tracą RMF i Jedynka, zyskały RMF Maxxx i Trójka

Przedstawiamy TOP15 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie świętokrzyskim w okresie marzec - maj 2011. więcej

Polskie Radio z aplikacją na iPhone'a i Androida

Posiadacze smartfonów iPhone oraz urządzeń z systemem Android mogą już pobierać oficjalną aplikację Polskiego Radia. więcej

Mariusz Pulit prezesem Radiem Kraków

Mariusz Pulit i Janusz Andrzejowski to kandydaci na stanowiska prezesa i członka zarządu Radia Kraków, wyłonieni w konkursie przez Radę Nadzorczą spółki. więcej

Dariusz Frejman ma zostać prezesem Radia Zachód

Dariusz Frejman jest kandydatem Rady Nadzorczej Radia Zachód na stanowisko prezesa rozgłośni. więcej

Reklama
 
Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność

Kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego jest realizowana konsekwentnie, a poszczególnie reklamy są oparte na pozytywnej energii i szaleństwie - uważają pytani przez nas eksperci z agencji marketingowych. więcej

Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska. więcej

Animowany taniec w spocie promującym polską prezydencję w UE (wideo)

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zaprezentowało animowany spot promujący objęcie przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Filmik - oparty na motywie tańca - wyprodukowało studio Platige Image, a wyreżyserował Tomasz Bagiński. więcej

Samoloty LOT-u w nowych barwach (foto)

W przyszłym roku PLL LOT wprowadzą odświeżoną identyfikację wizualną swoich samolotów. Firma przygotowała ją we współpracy z ekspertami z zakresu designu. więcej

Exxon Mobil najbardziej wartościową firmą świata, PKO BP na 498. miejscu

"Financial Times" opublikował wyniki 15. edycji corocznego rankingu najbardziej wartościowych firm świata - FT Global 500. Na pierwsze miejsce wrócił koncern paliwowy Exxon Mobil. więcej

Prezydencja szansą do promocji miast i regionów Polski

Tysiące polityków, dyplomatów, urzędników, ekspertów i dziennikarzy przyjadą przez najbliższe pół roku do Polski na spotkania organizowane z okazji przewodnictwa Polski w UE. Dla miast i regionów to okazja do promocji i zaprezentowania z jak najlepszej strony. więcej

Psi masaż reklamuje Velvet (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowego papieru toaletowego Velvet (Kimberly-Clark). Akcję - pokazującą psi masaż - przygotowały firmy JTW London, Frame Store i Mindshare Polska. więcej

Sygma Bank reklamuje program rabatowy (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego oferowanego przez Sygma Bank. Akcję przygotowały firmy BNA i Easymedia. więcej

Marcinkowski i Wojtulewicz: z Hypermedia Isobar do Wunderman Polska

Tworzący team kreatywny Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz rozpoczęli pracę w agencji Wunderman Polska. Poprzednio byli związani z Hypermedia Isobar. więcej

Krzysztof Brzeziński na czele marketingu w Sanitec Koło

Krzysztof Brzeziński objął funkcję dyrektora marketingu firmy Sanitec Koło. Zastąpił na tym stanowisku Dominika Zawadzkiego. więcej

GroupM tworzy spółkę Xaxis

GroupM utoworzyła nową spółką o nazwie Xaxis, wyspecjalizowaną w dziedzinie global audience buying w mediach cyfrowych. Działa ona w 11 krajach świata. więcej

Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych

Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty gier planszowych dla dzieci i rodziców. Firma uzasadnia to potrzebami rynkowymi. więcej

IKEA: letnie kino samochodowe na sklepowych parkingach

W lipcu 2011 roku na parkingach większości sklepów IKEA w Polsce zorganizowane zostanie letnie kino samochodowe. więcej

Anastazja Kudra: z Tailor & Baker do Brasil

Anastazja Kudra rozpoczęła pracę jako art director w agencji reklamowej Brasil. Poprzednio pełniła taką funkcję w agencji Tailor & Baker. więcej

Decathlon reklamuje sprzęt do sportów wodnych

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sprzętu do sportów wodnych dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western. więcej

Peugeot, Orange, Orlen, Coca-Cola nieodpłatnie dla polskiej prezydencji

Wydatki z budżetu państwa na prezydencję sięgają blisko 430 mln złotych. Dzięki nieodpłatnemu wsparciu przez m.in. Peugeota, Microsoft, Orange, Coca-Colę czy PKN Orlen polski rząd zaoszczędzi ponad 10 mln zł. więcej

Notebook Samsung 9: Przejdź na poziom 9 - poziom mocnych wrażeń wizualnych

Wystartowała kampania promująca notebook Samsunga - model serii 9. Przygotowana na potrzeby kampanii kreacja podkreśla najwyższą jakość komputera poprzez prezentację dziewięciu cech charakteryzujących produkt. więcej

Prasa
 
"Top Gear" przechodzi w ręce Ringier Axel Springer. Nowy naczelny

Ringier Axel Springer Polska przejął od spółki BBC Magazines licencję na wydawanie od 2012 roku polskiej edycji miesięcznika “Top Gear”. Dotychczas tytuł był wydawany przez spółkę Burda Media Polska. więcej

Wydawca "Puls Biznesu" szykuje tygodnik ekonomiczny

Spółka Bonnier Business Polska, wydawca “Pulsu Biznesu”, pracuje nad projektem tygodnika ekonomicznego - podała “Rzeczpospolita”. Wydawnictwo na razie sprawy nie komentuje. więcej

,,Toys" - pismo shoppingowe dla dziewczynek

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek magazyn shoppingowy “Toys”, skierowany do dziewczynek w wieku od 4 do 8 lat. więcej

Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych

Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty gier planszowych dla dzieci i rodziców. Firma uzasadnia to potrzebami rynkowymi. więcej

Internet
 
Facebook z nową stroną główną. Będzie bardziej przyjazna reklamom

Facebook testuje nowy wygląd głównej strony, który umożliwia przewijanie aktualności niezależnie od pozostałych treści. więcej

540 mln subskrybentów stacjonarnego szerokopasmowego internetu, Azja dominuje

Na koniec I kwartału 2011 roku na świecie było 540,63 miliona subskrybentów stacjonarnego szerokopasmowego internetu. więcej

85 proc. użytkowników Firefoksa ma zainstalowane dodatki

85 proc. użytkowników Firefoksa 4 korzysta z dodatków, aby spersonalizować swoją przeglądarkę. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
99 proc. Polaków ogląda telewizję. Dzięki niej obcujemy z kulturą

Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na temat uczestnictwa Polaków w kulturze wynika, że 99,3 proc. obywateli naszego kraju ogląda telewizję. Przybywa osób, które deklarują, że oglądają filmy na DVD oraz w kinie. więcej

Większość warszawiaków nie chce kolejnego pomnika smoleńskiego

Ponad 70 proc. warszawiaków nie chce, aby w centrum stolicy stanął pomnik upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem - wynika z badań CBOS przeprowadzonych na zlecenie władz Warszawy. więcej

Public Relations
 
Burson-Marsteller dostanie ponad milion euro podczas polskiej prezydencji
Partner of Promotion dla Oshee, Vitamin Shot, Vitamin H2O i Detox
Planet PR w GlobalCom PR-Network
Technologie
 
Nokia: 6 mln pobrań dziennie w Ovi Store
HTC Evo 3D - multimedialny telefon 3D (wideo)
Jon von Tetzchner odchodzi z Opera Software
Apple oskarża Samsunga w Korei Płd.
HTC: nowa europejska i angielska siedziba
Gospodarka
 
Wartość rynku książki w Polsce wzrosła do 848,5 mln zł. Coraz więcej przez internet
Sopot stolicą Europy podczas polskiej prezydencji
Wśród najemców coraz bardziej popularny ryczałt
Rata kredytu we franku wyższa od raty kredytu złotowego
Od początku roku słabną tendencje do wzrostu w gospodarce
Kultura/Rozrywka
 
Wartość rynku książki w Polsce wzrosła do 848,5 mln zł. Coraz więcej przez internet
Ostatni Harry Potter coraz bliżej (wideo)
Bradley Cooper w remake'u filmu "Kruk"
Rachel Weisz żoną Daniela Craiga
"Ides of March" George'a Clooneya otworzy Wenecję
"Auta 2" zarobiły na starcie 68 mln dolarów
Lady GaGa znów na szczycie
"The Black Eyed Peas Experience" od Ubisoftu
 

Blog
Wypalanie śladów w mózgu

Bartosz Konopka

FLOTYLLA MIŁOŚCI II

Eli Barbur

W supermarkecie kultury

Wanda Konarzewska

Izraelczycy w polskiej kartoflarni

Jerzy Szygiel

Komu potrzebne jest radio na wizji?

Zbigniew Brzeziński

Piwo półalkoholowe.

Ewaryst Fedorowicz

Poduszkowiec pełen Węg...larczyka

Mirosław Usidus

Polska:Francja 0:1

Magda Furman

Kto wie, jaki to ptaszek?

Magdalena Gieorgica

Telewizja, Internet i... trzeci ekran

Lucjan Exner

Nasz Gość
Remik Maścianica - szef ,,Dzień Dobry TVN"

Z Remikiem Maścianicą, szefem programu „Dzień Dobry TVN”, rozmawiamy o telewizji porannej w Polsce i na świecie, konkurencji, pomysłach dotyczących jego programu, a także o dyskusji, jaka powstała pomiędzy szefostwem „Dzień Dobry TVN” i „Pytania na śniadanie” TVP2, dotyczącej wzajemnego kopiowania pomysłów. więcej

Kwestionariusz
Beata Mordarska: Hobby to reset dla mózgu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Beata Mordarska, prezes zarządu Veneo. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Event Manager
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Junior Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Red8 Digital ]  | mazowieckie
ACCOUNT DIRECTOR
[ Red8 Digital ]  | mazowieckie
Sales Manager
[ POS Media Poland ]  | mazowieckie
Menedżer ds. rozwoju prenumeraty, oferty dodanej i obsługi klienta
[ Platforma Mediowa Point Group ]  | mazowieckie
Account Manager
[ AWR ,,Wprost" ]  | mazowieckie
Media Planner
[ Telewizja Puls ]  | mazowieckie
Project Manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Project manager
[ Propolis Media ]  | mazowieckie
Junior / New Business Manager
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
Account Manager/Senior Account Manager
[ Hill&Knowlton Poland ]  | mazowieckie
Copywriter
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
MANAGING DIRECTOR
[ Leading market research company ]  | mazowieckie
reporter
[ Radio PLUS PODHALE ]  | małopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl