Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 3 Lipca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Analitycy: Solorz-Żak z Plusem ma zintegrowaną ofertę

W pełni zintegrowana oferta telekomunikacyjno-telewizyjna i zdecydowanie najwięcej częstotliwości - tak holding Zygmunta Solorza-Żaka po przejęciu Polkomtela opisują eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

I półrocze 2011: najwięcej straciła TVP1, Polsat nr 1 w grupie 16-49

Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2011 r. była TVP1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Grzegorz Hajdarowicz kupuje Presspublikę. Co na to rynek?

Presspublica pod rządami Grzegorza Hajdarowicza postawi na rozwój mediów cyfrowych. Możliwa jest też zmiana linii politycznych jej tytułów, ale to ryzykowna decyzja - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Projektant Grafiki Multimedialnej

Platforma Mediowa Point Group poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju prenumeraty, oferty dodanej i obsługi klienta

AWR ,,Wprost" poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Propolis Media poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Propolis Media poszukuje osoby na stanowisko
Project manager

4FRAME poszukuje osoby na stanowisko
Junior / New Business Manager

Hill&Knowlton Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager/Senior Account Manager

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle. więcej

Euronews dostępny po polsku

Międzynarodowy kanał Euronews od 1 lipca br. nadaje wybrane pozycje programowe z polską ścieżką językową. To 11 wersja językowa tej informacyjnej stacji. więcej

Była rzeczniczka rządu i była naczelna "Wprost" wydają książki

Agnieszka Liszka, była rzeczniczka rządu Donalda Tuska i Katarzyna Kozłowska, była p.o. redaktor naczelna “Wprost”, założyły butik wydawniczy Kurhaus Publishing. Wydają książki tradycyjne i w wersjach na tablety. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zygmunt Solorz-Żak kupił sieć komórkową Plus za 18 mld zł

Zygmunt Solorz-Żak zawarł z konsorcjum akcjonariuszy Polkomtela wstępną umowę zakupu 100 proc. akcji operatora sieci Plus. Transakcja warta jest ponad 18 mld zł. Nowy właściciel stawia na rozwój technologii LTE. więcej

Gromy na spot o polskiej prezydencji: tylko warsztat OK

Niejasne przesłanie i brak związku z Polską - eksperci od marketingu terytorialnego nie zostawiają suchej nitki na spocie promującym naszą prezydencję w UE. Tylko pod względem warsztatowym filmik nie budzi zastrzeżeń. więcej

Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność
Frugo w czterech smakach za 1,99 zł. Reklamy w starym stylu?
 
 
 
 
 
Telewizja
 
I półrocze 2011: najwięcej straciła TVP1, Polsat nr 1 w grupie 16-49

Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2011 r. była TVP1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle. więcej

Euronews dostępny po polsku

Międzynarodowy kanał Euronews od 1 lipca br. nadaje wybrane pozycje programowe z polską ścieżką językową. To 11 wersja językowa tej informacyjnej stacji. więcej

Spot TVN "Transformers" otrzymał dwa złota w Nowym Jorku (wideo)

Spot promujący emisję filmu “Transformers” w TVN otrzymał dwie główne nagrody w konkursie PromaxBDA Promotion, Marketing & Design World Gold Awards 2011 w Nowym Jorku. więcej

Wpadki telewizyjne: Marcin Meller o wpadkach (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Radio
 
Warmińsko-mazurskie: RMF FM w dół, w górę Polskie Radio Olsztyn i Trójka

Przedstawiamy TOP15  Radio Track MillwardBrown SMG/KRC najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim w okresie marzec-maj 2011. więcej

Natalia Gębska dyrektorem programowym Chilli ZET

Od dzisiaj Natalia Gębska została p.o. dyrektora programowego Chilli ZET. Stacja nie prowadzi dodatkowej rekrutacji na to stanowisko. więcej

Jacek Paszkowski dyrektorem programowym Radia ZET

Jarosław Paszkowski od dzisiaj został oficjalnie dyrektorem programowym Radia ZET (Grupa Eurozet). więcej

Reklama
 
Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle. więcej

2012 biletów na mecz Polska-Niemcy w piłkarskiej promocji Warki (wideo)

Pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo” startuje piłkarska promocja piwa Warka (Grupa Żywiec). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just i OMD Macroscope. więcej

Agnieszka Radwańska w spocie ,,Pij mleko! Będziesz Wielki" (wideo)

Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z tenisistką Agnieszką Radwańską. Akcję przygotowały firmy Communication Unlimited i Media Direction. więcej

Alior Bank znów reklamuje pożyczkę gotówkową (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową w Alior Banku w oparciu o motyw miniaturatora rat. Akcję przygotowały firmy PZL, Maxus i Sympatico. więcej

Red8 Group przejęła Unlimited. Turski dyrektorem zarządzającym

Red8 Group kupiła 85 proc. udziałów w agencji marketingu bezpośredniego Unlimited. W najbliższym czasie firma przejdzie rebranding. więcej

Mumio w trójwymiarze reklamuje LG Swift 3D w Plusie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca telefon LG Swift 3D w sieci Plus. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD. więcej

BRE Bank szuka agencji BTL-owej - przetarg nieograniczony

BRE Bank ogłosił przetarg nieograniczony na opracowania i produkcję materiałów BTL promujących jego ofertę bankowości detalicznej. Zainteresowane agencje mogą się zgłaszać do 19 lipca. więcej

Timotei Natural Styling: Stylizacja, która szanuje naturę Twoich włosów (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii do stylizacji włosów Timotei Natural Styling (Unilever). Akcję przygotowały firmy JWT London i PHD Media Direction. więcej

,,Heyah Bardziej Dębki" - Heyah promuje się z MTV

Rusza wakacyjny projekt „Heyah Bardziej Dębki” promujący markę Heyah. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa realizuje wspólnie z MTV Networks Polska. więcej

,,Prawda czy fałsz" w kampanii Gerber DoReMi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i  przekąsek Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję - opartą na idei kreatywnej „Prawda czy fałsz” - przygotowały firmy Legend Group i MEC. więcej

Peugeot eventowo promuje samochody używane

Trwa eventowa kampania promująca Peugeot Polska jako dealera samochodów używanych. Akcję przygotowały i realizują firmy El Padre, Euro RSCG Digital i Media Direction OMD. więcej

Ricoh: billboard w 100 proc. zasilany energią odnawialną (wideo)

Firma Ricoh Europe uruchomiła Eco-board - billboard zasilany w 100 proc. energią słoneczną i wiatrową, który świeci tylko wtedy, gdy jest do niego dostarczona wystarczająca ilość energii. więcej

Oriflame reklamuje disneyowskie kosmetyki dla dzieci (wideo)

W kinach ruszyła kampania reklama kosmetyków Oriflame dla dzieci z wizerunkami bohaterów nowych filmów animowanych Disneya. Wykorzystywany w akcji spot przygotowała agencja Epoka. więcej

"Nie przegap korka" - MS Connect dla Nestle Waters

MS Connect, agencja trade & shopper marketingu, prowadzi na zlecenie Nestle Waters 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy o nazwie "Nie przegap korka". więcej

Kolacja pod wodą do wygrania w loterii MasterCard

MasterCard uruchomił loterię pod nazwą "Podwodna restauracja" dla wszystkich użytkowników kart World MasterCard. więcej

Gadu-Gadu i 3 inne aplikacje w Mobilvi

Do sieci reklamowej Mobilvi dołączyły aplikacje mobilne Gadu-Gadu, tuwroclaw.com, iLeksyka Lite oraz TauriGPW. więcej

Ford S-Max i C-Max:... i rodzina jest w drodze

Pod hasłem „... i rodzina jest w drodze” ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Forda S-Max i C-Max. Akcję przygotowały firmy Ogilvy Action i Mindshare. więcej

Prasa
 
Grzegorz Hajdarowicz kupuje Presspublikę. Co na to rynek?

Presspublica pod rządami Grzegorza Hajdarowicza postawi na rozwój mediów cyfrowych. Możliwa jest też zmiana linii politycznych jej tytułów, ale to ryzykowna decyzja - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Była rzeczniczka rządu i była naczelna "Wprost" wydają książki

Agnieszka Liszka, była rzeczniczka rządu Donalda Tuska i Katarzyna Kozłowska, była p.o. redaktor naczelna “Wprost”, założyły butik wydawniczy Kurhaus Publishing. Wydają książki tradycyjne i w wersjach na tablety. więcej

Hajdarowicz: "Rz" ma być zwolennikiem wolnego rynku. MSP sprzeda swoje udziały

Resort skarbu w dalszym ciągu chce pozbyć się swoich udziałów w Presspublice - poinformował rzecznik MSP Maciej Wewiór. Nowym współwłaścicielem spółki, która wydaje m.in. gazetę „Rzeczpospolita", został w piątek biznesmen Grzegorz Hajdarowicz. więcej

Polskapresse kupiła ,,Dziennik Polski"

Grupa Wydawnicza Polskapresse 30 czerwca br. kupiła od Wydawnictwa Jagiellonia 100 proc. udziałów w spółce Polski Dom Medialny, wydającej „Dziennik Polski” oraz serwisy Dziennik.krakow.pl i Grosik24.pl. więcej

"Fakt" z turystycznymi mapami Polski

Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przez cztery dni do całego nakładu bezpłatnie dołączać będzie mapę turystyczną Polski w czterech częściach. więcej

Hajdarowicz za 80 mln zł kupił Presspublikę

Spółka Gremi Media, należąca do przedsiębiorcy Grzegorza Hajdarowicza, zawarła umowę nabycia spółki Mecom Poland Holdings SA, do której należy 51,01 proc. udziałów w wydawnictwie Presspublica, wydającym m.in. "Rzeczpospolitą". więcej

Agata Żelazowska-Cieśla naczelną stołecznej ,,Gazety Wyborczej". Odchodzi Seweryn Blumsztajn

Od 1 lipca 2011 r. warszawskim dodatkiem „Gazety Wyborczej” kieruje Agata Żelazowska-Cieśla. Dotychczasowy szef „Gazety Stołecznej”, Seweryn Blumsztajn, przechodzi z początkiem lipca na emeryturę, ale nadal będzie związany z „Gazetą Wyborczą”. więcej

Internet
 
Chrome ponad 13 proc. rynku przeglądarek, traci Internet Explorer

Google Chrome znów zyskuje i ma już ponad 13 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek. Kolejny spadek notuje Internet Explorer. więcej

Google wyróżnia twórców w wynikach wyszukiwania

Google poprawia jakość wyników wyszukiwania dodając nową funkcję, która wyróżnia autorów artykułów dostępnych w sieci. więcej

Google testuje nowy wygląd Gmaila

W ramach zmian związanych z uruchomieniem projektu Google+ internetowy gigant testuje nowy interfejs Gmaila. więcej

Marcin Talarek na czele kreacji w Max Weber

Marcin Talarek został liderem kreacji w agencji interaktywnej Max Weber (grupa Young & Rubicam Brands). Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Mogilewskiego. więcej

Twitter: 200 mln "tweetów" dziennie, Najpopularniejsze słowa

Każdego dnia w serwisie społecznościowym Twitter umieszczanych jest obecnie 200 milionów wiadomości. więcej

Zynga idzie na giełdę

Firma Zynga, znana z gier społecznościowych na Facebooku takich jak FarmVille, CityVille i Mafia Wars, przedłożyła w amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (US Securities and Exchange Commission - SEC) wniosek o dopuszczenie swoich akcji do obrotu giełdowego. więcej

Paola z serwisem od OS3 multimedia

Strona internetowa syropów Paola (Hoop Polska) ruszyła w nowej odsłonie. Przygotowała ją agencja OS3 multimedia. więcej

OS3 multimedia dzieli client service. Jacek Sidzina group account managerem

OS3 multimedia wyodrębniła w swoim dziale client service dwa zespoły. Jednym z nich kieruje Jacek Sidzina, poprzednio pracujący w grupie TBWA. więcej

Symetria i Answear.com w IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły Symetria i Answear.com. Do organizacji należy już 160 firm. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Mężczyźni cenią u komentatorów wiedzę, kobiety dynamikę

Dziennikarz sportowy powinien przede wszystkim posiadać wiedzę oraz być dobrze przygotowany - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut PBS DGA na zlecenie Canal+. Dla kobiet ważna jest przede wszystkim dynamika komentarzy. więcej

Zdaniem Polaków spadła siła nabywcza złotówki

80 proc. badanych uważa, że rok temu za tę samą sumę pieniędzy co obecnie, można było kupić więcej różnego rodzaju towarów. W mniejszości pozostają ankietowani mający inne zdanie - podał w piątek CBOS. więcej

Public Relations
 
Questia dla sieci Sephora
Castorama Polska wybrała agencję Made in PR
Technologie
 
Analitycy: Solorz-Żak z Plusem ma zintegrowaną ofertę
Ponad 100 tys. aplikacji na iPada
Apple, Microsoft i RIM pokonały Google w walce o patenty Nortela
Opera: nowe wersje mobilnych przeglądarek (wideo)
Explore 3D na Samsung Smart TV w Polsce
Bank w komórce. Tylko dla hobbystów nowych technologii
Gospodarka
 
Ceny benzyny powinny utrzymać się na obecnym poziomie
Nowa taryfa gazowa w Polsce od 15 lipca. Wzrosną ceny
"Rzeczpospolita" i tygodnik "Uważam Rze" sprzedane
Wrócił optymizm na rynek pracy
KGHM ponad 3,6 mld zł ze sprzedaży Polkomtela wyda na inwestycje
Opinie akcjonariuszy o sprzedaży sieci Plus
Zygmunt Solorz-Żak za Plusa 15,1 mld zł zapłaci w gotówce
Bezrobocie w Polsce wyniosło 9,2 proc. w maju, w całej UE wyniosło 9,3 proc.
Odliczanie VAT: podatnik nie musi sprawdzać swojego kontrahenta
Słabnie koniunktura w przemyśle
Mieszkanie z własnym parkiem i kortem tenisowym. Ile to kosztuje?
Bariery administracyjne dla obywateli i przedsiębiorców
Marża za kredyt hipoteczny. Ile? 1 proc. tak, ale nie mniej
Kultura/Rozrywka
 
'Michael Jackson dawał narkotyki i upijał'
"Maraton" od Lady Pank liderem sprzedaży
Beyoncé w filmie "Narodziny gwiazdy"
Madonna pracuje nad nową płytą
U2: nie dla projektu z Davidem Guettą
Justin Timberlake ma rozwiązać problemy MySpace
"Welcome To The Morbid Reich" od zespołu Vader
Drew Barrymore zadba o film "Heist Society"
 

Blog
Polska Pełnia Szczęścia!

Andrzej Kwaśniewski

EFEKT ROZPORKOWY

Eli Barbur

"Rzepa" wzięta - moje trzy grosze przy okazji

Mirosław Usidus

Jak Facebook walczy o ochronę swojej marki.

Jarosław Filipek

Trzymam kciuki za bankructwo Grecji!

Ewaryst Fedorowicz

Wypalanie śladów w mózgu

Bartosz Konopka

W supermarkecie kultury

Wanda Konarzewska

Komu potrzebne jest radio na wizji?

Zbigniew Brzeziński

Polska:Francja 0:1

Magda Furman

Kto wie, jaki to ptaszek?

Magdalena Gieorgica

Nasz Gość
Kacper Sawicki: jak się produkuje spoty reklamowe

Ile dni trwają zdjęcia, ile osób liczy ekipa, co to jest PPM? O produkcji spotów reklamowych rozmawiamy z Kacprem Sawickim, prezesem domu produkcyjnego Papaya Films. więcej

Kwestionariusz
Agnieszka Klepacka: Moja praca to... jedna z moich pasji

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy firmy Cormedia.   więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Dziennikarz - staż wakacyjny
[ Wirtualnemedia.pl ]  | cała Polska
New Business Manager
[ Monday PR ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Reklamy On-line
[ Edipresse Polska ]  | mazowieckie
DZIENNIKARZ segmentu People
[ Edipresse Polska ]  | mazowieckie
Młodszy Projektant Grafiki Multimedialnej
[ TVN ]  | mazowieckie
Asystent Działu Public Affairs
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
specjalisty ds. sprzedaży
[ Stopklatka SA ]  | mazowieckie
Szef Sprzedaży
[ Stopklatka SA ]  | mazowieckie
Event Manager
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Junior Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Red8 Digital ]  | mazowieckie
ACCOUNT DIRECTOR
[ Red8 Digital ]  | mazowieckie
Sales Manager
[ POS Media Poland ]  | mazowieckie
Menedżer ds. rozwoju prenumeraty, oferty dodanej i obsługi klienta
[ Platforma Mediowa Point Group ]  | mazowieckie
Account Manager
[ AWR ,,Wprost" ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl