Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 1 Września 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Czaja: Nieetyczne zachowania w świecie reklamy to rzadkość

- Wiele firm w swoich sloganach reklamowych bardzo często koloryzuje fakty, a nawet używa nieprawdziwych stwierdzeń. Zachowania nieetyczne należą mimo to do rzadkości - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Czaja (San Markos, Komisja Etyki Reklamy). więcej

Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

W czerwcu br. IDMnet był największą siecią reklamową w polskim internecie. W porównaniu z majem wyprzedził ARBOinteractive. Natomiast trzecie miejsce utrzymało Google. więcej

Kliczko-Adamek w UPC za 39,90 zł, Vectra negocjuje

Sieć UPC Polska na pewno udostępni walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Dostęp do pojedynku kosztować będzie 39,90 zł. Pokazywaniem bokserskiego wydarzenia zainteresowana jest też sieć Vectra. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

WARSZTAT TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarski TVN24

4FRAME poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Director / Senior Account Manager

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Executive Manager

Bonnier Business poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne

Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Polska poszukuje osoby na stanowisko
Seminarium producenckie

Novem poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Novem poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Teleexpress" stracił najwięcej, tylko "Wydarzenia" w górę

Drugi miesiąc wakacji nie był dobry dla głównych programów informacyjnych, prawie wszystkie z nich zanotowały bowiem spadki oglądalności, obroniły się jedynie “Wydarzenia”. Najbardziej na minusie sierpień zakończył “Teleexpress”. więcej

Rusza jesienna ramówka Radia ZET

„Taniec z Bryndalem”, „Weissbook”, „MotoZET” oraz „PartyZETka” to najważniejsze nowości, które znajdą się w jesiennej ramówce Radia ZET. Ruszy ona 5 września br. więcej

Cyfrowy Polsat chce być liderem rynku rozrywki w Polsce

Cyfrowy Polsat zakończył II kwartał br. wzrostem przychodów i zysku, który generowały zarówno platforma jak i Telewizja Polsat, rosnąca reklamowo szybciej niż rynek. Spółka nie zwalnia tempa. - Chcemy być liderem rynku rozrywki w Polsce - deklaruje jej prezes. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Szef TVP2 Jerzy Kapuściński: Nikogo się nie boimy

- Dzisiejsza Dwójka nie chce konkurować ze stacjami komercyjnymi, chcemy być inni. Stawiamy na jakość, jesteśmy pewni, że widz to doceni - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef kanału. więcej

Ad Planner: Facebook ma 870 mln użytkowników, onet.pl - 17

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Zdecydowanie prowadzi Facebook, a z polskich witryn najwyżej plasuje się onet.pl. więcej

Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Kliczko-Adamek w UPC za 39,90 zł, Vectra negocjuje

Sieć UPC Polska na pewno udostępni walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Dostęp do pojedynku kosztować będzie 39,90 zł. Pokazywaniem bokserskiego wydarzenia zainteresowana jest też sieć Vectra. więcej

"Teleexpress" stracił najwięcej, tylko "Wydarzenia" w górę

Drugi miesiąc wakacji nie był dobry dla głównych programów informacyjnych, prawie wszystkie z nich zanotowały bowiem spadki oglądalności, obroniły się jedynie “Wydarzenia”. Najbardziej na minusie sierpień zakończył “Teleexpress”. więcej

Cyfrowy Polsat chce być liderem rynku rozrywki w Polsce

Cyfrowy Polsat zakończył II kwartał br. wzrostem przychodów i zysku, który generowały zarówno platforma jak i Telewizja Polsat, rosnąca reklamowo szybciej niż rynek. Spółka nie zwalnia tempa. - Chcemy być liderem rynku rozrywki w Polsce - deklaruje jej prezes. więcej

Katarzyna Kolenda-Zaleska poprowadzi pierwszą debatę. Bojkot TVP i Polsatu

Pierwszą przedwyborczą debatę zorganizuje już w piątek TVN24. Zgodnie z ustaleniami sztabów wyborczych PO, SLD, PSL i PJN tematem rozmowy będzie służba zdrowia i polityka społeczna. więcej

Koniec Orange Sport Info. Zostaje tylko Orange Sport

Grupa TP od 1 września br. łączy stacje Orange Sport i Orange Sport Info w jeden kanał, który funkcjonować będzie pod nazwą Orange Sport. Stacja nadawać będzie w miejscu Orange Sport Info, a w jej ofercie znajdą się transmisje dostępne dotychczas na obu kanałach. więcej

Jesień w Kino Polska. Stacja wprowadza pasma z klasyką z okresu PRL

Stacja Kino Polska od września uruchomi sześć nowych pasm filmowych, w których emitowane będą klasyki polskiego kina wyprodukowane jeszcze w okresie PRL. Dzięki wprowadzeniu pasm ofertę kanału ma cechować większy porządek i klarowność. więcej

TVP i PO złamały prawo? PKW chce wyjaśnień

PKW poprosiła zarząd TVP i KRRiT o wyjaśnienia w sprawie spotu PO "Polska w budowie", który został wyemitowany w TVP1 wieczorem 8 sierpnia - poinformował sekretarz Komisji. Zdaniem TVP i KRRiT do żadnych nieprawidłowości nie doszło. więcej

Paweł Moskalewicz zwolniony z TVP Info. Przez PSL?

Paweł Moskalewicz nie jest już zastępcą kierownika serwisów informacyjnych TVP Info. O jego zwolnieniu zdecydował dyrektor kanału Jan Szul. więcej

Cyfrowy Polsat ma już ponad 3,5 mln abonentów

Liczba klientów usługi płatnej telewizji Cyfrowego Polsatu przekroczyła w zeszłym tygodniu 3,5 mln - poinformował na konferencji prezes platformy Dominik Libicki. Na koniec II kwartału spółka miała 3,472 mln abonentów. więcej

,,Bez tajemnic" - pierwszy polski serial HBO zadebiutuje 17 października

Pierwszy polski serial wyprodukowany przez stację HBO - „Bez tajemnic” - pojawi się na antenie kanału 17 października. W rolę głównego bohatera w produkcji wcieli się Jerzy Radziwiłowicz. więcej

"Eliot Kid" i nowe odcinki "Ben 10: Ultimate Alien" w Cartoon Network

Cartoon Network rozpocznie we wrześniu emisję nowego serialu "Eliot Kid". Kanał pokaże też nowe odcinki animacji "Ben 10: Ultimate Alien". więcej

Cyfrowy Polsat: jeszcze 1 mln klientów można zdobyć na rynku płatnej TV

Potencjał wzrostu polskiego rynku płatnej telewizji to jeszcze około 1 mln osób w ciągu trzech lat, ocenił prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki. Potwierdził w ten sposób swoje poprzednie szacunki. więcej

"Wiadomości z drugiej ręki" od 5 września w TVP2

5 września telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję nowego serialu komediowego "Wiadomości z drugiej ręki". więcej

Seriale dla dzieci i reality show jesienią w TVS

Kanał TVS jesienią br. pokaże nowe seriale fabularne i animowane dla dzieci, a także dwa kanadyjskie formaty typu reality show „Żyć jak Milioner” i „Kuchenna metamorfoza”. więcej

BBC Lifestyle: nowe programy w paśmie "Dom z pomysłem"

W październiku w paśmie "Dom z pomysłem" kanał BBC Lifestyle pokaże nowe programy, skierowane do widzów, którzy interesują się urządzaniem i projektowaniem wnętrz. więcej

Viacom Blink! w telewizji cyfrowej Dialogu

Kobiecy kanał rozrywkowy Viacom Blink! od 1 września br. znajdzie się w ofercie telewizji cyfrowej operatora telekomunikacyjnego Dialog. więcej

Eska TV w sieci Multimedia Polska

Kanał muzyczny Eska TV dołączy 1 września br. do oferty sieci kablowej Multimedia Polska. W pakiecie Cyfrowy Basic kanał ten zastąpi stację Nat Geo Music, która kończy emisję. więcej

Ilu abonentów ma Cyfrowy Polsat? Na koniec czerwca miał 3,472 mln

Cyfrowy Polsat miał 3,472 mln abonentów na koniec I połowy 2011 r., co oznacza wzrost o 6,4% r/r, wynika z raportu spółki. ARPU (średni miesięczny przychód na abonenta) wzrósł w tym okresie o 1,9% do 36,6 zł. więcej

Radio
 
Rusza jesienna ramówka Radia ZET

„Taniec z Bryndalem”, „Weissbook”, „MotoZET” oraz „PartyZETka” to najważniejsze nowości, które znajdą się w jesiennej ramówce Radia ZET. Ruszy ona 5 września br. więcej

Nowa ramówka RMF Maxxx

Rusza nowa ramówka RMF Maxxx. Wśród nowości są m.in. konkurs „Wydrzyj nam Ipoda” oraz nowe popołudniowe pasmo „I wszystko gra”. więcej

,,Zjedz Pawelca" i ,,Ciała naprzód" - Radio Eska reklamuje programy poranne

Ruszyła kampania reklamowa porannych programów w Radiu Eska Warszawa i Radiu Eska Śląsk. Akcję na zlecenie Grupy Radiowej TIME przygotowały firmy Koledzy Strategia & Kreacja i Starcom. więcej

Warmińsko-mazurskie: ostry zjazd RMF FM, zyskała Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj-lipiec 2011 dotyczący 15 najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim. więcej

Radio Szczecin współorganizatorem festiwalu ,,Gramy"

W czwartek rozpoczyna się w Szczecinie festiwal „Gramy”. Impreza organizowana jest przez Radio Szczecin oraz Miasto Szczecin. Gwiazdą tegorocznej, piątej edycji tego wydarzenia będzie Ania Dąbrowska. więcej

Reklama
 
Czaja: Nieetyczne zachowania w świecie reklamy to rzadkość

- Wiele firm w swoich sloganach reklamowych bardzo często koloryzuje fakty, a nawet używa nieprawdziwych stwierdzeń. Zachowania nieetyczne należą mimo to do rzadkości - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Czaja (San Markos, Komisja Etyki Reklamy). więcej

Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

W czerwcu br. IDMnet był największą siecią reklamową w polskim internecie. W porównaniu z majem wyprzedził ARBOinteractive. Natomiast trzecie miejsce utrzymało Google. więcej

Dorota Czaja w trzech rolach reklamuje Top Secret, Troll i Drywash

Rusza jesienno-zimowa kampania reklamowa odzieży Top Secret, Troll i Drywash. Akcję - opartą na zdjęciach modelki i tancerki Doroty Czai - przygotowała firma Redan wspólnie z agencją Trendmaker. więcej

,,Angry Birds" reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)

Startuje kampania reklamująca smartfony, a także tablety i netbooki dostępne w sieci T-Mobile. Akcję - pokazującą postaci z gry „Angry Birds” - przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Starcom. więcej

Philips i Jaga Hupało: Pokochaj swoje włosy

Pod hasłem „Pokochaj swoje włosy” rusza wizerunkowa kampania promująca produkty Philips do stylizacji włosów. Za akcję - w której bierze udział stylistka Jaga Hupało - odpowiadają firmy DDB, Pride&Glory Interactive i Carat. więcej

,,Źródło dobrych emocji" w piłkarskiej reklamie Cisowianki (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje). Akcja pod hasłem „Cisowianka - źródło dobrych emocji” jest oparta na motywie piłkarskim. więcej

Pompidou BTL-owo dla Plusa

Agencja Pompidou rozpoczęła obsługę marki Plus (Polkomtel) w zakresie kreacji i produkcji BTL. Zlecenie zdobyła w przetargu. więcej

Maciej Stec: Polsat będzie zwiększać przychody reklamowe co najmniej w tempie rynku

Cyfrowy Polsat zgadza się z prognozą domu mediowego Starlink, według którego rynek reklamy TV wzrośnie w tym roku o ok. 5%, wynika z wypowiedzi członka zarządu TV Polsat Macieja Steca. Spółka liczy, że jej przychody reklamowe będą rosły w tempie rynku lub szybszym. więcej

,,Pimp my ride": Odpicujemy Ci brykę od zera!

Rusza kampania reklamowa polskiej edycji programu „Pimp my ride”, który MTV Polska realizuje przy wsparciu marki Coca-Cola Zero. Akcja pod hasłem „Odpicujemy Ci brykę od zera!” obejmie internet, kina i outdoor. więcej

Carlsberg: nagrody do zdrapania dla klientów Sphinx i WOOK

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród. więcej

Edukator Stylu ponownie promuje Dukę

Ruszyła dwumiesięczna kampania reklamująca drugą edycję programu Edukator Stylu marki Duka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Public Bridge. więcej

Polsat: mamy 23 proc. udziału w rynku reklamy telewizyjnej

Udział Telewizji Polsat w rynku reklamy TV wyniósł w II kw. 23% wobec 21,9% przed rokiem, podała grupa Cyfrowego Polsatu w raporcie. W całym półroczu ten udział wyniósł 22,4% i był o 0,8 pkt. proc. lepszy niż przed rokiem. więcej

CHR Galaxy reklamuje się ,,na każdy dzień"

Ruszyła kampania promująca zmieniony wizerunek szczecińskiego centrum handlowo-rekreacyjnego Galaxy. Za przygotowanie i przebieg akcji odpowiada agencja Mediapromotion. więcej

,,Flag Bearers" oraz ,,Ultimate Access": Communication Unlimited dla marki Coca-Cola

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA EURO 2012TM. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i w Ukrainie, dedykowany do realizacji działań związanych z UEFA EURO 2012TM. więcej

SABMiller szuka agencji dla marki Peroni Nastro Azzurro

Koncern piwowarski SABMiller ogłosił przetarg na budżet BTL włoskiej marki piwa Peroni Nastro Azzurro. więcej

Prasa
 
Grzegorz Hajdarowicz złożył ofertę na zakup "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze"

Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media, złożył w środę w Przedsiębiorstwie Wydawniczym "Rzeczpospolita" ofertę kupna udziałów w spółce "Presspublica", wydawcy m.in. dziennika "Rzeczpospolita" - poinformował doradca Hajdarowicza Jarosław Knap. więcej

Point Group nie chce zapłacić 100 tys. złotych kary i się odwołał

Decyzję o karze 100 tys. złotych nałożonej na Platformę Mediową Point Group SA przez Komisję Nadzoru Finansowego podtrzymał też Wojewódzki Sąd Administracyjny. Wydawca poinformował w specjalnym oświadczeniu, że nie zgadza się z wyrokiem. więcej

"Samo Zdrowie" stało się kwartalnikiem

Wydawnictwo Burda Media Polska zdecydowało o przekształceniu miesięcznika “Samo Zdrowie” w kwartalnik. Tytuł zmienił format, jest teraz bardziej luksusowy, ale i ma wyższą cenę. więcej

,,Rzeczpospolita" uruchomiła branżowy serwis turystyczny

Wydawnictwo Presspublica uruchomiło nowy serwis turystyczny. Internetowa platforma turystyka.rp.pl skierowana jest do branży turystycznej. Serwisem kieruje Filip Frydrykiewicz, wieloletni dziennikarz związany z „Rzeczpospolitą” i pomysłodawca tego projektu. więcej

Internet
 
Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

W czerwcu br. IDMnet był największą siecią reklamową w polskim internecie. W porównaniu z majem wyprzedził ARBOinteractive. Natomiast trzecie miejsce utrzymało Google. więcej

56 proc. Polaków używa internetu. Chętnie robimy zakupy oraz oglądamy filmy i seriale

Do 56 proc. wzrosła w Polsce liczba internautów. CBOS prognozuje, że najważniejszym czynnikiem ograniczającym dostęp do zasobów sieci będzie nie, jak dotąd, wiek użytkowników, lecz ich umiejętność wyboru informacji oraz korzystania z aplikacji i usług. więcej

Facebook z nowymi ustawieniami prywatności jest bezpieczniejszy?

Facebook wprowadził niedawno spore zmiany w zakresie prywatności. Wygląda na to, że po wyraźnym sukcesie Google+, najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie chce zapewnić swoich użytkowników, że oni również mogą kontrolować kto widzi ich posty i kto ich taguje. Teraz można w łatwy sposób oznaczyć, z kim jesteśmy na zdjęciu, gdzie jesteśmy i - co najważniejsze - kto może widzieć nasze posty. więcej

Eutelsat z Egyptsat - internetowa umowa na 20 mln euro

Firma Eutelsat Communications poinformowała o podpisaniu 6-letniej umowy dystrybucyjnej o wartości 20 mln euro pomiędzy jej podmiotem zależnym Skylogic, a firmą Egyptsat. więcej

Jest tam ponad 750 mln osób, a mojej firmy tam nie ma.. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Większość Polaków nie chce sześciolatków w szkołach

72 proc. respondentów sierpniowego badania TNS OBOS jest przeciwnych proponowanym przez resort edukacji zmianom w systemie szkolnictwa dotyczących obniżenia wieku szkolnego. Tylko 16 proc. ankietowanych opowiada się za posyłaniem sześciolatków do szkół. więcej

Polacy fatalnie oceniają rozwój sytuacji w kraju

Tylko ponad jedna czwarta (29 proc.) Polaków dobrze ocenia obecnie kierunek rozwoju sytuacji w kraju. Przeciwnego zdania jest ponad połowa (54 proc.) badanych, a 17 proc. nie potrafi wyrazić opinii w tej sprawie - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Agata Kostecka na czele 9.90 PR
Newton Media rozpoczyna obsługę Kancelarii Sejmu
Technologie
 
CNN za 20-25 mln USD przejmuje aplikację na iPada (wideo)
,,Angry Birds" reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)
LG wprowadza moduł LG Smart TV Upgrader
HP szykuje więcej TouchPadów
Sony Ericsson Xperia arc S z procesorem 1,4 GHz (wideo)
Asus: nowy monitor z kontrastem 50000000:1
Blow: nowe multimedialne odtwarzacze w Polsce
Firefox na tablety - pierwsze szczegóły
Nowa promocja dla uczniów i studentów w T-Mobile
Rynek mobilnych płatności - jak się rozwinie?
ABI: 97 proc. smartfonów z ekranami dotykowymi w 2016 r.
Gospodarka
 
Siła finansowa najważniejszą cechą pracodawcy dla polskiego studenta
Pierwszy bank rezygnuje z "pomostówki". Niższe raty kredytu?
Co zmniejsza podatek dla firmy? Np. kawa, ale nie w restauracji
Uwaga na umowy kredytowe - przepłacisz podatek
Pożyczka gotówkowa dobra nawet na małe kwoty
Nie odliczysz podatku z faktury VAT-marża?
Bezrobocie w Polsce spadło do 9,4 proc., w strefie euro - 10,0 proc.
Wartość kredytów mieszkaniowych wzrosła do 283,4 mld zł
Cyfrowy Polsat: 69,48 mln zł zysku netto w II kw. 2011 r.
Coraz większa dostępność kredytów hipotecznych
Polacy znowu zaciągają coraz więcej kredytów we franku
a.pl planuje przejęcia
Indeksy GPW zyskały przy wysokich obrotach
Orco sprzeda aktywa w Rosji
JSW: 500 mln zł na przejęcie WZK Victoria i PEC Jastrzębie
Bomi kupuje mazowieckiego dystrybutora słodyczy Tolak
JW Construction: 6382 lokali do sprzedaży w dwa lata
DGA: 45 mln zł na projekty szkoleniowo - doradcze
PGNiG zainwestuje 5,5 mld zł w Vattenfall Heat Poland
MCI Management: dwa nowe warianty prognozy wyników
Kultura/Rozrywka
 
"In the Land of Blood and Honey" - reżyserski debiut Angeliny Jolie
"Carte Blanche" - nadchodzi 23. James Bond
"Sen o przyszłości" - Sylwia Grzeszczak śni na jawie na solowej płycie (wideo)
"Baby są jakieś inne" - 14 października w polskich kin (wideo)
Jason Priestley i Pierce Brosnan w miniserialu "Worek kości"
"Under the Dome" - nowy serial Stevena Spielberga i Stephena Kinga
Courtney Thorne-Smith dalej z Alanem Harperem w "Dwóch i pół"
"W pogoni za cieniem" - Johnny Depp oraz Rob Marshall rozwiązują zagadki kryminalne
Cheryl Cole dzięki Rihannie podbije Amerykę
W przyszłym roku nowy album Aerosmith
 

Blog
Kampania sztabami robiona.

Ewaryst Fedorowicz

AKCJA Z ŻAGLOWCAMI

Eli Barbur

Telewizja na wojnie, czyli Hollywood

Jerzy Szygiel

Formatowanie bloga i Metal Hammer Festival

Zbigniew Brzeziński

Złota wolność internetu i raport ,,Analogowy polityk w cyfrowym świecie"

dr Lech Jaworski

Lądowanie na autopilocie

Wanda Konarzewska

Nowe medium marketingu - wojna patentowa na rynku technologii mobilnych

Jarosław Filipek

Panda popalić da prestidigitatorom (miejmy nadzieję)

Mirosław Usidus

Lepper - media

Ryszard Warta

Czego nie możesz napisać, bo Cię wezmą za hardcorowego psychola

Anna Mieszczanek

Nasz Gość
Jerzy Kapuściński, szef TVP2. Rewolucja w "Dwójce"

Z Jerzym Kapuścińskim, szefem TVP2 rozmawiamy o nowej ramówce Dwójki, zmianach w „Pytaniu na śniadanie”, sytuacji w TVP, nowych pasmach oraz programie „The Voice” i sposobach przyciągnięcia przed ekrany młodych widzów. więcej

Kwestionariusz
Sylwia Paneth Malska: Nie uzależniam się od gadżetów

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Sylwia Paneth Malska, prezes agencji Toolbox Creative Communications. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
płatny warsztat dziennikarski TVN24
[ WARSZTAT TVN24 ]  | mazowieckie
ACCOUNT EXECUTIVE
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych
[ Wydawnictwo ]  | mazowieckie
Director / Senior Account Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Account Manager / Executive Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne
[ Bonnier Business ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" ]  | mazowieckie
Seminarium producenckie
[ Telewizja Polska ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Novem ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Novem ]  | mazowieckie
Prezenterka TV
[ 4fun Media ]  | mazowieckie
specjalista ds. sprzedaży reklam
[ Radio Dla Ciebie ]  | mazowieckie
Wydawca Działu Techno Trendy
[ Firma z branży telekomunikacyjnej ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio PLUS ]  | dolnośląskie
Grafik / DTP - Project Manager
[ A plus C ]  | małopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl