Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 20 Września 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Taniec z gwiazdami" stracił widzów, ale lideruje

Trzynasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach o 200 tys. widzów mniej niż miała emitowana rok wcześniej 12. seria show. TVN w czasie emisji programu nadal wygrywa z konkurencją, chociaż nie w grupie komercyjnej. więcej

"Flesz" - nowy tytuł Edipresse o gwiazdach i stylu

W drugiej połowie października br. na rynku pojawi się dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Style”. To pierwszy magazyn people, który został stworzony według koncepcji 50/50 - połowę pisma zajmą informacje z życia gwiazd, drugą połowę - treści o modzie i urodzie. więcej

"The Voice of Poland": słaby start, ale widownia rośnie

Nadawany w TVP 2 program “The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ma mniej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje TVN i TVP 1. Wygrywa on jednak z Polsatem, a widownia show rośnie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
reporter, prezenter

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Director

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
scenarzysta

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
redaktorów montażu

Rzecznikprasowy.pl poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Firma z branży telekomunikacyjnej poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Działu Gry i Gadżety

TVN CNBC poszukuje osoby na stanowisko
REDAKTOR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Edipresse żąda wycofania zmian w "Show", zarzuca naczelnej ujawnienie tajemnicy spółki

Edipresse Polska twierdzi, że zmiany wprowadzone w połowie sierpnia br. w magazynie “Show” Wydawnictwa Bauer powstały na podstawie założeń przygotowanych przez Edipresse dla jego nowego tytułu “Flesz”. Spółka żąda ich wycofania. Bauer: “Te zarzuty są nieprawdziwe”. więcej

Ponad 3,3 mln widzów ogląda ,,Must be the Music. Tylko Muzyka"

Talent-show „Must be the Music. Tylko Muzyka” poprawił swoją oglądalność w porównaniu z emisją wiosenną. W trakcie nadawania programu Polsat jest liderem rynku w grupie komercyjnej. więcej

,,Mam talent!" wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

Czwarta edycja programu TVN „Mam talent!” ma o ok. 750 tys. osób niższą widownię niż nadawana rok wcześniej trzecia odsłona show. Nie zmieniło to jednak pozycji programu - w dalszym ciągu króluje on w sobotnie wieczory. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci o zmianach w Onecie: logo fajne, kropki jak w Netii

Zmieniony logotyp i nieco zmodyfikowany układ strony głównej Onetu są pozytywnie oceniane przez specjalistów z agencji interaktywnych. Gorzej wypada ich zdaniem motyw kropek na marginesie serwisu. więcej

38 nominacji do Effie 2011 - najwięcej dla Ogilvy

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Najwięcej szans na nagrody - siedem - ma agencja reklamowa Ogilvy. Portal Wirtualnemedia.pl przedstawia wszystkich nominowanych. więcej

WP.pl rok po roku: strony IT i e-commerce w górę
TVN Player: prosty i czytelny, mało reklam i interakcji
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Taniec z gwiazdami" stracił widzów, ale lideruje

Trzynasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach o 200 tys. widzów mniej niż miała emitowana rok wcześniej 12. seria show. TVN w czasie emisji programu nadal wygrywa z konkurencją, chociaż nie w grupie komercyjnej. więcej

"The Voice of Poland": słaby start, ale widownia rośnie

Nadawany w TVP 2 program “The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ma mniej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje TVN i TVP 1. Wygrywa on jednak z Polsatem, a widownia show rośnie. więcej

Ponad 3,3 mln widzów ogląda ,,Must be the Music. Tylko Muzyka"

Talent-show „Must be the Music. Tylko Muzyka” poprawił swoją oglądalność w porównaniu z emisją wiosenną. W trakcie nadawania programu Polsat jest liderem rynku w grupie komercyjnej. więcej

,,Mam talent!" wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

Czwarta edycja programu TVN „Mam talent!” ma o ok. 750 tys. osób niższą widownię niż nadawana rok wcześniej trzecia odsłona show. Nie zmieniło to jednak pozycji programu - w dalszym ciągu króluje on w sobotnie wieczory. więcej

TVN dogoniła TVP1- zyskały Polsat, TVP2 i TV4

Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, a w grupie 16-49 liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

"Mad Men", "Zakazane imperium" i "Współczesna rodzina" zwycięzcami Emmy

Twórcy seriali "Mad Men", "Zakazane imperium" i "Współczesna rodzina" otrzymali najwięcej statuetek Emmy. więcej

"Simpsonowie" doczekają się własnego kanału telewizyjnego

Korporacja 20th Century Fox Television rozważa uruchomienie kanału telewizyjnego w całości poświęconego Simpsonom. więcej

"The Playboy Club" - życie króliczków Playboya w serialu NBC (wideo)

W amerykańskiej telewizji NBC debiutuje dziś serial "The Playboy Club". więcej

Radio
 
Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic, której twarzami są Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler. Akcję we własnym zakresie przygotowała Grupa RMF. więcej

Rynek radiowy w Poznaniu: kto liderem?

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

Kto prezesem Radia Olsztyn? 26 września rusza nowy konkurs

26 września zostanie ogłoszony ponowny konkurs na prezesa Polskiego Radia Olsztyn S.A.. Kandydaci będą mogli składać oferty do 10 października, dzień później nastąpi otwarcie ofert - postanowiła w poniedziałek rada nadzorcza olsztyńskiej rozgłośni. więcej

Ruszyła jesienna ramówka radiowej Dwójki

W poniedziałek ruszyła jesienna ramówka radiowej Dwójki. Najważniejszą nowością jest magazyn „Kultura w wielkim mieście”. więcej

Reklama
 
Troll bardziej eko - nowe logo i sklepy

Należąca do firmy Redan marka odzieżowa Troll ma nowe pozycjonowanie i logo. Jednocześnie zmienia się aranżacja jej salonów sprzedaży. więcej

,,Świat w zasięgu ręki" - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Onet. Świat w zasięgu ręki” - portal przygotował wspólnie z firmami Scholz and Friends, 180 heartbeats i Starcom. więcej

Kolejni ,,ornitolodzy" reklamują smartfony, netbooki i tablety w T-Mobile (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy T-Mobile w ramach kampanii związanej z „Angry Birds”. Akcję wspólnie z PTC przygotowały firmy G7, Saatchi&Saatchi i Starcom. więcej

Monika Bellucci reklamuje Oriflame Royal Velvet (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Oriflame Royal Velvet. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Epoka i Media Group - jest Monika Bellucci. więcej

Męskie testy znów reklamują Zelmer (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa urządzeń AGD Zelmer pokazująca ich zabawne teksty laboratoryjne. Akcję - zaplanowaną również za granicą - przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller i Initiative Media. więcej

,,Złoty smak życia" w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)

Od 14 września trwa telewizyjna kampania reklamowa Jacobs Cronat Gold. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Złoty smak życia” - produkujący tę kawę Kraft Foods Polska przygotował razem z firmami JWT Warszawa, OTO i Starcom. więcej

Internetowa gra ze świątynią Majów w promocji Jupika (wideo)

Rozpoczęła się promocja napoju Jupik (Hoop Polska) oparta na grze „Jupik Team i Świątynia Majów”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Praha, Hypermedia Isobar i MPG. więcej

,,Dzieci wiedzą o co chodzi" w reklamach Kubusia GO! (wideo)

Pod hasłem „Dzieci wiedzą o co chodzi” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju dla dzieci Kubuś GO! (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group. więcej

Serwis ,,Poradnika Domowego" reklamowany w nowej wersji (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2. więcej

UOKiK: bez kary za mylące ulotki Vision Express

Prezes UOKiK-u oceniła, że ulotki w salonach optycznych Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd. Nie nałożyła jednak kary na firmę, bo ta zobowiązała się odpowiednio zmienić te materiały. więcej

"Razem Tworzymy Siłę" - jesienna kampanii Widzewa Łódź (wideo)

W telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie rozpoczęła się kampania klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź promująca sezon piłkarski 2011/2012. więcej

Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej

Rozmowa portalu Wirtualnemedia.pl z Grzegorzem Borsem, dyrektorem marketingu i sprzedaży oraz członkiem zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej. więcej

Prasa
 
"Flesz" - nowy tytuł Edipresse o gwiazdach i stylu

W drugiej połowie października br. na rynku pojawi się dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Style”. To pierwszy magazyn people, który został stworzony według koncepcji 50/50 - połowę pisma zajmą informacje z życia gwiazd, drugą połowę - treści o modzie i urodzie. więcej

Edipresse żąda wycofania zmian w "Show", zarzuca naczelnej ujawnienie tajemnicy spółki

Edipresse Polska twierdzi, że zmiany wprowadzone w połowie sierpnia br. w magazynie “Show” Wydawnictwa Bauer powstały na podstawie założeń przygotowanych przez Edipresse dla jego nowego tytułu “Flesz”. Spółka żąda ich wycofania. Bauer: “Te zarzuty są nieprawdziwe”. więcej

"Bloomberg Businessweek Polska" będzie rentowny przy 15 tys. egz. sprzedaży

Platforma Mediowa Point Group liczy, że jej nowy dwutygodnik ekonomiczny “Bloomberg Businessweek Polska” osiągnie sprzedaż na poziomie co najmniej 15 tys. egz. - Przy tym wyniku tytuł będzie rentowny - mówi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG. więcej

Małgorzata Socha twarzą "Flesza", 7 mln zł na kampanię

Aktorka Małgorzata Socha wystąpi w kampanii promocyjnej nowego dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), który pojawi się na rynku w drugiej połowie października br. Budżet akcji to ponad 6,8 mln zł netto. więcej

Ruszył Bloomberg Businessweek Polska (opinie)

W poniedziałek 19 września br. ukazał się pierwszy numer dwutygodnika ekonomicznego “Bloomberg Businessweek” (Platforma Mediowa Point Group). Specjaliści z domów mediowych dla Wirtualnemedia.pl ocenili nowy magazyn i jego potencjał rynkowy.   więcej

,,Piosenki lwowskie" z ,,Gazetą Wyborczą"

We wtorek i środę razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić dwupłytowy album CD „Piosenki lwowskie”. więcej

Internet
 
Facebook uruchomi nową platformę do dzielenia się muzyką i wideo?

Jeszcze w tym tygodniu Facebook ma zaprezentować platformę medialną, która umożliwi użytkownikom portalu łatwe dzielenie się muzyką, programami telewizyjnymi i filmami. więcej

Apple Online Store ruszył w Polsce

Apple otworzyło polską wersję swojego oficjalnego sklepu internetowego Apple Online Store. więcej

,,Świat w zasięgu ręki" - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Onet. Świat w zasięgu ręki” - portal przygotował wspólnie z firmami Scholz and Friends, 180 heartbeats i Starcom. więcej

Google: konkurs dla polskich deweloperów na najlepszą aplikację dla Chrome

Google ogłosiło konkurs na aplikację do sklepu Chrome Web Store z aplikacjami dla przeglądarki internetowej Chrome. więcej

NFI Midas za 548 mln zł przejmuje Aero2. Solorz-Żak buduje LTE

Fundusz NFI Midas zapowiedział przejęcie spółki telekomunikacyjnej Aero2 za 548 mln zł. W tym celu spółka wyemituje akcje z prawem poboru, zapowiedział prezes NFI Midas, Wojciech Pytel. Obie spółki są powiązane kapitałowo z Zygmuntem Solorzem-Żakiem, który zapowiedział gwarantowanie emisji Midasa. więcej

Facebook umożliwi aktualizację konta na Twitterze wszystkim użytkownikom

Zwykli użytkownicy Facebooka wkrótce także będą mogli aktualizować swoje konta na Twitterze z poziomu największego portalu społecznościowego na świecie. więcej

Google wykorzystuje dominującą pozycję na rynku wyszukiwarek?

Po blisko roku od rozpoczęcia śledztwa Komisja Europejska wciąż nie jest zdecydowana czy Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku internetowych wyszukiwarek. więcej

Google przejmuje serwis zakupów grupowych DailyDeal

Google kupiło niemiecki serwis zakupów grupowych DailyDeal. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

Tomasz Lis na jeden dzień wydawcą portalu Onet.pl

W środę, 21 września, Tomasz Lis na jeden dzień dołączy do zespołu redakcyjnego Onetu. Jako specjalny wydawca poprowadzi kolegia redakcyjne, będzie zarządzał bieżącą pracą redakcji oraz treściami na stronie głównej. więcej

Heidi Klum najniebezpieczniejszą celebrytką w cyberprzestrzeni

Heidi Klum wyprzedziła Cameron Diaz w rankingu najbardziej niebezpiecznych celebrytów w sieci - wynika z raportu "McAfee Most Dangerous Celebrities". W tym roku na szczycie "najbardziej niebezpiecznych" znalazły się gwiazdy filmowe i modelki, natomiast muzycy i gwiazdy sportu należą do najbezpieczniejszych. więcej

Magdalena Zawada dyrektorem zarządzającym Hostersi

Magdalena Zawada objęła funkcję dyrektora zarządzającego firmy Hostersi, dostawcy hostingu. więcej

"Forex BossaFX" - 100 tys. CHF do wygrania w konkursie DM BOŚ

10 października startuje kolejna edycja konkursu Domu Maklerskiego Banku Ochrony Środowiska "Forex BossaFX - gra z zasadami", w którym inwestorzy mogą zmierzyć się w grze o 100 tys. CHF. więcej

Trinity Adventure inwestuje w Sun House Media

Firma doradczo-inwestycyjna Midven pozyskała finansowanie dla wydawnictwa Sun House Media z Trinity Adventure - inkubatora inwestującego w przedsięwzięcia z branży internetowej. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
55 proc. Polaków negatywnie o pracy rządu a 47 proc. źle o Donaldzie Tusku

55 proc. badanych ma negatywne zdanie o pracy rządu, 35 proc. ocenia ją pozytywnie - wynika z sondażu TNS OBOP. W opinii 47 proc. badanych Donald Tusk źle wypełnia swoje obowiązki, 44 proc. uważa, że dobrze. 55 proc. dobrze ocenia prezydenta Bronisława Komorowskiego, źle - 33 proc. więcej

Andrzej Anterszlak: z TNS OBOP do Ipsos Marketing

Andrzej Anterszlak został kierownikiem jednego z zespołów badań ilościowych w Ipsos Marketing. więcej

Public Relations
 
Ewa Masny-Januszewska rzecznikiem Avon, Katarzyna Warzecha odchodzi
Huawei wybrał Monday PR
Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital
Ciszewski Financial Communications dla RICS
Technologie
 
Apple Online Store ruszył w Polsce
GaduAIR znika z rynku
Kolejni ,,ornitolodzy" reklamują smartfony, netbooki i tablety w T-Mobile (wideo)
Samsung zapowiada pozew przeciwko Apple zaraz po premierze iPhone 5
Samsung: badacup po raz drugi
Lenovo chce sprzedać 1,5-2 mln tabletów w 2011 r.
Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej
Gospodarka
 
Koniec Lukas Bank, czas na Credit Agricole Bank Polska. Nowa strategia
Podatek od nieruchomości: gminy mogą obniżać, ale tego nie robią
Darowizna na rzecz córki nie jest opodatkowana
W 2012 roku będzie znacznie wolniejszy wzrost gospodarczy
PGNiG już wydoba gazu z łupków, start komercyjny w 2014 r
Spadek kursu franka to dobra wiadomość dla tych, którzy zainwestowali w produkty strukturyzowane
Produkcja przemysłowa przyspieszyła
Do 4,4 mld zł spadł zysk ubezpieczycieli
Indeksy GPW pod kreską, słabe nastroje na świecie
Dochody ze stypendiów w PIT-8C
Zapis windykacyjny wybawieniem dla przedsiębiorców
Poważne osłabienie złotego, pogorszenie globalnych nastrojów
Chcesz prowadzić rodzinny biznes? Załóż cukiernię!
Liberty Global sfinalizował przejęcie spółki Aster
Hanza Tower w Szczecinie. JW Construction rozpoczyna realizację
Kultura/Rozrywka
 
"Mad Men", "Zakazane imperium" i "Współczesna rodzina" zwycięzcami Emmy
Courteney Cox stworzy nowy serial "Przyjaciele"
Tony Bennett pod ogromnym wrażeniem Lady GaGi
"The Dark Knight Rises" - nadchodzi nowy Batman (wideo)
Lou Reed i Metallica: Lulu nadchodzi (wideo)
"Simpsonowie" doczekają się własnego kanału telewizyjnego
"The Playboy Club" - życie króliczków Playboya w serialu NBC (wideo)
Król lew znowu podbił kina
Monika Brodka gwiazdą Electric Nights Festival
Nie będzie trasy koncertowej The Rolling Stones
Nowy skład The Pussycat Dolls
 

Blog
300 miliardów, czyli bajka.

Ewaryst Fedorowicz

WSPÓLNY DEBILIZM

Eli Barbur

Pasje polityków a jakość stanowionego prawa i rynek mediów

dr Lech Jaworski

Radek Sikorski - Heca Bowfingera!

Piotr Barełkowski

Skuteczna ochrona nazwy i domeny

Jarosław Filipek

Za darmo to tylko w ,,mordę" można dostać ...

Bartosz Konopka

Czy blogerzy potrzebują informacji PRasowych?

Zbigniew Brzeziński

Biznes w świecie wirtualnym, zysk w świecie realnym

Katarzyna Żydek

Finansowe zagadki 11 września

Jerzy Szygiel

Szwajcarskie miasto Wrocław, czyli Bracia Kliczko na Europejskim Kongresie Kultury

Magda Furman

Nasz Gość
Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej

Rozmowa portalu Wirtualnemedia.pl z Grzegorzem Borsem, dyrektorem marketingu i sprzedaży oraz członkiem zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej. więcej

Kwestionariusz
Łukasz Wołek: Pensja wystarcza mi na frytki

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Łukasz Wołek, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Eura7. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
reporter, prezenter
[ TVP ]  | warmińsko-mazurskie
Project Manager
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
Project Director
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
scenarzysta
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
redaktorów montażu
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Rzecznikprasowy.pl ]  | cała Polska
Kierownik Postprodukcji
[ Lemon&Orange ]  | mazowieckie
Account Manager / New Business Manager / Specjalista ds. Rozwoju
[ Grupa KOMBINAT ]  | cała Polska
Redaktor
[ Wydawnictwo Bauer ]  | mazowieckie
Wydawca Działu Gry i Gadżety
[ Firma z branży telekomunikacyjnej ]  | mazowieckie
REDAKTOR
[ TVN CNBC ]  | mazowieckie
Senior Interactive Media Planner
[ MEDIAVERSE ]  | dolnośląskie
montażysta - grafik - animator video
[ amacom.tv ]  | mazowieckie
scenarzysta
[ Telewizja NEXT ]  | mazowieckie
dyrektor - redaktor naczelny Program 2
[ Polskie Radio ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl