Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 25 Października 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Hajdarowicz dziękuje za "troskę". 'Może załatwicie reklamodawców'

Grzegorz Hajdarowicz ironicznie odpowiedział na list Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich z apelem o niezmienianie redakcji „Uważam Rze” i „Rzeczpospolitej”. Nowy właściciel Presspubliki prosi SDP o rady czysto biznesowe. więcej

Werner, Wellman, Gessler i Michnik laureatami Wiktorów

Wczoraj na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się 26. gala wręczenia Wiktorów. Nagrody otrzymali m.in.: prezydent RP, Małgorzata Braunek, Maciej Stuhr, Justyna Kowalczyk. więcej

Wojna cenowa: "Show" kosztuje tyle, co "Flesz"

Najnowszy numer dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się  w poniedziałek 24 października br. w promocyjnej cenie 1,50 zł. Tyle samo kosztuje konkurencyjny magazyn “Flesz” (Edipresse Polska), którego drugi numer także wczoraj pojawił się na rynku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Egmont Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu książek

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Event Executive

Grupa o2 poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Vacaloca poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Implix poszukuje osoby na stanowisko
User Experience Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

Novem poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Za mały napis w spocie ,,Między nami". T-Mobile naruszył kodeks reklamowy

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że spot promujący taryfę „Między nami” w T-Mobile był sprzeczny w kodeksem branżowym. W reklamie pojawił się napis małą i białą czcionką umieszczony na tle jasnej kamienicy. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam

We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”. więcej

Będzie trzecia edycja "Tylko muzyki", ruszają precastingi

W drugiej połowie listopada br. ruszą precastingi do trzeciej edycji talent-show Polsatu “Tylko muzyka. Must be the music”. Program znajdzie się na antenie stacji wiosną 2012 roku. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kondrat, Kot i Szyc najlepszymi celebrytami polskiej reklamy

Marek Kondrat dla ING, Tomasz Kot dla Netii i Borys Szyc dla Axe zdecydowanie najlepiej spośród rodzimych gwiazd sprawdzili się w reklamach - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rekordowa sprzedaż "Uważam Rze" - ranking tygodników opinii

“Uważam Rze” w sierpniu br., tak jak miesiąc wcześniej, miało największą sprzedaż w segmencie tygodników opinii. Na trzecie miejsce spadła “Polityka” a liderem spadku był “Przekrój”. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Effie Awards 2011: Grand Prix dla Serca i Rozumu TP SA (wideo)
Eska Rock ukarana za audycję Wojewódzkiego i Figurskiego
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Werner, Wellman, Gessler i Michnik laureatami Wiktorów

Wczoraj na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się 26. gala wręczenia Wiktorów. Nagrody otrzymali m.in.: prezydent RP, Małgorzata Braunek, Maciej Stuhr, Justyna Kowalczyk. więcej

Będzie trzecia edycja "Tylko muzyki", ruszają precastingi

W drugiej połowie listopada br. ruszą precastingi do trzeciej edycji talent-show Polsatu “Tylko muzyka. Must be the music”. Program znajdzie się na antenie stacji wiosną 2012 roku. więcej

Zygmunt Solorz-Żak właścicielem sieci Plus. 'Priorytetem budowa LTE do 326 Mb/s'

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kontroli nad Polkomtelem przez należącą do Zygmunta Solorza-Żaka spółkę Spartan Capital Holdings. W lipcu br. Spartan kupił 100 proc. akcji Polkomtelu. więcej

"Pamiętniki z wakacji" Polsatu liderem w weekendy

Nowy serial Polsatu “Pamiętniki z wakacji” podnosi widownię pasma, w którym jest emitowany. Format wygrywa też z propozycjami nadawanymi przez TVN, TVP1 i TVP2. więcej

TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. "M jak miłość" hitem tygodnia

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku był zaś Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Różczka, Stenka, Małaszyński w "Szpitalu Alicji" TVN

Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do nowego serialu medycznego “Szpital Alicji”. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka, Danuta Stenka, Paweł Małaszyński i Szymon Bobrowski. Emisja w przyszłym roku. więcej

TV Puls w formacie panoramicznym

TV Puls w poniedziałek 7 listopada br. przejdzie na nadawanie swojego sygnału w formacie 16:9. więcej

,,Kobieta na krańcu świata 3" z 1,3 mln widzów

Trzecia seria prowadzonego przez Martynę Wojciechowską programu podróżniczego „Kobieta na krańcu świata”, której ostatni odcinek telewizja TVN wyemitowała w minioną niedzielę, zgromadziła przed ekranami średnio 1,3 mln widzów. więcej

Drugą edycję ,,Dragons Den" oglądało 240 tys. widzów

Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania. więcej

Pudelek.pl i Lansik.pl muszą przeprosić Jolantę Pieńkowską i jednego z najbogatszych Polaków

Sąd nakazał właścicielom dwóch plotkarskich portali internetowych przeprosić jednego z najbogatszych Polaków Leszka Czarneckiego i jego żonę Jolantę Pieńkowską-Czarnecką oraz wpłacić 200 tys. zł na cel społeczny za naruszenie ich dóbr osobistych. więcej

UOKiK: Zygmunt Solorz-Żak może przejąć Polkomtel

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kontroli nad Polkomtelem przez należącą do Zygmunta Solorza-Żaka spółkę Spartan Capital Holdings. W lipcu br. Spartan kupił 100 proc. akcji Polkomtelu. więcej

AXN pokaże nowe "Aniołki Charliego"

AXN pokaże remake znanego z lat siedemdziesiątych serialu "Aniołki Charliego". Pierwszy odcinek kanał nada 7 listopada o 22:00. więcej

Toya wprowadziła Multiroom

Sieć kablowa Toya od 24 października br. udostępniła abonentom usługę Multiroom, pozwalającą na niezależny odbiór różnych kanałów na więcej niz jednym telewizorze w domu, w ramach jednego abonamentu. więcej

Radio
 
Mariusz Bojarowicz, Witold Laskowski czy Sławomir Ostrowski prezesem Radia Olsztyn?

Trzech kandydatów dopuściła Rada Nadzorcza Radia Olsztyn do trzeciego etapu konkursu na prezesa tej rozgłośni - poinformował wczoraj członek zarządu radia Henryk Łańko. Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzone zostaną 4 listopada. więcej

Łódzkie: Radio ZET goni RMF FM, Jedynka na minusie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie łódzkim. więcej

Reklama
 
Za mały napis w spocie ,,Między nami". T-Mobile naruszył kodeks reklamowy

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że spot promujący taryfę „Między nami” w T-Mobile był sprzeczny w kodeksem branżowym. W reklamie pojawił się napis małą i białą czcionką umieszczony na tle jasnej kamienicy. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam

We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”. więcej

IAB zmodyfikowała standardy reklam displayowych

IAB Polska zaprezentował zmodyfikowany standard i zalecenia dla internetowych reklam displayowych. Nowe zasady będą obowiązywać od początku przyszłego roku. więcej

Polska reklama online: dominują double billbord, rectangle i preroll

Na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowuje się w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże są w pierwszej trójce rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie są double billbord, rectangle oraz preroll - wynika z badania gemiusAdMonitor. więcej

Frugo w ,,(nie)winnej" wersji białej

Do sprzedaży trafiło białe Frugo. To piąty wariant kolorystyczno-smakowy napoju. więcej

mBank obala mit w reklamie kredytu (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa kredytów gotówkowych oferowanych przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Papaya Films i MPG. więcej

Alior Bank komputerowo reklamuje platformę Alior Trader (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca platformę forexową Alior Trader prowadzoną przez Alior Bank. Akcję przygotowały firmy PZL i Maxus. więcej

SKOK: reklamy ubezpieczenia ze Żmijewskim, logo od Możdżera (wideo)

Z udziałem Artura Żmijewskiego ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń mieszkań, podróżnych i komunikacyjnych oferowanych przez SKOK. Te usługi zyskały też logo dźwiękowe, które skomponował Leszek Możdżer. więcej

Bartłomiej Koprowski: z PKO BP do Martis Communication & Strategy

Bartłomiej Koprowski objął funkcję client service directora w agencji Martis Communication & Strategy. Wcześniej pracował m.in. w PKO BP, McCann Worldgroup, Ogilvy i Wunderman. więcej

,,Świeżo i tanio" znów w kampanii Intermaché (wideo)

W telewizji, radiu i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej supermarketów Intermaché pod hasłem „Świeżo i tanio”. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom. więcej

Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę

Rozpoczęła się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear i Dunlop. Akcję przygotowała i realizuje produkująca je firma Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z GPD, Upgrade Marketing i Universal McCann. więcej

Cztery agencje walczą o globalny budżet Philipsa

Cztery agencje przygotowują się do finałowych prezentacji w przetargu na globalny budżet kreatywny firmy Philips. więcej

EFL reklamuje ubezpieczenie

Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mastermind. więcej

ARBOmedia dla Empiku

Od 1 listopada br. agencja ARBOmedia Active Advertising będzie odpowiadać za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik. więcej

Prasa
 
Hajdarowicz dziękuje za "troskę". 'Może załatwicie reklamodawców'

Grzegorz Hajdarowicz ironicznie odpowiedział na list Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich z apelem o niezmienianie redakcji „Uważam Rze” i „Rzeczpospolitej”. Nowy właściciel Presspubliki prosi SDP o rady czysto biznesowe. więcej

Wojna cenowa: "Show" kosztuje tyle, co "Flesz"

Najnowszy numer dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się  w poniedziałek 24 października br. w promocyjnej cenie 1,50 zł. Tyle samo kosztuje konkurencyjny magazyn “Flesz” (Edipresse Polska), którego drugi numer także wczoraj pojawił się na rynku. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam

We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”. więcej

"Bella Relaks" i "Takie jest życie!" z jedną redakcją

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji magazynów “Bella Relaks” i “Takie jest życie!” oraz przekształceniu tych tytułów z tygodników na dwutygodniki. W związku z tą zmianą ze spółką rozstaje się sześć osób. więcej

"Domowa Apteczka Zdrowia" bezpłatnie z "Super Expressem"

We wtorek 25 października do "Super Expressu" (Murator) dołączony został bezpłatnie pierwszy zeszyt z nowej serii "Domowa Apteczka Zdrowia". więcej

Sąd zdecydował: "Polityka" musi przeprosić Zbigniewa Ziobrę

"Polityka" ma przeprosić Zbigniewa Ziobrę i wpłacić 20 tys. zł na cel społeczny za podanie nieprawdy, jakoby PiS zarzuciło pomysł otwarcia zawodów prawniczych po tym, jak Ziobro rzekomo wpisał się na listę adwokatów - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. więcej

"Joy" z dodatkiem "Shopping Online"

Do listopadowego wydania miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska), który ukazał się w piątek 21 października br., dołączono dodatek poświęcony zakupom przez internet pt. “Shopping Online”. więcej

Internet
 
IAB zmodyfikowała standardy reklam displayowych

IAB Polska zaprezentował zmodyfikowany standard i zalecenia dla internetowych reklam displayowych. Nowe zasady będą obowiązywać od początku przyszłego roku. więcej

Polska reklama online: dominują double billbord, rectangle i preroll

Na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowuje się w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże są w pierwszej trójce rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie są double billbord, rectangle oraz preroll - wynika z badania gemiusAdMonitor. więcej

Konrad Ciesiołkiewicz: trzeba tworzyć szeroki i przyjazny obywatelowi zakres e-usług

Głównym zadaniem państwa, operatorów i wszystkich instytucji zajmujących się cyfryzacją jest nie tylko budowa infrastruktury i edukowanie w zakresie korzystania z sieci, ale przede wszystkim tworzenie szerokiego i przyjaznego obywatelowi zakresu e-usług - taki wniosek można wysnuć z wydanego przez Grupę TP i Agorę raportu badawczego World Internet Project 2011. więcej

Pudelek.pl i Lansik.pl muszą przeprosić Jolantę Pieńkowską i jednego z najbogatszych Polaków

Sąd nakazał właścicielom dwóch plotkarskich portali internetowych przeprosić jednego z najbogatszych Polaków Leszka Czarneckiego i jego żonę Jolantę Pieńkowską-Czarnecką oraz wpłacić 200 tys. zł na cel społeczny za naruszenie ich dóbr osobistych. więcej

1/3 Polaków nie widzi potrzeby korzystania z internetu

2/3 Polaków korzysta z Internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikatorów, a najważniejszych medium jest telefon komórkowy - wynika z raportu "World Internet Project 2011" opublikowanego przez Grupę TP i Agorę. więcej

Strategy Analytics: wideo z internetu na ekranach TV w 42 mln domów w USA i Europie

Liczba gospodarstw domowych w USA i Europie, w których wykorzystuje się internet do oglądania programów telewizyjnych i filmów na ekranie telewizora sięgnęła ponad 42 milionów - wynika z badania Strategy Analytics. więcej

Kto przejmie Yahoo? Zainteresowane Google i Microsoft

Google rozmawiało z co najmniej dwoma firmami private equity na temat udzielenia im potencjalnego wsparcia w sfinansowaniu przejęcia Yahoo - podał "The Wall Street Journal". więcej

Notorious Interactive wchodzi w aroma marketing i reklamy 3D

Agencja Notorious Interactive wprowadza do swojej oferty usługi z zakresu aroma marketingu i reklam 3D. Zarządza nimi Paweł Kościelniak. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Prawie połowa polskich internautów chce otrzymywać rachunki elektroniczne

45 proc. Polaków używających internetu deklaruje, że chętnie korzystałoby z elektronicznych form dostarczania rachunków za telefon czy kablówkę - wynika z badania Ipsos. więcej

Turystyka i gastronomia - najczęściej wyszukiwane branże w sieci przez Polaków

W ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej. Internet jest też wykorzystywany przez konsumentów do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. więcej

Polacy o rządzie: 42 proc. pozytywnie, 49 proc. negatywnie

W październiku 42 proc. badanych miało pozytywną opinię o rządzie; negatywnie o pracy gabinetu Donalda Tuska wypowiedziało się 49 proc. respondentów - wynika z sondażu TNS OBOP. Zdaniem łącznie 51 proc. badanych Tusk dobrze wypełnia obowiązki premiera, według 40 proc. - robi to źle. więcej

Technologie
 
Za mały napis w spocie ,,Między nami". T-Mobile naruszył kodeks reklamowy
Zygmunt Solorz-Żak właścicielem sieci Plus. 'Priorytetem budowa LTE do 326 Mb/s'
Apple w hołdzie Steve'owi Jobsowi - zobacz wideo
ABI: w II kw. tablety po raz pierwszy pokonały netbooki
Microsoft zarabia na ponad połowie rynku Androida
In-Stat: w 2015 r. sprzedanych zostanie 154 mln komórek LTE
"Więcej Korzyści Optymalnych" w Orange dla Firm
Canon Pixma Pro-1 - drukarka A3+ dla fotografów
GoFlex Cinema - multimedialny dysk od Seagate'a
Juniper: 640 mln użytkowników mobilnego VoIP w 2016 r.
AMD inwestuje w BlueStacks
UOKiK: Zygmunt Solorz-Żak może przejąć Polkomtel
Hannspree: nowa seria telewizorów LCD LED - SE
Gospodarka
 
S&P: wyższy rating Polski, jeśli rząd zredukuje dług publiczny
Od przyszłego roku wzrosną stawki podatków i opłat lokalnych
Które wydatki można uwzględniać w kosztach firmy?
WIBOR rośnie coraz szybciej
Polacy kupują tańsze mieszkania, ale blisko centrum
Inpro zbuduje osiedle Chmielna Park w Gdańsku
Złoty umacnia się, czeka na środowe decyzje przywódców UE
CD Projekt w listopadzie przedstawi długofalową strategię
PKN Orlen szuka gazu łupkowego. Ruszają odwierty
Kultura/Rozrywka
 
Edyta Górniak: "Oj... Kotku" (wideo)
Charlie Sheen atakuje "Dwóch i pół" i Ashtona Kutchera
Angelina Jolie: In the Land of Blood and Honey (wideo)
Johnny Depp jak zabawny Indianin w "The Lone Ranger"
Tom Hanks i Alan Ball stworzą seriale dla HBO
Justin Bieber szykuje aż dwa albumy
 

Blog
Niespodziewane notatki z lata - cz. 1

Anna Mieszczanek

SAŁATKA NELSONA

Eli Barbur

Rozgrywki w marketingu miejsca: Konstancja - Polska 10 - 00

Zbigniew Brzeziński

Dziennikarstwo przyszłości wygląda tak...

Mirosław Usidus

Europejskie łubudu !

Ewaryst Fedorowicz

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

Katarzyna Żydek

Cybersquatting - projektowanie i ochrona nazw przed nieuczciwą konkurencją

Jarosław Filipek

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

O Play i Wojewódzkim

Bartosz Konopka

Polskie prawo medialne, czyli Frankenstein i to bez nogi

dr Lech Jaworski

Nasz Gość
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl

Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii. więcej

Kwestionariusz
Jarosław Nowak: U pracowników cenię... że stają się lepsi od mnie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jarosław Nowak, brand manager mail-media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. marketingu książek
[ Egmont Polska ]  | mazowieckie
Event Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - miesięczny
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - weekendowy
[ TVN24 ]  | mazowieckie
ACCOUNT EXECUTIVE
[ Grupa o2 ]  | małopolskie
Copywriter
[ Vacaloca ]  | mazowieckie
User Experience Manager
[ Implix ]  | pomorskie
Redaktor Działu Wiadomości
[ Orange.pl ]  | mazowieckie
ON-AIR WRITER-PRODUCER
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
stażysta
[ reo.pl ]  | mazowieckie
redaktor
[ reo.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy internetowej
[ Melog.com ]  | mazowieckie
Media Planner
[ Novem ]  | małopolskie
Specjalista ds. projektów internetowych
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
Redaktor / Wydawca
[ Novimedia ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl