Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 26 Października 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Zygmunt Solorz-Żak laureatem Nagrody Niptel 2011

Zygmunt Solorz-Żak został nagrodzony tegoroczną Nagrodą Niptel 2011. Kapituła wyróżniła biznesmena za „konsekwentną realizację strategii budowy koncernu telekomunikacyjno-medialnego w Polsce”. więcej

Media publiczne są potrzebne, powinny wyznaczać standardy

Media publiczne są w Polsce potrzebne i powinny wyznaczać pewne standardy, w tym etyczne i estetyczne - uznali uczestnicy debaty, poświęconej przyszłości telewizji publicznej w kontekście nowelizacji ustawy medialnej. więcej

Rozdano Złote Spinacze 2011 - trzy dla Euro RSCG Sensors

Podczas uroczystej gali kończącej PR Forum wręczono Złote Spinacze za najlepsze kampanie public relations. Trzy nagrody zdobyła agencja Euro RSCG Sensors, a po dwie - Testa Communications i Partner of Promotion. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Egmont Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu książek

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Event Executive

Grupa o2 poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Vacaloca poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Implix poszukuje osoby na stanowisko
User Experience Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

Novem poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+. więcej

Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, najprawdopodobniej zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Magazyny więcej z reklam: ,,Show" dwa razy, ,,Wprost" o połowę

We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook dogonił NK.pl, YouTube przed WP i Orange

W sierpniu br. serwisy Google odwiedziło 17,1 mln polskich użytkowników. Natomiast Facebook zyskał w skali miesiąca ponad 700 tys. real users i miał jedynie minimalnie mniejszy zasięg niż NK.pl. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja? więcej

Kondrat, Kot i Szyc najlepszymi celebrytami polskiej reklamy
Rekordowa sprzedaż "Uważam Rze" - ranking tygodników opinii
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Zygmunt Solorz-Żak laureatem Nagrody Niptel 2011

Zygmunt Solorz-Żak został nagrodzony tegoroczną Nagrodą Niptel 2011. Kapituła wyróżniła biznesmena za „konsekwentną realizację strategii budowy koncernu telekomunikacyjno-medialnego w Polsce”. więcej

Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+. więcej

Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, najprawdopodobniej zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Magda Mołek znów na antenie TVN Style

Kanał TVN Style rozpoczyna emisję nowych odcinków programu „W roli głównej”, w którym Magda Mołek przeprowadza kameralne rozmowy z osobami ze świata show biznesu. więcej

TVS chce mieć sygnał HD na satelicie

Stacja TVS chce w przyszłym roku rozpocząć emisję sygnału w wysokiej rozdzielczości na satelicie Hot Bird - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Stacje Canal+ w hotelach Orbis

Produkowane przez spółkę Canal+ Cyfrowy kanały premium Canal+, Canal+ Film i Canal+ Sport oraz tematyczne: Ale kino+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+ oglądać  będzie można w ponad 50 hotelach Grupy Hotelowej Orbis. więcej

,,Boska" miała 1,6 mln widzów w telewizji

Emitowany na żywo z Teatru Polonia spektakl „Boska” obejrzało w miniony poniedziałek w telewizji 1,6 mln widzów,. Transmisja zanotowała też ok. 120 tys. wyświetleń w internecie. więcej

Radio
 
Media publiczne są potrzebne, powinny wyznaczać standardy

Media publiczne są w Polsce potrzebne i powinny wyznaczać pewne standardy, w tym etyczne i estetyczne - uznali uczestnicy debaty, poświęconej przyszłości telewizji publicznej w kontekście nowelizacji ustawy medialnej. więcej

Dolnośląskie: zyskały Trójka i Jedynka

Przedstawiamy dane Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczące najpopularniejszych stacji radiowych w województwie dolnośląskim. więcej

Kujawsko-pomorskie: RMF FM umacnia się na pozycji lidera

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie kujawsko-pomorskim. więcej

Reklama
 
Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+. więcej

Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, najprawdopodobniej zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Magazyny więcej z reklam: ,,Show" dwa razy, ,,Wprost" o połowę

We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”. więcej

Jak polscy marketerzy analizują rynek? Częściej, nieufnie i z różnych źródeł

Większość polskich reklamodawców wyznacza cele biznesowo-marketingowe niezależnie od danych z analiz rynku. Przy czym firmy częściej przeprowadzają analizy, bo szybciej zmienia się sytuacja rynkowa. więcej

Scholz & Friends będzie reklamować Opla w Polsce

Należąca do grupy MediaCap agencja Scholz & Friends z początkiem przyszłego roku przejmie obsługę reklamową marki Opel w Polsce. Poprzednio zajmowała się tym agencja McCann Erickson. więcej

Grafiki stadionów Euro 2012 na puszkach Coca-Coli

Coca-Cola, oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012, wprowadziła na rynek serię ośmiu puszek z grafikami 8 stadionów, na których odbędzie się turniej. więcej

,,Ameliowi" faceci reklamują konto i lokatę w Credit Agricole Banku (wideo)

Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową pierwszego konta i lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek. Akcję - nawiązującą stylistycznie do filmu „Amelia” - przygotowały firmy NestPoint i MEC. więcej

,,Weź to na słodko!" - Goplana reklamowana w nowych opakowaniach (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa czekolad Goplana. Akcję na zlecenie produkującej je Jutrzenki Colian przygotowały firmy Men at Work, Film Production i Universal Mccann. więcej

Kasia Nosowska w kampanii ,,Natura 2000. Poczuj to!"

Kasia Nosowska została ambasadorem kampanii „Natura 2000. Poczuj to!”. W akcji - organizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska wspólnie z firmami Adwertajzing i Innovations Media - wykorzystywana jest piosenka Nosowskiej. więcej

Reprezentacja Polski reklamuje 2012 smartfonów w Orange (wideo)

Kończy się pierwszy etap promocji w Orange, w której do testowania zostanie przekazanych 2012 smartfonów HTC 7 Mozart. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem naszej reprezentacji piłkarskiej przygotowana przez firmy Leo Burnett, Gonnabe i MEC. więcej

Szymon Majewski znów reklamuje Max Pożyczkę z Mini Ratą w PKO BP

Z udziałem Szymona Majewskiego rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Max Pożyczki z Mini Ratą oferowanej przez PKO Bank Polski. Akcję przygotowały firmy DDB, OS3 i Universal McCann. więcej

Złote Orły 2011 z nowymi kategoriami. Zgłoszenia do 10 listopada

W tegorocznej edycji konkursu Złote Orły wprowadzono sześć nowych kategorii, m.in. dotyczące marketingu. Projekty można zgłaszać do 10 listopada, a nagrody zostaną wręczone 12 grudnia. więcej

,,Zupa jak malowana" w kampanii Winiar (wideo)

Pod hasłem „Zupa jak malowana” kończy się druga odsłona kampanii Winiary „Zupy to nasza specjalność”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Legend Group, Adv.pl, Artflash Interactive, MEC, Linea Recta i Glob Media. więcej

Perfumy Jean Paul Gaultier pierwszy raz w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa perfum Jean Paul Gaultier. Akcję - obejmującą też perfumerie Sephora - przygotowały firmy dsk i Maxus. więcej

VideoScreening - nowy format w Clipnet

Należąca do IDMnet sieć reklamy wideo Clipnet poszerzyła ofertę o nowy format reklamy wideo – VideoScreening. Produkt jest dostępny w pakiecie Premium obejmującym największe witryny z sieci IDMnet. więcej

"Umów się z nami na ciastko" - autopromocja IDMnet

Wystartowała kampania autopromocyjna IDMnet pod hasłem "Umów się z nami na ciastko", promująca obecność spółki na targach Internet Poland 2011. Dodatkowo IDMnet rozdaje w konkursie 10 wejściówek na część targową Internet Poland Conference & Expo 2011. więcej

John Pitcher będzie promować Lech Premium w internecie

Agencja John Pitcher zajmie się kreacją i obsługą działań marketingowych w internecie dla marki Lech Premium z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Zlecenie zdobyła w przetargu. więcej

Innovations Media dla Bolsius Polska

Dom mediowy Innovations Media przygotował i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową wkładów do zniczy dla firmy Bolsius Polska. więcej

Prasa
 
Magazyny więcej z reklam: ,,Show" dwa razy, ,,Wprost" o połowę

We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”. więcej

Egmont wydaje pismo "Star Wars The Clone Wars"

Wydawnictwo Egmont Polska w środę 26 października br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik dla chłopców w wieku od 5 do 10 lat zatytułowany „Star Wars The Clone Wars”. więcej

Piotr Legutko nie kieruje już ,,Dziennikiem Polskim"

Piotr Legutko we wtorek 25 października br. przestał być redaktorem naczelnym wydawanego w Krakowie „Dziennika Polskiego” (Polski Dom Medialny). Odwołany został też jego zastępca Marcin Baran, a jego funkcja została zlikwidowana. więcej

Jubileuszowa ,,Claudia" z Beatą Pawlikowską

W środę 26 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe, listopadowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska), który obecny jest na rynku już od 18 lat. Wydanie będzie mieć zwiększoną objętość i trzy nowe rubryki. więcej

Agnieszka Narolska awansowała w ,,Zwierciadle"

Agnieszka Narolska została zastępcą dyrektor artystycznej miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). To nowa funkcja w strukturze redakcji pisma. więcej

"Dynastia Tudorów" z "Gazetą Wyborczą"

Od 27 października co czwartek "Gazeta Wyborcza" (Agora) będzie ukazywać się z płytami DVD z odcinkami pierwszego sezonu serialu "Dynastia Tudorów". więcej

Internet
 
Rosja ma najwięcej internautów w regionie CEE, w Polsce prawie 19 mln

Spośród rynków Europy Środkowo-Wschodniej, liderem pod względem poziomu penetracji internetu jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po sieci przynajmniej raz w miesiącu - wynika z badania gemiusAudience. więcej

Nowy wygląd Chrome Web Store

Chrome Web Store - prowadzony przez Google sklep z aplikacjami dla przeglądarki internetowej Chrome - zyskał całkowicie nowy design. więcej

Google integruje Bloggera z Google+

Już wkrótce użytkownicy usługi Google Blogger będą mogli przełączyć się na profile Google+. więcej

Larry Page popularniejszy od Marka Zuckerberga w Google+

Larry Page, dyrektor wykonawczy Google, wyprzedził twórcę i szefa Facebooka Marka Zuckerberga w rankingu najpopularniejszych użytkowników portalu społecznościowego Google+. więcej

Zynga na giełdzie w połowie listopada?

Zynga zamierza zadebiutować na giełdzie na tydzień przed przypadającym na 24 listopada Świętem Dziękczynienia - podał Reuters. więcej

Serwis internetowy TUI Poland w nowej odsłonie

TUI Poland uruchomiło nową odsłonę swojego serwisu internetowego. Strona jest bardziej przejrzysta, ma nową szatę graficzną i zawiera podział na linie produktowe. więcej

Koncert Coldplay na żywo na YouTube (wideo)

W środę, 26 października brytyjski zespół Coldplay wystąpi z koncertem w Madrycie. Transmisję na żywo z tego wydarzenia będzie można obejrzeć w serwisie YouTube. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Większość Polaków nie przygotowuje się do sezonu grypowego

Zdecydowana większość Polaków (73 proc.) nie podejmuje żadnych działań, aby przygotować się do sezonu grypowego. Tylko co czwarty badany (26 proc.) podejmuje różne działania, aby ustrzec się przed grypą lub przeziębieniem - wynika z najnowszego raportu TNS OBOP. więcej

51 proc. Polaków: sprawy w Polsce idą w złym kierunku

51 proc. Polaków badanych przez TNS OBOP uważa, że sprawy w Polsce idą w złym kierunku, przeciwnego zdania jest 35 proc. respondentów, a 14 proc. nie ma opinii w tej kwestii - wynika z październikowego sondażu. więcej

Polacy dalej szturmują sklepy, zyskuje na tym gospodarka

We wrześniu br. sprzedaż detaliczna w ujęciu rocznym wzrosła o 11,4 proc. - podał GUS. więcej

Public Relations
 
Rozdano Złote Spinacze 2011 - trzy dla Euro RSCG Sensors
Magdalena Brzezińska (Majek): z Euro RSCG Sensors do Grupy Żywiec
Iwona Gniedziejko-Płuciennik odpowiada za PR Streetcom Polska
hair & nail concept postawił na Good One PR
Technologie
 
Reprezentacja Polski reklamuje 2012 smartfonów w Orange (wideo)
DisplaySearch: w tym roku nie wzrośnie sprzedaż telewizorów
ABI: Android pokonał iOS w liczbie pobrań aplikacji
IHS iSuppli: w tym roku zostanie sprzedanych 478 mln smartfonów
Sharp wprowadza obrotowe projektory
HP: nowe usługi oparte na infrastrukturze konwergentnej
Gospodarka
 
Oferta PKO BP przesunięta na przyszły rok
Z TP SA ma odejść do 2 300 pracowników
Wydatki na mieszkanie. Polska na drugim miejscu w Europie
Liczba kart zbliżeniowych sięgnie 8,5 mln sztuk na koniec roku
Abonament medyczny - podatek oznacza niższą pensję
Solorz-Żak: przejęcie Polkomtela do połowy listopada, czas na internet dla wszystkich
Karta zbliżeniowa - korzysta z niej coraz więcej Polaków
Rafał Juszczak prezesem Getin Holding
Strach nie dotyczy inwestorów z New Connect
LOT: ,,Szalona Środa" potrwa 48 godzin
Stopa bezrobocia zarejestrowanego w Polsce to 11,8 proc.
Halina Dmochowska: Wzrost PKB w III kw. zbliżony do 4,3 proc. z II kw.
Kultura/Rozrywka
 
"Habemus Papam - mamy papieża". Stuhr wściekły na Ojca Świętego
Nergal zdradził plany na nadchodzące miesiące
Andy Garcia, Eva Longoria i Forest Whitaker w thrillerze "The Truth"
Beyoncé: czas na "Party" (wideo)
Eddie Murphy: widzowie mogą być zniesmaczeni moim występem na Oscarach
Justin Bieber i Usher: "The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire)
Katheryn Winnick i Charlie Sheen w "Inside the Mind of Charlie Swan"
 

Blog
Niespodziewane notatki z lata - cz. 1

Anna Mieszczanek

SAŁATKA NELSONA

Eli Barbur

Rozgrywki w marketingu miejsca: Konstancja - Polska 10 - 00

Zbigniew Brzeziński

Dziennikarstwo przyszłości wygląda tak...

Mirosław Usidus

Europejskie łubudu !

Ewaryst Fedorowicz

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

Katarzyna Żydek

Cybersquatting - projektowanie i ochrona nazw przed nieuczciwą konkurencją

Jarosław Filipek

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

O Play i Wojewódzkim

Bartosz Konopka

Polskie prawo medialne, czyli Frankenstein i to bez nogi

dr Lech Jaworski

Nasz Gość
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl

Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii. więcej

Kwestionariusz
Jarosław Nowak: U pracowników cenię... że stają się lepsi od mnie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jarosław Nowak, brand manager mail-media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. marketingu książek
[ Egmont Polska ]  | mazowieckie
Event Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - miesięczny
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - weekendowy
[ TVN24 ]  | mazowieckie
ACCOUNT EXECUTIVE
[ Grupa o2 ]  | małopolskie
Copywriter
[ Vacaloca ]  | mazowieckie
User Experience Manager
[ Implix ]  | pomorskie
Redaktor Działu Wiadomości
[ Orange.pl ]  | mazowieckie
ON-AIR WRITER-PRODUCER
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
stażysta
[ reo.pl ]  | mazowieckie
redaktor
[ reo.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy internetowej
[ Melog.com ]  | mazowieckie
Media Planner
[ Novem ]  | małopolskie
Specjalista ds. projektów internetowych
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
Redaktor / Wydawca
[ Novimedia ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl