Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Listopada 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Łukasz Wejchert sprzedaje akcje ITI i odchodzi z Onetu

Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet, porozumiał się z Grupą ITI w sprawie odkupienia przez nią 33 proc. akcji holdingu od firm związanych z nim i jego siostrami Agatą Wejchert-Dworniak i Victorią Wejchert. Po sfinalizowaniu transakcji Wejchert odejdzie z Onetu. więcej

650 mln zł więcej z abonamentu dla mediów publicznych

Nawet 650 mln zł więcej będą mogły otrzymać media publiczne, jeśli parlament uchwali powstający w KRRiT projekt. Rada proponuje m.in., by budżet państwa opłacał abonament za osoby, które ustawowo są z tego zwolnione. więcej

"Tylko muzyka 2": 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, znacznie podnosząc wyniki niedzielnego pasma. Wpływy reklamowe wyniosły 39 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Magazyn EDEN poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Magazyn EDEN poszukuje osoby na stanowisko
handlowiec do sprzedaży powierzchni reklamowej

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Dziennikarz

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Orange sport poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

4Frame poszukuje osoby na stanowisko
Print Producer

TOK FM poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta w redakcji sportowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK KREATYWNY

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
UKE: T-Mobile wprowadza w błąd co do swojego zasięgu

Urząd Komunikacji Elektronicznej ocenia, że Polska Telefonia Cyfrowa błednie powołuje się na jego dane dotyczące zasięgu T-Mobile. UKE wzywa operatora do sprostowania tej informacji. więcej

Ks. Boniecki w ,,Tygodniku Powszechnym": ograniczanie mnie to biedna agresja obronna

Do sprzedaży trafił numer „Tygodnika Powszechnego” poświęcony w sporej części ks. Adama Bonieckiego. W tygodniku o swojej obecnej sytuacji pisze sam duchowny.   więcej

Serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" za darmo tylko dla prenumeratorów

Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wszystkie dzienniki tracą po III kwartałach, najbardziej "DGP"

Po trzech kwartałach br. wszystkie ogólnopolskie dzienniki notują spadki sprzedaży. Najwięcej w tym okresie straciły “Dziennik Gazeta Prawna” i “Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia “Fakt”. więcej

Tomasz Lis uruchomi polski "Huffington Post"

Tomasz Lis od kilku miesięcy pracuje nad uruchomieniem opiniotwórczego serwisu internetowego o charakterze informacyjnym. Jego start planowany jest na początek 2012 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Gargała: Serce i Rozum pokazały TP jako markę rozrywkową
Tylko Polsat zyskał, liderem TVN
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Tylko muzyka 2": 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, znacznie podnosząc wyniki niedzielnego pasma. Wpływy reklamowe wyniosły 39 mln zł. więcej

Polsat i TVN w dół, zyskuje TVP, "Fakty" przed "Wiadomościami"

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49, ale zanotowała spadek. Więcej stracił jednak Polsat, a zyskały za to kanały TVP. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

Kanały dziecięce: Cartoon Network liderem, duży wzrost TeleTOON+

W październiku br. nastąpiła zmiana na pozycji lidera w segmencie kanałów dziecięcych - został nim Cartoon Network. Największy wzrost oglądalności zanotował TeleTOON+, wcześniej działający pod nazwą ZigZap. więcej

19 tys. widzów ogląda serial "Bez tajemnic" w HBO

Pierwszy polski serial HBO - obyczajową produkcję “Bez tajemnic” - ogląda po trzech tygodniach emisji średnio 19 tys. widzów. Serial ma niższy udział od średniego wyniku stacji. więcej

ATM ma nową umowę z TVN

Grupa TVN podpisała z ATM i spółkami z grupy kapitałowej ATM kontrakty na usługi teleinformatyczne, które świadczone będą w okresie najbliższych 3 lat. więcej

Radio
 
650 mln zł więcej z abonamentu dla mediów publicznych

Nawet 650 mln zł więcej będą mogły otrzymać media publiczne, jeśli parlament uchwali powstający w KRRiT projekt. Rada proponuje m.in., by budżet państwa opłacał abonament za osoby, które ustawowo są z tego zwolnione. więcej

"Start do nart" - Radio ZET zaprasza w Alpy

Radio ZET uruchamia akcję "Start do nart", w ramach której na słuchaczy czeka dziesięć dwuosobowych zaproszeń na wyjazd do Ischgl w Austrii oraz nagrody rzeczowe. Do akcji zostali zaproszeni m.in. Agnieszka Popielewicz, Piotr Kupicha oraz Rafał Bryndal. więcej

Wielkopolskie: Duże straty RMF FM i Jedynki

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie wielkopolskim. więcej

Warmińsko-mazurskie: Polskie Radio Olsztyn bliżej pierwszej trójki

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim. więcej

Reklama
 
Dzięki Tomaszowi Adamkowi boks coraz popularniejszy

Z roku na rok systematycznie rośnie zainteresowanie boksem wśród Polaków, ale najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi nadal są piłka nożna, siatkówka oraz skoki narciarskie. więcej

Siesta: Bakalie dorodne z natury (wideo)

21 listopada pod hasłem „Bakalie dorodne z natury” rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa bakalii Siesta (Jutrzenka Colian). Akcję przygotowały firmy Top Impact i Universal McCann. więcej

,,Twoja droga do prestiżu" w promocji Stock Prestige

Ruszyła świąteczna promocja wódki Stock Prestige produkowanej przez Stock Polska/ Polmos Lublin. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają agencje MKI i Koledzy. więcej

"Dywan w prezencie" na święta w sklepach Komfort

W sklepach Komfort ruszyła bożonarodzeniowa promocja pod hasłem "Dywan w prezencie". Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red 8 i Starlink. więcej

Philips dzieli medialny budżet między Carat i MPG

Philips podzielił obowiązki w zakresie swojego globalnego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Carat (Aegis) i MPG (Havas). więcej

Butcher's: Naturalnie... psy to uwielbiają

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa karmy dla psów Butcher’s. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Naturalnie… psy to uwielbiają” - firma Butcher’s Pet Care przygotowała wspólnie z domem mediowym Easymedia. więcej

ExxonMobil stawia na BBDO i UM

Koncern paliwowy ExxonMobil przekazał swój globalny budżet kreatywny agencji BBDO (Omnicom), a obowiązki w zakresie globalnego planowania i zakupu mediów powierzył domowi mediowemu Universal McCann (Interpublic Group). więcej

Prasa
 
Ks. Boniecki w ,,Tygodniku Powszechnym": ograniczanie mnie to biedna agresja obronna

Do sprzedaży trafił numer „Tygodnika Powszechnego” poświęcony w sporej części ks. Adama Bonieckiego. W tygodniku o swojej obecnej sytuacji pisze sam duchowny.   więcej

Serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" za darmo tylko dla prenumeratorów

Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić. więcej

Ludzie mediów na liście ,,Wprost": Rydzyk, Solorz, Wojewódzki - bez Lisa i Hajdarowicza

W opublikowanym przez „Wprost” zestawieniu 100 najbardziej wpływów Polaków znalazło się ponad 20 osób związanych z mediami, m.in. Kuba Wojewódzki, Tadeusz Rydzyk, Zygmunt Solorz-Żak i Monika Olejnik. Są też felietoniści „Wprost” Magdalena Środa i Zbigniew Hołdys, nie ma za to Tomasza Lisa. więcej

Dzienniki regionalne: "Gazeta Olsztyńska" liderem wzrostu, a "Gazeta Lubuska" - spadku

We wrześniu br. większość najpopularniejszych dzienników regionalnych zanotowało spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Gazeta Lubuska”, a największy wzrost odnotowała “Gazeta Olsztyńska”. więcej

"Olivia" z kuponami rabatowymi i kampanią

Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa. więcej

"Dracco Spin Magazyn" od Egmontu

Wydawnictwo Egmont Polska 8 listopada br. wprowadziło na rynek magayzn “Dracco Spin Magazyn”. To jednorazowa publikacja, skierowana dla chłopców w wieku 6-12 lat. więcej

Internet
 
Łukasz Wejchert sprzedaje akcje ITI i odchodzi z Onetu

Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet, porozumiał się z Grupą ITI w sprawie odkupienia przez nią 33 proc. akcji holdingu od firm związanych z nim i jego siostrami Agatą Wejchert-Dworniak i Victorią Wejchert. Po sfinalizowaniu transakcji Wejchert odejdzie z Onetu. więcej

Serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" za darmo tylko dla prenumeratorów

Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić. więcej

Jak popularne marki i osoby z Facebooka radzą sobie na Twitterze? (i odwrotnie)

Coca-Cola, Disney i Starbucks to najpopularniejsze marki na Facebooku, ale na Twitterze ich pozycja nie jest zbyt mocna. więcej

Google+: integracja z YouTube, nowe rozszerzenia dla Chrome

Google udostępniło nowe funkcje, które integrują serwis społecznościowy Google+ z kolejnymi dwoma produktami firmy - serwisem YouTube i przeglądarką Chrome. więcej

Wirtualna Polska przedłuża kampanię - teraz tylko wiadomości

Ruszyła kampania reklamowa odświeżonego właśnie serwisu wiadomosci.wp.pl. Akcja jest kontynuacją niedawnej akcji promującej cały portal Wirtualna Polska. więcej

Zynga: w górę przychód, spada zysk

Firma Zynga ujawniła swoje najnowsze wyniki finansowe. więcej

Digital One będzie obsługiwać w internecie BZ WBK

Agencja Digital One wygrała przetarg na realizację projektów interaktywnych dla Banku Zachodniego WBK. Oprócz niej zajmują się tym firmy Adv.pl i Saatchi & Saatchi Digital. więcej

Krzysztof Pałka: z Autentiki do NextWeb Media

Krzysztof Pałka objął stanowisko dyrektora IT w agencji NextWeb Media, zajmującej się marketingiem i public relations w internecie. Wcześniej był związany z agencją Autentika. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Dzięki Tomaszowi Adamkowi boks coraz popularniejszy

Z roku na rok systematycznie rośnie zainteresowanie boksem wśród Polaków, ale najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi nadal są piłka nożna, siatkówka oraz skoki narciarskie. więcej

TVP sprzedała swoje udziały w TNS OBOP dla TNS

Sieć TNS nabyła mniejszościowe udziały Telewizji Polskiej w TNS OBOP i stała się jednym właścicielem firmy badawczej. więcej

Kupując produkty spożywcze patrzymy na cenę, skład - wartości odżywcze pomijamy

Większość Polaków podczas zakupów produktów spożywczych zwraca uwagę przede wszystkim na cenę, a pomija informacje o składzie i wartościach odżywczych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

78 proc. Polaków wcześnie wybiera na kogo głosować

78 proc. respondentów, którzy zapewniają, że wzięli udział w wyborach, mówi, że wyboru partii dokonało jeszcze zanim kampania się zaczęła lub na samym jej początku, zaś 11 proc. deklaruje, że zrobiło to w ostatnich dniach kampanii lub już w dniu wyborów - wynika z sondażu TNS OBOP. więcej

Public Relations
 
Dariusz Joński rzecznikiem klubu SLD
Celina Tąta: z Cafe PR do Aterimy
Good One PR wypromuje Laurens Coster
Technologie
 
UKE: T-Mobile wprowadza w błąd co do swojego zasięgu
"Zatrzymaj Czas do Wszystkich" w świątecznej promocji Orange
W 2015 r. sprzedanych zostanie 155 mln telewizorów z dostępem do sieci
AMD zwolni co dziesiątego pracownika
Ericsson: 5 mld subskrypcji mobilnego szerokopasmowego internetu w 2016 r.
Gospodarka
 
Podwyżka podatku akcyzowego na olej napędowy i papierosy
Konto ROR. Banki wydaja fortunę a klienci i tak ich nie zmieniają
Spada rejestracja samochodów w Polsce. Która marka liderem?
Duże spadek sprzedaży samochodów osobowych
Kruk chce podbić Węgry
Ile kryterium konwergencji nominalnej spełnia Polska?
Darowizna składników firmy może być opodatkowana VAT
ITI Holdings odkupi udziały od rodziny Wejchertów
Wyspa Spichrzów w Gdańsku - Polnord zrezygnował
Kultura/Rozrywka
 
Sąd: Lekarz Michaela Jacksona spowodował jego śmierć
"Talk That Talk" - nowa płyta Rihanny
Drew Barrymore najbardziej przepłacaną aktorką
Nicole Kidman w Bollywood: Gali Gali Mein Chor Hai
Jennifer Lopez wyprodukuje "Where in the World Is Carmen Sandiego?"
Bradley Cooper o swojej mamie
Bajka 'Kot w butach' podbija sale kinowe
Robert Pattinson stawia na aktorstwo
David Guetta chce zmienić swoje brzmienie
Leonardo DiCaprio: były szef FBI homoseksualistą
Justin Timberlake wrócił do Jessiki Biel
Lady GaGa zdominowała MTV Europe Music Awards 2011
 

Blog
WĄTEK QUASI WARIACKI

Eli Barbur

Reklama Credit Agricole, czyli window dressing.

Ewaryst Fedorowicz

Spacerowałam po korytarzach mojej pamięci

Wanda Konarzewska

Strategie rozwoju firmy a zmiana nazwy spółki. OPTIMUS staje się CD PROJEKT RED.

Jarosław Filipek

Izraelscy żołnierze przerywają milczenie

Jerzy Szygiel

Czy "k" z kropką jest niezależne?

Anna Mieszczanek

Rozgrywki w marketingu miejsca: Konstancja - Polska 10 - 00

Zbigniew Brzeziński

Dziennikarstwo przyszłości wygląda tak...

Mirosław Usidus

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

Katarzyna Żydek

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

Nasz Gość
Gargała: Serce i Rozum pokazały TP jako markę rozrywkową

- Reklamy z Sercem i Rozumem mają dostarczać rozrywki tak jak promowane w nich usługi telewizyjne i internetowe TP SA - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, dyrektor agencji Publicis, która przygotowuje kreację tych kampanii. więcej

Kwestionariusz
Matylda Szymalska: Nie chciałabym pracować dla... dużej korporacji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Matylda Szymalska, prezes zarządu agencji Streetcom. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Grafik
[ Magazyn EDEN ]  | mazowieckie
handlowiec do sprzedaży powierzchni reklamowej
[ Magazyn EDEN ]  | mazowieckie
Redaktor / Dziennikarz
[ Marquard Media Polska ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Grafik
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Redaktor Naczelny
[ Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł ]  | śląskie
Print Producer
[ 4Frame ]  | mazowieckie
Stażysta w redakcji sportowej
[ TOK FM ]  | mazowieckie
GRAFIK KREATYWNY
[ TVN ]  | mazowieckie
BRAND MANAGER
[ Finder ]  | mazowieckie
Dyrektor Marketingu
[ Interia.pl ]  | małopolskie
Junior PR Consultant
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
PR Consultant
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
Dziennikarz - staż
[ Wirtualnemedia.pl ]  | cała Polska
Specjalista ds. marketingu książek
[ Egmont Polska ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl