Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 10 Stycznia 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
2,2 mln widzów ogląda serial "Julia" w TVN

Nowa telenowela TVN “Julia” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,15 mln widzów. To gorszy wynik niż osiągał emitowany rok temu w tym samym paśmie serial “Prosto w serce”. “Julia” daje TVN trzecie miejsce w rynku. więcej

 
Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

Relacje z XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP 2, oglądało w zeszłą niedzielę średnio 1,56 mln widzów, czyli o ok. 150 tys. więcej niż śledziło relację z poprzedniego Finału charytatywnej akcji. więcej

 
TVN szykuje reality-show "Surowi rodzice"

Telewizja TVN szykuje polską wersję brytyjskiego reality-show “The World's Strictest Parents”. Program pod tytułem “Surowi rodzice” pojawić się ma w tym roku. Nie zdecydowano jeszcze, czy będzie to wiosną, czy jesienią. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Platige Image poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu

EMI MUSIC POLAND poszukuje osoby na stanowisko
E-Commerce Manager

Multikino poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. sprzedaży regionalnej

Miesięcznik Moda na Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży Biura Reklamy

Telewizja TVR poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do spraw sprzedaży / handlowiec

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Banki na reklamę tv: PKO, Agricole i BZ WBK dwa razy więcej, ING i Millennium mniej (top10)

W ub.r. PKO BP na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczył prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej, BZ WBK - więcej o 140 proc., a Credit Agricole - o 176 proc. Za to o 12-13 proc. zmniejszyły się wydatki w tym zakresie Grupy ING i Banku Millennium. więcej

 
5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy. więcej

 
Ogromny wzrost "Zwierciadła", "Sukces" o 41 proc. w dół

W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najlepsi bohaterowie reklamowi: Serce i Rozum, Henio i Krysia ...

Serce i Rozum TP to zdecydowanie najlepsi w ostatnich latach brand heroes polskich reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wysoko ocenieni zostali również Henio i Krysia z reklam Tesco oraz Mały Głód z kampanii Danone. więcej

Najpopularniejsze polskie fanpage'e na Facebooku (raport z grudnia)

W grudniu na „polskim” Facebooku najwięcej działo się na fanpage’ach Serca i Rozumu TP oraz radiowej Czwórki. Szczegóły aktywności polskich marek na Facebooku w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl. więcej

Tatiana Okupnik jurorką "X Factora"
"Przegląd Sportowy" i "Rz" z największymi spadkami
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
2,2 mln widzów ogląda serial "Julia" w TVN

Nowa telenowela TVN “Julia” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,15 mln widzów. To gorszy wynik niż osiągał emitowany rok temu w tym samym paśmie serial “Prosto w serce”. “Julia” daje TVN trzecie miejsce w rynku. więcej

 
Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu

Relacje z XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP 2, oglądało w zeszłą niedzielę średnio 1,56 mln widzów, czyli o ok. 150 tys. więcej niż śledziło relację z poprzedniego Finału charytatywnej akcji. więcej

 
TVN szykuje reality-show "Surowi rodzice"

Telewizja TVN szykuje polską wersję brytyjskiego reality-show “The World's Strictest Parents”. Program pod tytułem “Surowi rodzice” pojawić się ma w tym roku. Nie zdecydowano jeszcze, czy będzie to wiosną, czy jesienią. więcej

 
5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy. więcej

 
Grzegorz Miecugow o raku: nie byłem pijany, tylko przedawkowałem antydepresanty

Grzegorz Miecugow zaprzeczył opiniom, jakoby podczas wizyty w studio TVN 24 w Nowy Rok był pod wpływem alkoholu. Dziennikarz wyjaśnił, że omyłkowo zażył podwójną dawkę leku antydepresyjnego.   więcej

 
Robert Bednarski za Łukasza Wejcherta w zarządzie TVN

Robert Bednarski objął funkcję członka zarządu TVN zastępując Łukasza Wejcherta. Jutro Bednarski zostanie formalnie nowym prezesem Grupy Onet.pl więcej

 
Dancewicz, Łepkowska i Lang rozwiążą "Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej" w TVP1

Telewizyjna Jedynka w poniedziałek 23 stycznia br. zorganizuje “Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej”. więcej

 
Vectra ma już ponad 800 000 abonentów

Sieć kablowa Vectra na koniec 2011 roku miała już niemal 804 tys. abonentów, czyli o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej rośnie liczba użytkowników najnowszej usługi operatora, czyli internetu mobilnego. więcej

 
Obrona TV Trwam. Interwencja u europejskiej komisarz

Solidarna Polska zapowiada interwencję u europejskiej komisarz Neelie Kroes ws. odmowy przyznania TV Trwam koncesji na multipleksie cyfrowym. O przyznanie TV Trwam i Radiu Maryja "należnego im miejsca" na multipleksie zwraca się do KRRiT NSZZ "Solidarność". więcej

 
FOX Life promuje serial "Chirurdzy" (foto)

Kanał FOX Life ruszył z kampanią promocyjną ósmego sezonu serialu “Chirurdzy”, która potrwa trzy tygodnie. więcej

 
Domo+ pokaże mieszkania oraz miejsca pracy Zienia i Gesslera

Stacja Domo+ wprowadzi w tym miesiącu do ramówki autorską produkcję „Dach nad gwiazdami: w domu i w pracy”. więcej

 
 
Radio  
 
"Się kręci" - Jerzy Owsiak wraca do radiowej Trójki

W tym miesiącu na antenę Programu 3 Polskiego Radia z audycją „Się kręci” powraca Jerzy Owsiak. więcej

 
10 mln zł do wygrania w loterii smsowej Radia ZET

W Radiu ZET ruszyła zimowa edycja smsowej zabawy dla słuchaczy. Oprócz  nagród pieniężnych w loterii 2012 do wygrania będą samochody, egzotyczne wycieczki oraz sprzęt elektroniczny.  więcej

 
Radio Kraków szuka młodych talentów muzycznych

Na antenie Radia Kraków wystartowała pierwsza edycja konkursu „Megafon 2012”. Stacja szuka młodych zespołów i wykonawców z Małopolski. więcej

 
Reklama  
 
Banki na reklamę tv: PKO, Agricole i BZ WBK dwa razy więcej, ING i Millennium mniej (top10)

W ub.r. PKO BP na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczył prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej, BZ WBK - więcej o 140 proc., a Credit Agricole - o 176 proc. Za to o 12-13 proc. zmniejszyły się wydatki w tym zakresie Grupy ING i Banku Millennium. więcej

 
Solorz-Żak już zwalnia w Polkomtelu - ponad 20 dyrektorów

Według nieoficjalnych informacji od początku roku w Polkomtelu zwolniono 28 dyrektorów i zastępców. To początek redukcji personalnej w firmie przejętej kilka miesięcy temu przez Zygmunta Solorza-Żaka. więcej

 
Media Trendy 2012: nowe e-kategorie, zmienione zgłoszenia i jury

W zmienionej formie ruszają zgłoszenia do tegorocznej edycji Media Trendów. W konkursie wydzielono też nowe kategorie związane z mediami cyfrowymi. więcej

 
Agent i multiagencje w reklamie Liberty Direct (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Easyhell i MPG. więcej

 
,,Szczęśliwe dni, szczęśliwe noce" w kampanii mleka następnego Gerber

W prasie ruszyła kampania reklamowa mleka następnego Gerber produkowanego przez Nestlé Nutrition. Akcję przygotowały firmy Legend Group i MEC. więcej

 
FOX International Channels Poland łączy swoje serwisy w sieć .FOX

FOX International Channels wprowadza na polski rynek swoją internetową sieć reklamową .FOX. W naszym kraju obejmuje ona 12 stron o łącznym zasięgu 6,4 mln unique users. więcej

 
Iwona Błońska-Orzoł: z US Pharmacii do Dr Irena Eris

Iwona Błońska-Orzoł objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Dr Irena Eris. Wcześniej pracowała m.in. w US Pharmacii, Nestle-Schöller i Praktiker Polska. więcej

 
Tena Lady reklamowane jako ,,stworzone z myślą o dyskrecji" (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa wkładek higienicznych na nietrzymanie moczu Tena Lady. Akcję na zlecenie SCA Hygiene Products przygotowały firmy MarketShare i Carat Polska. więcej

 
Black Red White reklamuje styczniowe obniżki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca obniżki cen mebli Black Red White. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Brasil, Starcom i Net Partners. więcej

 
IDMnet dla TVP

IDMnet rozpoczął obsługę serwisów internetowych Telewizji Polskiej w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD. więcej

 
OS3 wypromuje markę Jupik w internecie

Firma Hoop Polska wybrała agencję OS3 do prowadzenia działań interaktywnych dla marki Jupik. więcej

 
Walk Creative dla KappAhl

Agencja Walk Creative rozpoczęła obsługę reklamową sieci sklepów odzieżowych KappAhl. Zlecenie zdobyła w przetargu. więcej

 
Weltbild Polska z działem marketingu - Paweł Wojciechowski dyrektorem

Weltbild Polska wyodrębnił w swoich strukturach dział marketingu. Jego dyrektorem został Paweł Wojciechowski. więcej

 
Prasa  
 
Ogromny wzrost "Zwierciadła", "Sukces" o 41 proc. w dół

W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”. więcej

 
"Komputer Świat" stał się miesięcznikiem

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdecydowało o przekształceniu dwutygodnika “Komputer Świat” w miesięcznik i połączeniu go z kwartalnikiem “Komputer Świat Ekspert”. Tytuł zyskał nowe działy, większą objętość, ma wyższy nakład, a także wyższą cenę. więcej

 
wPolityce.pl: ,,Wprost" kłamie, że żyjemy głównie z reklam SKOK-ów

Serwis wPolityce.pl zarzuca tygodnikowi „Wprost” podanie nieprawdziwej informacji, że utrzymuje się głównie z reklam SKOK-ów. Żąda od czasopisma zamieszczenia sprostowania, zapowiadając, że inaczej kieruje sprawę do sądu. więcej

 
Odświeżony "Przekrój" już w kioskach. "Będziemy niewyparzoną gębą..."

"Nie będziemy się wstydzić mówienia o problemach wykluczenia ekonomicznego, społecznego, edukacyjnego, kulturowego. Będziemy hołubić niepokorne ruchy społeczne, korzystając z siły reportażu społecznego, przestrzeni wolnej kultury" - napisał we wstępie najnowszego numeru "Przekroju" Roman Kurkiewicz, nowy naczelny tygodnika. więcej

 
"Avengers Marvel Super Heroes" - nowy magazyn o superbohaterach od Egmontu

Wydawnictwo Egmont Polska 10 stycznia br. wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla chłopców zatytułowany “Avengers Marvel Super Heroes”. więcej

 
Izabela Bielecka-Gnaś przygotuje relaunch serwisu Polki.pl

Izabela Bielecka-Gnaś objęła nowopowstałe stanowisko zastępcy redaktor naczelnej lifestylowego serwisu wydawnictwa Edipresse Polska Polki.pl. Jednym z pierwszych jej zadań będzie relaunch portalu. więcej

 
Dziennikarze "Gazety Wyborczej": jesteśmy w szoku, napisaliśmy prawdę

Ewa Siedlecka i Wojciech Czuchnowski z "Gazety Wyborczej", autorzy publikacji o wojskowej prokuraturze, prowadzącej śledztwo w sprawie przecieków ze śledztwa smoleńskiego, podkreślają, że napisali prawdę. Jesteśmy w szoku i jest nam przykro - mówią o próbie samobójczej śledczego. więcej

 
"Gala" z Piotrem Rubikiem wsparta kampanią

Najnowszy numer “Gali” (G+J Polska) z Piotrem Rubikiem i jego córką na okładce, który ukazał się w poniedziałek 9 stycznia br., wspiera kampania promocyjna. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" z płytą "Twoje prawo jazdy" i "Kodeksem drogowym"

"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała dwa dodatki kierowców. Książka "Kodeks drogowy" ukazuje się we wtorek 10 stycznia, a płyta CD "Twoje prawo jazdy" w środę 11 stycznia 2012 r. więcej

 
Internet  
 
Serwis LOT-u w zmienionej wersji - nowe zakładki i grafika

Na stronie LOT.com wprowadzono nową szatę graficzną i zakładki. Zajęły się tym firmy 180heartbeats i Comarch. więcej

 
Rekordowe 37,2 mld USD na zakupy online w listopadzie i grudniu

37,17 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1 listopada a 31 grudnia 2011 roku. więcej

 
OS3 wypromuje markę Jupik w internecie

Firma Hoop Polska wybrała agencję OS3 do prowadzenia działań interaktywnych dla marki Jupik. więcej

 
1,3 mld użytkowników mobilnych portali społecznościowych w 2016 r.

Globalna liczba użytkowników mobilnych portali społecznościowych wzrośnie z 650 milionów w 2011 roku do 1,3 miliarda w roku 2016. więcej

 
Morgan Stanley ma udziały w Zyndze i LinkedIn

Morgan Stanley ujawnił, że posiada udziały w firmie Zynga i portalu społecznościowym Linkiden. Bank inwestycyjny doradzał obu podmiotom przy wejściu na giełdę. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Inwestorzy indywidualni umiarkowanie zadowoleni z kont bankowych

Polscy inwestorzy indywidualni są w umiarkowanym stopniu zadowoleni ze swoich rachunków bankowych. Przeciętnie deklarują posiadanie trzech otwartych kont. Najbardziej zadowoleni ze swoich rachunków bankowych są posiadacze kont w Alior Banku oraz bankach grupy kapitałowej BRE (BRE Bank, mBank oraz MultiBank) - wynika z badania PBS DGA. więcej

 
Firmy windykacyjne: najbardziej rozpoznawalny Kruk

Markę firmy Kruk rozpoznaje niemal 60 proc. Polaków - wynika z badania znajomości firm windykacyjnych zrealizowanego przez TNS Pentor. więcej

 
Public Relations  
 
Michelin Polska postawił na NBS Communications
 
Global Point stawia na GutPR
 
Technologie  
 
Solorz-Żak już zwalnia w Polkomtelu - ponad 20 dyrektorów
 
Co trzeci Polak zmienił sieć telefoniczną. Częściej komórkową niż stacjonarną
 
Microsoft przejmie smartfonowy biznes Nokii?
 
Powershot G1 X, Ixus 500 HS, Ixus 125 HS - nowości od Canona
 
ThinkPad X1 Hybrid i ultrabook T430u od Lenovo (wideo)
 
Co czwarty przenośny pecet sprzedany w 2011 r. był tabletem
 
Nokia przejęła Smarterphone
 
Gospodarka  
 
Wartość rynku aptecznego wzrosła do 23,3 mld zł w 2011 r.
 
Kto najbardziej stracił na Rekomendacji S?
 
Jak zaciągniąć kredyt hipoteczny
 
Stopa bezrobocia wzrosła do 12,5 proc. w grudniu
 
Interpretacja podatkowa
 
Dolar znacząco wpływa na kurs surowców
 
Pracodawca rozliczy Twój PIT
 
Jakie bezrobocie w Polsce a jakie w całej Unii Europejskiej ?
 
Pracodawcy krytykują nowe zasady zatrudniania cudzoziemców
 
Ignacio Julia Vilar wiceprezesem zarządu ING Banku Śląskiego
 
Kultura/Rozrywka  
 
Amanda Seyfried gwiazdą porno w "Lovelace"
 
Johnny Depp odchodzi od Vanessy Paradis
 
Cher stawia na nowy album i będzie koncertować
 
Emma Watson i Rupert Grint najbogatszą parą filmową
 
Demony podbiły Amerykę
 
Metallica wyda nowy album. Stawia na groove i ciężar
 
George Clooney zrobi film na podstawie powieści Roberta M. Edsela "Obrońcy dzieł sztuki"
 
Tom Hanks stworzy animowany serial "Electric City"
 
Adele kochana na Wyspach
 
"Artysta" ma największe szanse na Oscara
 
Film "Przez 24 godziny" opóźniony
 
Blog  
 
Nie ruszać istoty! - Ewaryst Fedorowicz
 
ADMIRAŁY I PIRACI - Eli Barbur
 
5 porad dla marketerów jak zapewnić marce skuteczność w Internecie w 2012 (i nie tylko) - Katarzyna Żydek
 
Nowa wartość czy ucieczka od wizerunku - Jarosław Filipek
 
Ratuj sie kto może! - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Nowak: w mobile-commerce jesteśmy w awangardzie

Ze Stefanem Nowakiem, szefem działu „Mobile” w Grupie Onet.pl, rozmawiamy o potencjale medialnym polskiego rynku urządzeń non-PC, jak również najważniejszych przedsięwzięciach Onetu oraz jego konkurencji na tym polu. więcej

 
Michał Maliszewski: Nie da się skomercjalizować nadawania
 
Daria Sacha - managing partner w Mediacom Warszawa
 
Kwestionariusz  
 
Lucyna Koba: konkurencja to... zdrowy doping

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Lucyna Koba, dyrektor strategiczny domu mediowego PanMedia Western. więcej

 
Piotr Krauschar: Telefon komórkowy to dla mnie przedłużenie ręki
 
Piotr Ręczajski: Niezastąpiony gadżet... kartka i ołówek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Art Director, Copywriter, Traffic Manager, Account Executive
 
staż do działu marketingu
 
Dyrektor Marketingu
 
Specjalista do spraw sprzedaży reklamy radiowej
 
Dziennikarz / Prezenter
 
E-Commerce Manager
 
Specjalista ds. PR
 
specjalista ds. sprzedaży regionalnej
 
Specjalista ds. sprzedaży Biura Reklamy
 
Specjalista do spraw sprzedaży / handlowiec
 
Redaktorka
 
Redaktor Działu Techno Trendy
 
Asystent w dziale marketingu
 
Dziennikarz/Reporter
 
Reporter telewizyjny
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl