Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 9 Maja 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Sopot Festival powrócić ma w sierpniu, pokaże go Polsat

Polsat i miasto Sopot przymierzają się do reaktywacji w sierpniu Sopot Festivalu. Głównym elementem odświeżonej imprezy będzie międzynarodowy konkurs o formule analogicznej do koncertu TOP odbywającego się w ramach festiwalu TOPtrendy. więcej

 
Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków

W czerwcowej ofercie reklamowej TVP zdecydowanie najdroższe są spoty przy transmisjach z Euro 2012. Kolejność reklam przy meczach Polaków zostanie wyłoniona w osobnych licytacjach. więcej

 
"Rzeczpospolita" poniżej 90 tys. egz., sprzedaż spadła o 20 proc.

Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła “Rzeczpospolita”, której sprzedaż wyniosła poniżej 90 tys. egz. Sporo stracił też “Parkiet”, a najmniejszy spadek zanotował “Fakt”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. reklamy internetowej

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Manager

Times Square Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Związek Firm Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Wydawca Serwisów Video

OS3 Group poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Manager/ Senior Manager

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu PR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Woli i Tysio" obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnęła słabszy wynik niż rok temu. więcej

 
TOPtrendy 2012: Rodowicz, Bajm, Lady Pank i specjalny jubileusz

W tym roku organizowany przez Polsat Sopot TOPtrendy Festiwal obchodzić będzie 10-lecie istnienia. Poza koncertami TOP i trendy, w programie imprezy zaplanowano m.in. jubileusz Maryli Rodowicz i Bajmu oraz specjalny koncert z gwiazdami 10 lat festiwalu. więcej

 
Podprogowa reklama w Polsacie czy manipulacja na Wykopie? Stacja zaprzecza

W internecie, przede wszystkim w serwisie Wykop.pl, pojawiły się nagrania z fragmentem pokazanego w poniedziałek przez Polsat filmu, w którym pojawia się podprogowa reklama Dove. Stacja zaprzecza, że wyemitowała taki przekaz. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Gazeta Wyborcza" notuje najniższą sprzedaż w historii (dane za 18 lat)

W 2011 roku “Gazeta Wyborcza” (Agora) zanotowała najniższą sprzedaż w ciągu ostatnich 18 lat - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Szczegółowe dane rok po roku tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Kwiecień 2012: TVN liderem, TVP1 najbardziej w dół

Najchętniej oglądaną stacją w kwietniu br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Wszystkie kanały z czołówki zanotowały  jednak spadki oglądalności, a najwięcej straciła Jedynka. więcej

Top 40 kanałów tematycznych: TVN24 liderem, Kino Polska mocno do góry
Związkowcy TVP: chore zarobki Hanny Lis. Zarząd: Lis tworzy wizerunek
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Sopot Festival powrócić ma w sierpniu, pokaże go Polsat

Polsat i miasto Sopot przymierzają się do reaktywacji w sierpniu Sopot Festivalu. Głównym elementem odświeżonej imprezy będzie międzynarodowy konkurs o formule analogicznej do koncertu TOP odbywającego się w ramach festiwalu TOPtrendy. więcej

 
Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków

W czerwcowej ofercie reklamowej TVP zdecydowanie najdroższe są spoty przy transmisjach z Euro 2012. Kolejność reklam przy meczach Polaków zostanie wyłoniona w osobnych licytacjach. więcej

 
"Woli i Tysio" obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnęła słabszy wynik niż rok temu. więcej

 
TOPtrendy 2012: Rodowicz, Bajm, Lady Pank i specjalny jubileusz

W tym roku organizowany przez Polsat Sopot TOPtrendy Festiwal obchodzić będzie 10-lecie istnienia. Poza koncertami TOP i trendy, w programie imprezy zaplanowano m.in. jubileusz Maryli Rodowicz i Bajmu oraz specjalny koncert z gwiazdami 10 lat festiwalu. więcej

 
Podprogowa reklama w Polsacie czy manipulacja na Wykopie? Stacja zaprzecza

W internecie, przede wszystkim w serwisie Wykop.pl, pojawiły się nagrania z fragmentem pokazanego w poniedziałek przez Polsat filmu, w którym pojawia się podprogowa reklama Dove. Stacja zaprzecza, że wyemitowała taki przekaz. więcej

 
Mecz Śląska z Legią hitem Ekstraklasy, najwięcej widzów w Polsacie Sport

Spotkanie Śląska Wrocław i Legii Warszawa pokazane na antenie Polsatu Sport było najchętniej oglądanym meczem piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/2012. więcej

 
"Telewizja Tu i Tam" w telewizorze, komputerze, smartfonie i tablecie od Orange

Orange udostępnił swoim klientom "Telewizję Tu i Tam", dzięki której mogą oni oglądać filmy i programy telewizyjne na ekranie telewizora, komputera, smartfona lub tabletu. więcej

 
TV Puls 2 ruszy 19 lipca. Program przez 12 godzin

19 lipca nadawanie na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej rozpocznie kanał TV Puls 2. Początkowo będzie emitował przez 12 godzin dziennie programy poradnikowo-lifestylowe i dziecięce. więcej

 
Hyperion zapowiada nowe kanały tematyczne

Hyperion ma w 2012 r. skoncentrować się na rozbudowie swojego portfolio tematycznych kanałów telewizyjnych, deklaruje spółka z grupy MNI w komunikacie. więcej

 
 
Radio  
 
Marcin Tomczyk odszedł z Grupy Radiowej Time

Marcin Tomczyk, dyrektor działu sprzedaży krajowej w spółce Time, nadawcy m.in. stacji radiowych Eska, Eska Rock i Wawa, z końcem kwietnia br. odszedł z firmy. więcej

 
Trójka na 50-lecie wydaje książkę dla dzieci, dziennikarze czytają "Śnieżkę"

W środę 9 maja br. ukazała się książka z bajkami wybranymi przez dziennikarzy obchodzącej 50-lecie radiowej Trójki - „Trójka dzieciom. Dla dorosłych i dla dzieci Baśnie wybrał Program Trzeci". Tego samego dnia na antenie stacji można posłuchać jednej z baśni przeczytanej przez kilkadziesiąt osób pracujących w Programie 3 Polskiego Radia. więcej

 
Reklama  
 
Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków

W czerwcowej ofercie reklamowej TVP zdecydowanie najdroższe są spoty przy transmisjach z Euro 2012. Kolejność reklam przy meczach Polaków zostanie wyłoniona w osobnych licytacjach. więcej

 
,,Dom jak marzenie" - Castorama reklamuje się wizerunkowo (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Castorama. Akcję - pod hasłem „Dom jak marzenie” - przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

 
Reklamy ,,Nic dodać" wprowadzają Tyskie Klasyczne

Na rynku pojawiła się nowa, klasyczna wersja piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nic dodać” przygotowana przez firmy Tequila Polska, Starcom i Q&A Consulting. więcej

 
Kinga Nurska: z ACR na szefa marketingu Platige Image

Kinga Nurska objęła stanowisko dyrektora marketingu w studiu postprodukcyjnym Platige Image. Poprzednio pracowała m.in. w ACR, Ciszewski Financial Communications, NuOrder Group, Mahter Communications i Heurece. więcej

 
Futboliści amerykańscy reklamują Link4 (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa Link4 pokazująca drużynę futbolu amerykańskiego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Reaktor i Starcom. więcej

 
,,Tyle Powera, co w puszcze Tigera" w reklamie T-Water (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wody energetycznej T-Water wprowadzonej niedawno do sprzedaży przez Maspex Wadowice. Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Bakuś reklamowany z formułą zrównoważonego rozwoju (wideo)

Ruszyła właśnie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serków Bakuś (Bakoma) w wersji z formułą zrównoważonego rozwoju. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Macroscope OMD i BrandLab. więcej

 
,,Liczą się fakty, nie złudzenia!" w kampanii Comarchu

W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Comarch. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Liczą się fakty, nie złudzenia!” - przygotowały agencja SoInteractive i dom mediowy MEC. więcej

 
,,Nowe centrum nowe marki" w outdoorowej kampanii Nova Park

Na outdoorze ruszyła kampania wizerunkowa centrum handlowo-rozrywkowego NoVa Park zlokalizowanego w Gorzowie Wielkopolskim. więcej

 
Electrolux zatrudnia DDB Europe

Firma Electrolux zatrudniła agencję DDB Europe do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. więcej

 
Prasa  
 
"Rzeczpospolita" poniżej 90 tys. egz., sprzedaż spadła o 20 proc.

Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła “Rzeczpospolita”, której sprzedaż wyniosła poniżej 90 tys. egz. Sporo stracił też “Parkiet”, a najmniejszy spadek zanotował “Fakt”. więcej

 
Machina.pl bez redakcji. Piotr Metz odchodzi

Serwis internetowy Machina.pl nie będzie już prowadzony przez osobną redakcję, tylko wspólny newsroom wszystkich stron Platformy Mediowej Point Group. W związku z Machina.pl odchodzi jej dotychczasowy redaktor naczelny Piotr Metz. więcej

 
Sukces redaktorów naczelnych, Senackie komisje za pozostawieniem sprostowań

Trzy senackie komisje opowiedziały się podczas pierwszego czytania projektu noweli Prawa prasowego za pozostawieniem sprostowania, a nie odpowiedzi prasowej, jako jedynej formy reakcji na publikacje prasowe. Nie miałoby ono dotyczyć ocen, a jedynie faktów. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" cały czas najchętniej czytana

Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od września ub.r. do lutego br. była bez zmian “Gazeta Wyborcza”, która cały czas znajduje się przed “Faktem” - wynika z badania PBC General. Wszystkie gazety z rankingu zanotowały spadki poza “Parkietem” i “Pulsem Biznesu”. więcej

 
Bauer przedłużył czasowo umowę z Ruchem

Wydawnictwo Bauer i Phoenix Press przedłużyły dotychczasową umowę o współpracy z Ruch SA do 15 czerwca br. - poinformowała w komunikacie Grupa Bauer. więcej

 
Magazyn "Twoje Dziecko" tylko za 1 zł

W czwartek 10 maja br. w sprzedaży pojawi się czerwcowe wydanie miesięcznika “Twoje Dziecko” (Edipresse Polska). Ukaże się ono w promocyjnej cenie wynoszącej 1 zł. więcej

 
Internet  
 
Jak spędzamy czas online? (infografika)

Firma GO-Gulf.com przygotowała infografikę, z której możemy dowiedzieć sie m.in. jak internauci na świecie spędzają czas w sieci, jakie są ich najpopularniejsze aktywności online oraz najczęściej odwiedzane witryny internetowe. więcej

 
Facebook i jego prawie pół miliarda mobilnych użytkowników (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował ciekawą infografikę dotyczącą popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych. więcej

 
NK.pl wprowadza samoobsługowe reklamy EasyAd

W ofercie reklamowej NK.pl pojawiły się samoobsługowe formaty graficzno-tekstowe EasyAd. Serwis opracował je wspólnie z firmą NetSprint, a testował od początku br. więcej

 
Darmowy internet w komunikacji miejskiej od ING

Na ulicach 12 polskich miast pojawiły się autobusy komunikacji miejskiej, w których można bezpłatnie korzystać z internetu. W ten sposób ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „WIFI Express”. więcej

 
15 miliardów pobrań aplikacji z Google Play

Liczba aplikacji pobranych z prowadzonego przez Google sklepu Google Play (wcześniej Android Market) przekroczyła granicę 15 miliardów. więcej

 
Twitter z nową, szybszą stroną mobilną

Twitter zaktualizował swoją mobilną stronę internetową, wprowadzając do niej interfejs znany z webowej wersji serwisu. więcej

 
Sylwia Wysocka w Engine

Do zespołu agencji Engine dołączyła Sylwia Wysocka, która objęła stanowisko project managera. Zajmie się m.in. rozwojem obszaru obsługi kampanii internetowych dla kluczowych klientów agencji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Typowy polski kibic piłkarski - jaki jest?

Typowy polski kibic piłki nożnej to młody, towarzyski, dużo zarabiający mężczyzna w szaliku lub koszulce klubowej (albo reprezentacyjnej), pochodzący z małego lub średniego miasta - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini. więcej

 
Polacy krytycznie o politykach

65 proc. badanych przez TNS Polska ocenia, że większość polityków nie zna się na tym, o czym mówi; 79 proc. uznało, że większość nie słucha racji innych; 76 proc. uważa, że politykom nie można ufać; według 84 proc. - politycy nie myślą o przyszłości kraju, lecz o najbliższych wyborach. więcej

 
Public Relations  
 
Highlite PR wypromuje kosmetyki Clarena
 
GutPR z Artivia.pl
 
Barbara Madej w agencji 9.90 Public Relations
 
Medigo.pl z Media Metropolis
 
Technologie  
 
Orange wprowadza nową ofertę biznesową
 
Telewizor z dostępem do internetu w 100 mln domów
 
Canalys: Chiny największym rynkiem smartfonów
 
T-Mobile: nowa promocja dla przedsiębiorców z możliwością negocjacji warunków
 
Asbis wprowadzi na rynek własne smartfony pod marką Prestigio
 
O 7,5 proc. wzrosła wartość rynku programów zabezpieczających w 2011 r.
 
Gospodarka  
 
Składka na ZUS coraz wyższa, trzecia już w tym roku podwyżka
 
Sektor budowlany w Polsce może spaść o 6,8% w 2012 i 4,3% w 2013
 
W Polsce spada stopa bezrobocia rejestrowanego
 
TP chce sprzedać ponad 250 nieruchomości w Polsce
 
Coraz większa liczba upadłości polskich firm
 
Co robić, gdy dłużnik jest niewypłacalny
 
Getin Noble Bank może się już połączyć z Get Bankiem
 
BRE Bank ma lepszy zysk dzięki kontroli kosztów i wzrostowi przychodów
 
Grupa Lotos chce mieć 10% udziału w rynku detalicznym już w 2012-13
 
Xelion zmienił nazwę, chce mieć 4 mld zł aktywów pod zarządzaniem 2013 r.
 
Spadł zysk Grupy Lotos
 
Rafał Benecki głównym ekonomistą ING Banku Śląskiego
 
Jacek Olczak dyrektorem finansowym Philip Morris International
 
Ile szef może wiedzieć o pracowniku
 
LPP: 140,0 mln zł na dywidendę, 91,3 mln zł na kapitał zapasowy
 
Jak amortyzować samochód ciężarowy
 
Orco Germany skonwertuje do 84,5% swoich obligacji na akcje OPG
 
Mieszkaniowe rachunki powiernicze w PKO BP
 
Blackpartners tworzy nowy fundusz venture capital
 
Kultura/Rozrywka  
 
Szymon Hołownia poleca film "Nad życie". 'Powinni zobaczyć wszyscy'
 
Ben Affleck w filmie "Argo" (wideo)
 
Kylie Minogue: nigdy nie myślałam, że będę na scenie przez 25 lat
 
Ben Stiller i Vince Vaughn w komedii "Straż sąsiedzka" (wideo)
 
Anita Lipnicka i Voice Band: Zatańczmy jeszcze ten raz (wideo)
 
"Walking Dead 3" ma zwalić z nóg
 
Monica Bellucci szczęśliwa jako dojrzała mama
 
Arnold Schwarzenegger w thrillerze "Ten"
 
Beyoncé chce znowu urodzić
 
Blog  
 
KLAROWNY SYGNAŁ - Eli Barbur
 
Po co uczyć historii w drugiej dekadzie XXI wieku? - Zbigniew Brzeziński
 
Magistra vitae est - Wanda Konarzewska
 
Ko, ko, ko, ko ... - Bartosz Konopka
 
Autostrady przechodnie. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Vincent Lobry: Euro to najlepszy czas na rebranding TP na Orange

- Euro 2012 daje Orange niepowtarzalną okazję do promowania się - ocenia Vincent Lobry, wiceprezes TP SA ds. marketingu i strategii. Mówi też o powodach i zamierzonych efektach rebrandingu TP na Orange. więcej

 
Leszek Kozioł: ESKA to dziś projekt multimedialny
 
Jacek Szmidt: Zawodowstwo nie ma płci
 
Kwestionariusz  
 
Przemysław Pluta: Nie chciałbym pracować dla producentów papierosów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Przemysław Pluta, regional manager PayPala na Europę Środkową i Wschodnią, współwłaściciel agencji CluePR. więcej

 
Jarosław Antychowicz: Moja praca to... sposób na zarabianie pieniędzy połączony z adrenaliną
 
Krystyna Mazurówna: w Polsce zmieniłabym rząd, ustawy, prawa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Junior Art Director
 
specjalista ds. reklamy internetowej
 
Account Manager
 
Account Manager / Senior Account Manager
 
PR Manager
 
Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations
 
Redaktor / Wydawca Serwisów Video
 
Dyrektor Zarządzający
 
Kierownik Biura Zarządzania Projektami
 
Asystentka / asystent biura zarządu
 
PROJEKTANT UBIORU
 
Manager/ Senior Manager
 
montażysta / grafik
 
Dyrektor Działu PR
 
Media Planner / Buyer
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl