Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 10 Maja 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"

W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników. więcej

 
Marketing szeptany - zły jak ,,czarny PR"?

Marketing szeptany ma różne oblicza. Dla jednych jest typowym sposobem komunikacji, przez innych często oceniany negatywnie, na równi z „czarnym PR-em”. Eksperci o marketingu szeptanym dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Raport z Facebooka: Serce i Rozum z milionem fanów, niedługo też Kwejk

Pod koniec kwietnia Serce i Rozum przekroczyły na Facebooku liczbę miliona fanów, a niebawem ten poziom osiągnie Kwejk. Które fanpage’e są najpopularniejsze w poszczególnych branżach? więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sekretarz Redakcji

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz segmentu People

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. reklamy internetowej

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Manager

Times Square Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Związek Firm Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Wydawca Serwisów Video

OS3 Group poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tylko Polsat News i TVN CNBC w górę, TV Biznes poniżej tysiąca

Tylko kanały Polsat News i TVN CNBC zanotowały wzrosty oglądalności wśród kanałów informacyjnych i biznesowych w kwietniu br. Reszta stacji straciła, a największy spadek zanotowała TV Biznes, której średnia widownia spadła już poniżej tysiąca osób. więcej

 
Tylko trzy dzienniki regionalne zyskały, "Dziennik Polski" o 19 proc. w dół

Tylko trzy z 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyły marzec br. ze wzrostami sprzedaży, a najwięcej z nich zyskały “Nowiny”. Największy spadek zanotował natomiast “Dziennik Polski”, którego sprzedaż zmalała niemal o 19 proc. więcej

 
Publio.pl - sklep z e-bookami i audiobookami od Agory

Agora wchodzi w segment sprzedaży elektronicznych książek. Wczoraj wystartował serwis Publio.pl - internetowa księgarnia z e-bookami i aduiobookami. Latem w serwisie ma się pojawić też elektroniczna prasa. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Kiosk" i ,,Siły natury" - kultowe reklamy Frugo wracają do telewizji (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki Frugo od czasu powrotu tego napoju do sprzedaży. W akcji wykorzystywane są słynne spoty sprzed kilkunastu lat. więcej

"Rzeczpospolita" poniżej 90 tys. egz., sprzedaż spadła o 20 proc.

Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła “Rzeczpospolita”, której sprzedaż wyniosła poniżej 90 tys. egz. Sporo stracił też “Parkiet”, a najmniejszy spadek zanotował “Fakt”. więcej

"Gazeta Wyborcza" notuje najniższą sprzedaż w historii (dane za 18 lat)
Kwiecień 2012: TVN liderem, TVP1 najbardziej w dół
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tylko Polsat News i TVN CNBC w górę, TV Biznes poniżej tysiąca

Tylko kanały Polsat News i TVN CNBC zanotowały wzrosty oglądalności wśród kanałów informacyjnych i biznesowych w kwietniu br. Reszta stacji straciła, a największy spadek zanotowała TV Biznes, której średnia widownia spadła już poniżej tysiąca osób. więcej

 
Kanały dziecięce: teleTOON+ w górę, Boomerang w dół

Liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych w kwietniu br. mimo spadku pozostał Disney Channel. Największy wzrost zanotował teleTOON+, zaś na przeciwnym biegunie znalazł się Boomerang. więcej

 
Nowa struktura i nowe osoby w biurze reklamy TVP

Po trzech miesiącach pracy nowy szef biura reklamy Telewizji Polskiej Marcin Gudowicz zdecydował o zmianie w strukturze i strategii jednostki. Do zespołu dołączył Marcin Tomczyk, w planach są kolejne wzmocnienia personalne. więcej

 
MOOD także na dekoderach Cyfry+, na razie za darmo

Od 9 maja br. muzyczny serwis na życzenie MOOD dostępny jest dla abonentów Cyfry+ poprzez dekodery PACE PVR HD. więcej

 
Krystyna Czubówna w BBC Knowledge

Krystyna Czubówna będzie lektorem w powtórkowych emisjach programu “Planet Ziemia Live” nadawanego na antenie BBC Knowledge. więcej

 
Pele, Maradona i Zidane w stacji TVR

Poświęcony głównie rolnictwu kanał TVR w drugiej połowie maja br. wprowadzi na antenę cykl biograficznych dokumentów o największych piłkarzach świata. więcej

 
 
Radio  
 
"Business Class" - rozmowy z ludźmi biznesu w RMF Classic

W sobotę 12 maja br. na antenie radia RMF Classic rusza cykl rozmów pod hasłem „Business Class”, w którym znani polscy biznesmeni, ekonomiści i managerowie będą opowiadać o swoich pozazawodowych pasjach. więcej

 
Radio Gdańsk rozdaje 2012 kubków na 2012 rok

Radio Gdańsk przygotowało limitowaną edycję 2012 kubków na 2012 rok, które trafią w ręce słuchaczy i znanych osób. więcej

 
Ewa Wanat

Z Ewą Wanat, byłą szefową TOK FM, rozmawiamy o przyczynach jej odejścia z rozgłośni, planach na przyszłość, kondycji TOK FM oraz o polskim rynku radiowym. więcej

 
Reklama  
 
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"

W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników. więcej

 
Marketing szeptany - zły jak ,,czarny PR"?

Marketing szeptany ma różne oblicza. Dla jednych jest typowym sposobem komunikacji, przez innych często oceniany negatywnie, na równi z „czarnym PR-em”. Eksperci o marketingu szeptanym dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Kiosk" i ,,Siły natury" - kultowe reklamy Frugo wracają do telewizji (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki Frugo od czasu powrotu tego napoju do sprzedaży. W akcji wykorzystywane są słynne spoty sprzed kilkunastu lat. więcej

 
Aviva reklamuje ubezpieczenie za 4 zł dziennie (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania Avivy reklamująca ubezpieczenie życia i zdrowia rodziny z dzienną składką wynoszącą 4 zł. Akcję przygotowały agencja Opus B, studio Mojo Film i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
,,Własna firma to nie bajka" - Orange reklamuje ofertę biznesową (wideo)

Pod hasłem „Własna firma to nie bajka” rusza kampania reklamowa nowej oferty biznesowej Orange Polska. W ramach akcji - przygotowanej przez Euro RSCG i MEC - operator będzie też promował swoich lojalnych klientów firmowych. więcej

 
Nowa struktura i nowe osoby w biurze reklamy TVP

Po trzech miesiącach pracy nowy szef biura reklamy Telewizji Polskiej Marcin Gudowicz zdecydował o zmianie w strukturze i strategii jednostki. Do zespołu dołączył Marcin Tomczyk, w planach są kolejne wzmocnienia personalne. więcej

 
Modelka w internetowej ubojni drobiu uprzedmiotawia kobiety

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że grafika ze skąpo ubraną modelką promująca w internecie ubojnię drobiu jest obraźliwa i dyskryminuje kobiety, będąc wyrazem ich przedmiotowego traktowania. więcej

 
Artur Żmijewski reklamuje SKOK Ubezpieczenia z nowym logo (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze rusza kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczeń oferowanych przez TUW SKOK i TU SKOK Życie. W akcji, której twarzą jest Artur Żmijewski, prezentowane jest nowe logo tej usługi. więcej

 
,,Jestem Nikon" w reklamach CoolPix S3300 i S6300 (wideo)

Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatów fotograficznych CoolPix S3300 i CoolPix S6300. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencja Jung von Matt/Spree i dom mediowy Maxus. więcej

 
Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum. więcej

 
Getin Bank reklamuje wyprzedaż kredytów (wideo)

Getin Bank rozpoczął letnią promocję kredytów gotówkowych. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bardzo, Opus, MediaVest i Rc2. więcej

 
Białowieski Zdrój - nowa woda od Hoop Polska

Hoop Polska wprowadza na rynek nową wodę o nazwie Białowieski Zdrój. więcej

 
Bartosz Dudek i Rafał Kostecki w Tribal DDB

Bartosz Dudek i Rafał Kostecki dołączyli do agencji Tribal DDB. Dudek pracował wcześniej w Harder&Harder, GoldenSubmarine i FireFly Interactive, a Kostecki m.in. w TVP i Leo Burnett. więcej

 
Joanna Ulanowska-Tabała dyrektorem marketingu w Avon Cosmetics Polska

Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu, Polska i kraje nordyckie w Avon Cosmetics Polska. Odpowiada jednocześnie za Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię  i Finlandię. więcej

 
Frank Boulben szefem marketingu RIM

Frank Boulben będzie nowym szefem marketingu w Research In Motion (RIM). Firma ma też nowego dyrektora ds. operacyjnych. więcej

 
Performics będzie reklamował gadżety Euro 2012

W najbliższym czasie ruszy internetowa kampania reklamująca oficjalne produkty licencyjne Euro 2012 oferowane w imieniu UEFA przez Warner Bros Consumer Products. Za realizację akcji odpowiada Performics, dział ZenithOptimedia Group. więcej

 
KFC rozdaje szklanki Pepsi z gwiazdami footballu

W restauracjach sieci KFC ruszyła promocja, w której do zdobycia są szklanki Pepsi z wizerunkiem znanych piłkarzy, m.in. Wojciecha Szczęsnego i Lionela Messiego. więcej

 
LOT przewiezie polskich sportowców na igrzyska Londyn 2012

Polskie Linie Lotnicze LOT przedłużyły współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim, w ramach której będą oficjalnym przewoźnikiem polskich sportowców podczas letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012. więcej

 
HTC szuka agencji do social media

HTC szuka agencji do obsługi globalnych działań promujących firmę w mediach społecznościowych. więcej

 
Prasa  
 
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"

W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników. więcej

 
Tylko trzy dzienniki regionalne zyskały, "Dziennik Polski" o 19 proc. w dół

Tylko trzy z 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyły marzec br. ze wzrostami sprzedaży, a najwięcej z nich zyskały “Nowiny”. Największy spadek zanotował natomiast “Dziennik Polski”, którego sprzedaż zmalała niemal o 19 proc. więcej

 
Publio.pl - sklep z e-bookami i audiobookami od Agory

Agora wchodzi w segment sprzedaży elektronicznych książek. Wczoraj wystartował serwis Publio.pl - internetowa księgarnia z e-bookami i aduiobookami. Latem w serwisie ma się pojawić też elektroniczna prasa. więcej

 
Rynek prasowy w Polsce - w I kw. 2012 wszystkie gazety straciły czytelników

Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w I kwartale br. spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła “Rzeczpospolita”, a najmniejszy spadek zanotował “Fakt”. więcej

 
Wydawca "Wprost" tworzy think tank

Należąca do PMPG spółka AWR "Wprost", która jest wydawcą tygodnika “Wprost”, utworzyła fundację Europejskie Centrum Innowacyjnej Myśli Publicznej. więcej

 
INMA Awards: ,,Metro" z nagrodą, ,,Gazeta Wyborcza" z wyróżnieniami

Przeprowadzona przez dziennik „Metro” (Agora) akcja „Dzień bez twarzy” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie INMA Awards. Natomiast dwa wyróżnienia przyznano projektom „Gazety Wyborczej”. więcej

 
,,Męskie wywiady" ,,Playboya" także w internecie. 'Ogromne zainteresowanie"

„Męskie wywiady”, wydanie specjalne „Playboya”, można teraz kupić również w internetowym sklepie wydawnictwa Marquard Media Polska. Firma uzasadnia to ogromnym zainteresowaniem, którym cieszy się publikacja. więcej

 
Internet  
 
Raport z Facebooka: Serce i Rozum z milionem fanów, niedługo też Kwejk

Pod koniec kwietnia Serce i Rozum przekroczyły na Facebooku liczbę miliona fanów, a niebawem ten poziom osiągnie Kwejk. Które fanpage’e są najpopularniejsze w poszczególnych branżach? więcej

 
Publio.pl - sklep z e-bookami i audiobookami od Agory

Agora wchodzi w segment sprzedaży elektronicznych książek. Wczoraj wystartował serwis Publio.pl - internetowa księgarnia z e-bookami i aduiobookami. Latem w serwisie ma się pojawić też elektroniczna prasa. więcej

 
Google: interaktywne powiadomienia Google+ w Gmailu

Google wprowadza interaktywne powiadomienia z Google+ przychodzące na pocztę Gmail. więcej

 
AOL: zysk w górę, przychód w dół

Firma AOL zaprezentowała swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
mBank najczęściej kojarzony z internetową bankowością, jego klienci najbardziej zadowoleni

Banki najczęściej kojarzone z bankowością internetową to mBank (60%) i PKO BP (59%). Klienci mBanku to także najbardziej zadowoleni posiadacze konta internetowego - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
76 proc. internautów ma konto osobiste, PKO BP najpopularniejszy

Najpopularniejszym produktem finansowym wśród internautów pozostaje konto osobiste - wynika z badania zrealizowanego przez Gemius we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych. więcej

 
Public Relations  
 
Dospel z GutPR
 
Guardian Częstochowa postawił na FlyPR
 
Anna Rezner w 3D Nolabel i New Amsterdam
 
Technologie  
 
,,Własna firma to nie bajka" - Orange reklamuje ofertę biznesową (wideo)
 
Tracer Ovo 1.2 - tablet za 399 zł w sklepach Carrefour
 
Na rynku tabletów Europa w tyle, liderem Ameryka Północna
 
PKO BP stawia na bankowość mobilną (wideo)
 
Play: bonusy za doładowania online
 
Telewizory Samsunga z certyfikatem Cyfry+ i n - telewizja satelitarna bez dekodera (wideo)
 
Play: zestaw "Internet na Rok" z modemem Huawei
 
Eagle Eye - klawiatura i mysz zamiast gamepada do gier na konsole Xbox 360 i PS3
 
Dwurdzeniowe procesory w prawie co piątym smartfonie
 
Gospodarka  
 
RPP podniosła stopy proc., będzie rozważać kolejne podwyżki
 
Plan finansowy państwa na lata 2012-2015 został aktualizowany
 
Udany kwiecień PLL LOT, wskaźnik obłożenia miejsc wzrósł do 76%
 
Najlepsze lokaty bankowe
 
Wartość transakcji nieruchomościowych ma być stabilna w 2012 r.
 
Zwolnienia w BNP Paribas Bank Polska. Pracę straci do 410 pracowników
 
Coraz większe raty kredytów hipotecznych
 
Polska jednym z nielicznych krajów podnoszących stopy
 
MinFin: 2,9% wzrostu PKB w 2013 r. w założeniach do budżetu
 
Bank BGŻ: wyższy zysk dzięki szybszemu wzrostowi przychodów od kosztów
 
Wyższe odsetki za długi u fiskusa
 
Rodzeństwo nieodpłatnie zniesie współwłasność bez płacenia podatku
 
Sygnity z Dell, liczy na dodatkowe 50 mln zł
 
ING Bank Śląski spodziewa się gorszych wyników
 
Petrolinvest: 50 mln USD kredytu z EBOR-u na kontrakt OTG
 
Sygnity: pozostałe kwartały 2012 r. zakończymy na plusie
 
Nerwobóle - jak sobie z tym radzić
 
Kultura/Rozrywka  
 
Myslovitz gwiazdą Seven Festival
 
Nicolas Cage mordercą w "Wild Side"
 
Cameron Diaz zamiast Angeliny Jolie w "The Counselor"
 
Nicole Kidman zagra w "The Family Fang"
 
Nelly Furtado: "Big Hoops (Bigger The Better)" (wideo)
 
Cole Hauser z Bruce'em Willisem w "A Good Day To Die Hard"
 
"Kick-Ass" doczeka się drugiej części
 
Ozzy Osbourne: Speak of the Devil
 
No Doubt pracują w studio nad nową płytą (wideo)
 
Sean Bean w "Devil's Peak" ściga mordercę w RPA
 
Blog  
 
TULEJKA POD POMNIKIEM - Eli Barbur
 
Po co uczyć historii w drugiej dekadzie XXI wieku? - Zbigniew Brzeziński
 
Magistra vitae est - Wanda Konarzewska
 
Ko, ko, ko, ko ... - Bartosz Konopka
 
Autostrady przechodnie. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Ewa Wanat

Z Ewą Wanat, byłą szefową TOK FM, rozmawiamy o przyczynach jej odejścia z rozgłośni, planach na przyszłość, kondycji TOK FM oraz o polskim rynku radiowym. więcej

 
Vincent Lobry: Euro to najlepszy czas na rebranding TP na Orange
 
Leszek Kozioł: ESKA to dziś projekt multimedialny
 
Kwestionariusz  
 
Przemysław Pluta: Nie chciałbym pracować dla producentów papierosów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Przemysław Pluta, regional manager PayPala na Europę Środkową i Wschodnią, współwłaściciel agencji CluePR. więcej

 
Jarosław Antychowicz: Moja praca to... sposób na zarabianie pieniędzy połączony z adrenaliną
 
Krystyna Mazurówna: w Polsce zmieniłabym rząd, ustawy, prawa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Sekretarz Redakcji
 
Dziennikarz segmentu People
 
Junior Art Director
 
specjalista ds. reklamy internetowej
 
Account Manager
 
Account Manager / Senior Account Manager
 
PR Manager
 
Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations
 
Redaktor / Wydawca Serwisów Video
 
Dyrektor Zarządzający
 
Kierownik Biura Zarządzania Projektami
 
Asystentka / asystent biura zarządu
 
PROJEKTANT UBIORU
 
Manager/ Senior Manager
 
montażysta / grafik
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl