Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 28 Maja 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grupa o2 szykuje serwis wideo, ale nie o2.tv

Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia serwisu z autorskimi treściami wideo. - Nie ma takiej telewizji w polskiej sieci - przekonuje Michał Brański z zarządu firmy. więcej

 
,,Hotel 52" stracił widzów, ale będzie kolejna seria

Piąta seria serialu obyczajowego “Hotel 52” miała mniej widzów niż nadawana rok temu trzecia odsłona. Podczas nadawania produkcji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i z reklam zarobił 19 mln zł. Jesienią stacja nada kolejny sezon. więcej

 
Mark Zuckerberg zaoszczędził 111 mln USD sprzedając akcje Facebooka przed spadkiem

W dniu giełdowego debiutu Facebooka Mark Zuckerberg sprzedał część swoich akcji, dzięki czemu udało mu się zaoszczędzić ponad 100 milionów dolarów. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Net Publishing poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Grayling Poland poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive / Account Manager

Media Concept poszukuje osoby na stanowisko
Junior Media Planer

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
project manager

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
New Business Representative

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager nowego tytułu wydawniczego

Cosmopolitan poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Artystyczny

UNIVERSUM 3D poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza": sprzedaż waha się od 174 tys. egz. do 370 tys. egz.

Największą sprzedaż ogółem spośród marcowych wydań „Gazety Wyborczej” (Agora), osiągnął numer z 2 marca br., który sprzedał się w liczbie 369 659 egz. Najsłabszy wynik sprzedażowy w tamtym miesiącu był ponad dwa razy niższy. więcej

 
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół

W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej. więcej

 
,,Kalkulator polityczny" w Polsat News, prowadzi Wojciech Maziarski

Były redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Wojciech Maziarski poprowadzi autorski program „Kalkulator polityczny” w kanale Polsat News. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Telewizja hybrydowa od TVP coraz bliżej

TVP rozpoczęła testy telewizji hybrydowej w standardzie HbbTV w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Usługa ma być dostępna dla widzów tuż przed Euro 2012. więcej

Ruszył remont studia TVN24, powstanie olbrzymi telebim

Rozpoczął się zapowiadany od kilku miesięcy remont newsroomu TVN24 i „Faktów” TVN. Studio w nowej odsłonie ma zadebiutować we wrześniu br. Znajdzie się w nim ogromny telebim - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Przekrój" i "Wprost" sporo straciły, "Newsweek" do góry
Kłopoty finansowe TVP. Pensje nawet po 35 tysięcy złotych
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Hotel 52" stracił widzów, ale będzie kolejna seria

Piąta seria serialu obyczajowego “Hotel 52” miała mniej widzów niż nadawana rok temu trzecia odsłona. Podczas nadawania produkcji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i z reklam zarobił 19 mln zł. Jesienią stacja nada kolejny sezon. więcej

 
,,Kalkulator polityczny" w Polsat News, prowadzi Wojciech Maziarski

Były redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Wojciech Maziarski poprowadzi autorski program „Kalkulator polityczny” w kanale Polsat News. więcej

 
TVP1 HD i TVP2 HD także w UPC i Aster

Sieć UPC Polska 1 czerwca br. dołączy do oferty kanały TVP1 HD i TVP2 HD, które w wysokiej rozdzielczości pokazywać będą Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie. więcej

 
TVP i BBC planują kolejne wspólne produkcje

Telewizja Polska i BBC Worldwide podpisały w piątek porozumienie o kontynuacji współpracy przy kolejnych produkcjach, które będą emitowane przez obu nadawców. Pierwsza wspólną produkcją obu telewizji jest kręcony od kwietnia serial „Szpiedzy w Warszawie”. więcej

 
Koniec "Szpilek na Giewoncie", bez Magdy Schejbal najniższa oglądalność w historii

Czwarty sezon serialu “Szpilki na Giewoncie” bez Magdy Schejbal miał najmniej widzów spośród wszystkich jego wcześniejszych serii i w dodatku stracił pozycję lidera na rynku. Najprawdopodobniej serial nie będzie już kontynuowany. więcej

 
Jula artystą trendy Sopot TOPtrendy 2012

Jula została zwycięzcą koncertu trendy 10. Sopot TOPtrendy Festiwal, który odbył się w Ergo Arenie. więcej

 
Porażka o. Tadeusza Rydzyka, sąd oddalił skargę TV Trwam

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił w piątek skargę fundacji o. Tadeusza Rydzyka Lux Veritatis na odmowną decyzję KRRiT dotyczącą miejsca na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla TV Trwam. Fundacja zapowiada skargę kasacyjną do NSA. więcej

 
Roland Garros 2012: trójwymiarowe transmisje Eurosportu na żywo na Canal+ 3D

Eurosport będzie transmitował wielkoszlemowy turniej tenisowy French Open na żywo w 3D. Wyłącznymi partnerami projektu w Polsce są Canal+ Cyfrowy oraz Panasonic, dzięki czemu trójwymiarowe relacje będzie można obejrzeć na kanale Canal+ 3D i w kilkudziesięciu sklepach. więcej

 
 
Radio  
 
Bojkot PiS programów z udziałem Stefana Niesiołowskiego i Janusza Palikota

Przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości nie będą uczestniczyć w programach radiowych i telewizyjnych z udziałem Janusza Palikota i Stefana Niesiołowskiego (PO). Taką uchwałę podjął komitet polityczny PiS. więcej

 
Hanna Bogoryja-Zakrzewska Radiową Reportażystą Roku

Hanna Bogoryja-Zakrzewska ze Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia została Radiowym Reportażystą Roku. Statuetkę Złotego Melchiora otrzymała w sobotę wieczorem w Białymstoku podczas gali Reportażystów Polskich "Melchiory" 2012. więcej

 
Reklama  
 
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół

W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej. więcej

 
Sąd: reklamy Link4 z agentami nieobyczajne, ale nie wprowadzały w błąd

Sąd Najwyższy uznał, że reklamy Link4 sprzed 4 lat pokazujące agentów ubezpieczeniowych nie wprowadzały klientów w błąd. Sąd zaznaczył jednak, że spoty naruszyły dobre obyczaje. więcej

 
,,Przyrodnicze" spoty z Krystyną Czubówną reklamują Nivea For Men (wideo)

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa antyperspirantów Nivea For Men. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały firmy Opcom, Diamonds Factory i MEC. więcej

 
Motoryzacja 11 proc. więcej na reklamę. Fiat na czele, Citroen, Peugeot i Renault w dół

W I kwartale br. firmy z branży motoryzacyjnej cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) wydały w Polsce 284 mln zł. Oznacza to wzrost o 11,5 proc. w skali roku. więcej

 
Kucharze reklamują sosy sałatkowe i Fix Chrupery Knorr (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca sosy sałatkowe i Fix Chrupery marki Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy PHD Media Direction. więcej

 
,,Słucham", ,,Tak" i ,,Oczywiście" w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i oddziałach Invest-Banku ruszyła kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały firmy Schulz brand friendly i Alvernia Studios. więcej

 
Śnieżka z nową identyfikacją

Farby Śnieżka mają nowe logo i są dostępne w zmodyfikowanych opakowaniach. Zmiana identyfikacji wizualnej ma podkreślać nowoczesność i wysoką jakość tej marki. więcej

 
Ograniczenia reklamowe w mieście w związku z Euro 2012

Firmy konkurujące ze sponsorami mistrzostw Euro 2012 mają ograniczone możliwości reklamowania się na miejskich terenach i obiektach w okolicy Stadionu Narodowego, strefy kibica i ważnych trasach przejazdów. Wynika to z umowy między miastem a UEFA. więcej

 
Grupy Euro 2012 na puszkach Coca-Coli

Coca-Cola, oficjalny sponsor Euro 2012, wprowadziła na rynek serię czterech limitowanych puszek, z których każda przedstawia wizualizację jednej z czterech grup na mistrzostwa. więcej

 
Pomidorowi piłkarze promują ketchupy Kotlin

Trwa promocja ketchupów Kotlin (Agros-Nova) związana z piłką nożną i Euro 2012. Akcję przygotowała agencja V&P. więcej

 
"We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS

W telewizji i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPS prowadzonej pod hasłem "We love logistics". więcej

 
Centrum Zaopatrzenia Bohaterów - internetowy sklep Leroy Merlin pod nową nazwą

Na outdoorze, w internecie, i prasie ruszyła kampania promująca internetowy sklep sieci marketów budowlanych Leroy Merlin, który ma nową nazwę - Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Akcję przygotowała agencja Good. więcej

 
"To naturalne" w kampanii podłóg Barlinek

Ruszyła kampania wizerunkowa firmy Barlinek produkującej naturalne podłogi drewniane. Akcję prowadzoną pod hasłem "To naturalne" przygotowała agencja K2. więcej

 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza": sprzedaż waha się od 174 tys. egz. do 370 tys. egz.

Największą sprzedaż ogółem spośród marcowych wydań „Gazety Wyborczej” (Agora), osiągnął numer z 2 marca br., który sprzedał się w liczbie 369 659 egz. Najsłabszy wynik sprzedażowy w tamtym miesiącu był ponad dwa razy niższy. więcej

 
Gazety 12 proc. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,Metro" i DGP najbardziej w dół

W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej. „Fakt”, „Metro” i „Dziennik Gazeta Prawna” zarobiły po ponad 20 proc. mniej, za to „Przegląd Sportowy” - aż 70 proc. więcej. więcej

 
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem "Tele Tydzień"

Marzec nie przyniósł specjalnych zmian w tendencjach notowanych wśród tygodników telewizyjnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki poza „Teleprogramami”, a najwięcej stracił „Super TV”. Nie zagrożoną pozycję lidera zajmuje „Tele Tydzień”. więcej

 
Pisma młodzieżowe: ,,13 Magazyn Nastolatki" w dół, zyskało ,,Bravo Girl"

Trzy z pięciu magazynów młodzieżowych, które ukazały się w lutym br., zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej wśród nich stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Najwięcej zyskało natomiast „Bravo Girl!”, a liderem pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Elżbieta Hołubka szefem reklamy w Grupie Zwierciadło

Elżbieta Hołubka, była szefowa biura reklamy G+J Polska, została od dzisiaj dyrektorem reklamy Grupy Zwierciadło. Będzie jej podlegać zespół reklamy magazynów, portalu i spółki Novimedia. więcej

 
,,Piłka i kropka" - specjalne wydanie ,,Kropki TV" na Euro

W poniedziałek 28 maja br. w sieci sklepów Biedronka pojawi się specjalne wydanie tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P) poświęcone zbliżającym się Mistrzostwom Europy w piłce nożnej. więcej

 
"Polityka" o stalinizmie w Polsce

W środę 30 maja br. w sprzedaży pojawi się kolejne wydanie specjalne „Polityki” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) z cyklu “Pomocnik Historyczny”. Publikacja zatytułowana będzie „Stalinizm po polsku”. więcej

 
"Dzieci sztormu" - nowa saga "Faktu" za 1 grosz

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska wydaje nową sagę książkową pod marką “Faktu”. Pierwszy tom “Dzieci sztormu” został dołączony do poniedziałkowego wydania gazety. więcej

 
Tomasz Lis w reklamie ,,Newsweeka" (wideo)

Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową tygodnika „Newsweek Polska”. W reklamach zapowiadane są najciekawsze tematy z kolejnych numerów pisma. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio i internet. więcej

 
"Polityka" na iPada z wydaniami specjalnymi

Tygodnik “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) wprowadził do swojej aplikacji na tablet iPad możliwość kupowania wybranych wydań specjalnych. Narzędzie zostało także zintegrowane z aplikacją Newsstand. więcej

 
Internet  
 
Grupa o2 szykuje serwis wideo, ale nie o2.tv

Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia serwisu z autorskimi treściami wideo. - Nie ma takiej telewizji w polskiej sieci - przekonuje Michał Brański z zarządu firmy. więcej

 
Mark Zuckerberg zaoszczędził 111 mln USD sprzedając akcje Facebooka przed spadkiem

W dniu giełdowego debiutu Facebooka Mark Zuckerberg sprzedał część swoich akcji, dzięki czemu udało mu się zaoszczędzić ponad 100 milionów dolarów. więcej

 
"Project Glass" - pierwsze wideo wykonane przez okulary Google (wideo)

Google zaprezentowało pierwszy materiał wideo zarejestrowany za pomocą okularów "Project Glass". więcej

 
10 największych państw na Facebooku. Które rośnie najszybciej?

461 milionów, czyli ponad połowa aktywnych użytkowników miesięcznie Facebooka pochodzi tylko z 10 państw. więcej

 
Google+ vs. Twitter - gdzie marki rosną szybciej?

Serwis Socialbakers wziął pod lupę 15 najpopularniejszych marek w serwisach Google+ i Twitter, sprawdzając w którym z nich notują one szybszy wzrost. więcej

 
Morgan Stanley wypłaci odszkodowania inwestorom Facebooka

Bank inwestycyjny Morgan Stanley, jeden z trzech głównych gwarantów emisji podczas giełdowego debiutu Facebooka, wypłaci odszkodowania inwestorom, którzy przepłacili za akcje społecznościowego portalu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
58 proc. Polaków śledziło w mediach kwietniowe pikiety

Marsze i manifestacje organizowane w kwietniu w związku z katastrofą smoleńską i telewizją Trwam oglądała w telewizji ponad połowa społeczeństwa (58 proc.) - wynika z sondażu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Carrefour Polska z MSL Warsaw
 
Technologie  
 
LG wprowadza do sprzedaży 55-calowy telewizor LG OLED
 
Operatorzy komórkowi przygotowani na Euro 2012
 
Google: nowa aplikacja Google Search na iPhone'a
 
Cinema 3D Smart TV i 3D UD - nowe modele telewizorów od LG
 
Yeti App - aplikacja na iPada od Skody (wideo)
 
Gospodarka  
 
Zapowiada się dalszy spadek cen paliw na stacjach
 
W kwietniu stopa bezrobocia spadła do 12,9%
 
Łatwiej nam kupić mieszkanie niż Francuzom czy Brytyjczykom
 
Barbara Kudrycka: miliony złotych dla uczelni na wdrożenie nowych programów studiów
 
Będzie podatek od transakcji finansowych? Jest zielone światło
 
Banki: Nie dla zniesienia tajemnicy bankowej (wideo)
 
Szansa na jeden system opłat na autostradach
 
Rośnie liczba osób zmieniających sprzedawcę prąd
 
Orco: 160-180 mln euro przychodów w 2012 r., czas na sprzedaż Sky Office
 
Maciej Owczarek: Enea stawia na farmy wiatrowe
 
Kwota wolna od podatku nie zmieniła się od 9 lat, a ceny wzrosły o 30%
 
Mex Polska stawia rozwój sieci, nie wyklucza przejęć
 
Zoltán Novák prezesem zarządu Kraft Foods Polska
 
Point Group bez dywidendy z zysku za 2011 r.
 
Jak ustalić wartość początkową kupionego prywatnie komputera
 
Dariusz Krawczyk prezesem Ciechu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jula artystą trendy Sopot TOPtrendy 2012
 
"Timebomb" - nowy hit Kylie Minogue (wideo)
 
Jennifer Lopez: "Goin' In" z Flo Ridą (wideo)
 
Iza Lach, Jessie Ware, Mela Koteluk i Napszykłat na Heineken Open'er
 
Robert Pattinson w filmie o zespole rockowym The Band
 
James Righton i Keira Knightley na ślubnym kobiercu
 
3 lipca 2012 roku nowy album 50 Centa
 
Eric Stonestreet w komedii "Identity Thief"
 
Eminem rusza z nową płytą
 
Blog  
 
Jak udawać Greka? - Wanda Konarzewska
 
OSTRZEŻENIA PRZED OLIMPEM - Eli Barbur
 
Przyszłość Europy rozgrywa się w Grecji - Jerzy Szygiel
 
Internet odporny na kryzys - Katarzyna Żydek
 
Olaboga! Nie wierzą w Fejsboga - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Jakub Kamiński: Sytuacja na polskim rynku reklamowym jest kiepska

- Agencje reklamowe dały się sprowadzić klientom do roli podwykonawców, nie są już ich partnerami - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Kamiński, współzałożyciel agencji Brain. więcej

 
Ewa Wanat
 
Vincent Lobry: Euro to najlepszy czas na rebranding TP na Orange
 
Kwestionariusz  
 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Michał Wiśniewski, new business manager agencji Mint Media. więcej

 
Paweł Jakubowski: Moja praca to... myślenie o i rozmowa z ludźmi
 
Przemysław Pluta: Nie chciałbym pracować dla producentów papierosów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Interactive Account Manager
 
Dziennikarz
 
Product Manager
 
Account Executive
 
Redaktorka
 
Senior Account Executive / Account Manager
 
Redaktor
 
Junior Media Planer
 
PR Manager
 
project manager
 
New Business Representative
 
Brand Manager nowego tytułu wydawniczego
 
Dyrektor Artystyczny
 
Dziennikarz
 
Montażysta - projekt o2tv
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl