Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 3 Czerwca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują

- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink. więcej

 
ING: Edyta Górniak tylko w piłkarskiej reklamie

Edyta Górniak została zaangażowana przez ING Bank Śląski tylko do ruszającej właśnie kampanii reklamowej. Bank odnosi się w niej do piłki nożnej, chociaż z naszą reprezentacją i Euro 2012 nie ma nic wspólnego. więcej

 
Okolice Superstacji jak dziki zachód? Dziennikarze się boją, apel do policji

- Czujemy się jak byśmy żyli na dzikim zachodzie - mówi dziennikarz Superstacji. W ciągu ostatnich miesięcy doszło bowiem do dwóch pobić pracowników kanału w okolicach jego siedziby. Apel do policji w tej sprawie wystosowało już Centrum Monitoringu Wolności Pracy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Social Media

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

AHA Polska poszukuje osoby na stanowisko
account executive / account manager

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

FORMACJA TV poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca / Realizator

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Polska Agencja Prasowa poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
New Business Representative

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager nowego tytułu wydawniczego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Maj 2012: TVN liderem, TVP1 spadła na trzecie miejsce

Najchętniej oglądaną stacją w maju br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Wszystkie kanały z czołówki jednak zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły kanały TVP. więcej

 
,,Fakty" liderem w maju 2012. Zyskały tylko "Wydarzenia" i ,,Panorama"

Liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w maju br. zostały “Fakty”, które wyprzedziły “Wiadomości”. Oba dzienniki jednak straciły, zyskały za to “Wydarzenia” i “Panorama”. więcej

 
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół

W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Interaktywni o nowym tvn24.pl: krok do przodu i NaTemat.pl

Specjaliści z agencji interaktywnych pytani przez Wirtualnemedia.pl pozytywnie oceniają nową wersję tvn24.pl. Przy czym wytykają też serwisowi usterki oraz zauważają podobieństwo do NaTemat.pl. więcej

Mike Tyson śpiewająco reklamuje Black (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Akcję pod hasłem „Tak działa Black!” przygotowały firmy Testardo Gram, Testardo Gram, Papaya Films i Mindshare. więcej

TVP: Szulim nie jest zawieszona, decyzja ws. marihuany za tydzień
Od 8 czerwca Euro 2012. Plan transmisji w TVP, wykaz komentatorów i ekspertów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Okolice Superstacji jak dziki zachód? Dziennikarze się boją, apel do policji

- Czujemy się jak byśmy żyli na dzikim zachodzie - mówi dziennikarz Superstacji. W ciągu ostatnich miesięcy doszło bowiem do dwóch pobić pracowników kanału w okolicach jego siedziby. Apel do policji w tej sprawie wystosowało już Centrum Monitoringu Wolności Pracy. więcej

 
Maj 2012: TVN liderem, TVP1 spadła na trzecie miejsce

Najchętniej oglądaną stacją w maju br. zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Wszystkie kanały z czołówki jednak zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły kanały TVP. więcej

 
,,Fakty" liderem w maju 2012. Zyskały tylko "Wydarzenia" i ,,Panorama"

Liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w maju br. zostały “Fakty”, które wyprzedziły “Wiadomości”. Oba dzienniki jednak straciły, zyskały za to “Wydarzenia” i “Panorama”. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler cały czas hitem TVN

„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wiosną br. miały więcej widzów niż rok wcześniej i dały TVN pozycję lidera nie tylko w grupie komercyjnej, ale też wśród wszystkich widzów. Stacja była także liderem w czasie emisji powtórek kulinarnego formatu. więcej

 
"Ojciec Mateusz" stracił 300 000 widzów

Siódmy sezon “Ojca Mateusza” śledziło w czwartkowe wieczory w TVP1 średnio 4,71 mln widzów, czyli o 300 000 mniej niż oglądało emitowaną rok wcześniej piątą serię. Serial jednak w dalszym ciągu dał Jedynce pozycję zdecydowanego lidera rynku. więcej

 
Comedy Central z własnym Euro, zagrają skąpo odziane panie (foto)

Comedy Central w czasie Euro 2012 pokazywać będzie program „C-Cup”, w którym widzowie zobaczą rozgrywki skąpo ubranych pań w piłce nożnej. Audycja będzie się ukazywać na antenie, gdy trwać będą przerwy prawdziwych meczów Mistrzostw Europy. więcej

 
Ruszył Polsat Sport Extra HD, co w ofercie?

W piątek 1 czerwca br. uruchomiony został kanał Polsat Sport Extra HD. Ma on taką samą ramówkę jak funkcjonujący od wielu lat Polsat Sport Extra. więcej

 
Agnieszka Szulim pouczona przez dyrektora TVP 2 ws. marihuany

Dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński pisemnie pouczył Agnieszkę Szulim w związku z incydentem w „Pytaniu na Śniadanie” dotyczącym rzekomego zażywania przez prezenterkę marihuany. więcej

 
Dawid Podsiadło wygrał ,,X Factor 2" (wideo)

Dawid Podsiadło z grupy Tatiany Okupnik został zwycięzcą drugiej edycji programu „X Factor” nadawanego w TVN. W głosowaniu widzów w finałowym odcinku show 19-latek pokonał Marcina Spennera i zespół The Chance. więcej

 
TVP2 HD nadaje już naziemnie

W piątek 1 czerwca br. ruszył przekaz kanału TVP2 HD w ramach trzeciego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-3). Stacja pojawiła się też u pierwszych operatorów kablowych. więcej

 
Sześć nowych kanałów w UPC Polska

Od 1 czerwca br. oferta telewizji cyfrowej sieci UPC Polska została wzbogacona o sześć nowych kanałów: TVP1 HD, TVP2 HD, Orange Sport, AXN Spin, Canal+ Gol HD i Canal+ Weekend HD. więcej

 
Inea włączyła sześć nowych kanałów

Wielkopolska sieć kablowa Inea 1 czerwca br. dołączyła do oferty stacje TVP1 HD, TVP2 HD, Polsat Sport Extra HD, Next Music, Next Music HD oraz Poker Channel. Jednocześnie operator wyłączył kanały Polsat Futbol oraz Czwórkę Radio z Wizją. więcej

 
 
Radio  
 
Województwie dolnośląskie należy do Radia ZET, tracą Eska i Jedynka

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres luty - kwiecień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie dolnośląskim. więcej

 
Reklama  
 
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują

- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink. więcej

 
ING: Edyta Górniak tylko w piłkarskiej reklamie

Edyta Górniak została zaangażowana przez ING Bank Śląski tylko do ruszającej właśnie kampanii reklamowej. Bank odnosi się w niej do piłki nożnej, chociaż z naszą reprezentacją i Euro 2012 nie ma nic wspólnego. więcej

 
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół

W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”. więcej

 
Jacek Gmoch w kolejnej reklamie ,,cenowych mistrzostw świata" w Lidlu (wideo)

Do emisji trafiły nowe spoty z głosem Jacka Gmocha reklamujące ofertę „Cenowe mistrzostwa świata” w sklepach Lidl. Kolejne odsłony akcji będą prowadzone co tydzień. więcej

 
Henio-piłkarz gra i apeluje w spocie Tesco przed Euro (wideo)

W internecie pojawiła się piłkarska reklama Tesco, w której główną rolę odgrywa Henio. Spot przygotowała agencja Pride&Glory Interactive. więcej

 
Walmart najcenniejszą marką w handlu detalicznym na świecie

W siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, Walmart osiągnął wartość marki na poziomie 34,4 mld USD, dzięki czemu wyprzedził Amazon i zajął pierwsze miejsce w rankingu sektora handlu detalicznego. więcej

 
Serce i Rozum reklamują FunPack HD z Pieszczochem i piłką Euro 2012 (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa FunPacku HD w Orange, w której występują Serce i Rozum. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC. więcej

 
,,Podwójna moc hybrydy" w kampanii nowego Lexusa (wideo)

Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek samochód Lexus GS 450h (Toyota Motor Poland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Podwójna moc hybrydy”, przygotowały firmy Heads Advertising i PHD Media Direction. więcej

 
Reklama Open Finance z obietnicą o ZUS-ie wprowadzała w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że promujące Open Finance maile o tytule „Zmiany w ZUS-ie w 2012” wprowadzały internautów w błąd, obiecując informacje, które można uzyskać tylko w bezpośredniej rozmowie z konsultantem. więcej

 
,,Emocje do pełna" - pracownicy/kibice reklamują Lotos

Pod hasłem „Emocje do pełna” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Lotos nawiązująca do wydarzeń sportowych. Akcję przygotowała agencja Adwertajzing. więcej

 
Platige Image z dwoma nagrodami za ,,Wiedźmina 2" - najlepszy trailer i cinematic

Zwiastun do gry „Wiedźmin 2” przygotowany przez Platige Image został uznany za najlepszy cinematic roku na międzynarodowym festiwalu Animayo. Ponadto zdobył nagrodę w konkursie Golden Trailer Awards. więcej

 
PKP Energetyka wybrała Arip Next

Agencja Arip Next wygrała przetarg na obsługę reklamową spółki PKP Energetyka. Współpracę zaplanowano na rok. więcej

 
,,Blask jedwabiu w Twoich włosach" reklamuje CeceMED

W prasie trwa kampania reklamowa kosmetyków do włosów CeceMED. Akcję pod hasłem „Blask jedwabiu w Twoich włosach” przygotowała agencja Pompidou. więcej

 
,,Zgaś diody" w kampanii Nivea Pure Effect (wideo)

W internecie pod hasłem „Zgaś diody” trwa kampania reklamowa kosmetyków Nivea Pure Effect. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały agencja Opcom i dom mediowy MEC. więcej

 
Edyta Górniak śpiewa ,,hymn" w reklamie ING (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Edyty Górniak. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały firmy Brain i PanMediaWestern. więcej

 
BBC reklamuje w Polsce ,,London Calling"

W polskiej prasie, radiu i internecie trwa kampania reklamowa pasma „London Calling” emitowanego przez BBC. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Woopa. więcej

 
Prasa  
 
Ile z reklam zarabiają miesięczniki dla mężczyzn? ,,Logo" zyskało, ,,CKM" mocno w dół

W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”. więcej

 
,,Dziennik Polski" lepszy od ,,Faktu", a ,,Wyborcza" od ,,Dziennika Wschodniego"

Tylko w Małopolsce i na Lubelszczyźnie zmienili się liderzy czytelnictwa w okresie od października ub.r. do marca br. względem analogicznego okresu rok wcześniej - zostały nimi „Dziennik Polski” i „Gazeta Wyborcza”. W pozostałych regionach na czele pozostały te same tytuły. więcej

 
Cezary Szymanek redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska

Cezary Szymanek, były szef działu informacji w Radiu PiN, od sierpnia 2012 roku będzie nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group). więcej

 
,,Kurier TV", ,,Super TV" i ,,Tele Max" znów z osobnymi redakcjami

Wydawnictwo Bauer po dwóch latach zdecydowało o ponownym utworzeniu niezależnych zespołów redakcyjnych tygodników telewizyjnych „Kurier TV”, „Super TV” i „Tele Max”. więcej

 
Beata Jaworowska dyrektorem marketingu ,,Gazety Wyborczej"

Od czerwca Beata Jaworowska objęła stanowisko dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kolanowską, która awansowała na dyrektor wydawniczą "Gazety Wyborczej". więcej

 
"Super Express" z plakatem kadry Smudy i przewodnikiem na Euro 2012 (wideo)

Do poniedziałkowego “Super Expressu” (Murator) dołączony zostanie plakat z piłkarską reprezentacją Polski na Euro 2012. We wtorek 5 czerwca br. dziennik ukaże się z książką-przewodnikiem o mistrzostwach. więcej

 
Internet  
 
Rynek przeglądarek: Chrome przed IE, w Polsce rządzi Firefox

Google Chrome pokonał w maju Internet Explorera i po raz pierwszy w pełnym kalendarzowym miesiącu był najpopularniejszą przeglądarką internetową na świecie. Tymczasem w Polsce cały czas zdecydowanie prowadzi Firefox - wynika z danych StatCounter. więcej

 
".lol", ".google", ".youtube" - takich domen chce Google

Zakończył się proces przyjmowania wniosków o rejestrację nowych domen internetowych najwyższego poziomu. Znanych jest już kilka adresów o jakie ubiega się Google. więcej

 
427 mln internautów w Europie

W 28 krajach Europy przynajmniej raz w tygodniu z internetu korzysta 426,9 miliona osób, stanowiących 65 proc. ich łącznej liczby mieszkańców - wynika z badania IAB Europe. więcej

 
RIAA krytykuje Google w sprawie piractwa

Amerykańska organizacja zrzeszająca koncerny nagraniowe twierdzi, że Google nie robi wystarczająco wiele by zwalczać internetowych piratów. więcej

 
Darmowe Wi-Fi od Orange w autobusach miejskich w Gdańsku

Mieszkańcy Gdańska i wszyscy kibice, którzy przyjadą do tego miasta w czasie UEFA Euro 2012, będą mogli korzystać z darmowego internetu Wi-Fi od Orange w autobusach miejskich kursujących na trasach w kierunku stadionu. więcej

 
Public Relations  
 
Marlena Czaplak odpowiada za Corporate Responsibility (CR) w T-Mobile
 
Good One PR dla Omega Kancelarie Prawne
 
Domy Gerard z Vision Consulting Group
 
WĘC PR dla RESET2
 
Technologie  
 
Samsung sprzedał 50 mln smartfonów Galaxy S i Galaxy S II, 7 mln Galaxy Note
 
Google oskarża Nokię i Microsoft
 
Jaka przyszłość Skype'a? Opowiada o tym Tony Bates (wideo)
 
Stany Zjednoczone odpowiedzialne za cyberatak na Iran?
 
Microsoft udostępnił Windows 8 Release Preview
 
Voucher na Xbox Live Gold za zakup Nokia Lumia
 
Gospodarka  
 
MasterCard i Visa obniżają opłaty intercharge w Polsce
 
Polska staje się samochodowym złomowiskiem Europy
 
Jim O'Neill, prezes Goldman Sachs: inne kraje powinny się uczyć od Polski
 
Ceny paliw na stacjach nie powinny już rosnąć
 
Prezydent podpisał ustawę podwyższającą wiek emerytalny do 67 lat
 
Polski oddział Bank of China będzie obsługiwał całą Europę Środkową
 
Po uwolnieniu rynku gazu najbiedniejsi dostaliby dopłaty do rachunków
 
Get Bank i Getin Noble Bank połączyły się
 
Wzrost optymizmu Polaków w maju
 
Spadną prowizje od transakcji kartami
 
Od odszkodowania z ugody sądowej przedsiębiorca zapłaci podatek
 
Energa wraca w "skarbowe" ręce. Na razie brak pomysłu na prywatyzację
 
Służby ratownicze nie muszą stać w kolejce po bilet przy wjeździe na autostradę
 
Ile buduje się w Polsce mieszkanie, a ile buduje się dom
 
Kultura/Rozrywka  
 
Dawid Podsiadło wygrał ,,X Factor 2" (wideo)
 
Magdalena Cielecka i Jan Frycz w "Czasie honoru"
 
Lady GaGa pracuje nad kolejnym albumem
 
Melissa Rauch w komedii romantycznej "You Are Here"
 
Film "X-Men" wróci latem 2014 roku
 
Polacy nie mają dość Artura Andrusa
 
Christina Applegate w kontynuacji komedii "Legenda telewizji"
 
Łukasz Zagrobelny laureatem Super Nagrody radiowej Jedynki
 
Specjalna Nagroda Trójki dla Joanny Kondrat
 
Blog  
 
KOKOSY FARAONÓW - Eli Barbur
 
Powrót do realu. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jak udawać Greka? - Wanda Konarzewska
 
Przyszłość Europy rozgrywa się w Grecji - Jerzy Szygiel
 
Internet odporny na kryzys - Katarzyna Żydek
 
Nasz gość  
 
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują

- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink. więcej

 
Jakub Potrzebowski: Czeka nas dalsza fragmentaryzacja konsumpcji mediów
 
Jakub Kamiński: Sytuacja na polskim rynku reklamowym jest kiepska
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Matul, szef departamentu marketingu zintegrowanego Lemon Sky.   więcej

 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
 
Paweł Jakubowski: Moja praca to... myślenie o i rozmowa z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Dyrektor Działu Social Media
 
Dokumentalista
 
account executive / account manager
 
Account Executive
 
Dziennikarz
 
dietetyk / dziennikarz
 
Wydawca / Realizator
 
Dziennikarz
 
Senior Account Executive
 
PR Manager
 
Fotoedytor
 
Interactive Account Manager
 
Dziennikarz
 
Product Manager
 
Account Executive
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl