Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 11 Czerwca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,You Can Dance 7": mniej widzów, wygrana z konkurencją

Siódma edycja show „You Can Dance - Po prostu tańcz!” miała średnio 2,55 mln widzów, czyli mniej niż emitowana rok wcześniej szósta seria. Program pozostał jednak liderem rynku tv, a z reklam przyniósł stacji TVN 36 mln zł.   więcej

 
Euro 2004 najlepsze, hitami mecze Polaków w Euro 2008

Spośród trzech ostatnich Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej widzów gromadziły mecze Euro 2004, jednak najchętniej oglądane spotkania emitowano podczas Euro 2008 z udziałem polskiej reprezentacji.   więcej

 
,,Julia" słabiej od ,,Prosto w serce", 2,1 mln widzów i 41 mln zł z reklam

Pierwszy sezon nowej telenoweli TVN „Julia” oglądało średnio tylko 2,08 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok temu w tym samym paśmie pierwszą serię „Prosto w serce”. Serial dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku, za TVP 1 i Polsatem. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Junior Media Planner / Buyer

Euro RSCG Poland poszukuje osoby na stanowisko
Junior Print Producer

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Researcher w dziale programowym

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT

Libet S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor marketingu i PR

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Social Media

AHA Polska poszukuje osoby na stanowisko
account executive / account manager

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Dzień dobry wakacje" w TVN tylko w niedziele

Stacja TVN szykuje wakacyjne wydania programu „Dzień dobry TVN” pod tytułem „Dzień dobry wakacje”. W tym roku będą one nadawane jednak tylko w niedziele. więcej

 
Siedem grzechów głównych wydawców aplikacji mobilnych

Czego powinni wystrzegać się twórcy i wydawcy aplikacji na urządzenia przenośne? Jakie błędy najczęściej popełniąją? Pisze o tym Paweł Janecki z Wirtualnej Polski. więcej

 
KER: Reklamy OLT Express podobne do PLL LOT wprowadzały w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy prasowe i outdoorowe OLT Express z hasłem „Nowe Polskie Linie Lotnicze” wprowadzały odbiorców w błąd. Skargi dotyczące tych przekazów złożyły PLL LOT. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ludzie internetu i marketingu o Euro 2012: Polska w ćwierćfinale, finał Hiszpania - Niemcy

Specjaliści z branży internetowej i marketingowej wierzą, że polska reprezentacja na Euro wyjdzie z grupy. W finale najwięcej osób widzi Hiszpanię i Niemcy. Nasi rozmówcy prognozują też oglądalność najważniejszych meczów.  więcej

Ludzie mediów typują wyniki Euro 2012: Polska w półfinale, Hiszpania wygra

Większość pytanych przez nas przedstawicieli telewizji, prasy i radia prognozuje, że Polska w czasie Euro 2012 dojdzie do półfinału, na drugim miejscu znalazł się ćwierćfinał. Wśród krajów, które zdobędą tytuł Mistrza Europy, najczęściej wymieniana jest Hiszpania. więcej

Jak Ringier Axel Springer zmieni Onet? Branża: Niewiele
Orange i Play najlepsze na Facebooku, Heyah najsłabiej
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,You Can Dance 7": mniej widzów, wygrana z konkurencją

Siódma edycja show „You Can Dance - Po prostu tańcz!” miała średnio 2,55 mln widzów, czyli mniej niż emitowana rok wcześniej szósta seria. Program pozostał jednak liderem rynku tv, a z reklam przyniósł stacji TVN 36 mln zł.   więcej

 
Euro 2004 najlepsze, hitami mecze Polaków w Euro 2008

Spośród trzech ostatnich Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej widzów gromadziły mecze Euro 2004, jednak najchętniej oglądane spotkania emitowano podczas Euro 2008 z udziałem polskiej reprezentacji.   więcej

 
,,Julia" słabiej od ,,Prosto w serce", 2,1 mln widzów i 41 mln zł z reklam

Pierwszy sezon nowej telenoweli TVN „Julia” oglądało średnio tylko 2,08 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok temu w tym samym paśmie pierwszą serię „Prosto w serce”. Serial dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku, za TVP 1 i Polsatem. więcej

 
,,Dzień dobry wakacje" w TVN tylko w niedziele

Stacja TVN szykuje wakacyjne wydania programu „Dzień dobry TVN” pod tytułem „Dzień dobry wakacje”. W tym roku będą one nadawane jednak tylko w niedziele. więcej

 
Telewizja hybrydowa od TVP już ruszyła, co w ofercie?

TVP w piątek uruchomiła usługę telewizji hybrydowej HbbTV, która dostępna jest w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Pierwszym serwisem oferowanym w ramach usługi będą statystyki meczów. więcej

 
Kanały Cyfry+ na YouTubie? Trwają rozmowy

Canal+ Cyfrowy, operator platformy telewizyjnej Cyfra+, zastanawia się nad płatnym udostępnieniem na YouTubie swoich trzech kanałów tematycznych. Od kilku tygodni prowadzone są rozmowy w tej sprawie. więcej

 
Multimedia Polska planuje akwizycje, wyemitowało obligacje za 250 mln zł

Spółka Multimedia Polska wyemitowała 5-letnie obligacje o łącznej wartości 250 mln zł, poinformowała firma w komunikacie. Papiery zostały objęte przez krajowych inwestorów instytucjonalnych, w tym OFE, TFI oraz banki, i mają być notowane na rynku Catalyst. Część pozyskanych środków ma zostać przeznaczona na przejęcia. więcej

 
Kanały dokumentalne: Discovery liderem, zyskały TVP Historia i History

Liderem oglądalności w maju br. wśród kanałów dokumentalnych pozostał Discovery, jednak goni go znajdujący się na drugim miejscu National Geographic. Najwięcej zyskały kanały historyczne: TVP Historia oraz History. więcej

 
Cyfrowy Polsat dołączył TVP1 HD i TVP2 HD

Cyfrowy Polsat w piątek popołudniu dołączył do oferty stacje TVP1 HD i TVP2 HD, które w wysokiej rozdzielczości pokazywać będą Euro 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie. To ostatni duży operator telewizyjny, który nie miał w ofercie tych kanałów.  więcej

 
Trzeci sezon "Sanctuary" w AXN Sci-Fi

W czwartek 21 czerwca kanał AXN Sci-Fi rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu "Sanctuary". więcej

 
Rekordowa widownia meczu Polska-Grecja, w szczycie 15,5 mln widzów

Mecz Polska-Grecja, który w piątek 8 czerwca br. zainagurował Euro 2012, w szczytowym momencie oglądalności śledziło 15,5 mln widzów. To łączna widownia spotkania na antenach TVP1, TVP HD i TVP Sport - podała Telewizja Polska. więcej

 
"3x3" - wspólna akcja UPC i kanałów dziecięcych

Sieć UPC Polska wspólnie z kanałami dziecięcymi przygotowała ósmą edycję akcji „3x3”.  Nagrodą główną w tej odsłonie konkursu jest 4-osobowa wycieczka do parku rozrywki w Wielkiej Brytanii - Nickelodeon Land. więcej

 
 
Radio  
 
Poczta Polska wytropi osoby, które nie płacą abonamentu

Poczta Polska chce zwiększyć ściągalność abonamentu radiowo-telewizyjnego. Zapewnił o tym w Programie I Polskiego Radia członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas. więcej

 
RMF FM, Radio ZET i Jedynką tracą w województwie łódzkim

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres luty - kwiecień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie łódzkim. więcej

 
Reklama  
 
KER: Reklamy OLT Express podobne do PLL LOT wprowadzały w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy prasowe i outdoorowe OLT Express z hasłem „Nowe Polskie Linie Lotnicze” wprowadzały odbiorców w błąd. Skargi dotyczące tych przekazów złożyły PLL LOT. więcej

 
,,Głowy do góry!" - PZU promuje się przy meczach Euro

Grupa PZU prowadzi eventową kampanię reklamową pod hasłem „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. To część akcji informującej o rozpoczętym niedawno rebrandingu firmy. więcej

 
Remont z prądem w nowej reklamie BZ WBK z Chuckiem Norrisem (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w BZ WBK z udziałem Chucka Norrisa. Akcję przygotowały firmy Mather Communications, RedWorks i Starcom. więcej

 
Maciej Wielkopolan nadal prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Maciej Wielkopolan został jednogłośnie wybrany na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Podczas walnego wyborczego zgromadzenia członków SMB wybrano także nowy zarząd organizacji oraz jej komisję rewizyjną. więcej

 
Wiewiórki znów reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)

Rozpoczął się kolejny etap kampanii konta z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative. więcej

 
NordGlass reklamowana w radiu, internecie i prasie

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci serwisów wymiany i napraw szyb samochodowych NordGlass. Akcję przygotowały agencja TippingPoint i dom mediowy Codemedia. więcej

 
Bezpieczny seks. Baw się z głową!

W Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Warszawie rusza projekt Safe Games - kampania informacyjno-edukacyjna, której celem jest przeciwdziałanie przemocy oraz promocja bezpiecznych zachowań. Wolontariusze rozdadzą ponad 100 000 prezerwatyw i ulotek informacyjnych oraz miejskich przewodników - jak bezpiecznie świętować Mistrzostwa Euro 2012. więcej

 
Prasa  
 
,,How It Works" ukazuje się rzadziej i będzie mieć niższą cenę

Ukazujący się od kwietnia br. popularnonaukowy magazyn„How It Works” (Egmont Polska) z miesięcznika stał się na razie dwumiesięcznikiem. Wydawca obniży też jego cenę. więcej

 
Internet  
 
Siedem grzechów głównych wydawców aplikacji mobilnych

Czego powinni wystrzegać się twórcy i wydawcy aplikacji na urządzenia przenośne? Jakie błędy najczęściej popełniąją? Pisze o tym Paweł Janecki z Wirtualnej Polski. więcej

 
Facebook zyskuje na wsi, NK.pl traci ,,białych kołnierzyków" - raport o social media w Polsce

Z serwisów społecznościowych korzysta ponad 85 proc. polskich internautów. Jacy użytkownicy odwiedzają Facebooka, a jacy - NK.pl? więcej

 
Jak polscy internauci oglądają wideo? (infografika)

80 proc. polskich użytkowników internetu ogląda w nim materiały wideo. Przy czym połowa korzysta z nielegalnych treści. więcej

 
Kanały Cyfry+ na YouTubie? Trwają rozmowy

Canal+ Cyfrowy, operator platformy telewizyjnej Cyfra+, zastanawia się nad płatnym udostępnieniem na YouTubie swoich trzech kanałów tematycznych. Od kilku tygodni prowadzone są rozmowy w tej sprawie. więcej

 
Internet polepsza jakość życia osób starszych

Internet poprawia jakość życia i pozwala na rozwój osobisty - wynika z badania przeprowadzonego wśród osób w wieku 50+. Dzięki korzystaniu z sieci osoby dojrzałe rozwijają swoje pasje, uczą się nowych rzeczy, a także włączają się w życie społeczności. więcej

 
Euro 2012 w mediach społecznościowych: reprezentacja Anglii najpopularniejsza (infografika)

W związku z Euro 2012 serwis Socialbakers przygotował ciekawą infografikę porównującą popularność drużyn biorących udział w turnieju w mediach społecznościowych. więcej

 
Nowe Mapy Google zaprezentowane (wideo)

Internetowy gigant zorganizował w San Francisco konferencję, na której pokazał jak będzie wyglądała nowa wersja popularnej usługi Maps. więcej

 
Raport o rynku reklamy online: Polska liderem pod względem średniego CTR

Na rynku reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej nadal bardziej stawia się na tradycyjne formaty reklamowe, mimo że generują one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania - wynika raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. więcej

 
3/4 polskich internautów grało w elektroniczne gry

75 proc. polskich internautów w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają? więcej

 
Google uruchomiło witrynę o Polsce na Euro 2012 (wideo)

Google uruchomiło witrynę "Pozdrowienia z Polski" z informacjami o firmowych nowościach, które mają być przydatne dla turystów odwiedzających nasz kraj podczas Euro 2012. więcej

 
Onet z nowym repertuarem kin

Onet uruchomił całkowicie nowy przewodnik po repertuarze kinowym, który umożliwia sprawdzenie seansów w bazie prawie 350 kin w 250 miastach w całej Polsce. Zawiera również redakcyjne rekomendacje filmów oraz jest powiązany za pomocą widżetów z serwisem OnetFilm. więcej

 
Multikino rozdaje na Facebooku vouchery na transmisje z Euro 2012

Multikino uruchomiło na Facebooku aplikację upoważniającą do zakupu w obniżonych cenach biletów na transmisje spotkań Euro 2012 w sieci multipleksów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
7 na 10 mieszkańców państw-uczestników Euro 2012 lubi piłkę nożną

69% mieszkańców krajów, które wezmą udział w Euro 2012 lubi piłkę nożną. 23% mówi o sobie, że są jej miłośnikami, 46% jest nieco mniej zagorzałymi fanami, a 31% nie uważa się za fanów tego sportu - wynika z badania TNS Nipo. więcej

 
Technologie  
 
Nokia Asha 305, Nokia Asha 306 i Nokia Asha 311 - trzy nowe modele z ekranami dotykowymi Nokii
 
Jaki będzie iPhone 5? (wideo)
 
Taichi, Transformer Book, Transformer AiO - nowości od Asusa (wideo)
 
W 2012 roku sprzedaż komórek wzrośnie o 4 proc., smartfonów o 38,8 proc.
 
Najcenniejsze pasmo 1800 Mhz na sprzedaż. Chętny może być Emitel, przewagę ma Play
 
Canon EOS 650D - nowa lustrzanka od Canona
 
Nadchodzi tablet Google?
 
Apple oszukało klientów - zapłaci 2 miliony odszkodowania
 
Samsung najbardziej preferowaną marką technologiczną
 
Nokia: 5 miliardów pobrań z Nokia Store
 
Samsung inwestuje prawie 2 mld USD w nową linię produkcyjną procesorów
 
ONZ ostrzega przed cyberwojną
 
Malcolm Gladwell: świat zapomni Steve'a Jobsa
 
Apple na celowniku cyberprzestępców
 
Gospodarka  
 
PKB w 2012 r. wzrośnie o 3,0%, a inflacja średnioroczna spadnie do 3,7%
 
Banki na Euro 2012
 
Kultura/Rozrywka  
 
Michael Jackson: Don't Be Messing Round (wideo)
 
Lady GaGa po wakacjach ogłosi tytuł nowej płyty
 
Elegancki James Bond, twórcy o kostiumach (wideo)
 
"Kac Vegas 3" znów w Vegas
 
"Django Unchained" z Leonardo DiCaprio (wideo)
 
George Clooney odpowiada za film "The Yankee Comandante"
 
Samuel L. Jackson w filmie "RoboCop"
 
Jaki będzie film "Transformers 4"
 
Blog  
 
Polska - Rosja, czyli koniec Polski - Jerzy Szygiel
 
WOJNA ZAMIAST MECZÓW - Eli Barbur
 
Rasizm w polskim futbolu. - Ewaryst Fedorowicz
 
Rebranding czy tylko repozycjonowanie. Nowe logo Banku PEKAO SA. - Jarosław Filipek
 
Wojny futbolowe w Warszawie - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują

- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink. więcej

 
Jakub Potrzebowski: Czeka nas dalsza fragmentaryzacja konsumpcji mediów
 
Jakub Kamiński: Sytuacja na polskim rynku reklamowym jest kiepska
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Matul, szef departamentu marketingu zintegrowanego Lemon Sky.   więcej

 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
 
Paweł Jakubowski: Moja praca to... myślenie o i rozmowa z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Junior Media Planner / Buyer
 
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC
 
Junior Print Producer
 
Researcher w dziale programowym
 
PRODUCENT
 
Dyrektor marketingu i PR
 
Fotoedytor
 
Account Executive
 
dietetyk / dziennikarz
 
Senior Account Executive
 
Dyrektor Działu Social Media
 
Dokumentalista
 
account executive / account manager
 
Account Executive
 
Dziennikarz
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl