Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 17 Czerwca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jarosław Kuźniar (TVN24): Dziennikarstwo to zawód podwyższonego ryzyka

- Jednego dnia siedzimy na Olimpie, bo widzowie nas wielbią, drugiego dnia wymiotują na nas w mailach i na fejsbukach, bo coś im się nie spodobało. Trzeba myśleć sobą, bo inaczej bardzo szybko trzeba będzie zmienić zajęcie - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. więcej

 
Mniejsze zarobki w polskiej reklamie. Spadki na 75 proc. stanowisk (raport)

Średnia wysokość wynagrodzeń, zarówno gwarantowanych jak i całkowitych, w polskiej branży reklamowej zmniejszyła się w ciągu roku o kilka procent. Spadły lub nie zmieniły się zarobki na 75 proc. stanowisk. więcej

 
TVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 2008

Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

INSTYLE poszukuje osoby na stanowisko
BRAND MANAGER

Wydawnictwo Otwarte poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

o2 poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT MANAGER

Orange poszukuje osoby na stanowisko
Rekrutacja - IT

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Junior Media Planner / Buyer

Mediacore poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC

Euro RSCG Poland poszukuje osoby na stanowisko
Junior Producer / Producer (BTL)

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Researcher w dziale programowym

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT

Libet S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor marketingu i PR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół

Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem. więcej

 
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"

W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”. więcej

 
Walka Roy Jones Jr. kontra Dawid ,,Cygan" Kostecki w PPV, cena 30 zł

Cyfrowy Polsat planuję transmisję z kolejnej gali bokserskiej w systemie pay-per-view. 30 czerwca br. platforma transmitować będzie „Starcie Tytanów”, czyli walkę Roya Jonesa Jr. z Dawidem „Cyganem” Kosteckim. Koszt dostępu do transmisji to 30 zł. Tej samej cenie gala dostępna będzie też w ipli. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN jesienią bez ,,Top model". Wycofał się sponsor

Telewizja TVN nie pokaże jesienią trzeciej edycji programu „Top model. Zostań modelką!”. Show stracił bowiem głównego sponsora, którym był Procter & Gamble. - Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku - zapewnia nas Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. więcej

Pinterest w Polsce: 200 tys. użytkowników. Eksperci: jest potencjał na więcej

Pinterest w marcu br. odwiedziło 210 tys. polskich internautów, o 70 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Eksperci z branży internetowej oceniają, że to dobry wynik jak na początek działania serwisu, a w przyszłości może on np. zastąpić fotoblogi. więcej

Duży spadek RMF FM, rekordowy wynik Trójki
Koniec promocji, ,,Uważam Rze" droższe o 1 zł
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jarosław Kuźniar (TVN24): Dziennikarstwo to zawód podwyższonego ryzyka

- Jednego dnia siedzimy na Olimpie, bo widzowie nas wielbią, drugiego dnia wymiotują na nas w mailach i na fejsbukach, bo coś im się nie spodobało. Trzeba myśleć sobą, bo inaczej bardzo szybko trzeba będzie zmienić zajęcie - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. więcej

 
TVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 2008

Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP. więcej

 
Walka Roy Jones Jr. kontra Dawid ,,Cygan" Kostecki w PPV, cena 30 zł

Cyfrowy Polsat planuję transmisję z kolejnej gali bokserskiej w systemie pay-per-view. 30 czerwca br. platforma transmitować będzie „Starcie Tytanów”, czyli walkę Roya Jonesa Jr. z Dawidem „Cyganem” Kosteckim. Koszt dostępu do transmisji to 30 zł. Tej samej cenie gala dostępna będzie też w ipli. więcej

 
Ruszają castingi do ,,Mam talent! 5". Kiedy i gdzie?

W poniedziałek 18 czerwca br. startują castingi z udziałem jurorów do piątej edycji programu „Mam talent!” nadawanego w TVN. Odbędą się one w pięciu miastach, a uczestników oceniać będą Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Robert Kozyra. więcej

 
Mecz Polska-Czechy bez rekordu, 14,07 mln widzów

Sobotni mecz Polska-Czechy oglądało na trzech antenach Telewizji Polskiej (TVP1, TVP Sport i TVP HD) średnio 14,07 mln widzów - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV. więcej

 
,,Nie ma jak Polska" w TVP1, prowadzą Maciej Orłoś i Anna Karna

Maciej Orłoś i Anna Karna poprowadzą w TVP1 nowy program „Nie ma jak Polska”. Będą w nim odwiedzać różne ciekawe zakątki naszego kraju. więcej

 
Eska Music Awards 2012 z Kołobrzegu w Dwójce

Telewizyjna Dwójka pokaże na swojej antenie transmisję z organizowanej przez Radio Eska gali rozdania nagród Eska Music Awards 2012. Odbędzie się ona 20 lipca br. w Kołobrzegu. więcej

 
TVP sponsoruje ministra rolnictwa Marka Sawickiego? "Nie ma specjalnych preferencji"

Reklamy Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa są emitowane w przerwach meczów Euro 2012 na normalnych warunkach, które dotyczą i innych klientów - oświadczyła w TVP, odnosząc się do publikacji mediów. więcej

 
Futbol amerykański w TVN Turbo

Kanał TVN Turbo wprowadzi na antenę magazyn „Futbol po amerykańsku”, który zaprezentuje tę dyscyplinę sportu. więcej

 
TVP już bez komentarza Tomasza Zimocha przy Euro 2012

TVP nie będzie już udostępniać opcji oglądania meczów Euro 2012 na jej antenie z komentarzem z Polskiego Radia. Nadawca swoją decyzję tłumaczy „problemami z odbiorem”. więcej

 
Triumf Hiszpanów nad Irlandią w Gdańsku hitem czwartku (minuta po minucie)

Spośród dwóch czwartkowych meczów Grupy C, większą oglądalność przyciągnął wygrany 4:0 przez Hiszpanię mecz z Irlandią. O ponad 1,5 mln widzów mniej zgromadził natomiast pojedynek Włochy-Chorwacja.   więcej

 
Serial "Grimm" od lipca w Canal+

Canal+ rozpocznie w czwartek 5 lipca br. emisję serialu "Grimm", łączącego konwencję kryminału z fantasy. więcej

 
Mecz Polska-Czechy skomentują Dariusz Szpakowski i Andrzej Juskowiak

W sobotę 16 czerwca reprezentacja Polski rozegra trzeci, decydujący o wyjściu z Grupy A mecz z Czechami. Spotkanie to obejrzeć będzie można w całości w TVP1 i TVP HD. Specjalne pozycje związane z meczem przygotowują m.in. TVP Info i TVN24. więcej

 
 
Radio  
 
Eska Music Awards 2012 z Kołobrzegu w Dwójce

Telewizyjna Dwójka pokaże na swojej antenie transmisję z organizowanej przez Radio Eska gali rozdania nagród Eska Music Awards 2012. Odbędzie się ona 20 lipca br. w Kołobrzegu. więcej

 
Trójka najlepsza w Łodzi, ogromny spadek RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres marzec - maj 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Radio ZET współpracuje z serwisem Stopklatka.pl

Radio ZET i serwis stopklatka.pl nawiązały współpracę redakcyjną. Będą wspólnie informować słuchaczy o filmach i ich twórcach. więcej

 
Reklama  
 
Mniejsze zarobki w polskiej reklamie. Spadki na 75 proc. stanowisk (raport)

Średnia wysokość wynagrodzeń, zarówno gwarantowanych jak i całkowitych, w polskiej branży reklamowej zmniejszyła się w ciągu roku o kilka procent. Spadły lub nie zmieniły się zarobki na 75 proc. stanowisk. więcej

 
TVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 2008

Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP. więcej

 
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"

W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”. więcej

 
DDB Warszawa z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions

W konkursie Cannes Lions 2012 ogłoszono nominacje w kategoriach direct oraz promo & Activation. W obu na shortlistach znalazły się dwa projekty zrealizowane przez agencję DDB Warszawa. więcej

 
Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że rozgrywający się w sushi barze spot Plusa dla Firm miał charakter humorystyczny, ale nie ośmieszał osób pochodzenia azjatyckiego. więcej

 
Ninja reklamuje Alior Sync (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek banku Alior Sync. Akcję, której bohaterem jest ninja, przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Post Meridian i Maxus. więcej

 
Pierwsi reklamodawcy dla interaktywnego system NUads (wideo)

Microsoft podpisał umowy z pierwszymi firmami, chcącymi wykorzystać technologię NUads. Jesienią ruszą kampanie Samsunga, Toyoty i Unilever. więcej

 
Honda CR-V reklamowana ,,na 12 koła"

Trwa kampania oferty wyprzedażowej Hondy CR-V. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Honda CR-V na 12 koła”, przygotowały agencja S4 i dom mediowy MediaWest. więcej

 
Rosną wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych

Według badań comScore w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w internecie wyniosły 30 miliardów dolarów. więcej

 
PHD z globalnym budżetem medialnym Bentleya

Dom mediowy PHD (Omnicom) wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla należącej do koncernu Volkswagena marki luksusowych samochodów Bentley. więcej

 
Holiday Inn Group stawia na WPP

Sieć hotelowa Holiday Inn Group bez postępowania przetargowego przekazała holdingowi WPP swój warty blisko 95 milionów dolarów globalny budżet reklamowy. więcej

 
Prasa  
 
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół

Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem. więcej

 
Magazyny o gwiazdach: ,,Viva!" najwięcej z reklam, dobry start ,,Flesza"

W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”. więcej

 
OKEM: Media propagują podczas Euro 2012 atmosferę przemocy

Obywatelska Komisja Etyki Mediów wyraziła w specjalnym oświadczeniu dezaprobatę dla podgrzewania przez media atmosfery przemocy podczas Euro 2012. Zdaniem komisji takie „zniekształcanie prawdy może służyć części polityków”. więcej

 
,,PC Format" liderem, ,,Chip" i ,,PC World" tracą

Liderem sprzedaży w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych w marcu br. nadal był „PC Format”. Najwięcej zyskał „Komputer Świat”, a największy spadek zanotował „Chip”. więcej

 
Kobiece tytuły najchętniej czytane, bez wzrostów w czołówce

W okresie od października ub.r. do kwietnia br. żaden tytuł z pierwszej dziesiątki najchętniej czytanych miesięczników  nie zanotował wzrostu czytelnictwa. W czołówce znalazły się głównie kobiece pisma poradnikowe. więcej

 
Filmy o Mikołajku z ,,Gazetą Wyborczą"

W poniedziałek i wtorek z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić animowane filmy DVD o przygodach Mikołajka, książek dla dzieci napisanych przez René Goscinny'ego i zilustrowanych przez Jean-Jacques'a Sempé. więcej

 
Internet  
 
Gazety w sieci: ,,SE" i ,,Fakt" mocno w górę, ,,GW" i ,,Rz" w dół

Serwisy internetowe „Super Expressu” i „Faktu” mocno zyskały w ciągu roku na odwiedzalności, wyprzedzając serwis „Gazety Wyborczej” na czele zestawienia witryn gazet. Strona „GW”, podobnie jak „Rzeczpospolitej”, miała mniej użytkowników i odsłon niż przed rokiem. więcej

 
Facebook zapłaci 10 mln dol. za "bezprawne użycie danych i wizerunków"

Facebook, który został pozwany za bezprawne użycie danych i wizerunków pięciu osób, zgodził się przekazać 10 milionów dolarów na cele charytatywne. więcej

 
Co czwarty internauta korzysta z bankowości online

W kwietniu bieżącego roku serwisy internetowej bankowości odwiedziło 423,5 miliona internautów z całego świata, stanowiących 28,7 proc. ogółu populacji online. więcej

 
Wolbink znów dostępny. 11 dni poza siecią przez Beyond

Księgarnia e-bookowa Woblink ponownie działa, po 11 dniach niedostępności z powodu awarii serwerowni Beyond. Z tej okazji proponuje użytkownikom promocję cenową. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Kibice Euro 2012 deklarują chęć powrotu do Polski

81 proc. zagranicznych kibiców, pytanych przez ankieterów Pracowni Badań Społecznych, zadeklarowało, że przyjedzie do Polski ponownie, a 92 proc., że poleci wizytę nad Wisłą swoim przyjaciołom. Wyniki sondażu PBS opublikowała w piątek spółka PL.2012. więcej

 
Nie potrafimy prowadzić dialogu międzypokoleniowego

Młodzi chcą słuchać, co starsi mają im do powiedzenia, ale starsi nie potrafią rozmawiać z młodymi - wynika z badań przeprowadzonych dla RPO, które zaprezentowano w piątek podczas debaty "Osoby starsze w oczach młodzieży i młodzież w oczach osób starszych". więcej

 
Public Relations  
 
Joanna Kossowska PR Managerem w Adbirds
 
Przemysław Szymanowski stworzył nowe logo Unicorn Media
 
Technologie  
 
Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)
 
IDC podnosi prognozę dla rynku tabletów, obniża dla e-czytników
 
Części do iPhone 5 już w produkcji
 
90 proc. przychodu ze sprzedaży smartfonów dla Apple i Samsunga
 
Kindle Fire tańszy?
 
Orange stawia na sprzedaż usług w pakiecie
 
Microsoft wyprodukuje własny tablet?
 
UKE: Telekomunikacja Polska lepiej wykonywała porozumienie w I kw. niż przed rokiem
 
Gospodarka  
 
Fitch: rating 'A-' dla polskich euroobligacji
 
Deficyt budżetu wyniósł 27,03 mld zł po maju, tj.77,2% planu
 
O 5-10gr/l. spadną ceny benzyny na stacjach
 
Nie powstanie WIG30. Brakuje odpowiednich spółek
 
Obniżony rating BZ WBK w ślad za niższą oceną Santandera. UKNF zaskoczony
 
KGHM zainteresowane złożami na Ukrainie
 
Polskie owoce podbiją zagraniczne rynki
 
Polska współpraca z Chinami coraz bardziej się zacieśnia
 
Grecja potrzebuje nowego Planu Marshalla
 
Kultura/Rozrywka  
 
Polacy dalej kochają Artura Andrusa
 
Savages i The Twilight Sad gwiazdami OFF Festivalu
 
Lady GaGa chce nagrać płytę z Tonym Bennettem
 
Lindsay Lohan nieprzytomna, wezwano doktora
 
Brad Pitt i Angelina Jolie wybrali Egipt
 
"Resident Evil: Retrybucja" już w internecie (wideo)
 
John Cho szefem Matthew Perry'ego w "Go On"
 
James Corden w filmie "One Chance"
 
Jonah Hill w filmie Quentina Tarantino "Django Unchained"
 
Justin Bieber nie jest mężczyzną
 
Benicio Del Toro w filmie "Jimmy Picard"
 
Blog  
 
Czy będzie nas ktoś czytał za 100, 200 lat? Wpis refleksyjny - Zbigniew Brzeziński
 
Prosto z pralni - Andrzej Kwaśniewski
 
KORYTO, RUSCY I BIZANT - Eli Barbur
 
Jak się ma polskie bydło? - Jerzy Szygiel
 
Polak, Rusek i Niemiec - Magda Furman
 
Nasz gość  
 
Jarosław Kuźniar (TVN24): Dziennikarstwo to zawód podwyższonego ryzyka

- Jednego dnia siedzimy na Olimpie, bo widzowie nas wielbią, drugiego dnia wymiotują na nas w mailach i na fejsbukach, bo coś im się nie spodobało. Trzeba myśleć sobą, bo inaczej bardzo szybko trzeba będzie zmienić zajęcie - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. więcej

 
Artur Potocki: Chcemy postawić na treści, w których mocna jest cała Grupa Bauer
 
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Matul, szef departamentu marketingu zintegrowanego Lemon Sky.   więcej

 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
 
Paweł Jakubowski: Moja praca to... myślenie o i rozmowa z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP S.A. w Gorzowie Wielkopolskim
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP S.A. w Opolu
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP S.A. we Wrocławiu
 
BRAND MANAGER
 
redaktor i wydawca serwisów internetowych
 
Dyrektor Zarządzający
 
DJ/Prezenter
 
KEY ACCOUNT MANAGER
 
Planeta Łódź
 
Rekrutacja - IT
 
Specjalista ds. reklamy
 
Junior Media Planner / Buyer
 
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC
 
Junior Producer / Producer (BTL)
 
Researcher w dziale programowym
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl