Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 29 Lipca 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Beata Sadowska znika z ,,Pytania na śniadanie" i TVP

Beata Sadowska odeszła z programu TVP 2 „Pytanie na śniadanie”, kończąc tym samym 6-letnią pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka deklaruje, że będzie dalej pracować w mediach. więcej

 
TVP pozbawiona reklam? Braun: pomysł oderwany od realiów

Pomysł eliminacji reklam w telewizji publicznej jest całkowicie oderwany od realiów. TVP jest nadmiernie uzależniona od reklam, ale ich ograniczanie musi poprzedzić budowa stabilnego systemu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes TVP. więcej

 
GIODO: użytkownicy Facebooka powinni uważnie korzystać z portalu

Wprawdzie Facebook jest administratorem danych osobowych, ale użytkownicy tego portalu muszą pamiętać, że korzystając z niego, mogą nieświadomie naruszać prawo do ochrony danych innych osób - powiedział generalny inspektor ochrony danych osobowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu

Business Traveller poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. reklamy internetowej

Agora poszukuje osoby na stanowisko
Producent / Reżyser dźwięku

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

BPV Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor tytułów młodzieżowych

HUBERT BURDA MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący serwis modowy

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
REPREZENTANT ZA GRANICĄ

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Więcej na reklamową radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc. więcej

 
Tomasz Zimoch reklamuje piwo Tyskie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Akcję, której elementem jest aplikacja „Poleć Zimochem”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Papaya Films, Tequila, Starcom, Mango Design i Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Szymon Hołownia odchodzi z ,,Newsweeka"

Szymon Hołownia zrezygnował z pisania felietonów dla tygodnika „Newsweek Polska”. Dziennikarz tłumaczy, że nie chce już komentować kolejnych okładek tytułu, z którymi się nie zgadza. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja

Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki. więcej

"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl

Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca. więcej

Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Beata Sadowska znika z ,,Pytania na śniadanie" i TVP

Beata Sadowska odeszła z programu TVP 2 „Pytanie na śniadanie”, kończąc tym samym 6-letnią pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka deklaruje, że będzie dalej pracować w mediach. więcej

 
TVP pozbawiona reklam? Braun: pomysł oderwany od realiów

Pomysł eliminacji reklam w telewizji publicznej jest całkowicie oderwany od realiów. TVP jest nadmiernie uzależniona od reklam, ale ich ograniczanie musi poprzedzić budowa stabilnego systemu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes TVP. więcej

 
Joanna Liszowska poprowadzi program "Sposób na faceta" w Polsat Cafe

Polsat Cafe szykuje do jesiennej ramówki lifestylowy program pod roboczym tytułem „Sposób na faceta”. Poprowadzi go Joanna Liszowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nowa ,,Cenowa rewolucja", więcej kanałów za darmo w Cyfrze+

Od 27 lipca w ramach wzbogaconej superpromocji „Cenowa Rewolucja”, klienci wybranych pakietów Cyfry+ zawierających ofertę kanałów premium z rodziny Canal+ otrzymają bezpłatny dostęp do stacji HBO, Filmbox i Cinemax. więcej

 
Ewa Farna siódmą gwiazdą ,,Bitwy na głosy 3"

Ewa Farna oficjalnie potwierdziła, że będzie prowadzić własną drużynę w trzeciej edycji „Bitwy na głosy”. Casting do swojego zespołu wokalistka zorganizuje w Cieszynie. więcej

 
,,Wartość!" - nowy program w TVN CNBC

Od poniedziałku 30 lipca br. w dni powszednie na antenie TVN CNBC nadawany będzie program „Wartość!” prowadzony zamiennie przez Jolantę Kucharską i Roberta Stankiewicza. więcej

 
Jula w ,,Bitwie na głosy". Także Ewa Farna i Reni Jusis?

Finalizowane są rozmowy z ostatnimi gwiazdami, które prowadzić będą własne drużyny w „Bitwie na głosy 3”. Szóstką trenerką została Jula. Jak się dowiedzieliśmy, prowadzone są jeszcze rozmowy m.in. z Ewą Farną i Reni Jusis. więcej

 
 
Radio  
 
Więcej na reklamową radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc. więcej

 
Marta Gajowniczek i Grzegorz Trojan rozstają się z Chilli ZET

Marta Gajowniczek, brand manager Chilli ZET oraz Grzegorz Trojan, specjalista ds. promocji tej stacji, rozstają się ze spółką Eurozet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, zyskały Trójka i RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w  Warszawie. więcej

 
Aglomeracja Śląska: RMF FM bezkonkurencyjne, wzrost Trójki

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w  Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
Reklama  
 
Więcej na reklamową radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc. więcej

 
Tomasz Zimoch reklamuje piwo Tyskie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Akcję, której elementem jest aplikacja „Poleć Zimochem”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Papaya Films, Tequila, Starcom, Mango Design i Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kamila Kownacka, Digital Director w OMD. więcej

 
Rusza walka z nielegalnymi reklamami outdoorowymi

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zaczynają kampanię przeciw nielegalnym reklamom outdoorowym. Akcja ma charakter edukacyjno-prewencyjny. więcej

 
,,Konkretny początek dnia" reklamuje Danone Ale Jogurtowy! (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju śniadaniowego Danone Ale Jogurtowy!. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mediacom. więcej

 
Gwiazdy w kampanii Strips DeLuxe Box w KFC (wideo)

Ruszyła kampania zestawów Strips DeLuxe Box wprowadzonych do menu restauracji KFC. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
Frugo w reklamach ,,ostrzega" fanów muzyki

Rusza kampania napoju Frugo (FoodCare), w której reklamy zabawnie ostrzegają przed ubocznymi skutkami koncertów i festiwali muzycznych. Akcję przygotowały agencje Grey i Media Stars. więcej

 
,,Łączy nas Wiara" w kampanii Lecha Poznań przed nowym sezonem (wideo)

Ruszyła kampania klubu piłkarskiego Lech Poznań reklamująca bilety i karnety na nowy sezon. Akcję pod hasłem „Łączy nas Wiara” klub przygotował wspólnie z agencją Kiwisport. więcej

 
Spółdzielcza Grupa Bankowa reklamuje lokatę z nagrodami (wideo)

W telewizji, prasie i oddziałach Spółdzielczej Grupy Bankowej rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanej przez nią lokaty z nagrodami. Akcję przygotowały agencja Men at Work i dom mediowy Media Concept. więcej

 
Samsung Galaxy S III w olimpijskiej kampanii Samsunga

Startuje kampania reklamowa Samsunga Galaxy S III nawiązująca do Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Akcję, obejmującą telewizję, prasę, internet, outdoor i BTL, przygotowały agencja Leo Burnett i dom mediowy Starcom. więcej

 
Bilety na Manchester United w ofercie OBP Incentive & Sport Travel

OBP Incentive & Sport Travel, podpisał w lipcu br. umowę z Manchester United, stając się tym samym jego jedynym w Polsce oficjalnym partnerem. więcej

 
Paweł Lipiec w faceADDICTED

Paweł Lipiec objął stanowisko communication & e-commerce director w agencji faceADDICTED. więcej

 
Prasa  
 
Szymon Hołownia odchodzi z ,,Newsweeka"

Szymon Hołownia zrezygnował z pisania felietonów dla tygodnika „Newsweek Polska”. Dziennikarz tłumaczy, że nie chce już komentować kolejnych okładek tytułu, z którymi się nie zgadza. więcej

 
,,Auto Świat" z dodatkiem ,,24 strony Extra"

W poniedziałek 30 lipca br. tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), ukaże się po raz pierwszy z nowym dodatkiem „24 strony Extra”. Zastąpi on ukazujący się dotychczas z magazynem dodatek „Market”. więcej

 
"Sprostowanie jedyną formą reakcji na publikację". Sejm uchwalił nowelę Prawa prasowego

Sejm uchwalił w piątek przygotowaną przez Senat nowelizację Prawa prasowego. Zakłada ona pozostawienie sprostowań, jako jedynej formy reakcji na publikację. Nie przewiduje zaś odpowiedzi, jako sposobu odniesienia się do zamieszczonego materiału dziennikarskiego. więcej

 
Ringier Axel Springer Polska z multimedialnymi reklamami w serwisach mobilnych

Biuro reklamy online Ringier Axel Springer Polska wprowadziło nowy cennik reklam w swoich serwisach mobilnych. W ofercie pojawiły się także zaawansowane formaty reklamowe, tzw. rich media. więcej

 
Internet  
 
GIODO: użytkownicy Facebooka powinni uważnie korzystać z portalu

Wprawdzie Facebook jest administratorem danych osobowych, ale użytkownicy tego portalu muszą pamiętać, że korzystając z niego, mogą nieświadomie naruszać prawo do ochrony danych innych osób - powiedział generalny inspektor ochrony danych osobowych. więcej

 
Grupa o2 nie idzie na giełdę, odwołała ofertę publiczną

Grupa o2 odwołała ofertę publiczną, poinformowała spółka w komunikacie. Powodem jest "niesatysfakcjonujący popyt, przy akceptowalnej dla spółki cenie". więcej

 
Google uruchamia Pismo odręczne (wideo)

W wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych można już korzystać z funkcji Pisma odręcznego. więcej

 
Google+ pnie się w górę, Facebook coraz słabiej

W okresie od listopada 2011 do czerwca 2012 liczba miesięcznych unikalnych odwiedzin serwisu Google+ wzrosła o 66 procent - wynika z raportu comScore. więcej

 
Przewodnik dla twórców reklam na Facebooku

Facebook zachęca twórców stron w serwisie do zapoznania się z nowym przewodnikiem marketingowym. więcej

 
2/3 światowych liderów ma konta na Twitterze

Niemal 2/3 światowych liderów ma konta na Twitterze. ale prawie połowa z nich nie obserwuje nikogo innego, ograniczając się do komunikacji jednostronnej - wynika z badania pt. "Twiplomacy", przeprowadzonego przez agencję public relations Burson-Marsteller. więcej

 
Facebook stracił 157 milionów dolarów, akcje ostro w dół

Facebook zaprezentował raport finansowy za drugi kwartał bieżącego roku. Firma straciła w tym okresie 157 milionów dolarów. więcej

 
Chomikuj.pl: pracujemy nad legalną ofertą

Chomikuj.pl prowadzi rozmowy z kilkoma wydawcami, by stworzyć bogatą ofertę dla internautów. To odpowiedź na zarzuty, że portal sprzyja piractwu. - Są setki wydawców, którzy zamiast robić szum w mediach spokojnie korzystają z naszych narzędzi - mówi Piotr Hałasiewicz, rzecznik serwisu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Dwie trzecie Polaków przeciwnych przyjęciu euro

Dwie trzecie badanych jest przeciwnych przyjęciu przez Polskę waluty euro; jej wprowadzenie popiera co czwarty ankietowany - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Co trzeci Polak spodziewa się, że w najbliższych latach strefa euro skurczy się bądź rozpadnie. więcej

 
Public Relations  
 
Media Metropolis wypromuje Comptoir de Famille
 
Technologie  
 
Samsung rządzi na rynku komórek i smartfonów
 
Telefon Facebooka? Mark Zuckerberg mówi ,,nie"
 
2GB internetu za darmo od Orange na weekend
 
Plus kibicuje siatkarzom - milion darmowych SMS-ów za każde zwycięstwo Polaków w Londynie
 
Rekordowy kwartał Samsunga
 
Gospodarka  
 
Upadłość OLT Express Regional
 
Możliwe kolejne podwyżki cen na stacjach benzynowych
 
Urząd Lotnictwa Cywilnego zawiesił koncesję dla OLT Express Regional
 
PBG wystąpiło do Agencji Rozwoju Przemysłu o pomoc publiczną na ratowanie spółki
 
Organizacja Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 nie ma sensu ekonomicznego
 
Ceny żywności w górę. O połowę zdrożały kukurydza i pszenica
 
Ryszard Grobelny: Około 20 mln zł debetu Poznania po Euro 2012
 
UOKiK znów ukarał PKP Cargo
 
Kasku nie można wrzucić w koszty firm, ale motocykl już tak
 
Jak rozwiązać spór konsument-przedsiębiorca bez udziału sądu
 
Polnord otrzymał ratę 42 mln zł z tytułu sprzedaży wierzytelności
 
Kredyt na remont: hipoteka nie zawsze najkorzystniejsza
 
Firmy wiatrakowe oskarżają polityków o blokowanie inwestycji
 
Wykluczenie firmy z przetargu będzie trudniejsze
 
Złoty umocnił się w piątek i w całym tygodniu
 
OZE ma dać odbiorcom 700 mln zł oszczędności w 2013 r.
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lady GaGa w filmie "Machete Kills" Roberta Rodrigueza
 
"Myśliwiecka" Artura Andrusa znów najlepsza
 
Alanis Morissette: Guardian (wideo)
 
Tomasz Kot w filmie "Yuma". "Dziękuję losowi" (wideo)
 
Cheryl: Under The Sun (wideo)
 
John Goodman i Eric Andre w komedii "The Internship"
 
Keira Knightley miała dość nękania przez paparazzi
 
Zespół Metallica pracuje nad nowym albumem
 
Jim Broadbent w filmie "Le Weekend"
 
Jula w ,,Bitwie na głosy". Także Ewa Farna i Reni Jusis?
 
Blog  
 
,,Nie będzie pan filmował. Bo nie" - Łukasz Religa
 
Paznokietki Asi - Andrzej Bober
 
SZKIELETY JEROZOLIMSKIE - Eli Barbur
 
Syria - co powiedzieli porwani dziennikarze? - Jerzy Szygiel
 
Londyn 2012 - Magda Furman
 
Nasz gość  
 
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny

- Nie zgadzam się z opinią, że jesteśmy reklamowym zaściankiem. W Polsce powstają dobre rzeczy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland. więcej

 
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
 
Tomasz Marszałł: Rynek reklamy się zmienia
 
Kwestionariusz  
 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kamila Kownacka, Digital Director w OMD. więcej

 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu
 
specjalista ds. reklamy internetowej
 
Specjalisty ds. Reklamy On-line
 
Producent / Reżyser dźwięku
 
Dziennikarz
 
Account Executive
 
Redaktor tytułów młodzieżowych
 
Redaktor Prowadzący serwis modowy
 
REPREZENTANT ZA GRANICĄ
 
New Business Manager
 
PR Manager
 
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl