Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 19 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni

- Domy mediowe, które rozbudowują swoje struktury strategiczne, badawcze, a nawet kreatywne, zbroją się na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. więcej

 
Krzysztof Ibisz i Anna Ibisz poprowadzą ,,Weekend z Polsatem"

Krzysztof Ibisz i jego była żona Anna Zajdler-Ibisz będą gospodarzami nowego śniadaniowego magazynu Polsatu. Jego planowana nazwa to „Weekend z Polsatem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Program Wojciech Manna od 9 września w TVP2. ,,Popkultura w rupieciarni"

Nowy program Wojciecha Manna w TVP2 - „Kocham to, co lubię” - będzie nadawany od 9 września w niedziele o 17:20. Mann w scenerii sentymentalnej rupieciarni będzie przedstawiał ciekawe zjawiska popkultury. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

dystrybucja filmowa poszukuje osoby na stanowisko
kierownik dystrybucji kinowej i VOD

Pełka Creative poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Pełka PR poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Firma z branży dystrybucji kinowej poszukuje osoby na stanowisko
pracownik działu marketingu

ClearSense Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Banki na reklamę: ING, BGŻ, Alior i Eurobank więcej, PKO BP i BZ WBK mniej (TOP 10)

W I połowie br. wśród banków najwięcej na reklamę wydał ING Bank Śląski, a Alior Bank i Eurobank zwiększyły w skali roku swoje budżety marketingowe ponaddwukrotnie. Natomiast PKO BP, BZ WBK i Getin Bank wydały na to dużo mniej niż przed rokiem. więcej

 
Agora szykuje ,,Wysokie Obcasy Mini" dla nastolatek

Pod koniec października br. Agora planuje wydać nowy magazyn dla nastolatek pod marką „Wysokich Obcasów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismo nazywać się będzie „Wysokie Obcasy Mini”. więcej

 
Gazety 11 proc. mniej z reklam. ,,GW" mocno w dół, ,,Rz" i ,,SE" w górę (TOP 10)

W lipcu polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 10,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” spadły o prawie jedną piątą, za to „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” wzrosły o kilka-kilkanaście proc. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agora: pierwsze zwolnienia grupowe we wrześniu

Zarząd Agory daje sobie 20 dni na rozmowy ze związkami zawodowymi dotyczące planowanych zwolnień grupowych, a pierwsze konkretne decyzje chce podjąć na początku września. więcej

,,Fakty TVN" i TVN24 z nowego studia od października

Nowe studio „Faktów” TVN i TVN24 najprawdopodobniej ruszy w okolicach 3 października br., gdy TVN obchodzić będzie 15-lecie istnienia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Codzienna walka o ,,lajka"
Wojewódzki w Esce Rock z nowym prowadzącym, Majewski dalej w Esce
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Krzysztof Ibisz i Anna Ibisz poprowadzą ,,Weekend z Polsatem"

Krzysztof Ibisz i jego była żona Anna Zajdler-Ibisz będą gospodarzami nowego śniadaniowego magazynu Polsatu. Jego planowana nazwa to „Weekend z Polsatem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Program Wojciech Manna od 9 września w TVP2. ,,Popkultura w rupieciarni"

Nowy program Wojciecha Manna w TVP2 - „Kocham to, co lubię” - będzie nadawany od 9 września w niedziele o 17:20. Mann w scenerii sentymentalnej rupieciarni będzie przedstawiał ciekawe zjawiska popkultury. więcej

 
Wraca ,,Nie do wiary", nowe odcinki od września w TTV

Należący do Grupy TVN naziemny kanał TTV reaktywuje program „Nie do wiary”. Nowe odcinki kultowego magazynu poświęconego zjawiskom paranormalnym oglądać będzie można od września br. więcej

 
TTV ogląda prawie 10 tys. widzów, 9 mln zł z reklam

Kanał TTV - Twoja Telewizja przez pierwsze siedem miesięcy nadawania gromadził średnio prawie 10 tys. widzów. Oglądalność stacji cały czas rośnie i w lipcu br. miała ona już 17,6 tys. oglądających. Wpływy z reklam do tej pory wyniosły prawie 9 mln zł. więcej

 
TVN Style liderem kanałów lifestylowych, słaby wynik BBC Lifestyle

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w lipcu br. był TVN Style. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja „Domo”, a najwięcej stracił „Fashion”. Wysoki wynik zanotował nowy kanał „TTV - Twoja Telewizja”. więcej

 
Kolejny mecz gwiazd TVN z politykami na Pepsi Arenie (wideo)

W niedzielę 2 września br. odbędzie się piąty mecz charytatywny gwiazd TVN z politykami. Obie drużyny zmierzą się ze sobą na warszawskiej Pepsi Arenie. więcej

 
Gole z T-Mobile Ekstraklasy nadal w TVP

Gole ze wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy w rozpoczętym właśnie sezonie będzie można oglądać w serwisach informacyjnych i osobnym programie Telewizji Polskiej. Ponadto TVP pokaże w całości dwa mecze. więcej

 
,,Winx Club" w jesiennej ramówce TV4

W jesiennej ramówce TV4 pojawi się kreskówka „Winx Club”. Ponadto zobaczymy także inne nowości oraz kontynuacje znanych już i lubianych programów. więcej

 
Jan Dworak: rozłożenie opłat koncesyjnych na raty zgodne z prawem

– Chociaż Najwyższa Izba Kontroli wytknęła nam niegospodarność, z czym się zupełnie nie zgadzam, to nie zarzuca nam naruszenia prawa – tak Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, odnosi się do zarzutów, że decyzja o rozłożeniu na raty opłat koncesyjnych od niektórych nadawców jest nielegalna. – Nasze decyzje wynikają z oceny interesu publicznego i interesu koncesjonariuszy – dodaje przewodniczący. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET liderem w Warszawie, Jedynka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
RMF FM liderem, ESKA Bydgoszcz traci

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Reklama  
 
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni

- Domy mediowe, które rozbudowują swoje struktury strategiczne, badawcze, a nawet kreatywne, zbroją się na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. więcej

 
Banki na reklamę: ING, BGŻ, Alior i Eurobank więcej, PKO BP i BZ WBK mniej (TOP 10)

W I połowie br. wśród banków najwięcej na reklamę wydał ING Bank Śląski, a Alior Bank i Eurobank zwiększyły w skali roku swoje budżety marketingowe ponaddwukrotnie. Natomiast PKO BP, BZ WBK i Getin Bank wydały na to dużo mniej niż przed rokiem. więcej

 
Gazety 11 proc. mniej z reklam. ,,GW" mocno w dół, ,,Rz" i ,,SE" w górę (TOP 10)

W lipcu polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 10,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” spadły o prawie jedną piątą, za to „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” wzrosły o kilka-kilkanaście proc. więcej

 
Szymon Majewski rzuca koło ratunkowe w kampanii Kup indeks (wideo)

Stowarzyszenie Wiosna rozpoczęło kolejną edycję akcji Kup Indeks w ramach Akademii Przyszłości. Twarzą wspierającej to kampanii, przygotowanej przez firmy Opus B, Samolot.tv i Stage2, jest Szymon Majewski. więcej

 
Ketchup Kotlin reklamowany jako kulinarny ratownik (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Agros-Nova). Akcję przygotowały firmy Brasil, Lemon i Mediacom Warszawa. więcej

 
Codemedia: 23 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku w br.

W I połowie br. dom mediowy Codemedia (Grupa ADV) zanotowała 22,9 mln zł przychodów, 2,2 mln zł zysku z działalności operacyjnej i 1,7 mln zł zysku netto. Najwięcej firma zarobiła ze stałych umów o współpracy i sprzedaży usług dla nowych klientów. więcej

 
Podwójna Pakosińska na zakupach reklamuje internet w UPC (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa UPC z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Akcję - promującą internet o prędkości 60 Mb/s z WiFi - przygotowały agencje DraftFCB + Ad Fabrika i Arip oraz dom mediowy Media Vest. więcej

 
Śląsk Wrocław ze specjalnym logotypem, jak mistrz Bundesligi

Ekstraklasa SA przygotowała specjalny logotyp rozgrywek dedykowany dla mistrza Polski. Przez cały najbliższy sezon Śląsk Wrocław będzie mógł używać na koszulkach meczowych logotypu z piłką w odcieniu złotym oraz z napisem „MISTRZ POLSKI 2011/2012”. więcej

 
Prasa  
 
Agora szykuje ,,Wysokie Obcasy Mini" dla nastolatek

Pod koniec października br. Agora planuje wydać nowy magazyn dla nastolatek pod marką „Wysokich Obcasów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismo nazywać się będzie „Wysokie Obcasy Mini”. więcej

 
Gazety 11 proc. mniej z reklam. ,,GW" mocno w dół, ,,Rz" i ,,SE" w górę (TOP 10)

W lipcu polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 10,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” spadły o prawie jedną piątą, za to „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” wzrosły o kilka-kilkanaście proc. więcej

 
,,Fakt" najchętniej czytany w I półroczu, do góry tylko ,,Parkiet"

W I półroczu br. najchętniej czytanym dziennikiem został „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą”. Oba te tytuły, podobnie jak prawie wszystkie gazety codzienne, zanotowały jednak spadki czytelnictwa. Zyskał tylko plasujący się na ostatniej pozycji „Parkiet”. więcej

 
Pisma wnętrzarskie: ,,Cztery Kąty" nadal liderem, ,,M jak mieszkanie" podwaja wynik

Wśród pism wnętrzarskich w maju br. liderem nadal były „Cztery kąty”, jednak goni je „M jak mieszkanie”, które podwoiło swój wynik. Natomiast najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze”. więcej

 
Internet  
 
Chomikuj.pl: nie wykradziono haseł naszych użytkowników, zmieniamy tylko te proste

Przedstawiciele Chomikuj.pl zapewniają, że nie doszło do żadnego włamania do bazy kont w serwisie. Jednak zachęcając tych użytkowników, którzy mają łatwe do odgadnięcia hasła, żeby je zmienili. więcej

 
Pingwin zabije Search Engine Optimalization (SEO)?

W zagranicznych mediach coraz śmielej publikowane są opinie na temat rychłego upadku SEO. Liderami w efektywnym wpływaniu na pozycję strony w wynikach wyszukiwania mają stać się media społecznościowe, PR, a przede wszystkim rzeczywista zawartość stron. więcej

 
Twitter w ogniu krytyki

Twitter zmienia zasady dla twórców aplikacji. Deweloperzy są wściekli i uważają nowe reguły za krzywdzące. więcej

 
Kolejne zmiany w Google Play

Google udostępniło „inteligentne pobieranie”. Od teraz ściąganie plików z platformy dystrybucji cyfrowej Google Play powinno być szybsze i mniej obciążać łącz. więcej

 
Tomasz Majewski: kradnę muzykę z internetu, ale nie jestem złodziejem

Złoty medalista olimpijski w pchnięciu kulą Tomasz Majewski przyznał, że kradnie sporo muzyki z internetu, a płyt kupuje tylko kilka rocznie. Wytwórnie płytowe są oburzone tą wypowiedzią, natomiast sportowiec twierdzi, że mimo wszystko nie jest złodziejem. więcej

 
Zupełnie nowy Bing w Windows 8

Microsoft zaprezentował nową wersję aplikacji dla wyszukiwarki internetowej Bing, która pojawi się w Windows 8. więcej

 
Azja i Pacyfik zyskuje na rynku sprzedaży online, traci Europa

W 2013 roku region Azji i Pacyfiku zdobędzie pozycję lidera na globalnym rynku e-commerce. Spada udział Ameryki Północnej i Europy Zachodniej. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy lepiej oceniają kondycję gospodarki niż Słowacy i Węgrzy

Polacy lepiej niż Słowacy i Węgrzy oceniają zarówno kondycję krajowej gospodarki, jak i swoich gospodarstw domowych. Bardziej optymistycznie patrzą też w przyszłość - wynika z najnowszego badania CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Coraz więcej anonimów, coraz większy problem z komunikacją w firmach
 
Technologie  
 
Sprzedaż urządzeń drukujących znowu w dół, HP liderem
 
Nowy Xbox i PlayStation już w produkcji?
 
Lenovo: zysk i przychód w górę
 
Wirus komputerowy atakuje sieci energetyczne?
 
GameStop planuje usługę typu cloud gaming
 
Gospodarka  
 
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
 
Za kilka lat rynek aut elektrycznych będzie bardzo ważny
 
Bezrobocie w Polsce będzie coraz wyższe
 
"Stress testy pokazały, że polska elektrownia atomowa zostanie wybudowana bezpiecznie"
 
Co zrobić aby nie powtórzyło się kolejne Amber Gold?
 
Kryzys w branży budowlanej, cierpnią producenci stali
 
Gdy nie można ustalić ceny nabycia, na potrzeby amortyzacji ustal wartość rynkową
 
Kultura/Rozrywka  
 
Artura Andrus przebojem zdobył polski rynek muzyczny
 
"The Avengers 2" w kinach od 1 maja 2015 roku
 
Arnold Schwarzenegger szeryfem w "The Last Stand"
 
Nowy trailer serialu "Dexter", siostra poznaje sekret (wideo)
 
"Battle Born" - nowa płyta The Killers. Co na niej znajdziemy?
 
Bob Dylan: Scarlet Town (posłuchaj)
 
"House Of Gold & Bones" - nowy album Stone Sour
 
Kelly Rowland wystąpi w serialu "What Would Dylan Do"
 
Robert Pattinson stawia na muzykę
 
Daniel Radcliffe, Rafe Spall, Megan Park i Mackenzie Davis w "The F Word"
 
Akson Studio: Amber Gold nie będzie sponsorem filmu o Wałęsie
 
Blog  
 
Bo to się zwykle tak zaczyna... - andrzej budzyk
 
Brzytwą po Mistrzu! - Hirek Wrona
 
Drogi panie Kukiz! - Krzysztof Czabański
 
Cudze,chyba prawdziwe... - Andrzej Bober
 
Kampania reklamowa na Facebooku - jak to robić - Weronika Baranowska
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni

- Domy mediowe, które rozbudowują swoje struktury strategiczne, badawcze, a nawet kreatywne, zbroją się na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. więcej

 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo
 
Anna Popek: Pomoc innym to sprawa ważna
 
Kwestionariusz  
 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Koordynator Sprzedaży
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
ACCOUNT EXECUTIVE
 
kierownik dystrybucji kinowej i VOD
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
pracownik działu marketingu
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR
 
Concept development project coordinator
 
wydawca / redaktor / researcher/ reporter
 
Webdeweloper
 
PR/IR Consultant działu Finanse / IT / Nieruchomości
 
Junior Consultant
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl