Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 22 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"

W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka. więcej

 
Tygodniki opinii w I płr. 2012: najwięcej zyskał ,,Newsweek"

W I półroczu br. tygodnikiem opinii z największą sprzedażą ogółem pozostał „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce wskoczyło „Uważam Rze”. Największy wzrost odnotował „Newsweek”, którego szefem został Tomasz Lis. więcej

 
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki

Nowościami jesiennej ramówki TVP2 będą: serial „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej oraz nowy program Wojciecha Manna. Stacja porządkuje pasmo z serialami, ale nie będzie ostatniej serii „Dr. House”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

White Kanga poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży

Via Medica poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Produktów Elektronicznych

amacom.tv poszukuje osoby na stanowisko
account manager - web video production

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Zakupów Programowych

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

dystrybucja filmowa poszukuje osoby na stanowisko
kierownik dystrybucji kinowej i VOD

Pełka Creative poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

Pełka PR poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive/ Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół

W I połowie br. firmy z sektora farmaceutycznego cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 1 536 mln zł. Prawie jedną trzecią tych wydatków stanowił budżet Aflofarmu, a w skali roku spadły wydatki GlaxoSmithKline, Novartis Poland i US Pharmacia. więcej

 
Piotr Najsztub i Anna Starmach jesienią w TVN Style

Jesienią TVN Style pokaże pięć nowych programów, w tym reality-show „Sekrety chirurgii” i „Idealna niania”, a także talk-show Piotra Najsztuba i magazyn Ani Starmach. Odświeżeniu ulegnie cykl „Wiem, co jem”. Ramówka ma zapewnić stacji utrzymanie pozycji lidera. więcej

 
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)

W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spory spadek przychodów reklamowych zanotowało RMF FM, za to duże wzrosty - Radio ZET, Tok FM i Eska Rock. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Ibisz i Anna Ibisz poprowadzą ,,Weekend z Polsatem"

Krzysztof Ibisz i jego była żona Anna Zajdler-Ibisz będą gospodarzami nowego śniadaniowego magazynu Polsatu. Jego planowana nazwa to „Weekend z Polsatem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sieci radiowe: rekordowy wzrost Radia Złote Przeboje, traci Audytorium 17

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Złote Przeboje i Roxy FM. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

RMF FM i Radio ZET dalej tracą. Zyskały Trójka i Eska Rock
Agora: pierwsze zwolnienia grupowe we wrześniu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"

W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka. więcej

 
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki

Nowościami jesiennej ramówki TVP2 będą: serial „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej oraz nowy program Wojciecha Manna. Stacja porządkuje pasmo z serialami, ale nie będzie ostatniej serii „Dr. House”. więcej

 
Piotr Najsztub i Anna Starmach jesienią w TVN Style

Jesienią TVN Style pokaże pięć nowych programów, w tym reality-show „Sekrety chirurgii” i „Idealna niania”, a także talk-show Piotra Najsztuba i magazyn Ani Starmach. Odświeżeniu ulegnie cykl „Wiem, co jem”. Ramówka ma zapewnić stacji utrzymanie pozycji lidera. więcej

 
Mecze T-Mobile Ekstraklasy najchętniej oglądane w Polsacie Sport

Rozpoczął się nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie mecze można oglądać w Canal+ Sport i Canal+, a wybrane spotkania na antenie Polsat Sport i Polsat Sport Ekstra. Jaka jest ich oglądalność? więcej

 
Lux Veritatis kontra KRRiT. "Sprawdzić czy nie doszło do przyjęcia korzyści majątkowej"

Fundacja Lux Veritatis złożyła do Prokuratury Generalnej zawiadomienie w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa przez szefową Departamentu Koncesyjnego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Bakori Davis wiceprezesem w A+E Networks UK

Bakori Davis objął stanowisko wiceprezesa ds. operacji handlowych koncernu medialnego A+E Networks UK, nadającego w Polsce kanały History i Polsat Crime & Investigation Network. To nowa funkcja w strukturze spółki. więcej

 
 
Radio  
 
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)

W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spory spadek przychodów reklamowych zanotowało RMF FM, za to duże wzrosty - Radio ZET, Tok FM i Eska Rock. więcej

 
Kuba Strzyczkowski rusza w samotny rejs. Chce zdobyć Atlantyk

Dziennikarz radiowej Trójki chce zdobyć Atlantyk na jachcie. Kuba Strzyczkowski - znany między innymi z programu "Za a nawet przeciw" - pod koniec października wypłynie w samotny rejs po Oceanie Atlantyckim. więcej

 
Muzykę odkrywamy w radiu, nastolatki słuchają na YouTube

Z raportu Music 360 firmy Nielsen wynika, że nowe piosenki słuchacze poznają głównie dzięki stacjom radiowym. więcej

 
Reklama  
 
Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół

W I połowie br. firmy z sektora farmaceutycznego cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 1 536 mln zł. Prawie jedną trzecią tych wydatków stanowił budżet Aflofarmu, a w skali roku spadły wydatki GlaxoSmithKline, Novartis Poland i US Pharmacia. więcej

 
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)

W lipcu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spory spadek przychodów reklamowych zanotowało RMF FM, za to duże wzrosty - Radio ZET, Tok FM i Eska Rock. więcej

 
Katalog IKEA na 2013 z tekstyliami w 4,7 mln egz. i wersjach mobilnych

IKEA zaczęła dystrybucję swojego katalogu na przyszły rok, zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”, a poświęconego przede wszystkim tekstyliom. Katalog jest dostępny zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznych. więcej

 
Orlen w nazwie ligi siatkarskiej kobiet, a Plus - mężczyzn

W nowym sezonie pierwsza liga siatkówki kobiet będzie nosić nazwę Orlen Liga, a takie same rozgrywki mężczyzn - PlusLiga. Orlen rozpoczął właśnie współpracę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, a Polkomtel prowadzi ją od wielu lat. więcej

 
Wiewiórki reklamują pożyczkę gotówkową w Banku BGŻ (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję, której głównymi bohaterami są animowane wiewiórki, przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative. więcej

 
SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią ,,Powrót do szkoły" (wideo)

Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii społecznej „Powrót do szkoły” organizowanej przez stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Przy akcji pracowały też agencja Team One i dom mediowy Starcom. więcej

 
,,Jedz smacznie i zdrowo" znów w kampanii Nestlé

Nestlé Polska rozpoczyna kampanię społeczną „Jedz smacznie i zdrowo”. Towarzyszy jej loteria promująca wybrane produkty Nestlé i wspierająca to kampania reklamowa, przygotowane i prowadzone przez firmy 4Frame, MEC i Eskadra Publica. więcej

 
Toyota najbardziej ekologiczna na świecie

Interbrand opublikowało kolejną edycję rankingu Best Global Green Brands. Najbardziej ekologiczną marką świata ponownie została Toyota. więcej

 
Nowe reklamy w mobilnym GG

W wersjach komunikatora GG na systemy mobilne Android, Symbian i iOS zostały wprowadzone reklamy. Można je targetować do określonych grup odbiorców. więcej

 
Christian Seel dyrektorem marketingu w Pernod Ricard Polska

Christian Seel od września obejmie stanowisko dyrektora marketingu w warszawskim Pernod Ricard Polskal. Zastąpi Jean-Baptiste Mouton, który ma “podjąć nowe wyzwania zawodowe w Grupie Pernod Ricard”. więcej

 
Tomasz Gilewicz w Infinity Group

Tomasz Gilewicz dołączył do działu kreacji Infinity Group na stanowisko creative consultant. więcej

 
Kuba Michalczuk w Studiu Animacji Xantus

Studio Animacji Xantus rozpoczęło współpracę z reżyserem Kubą Michalczukiem, który został nowym dyrektorem produkcji. więcej

 
Prasa  
 
Tygodniki opinii w I płr. 2012: najwięcej zyskał ,,Newsweek"

W I półroczu br. tygodnikiem opinii z największą sprzedażą ogółem pozostał „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce wskoczyło „Uważam Rze”. Największy wzrost odnotował „Newsweek”, którego szefem został Tomasz Lis. więcej

 
Cena ,,Uważam Rze" w górę, sprzedaż w dół

W czerwcu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii został „Gość Niedzielny”, który wyprzedził „Uważam Rze” i "Politykę. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się może „Newsweek Polska” - na przeciwnym biegunie „Przekrój”. więcej

 
Ruch sprzedał siedzibę Instytutu Pamięci Narodowej

Ruch S.A. sprzedał budynek w Warszawie będący siedzibą centrali Instytutu Pamięci Narodowej - poinformował we wtorek IPN, który sam nie mógł kupić budynku z powodu cięć budżetowych i braku odpowiedzi resortu finansów na ofertę zakupu go na raty. więcej

 
"Wysokie Obcasy Extra" z filmem "Artysta"

W czwartek 23 sierpnia 2012 r. ukaże się w sprzedaży najnowszy numer „Wysokich Obcasów Extra” (Agora). Do magazynu dołączona będzie płyta DVD z filmem „Artysta”. więcej

 
Internet  
 
Onet i Eurosport tworzą wspólny serwis sportowy, znikają eurosport.pl i sport.onet.pl

27 sierpnia zostanie udostępniony eurosport.onet.pl, wspólny serwis sportowy Onetu i Eurosportu. Firmy będą razem zajmować się witryną pod względem redakcyjnym i reklamowym. więcej

 
Rząd przyjął projekt ustawy regulującej telewizję internetową

Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o rtv, uwzględniającej zapisy unijnej dyrektywy audiowizualnej w zakresie usług na żądanie (VOD). Z ubiegłorocznej noweli zapisy te wykreślono po proteście internautów. więcej

 
Psychologia wyszukiwania

Wyszukiwarka przestaje być tylko miejscem które dostarcza nam w najszybszy możliwy sposób odpowiedzi na zadane pytanie. Teraz to także obszar wykorzystywany przez wiele firm do komunikacji i budowania stałych relacji z użytkownikami. Aby  dobrze komunikować się z użytkownikiem powinniśmy poznać jego zachowania w wyszukiwarce. więcej

 
Allegro wydziela markowe produkty w strefie marek

Na Allegro.pl udostępniono dział Strefa marek, w którym prezentowane są tylko markowe produkty, sprzedawane bezpośrednio przez ich producentów lub dystrybutorów. W nowej sekcji oferowane są produkty m.in. Converse, Asus, Lenovo i Philips. więcej

 
Family Village, genealogiczna gra na Facebooku

Funium uruchomiło Family Village, grę pozwalającą badać własne drzewo genealogiczne. więcej

 
Hellmann's otworzył profil serwisie Pinterest

Powstał profil marki majonezów i ketchupów Hellmann's w serwisie Pinterest. Umieszczane tam będą materiały zdjęciowe, które można znaleźć na stronie z przepisami na przekąski, jak również nowe, jeszcze niepublikowane kompozycje. Wszystkie publikacje marki na Pintereście będą dostępne również w specjalnej zakładce na jej facebookowym profilu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Chcemy latać po Polsce za 200 złotych

80% internautów uważa, że w Polsce potrzebna jest konkurencyjna do PLL LOT i Eurolot linia lotnicza oferująca loty krajowe w miejsce upadłego OLT Express - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Dorota Drelich kierownikiem ds. komunikacji w Suzuki Motor Poland
 
Neuron APR wypromuje test Aptis w British Council
 
Fanfar Studio PR wypromuje Zeep.pl
 
Technologie  
 
Nokia i Windows Phone rosną w siłę
 
Nowy Windows za $199
 
Panasonic TH-65PB1 - Panasonic wprowadza interaktywny monitor plazmowy
 
Play: to my najbardziej zasługujemy na częstotliwość 1800 MHz
 
Canon: 80 mln wyprodukowanych obiektywów EF
 
Gospodarka  
 
Jak rozliczyć koszty używanego mieszkania na potrzeby firmowe
 
Od nowego roku wyższy podatek od nieruchomości
 
Coraz droższe wycieczki wakacyjne
 
Manipulacja wskaźnikiem LIBOR. Afera z udziałem brytyjskich banków
 
50 lat przechowywania dokumentacji pracowniczej w wersji elektronicznej zamiast papierowej?
 
Polska w pułapce wielkich korporacji energetycznych. Im nie zależy na oszczędzaniu
 
Ile rzeczywiście można wyciągnąć z bankowego moneyback
 
Alior Bank: 133,2 mln zł zysku netto w I poł. 2012 r., wzrost o 259%
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kora oskarżona o posiadanie narkotyków. Grozi jej więzienie
 
"Fires" - nowa płyta Ronana Keatinga
 
Elton John wdzięczny losowi za swoje życie
 
Leona Lewis - "Trouble" (posłuchaj)
 
Goran Visnjic szefem mafii w serialu "Red Widow"
 
Paradise Lost zagra w Polsce
 
Jacob Anderson i Ed Skrein w serialu "Gra o tron"
 
Ciarán Hinds w serialu "Gra o tron"
 
Tony Scott skoczył z mostu - miał raka
 
Blog  
 
Spam coraz bardziej dotyka socialmedia - Łukasz Religa
 
Glosa do AMBER BANKU,czyli dymam,kogo popadnie... - Andrzej Bober
 
Tusk i wieszcz Młynarski - Krzysztof Czabański
 
Cyryl z mordem w tle - Jerzy Szygiel
 
BARACZEK I GENEZARET - Eli Barbur
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni

- Domy mediowe, które rozbudowują swoje struktury strategiczne, badawcze, a nawet kreatywne, zbroją się na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. więcej

 
65 mln zł na reklamy Blacka i Frugo, niedługo żelki Frugo
 
Anna Popek: Pomoc innym to sprawa ważna
 
Kwestionariusz  
 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
 
Koordynator Produktów Elektronicznych
 
account manager - web video production
 
Młodszy Specjalista ds. Zakupów Programowych
 
grafik / art/ kreatywny
 
Koordynator Sprzedaży
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE
 
ACCOUNT EXECUTIVE
 
kierownik dystrybucji kinowej i VOD
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
Account Executive/ Senior Account Executive
 
pracownik działu marketingu
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA/-KA DS. MARKETINGU I PR
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl