Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 28 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN: kodeks social media to rady, a nie zakazy i nakazy

Rzecznik TVN Karol Smoląg podkreśla, że przesłane dziennikarzom informacyjnym stacji zasady, które powinni stosować w serwisach społecznościach, powinny być postrzegane w kategoriach zaleceń i wskazówek, a nie nakazów i zakazów. więcej

 
,,Gazeta Polska Codziennie" tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

„Gazeta Polska Codziennie” w I połowie br. cennikowo zarobiła z reklam tylko 2 mln zł, a „Nasz Dziennik” - 3,6 mln zł, czyli 87 proc. więcej niż rok wcześniej. Tak niskie wpływy wynikają z profilu i grupy czytelników tych pism oraz ich braku w Polskich Badaniach Czytelnictwa. więcej

 
Sopot Top Of The Top Festival miał 1,7 mln widzów

Pierwsza edycję Sopot Top Of The Top Festival oglądało w Polsacie 1,74 mln widzów, a stacja w czasie transmisji z Opery Leśnej wygrała z konkurencją. - Jesteśmy umiarkowanie zadowoleni - mówi nam Marcin Perzyna, dyrektor festiwalu. W planach jest kolejna edycja. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCT MANAGER

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. SEO

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT MANAGER

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT DIRECTOR

Instytucja społeczna poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Zakupów Programowych

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR ACCOUNT EXECUTIVE

Marketing & Communications Consultants poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dziennikarski kodeks w social media? Polsat, TVP i RMF FM: nie potrzebujemy

Polsat i RMF FM deklarują, że ich dziennikarze nie potrzebują zasad dotyczących korzystania z serwisów społecznościowych. Telewizja Polska i Polskie Radio zapewniają, że regulują to już obowiązujące kodeksy zawodowe i etyczne. Natomiast Ringier Axel Springer informuje, że kończy przygotowywać taki zbiór zasad. więcej

 
Najchętniej czytane dzienniki w województwach w I półroczu 2012

Tylko w województwie łódzkim zmienił się lider czytelnictwa dzienników w I półroczu 2012 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety regionalne. więcej

 
Allegro udostępnia wtyczkę-asystenta do przeglądarek

Allegro przygotowało wtyczkę do przeglądarek internetowych pozwalającą wyszukiwać oferty i monitorować te wybrane. Nowa opcja nosi nazwę Asystent Allegro. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jerzy Kapuściński: Dwójka będzie kontynuować wspieranie kultury

- Udział kultury w Dwójce jest już bardzo znaczący i w dużym stopniu zaspokaja potrzeby oraz oczekiwania naszych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2. więcej

TVN wyznacza dziennikarzom kodeks w social media

Dyrektor TVN24 Adam Pieczyński przesłał dziennikarzom informacyjnym TVN24 i TVN zasady, jakich powinni przestrzegać w serwisach społecznościowych. Leszek Kabłak ocenia to jako cenzurę, a Anna Kalczyńska jako normalne ograniczenie korporacyjne. więcej

Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN: kodeks social media to rady, a nie zakazy i nakazy

Rzecznik TVN Karol Smoląg podkreśla, że przesłane dziennikarzom informacyjnym stacji zasady, które powinni stosować w serwisach społecznościach, powinny być postrzegane w kategoriach zaleceń i wskazówek, a nie nakazów i zakazów. więcej

 
Sopot Top Of The Top Festival miał 1,7 mln widzów

Pierwsza edycję Sopot Top Of The Top Festival oglądało w Polsacie 1,74 mln widzów, a stacja w czasie transmisji z Opery Leśnej wygrała z konkurencją. - Jesteśmy umiarkowanie zadowoleni - mówi nam Marcin Perzyna, dyrektor festiwalu. W planach jest kolejna edycja. więcej

 
Walka Pudzianowski-Piliafas w systemie PPV za 30 zł

W sobotę 15 września br. w gdańskiej ERGO Arenie odbędzie się gala KSW 20 z pojedynkiem Mariusza Pudzianowskiego z Christosem Piliafasem. Obejrzeć ją będzie można w systemie PPV w Cyfrowym Polsacie oraz w ipli. Trwają rozmowy z innymi operatorami. więcej

 
Najsłabszy w historii wynik TVP1, zyskuje Polsat

TVP1 w zeszłym tygodniu obroniła pozycję lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów, ale i zanotowała najniższy wynik w historii prowadzenia badań telemetrycznych. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Walka Tomasz Adamek kontra Travis Walker w PPV na platformie n z 40 zł

Platforma n oferuje swoim klientom możliwość zakupu dostępu do transmisji w systemie PPV walki bokserskiej Tomasza Adamka z Travisem Walkerem, która odbędzie się w Newark w Stanach Zjednoczonych. Cena dostępu do pojedynku to 40 zł. więcej

 
,,Chłopaki do wzięcia" - serial twórców ,,Czekając na sobotę" w Polsat Play

W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdzie się serial dokumentalny „Chłopaki do wzięcia”, który przygotowują Irena i Jerzy Morawscy, autorzy głośnej „Ballady o zabarwieniu erotycznym”, nadawanej przed laty w TVP1 i dokumentu HBO „Czekając na sobotę”. więcej

 
Katarzyna Zielińska, Wojciech Jagielski i Titus w jury ,,Bitwy na głosy"

Katarzyna Zielińska, Wojciech Jagielski, Tomasz „Titus” Pukacki oraz Alicja Węgorzewska będą jurorami trzeciej edycji „Bitwy na głosy”, którą jesienią br. pokaże TVP2. Po raz pierwszy jury programu liczyć będzie cztery osoby. więcej

 
Canal+ wprowadzał klientów w błąd, 235 tys. zł kary

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 235 tys. zł kary - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Canal+ zapowiada odwołanie. więcej

 
UPC Biznes z pakietem TV cyfrowej dla hoteli

Sieć kablowa UPC Polska w ramach oferty UPC Biznes przygotowała nowy pakiet telewizji cyfrowej Specjalny, dedykowany da klientów świadczących usługi hotelarskie, szpitali, akademików i instytucji samorządowych. więcej

 
HBO 2 HD, HBO Comedy HD, HBO GO i HBO OD w Multimedia Polska

Sieć kablowa Multimedia Polska w poniedziałek 27 sierpnia br. poszerzyła ofertę o kanały HBO2 HD i HBO Comedy HD oraz o serwisy wideo na żądanie HBO GO i HBO OD. Oznacza to, że w ofercie operatora są już wszystkie kanały i serwisy pod marką HBO. więcej

 
Sopot Festival zobaczą widzowie ze Szwecji, Łotwy, Estonii i Albanii

Stacje telewizyjne ze Szwecji, Łotwy, Estonii i Albanii pokażą retransmisję koncertu Top Of The Top, który zorganizowany został pierwszego dnia Sopot Top Of The Top Festivalu. W zeszły weekend transmitował go Polsat. więcej

 
,,Prawda czasów - prawda ekranu" w Planete+

Kanał Planete + jesienią pokaże nowy cykl dokumentalny 'Prawda czasów - prawda ekranu”, w którym znajdą się produkcje poświęcone roli telewizji w przeszłości i teraźniejszości. więcej

 
National Geographic Channel promuje jesienne nowości

Kanał National Geographic Channel rozpoczął kampanię reklamową jesiennej ramówki, w której promowane będą nowe i kontynuowane pozycje stacji. Działania obejmują telewizję, prasę i internet. więcej

 
Serial ,,Vares" w jesiennej ramówce ale kino+

W jesiennej ramówce kanał ale kino+ wyemituje fiński serial kryminalny „Vares”, na podstawie powieści Reijo Mäkiego. więcej

 
 
Radio  
 
Marcin Kowalski pokieruje publicystyką w Radiu PiN

Duże zmiany kadrowe w Radiu PiN - od września do zespołu stacji dołączą Marcin Kowalski, Agnieszka Witkowicz, Mateusz Ostrowski, Andrzej Piedziewicz, Ala Sajewicz oraz Adam Sztaba i Karolina Kozak. więcej

 
Prawie 500 000 osób na koncertach ,,Lata z Radiem"

Na 20 koncertach tegorocznej trasy koncertowej ”Lata z Radiem” bawiło się prawie 500 000 osób - poinformowało Polskie Radio. więcej

 
ESKA liderem w Poznaniu, wzrost RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Rzeszów: RMF FM nowym liderem, duży spadek Trójki

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie. więcej

 
Reklama  
 
Muzyczno-romantyczny Tomasz Kot reklamuje Telewizją Osobistą Netii (wideo)

Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Telewizji Osobistej w Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
BNP Paribas znów reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)

Pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego i samochodowego oferowanych przez BNP Paribas. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MPG. więcej

 
Telepizza z promocją ,,Pożegnanie lata"

Telepizza zaczęła tygodniową promocję cenową „Pożegnanie lata”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana wspólnie z domem mediowym PanMedia Western. więcej

 
Leszek Wolany uruchomił agencję BrandFun.pl

Leszek Wolany, wcześniej związany m.in. z Hypermedia Isobar i MaxWeber / Young & Rubicam Brands, założył własną agencję BrandFun.pl. Zajmuje się ona działaniami PR i wizerunkowymi w wyszukiwarkach internetowych. więcej

 
Program Miles & More z mBankiem i MultiBankiem

BRE Banku wchodzi na rynek z pierwszym produktem po ogłoszeniu strategii „jednego banku”. Wprowadzając do oferty dwa rodzaje kart kredytowych z programem lojalnościowym Miles & More - podstawową i prestiżową. więcej

 
Jakub Kowalski dyrektorem marketingu i PR w Gruper.pl

Jakub Kowalski dołączył do firmy Gruper.pl. Jako dyrektor marketingu i PR, będzie odpowiadać za realizację działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz marketingowych spółki. więcej

 
Niedzielski zareklamuje nkt cables

Grupa reklamowa Niedzielski przygotuje nową kampanię reklamową nkt cables. Akcja będzie prowadzona zarówno w mediach ATL, jak i BTL-u. więcej

 
Lubię to wypromuje piwo Książęce w internecie

Lubię to - Social Media Agency wygrała przetarg na obsługę piwa Książęce w internecie. więcej

 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

„Gazeta Polska Codziennie” w I połowie br. cennikowo zarobiła z reklam tylko 2 mln zł, a „Nasz Dziennik” - 3,6 mln zł, czyli 87 proc. więcej niż rok wcześniej. Tak niskie wpływy wynikają z profilu i grupy czytelników tych pism oraz ich braku w Polskich Badaniach Czytelnictwa. więcej

 
Najchętniej czytane dzienniki w województwach w I półroczu 2012

Tylko w województwie łódzkim zmienił się lider czytelnictwa dzienników w I półroczu 2012 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety regionalne. więcej

 
Redaktor naczelny ,,Polski": nie uznajemy orzełka za nazistowską pamiątkę

Paweł Siennicki, redaktor naczelny „Polski Metropolii Warszawskiej” (Polskapresse) broni tekstu o nazistowskich pamiątkach, w którym znalazły się zdjęcia dwóch orzełków w koronie. - Nigdzie nie uznajemy naszych symboli za nazistowską pamiątkę. Rozpowszechnianie takich treści narusza nasze dobra - wyjaśnia Siennicki. więcej

 
Pisma popularnonaukowe: ,,Świat Wiedzy" liderem. Jaki wynik ,,Uważam Rze Historia"?

W maju br. wśród pism popularnonaukowych liderem sprzedaży był „Świat Wiedzy”. Najwięcej stracił „Świat Nauki”, a wzrostem pochwalić się mogła jedynie „Wiedza i Życie”. Wśród miesięczników historycznych prym wiodło nowe na rynku „Uważam Rze Historia”. więcej

 
,,Newsweek" odpowiada alfabetem na alfabet ,,Uważam Rze": dziobaki kontra lemingi

W nowym „Newsweeku Polska” ukazał się „Alfabet dziobaka” będący odpowiedzią na zamieszczony parę tygodni temu w „Uważam Rze” „Alfabet leminga”. W obu artykułach sporo hasłem odnosi się do mediów, kultury i nowych technologii. więcej

 
,,Kurier TV" stawia na seriale, a ,,Tele Max" na gwiazdy

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o sprofilowaniu trzech wydawanych przez siebie tygodników telewizyjnych. „Kurier TV” zyskał serialowy charakter, „Super TV” stawia na prezentacje hitów filmowych, a „Tele Max” na treści o gwiazdach. więcej

 
,,Jean Michel Jarre Symfonicznie" z ,,Gazetą Wyborczą"

W środę oraz w czwartek do części nakładu „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączone zostaną dwie płyty „Jean Michel Jarre Symfonicznie”. Albumy zawierają jego najsłynniejsze kompozycje w wykonaniu orkiestry symfonicznej City Of Prague Philharmocic Orchestra. więcej

 
Kolekcja ,,Tajemniczy Kosmos" od Edipresse Polska (wideo)

Edipresse Polska wyda 26-tomową kolekcję „Tajemniczy Kosmos”. Opowiada ona o najciekawszych teorii dotyczących wszechświata. Do wydań dołączone będą także płyty DVD. więcej

 
Internet  
 
Dziennikarski kodeks w social media? Polsat, TVP i RMF FM: nie potrzebujemy

Polsat i RMF FM deklarują, że ich dziennikarze nie potrzebują zasad dotyczących korzystania z serwisów społecznościowych. Telewizja Polska i Polskie Radio zapewniają, że regulują to już obowiązujące kodeksy zawodowe i etyczne. Natomiast Ringier Axel Springer informuje, że kończy przygotowywać taki zbiór zasad. więcej

 
Allegro udostępnia wtyczkę-asystenta do przeglądarek

Allegro przygotowało wtyczkę do przeglądarek internetowych pozwalającą wyszukiwać oferty i monitorować te wybrane. Nowa opcja nosi nazwę Asystent Allegro. więcej

 
Facebook zachęca reklamodawców

Facebook przygotował infografikę, mającą przyciągnąć reklamodawców do usług serwisu. więcej

 
Netia obniża ceny internetu i wprowadza nowy pakiet TV

Operator telekomunikacyjny Netia wprowadził do oferty nowy pakiet telewizyjny TV Praktyczny, a także udostępnił nowy pakiet internetowy z prędkością do 10 Mb/s. Z obu korzystać można na sieci należącej do Telekomunikacji Polskiej. więcej

 
"Blog of Gdańsk" po raz drugi

Miasto Gdańsk po raz drugi ogłosiło konkurs na „Blog of Gdańsk”. więcej

 
Kim są internauci z Europy Środkowo-Wschodniej?

Kraje Europy Środkowo-Wschodniej - mimo podobnego poziomu dojrzałości rynkowej - różnią się pod względem profilu społeczno-demograficznego użytkowników sieci - wynika z badania firmy Gemius. więcej

 
GG w nowej wersji na iPhone'a

W Apple App Store udostępniona została najnowsza aktualizacja dla mobilnej wersji komunikatora GG na system iOS (smartfony iPhone). więcej

 
Łukasz Bączyński w agencji Ostryga

Do agencji Ostrygi (OS3 Group SA) dołączył Łukasz Bączyński, który na stanowisku creative strategy planner będzie odpowiadał za tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
34 proc. zadowolonych z premiera; 53 proc. niezadowolonych

W sierpniu 34 proc. ankietowanych przez CBOS wyrażało zadowolenie z faktu, że na czele rządu stoi Donald Tusk (bez zmian); 53 proc. było z tego faktu niezadowolonych (jeden punkt proc. więcej niż przed miesiącem); 13 proc. nie miało zdania (jeden punkt proc. mniej). więcej

 
Public Relations  
 
Jakub Kowalski dyrektorem marketingu i PR w Gruper.pl
 
White Magick wypromuje firmę Senetic
 
Technologie  
 
iPad Mini dopiero w październiku?
 
ZTE stawia na LTE. Czas na telefon ZTE Grand X LTE i tablet ZTE V96A
 
640 mln urządzeń z iOS i Androidem w użyciu
 
Specyfikacja Samsunga Galaxy Note II ujawniona
 
T-Mobile na kartę: nowa oferta pakietów minutowych i SMS-owych
 
GG w nowej wersji na iPhone'a
 
Bankowość mobilna w Polsce
 
Nokia Reaction i Nokia BH-310 - nowe zestawy Bluetooth od Nokii w Polsce (wideo)
 
Orange powalczy o pasmo 1800 MHz. Dużo cenniejszy jednak przyszłoroczny przetarg
 
Multimedialny kurs językowy SuperMemo od T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Ponad 2 000 osób domaga się 131 mln zł od Amber Gold
 
Bankowość mobilna w Polsce
 
Konieczność oceny ryzyka i związanej z nim premii
 
Zaostrzenie przepisów o parabankach. Może wzrosnąć czarny rynek pożyczek
 
Telepraca jest w Polsce niedoceniana
 
Nic Grekom nie pomoże oprócz przejścia na drachmę
 
Raport: stan między stagnacją a spowolnieniem gospodarczym
 
LPP wypłaci dywidendę z zysku za 2011 r. 77,36 zł na akcję
 
Polacy stawiają na konsumpcję niż oszczędzanie
 
Czy podatnik może być ukarany za niewyrażenie zgody na przesłuchanie?
 
Trendy w żywieniu najmłodszych. Gdzie się schował błonnik pokarmowy?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Sopot Festival zobaczą widzowie ze Szwecji, Łotwy, Estonii i Albanii
 
Ruch Kobiet broni Kory oskarżonej o posiadanie marihuany
 
Jennifer Lopez w Gdańsku postawi na biel
 
Steve Buscemi będzie walczył w "Zakazanym imperium" (wideo)
 
Hettienne Park w serialu "Hannibal"
 
Zoe Bell zagra w thrillerze "The Devil's Ink"
 
Kto zagra na Summer Fall Festival
 
"Niezniszczalni 2" dalej niezniszczalni
 
Blog  
 
Czy Twoja strona już spadła w Google? Wkrótce może. - Maciej Woźniak
 
Gdzie ci mężczyźni?! - Krzysztof Czabański
 
Zwrócił uwagę ochroniarzowi, wylądował na komisariacie - Łukasz Religa
 
Kuszenie nihilistyczne. Wittgenstein i seks - Jerzy Szygiel
 
Armstrong w Niedźwiedzim Rogu... - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Jerzy Kapuściński: Dwójka będzie kontynuować wspieranie kultury

- Udział kultury w Dwójce jest już bardzo znaczący i w dużym stopniu zaspokaja potrzeby oraz oczekiwania naszych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2. więcej

 
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
 
Agnieszka Kosik: Główni gracze na rynku reklamowym muszą być wciąż aktywni
 
Kwestionariusz  
 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better. więcej

 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
New Business Manager
 
Publisher Manager
 
PRODUCT MANAGER
 
SPECJALISTA DS. SEO
 
KEY ACCOUNT MANAGER
 
ACCOUNT DIRECTOR
 
Stażyst(k)a / Asystent(ka)
 
Operator DTP / Grafik
 
Online Marketing Manager
 
Specjalista ds. PR
 
PRODUCENT
 
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
 
Koordynator Produktów Elektronicznych
 
account manager - web video production
 
Młodszy Specjalista ds. Zakupów Programowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl