Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 31 Sierpnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Urszula Hincz i Iza Miko nowymi twarzami ,,Pytania na śniadanie"

Odświeżone „Pytanie na śniadanie” TVP2 prowadzić będą trzy stałe pary, a wśród gospodarzy nową twarzą będzie Urszula Chincz. Z kolei aktorka Iza Miko poprowadzi cykl o ogrodach, a magazyn zyska podział na trzy części, nową czołówkę i scenografię. więcej

 
Główne stacje jesienią postawią na seriale (raport)

W jesiennych ramówkach czterech największych stacji telewizyjnych pojawi się aż pięć nowych seriali. Nie będzie natomiast żadnego nowego widowiska rozrywkowego na żywo. Szczegóły jesieni w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TV Biznes nie jest rentowna, ale Polsat jej nie zamknie

- Kanał TV Biznes obecnie nie zarabia na siebie - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. Spółka nie zamierza jednak zamykać kanału, ale zamierza sprawić, by znów był rentowny. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

LemonSky poszukuje osoby na stanowisko
JUNIOR ACCOUNT MANAGER

Grupa Mediaworks poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER - staż

Grupa Mediaworks poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS DIRECTOR

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCT MANAGER

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. SEO

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT MANAGER

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT DIRECTOR

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Konkurs czy loteria - co lepsze w promocji konsumenckiej?

Nowocześni konsumenci stają się coraz odporniejsi na informacje o promocjach, dlatego marketerzy zastanawiają się, jakie mechanizmy zastosować, by dotrzeć do nich z odpowiednim komunikatem. Jedną z możliwości jest zorganizowanie konkursu konsumenckiego lub loterii. Co jest lepszym wyborem? Na to pytanie odpowiada Tomasz Kowalczyk z agencji reklamowej Czart. więcej

 
UPC i Vectra więcej na reklamę, Netia trzy razy mniej

W br. polskie sieci kablowe cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej. UPC wydała 6 proc., a Vectra 21 proc. więcej. Za to wydatki reklamowe Netii spadły prawie trzykrotnie. więcej

 
Cyfra+ i Play poszerzają współpracę: wspólna oferta telewizji i komórek

Operator komórkowy Play i platforma Cyfra+ poszerzają współpracę. Od 31 sierpnia br. w sprzedaży będą wspólne pakiety z kanałami telewizyjnymi Cyfry+ i usługami telefonii komórkowej Play. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Chludziński: Na rynku reklamy mamy renesans metody siłowej

- Na polskim rynku reklamy widać renesans metody siłowej w jej bardziej wyrafinowanym wydaniu. Dzięki dostępności interaktywnych technologii marki dostają cudowną możliwość znajdowania się zawsze tam, gdzie trzeba - mówi nam Jarosław Chludziński, szef agencji PZL. więcej

Jerzy Kapuściński: Dwójka będzie kontynuować wspieranie kultury

- Udział kultury w Dwójce jest już bardzo znaczący i w dużym stopniu zaspokaja potrzeby oraz oczekiwania naszych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2. więcej

TVN wyznacza dziennikarzom kodeks w social media
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Urszula Hincz i Iza Miko nowymi twarzami ,,Pytania na śniadanie"

Odświeżone „Pytanie na śniadanie” TVP2 prowadzić będą trzy stałe pary, a wśród gospodarzy nową twarzą będzie Urszula Chincz. Z kolei aktorka Iza Miko poprowadzi cykl o ogrodach, a magazyn zyska podział na trzy części, nową czołówkę i scenografię. więcej

 
Główne stacje jesienią postawią na seriale (raport)

W jesiennych ramówkach czterech największych stacji telewizyjnych pojawi się aż pięć nowych seriali. Nie będzie natomiast żadnego nowego widowiska rozrywkowego na żywo. Szczegóły jesieni w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TV Biznes nie jest rentowna, ale Polsat jej nie zamknie

- Kanał TV Biznes obecnie nie zarabia na siebie - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. Spółka nie zamierza jednak zamykać kanału, ale zamierza sprawić, by znów był rentowny. więcej

 
Cyfra+ i Play poszerzają współpracę: wspólna oferta telewizji i komórek

Operator komórkowy Play i platforma Cyfra+ poszerzają współpracę. Od 31 sierpnia br. w sprzedaży będą wspólne pakiety z kanałami telewizyjnymi Cyfry+ i usługami telefonii komórkowej Play. więcej

 
Polsat nie oszczędza na ramówce, mimo kryzysu

Mimo kryzysu na rynku reklamy Telewizja Polsat nie wprowadziła specjalnych cięć w budżecie jesiennej ramówki głównej anteny. - Koszty ramówki są na stabilnym poziomie - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Polsatu. więcej

 
Polsat może uruchomić nowy kanał tematyczny jeszcze w tym roku

Polsat pracuje nad uruchomieniem nowych kanałów tematycznych, poinformował prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki. Z jego wypowiedzi wynika, że jeden z tych projektów może być uruchomiony jeszcze w tym roku. więcej

 
Kanałów Cyfry+ nie będzie na YouTube. ,,Nie prowadzimy rozmów"

- Nie prowadziliśmy i nie prowadzimy żadnych rozmów na temat udostępniania naszych kanałów w serwisie YouTube - powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowego. więcej

 
Cyfrowy Polsat wierzy w PPV. Będą kolejne płatne walki

- Sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy dostępów do walki Pawła Głażewskiego z Royem Jones'em Jr. - poinformował wczoraj Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu i zapowiedział, że platforma oferować zamierza gale sztuk walki w systemie PPV cyklicznie. więcej

 
Michał Boni: zmiana finansowania mediów publicznych od 2015 roku

W 2012 i 2013 roku nie ma potrzeby dokonywania zmian systemowych w mediach publicznych - uważa szef MAC Michał Boni. Dziś warto rozpocząć debatę na temat zadań i finansowania radia i telewizji, tak aby te zmiany wprowadzać w życie np. od 2015 - dodaje. więcej

 
99,5 mln zł zysku netto Cyfrowego Polsatu w II kw 2012, 3,5 mln abonentów

Skonsolidowany zysk netto Cyfrowego Polsatu w drugim kwartale 2012 roku wzrósł rdr do 99,5 mln zł z 69,5 mln zł - podała spółka w komunikacie. Konsensus rynkowy zakładał zysk netto w II kw. 2012 r. na poziomie 99,4 mln zł. więcej

 
Jesień w Planete+: Steve Jobs, Amy Winehouse i tłumaczenie na język migowy

W jesiennej ramówce Planete+ znajdą się różne cykle tematyczne emitowane w stałych pasmach. Widzowie zobaczą m.in. filmy o Stevie Jobsie, Marku Zuckerbergu i Amy Winehouse. Nowością będą dokumenty z tłumaczeniem na język migowy. więcej

 
,,Krypto Superpies" w jesiennej ramówce Boomerang

W jesiennej ramówce kanału Boomerang pojawi się nowy animowany serial „Krypto Superpies”. Będzie on emitowany w dni powszednie. więcej

 
 
Radio  
 
Robert Janowski w Radiu Złote Przeboje

Autorski program Roberta Janowskiego oraz nowy konkurs Marzeny Rogalskiej to główne nowości jesiennej ramówki Radiu Złote Przeboje, która rusza od 3 września. więcej

 
Jan Dworak: media publiczne bez reklam, ale muszą mieć inne źródło finansowania

Media publiczne bez reklam? – To możliwe, ale najpierw trzeba zapewnić im inne źródło finansowania - podkreśla Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Dla mnie wzorem są ci nadawcy publiczni z Europy Zachodniej, gdzie reklamy są ograniczone albo nie ma ich w ogóle. Rządowy projekt nowej ustawy medialnej miał być znany jeszcze w sierpniu, ale już wiadomo, że prędko nie będzie gotowy. więcej

 
Reklama  
 
Konkurs czy loteria - co lepsze w promocji konsumenckiej?

Nowocześni konsumenci stają się coraz odporniejsi na informacje o promocjach, dlatego marketerzy zastanawiają się, jakie mechanizmy zastosować, by dotrzeć do nich z odpowiednim komunikatem. Jedną z możliwości jest zorganizowanie konkursu konsumenckiego lub loterii. Co jest lepszym wyborem? Na to pytanie odpowiada Tomasz Kowalczyk z agencji reklamowej Czart. więcej

 
UPC i Vectra więcej na reklamę, Netia trzy razy mniej

W br. polskie sieci kablowe cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej. UPC wydała 6 proc., a Vectra 21 proc. więcej. Za to wydatki reklamowe Netii spadły prawie trzykrotnie. więcej

 
,,Pomyśl zanim wrzucisz" - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna akcję „Pomyśl zanim wrzucisz” przestrzegającą rodziców przed nieroztropnym umieszczeniem fotografii swoich dzieci w internecie, np. w serwisach społecznościowych. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis. więcej

 
Frugo ostrzega uczniów w kampanii ,,Back2School"

Rusza outdoorowa kampania „Back2School” reklamująca napój Frugo (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Grey i dom mediowy Mindshare. więcej

 
,,Marzenia Ziemniaka" w kampanii nowych smaków Lay's

Pod hasłem „Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” startuje kampania reklamująca nowe wersje smakowe chipsów Lay’s (PepsiCo). Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO Warszawa i dom mediowy OMD. więcej

 
,,Jedyna taka telewizja w Play"

Pod hasłem „Jedyna taka telewizja w Play” w sobotę 1 września br. ruszy kampania promującą ofertę wspólnych pakietów telewizyjnych Cyfry+ i usług telefonii komórkowej Play. więcej

 
Polsat: rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc

Rynek reklamy telewizyjnej w całym 2012 roku może spaść o 4-6 proc. - poinformował wczoraj  dziennikarzy Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

 
Cormedia z działem new business. Agnieszka Jasieńczuk na czele

Dom mediowy Cormedia wyodrębnił w swojej strukturze dział new business. Kierownictwo objęła w nim Agnieszka Jasieńczuk. więcej

 
,,Początek czegoś niezwykłego" w kampanii Nestea Green Tea

W telewizji, prasie, internecie i w formie samplingów trwa kampania wprowadzająca na rynek napój Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Ericson, K2, Starcom, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors. więcej

 
,,Pokochaj swoje włosy" - Philips Haircare z ,,Metamorfozami" w ,,Dzień Dobry TVN"

Rusza kolejna edycja kampanii „Pokochaj swoje włosy” reklamującej Philips Haircare. Akcję, prowadzoną we współpracy z programem „Dzień Dobry TVN”, przygotowały agencje Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action. więcej

 
ZenithOptimedia Group zareklamuje drukarki Brother dla firm

Dom mediowy ZenithOptimedia Group przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek serię drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother dla małych i średnich firm. Akcja obejmie internet i prasę. więcej

 
Agnieszka Strzemińska w Netizens Peppermint

Agnieszka Strzemińska dołączyła do zespołu agencji komunikacji marketingowej Netizens Peppermint, gdzie będzie pracować na stanowisku senior strategic planner. więcej

 
Prasa  
 
Dziennikarze wybrali najlepszych posłów

Małgorzata Kidawa-Błońska (PO), Ryszard Kalisz (SLD) i Janusz Piechociński (PSL) - znaleźli się wśród posłów uznanych za najlepszych w rankingu "Polityki". W nowej kategorii - sejmowych debiutantów - wyróżniono m.in. Andrzeja Rozenka (RP) i Krzysztofa Szczerskiego (PiS). więcej

 
Wzrasta sprzedaż dwutygodników z programem TV, liderem ,,Tele Świat"

Trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem. Najwięcej zyskał magazyn „TV14”, zaś liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”. więcej

 
Wprost.pl w nowej wersji. Dział biznesowy razem z ,,Bloomberg Businessweek Polska"

Serwis Wprost.pl (Platforma Mediowa Point Group) został udostępniony w nowej odsłonie. Na stronie zmodyfikowano wszystkie działy, przy czym największe zmiany wprowadzono w sekcji biznesowej. więcej

 
Edipresse kupiło Gotujmy.pl od Next.pl

Edipresse Polska przejęło serwis kulinarny Gotujmy.pl należący wcześniej do Next.pl z Grupy Infor. Strona dołączy do należącej do Edipresse platformy reklamowej Edi-Net. więcej

 
Internet  
 
Piotr Gnyp redaktorem naczelnym w NextWeb Media

Piotr Gnyp od początku sierpnia zarządza serwisami technologicznymi NextWeb Media. Poprzednio pracował w Agorze jako redaktor naczelny Polygamia.pl. więcej

 
Kreator Map zintegrowany z Google+

Google dodało do swojego Kreatora Map społecznościowe funkcje, zintegrowane z platformą Google+. więcej

 
Nowe możliwości targetowania na Twitterze

Reklamodawcy używający systemu sponsorowanych wpisów na Twitterze, mogą już korzystać z dodatkowych funkcji targetowania. więcej

 
Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Euro RSCG Digital do 180hearbeats + Jung von Matt

Tytus Klepacz i Adam Marzec objęli stanowisko concept directorów w agencji kreatywnej 180hearbeats + Jung von Matt. Wcześniej pracowali razem w Euro RSCG Digital i Change Integrated. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa Polaków nie identyfikuje się z tradycją "Solidarności"

Ponad połowa Polaków, którzy w latach 1980-81 miała możliwość przeżywania historii "Solidarności", dziś nie identyfikuje się dziś z jej tradycją, wśród ówczesnych członków związku ten odsetek wynosi 40 proc. - wynika z badania CBOS. więcej

 
Zdaniem 35 proc. Polaków poziom nauczania w polskich szkołach się obniża

35 proc. Polaków jest zdania, że poziom nauczania w polskich szkołach się obniża, 26 proc. uważa, że pozostaje bez zmian, a 28 proc. sądzi, że się podnosi, 11 proc. nie ma zdania na ten temat - wynika z sondażu przeprowadzonego przez TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Błędy w pozycjonowaniu ekspertów medialnych
 
Anna Popek postawiła na agencję ESPR zamiast Marioli Berg
 
Studio-W wypromuje kanał ID
 
Technologie  
 
Cyfra+ i Play poszerzają współpracę: wspólna oferta telewizji i komórek
 
Samsung Galaxy Camera - cyfrówka z Androidem
 
Hybrydowe komputery od HP
 
90-calowy telewizor Aquos 3D LED od Sharpa
 
Nowe produkty Della z serii XPS
 
Zupełnie nowy PayPal dla Androida
 
55-calowy telewizor OLED od LG
 
HXT - androidowa seria urządzeń od firmy Haier
 
Nowe telewizory, ultrabooki, laptopy i tablety od Toshiby
 
EA93 i EA83 - nowe monitory IPS od LG
 
Smart TV Alliance z nowymi członkami, zapowiada nową wersję SDK
 
Gospodarka  
 
Robert Kwiatkowski zrezygnował z funkcji prezesa Hyperion
 
Własna działalność gospdarcza to zarobki wyższe o kilkanaście tysięcy, ale niska emerytura
 
Ryanair uruchomia 7 nowych połączeń na lotnisku w Modlinie
 
Carrefour dementuje: nie wychodzimy z polskiego rynku
 
JP Morgan tnie prognozy wzrostu PKB Polski
 
Prezes Amber Gold Marcin P. został aresztowany
 
Wzrost PKB wyniósł w II kw. 2012 r. 2,4% wobec oczekiwanych 2,9%
 
Coraz większy kryzys na rynku motoryzacyjnym
 
Lubuskie stawia na wino i miód
 
Mirosław Godlewski: nasze rozmowy z TP o światłowodach przyspieszą we wrześniu
 
Janusz Konopka (Speedmail): Zamiast uwolnienia rynku faworyzacja Poczty Polskiej
 
Refundacja zakupu kasy fiskalnej to nie przychód
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Skyfall" w kinach od 26 października (polski zwiastun)
 
"Take Me Home" - nowa płyta One Direction
 
Green Day: "Oh Love" (wideo)
 
Trupy w "Walking Dead", umrze kilku ważnych bohaterów
 
Michael Douglas zagra Ronalda Reagana w filmie "Reykjavik"
 
W październiku Voivod zagra w Warszawie
 
Matthew McConaughey dramatycznie schudł do filmu "The Dallas Buyer's Club"
 
Martin Sheen u Charlie Sheena w serialu "Anger Management"
 
No Doubt: Push and Shove (wideo)
 
Blog  
 
Facebookowy slalom pomiędzy regulacjami i Woobox Photocontest - Justyna Dzieduszycka-Jędrach
 
Błędy i bariery w pozycjonowaniu ekspertów medialnych - Tomasz Kordowski
 
Parapaństwo. - Ewaryst Fedorowicz
 
KU ZASKOCZENIU MUŁŁÓW - Eli Barbur
 
Ecce Memo - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Chludziński: Na rynku reklamy mamy renesans metody siłowej

- Na polskim rynku reklamy widać renesans metody siłowej w jej bardziej wyrafinowanym wydaniu. Dzięki dostępności interaktywnych technologii marki dostają cudowną możliwość znajdowania się zawsze tam, gdzie trzeba - mówi nam Jarosław Chludziński, szef agencji PZL. więcej

 
Jerzy Kapuściński: Dwójka będzie kontynuować wspieranie kultury
 
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
 
Kwestionariusz  
 
Kamila Kujawska-Krakowiak: U pracowników cenię... odwagę cywilną

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kamila Kujawska-Krakowiak, dyrektor strategiczny Front Brand Integrated. więcej

 
Adam Szudra: moje hobby to leżing, smażing & plażing
 
Kamila Kownacka: zazdroszczę ... dystansu do pracy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Grafik / Designer / Operator DTP
 
JUNIOR ACCOUNT MANAGER
 
NEW BUSINESS MANAGER - staż
 
NEW BUSINESS DIRECTOR
 
New Business Manager
 
Publisher Manager
 
PRODUCT MANAGER
 
SPECJALISTA DS. SEO
 
KEY ACCOUNT MANAGER
 
ACCOUNT DIRECTOR
 
Stażyst(k)a / Asystent(ka)
 
Operator DTP / Grafik
 
Specjalista ds. PR
 
PRODUCENT
 
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl