Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 18 Września 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Siła wyższa" ma więcej widzów od serialu z Brodzik

Nowy serial komediowy TVP1 „Siła wyższa” śledzi średnio 3,8 mln widzów, co daje Jedynce pozycję lidera rynku, a produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r. Jednak w grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce. więcej

 
,,Mam talent!" stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje

Piątą edycję programu TVN „Mam talent!” ogląda średnio o 380 tys. widzów mniej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą odsłonę show. Nie zmieniło to jednak pozycji formatu, który w sobotnie wieczory jest liderem rynku. więcej

 
,,Tylko muzyka 4" ma mniej o 230 tys. widzów

Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Tylko muzyka. Must be the music" oglądało o 230 tys. widzów mniej, niż epizody nadawane rok temu. Pomimo tego Polsat w paśmie emisji show awansował na pozycję lidera. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Portal Internetowy poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Media Core poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior / Account Executive

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter (video)

Apollo Music poszukuje osoby na stanowisko
Label Assistant

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
PR / Marketing Manager

Valkea Attention poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Analyst

PND Futura poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Planista / Presentation Scheduler

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Analitycy o fuzji N i Cyfry+: charakter premium, będą oszczędności i odpływ abonentów

Pytani przez Wirtualnemedia.pl analitycy rynku telekomunikacyjnego oceniają, że platforma powstała z połączenia Cyfry+ i N pojawi się na rynku dopiero w przyszłym roku. W początkowym okresie musi się liczyć ze spadkiem liczby abonentów. więcej

 
,,MasterChef" ma 3,1 mln widzów, przegrywa tylko z TVP1

Nowy reality-show TVN „MasterChef” ogląda w niedzielne wieczory średnio 3,1 mln widzów. To mniej niż wybiera wówczas TVP1, ale stacji udaje się wygrywać z Polsatem i TVP2. więcej

 
Czytelnictwo dzienników: tylko ,,Przegląd Sportowy" i ,,Sport" zyskały, liderem ,,Fakt"

Tylko „Przegląd Sportowy” i „Sport” zanotowały w okresie od lutego do lipca br. wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie, a nowym liderem został „Fakt”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Hill & Knowlton pracuje dla Michała Figurskiego. ,,Chcę wrócić do swojego nazwiska"

Agencja Hill & Knowlton pomaga Michałowi Figurskiemu poprawić jego wizerunek publiczny. Prezenter, do niedawna związany z Eską Rock, podkreśla, że to tylko „życzliwa przysługa”. więcej

Tomasz Lis: polskie media jak Titanic, a tygodniki opinii powinny być droższe

Obecną sytuację w polskich mediach, zwłaszcza w prasie, Tomasz Lis porównał do tonącego Titanica. Dodał, że tygodniki opinii są obecnie zbyt tanie, dlatego ich wydawcy powinni pomyśleć o solidarnym podniesieniu ceny. więcej

Apple zaprezentowało iPhone 5. Do Polski telefon trafi 28 września
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Siła wyższa" ma więcej widzów od serialu z Brodzik

Nowy serial komediowy TVP1 „Siła wyższa” śledzi średnio 3,8 mln widzów, co daje Jedynce pozycję lidera rynku, a produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r. Jednak w grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce. więcej

 
,,Mam talent!" stracił 380 tys. widzów, ale nadal lideruje

Piątą edycję programu TVN „Mam talent!” ogląda średnio o 380 tys. widzów mniej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą odsłonę show. Nie zmieniło to jednak pozycji formatu, który w sobotnie wieczory jest liderem rynku. więcej

 
,,Tylko muzyka 4" ma mniej o 230 tys. widzów

Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Tylko muzyka. Must be the music" oglądało o 230 tys. widzów mniej, niż epizody nadawane rok temu. Pomimo tego Polsat w paśmie emisji show awansował na pozycję lidera. więcej

 
Analitycy o fuzji N i Cyfry+: charakter premium, będą oszczędności i odpływ abonentów

Pytani przez Wirtualnemedia.pl analitycy rynku telekomunikacyjnego oceniają, że platforma powstała z połączenia Cyfry+ i N pojawi się na rynku dopiero w przyszłym roku. W początkowym okresie musi się liczyć ze spadkiem liczby abonentów. więcej

 
,,MasterChef" ma 3,1 mln widzów, przegrywa tylko z TVP1

Nowy reality-show TVN „MasterChef” ogląda w niedzielne wieczory średnio 3,1 mln widzów. To mniej niż wybiera wówczas TVP1, ale stacji udaje się wygrywać z Polsatem i TVP2. więcej

 
Polsat i TVN zyskują, TVP1 dalej traci

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu obroniła pozycji lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Jakub Bierzyński do rządu: proszę jak najszybciej sprzedać TVP

Prezes domu mediowego OMD Jakub Bierzyński w liście otwartym do Michała Boniego, ministra administracji i cyfryzacji, apeluje o jak najszybszą prywatyzację Telewizji Polskiej, zwracając uwagę, że jej udziały w rynku i wartość szybko maleją. więcej

 
,,Galeria" wraca do TVP1, wybuchowy początek sezonu (wideo)

Telewizyjna Jedynka w poniedziałek 24 września br. rozpocznie emisję drugiego sezonu telenoweli „Galeria” opowiadającej o pracownikach i klientach centrum handlowego. Serial nadawany będzie w nowym paśmie - od poniedziałku do czwartku o 18.50. więcej

 
Mecze reprezentacji Polski w TVP? "Rozmowy zmierzają w dobrym kierunku"

Firma Sportfive, posiadająca prawa do transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski, wznowiła negocjacje z Telewizją Polską więcej

 
Karolina Korwin-Piotrowska vloguje dla HBO

Karolina Korwin-Piotrowska zaczęła prowadzić wideobloga na profilu HBO Polska na Facebooku. Dziennikarka opowiada w kolejnych materiałach opowiadać będzie o filmach, serialach, aktorach, aktorkach i reżyserach. więcej

 
Puls 2 wydłuża pasma z bajkami

Kanał Puls 2 od poniedziałku 17 września br. wydłużył pasmo „Junior TV” z serialami animowanymi dla dzieci. Blok z bajkami w dni powszednie trwa teraz o półtorej godziny dłużej, a w weekendy - o godzinę. więcej

 
,,Wielki Test o Europie" w TVP1

1 października br. odbędzie się „Wielki Test o Europie. Fundusze unijne bez tajemnic”. Transmitować go będzie na żywo publiczna Jedynka. więcej

 
Izabela Łopuch: z TVN do HBO

Izabela Łopuch od października br. obejmie stanowisko head of original production w HBO Polska zastępując Annę Skonieczną, która odeszła z firmy. Będzie odpowiadała za produkcje fabularne i dokumentalne nadawcy. więcej

 
 
Radio  
 
Ruszyło RMF Maxxx Wrocław w miejsce Radia Aplauz

Od piątku RMF Maxxx nadaje we Wrocławiu na częstotliwości 95,1 FM. więcej

 
Reklama  
 
Magda Gessler reklamuje Ulgix Wzdęcia Max (wideo)

Startuje kampania reklamowa produktu Ulgix Wzdęcia Max (P.P.F Hasco-Lek). Akcję, której twarzą jest Magda Gessler, przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Film Polska Shots i MEC Polska. więcej

 
DDB Warszawa będzie reklamować piwo Żywiec

Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Poprzednie reklamy Żywca przygotowały agencje Just i PZL. więcej

 
Piotr Adamczyk reklamuje kredyt i konto w eurobanku (wideo)

eurobank rozpoczyna dwie kampanie reklamowe z udziałem Piotra Adamczyka: kredytu gotówkowego i kontra internetowego. Obie akcje przygotowały firmy Brasil, Propeller i Starcom. więcej

 
Lana Del Rey reklamuje H&M (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa sklepów odzieżowych H&M z udziałem piosenkarki Lany Del Rey. Akcję na polskim rynku obsługuje dom mediowy Starcom. więcej

 
Rosnąca świnka-skarbonka reklamuje mSaver w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamującą program regularnego oszczędzania mSaver. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Flota Filmowa i MPG. więcej

 
Online Advertising Network z V10.pl, Rafałem Głodzikiem i Pauliną Kurowską

Sieć reklamowa Online Advertising Network rozpoczyna obsługę na wyłączność serwisu motoryzacyjnego V10.pl. Jednocześnie do zespołu AON dołączyli Rafał Głodzik i Paulina Kurowska. więcej

 
Amica przedłuża współpracę z Equinox, niedługo kampania z Agnieszką Radwańską

Dom mediowy Equinox Polska będzie nadal planować i kupować media na potrzeby działań reklamowych firmy Amica. W najbliższym czasie rozpocznie się jej kampania z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. więcej

 
Jak rozliczyć prawidłowo wydatki na reklamę

Wydatki poniesione na reklamę stanowią koszt uzyskania przychodu. Powinny zostać rozliczone w dacie ich poniesienia. więcej

 
"Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane." - Lufthansa promuje loty do Azji i na Bliski Wschód

Ruszyła nowa kampania reklamowa Lufthansy promująca siatkę połączeń do Azji i na Bliski Wschód. Oferta wspierana jest poprzez kampanię reklamową w prasie, radio, na nośnikach zewnętrznych i w internecie. więcej

 
Michał Gołębiowski: z K2 Internet do Tribal DDB

Michał Gołębiowski objął funkcję kierownika produkcji w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w K2 Internet. więcej

 
Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona (wideo)

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od września br. więcej

 
Mercedes-Benz promuje Nową Klasę A za pomocą aplikacji Shazam (wideo)

Mercedes-Benz wykorzystuję aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A. więcej

 
Łukasz Jach-Bartha i Jakub Tutak założyli agencję Digital Touch

Na rynku agencji interaktywnych, pojawiła się nowa agencja marketingu mobilnego Digital Touch. Specjalizuje się w przygotowywaniu mobilnych strategii marketingowych. więcej

 
Prasa  
 
Czytelnictwo dzienników: tylko ,,Przegląd Sportowy" i ,,Sport" zyskały, liderem ,,Fakt"

Tylko „Przegląd Sportowy” i „Sport” zanotowały w okresie od lutego do lipca br. wzrosty czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. Pozostałe tytuły zakończyły analizowane półrocze na minusie, a nowym liderem został „Fakt”. więcej

 
Pisma męskie tracą, liderem ,,Men's Health"

W I półroczu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do I półrocza ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”. więcej

 
,,Rynek Muzyczny" - nowy miesięcznik o biznesie muzycznym

Pod koniec września br. ukaże się zerowy numer nowego miesięcznika o biznesie muzycznym „Rynek Muzyczny”. Jego wydawcą jest spółka Iron Media Publishing. więcej

 
QuadWinkowski zmienia nazwę na Quad/Graphics

Poligraficzna firma QuadWinkowski, należąca do amerykańskiej spółki Quad/Graphics, zmieniła nazwę na Quad/Graphics Europe. Równocześnie spółka Winkowski Logistics została przekształcona w Quad Logistics Europe. więcej

 
,,Gala" na 60-lecie TVP, na okładce Krystyna Loska i Grażyna Torbicka

W piątek 14 września br. ukazało się specjalne wydanie dwutygodnika „Gala” (G+J Polska) poświęcone jubileuszowi 60-lecia Telewizji Polskiej. Na okładce znalazły się Krystyna Loska i Grażyna Torbicka. więcej

 
Internet  
 
Nowe taryfy Play Online. Od 9,90 zł miesięcznie za mobilny internet

Sieć komórkowa Play zaprezentowała nowe taryfy w ramach odświeżonej usługi internetu mobilnego Nowy Play Online. więcej

 
Konta w Google+ aktywowało ponad 400 mln osób

Rok temu w sieci pojawił się portal społecznościowy Google+. Jak dotąd swoje konta w serwisie aktywowało ponad 400 milionów osób. więcej

 
GG z odtwarzaczem muzyki

Nowe GG zostało wzbogacone o odtwarzacz plików muzycznych, dzięki któremu użytkownicy mogą odsłuchiwać utwory z GGdysku bez potrzeby pobierania ich na swój komputer. więcej

 
Gillette Football Club - wspólny kanał piłkarski YouTube i Gillette

We współpracy z Google Gillette uruchomiło na YouTube kanał Gillette Football Club, na którym pojawiać się będą materiały związane ze światem piłki nożnej. więcej

 
Wideowiadomości i nowy interfejs komunikatora Skype

Wkrótce komunikator Skype będzie posiadał funkcję wideowiadomości. Ponadto, zmianom zostanie poddany interfejs programu. więcej

 
Sąd: pozbawienie dostępu do internetu powoduje straty moralne

Długotrwałe pozbawienie dostępu do internetu powoduje straty moralne i głębokie cierpienia – orzekł włoski sędzia i nakazał dostawcy wypłatę odszkodowania rodzinie z Triestu, która przez ponad 4 miesiące nie mogła w domu korzystać z sieci. więcej

 
Poczta Polska: list wyślesz e-mailem, a do odbiorcy dotrze przesyłka papierowa

Na początku przyszłego roku Poczta Polska zaoferuje klientom indywidualnym usługę poczty hybrydowej. To oznacza, że list będzie można wysłać drogą elektroniczną, a do odbiorcy dotrze przesyłka papierowa. Od sierpnia tego roku taki sposób wysyłania listów dostępny jest już dla klienta instytucjonalnego. - To produkt, który będzie miał dla nas istotne znaczenie w kontekście liberalizacji rynku - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu ds. sprzedaży w Poczcie Polskiej. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Tomasz Dulinicz, Malgorzata Sobieraj i Magdalena Płaźnik w Ipsos

Tomasz Dulinicz został kierownikiem jednego z zespołów badań ilościowych w Ipsos. Do zespołu zarządzanego przez Dulinicza dołączyły także Malgorzata Sobieraj i Magdalena Płaźnik. więcej

 
Public Relations  
 
Hill & Knowlton: nie obsługujemy Michała Figurskiego, tylko jeden z pracowników prywatnie...
 
Edelman Polska wypromuję grę Medal of Honor: Warfighter!
 
Don't Worry wypromuje Exsud
 
Technologie  
 
Rekordowa sprzedaż iPhone 5
 
Nowe taryfy Play Online. Od 9,90 zł miesięcznie za mobilny internet
 
Samsung Galaxy S IV na wiosnę?
 
Canon EOS 6D - nowa pełnoklatkowa lustrzanka od Canona (wideo)
 
Prestigio PAP4040 - nowy smartfon od Prestigio za 799 zł
 
Fujifilm X-F1 - nowy aparat od Fujifilm (wideo)
 
Canon: nowe drukarki Pixma i Pixma Pro
 
PocketBook Basic New 613 - nowy czytnik e-booków za 429 zł
 
iPhone 4 8GB za 1zł w T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Jak rozliczyć prawidłowo wydatki na reklamę
 
Deficyt budżetu wyniósł 22,94 mld zł po sierpniu, tj.65,5% planu
 
Amica stawia na Rosję. Ma stać się jej największym rynkiem w ciągu 2 lat
 
Biedronka widzi spowolnienie gospodarcze. "Jesteśmy na nie przygotowani"
 
Jak zabezpieczyć się przed niesolidnymi lokatorami?
 
Wzrosły koszty zatrudnienia w Polsce
 
Statoil w Polsce może zostać sprzedany
 
Lepiej zarabiający zapłacą fiskusowi jeszcze więcej?
 
Rynek dzieł sztuki rośnie w siłę. Obroty przekraczają 11 mld dolarów
 
Luzowanie polityki pieniężnej
 
Jak finansować elektrownię atomową
 
Norbert Biedrzycki prezesem Grupy Kapitałowej ABC Data
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ania Dąbrowska: Bawię Się Świetnie (pierwszy singiel z nowej płyty)
 
Rupert Everett przeciwny wychowywaniu dzieci przez gejów
 
Hugh Laurie i Leighton Meester w filmie "The Oranges" (wideo)
 
Kevin Costner odpowiada za "The Explorer's Guild"
 
Penélope Cruz nie sprzeda zdjęć swojego dziecka
 
Adele: Ciąża ma wielki wpływ na to, co pisze
 
Yasmin Levy na czterech koncertach w Polsce (wideo)
 
"Resident Evil: Retribution" podbija kina
 
Lana Del Rey: Backfire (posłuchaj)
 
Blog  
 
Młodzi pamiętliwi - Łukasz Religa
 
Jedynie prawda jest ciekawa - Krzysztof Czabański
 
Wojna? Może. Tylko kogo z kim? - Jacek Ściobłowski
 
ZADYMY Z FILMIKIEM - Eli Barbur
 
Od niewinności muzułmanów po niewinność żydów, czyli niepewne informacje - Jerzy Szygiel
 
Nasz gość  
 
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie

- Euro 2012 cała branża reklamowa ocenia jednoznacznie negatywnie. Media, szczególnie telewizja, wydaje się, że na tym straciły, co widać wyraźnie w analizach i raportach domów mediowych - mówi w rozmowie z nami Jakub Bierzyński, CEO domu mediowego OMD. więcej

 
Piotr Jaroszewski: Radio Złote Przeboje ma unikalną w Polsce ofertę muzyczną
 
Roman Czejarek: ,,Lato z Radiem" jest niepowtarzalne
 
Kwestionariusz  
 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Krzysztof Ibisz, prezenter Polsatu, gospodarz programu „Studio Weekend”. więcej

 
Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
 
Kamila Kujawska-Krakowiak: U pracowników cenię... odwagę cywilną
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
wykładowca na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej
 
Grafik
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC
 
Senior / Account Executive
 
Prezenter (video)
 
Label Assistant
 
PR / Marketing Manager
 
Social Media Analyst
 
Wydawca
 
DJ / Prezenter
 
New Business Manager
 
Planista / Presentation Scheduler
 
PRODUCT MANAGER
 
SALES MANAGER
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl