Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 24 Września 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października

Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pikseli, na który składa się 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED znajdą się w nowym studiu „Faktów” i TVN24. więcej

 
,,Paradoks" porażką TVP2, widownia spada z odcinka na odcinek

Nowy serial TVP2 „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej ogląda mniej widzów niż wybiera w tym czasie konkurencyjne stacje. więcej

 
,,Przyjaciółki" dają Polsatowi pozycję lidera

Nowy serial Polsatu „Przyjaciółki” ogląda 2,5 mln osób. Jest to o pół mln widzów więcej niż śledziło nadawane rok wcześniej w tym samym paśmie „Szpilki na Giewoncie”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter stażysta / Art director stażysta

Livebrand poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Badi Badi poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Dobra Communications poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior / Account Executive

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter (video)

Apollo Music poszukuje osoby na stanowisko
Label Assistant

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
PR / Marketing Manager

Valkea Attention poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Analyst

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Planista / Presentation Scheduler

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Masashi Kawamura: ludzie są zmęczeni markami, które osaczają ich komunikatami

Na pytania odpowiada Masashi Kawamura aka Masa, dyrektor kreatywny PARTY Tokyo, uznany przez Fast Company oraz Creativity On-line za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie na świecie. więcej

 
Mniej dodatków lokalnych do ,,Gazety Wyborczej"

Od dzisiaj razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) nie będą się już ukazywać dodatki lokalne w Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i w Toruniu. Informacje z tych miast znajdą się w grzbiecie głównym dziennika. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda więcej widzów

Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda nieco więcej niż emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show, ale spadły udziały formatu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ za TVP1, ale w 16-49 jest już liderem. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Newsweek" wyprzedził ,,Uważam Rze", tracą ,,Przekrój" i ,,Wprost"

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Gość Niedzielny” spychając na drugą pozycję „Politykę”. Na trzecie miejsce awansował „Newsweek Polska”. Liderujące „Uważam Rze” spadło z podium. więcej

Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za czerwiec-sierpień 2012 roku. Badany okres był udany dla PR 1, PR III i RMF Classic. więcej

56 nominacji do Effie 2012 - najwięcej dla MEC
Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października

Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pikseli, na który składa się 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED znajdą się w nowym studiu „Faktów” i TVN24. więcej

 
,,Paradoks" porażką TVP2, widownia spada z odcinka na odcinek

Nowy serial TVP2 „Paradoks” z Bogusławem Lindą w roli głównej ogląda mniej widzów niż wybiera w tym czasie konkurencyjne stacje. więcej

 
,,Przyjaciółki" dają Polsatowi pozycję lidera

Nowy serial Polsatu „Przyjaciółki” ogląda 2,5 mln osób. Jest to o pół mln widzów więcej niż śledziło nadawane rok wcześniej w tym samym paśmie „Szpilki na Giewoncie”. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda więcej widzów

Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda nieco więcej niż emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show, ale spadły udziały formatu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ za TVP1, ale w 16-49 jest już liderem. więcej

 
Grzegorz Miecugow: tabloidyzują się odbiorcy, a nie media

- Dziś największą słabością mediów jest odbiorca. Gdy mówimy o tabloidyzacji mediów, to mówimy właśnie o tabloidyzacji odbiorców - ocenia Grzegorz Miecugow. Jako przykłady podaje popularność różnych programów i transmisji w TVN24. więcej

 
E! Entertainment z nową oprawą, logo i programami (wideo)

Od wczoraj kanał E! Entertainment ma nową oprawę graficzną i logo oraz nowy slogan brzmiący „Pop of culture”. W październiku na antenie stacji pojawią się natomiast nowości programowe. więcej

 
,,LOL :-)" dla dzieci w niedzielne poranki w TVP1

Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję programu dla dzieci pod tytułem „LOL :-)”. Prowadzą go młodzi ludzie: Patryk, Filip, Justyna i Wojtek. więcej

 
Michał Boni: mamy problem z tym, żeby sygnał cyfrowy wszędzie dotarł

Polska wkracza w erę telewizji cyfrowej. Ostatni maszt rozsyłający sygnał analogowy zostanie wyłączony do 31 lipca przyszłego roku. To oznacza, że do odbioru telewizji będą potrzebne dekodery lub telewizory z MPEG4. - Kwestia dostępności tych urządzeń nie powinna być problemem - zapewnia Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji. Nie oznacza to jednak, że obędzie sie bez problemów. - Może się okazać, że sygnał cyfrowy nie wszędzie będzie docierał więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET i Jedynka tracą w Warszawie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
Śląsk: RMF FM miażdży konkurencję i jeszcze zyskuje

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych na Dolnym Śląsku. więcej

 
Reklama  
 
Masashi Kawamura: ludzie są zmęczeni markami, które osaczają ich komunikatami

Na pytania odpowiada Masashi Kawamura aka Masa, dyrektor kreatywny PARTY Tokyo, uznany przez Fast Company oraz Creativity On-line za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie na świecie. więcej

 
Jakub Wawrzyniak twarzą reklamową sprzętu Manta

Jakub Wawrzyniak, piłkarz reprezentacji Polski i Legii Warszawa, będzie promował sprzęt RTV i AGD marki Manta. Wizerunek zawodnika znajdzie się zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach tego sprzętu. więcej

 
Stare reklamy wracają w kampanii Frugo Black&White (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa czarnej i białej wersji napoju Frugo (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Grey i dom mediowy Mindshare. więcej

 
Nowa odsłona ,,City Rulez" w kampanii Cropp (wideo)

Trwa kampania „City Rulez” reklamująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Cropp. Akcję przygotował producent tej odzieży - LPP, we współpracy z agencjami Engine i Shoot Me. więcej

 
Piotr Adamczyk w remontowej kampanii kredytu gotówkowego w eurobanku (wideo)

Ruszyła promocja kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka przygotowana przez firmy Brasil, Propeller i Starcom. więcej

 
Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, której głównym motywem jest Godzilla, przygotowały agencja Artegence oraz domy mediowe Mastermind i OMG Poland. więcej

 
Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group

Agencja Cube Group wygrała przetarg na prowadzeniu działań marketingowych Credit Agricole Bank Polska w wyszukiwarkach. O zlecenie starały się też Performance, MEC/Outrider, K2 i Bluerank. więcej

 
Jakub Przeszłowski: ze 180heartbeats + Jung von Matt do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski rozpoczął pracę jako interactive art director w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide i Ogilvy Interactive. więcej

 
Prasa  
 
Mniej dodatków lokalnych do ,,Gazety Wyborczej"

Od dzisiaj razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) nie będą się już ukazywać dodatki lokalne w Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i w Toruniu. Informacje z tych miast znajdą się w grzbiecie głównym dziennika. więcej

 
Tygodniki lokalne tracą, a najbardziej ,,Regionalna"

W lipcu br. wszystkie 15 najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Regionalna”, która jednocześnie utraciła pozycję lidera rankingu. więcej

 
Agora ma przeprosić Macierewicza - za jedno słowo w "GW"

Wydawca "Gazety Wyborczej" spółka Agora SA ma przeprosić Antoniego Macierewicza za stwierdzenie "GW", że za rządów PiS "wsadził" swego bratanka i znajomych do państwowych spółek - to prawomocny wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie więcej

 
,,Flesz" z dodatkiem ,,Trendy" i relacją ze ślubu Aleksandry Kwaśniewskiej i Kuby Badacha

Najnowsze wydanie dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska), który ukaże się w poniedziałek 24 września br., zawierać będzie dodatek „Trendy na jesień i zimę 2012”. Numer wspierać będzie kampania reklamowa. więcej

 
Małgorzata Rozenek felietonistką magazynu ,,Party"

Małgorzata Rozenek, prowadząca w TVN program „Perfekcyjna pani domu”, pisać będzie felietony w dwutygodniku „Party” (Edipresse Polska). - Będą one częścią nowej, poradniczej rubryki o wnętrzach - informuje Wirtualnemedia.pl Aneta Wikariak, redaktor naczelna „Party”. więcej

 
Urodzinowe ,,Show": więcej stron, tekst Piotra Kraśki i kampania

Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer). Numer będzie mieć większą objętość i wsparty zostanie kampanią promocyjną. więcej

 
,,Focus" ma 17 lat, urodzinowe wydanie wsparte kampanią

W poniedziałek 24 września br. do kiosków trafi październikowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska). Znajdzie się w nim dodatek specjalny poświęcony kosmosowi i towarzyszyć mu będzie kampania promocyjna. więcej

 
Dziennikarz ,,Newsweeka" pozywa SDP za Hienę Roku

Dziennikarz „Newsweeka Polska” Cezary Łazarewicz pozwał Stowarzeszenie Dziennikarzy Polskich za przyznaną mu nominację do tytułu Hieny Roku. Łazarewiczowi nie podoba się sposób, w jaki SDP uzasadniło tę nominację. więcej

 
Internet  
 
Serwis VOD Onetu pod nowym adresem i z kampanią reklamową

Onet przeniósł swój serwis VoD z adresu VOD.Onet.pl na VOD.pl. Odświeżoną witrynę wspiera kampania reklamowa oparta na schemacie „Tydzień z...”. więcej

 
Darmowe prapremiery seriali Polsatu w ipla

Telewizja internetowa ipla udostępniła możliwość bezpłatnego oglądania w internecie seriali z najnowszej ramówki Polsatu przed ich premierą telewizyjną. Dotąd prapremiery internetowe dostępne były jedynie w płatnym pakiecie. więcej

 
Podarunki już niedługo na Facebooku?

Możliwość kupowania prezentów dla znajomych w najbliższych tygodniach pojawi się na Facebooku - podał The Next Web, powołując się na dobrze poinformowane źródła. więcej

 
Apple obiecuje poprawę w kwestii Map

Apple odpowiedziało na miażdżącą krytykę nowej aplikacji Mapy. Amerykańska firma zapewnia, że pracuje nad poprawą działania programu. więcej

 
Shared Activity - nowe narzędzie dla deweloperów na Facebooku

Facebook udostępnił deweloperom nową wtyczkę. Shared Activity ułatwia użytkownikom kontrolę ustawień prywatności. więcej

 
Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group

Agencja Cube Group wygrała przetarg na prowadzeniu działań marketingowych Credit Agricole Bank Polska w wyszukiwarkach. O zlecenie starały się też Performance, MEC/Outrider, K2 i Bluerank. więcej

 
IDMnet z wyłącznością na obsługę reklamową serwisów Wolters Kluwer

Sieć reklamowa IDMnet zyskała wyłączność na agencyjną i sieciową reprezentację stron Grupy Wolters Kluwer. Serwisy będzie reprezentować BizAd, jedna z sieci tematycznych IDMnetu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Komorowski liderem rankingu zaufania, Palikot liderem rankingu nieufności

Największym zaufaniem społecznym wśród polityków cieszył się we wrześniu prezydent Bronisław Komorowski (67 proc.) - wynika z sondażu CBOS. Na drugim miejscu uplasował się szef MSZ Radosław Sikorski (47 proc.). Liderem rankingu nieufności jest Janusz Palikot (51 proc.).   więcej

 
Zdaniem 22 proc. PiS wróci do władzy; 51 proc. w to nie wierzy

Zdaniem 22 proc. badanych Jarosław Kaczyński i jego partia będą jeszcze rządzić w Polsce i wprowadzą zmiany, o których mówią; 51 proc. w to nie wierzy - wynika z sondażu TNS Polska przeprowadzonego po wygłoszonym na początku września programowym wystąpieniu prezesa PiS. więcej

 
Technologie  
 
Apple ukradło design aplikacji?
 
Sieć Orange wprowadza Smart Plany. Jakie ceny?
 
Nowy Facebook Messenger dla Androida
 
T-Mobile: podwójne doładowanie do 150 zł w wybranych taryfach Mix
 
Orange Open w rozszerzonej wersji - wystarczą dwie usługi
 
Orange z abonamentem stacjonarnym za 49 zł
 
Gospodarka  
 
Michał Boni: mamy problem z tym, żeby sygnał cyfrowy wszędzie dotarł
 
Ceny paliw mogą spaść o 4-6 gr/ l
 
85% ceny papierosów stanowią podatki
 
Szczyt zainteresowania ,,Rodziną na swoim" pod koniec roku
 
Problemy małych stacji benzynowych
 
Łódź przygotowuje się na siatkarski mundial
 
Słodko-gorzkie zmiany w VAT przeszły kolejny etap
 
Spadek stóp mocniej uderzy posiadaczy lokat niż ulży kredytobiorcom
 
Kultura/Rozrywka  
 
Slums Attack z "CNO2" napadł na Polskę
 
Serial "Układy 4" w Polsacie
 
No Doubt: Push and Shove (wideo)
 
Roman Polański odpowiada za komedię erotyczną "Venus In Fur"
 
Ewa Bukowska w serialu "M jak miłość"
 
Koniec serialu "Treme"
 
Blog  
 
Urząd zlekceważył, social media dały sukces - Łukasz Religa
 
Fakty idą na skróty - Damian Grzesiński
 
TVN 24 i TVN nowe studio 3 Października - Stankowski Tomasz
 
Facebook nie będzie już taki jak kiedyś. - Artur Roguski
 
Samobójstwo Magdy Gessler..? - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Masashi Kawamura: ludzie są zmęczeni markami, które osaczają ich komunikatami

Na pytania odpowiada Masashi Kawamura aka Masa, dyrektor kreatywny PARTY Tokyo, uznany przez Fast Company oraz Creativity On-line za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie na świecie. więcej

 
Figurski: Dziennikarzowi wolno tyle, na ile pozwala mu odbiorca
 
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie
 
Kwestionariusz  
 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Krzysztof Ibisz, prezenter Polsatu, gospodarz programu „Studio Weekend”. więcej

 
Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
 
Kamila Kujawska-Krakowiak: U pracowników cenię... odwagę cywilną
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Copywriter stażysta / Art director stażysta
 
Account Manager
 
Grafik
 
Account Manager
 
wykładowca na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC
 
Senior / Account Executive
 
Prezenter (video)
 
Label Assistant
 
PR / Marketing Manager
 
Social Media Analyst
 
Wydawca
 
DJ / Prezenter
 
New Business Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl