Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 2 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Raczek: ,,Film" będzie kolorowym pismem opiniotwórczym

Tomasz Raczek objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Film” (Point Group). - Chciałbym z tego miesięcznika zrobić kolorowe pismo opiniotwórcze - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czy potencjał reklamowy Facebooka został wyczerpany?

Coraz częściej pada pytanie, jaką rolę na rynku reklamowym odgrywa Facebook? Czy jest w pełni wykorzystywany, dlaczego tak trudno ocenić efekty działań na nim prowadzonych, a może się już po prostu „skończył”? O tym rozmawiamy z ekspertami rynku reklamowego. więcej

 
Tylko milion widzów nowego programu Wojciecha Manna

Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” po czterech odcinkach gromadzi milion widzów, czyli o ponad 420 tys. więcej niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Stacja w czasie emisji talk-show przegrywa z TVP1 i TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów

Radio PLUS poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Senior Researcher

PND Futura poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży TVN CNBC

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Junior Researcher

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter stażysta / Art director stażysta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wrzesień 2012: główne stacje straciły widzów, TVN liderem

We wrześniu br. wszystkie spośród głównych stacji telewizyjnych zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. W obu grupach pozycję lidera utrzymała telewizja TVN. więcej

 
,,Studio Weekend" z Ibiszami ma tylko 430 tys. widzów

Lifestylowy program Polsatu „Studio Weekend” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 433 tys. widzów. Produkcja zajmuje drugie miejsce w rynku - przegrywa z TVN emitującą w tym czasie powtórki serialu „Na Wspólnej”. więcej

 
Krzysztof Skowroński poprowadził konferencję PiS. ,,Nie ma w tym konfliktu interesu"

Wczorajszą konferencję prasową, na której PiS zaprezentowało kandydata na premiera, poprowadził Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Zgoda na prowadzenie konferencji nie wiązała się z żadną partyjną transakcją - zapewnia dziennikarz. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agora zwalnia w ,,Gazecie Wyborczej" i w internecie

Agora wręczyła wypowiedzenia pierwszym pracowników w ramach zwolnień grupowych. Etaty stracili m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek. Zwolnienia poza warszawską redakcją „Gazety Wyborczej” obejmują też szefów oddziałów lokalnych, a także internet. więcej

Łukasz Grass odchodzi z TOK FM

Łukasz Grass złożył wypowiedzenie w radiu TOK FM, w którym jest zastępcą redaktor naczelnej i kieruje programami informacyjnymi. Uzasadnia, że nowa struktura w rozgłośni mu nie pasuje i jest niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami. więcej

Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października
,,Newsweek" wyprzedził ,,Uważam Rze", tracą ,,Przekrój" i ,,Wprost"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tylko milion widzów nowego programu Wojciecha Manna

Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” po czterech odcinkach gromadzi milion widzów, czyli o ponad 420 tys. więcej niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Stacja w czasie emisji talk-show przegrywa z TVP1 i TVN. więcej

 
Wrzesień 2012: główne stacje straciły widzów, TVN liderem

We wrześniu br. wszystkie spośród głównych stacji telewizyjnych zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. W obu grupach pozycję lidera utrzymała telewizja TVN. więcej

 
,,Studio Weekend" z Ibiszami ma tylko 430 tys. widzów

Lifestylowy program Polsatu „Studio Weekend” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 433 tys. widzów. Produkcja zajmuje drugie miejsce w rynku - przegrywa z TVN emitującą w tym czasie powtórki serialu „Na Wspólnej”. więcej

 
Jedynka wyprzedziła Dwójkę. Seriale TVP hitami tygodnia

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
"Bitwa pod Grunwaldem" - film dokumentalny Patryka Vegi dla TV4

Ludzi różnych zawodów, których największą pasją jest rekonstrukcja średniowiecznych zwyczajów i realiów życia oraz historycznych wydarzeń, w tym największej bitwy średniowiecznej Europy, przedstawia film dokumentalny Patryka Vegi pt "Bitwa pod Grunwaldem". więcej

 
Dariusz Janczewski wiceprezesem i country managerem w Viacomie

Dariusz Janczewski, dotąd dyrektor zarządzający ds. rozwoju biznesowego w OMD Media Direction, 1 października br. objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży oraz country managera w polskim oddziale Viacom International Media Networks. więcej

 
Dokument ,,Moja Wola" Bartosza M. Kowalskiego w HBO

HBO Polska wyprodukowało dokument „Moja Wola”, który jest debiutem reżyserskim Bartosza M. Kowalskiego. Opowiada on historię chłopaka z warszawskiej Woli, który realizuje marzenia wbrew przeciwnościom. HBO pokaże film w połowie października. więcej

 
,,Strefa 3D" od października w TVP HD

7 października br. kanał TVP HD rozpocznie emisję nowego cyklu programów zrealizowanych z obrazem trójwymiarowym „Strefa 3D”. więcej

 
 
Radio  
 
Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM. więcej

 
Lublin: Radio ZET nowym liderem, RMF FM w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Kielcach, RMF FM i Jedynka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Urszula i Kasia Dudziak znów reklamują kosmetyki Perfecta (wideo)

Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej kosmetyków Perfecta (DAX Cosmetics) z udziałem Urszuli i Kasi Dudziak. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Unlimited. więcej

 
Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)

W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM. więcej

 
Ikea usunęła postacie kobiet z katalogu na Arabię Saudyjską

Szwedzki koncern meblowy Ikea usunął postacie kobiece z przeznaczonej dla Arabii Saudyjskiej wersji swego katalogu na rok 2013 - poinformował szwedzki dziennik "Metro".   więcej

 
Bank Millennium reklamuje konto z 6,5 proc. (wideo)

Rusza kampania reklamowa oferowanego przez Bank Millennium konta oszczędnościowego, na którym promocyjne oprocentowanie wynosi 6,5 proc. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative. więcej

 
,,100 proc. naturalnego smaku" w kampanii Frosty (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa ryb i produktów mrożonych Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, producent przygotował wspólnie z firmami five three double ninety filmproductions GmbH oraz MPG. więcej

 
Marsjanki reklamowane z Kosmodługopisem (wideo)

Z początkiem października rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety dla dzieci Marsjanki (Walmark). Akcję przygotowały i realizują firmy Comtech, Initiative i Open Media. więcej

 
Balonowe nawilżanie w kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)

Trwa kampania reklamowa wspierająca relaunch produktów do pielęgnacji twarzy Nivea Aqua Effect. Akcję przygotowały agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika i dom mediowy MEC. więcej

 
,,Tankuj i zbierz kolekcję" w promocji Shell V-Power

Na stacjach Shell 24 września rozpoczęła się promocja paliw Shell V-Power prowadzona pod hasłem „Tankuj i zbierz kolekcję”. więcej

 
,,Twój świat od kuchni" z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa sprzętu AGD marki Bosch i linii produktów Food&Joy w delikatesach Alma. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twój świat od kuchni”, przygotowała agencja Insignia. więcej

 
Jarosław Łuczka: z Agory na szefa sprzedaży w Novem Group

Jarosław Łuczka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Novem Group. Kierować będzie działem agencyjnym i działem news business. więcej

 
Meblowy fast i slow food w kampanii galerii Domar

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wrocławskiej galerii wnętrz Domar oparta na koncepcji meblowego fast foodu i slow foodu. Akcję przygotowała agencja Effectica. więcej

 
10-lecie certyfikatu badawczego PKJPA wsparte kampanią

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) uruchomiła kampanię promującą standardy jakości w badaniach rynkowych. Pretekstem do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia audytu PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów). więcej

 
Prasa  
 
Tomasz Raczek: ,,Film" będzie kolorowym pismem opiniotwórczym

Tomasz Raczek objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Film” (Point Group). - Chciałbym z tego miesięcznika zrobić kolorowe pismo opiniotwórcze - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Skowroński poprowadził konferencję PiS. ,,Nie ma w tym konfliktu interesu"

Wczorajszą konferencję prasową, na której PiS zaprezentowało kandydata na premiera, poprowadził Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Zgoda na prowadzenie konferencji nie wiązała się z żadną partyjną transakcją - zapewnia dziennikarz. więcej

 
Dekalog Gazety Wyborczej i paradoks Radia Maryja

Jacek Żakowski wystąpił w Gazecie Wyborczej przeciw Magdalenie Środzie i Lechowi Wałęsie, którzy wyrażali się mocno niechętnie na temat sobotniej manifestacji słuchaczy Radia Maryja w Warszawie. więcej

 
Magazyn "Twój Maluszek" za 0,89 zł teraz także w kioskach (wideo)

Wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało o rozpoczęciu sprzedaży kioskowej miesięcznika parentingowego „Twój Maluszek”. Dotąd tytuł był dostępny tylko w dystrybucji zamkniętej. więcej

 
Artur Rawski w zarządzie Presspubliki

Artur Rawski od października dołączył do zarządu Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”. Odpowiadać będzie w spółce za departament finansowo - księgowy oraz departament IT i nowych mediów. więcej

 
Tomasz Kamil Lipiński odchodzi z ,,Faktu"

Tomasz Kamil Lipiński, sekretarz redakcji dodatku „Gwiazdy” ukazującego się w piątki wraz z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska), odchodzi z wydawnictwa. więcej

 
Tomasz Raczek nowym naczelnym miesięcznika "Film"

Tomasz Raczek został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Film". Zarządzanie tytułem należącym do Platformy Mediowej Point Group przejęła spółka zależna Film Point Group (FMG). więcej

 
Michał Adamczyk: z Burdy na szefa multimediów w G+J Polska

Michał Adamczyk, dotąd online & mobile publishing director w wydawnictwie Hubert Burda Media, 1 października br. objął stanowisko dyrektora działu multimediów w G+J Polska. Zmieniła się również struktura tego działu. więcej

 
Anna Sobota dyrektorem nowego działu w Muratorze

Anna Sobota została dyrektorem działu rozwoju sprzedaży, który powstał 1 października br. w ramach struktur biura reklamy wydawnictwa Murator. więcej

 
Internet  
 
Czy potencjał reklamowy Facebooka został wyczerpany?

Coraz częściej pada pytanie, jaką rolę na rynku reklamowym odgrywa Facebook? Czy jest w pełni wykorzystywany, dlaczego tak trudno ocenić efekty działań na nim prowadzonych, a może się już po prostu „skończył”? O tym rozmawiamy z ekspertami rynku reklamowego. więcej

 
9,2 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Demotywatory najpopularniejsze

Facebook ma obecnie w Polsce 9,21 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów mają Demotywatory, wśród marek rządzi Serce i Rozum, a profili mediowych prowadzi Radio Eska. więcej

 
Dekalog Gazety Wyborczej i paradoks Radia Maryja

Jacek Żakowski wystąpił w Gazecie Wyborczej przeciw Magdalenie Środzie i Lechowi Wałęsie, którzy wyrażali się mocno niechętnie na temat sobotniej manifestacji słuchaczy Radia Maryja w Warszawie. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome globalnie ucieka IE, w Polsce goni Firefoksa

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - we wrześniu powiększyła przewagę nad Internet Explorerem. Na polskim rynku aplikacja Google ponownie zbliżyła się do liderującego Firefoksa. więcej

 
Prostsze adresy brytyjskich stron

Nominet, brytyjska instytucja zajmująca się rejestracją domen internetowych, chce udostępnić adresy typu „nazwa.uk”. więcej

 
Microsoft odświeża portal MSN

Nowa wersja serwisu informacyjnego MSN Microsoftu zadebiutuje 26 października - w dniu premiery systemu Windows 8. więcej

 
Komputery z dostępem do internetu dla ubogich

Blisko 400 komputerów z dostępem do internetu mogą otrzymać ubogie rodziny, osoby niepełnosprawne oraz emeryci i renciści z Białegostoku. W poniedziałek ruszył drugi nabór wniosków do projektu, który ma zapobiec tzw. wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców. więcej

 
Płatności PayPal dostępne na NK.pl

Za dobra wirtualne na portalu NK.pl można od kilku dni płacić poprzez system PayPal. Ma to ułatwić płatności użytkownikom serwisu mieszkającym poza Polską. więcej

 
Maria Peltz-Orlińska i Zuzanna Partyka w NaTemat.pl

Do zespołu portalu NaTemat.pl dołączyły Maria Peltz-Orlińska (wcześniej związana z Muratorem i Agorą) i Zuzanna Partyka (wcześniej pracująca w Valkei). więcej

 
Krainakiko.pl - nowy serwis dla dzieci od Interia.pl i Phoenix Press

Portal Interia.pl we współpracy z wydawnictwem Phoenix Press (oba podmioty należą do Grupy Bauer) uruchomiła edukacyjny serwis KrakinaKiko.pl, przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 8 lat. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Połowa Polaków w wieku 27-35 lat codziennie gra w gry wideo

Połowa Polaków w wieku od 27 do 35 lat poświecą swój wolny czas na gry wideo, w które gra codziennie – średnio od 1 do 2 godzin. Dzięki grom użytkownicy rozwijają myślenie strategiczne, wyobraźnię, a także zdolności manualne - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. więcej

 
Ponad połowa Polaków źle ocenia działalność ZUS

54 proc. Polaków negatywnie ocenia działalność Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pozytywną opinię o ZUS wyraża 32 proc. respondentów - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
Potrzebne są gruntowne zmiany w PZPN

PZPN powinien przejść gruntowne zmiany i inwestować w szkółki piłkarskie - wówczas poziom polskiej piłki nożnej się podniesie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
10-lecie certyfikatu badawczego PKJPA wsparte kampanią

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) uruchomiła kampanię promującą standardy jakości w badaniach rynkowych. Pretekstem do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia audytu PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów). więcej

 
Public Relations  
 
Magdalena Kołodziejska kierownikiem komunikacji w LOTTE Wedel
 
Sofitel Warsaw Victoria postawił na Commfort PR
 
Marta Pokutycka-Mądrala odpowiada za PR w ING Życie i ING OFE
 
First AID Communication dla Fundacji WWF
 
Kostrzewa PR wypromuje Dom Kereta
 
Fundusz Hipoteczny Familia z Made in PR
 
Związek Polskie Okna i Drzwi postawił na RedPen
 
Technologie  
 
Połowa Polaków w wieku 27-35 lat codziennie gra w gry wideo
 
Aplikacja dla homoseksualistów na iOS
 
Safari w dół na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini
 
Kontrowersje wokół Map nie wpłyną na sprzedaż iPhone'a 5
 
HP ElitePad 900: biznesowy tablet od HP
 
Unia Europejska przyjrzy się Apple. Problemy z gwarancją
 
Podwójne doładowanie w T-Mobile oraz Heyah
 
Play: Bonus za konto w PayU
 
Urządzenia mobilne wkrótce zastąpią komputery?
 
Gospodarka  
 
Legia wygrywa biznesowy ranking polskich klubów. Zagłębie najstabilniejsze finansowo
 
Połowa pieniędzy z nowego budżetu unijnego dla małych i średnich firm
 
Jerzy Buzek: niektóre firmy stracą na wydobyciu gazu łupkowego
 
,,Rodzina na Swoim" z niższymi limitami
 
1,9 mld zł na stypendia dla studentów
 
Kolejne e-deklaracje bez e-podpisu
 
Nowe oznakowania na oponach od listopada
 
Polacy rezygnują z usług medycznych. Lekarz przez internet
 
Ponowne pogorszenie nastrojów polskich konsumentów
 
Tomasz Pruszczyński i Dariusz Piekarski otrzymają premie, jeśli Sare zwiększy zyski
 
Kukurydza i srebro dają zarobić
 
Faktura dokumentująca wewnątrzwspólnotową dostawę towarów powinna zawierać więcej danych
 
PMI niedobre dla budżetu 2013
 
Kultura/Rozrywka  
 
Bogdan Zdrojewski: rola państwa w obszarze kultury jest niezbywalna
 
Marcin Dorociński w filmie "Obława"
 
"Kres i początek" - nowa książka George'a Weigela
 
Bradley Cooper z Jennifer Lawrence w "Silver Linings Playbook" (wideo)
 
David Guetta: "She Wolf (Falling To Pieces)" (wideo)
 
"Wallander 3" w ale kino+ (wideo)
 
"Był sobie chłopiec" zmieni się w serial telewizyjny
 
"Hotel Transylwania" podbija kina
 
Czytelnicy wybiorą Książkę Historyczną Roku
 
Michael Trucco w serialu "Zemsta"
 
Iggy Azalea: Bac 2 Tha Future (My Time) (zobacz teledysk)
 
Blog  
 
Dekalog Wyborczej i paradoks Radia Maryja - Jerzy Szygiel
 
Innowacyjny Stadion Narodowy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ruch w stronę umiarkowanych - Krzysztof Czabański
 
Ludzi nie interesuje rynek mediów - mediów nie interesują ludzie, czyli Onetu żal, Trwam trochę mniej - Zbigniew Brzeziński
 
Danse Macabre po polsku - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Riccardo Giraldi: ,,Internet of Things" zaczyna się ,,dziać" i za chwilę eksploduje

Na pytania odpowiada Riccardo Giraldi, dyrektor kreatywny / B-Reel Product New York. więcej

 
Wołoszański: To program o historii, a nie o skarbach
 
Dariusz Grzywaczewski: rynek radiowy jest nasycony i trudny
 
Kwestionariusz  
 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Ivan Hernandez, strategic development officer CEE w MSLGroup Poland. więcej

 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Reporter
 
Account Manager
 
Senior Researcher
 
New Business Manager
 
Specjalista ds. Sprzedaży TVN CNBC
 
Junior Researcher
 
Copywriter stażysta / Art director stażysta
 
Account Manager
 
Grafik
 
Account Manager
 
wykładowca na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
KEY ACCOUNT / HANDLOWIEC
 
Senior / Account Executive
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl