Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 9 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Beata Tadla w ,,Wiadomościach" już w listopadzie

Beata Tadla już w listopadzie br. zacznie prowadzić „Wiadomości” w TVP1. Prezenterka została zwolniona przez TVN z części zakazu konkurencji, który ją obowiązuje po odejściu z tej stacji. więcej

 
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB

W tegorocznym konkursie Effie przyznano trzy złota, natomiast żadnego Grand Prix. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa. więcej

 
Tracą duże stacje, zyskują mniejsze kanały. Dlaczego?

W pierwszych dziewięciu miesiącach br. łączny udział czterech najpopularniejszych kanałów  spadł o niemal 4 pkt. proc. w porównaniu do ub.r. Zyskały za to mniejsze stacje, które mają większy zasięg dzięki naziemnej tv cyfrowej. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Orange poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor działu Orange Ekspert

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Manager

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter stażysta / Art director stażysta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam

Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio. więcej

 
NaTemat.pl z 300-600 tys. użytkowników. ,,Rośniemy o 7-13 proc."

Według Megapanelu PBI/Gemius serwis NaTemat.pl ma miesięcznie od 300 do 600 tys. realnych użytkowników. Szef witryny Tomasz Machała informuje, że wzrost zasięgu serwisu z miesiąca na miesiąc wynosi od 7 do 13 proc. więcej

 
Kurkiewicz i Piątek żegnają się z ,,Przekrojem". ,,Polityczna decyzja, brak wsparcia Presspubliki"

W ostatnim numerze „Przekroju” odchodzący redaktor naczelny Roman Kurkiewicz i felietonista Tomasz Piątek piszą o powodach fiaska lewicowo-liberalnej koncepcji pisma. Z redakcją żegnają się też Aleksandra Bilewicz i Julia Kulisa. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"

- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”. więcej

,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)

Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Beata Tadla w ,,Wiadomościach" już w listopadzie

Beata Tadla już w listopadzie br. zacznie prowadzić „Wiadomości” w TVP1. Prezenterka została zwolniona przez TVN z części zakazu konkurencji, który ją obowiązuje po odejściu z tej stacji. więcej

 
Tracą duże stacje, zyskują mniejsze kanały. Dlaczego?

W pierwszych dziewięciu miesiącach br. łączny udział czterech najpopularniejszych kanałów  spadł o niemal 4 pkt. proc. w porównaniu do ub.r. Zyskały za to mniejsze stacje, które mają większy zasięg dzięki naziemnej tv cyfrowej. więcej

 
Polsat goni TVN, Dwójka znów przed Jedynką

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zajęła TVN. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Disco polo podbija telewizję. Polo TV nadal liderem kanałów muzycznych

We wrześniu br. trzeci miesiąc z rządu liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV, notująca największy wzrost. Liderująca dotąd Viva spadła na pozycję trzecią. Wśród młodszych widzów najchętniej oglądana była Eska TV. więcej

 
116 tys. widzów ,,Nie do wiary" w TTV. Hitem odcinek o stygmatyczce

Nowy sezon programu „Nie do wiary”, emitowany w naziemnej stacji TTV, po sześciu odcinkach gromadzi średnio 116 tys. widzów. Magazyn notuje wyższy udział w rynku od średniego dobowego udziału stacji w okresie jego emisji. więcej

 
,,Nieprawdopodobne, a jednak" ogląda 1,4 mln widzów

Sześć pierwszych odcinków nowego serialu Polsatu „Nieprawdopodobne, a jednak” oglądało 1,42 mln widzów. Paradokument poprawił oglądalność stacji względem analogicznego okresu ub.r. i daje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)

Platforma Cyfrowy Polsat ruszyła wczoraj z nową kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. Działania obejmują telewizję, radio, internet i materiały BTL. więcej

 
Jakub Bierzyński: w obecnym kształcie TVP przeżyje maksymalnie do 2016 roku

Udziały w rynku i wartość Telewizji Polskiej nadal maleją. Poczynione w ostatnich latach oszczędności mogą nie wystarczyć. – Na tych zasadach TVP przeżyje jeszcze dwa, trzy, cztery lata - prognozuje Jakub Bierzyński, szef OMD. Choć, jak podkreśla, i tak politycy nie dadzą jej upaść. – Z tego powodu presja na reformy jest ograniczona - dodaje ekspert. Jego zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest prywatyzacja TVP lub utworzenie Funduszu Misji Publicznej. więcej

 
Cztery kanały Canal+ i Viva walczą o ,,Satelitarne Oskary"

Pięć stacji z Polski, czyli cztery kanały spółki Canal+ Cyfrowy - Ale kino+, Kuchnia+, MiniMini+ i teleTOON+ oraz telewizja Viva Polska znalazły się w finale w tegorocznej edycji konkursu Eutelsat TV Awards. więcej

 
Będzie trzeci sezon ,,Niesamowitego świata Gumballa" w Cartoon Network

Turner Broadcasting zlecił produkcję trzeciego sezonu „Niesamowitego świata Gumballa”, który realizowany będzie przez brytyjskie studio Cartoon Network. Powstanie w sumie 40 trwających po 11 minut odcinków. więcej

 
Płyty DVD z produkcjami TVP tańsze nawet o 60 proc.

W dniach od 8 do 31 października br. w sieci Empik kupić będzie można płyty DVD z produkcjami Telewizji Polskiej w promocyjnych cenach. Akcja ma związek z 60-leciem istnienia TVP. więcej

 
,,Póki śmierć nas nie rozłączy" na antenie kanału ID

Od 10 października br. kanał ID emitował będzie serial dokumentalny „Póki śmierć nas nie rozłączy”. więcej

 
,,Zwątpiłem, zwyciężyłem" w Planete+

W sobotę 13 października br. kanał Planete+ pokaże dziewięć krótkich form dokumentalnych zebranych w cykl pt. „Zwątpiłem, zwyciężyłem”. To pierwsza autorska seria dokumentalna wyprodukowana przez stację. więcej

 
 
Radio  
 
Województwo łódzkie: Jedynka nowym liderem, słabo stacje lokalne

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie łódzkim. więcej

 
Województwo lubelskie: Radio ZET zyskuje, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie lubelskim. więcej

 
Palikot: likwidacja abonamentu, podział mediów publicznych na pion komercyjny i misyjny

Podział mediów publicznych na pion komercyjny i misyjny oraz likwidacja abonamentu - to pomysły Ruchu Palikota na rozwiązanie problemów mediów publicznych. więcej

 
Joanna Koroniewska czyta powieść w Vox FM

Radio Vox FM od poniedziałku 8 października br. na swojej antenie emituje fragmenty powieści Joanny Miszczuk pt. „Zalotnice i wiedźmy”. Czyta je Joanna Koroniewska. więcej

 
Reklama  
 
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB

W tegorocznym konkursie Effie przyznano trzy złota, natomiast żadnego Grand Prix. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa. więcej

 
Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam

Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio. więcej

 
Agnieszka Radwańska reklamuje piekarniki Integra Smart marki Amica (wideo)

Rusza kampania reklamowa sprzętu Amica z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, w której prezentowana jest linia piekarników Integra Smart - przygotowały firmy Change Integrated i Equinox Polska. więcej

 
Pan Pikuś pokazuje ,,taki układ" w reklamach Avivy (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Paul McCartney reklamuje w Polsce głośniki JBL (wideo)

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa głośników i stacji dokującej JBL. To część globalnej akcji promującej ta urządzenia, której twarzą jest Paul McCartney. więcej

 
Wysokie standardy, niskie ceny i szybkie AC w kampanii Liberty Direct (wideo)

Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję, w której występuje charakterystyczna dla tej firmy Statua Wolności, przygotowały agencja DDB, dom produkcyjny Cut Cut i dom mediowy MPG. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)

Platforma Cyfrowy Polsat ruszyła wczoraj z nową kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. Działania obejmują telewizję, radio, internet i materiały BTL. więcej

 
ArthroStop Plus reklamowany jako ,,sprawdzony sposób na stawy" (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu ArthroStop Plus z Imbirem. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprawdzony sposób na stawy”, przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media. więcej

 
,,Nie bój się zimna" w kampanii Decathlonu (wideo)

Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca odzież i akcesoria do jesienno- zimowych sportów i turystyki. Akcja przebiega pod hasłem „Nie bój się zimna”. więcej

 
SARE i Maison tworzą firmę badawczą MobiQuest

Działalność rozpoczyna firma MobiQuest, która będzie zajmować się badaniami rynkowymi opartymi na nowych technologiach. Po połowie udziałów w spółce mają grupa kapitałowa SARE i domu badawczy Maison. więcej

 
Prasa  
 
Kurkiewicz i Piątek żegnają się z ,,Przekrojem". ,,Polityczna decyzja, brak wsparcia Presspubliki"

W ostatnim numerze „Przekroju” odchodzący redaktor naczelny Roman Kurkiewicz i felietonista Tomasz Piątek piszą o powodach fiaska lewicowo-liberalnej koncepcji pisma. Z redakcją żegnają się też Aleksandra Bilewicz i Julia Kulisa. więcej

 
Miesięczniki poradnikowe straciły, zyskała tylko ,,Claudia"

W lipcu br. wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj Magazyn”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotowała „Claudia”, a nowym liderem zostały „Dobre Rady”. więcej

 
Marcin Meller dziennikarzem tygodnika "Newsweek"

Do zespołu dziennikarskiego tygodnika Newsweek Polska (Ringier Axel Springer) dołącza na stałe Marcin Meller, który współpracuje z tytułem od marca tego roku. więcej

 
Kolporter ruszył z usługami kurierskimi z K-EX

Kolporter we współpracy z firmą kurierską K-EX od października br. zaoferował klientom usługi kurierskie. W wybranych salonikach prasowych spółki mogą oni teraz nadać lub odebrać osobiście przesyłki kurierskie. więcej

 
Internet  
 
NaTemat.pl z 300-600 tys. użytkowników. ,,Rośniemy o 7-13 proc."

Według Megapanelu PBI/Gemius serwis NaTemat.pl ma miesięcznie od 300 do 600 tys. realnych użytkowników. Szef witryny Tomasz Machała informuje, że wzrost zasięgu serwisu z miesiąca na miesiąc wynosi od 7 do 13 proc. więcej

 
Ponad dwa miliardy internautów na świecie, reklama online dogania telewizyjną

Business Insider opublikował raport „The State of the Internet: 2012” opisujący współczesny stan internetu. Według BI dostęp do sieci ma już mniej więcej co trzeci człowiek na ziemi. więcej

 
8 na 10 ludzi na świecie ogląda materiały online

8 na 10 ludzi na świecie ogląda materiały online. Na Facebooku codziennie pojawia się 3,2 miliarda komentarzy oraz "lajków". W USA media społecznościowe (w tym blogi) docierają do 80% internautów. Przewiduje się, że w 2015 roku w sieci w przeciągu sekundy będzie pojawiało się tyle materiałów wideo, że ich oglądnięcie musiałoby zająć człowiekowi 5 lat. Do tego warto dodać wszelkie rozwiązania mobilne oraz miliardy codziennych zapytań w wyszukiwarce Google'a. W sieci jest więc mnóstwo miejsc, w których użytkownik  pozostawia po sobie ślad, swoje indywidualne preferencje. Dlatego też nie dziwi, że ten rok stoi pod znakiem big data. więcej

 
60 nowych kanałów na YouTube

Google uruchamia na YouTube 60 nowych kanałów, tworzonych przez producentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec. więcej

 
Premier Wielkiej Brytanii postawił na Twittera

David Cameron, szef rządu Wielkiej Brytanii, mimo wcześniejszych zapewnień że tego nie zrobi, zdecydował się założyć konto na Twitterze. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co piąty nastolatek płaci za seks

Młodzież szkolna w wieku 15-17 lat tworzy największą grupę korzystającą z płatnych usług seksualnych - wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. więcej

 
Public Relations  
 
Solski Burson-Marsteller dla Immofinaz Group
 
Imago PR dla Fundacji Iskierka
 
Technologie  
 
Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam
 
Angry Birds i Gwiezdne Wojny łączą siły. Powstanie gra Angry Birds Star Wars
 
Microsoft rezygnuje z wirtualnej waluty?
 
Kolejny słaby kwartał HTC
 
Nowy Facebook dla Androida prawie gotowy
 
Gospodarka  
 
11 295 zł wynosi limit wpłat na indywidualne konto emerytalne
 
2000. sklep sieci Biedronka powstał w Łodzi
 
Kosztem wytworzenia środka trwałego nie jest wartość pracy małżonka
 
Zbigniew Jakubas: ludzie wystraszeni inwestowaniem w giełdę. Ja to robię cały czas
 
Będzie łatwiej o kredyt. KNF złagodzi rekomendacje
 
Certyfikat Polska Norma wraca do łask
 
Chińska lokomotywa ostro hamuje
 
Za pakiet klimatyczny będziemy płacić ogromną cenę przynajmniej do 2020 r.
 
Klienci banków zapłacą za fundusz stabilizacyjny
 
Kultura/Rozrywka  
 
Spektakl "Danuta W." z Krystyną Jandą w Gdańsku i Warszawie
 
,,Do Rycerzy, do Szlachty, do Mieszczan" - nowy singiel Hey
 
Nadchodzi "Skyfall". Film zapowiada Adele (wideo)
 
Coldplay: Hurts Like Heaven (wideo)
 
Robert De Niro w nowej komedii gangsterskiej ,,Malavita" (zdjęcie)
 
"Seal Team Six: The Raid on Osama Bin Laden" (wideo)
 
"Uprowadzona 2" podbija kina
 
Brie Larson w serialu "Community"
 
Serial "Odcinki 2" w HBO
 
Blog  
 
Jak wykorzystać big data w reklamie odsłonowej - Dariusz Geiger
 
Żeby Polska była Polską... - Wanda Konarzewska
 
Kiedy Polska zacznie ćwierkać? - Artur Roguski
 
Migalski - odwal się od Czukczów, eurorasisto! - Ewaryst Fedorowicz
 
Kryptonim FOKA - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption

Na pytania odpowiada Rodrigo Sobral, dyrektor kreatywny firmy postprodukcyjnej The Mill. więcej

 
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
 
Riccardo Giraldi: ,,Internet of Things" zaczyna się ,,dziać" i za chwilę eksploduje
 
Kwestionariusz  
 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Ivan Hernandez, strategic development officer CEE w MSLGroup Poland. więcej

 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
 
Redaktor działu Orange Ekspert
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Strateg Manager
 
Account Manager
 
Reporter
 
Account Manager
 
Senior Researcher
 
New Business Manager
 
Specjalista ds. Sprzedaży TVN CNBC
 
Junior Researcher
 
Copywriter stażysta / Art director stażysta
 
Account Manager
 
Grafik
 
Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl