Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 16 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży

W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska. więcej

 
Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej

W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock. więcej

 
Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?

W ostatnich miesiącach Groupon.pl stracił 1,5 mln użytkowników, Gruper.pl - 400 tys., a HappyDay.pl - 100 tys. Przedstawiciele serwisów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują jednak, że ich obroty się nie zmniejszyły. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

MULTIMEDIA BANK poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny

Akademia Animacji 3D DIRMAGINE poszukuje osoby na stanowisko
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych

magnifiCo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

ADHD Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE

Firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
DYREKTOR TV ONLINE

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Przekrój" na stałe z 84 stronami. Do końca 2013 roku sprzedaż ma się podwoić

Tygodnik „Przekrój” będzie na stałe ukazywał się w objętości 84 stron, przy czym jego cena się nie zmieni. Presspublica zakłada, że do końca przyszłego roku sprzedaż pisma ma wzrosnąć do 40 tys. egz. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" traci czytelników, w górę tylko ,,Sport"

Tylko „Sport” zanotował w okresie od marca do sierpnia br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników względem analogicznego okresu ub.r. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
,,Ja to mam szczęście 2" ogląda tylko 700 tys. widzów w TVP2

Tylko 700 tys. widzów śledziło pierwsze cztery odcinki drugiej serii „Ja to mam szczęście”, pokazywane m.in. w paśmie „Wiadomości” TVP1. Dwójka w czasie emisji serialu zdecydowanie przegrywa z konkurencją. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Cięcia w TVN24: zwolnienia pracowników, obniżki dla operatorów

Reporterki Joanna Komolka i Aleksandra Chalimoniuk oraz grupa researcherów zostali zwolnieni z TVN24 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie wprowadzono nowy system organizacji pracy operatorów. więcej

Branża: ,,Harper's Bazaar" ładnie wygląda, ale będzie niszowy

Hearst-Marquard Publishing wydał w tym tygodniu pilotażowy numer polskiej edycji „Harper's Bazaar”. Magazyn specjalnie dla Wirtualnemedia.pl ocenili Monika Krokiewicz, Małgorzata Domagalik, Anna Jurgaś i Marek Knap. więcej

,,Harper's Bazaar" już w Polsce. Ponad 100 stron z reklamami
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ja to mam szczęście 2" ogląda tylko 700 tys. widzów w TVP2

Tylko 700 tys. widzów śledziło pierwsze cztery odcinki drugiej serii „Ja to mam szczęście”, pokazywane m.in. w paśmie „Wiadomości” TVP1. Dwójka w czasie emisji serialu zdecydowanie przegrywa z konkurencją. więcej

 
TVN umacnia się na pozycji lidera, TVN24 wyprzedziła TVP Info

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Cennik TVP na listopad: reklamy przy ,,M jak miłość" za 107,6 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w niedzielnym paśmie miedzy „Wiadomościami” a „Sportem”. więcej

 
3,7 mln widzów skoku ze stratosfery. TVN24 absolutnym liderem rynku (wideo)

3,7 mln osób oglądało w niedzielę w TVN24 kulminacyjną część transmisji ze skoku ze stratosfery Felixa Baumgartnera. To rekordowa oglądalność w historii stacji, która zapewniła jej wygraną ze wszystkimi kanałami w Polsce. więcej

 
TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+

We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało najwyższy miesięczny udział w swojej historii. Największy wzrost dotyczył jednak kanału Domo+, z kolei znów najwięcej stracił Fashion. więcej

 
Problemy finansowe TVP. MSP oczekuje realizacji programu naprawczego

Resort skarbu oczekuje od zarządu TVP realizacji programu naprawczego oraz restrukturyzacji kosztowej spółki - poinformował wiceminister skarbu Rafał Baniak. więcej

 
Polsat Sport News z reklamami od listopada

Od 1 listopada br. na antenie naziemnego kanału Polsat Sport News będą emitowane reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie Polsat Media. więcej

 
Mecz Polska-RPA: 3,4 mln widzów w TVP1, 370 tys. w Polsacie Sport

3,8 mln widzów oglądało mecz towarzyski w piłce nożnej Polska - RPA. Zdecydowana większość osób wybrała transmisję w ogólnodostępnej TVP1, ale co dziesiąty widz zdecydował się na oglądanie relacji w Polsacie Sport. więcej

 
Vectra w internecie oferuje już 25 kanałów

Kolejne 10 stacji dołączyło do usługi TVonline Vectry, która pozwala na oglądanie kanałów telewizyjnych w komputerze lub na urządzeniach mobilnych. więcej

 
Film "Lego Star Wars: The Empire Strikes Out" w Cartoon Network (wideo)

27 października br. Cartoon Network pokaże film “Lego Star Wars: The Empire Strikes Out”. więcej

 
 
Radio  
 
Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej

W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock. więcej

 
Radio TOK FM w kampanii wita się z nowymi miastami

W prasie, internecie, na outdoorze, w kinach i telewizji rusza kampania reklamowa Radia TOK FM, promująca rozpoczęcie nadawania programu w siedmiu nowych miastach. Akcję we współpracy z nadawcą przygotowała agencja BrandStorm ICOM. więcej

 
Polskie Radio Kielce wyprzedziło Radio ZET, Jedynka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie świętokrzyskim. więcej

 
RMF FM najpopularniejsze w województwie warmińsko-mazurskim

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim. więcej

 
Nie żyje Janusz Winiarski, prezes Radia Lublin

Zmarł Janusz Winiarski dziennikarz, redaktor naczelny, prezes Radia Lublin - poinformowało Polskie Radio. Miał 80 lat. więcej

 
Reklama  
 
Cennik TVP na listopad: reklamy przy ,,M jak miłość" za 107,6 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w niedzielnym paśmie miedzy „Wiadomościami” a „Sportem”. więcej

 
Serce i Rozum wyśmiewają ,,francuskiego" Kota Netii w viralu Orange (wideo)

W internecie pojawił się kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Spot przygotowała agencja Lemon Sky. więcej

 
Brad Pitt twarzą Chanel No. 5 (wideo)

Właśnie ruszyła kampania perfum Chanel No. 5, których twarzą został amerykański aktor Brad Pitt. więcej

 
Tomasz Kot rapuje w najnowszej reklamie Netii (wideo)

Wczoraj rusza nowa odsłona kampania reklamowa Telewizji Osobistej w Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Polsat Sport News z reklamami od listopada

Od 1 listopada br. na antenie naziemnego kanału Polsat Sport News będą emitowane reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie Polsat Media. więcej

 
,,Pyszne pierogi - palce lizać!" w kampanii pierogów Pudliszki (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa pierogów chłodzonych marki Pudliszki (HJ Heinz). Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
Faringosept ,,przypomina się na ból gardła" (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa leku na ból gardła Faringosept produkowanego przez Ranbaxy. Akcję przygotowały firmy GTO Communications, Film Produkcja i Easy Media. więcej

 
,,Zrób rakowi wspak" - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)

W telewizji, internecie, BTL-u i na outdoorze trwa kampania ING Życie reklamująca ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy PanMedia Western. więcej

 
Grupa Walk łączy Fabrykę Pomysłów i Walk Field w Walk Promotion

Grupa Walk przejęła agencję reklamową Fabryka Pomysłów, zmieniając jej nazwę na Walk Promotion i specjalizację na field i shopper marketing. Działaniami Walk Promotion będzie kierować Marta Kulcak-Boryń. więcej

 
Windows Reimagined: Microsoft reklamuje Windows 8 (wideo)

Microsoft opublikował pierwszy spot telewizyjny, reklamujący system operacyjny Windows 8. Hasłem reklamy jest „Windows Reimagined”. więcej

 
Guerrilla gardening w reklamie marki Calzedonia (wideo)

W najnowszym spocie reklamowym włoskiej marki Calzedonia, który można od 14 października oglądać w TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych, firma chce pokazać jak ważna jest dbałość o środowisko naturalne i nasze otoczenie. więcej

 
Maspex z platformą ,,Sprzedajemy Razem" od Hand Made

Maspex uruchomił program partnerski „Sprzedajemy Razem” skierowany do właścicieli i pracowników sklepów. Jego strategię i kreację oraz odsłonę internetową przygotowała agencja Hand Made. więcej

 
MG home - nowa marka Magdy Gessler

Magda Gessler stworzyła markę MG home. Za stworzenie sklepu internetowego oraz realizację kampanii sprzedażowej marki odpowiada Divante. więcej

 
Universal McCann dla Komisji Europejskiej

Oferta Universal McCann  zwyciężyła w przetargu na planowanie i zakup mediów kampanii Komisji Europejskiej. więcej

 
Rodzina Serenado w reklamach serów żółtych Serenada (wideo)

15 października rozpoczęła się kampania serów marki Serenada z portfolio firmy Spomlek. W ramach akcji przygotowano pięć spotów internetowych. więcej

 
"Igraj z Drosedem" - wycieczka za 6000 zł do wygrania w konkursie Drosed

Pod hasłem "Igraj z Drosedem" ruszył skierowany do konsumentów konkurs produkującej wędliny drobiowe firmy Drosed. więcej

 
Sensis dla Red Bull Polska na Facebooku

Firma Red Bull Polska wybrała agencję Sensis do obsługi swojego profilu na Facebooku. więcej

 
Prasa  
 
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży

W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska. więcej

 
,,Przekrój" na stałe z 84 stronami. Do końca 2013 roku sprzedaż ma się podwoić

Tygodnik „Przekrój” będzie na stałe ukazywał się w objętości 84 stron, przy czym jego cena się nie zmieni. Presspublica zakłada, że do końca przyszłego roku sprzedaż pisma ma wzrosnąć do 40 tys. egz. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" traci czytelników, w górę tylko ,,Sport"

Tylko „Sport” zanotował w okresie od marca do sierpnia br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników względem analogicznego okresu ub.r. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Marcin Górecki naczelnym ,,Stuffa" za Marcina Prokopa

Marcin Górecki objął funkcję redaktora naczelnego miesięcznika o gadżetach „Stuff” (Ginza Media Group). Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa, który odszedł z wydawnictwa. więcej

 
Róże ,,Gali" znów bez transmisji w telewizji

Ceremonia rozdania Róż „Gali”, nagród przyznawanych przez „Galę” (G+J Polska), w tym roku nie będzie transmitowana w telewizji. - Nie udało nam się porozumieć z TVP w sprawie terminu ceremonii - mówi nam Lidia Sofuł, szef projektów specjalnych w G+J. więcej

 
Odświeżone ,,Party" z Małgorzatą Rozenek i Katarzyną Cichopek

W poniedziałek 15 października br. ukazał się urodzinowy numer magazynu „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Od tego wydania tytuł zyskał nową szatę graficzną i rubryki. Na łamach nowością są cykle Małgorzaty Rozenek i Katarzyny Cichopek. więcej

 
,,Fakt" wydaje ,,Piosenki dla dzieci"

We wtorek 16 października br. ukaże się nowa książeczka z serii „Fakt Dzieciom” (Ringier Axel Springer Polska) zatytułowana „Piosenki dla dzieci”. Wraz z nią w sprzedaży będzie płyta CD z najbardziej znanymi utworami dla najmłodszych. więcej

 
Internet  
 
Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?

W ostatnich miesiącach Groupon.pl stracił 1,5 mln użytkowników, Gruper.pl - 400 tys., a HappyDay.pl - 100 tys. Przedstawiciele serwisów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują jednak, że ich obroty się nie zmniejszyły. więcej

 
Felix Baumgartner z rekordem na YouTube

Projekt Red Bull Stratos, zwieńczony skokiem ze spadochronem Feliksa Baumgartnera z prawie 40 kilometrów, przyniósł też rekord na YouTube. Transmisję na żywo z wyczynu skoczka oglądało w multimedialnym serwisie Google 8 milionów osób. więcej

 
Konsumenci stawiają na chmurę. 1,3 mld użytkowników w 2017 r.

Na koniec czerwca liczba osobistych subskrypcji w internetowych serwisach pozwalających na magazynowanie danych sięgnęła 75 proc. poziomu prognozowanego na cały bieżący rok. więcej

 
Rusza Xbox Music. Jakie ceny? (wideo)

Jutro startuje nowa platforma cyfrowej dystrybucji muzyki Microsoftu - Xbox Music. Na początku dostępna będzie tylko dla posiadaczy konsol Xbox 360, ale jeszcze w tym miesiącu zostanie uruchomiona na innych platformach. więcej

 
Artystyczna gra Contre Jour dostępna w przeglądarce Internet Explorer (wideo)

Contre Jour, artystyczna gra logiczno-zręcznościowa znana z iOS oraz Windows Phone, została udostępniona przez Microsoft za darmo w wersji przeglądarkowej. więcej

 
Public Relations  
 
Michał Szapiro szefem komunikacji korporacyjnej w Hill+Knowlton Strategies
 
Good One PR dla Homo Creatore
 
MediaHUB z Żarówką
 
Technologie  
 
Nowy iPad i MacBook w przyszłym tygodniu?
 
Koniec współpracy Apple i Samsunga
 
Windows Reimagined: Microsoft reklamuje Windows 8 (wideo)
 
Pro 10 Quad - nowy tablet od Kiano
 
Rusza Xbox Music. Jakie ceny? (wideo)
 
mBank MasterCard Orange Cash - płatności zbliżeniowe dla abonentów Orange
 
Cuda 5 - nowy pakiet programistyczny od Nvidii do pobrania
 
Plus wdroży inteligentne opomiarowanie dla Energa-Operator
 
Gospodarka  
 
mBank MasterCard Orange Cash - płatności zbliżeniowe dla abonentów Orange
 
Impreza integracyjna może być nieopodatkowana
 
Lokaty wygrały z inflacją
 
Analiza: W ,,Mieszkaniu dla młodych" dopłaty będą niższe
 
Zbigniew Derdziuk: Sprawiedliwy KRUS to KRUS zreformowany
 
Dalsze umacnianie naszej waluty może zaszkodzić polskiej gospodarce
 
Dlaczego banki udzielają mniej kredytów? Kluza: To nie przez rekomendacje KNF
 
Wynagrodzenie zapłacone pełnoletniemu można zaliczyć do kosztów podatkowych
 
Komisja Nadzoru Finansowego łagodzi wymagania dla kredytobiorców
 
Andrzej Czerwiński: przez duże spalanie drewna cierpi nasz przemysł meblarski
 
Stała rata - nowa oferta kredytu mieszkaniowego w Nordea Bank
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ania Dąbrowska: Bawię się świetnie (wywiad)
 
Weroniką Rosati: Powiedziałam, że... powieszę się, jeśli nie zagram tej roli (wideo)
 
"B3" - nowy album Placebo
 
The Rolling Stones wystąpią w londyńskiej hali O2 Arena
 
Lady GaGa pragnie Édith Piaf
 
Russell Crowe rozwodzi się
 
Film "Uprowadzona 2" bezkonkurencyjny
 
Jason Schwartzman w filmie "The Grand Budapest Hotel"
 
"The Walking Dead 3" w telewizji FOX
 
Scarlett Johansson znów singlem
 
Blog  
 
Za dużo bełkotu, za mało konkretów - Łukasz Religa
 
KOMUŚ DZWONIĄ - Eli Barbur
 
Bajerka alla casciubica. - Ewaryst Fedorowicz
 
Walkiria wiecznie walcząca - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Kościół 3.0? - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Facebook w Polsce bez pozwów i reklam jak Google

Facebook nie zamierza w Polsce promować swojej oferty reklamowej w tradycyjnych mediach, za to planuje jej rozwój również w segmencie mobilnym. O planach portalu w Polsce mówi Diego Oliva, dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią. więcej

 
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption
 
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
 
Kwestionariusz  
 
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska. więcej

 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym
 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Senior Account Manager
 
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
 
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE
 
DYREKTOR TV ONLINE
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
 
Redaktor działu Orange Ekspert
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Strateg Manager
 
Account Manager
 
Reporter
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl