Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 18 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Stanisław Janowski: Mimo spadków telewizja utrzyma swój udział w ,,torcie reklamowym"

- Bazując na danych rynkowych za pierwszą połowę roku spodziewamy się spadku wielkości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w bieżącym roku na poziomie 4-6 procent - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media. więcej

 
Wykop: Allegro da nam lepszą wyszukiwarkę i prawników

Michał Białek, dyrektor Wykop.pl, zapowiada, że dzięki współpracy z Grupą Allegro serwis otrzyma ulepszoną wyszukiwarkę i wsparcie prawne w rozpatrywaniu próśb o usunięcie materiałów. Przy czym ma działać niezależnie od Allegro. więcej

 
Reklamowe poczucie blogostanu

Czy blogi i mikroblogi na obecnym rynku społecznościowym wygrywają, czy przegrywają z tradycyjnymi serwisami społecznościowymi? Czy promowanie się za pośrednictwem blogów to dobry pomysł dla każdego reklamodawcy? O tym pisze Paweł Jagiełło. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE

ADHD Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.

MULTIMEDIA BANK poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny

magnifiCo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
DYREKTOR TV ONLINE

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Generacje C i L, cyfrowi imigranci i tubylcy - o współczesnych e-konsumentach

W erze nowych technologii i internetowych mediów społecznościowych można podzielić konsumentów na dwie zasadnicze grupy - generacje: C i L, a także cyfrowych imigrantów i tubylców - piszą Natalia Hatalska i Aleksandra Polak. Jak ten podział wygląda w Polsce? więcej

 
,,Rozmowy w toku" ogląda codziennie 1,2 mln widzów

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi w obecnym sezonie ogląda 1,16 mln widzów, czyli prawie tyle samo co w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Polsat Crime & Investigation coraz bliżej polskich programów

Kanał Polsat Crime & Investigation Network od 16 października br. ma oddzielny sygnał satelitarny tylko na Polskę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pozwoli to w przyszłości m.in. na wprowadzenie do ramówki polskich pozycji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży

W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska. więcej

Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej

W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock. więcej

Cięcia w TVN24: zwolnienia pracowników, obniżki dla operatorów
Branża: ,,Harper's Bazaar" ładnie wygląda, ale będzie niszowy
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Rozmowy w toku" ogląda codziennie 1,2 mln widzów

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi w obecnym sezonie ogląda 1,16 mln widzów, czyli prawie tyle samo co w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Polsat Crime & Investigation coraz bliżej polskich programów

Kanał Polsat Crime & Investigation Network od 16 października br. ma oddzielny sygnał satelitarny tylko na Polskę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pozwoli to w przyszłości m.in. na wprowadzenie do ramówki polskich pozycji. więcej

 
Ponad 100 tys. zł za spot przy finałach ,,Mam talent!" i ,,MasterChef"

W listopadowym cenniku TVN najdroższe są reklamy przy „Mam talent!” i „MasterChef”. Za 30-sekundowy spot w ich finałowych odcinkach zapłacić trzeba odpowiednio ok. 105 tys. zł i 103 tys. zł. Ogółem ceny wzrosły względem listopada ub.r. o 0,16 proc. więcej

 
Nowy etap kampanii cyfryzacji telewizji - spoty o wyłączaniu sygnału analogowego (wideo)

Ruszyła jesienna odsłona kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Akcję na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

 
Modem ZTE MF821 w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat wprowadził do oferty kolejny przenośny modem obsługujący technologię LTE. ZTE MF821 umożliwia pobieranie danych z prędkością do 100 Mb/s i jest dostępny w cenie od 1 zł wraz z pakietami danych. więcej

 
Izabela Poniatowska i Mateusz Kwiatkowski w Tele 5

Izabela Poniatowska objęła stanowisko managera ds. oprawy i autopromocji w firmie Polcast Television, zaś Mateusz Kwiatkowski został w tej spółce managerem ds. emisji. więcej

 
,,Zig i Sharko" oraz ,,Mój kumpel anioł 2" od listopada na antenie teleTOON+

Wraz z początkiem listopada br. na antenie dziecięcego kanału teleTOON+ pojawi się nowy animowany serial „Zig i Sharko”. Emitowana będzie też druga seria formatu „Mój kumpel anioł 2”. więcej

 
,,CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku 9" i ,,CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas 13" w AXN

Wraz z początkiem listopada br. kanał AXN rozpocznie emisję kolejnych sezonów popularnych seriali z cyklu „CSI”. więcej

 
Dokumenty o filmach Jamesa Bonda na antenie CNN International

Wraz ze światową premierą filmu „Skyfall” CNN International wyemituje  serię materiałów dokumentalnych o produkcjach z Jamesem Bondem w roli głównej. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET traci rynek w Warszawie, RMF FM poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Aglomeracji Śląskiej

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za III kwartał 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
Reklama  
 
Stanisław Janowski: Mimo spadków telewizja utrzyma swój udział w ,,torcie reklamowym"

- Bazując na danych rynkowych za pierwszą połowę roku spodziewamy się spadku wielkości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w bieżącym roku na poziomie 4-6 procent - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media. więcej

 
,,Wprost" reklamowo przed ,,Newsweekiem", ,,Twój Styl" i ,,Party" mocno w górę (TOP10)

We wrześniu magazyny cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. „Wprost” osiągnął większe wpływy niż „Newsweek Polska”, a duże wzrosty zanotowały „Twój Styl” i „Party”. więcej

 
Ponad 100 tys. zł za spot przy finałach ,,Mam talent!" i ,,MasterChef"

W listopadowym cenniku TVN najdroższe są reklamy przy „Mam talent!” i „MasterChef”. Za 30-sekundowy spot w ich finałowych odcinkach zapłacić trzeba odpowiednio ok. 105 tys. zł i 103 tys. zł. Ogółem ceny wzrosły względem listopada ub.r. o 0,16 proc. więcej

 
4Frame stawia na nowe media. Boimska-Blum i Magalski w zarządzie

Agencja 4Frame rozpoczyna realizację nowej strategii opartej na holistycznym podejściu do shopper marketingu. Do zarządu firmy dołączyli Natalia Boimska-Blum i Tomasz Magalski. więcej

 
Szymon Majewski jako muzyk w kampanii Własnego Kąta w PKO BP

W prasie, internecie, radiu, BTL-u i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego Własny Kąt w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, OS3 multimedia, Universal MCann, Value Media i Cube Group. więcej

 
,,Prestiż, przestrzeń, perfekcja" reklamują Mitsubishi Outlandera (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa nowego modelu samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prestiż, przestrzeń, perfekcja”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom. więcej

 
,,Dbamy o Twoje rozmowy z bliskimi" w kampanii Telekomunikacji Novum (wideo)

Na przełomie października i listopada ruszy pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Telekomunikacji Novum. Firma przygotowała tę akcję wspólnie z domem mediowym Mediapol. więcej

 
Pocztex reklamowany jako ,,niezawodny kurier"

Rozpoczyna się kampania reklamowa usługi Pocztex oferowanej przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Niezawodny kurier. Szybko sprawnie... do usług!”, przygotowała agencja Cam Media. więcej

 
,,Rusz głową. Rozkręć własny biznes" w kampanii PARP

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną pod hasłem „Rusz głową. Rozkręć własny biznes”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy, Scholz&Friends, EmLab, Equinox Polska i The Digitals. więcej

 
,,Poczuj siłę lwa" w kobiecej promocji Actimela

Pod hasłem „Poczuj siłę lwa” ruszyła promocja Actimela (Danone Polska) skierowana do kobiet. Za przygotowanie i obsługę akcji oraz wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Kropka Bordo, Young & Rubicam Brands i Mediacom. więcej

 
GetResponse z aplikacją mobilną na iOS i Androida

GetResponse, dostawca usług email marketingowych, uruchomił aplikacje mobilne swojego serwisu na systemy iOS i Android, które umożliwiają zarządzanie kampaniami email marketingowymi za pomocą smartfonów. więcej

 
Prasa  
 
,,Wprost" reklamowo przed ,,Newsweekiem", ,,Twój Styl" i ,,Party" mocno w górę (TOP10)

We wrześniu magazyny cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. „Wprost” osiągnął większe wpływy niż „Newsweek Polska”, a duże wzrosty zanotowały „Twój Styl” i „Party”. więcej

 
,,Twój Styl" najchętniej czytany w naszym kraju, ale czołówka traci

W okresie marzec-sierpień 2012 prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, a w pierwszej dziesiątce znalazły się aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań. więcej

 
Rafał Ziemkiewicz przeprasza prezesa PZU i usuwa fragment z ,,Michnikowszczyzny"

Publicysta i pisarz Rafał Ziemkiewicz przeprosił byłego prezesa PZU Cezarego Stypułkowskiego za fragment swojej książki „Michnikowszczyzna” dotyczący okoliczności wypadku drogowego z udziałem Stypułkowskiego. więcej

 
,,Szeptem" - nowy magazyn o miłości i namiętności

Wydawnictwo Phoenix Press dzisiaj wprowadza na rynek nowy dwumiesięcznik true stories dla kobiet zatytułowany „Szeptem”. więcej

 
Pisma wnętrzarskie: ,,Cztery Kąty" liderem, ,,Dom & Wnętrze" z dużym spadkiem

W lipcu br. wśród pism wnętrzarskich zdecydowanym liderem sprzedaży ogółem były bez zmian „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się może „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze”. więcej

 
,,Wysokie Obcasy Extra" wzbogacone o muzykę. ,,To 3D dla prasy cyfrowej"

W czwartek 18 października br. na rynku ukaże się najnowszy numer dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Wydanie będzie równolegle dostępne w wersji na iPad, która dodatkowo umożliwi słuchanie muzyki towarzyszącej tekstom. więcej

 
Murator wydaje sagę ,,Bractwo Czarnego Sztyletu"

W czwartek 18 października br. ukaże się pierwszy tom nowej serii książek wydawnictwa Murator - sagi „Bractwo Czarnego Sztyletu”. więcej

 
Internet  
 
Wykop: Allegro da nam lepszą wyszukiwarkę i prawników

Michał Białek, dyrektor Wykop.pl, zapowiada, że dzięki współpracy z Grupą Allegro serwis otrzyma ulepszoną wyszukiwarkę i wsparcie prawne w rozpatrywaniu próśb o usunięcie materiałów. Przy czym ma działać niezależnie od Allegro. więcej

 
Reklamowe poczucie blogostanu

Czy blogi i mikroblogi na obecnym rynku społecznościowym wygrywają, czy przegrywają z tradycyjnymi serwisami społecznościowymi? Czy promowanie się za pośrednictwem blogów to dobry pomysł dla każdego reklamodawcy? O tym pisze Paweł Jagiełło. więcej

 
Generacje C i L, cyfrowi imigranci i tubylcy - o współczesnych e-konsumentach

W erze nowych technologii i internetowych mediów społecznościowych można podzielić konsumentów na dwie zasadnicze grupy - generacje: C i L, a także cyfrowych imigrantów i tubylców - piszą Natalia Hatalska i Aleksandra Polak. Jak ten podział wygląda w Polsce? więcej

 
Zmiany w ipli: nowe filmy i wygląd, pakiet dla zagranicy (wideo)

Telewizja internetowa ipla wzbogacona została o filmy ze studia Disney'a, pakiet dla widzów z zagranicy, nowe funkcjonalności, zmienił się też wygląd aplikacji i serwisu ipla.tv. Zmiany wspiera kampania reklamowa. więcej

 
Ministerstwo Spraw Zagranicznych z nową witryną internetową

Ruszył nowy serwis internetowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Szatę graficzną oraz układ funkcjonalny witryny zaprojektowała agencja Digital Wonderland. więcej

 
Małe firmy promują się w mediach społecznościowych, ale tylko za darmo

Z badań firmy Reply wynika, że małe firmy często sięgają po media społecznościowe w celach promocyjnych. Niechętnie decydują się jednak na płatne formy reklamy. więcej

 
Gemius z Quarticiem wprowadza gemiusRecommend w Danii

Gemius we współpracy z firmą Quartic wprowadza na duński rynek gemiusRecommend, system personalizowanych rekomendacji skierowany do branży e-commerce. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Elżbieta Bujak w Ipsos

Elżbieta Bujak, dotychczas niezależna konsultantka, rozpoczęła współpracę z firmą badawczą Ipsos. Pokieruje jednym z czterech zespołów badań jakościowych, prowadzonym wcześniej przez Monikę Marzędę-Mieleniec, która odeszła na urlop macierzyński. więcej

 
Dalsze pogorszenie nastrojów społecznych w Polsce

W październiku odnotowano dalsze pogorszenie nastrojów społecznych. Oceny dotyczące sytuacji w Polsce, wymiaru politycznego i gospodarczego należą obecnie do najbardziej krytycznych w ostatnich latach - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Sylwia Turkiewicz PR Managerem w Unizeto Technologies
 
On Board PR wypromuje markę Smirnoff Black
 
CD Projekt Kraków z WĘC PR
 
Technologie  
 
Rozwój Smart TV przyspiesza, w tym roku wzrost o 15 procent
 
Bez limitu do wszystkich sieci w T-Mobile na kartę i Heyah
 
Orange: zysk w dół, chociaż więcej klientów telefonii komórkowej i internetu
 
Logitech Broadcaster Wi-Fi Webcam: kamerka dla vlogerów
 
Nvidia VGX K2: nowa karta graficzna działająca w chmurze
 
Gospodarka  
 
Branża turystyczna zamknie ten rok na plusie
 
Remont dużego domu z dwiema stawki VAT
 
TPSA oczekuje dużego spadku przychodów w tym roku. "Rosnąca konkurencja"
 
Bank BGŻ zwolni 370 osób do czerwca 2013
 
72 proc. firm ma problemy z terminowym odzyskiwaniem należności
 
20 proc. polskich firm chce rozpocząć nowe inwestycje
 
Jaki zasiłek macierzyński dla prowadzących działalność po wydłużeniu urlopów
 
Rentę dożywotnią powinny oferować firmy ubezpieczeniowe
 
Małe spółki nie trafiają ze zmiany gospodarczej koniunktury
 
Dla bezdzietnych małżeństw ,,Mieszkanie dla młodych" wyraźnie słabsze niż ,,Rodzina na swoim"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Adele szybko nie wyda nowej płyty
 
"Głowa owinięta koszulą" - nowa książka Marka Rymkiewicza
 
Akson Studio, producent filmu "Wałęsa", zwrócił pieniądze od Amber Gold
 
,,Czym jest wolność" - Gdańsk wg Andrzeja Smolika (wideo)
 
"Greatest Hits - Chapter 1" - nowy album Kelly Clarkson
 
Czwarty sezon serialu "Wyklęci" (wideo)
 
Coraz większa Sieć Polskich Kin Cyfrowych, prawie 80 placówek
 
Beyoncé gwiazdą Super Bowl
 
"Let It All In" - nowa płyta zespołu I Am Kloot (wideo)
 
Robert Pattinson i Carey Mulligan w "Hold On To Me"
 
"Wilk" - nowy album Kim Nowak
 
,,Café de flore" w kinach od 19 października
 
Blog  
 
Najlepsze produkty reklamują się same - Paweł Tkaczyk
 
Biegali po murawie, grożą im 3 lata - Łukasz Religa
 
Postomania - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
LATAJĄCE MODELE - Eli Barbur
 
Wielofunkcyjny Basen Narodowy - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Stanisław Janowski: Mimo spadków telewizja utrzyma swój udział w ,,torcie reklamowym"

- Bazując na danych rynkowych za pierwszą połowę roku spodziewamy się spadku wielkości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w bieżącym roku na poziomie 4-6 procent - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media. więcej

 
Facebook w Polsce bez pozwów i reklam jak Google
 
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption
 
Kwestionariusz  
 
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska. więcej

 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym
 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. sprzedaży
 
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE
 
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
 
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Senior Account Manager
 
DYREKTOR TV ONLINE
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
 
Redaktor działu Orange Ekspert
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Strateg Manager
 
Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl