Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 14 Listopada 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża: TVN mimo odejścia Piotra Waltera się nie zmieni

Decyzja o przejściu Piotra Waltera na miejsce Mariusza Waltera do Grupy ITI nie zaskoczyła rynku. Pytani przez nas eksperci uważają, że odejście Waltera z TVN nie wpłynie na zmianę polityki stacji, bo do zarządu wejdą jego bliscy współpracownicy. więcej

 
Czy polskie virale są naprawdę słabe?

- Polscy internauci są bardzo wymagający i trudno jest przykuć ich uwagę czymś naprawdę intrygującym - o potencjale marketingu wirusowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branży reklamowej. więcej

 
Tellenbach: odbicie na rynku może nastąpić już w 2013

Markus Tellenbach - prezes Grupy TVN - uważa, że odbicie na rynku reklamy może nastąpić już w drugiej połowie 2013 roku. Jego zdaniem, to właśnie TVN najmocniej skorzysta, gdy rynek reklamy telewizyjnej znów zacznie rosnąć. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

FOX poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager / Junior Brand Manager

HAVAS ENGAGE Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
EVENT MANAGER

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Życie Gwiazd

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Serwisu FILM

HealthWay poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Planner

HealthWay poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Programowego

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

CANAL+ Cyfrowy S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. ramówki miesięcznej kanału ale kino+

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Ludzie coraz rzadziej sięgają po dzienniki. Sporo traci ,,Gazeta Wyborcza"

W okresie od kwietnia do września br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich zanotował tylko „Sport”. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Magdalena Bajer odchodzi z SDP. Nie chce bronić Cezarego Gmyza

Magdalena Bajer rezygnuje z członkostwa w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. - Moja prośba spowodowana jest absolutną niezgodą z postępowaniem obecnych władz Stowarzyszenia, do którego należę od kilku dziesięcioleci - wyjaśnia dziennikarka. więcej

 
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Piotr Walter odchodzi z zarządu TVN. Zastąpi Mariusza Waltera

Rewolucja w Grupie ITI i TVN. Z końcem roku Mariusz Walter, współzałożyciel Grupy ITI, odejdzie z zarządu spółki. Jego miejsce zajmie Piotr Walter, który przestanie być wiceprezesem TVN. Do zarządu telewizji wejdzie pięciu dotychczasowych dyrektorów w spółce. więcej

Eksperci oceniają tłumaczenia Wróblewskiego. "Naczelny musi mieć stalowe jaja"

Bogusław Chrabota z Polsatu, były naczelny „Rz” Grzegorz Gauden oraz szef „SE” Sławomir Jastrzębowski specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają oświadczenie Tomasza Wróblewskiego oraz decyzje wydawcy „Rz” o zwolnieniach po tekście o trotylu we wraku tupolewa. więcej

Od grudnia rusza TVN24 HD
Dzienniki Hajdarowicza z największymi spadkami
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Branża: TVN mimo odejścia Piotra Waltera się nie zmieni

Decyzja o przejściu Piotra Waltera na miejsce Mariusza Waltera do Grupy ITI nie zaskoczyła rynku. Pytani przez nas eksperci uważają, że odejście Waltera z TVN nie wpłynie na zmianę polityki stacji, bo do zarządu wejdą jego bliscy współpracownicy. więcej

 
Tellenbach: odbicie na rynku może nastąpić już w 2013

Markus Tellenbach - prezes Grupy TVN - uważa, że odbicie na rynku reklamy może nastąpić już w drugiej połowie 2013 roku. Jego zdaniem, to właśnie TVN najmocniej skorzysta, gdy rynek reklamy telewizyjnej znów zacznie rosnąć. więcej

 
Joanna Racewicz poprowadzi program ,,Reporter Polski" w TVP2

Joanna Racewicz, prezenterka „Panoramy” TVP2, zostanie gospodynią nowej odsłony programu „Reporter Polski”, który emitowany będzie w Dwójce w środowe wieczory. więcej

 
Kanały dziecięce: Polsat JimJam zyskuje, Cartoon Network liderem

W październiku br. wśród kanałów dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się Cartoon Network. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat JimJam, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał BBC Cbeebies. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM nowym liderem w województwie zachodniopomorskim

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie zachodniopomorskim. więcej

 
Województwo wielkopolskie: Jedynka do góry, RMF FM traci

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie wielkopolskim. więcej

 
Reklama  
 
Czy polskie virale są naprawdę słabe?

- Polscy internauci są bardzo wymagający i trudno jest przykuć ich uwagę czymś naprawdę intrygującym - o potencjale marketingu wirusowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branży reklamowej. więcej

 
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO. więcej

 
Reklama - czy granice są prawne czy tylko etyczne

Reklama we współczesnym świecie nabiera co raz większego wpływu na  codzienne życie człowieka. Jej znaczenie urosło do rozmiarów siły kreującej zachowania i mentalność ludzi.  Odgrywa również istotną rolę przy wartościowaniu i tworzeniu kryteriów ocen. Można pokusić się o stwierdzenie, iż w dobie dzisiejszych czasów reklama wprost kształtuje rzeczywistość. Jakie są zatem granice tworzenia przekazów reklamowych? Czy są one prawne czy jedynie etyczne? więcej

 
DDB Warszawa: 80 mln zł przychodów, 7,7 mln zł z internetu

Agencja DDB Warszawa prognozuje, że w br. zanotuje przychody w wysokości 80 mln zł, czyli 16 proc. więcej niż w ub.r. Wpływy z usług interaktywnych wyniosą 7,7 mln zł, czyli aż o 106 proc. więcej niż rok wcześniej. więcej

 
PKO BP dalej z Value Media, Performance Media za Cube Group

Dom mediowy Value Media obronił obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO Banku Polskiego. Natomiast działaniami SEM będzie się zajmować agencja Performance Media, która zastąpi Cube Group. więcej

 
,,Włosy lśnią z nową siłą!" w kampanii szamponów Garnier Fructis (wideo)

W telewizji, kinach i internecie ruszyła kampania reklamowa trzech nowych szamponów marki Garnier Fructis Siła i Blask (L’Oréal Polska). Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Puławy, Toruń, Kudowa Zdrój, Świętokrzyskie i Kraków w kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo)

W internecie rusza kampania Polskiej Organizacji Turystycznej prezentująca nowe atrakcje turystyczne w naszym kraju. Akcję przygotowały firmy We Can Marketing Support i Media Group. więcej

 
Credit Agricole Bank Polska ze świąteczną odsłoną kampanii ,,Spłacimy Twój kredyt" (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona promocji „Spłacimy Twój kredyt” wspierającej kredyt prostoliczony w Credit Agricole Banku Polska. Towarzyszy temu kampania reklamowa z Juliette Binoche przygotowana przez  firmy NestPoint i MEC. więcej

 
,,Duża Zielona może więcej" - herbata Big-Active zamiast Bio-Active

Herbata Bio-Active zmieniła nazwę na Big-Active i zyskała nowe logo, co wspierają działania reklamowe w internecie pod hasłem „Duża Zielona może więcej”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos. więcej

 
,,Spadła rata" - Artur Żmijewski reklamuje pożyczki długoterminowe w Kasach Stefczyka (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i BTL-u wystartowała kampania reklamowa pożyczek długoterminowych w Kasach Stefczyka. Akcję, wykorzystującą wizerunek Artura Żmijewskiego, przygotowały firmy Apella i Ursa Major. więcej

 
Tomasz Lisewski na nowym stanowisku w Philipsie

Tomasz Lisewski objął funkcję vice president market leader sektora Consumer Lifestyle na region Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Philips. Pracuje w niej od 2009 roku. więcej

 
Męska grypa reklamuje Gripex

Ruszyła jesienna kampania reklamowa preparatu Gripex (USP Zdrowie) oparta na koncepcji męskiej grypy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Gong, Starcom i Ciszewski MSL. więcej

 
KFC rodzinnie reklamuje Kubełek 11/11

Do menu restauracji KFC ponownie zostaje wprowadzony Kubełek 11/11. Wspiera to kampania reklamowa na outdoorze i w internecie przygotowana przez zespół marketingu KFC wspólnie z agencjami Red8 Advertising i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
Decathlon reklamuje odzież do sportów zimowych

Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca dostępną w nich odzież do sportów zimowych. Akcję, prowadzoną w radiu, prasie, internecie i na outdoorze, przygotowały firmy Garmont, Sport Partner i PanMedia Western. więcej

 
CUK Ubezpieczenia z nowym logo, witryną i kanałem na YouTube (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo. więcej

 
Grupa ClickAd wypromuje Polski Bank Przedsiębiorczości

Grupa ClickAd rozpoczęła współpracę z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości (PBP Bankiem). więcej

 
Prasa  
 
Ludzie coraz rzadziej sięgają po dzienniki. Sporo traci ,,Gazeta Wyborcza"

W okresie od kwietnia do września br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich zanotował tylko „Sport”. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Magdalena Bajer odchodzi z SDP. Nie chce bronić Cezarego Gmyza

Magdalena Bajer rezygnuje z członkostwa w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. - Moja prośba spowodowana jest absolutną niezgodą z postępowaniem obecnych władz Stowarzyszenia, do którego należę od kilku dziesięcioleci - wyjaśnia dziennikarka. więcej

 
Debiutuje studencki magazyn ,,Koncept". Naczelnym Wiktor Świetlik

Na rynku zadebiutował właśnie pierwszy numer nowego dwutygodnika akademickiego „Koncept”. Jego wydawcą jest Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych, a redaktorem naczelnym - Wiktor Świetlik. więcej

 
Pisma męskie: ,,Men's Health" liderem, ,,Playboy" zyskuje

W sierpniu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało wzrosty sprzedaży w porównaniu do sierpnia ub.r., a najwięcej zyskał „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”. więcej

 
Zbankrutował dziennik "Frankfurter Rundschau"

Założony w 1945 r. niemiecki dziennik lewicowo-liberalny "Frankfurter Rundschau" ogłosił upadłość. Jak poinformował we wtorek wydawca gazety, ze względu na ogromne straty nie widać perspektyw dla dalszego jej funkcjonowania. więcej

 
Karol Żurek szefem nowego działu rozwoju serwisów Polskapresse

Grupa Polskapresse zdecydowała o połączeniu działu rozwoju serwisów z działem technologii.  Dyrektorem połączonej jednostki został Karol Żurek, dotychczas szef technologii w spółce. Wiceszefową działu rozwoju serwisów pozostaje Iza Słomczewska. więcej

 
Internet  
 
"Czytanie bez limitu" - ruszyła internetowa księgarnia z abonamentem

Internetowa księgarnia Legimi uruchomiła we wtorek nowy projekt - "czytanie bez limitu". W ramach miesięcznego abonamentu oferuje użytkownikom iPadów niemal cały swój katalog książek. więcej

 
Facebook w Polsce - czołowe strony w październiku (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. więcej

 
Większość użytkowników Facebooka nie bierze udziału w konkursach

Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział - wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). więcej

 
Rządy coraz częściej chcą od Google informacji o internautach

Google opublikowało kolejną edycję raportu przejrzystości. Wynika z niego, że rządy państw coraz częściej wymagają od firmy z Mountain View udzielenia informacji o użytkownikach jej usług lub usunięcia zawartości z należących do niej serwisów. więcej

 
Za pół roku rejestracja w urzędach pracy przez internet

Za pół roku wejdą w życie przepisy, dzięki którym będzie można przez internet rejestrować się i umawiać na wizytę w urzędach pracy - poinformował wczoraj minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz, który podpisał rozporządzenie w tej sprawie. więcej

 
Polacy chcą korzystać z kontaktu z lekarzem online

Ponad 90% internautów skorzystałoby z kontaktu z lekarzem online na stronie internetowej przychodni bądź szpitala, gdyby była taka możliwość - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Spotify rusza w kolejnych państwach, Polska wciąż czeka

Popularny serwis oferujący streaming muzyki, Spotify, zadebiutował w Irlandii i Luksemburgu. Polska jest następna w kolejce. więcej

 
Coca-Cola Journey - nowa firmowa strona Coca-Coli

The Coca-Cola Company zastąpiła dotychczasową internetową stronę firmową nową platformą cyfrową Coca-Cola Journey. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
36 proc. młodych Polaków chce pracować za granicą

Ponad jedna trzecia pytanych (36 proc.) w wieku 18-24 lat zamierza starać się o pracę za granicą lub już podejmuje takie starania, a co dziesiąty badany deklaruje, że w ostatniej dekadzie był zatrudniony za granicą - poinformowało we wtorek CBOS. więcej

 
Polacy chcą korzystać z kontaktu z lekarzem online

Ponad 90% internautów skorzystałoby z kontaktu z lekarzem online na stronie internetowej przychodni bądź szpitala, gdyby była taka możliwość - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Aleksandra Knecht odpowiada za PR w Sixt Rent a Car
 
Technologie  
 
Szef Windowsa odchodzi z Microsoftu
 
Core 10.1 3G - nowy tablet od Kiano za 999 zł
 
MultiPad PMP5880D - nowy tablet od Prestigio za 799 zł
 
Nowy Chromebook od Acera
 
Gospodarka  
 
Jak pracodawcy oszczędzają w kryzysie
 
Banki pomagają obniżyć rachunki za prąd, gaz, wodę, telefon i internet
 
Indie to rynek słabo wykorzystywany przez Polaków
 
Piotr Głowiak dyrektorem handlowym w Agito.pl
 
Łodzianie będą mieli do dyspozycji 1 procent miejskiego budżetu
 
Jak skutecznie chronić się przed zmowami cenowymi
 
Jakie są sposoby rozliczenia zakupu licencji w kosztach podatkowych
 
Wypłata gotówki w oddziale banku może kosztować nawet 500 zł
 
Ponad 4 mld zł KGHM zysku po III kwartałach
 
Kultura/Rozrywka  
 
Bogdan Zdrojewski: już ponad 2 miliardy z UE dla polskiej kultury
 
"Waiting For Something To Happen" - nowa płyta Veronica Falls
 
Powstanie serial "Beauty and the Beast" (wideo)
 
Anne Hathaway w filmie "Robopocalypse" Stevena Spielberga
 
Kelly Clarkson: Catch My Breath (wideo)
 
Blog  
 
Senator PO o degradacji mediów publicznych - Łukasz Religa
 
Magdalena Bajer opuszcza SDP... - Andrzej Bober
 
ROZTERKI CYWILIZACYJNE - Eli Barbur
 
Marsz, marsz Polonia... - Wanda Konarzewska
 
MULTITASKING, czyli... Pokolenie Y na rynku pracy - Sylwia Segin
 
Nasz gość  
 
Ewa Stankiewicz: Większość polskich mediów to tuba propagandowa PO i Tuska

- Zwolnienie z „RP” autora artykułu o środkach wybuchowych w szczątkach Tupolewa pokazuje, że panują u nas standardy rodem z Białorusi i najczarniejszych czasów komunistycznych - mówi Ewa Stankiewicz, dziennikarka i reżyserka, mająca na koncie m.in. film „Solidarni 2010”. więcej

 
Andrzej Descours (Eska): Internet jest dla nas medium strategicznym
 
Mirek Kowalski: Piano przyczyni się do poprawy na polskim rynku mediów
 
Kwestionariusz  
 
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO. więcej

 
Monika Bieda: Czytanie gazety zaczynam od wejścia na jej www
 
Maciej Dowbor: Marzę o ... równowadze w życiu prywatnym i zawodowym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Brand Manager / Junior Brand Manager
 
EVENT MANAGER
 
asystent / koordynator projektu internetowego
 
Dziennikarz / Redaktor
 
stażysta
 
Redaktor Serwisu Życie Gwiazd
 
Wydawca Serwisu FILM
 
Strategy Planner
 
Account Executive
 
Z-ca Dyrektora Programowego
 
Account Manager
 
Account Executive
 
Dziennikarz
 
Specjalista ds. ramówki miesięcznej kanału ale kino+
 
Account Executive
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl