Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 20 Listopada 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Bartosz Węglarczyk: ,,Rzeczpospolitą" czeka rewolucja

- „Rzeczpospolita” (Presspublica) ma szanse zostać pierwszą w historii Polski gazetą, która szybko i sprawnie przygotowana zostanie do totalnej rewolucji, jaka czeka media papierowe - mówi w rozmowie z nami Bartosz Węglarczyk, nowy wicenaczelny dziennika. więcej

 
NK.pl bez 3 mln użytkowników. "Model się wyczerpał"

W ostatnich miesiącach NK.pl odwiedzało jedynie ok. 9 mln internautów, czyli ponad 3 mln mniej niż w szczycie popularności serwisu. - Model spotkania ze znajomymi z dawnych lat musiał się wyczerpać - komentuje Paweł Karaś. więcej

 
Polska reklama 5,3 proc. w dół przez cięcia w FMCG. Tylko internet i kina na plusie

W trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego była o 5,3 proc. mniejsza niż rok wcześniej, a w samym III kwartale o 7,6 proc. mniejsza - szacuje Starlink. Aż o 14 proc. zmalały wydatki marketerów z sektora FMCG. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of Digital

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager Digital

FOX poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager / Junior Brand Manager

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Życie Gwiazd

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Serwisu FILM

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Programowego

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Niesprawiedliwa nowa metodologia badania Radio Track?

Szefowie stacji słuchanych przez osoby z wykształceniem wyższym boją się, że nowa metodologia badania Radio Track przez pierwsze miesiące zbuduje fałszywy obraz słuchalności ich rozgłośni. Magda Jethon, szefowa Programu 3 PR, mówi wprost, że ta zmiana uderzy najmocniej właśnie w Trójkę. więcej

 
,,Ukryta prawda" wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

Drugi sezon formatu paradokumentalnego „Ukryta prawda” zapewnił TVN pozycję lidera wśród wszystkich widzów i drugie miejsce w grupie komercyjnej. Podniósł też widownię stacji względem ub.r. i przyniósł 57 mln zł z reklam. więcej

 
Powstaje dwutygodnik ,,W sieci". Redaktorem naczelnym Jacek Karnowski

W poniedziałek 26 listopada br. na rynek trafi nowy dwutygodnik „W sieci”. W piśmie znajdą się przedruki materiałów publikowanych w portalach internetowych. Redaktorem naczelnym „W sieci” został Jacek Karnowski, szef portalu wPolityce.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Będzie druga edycja show ,,MasterChef"

TVN zamierza wyprodukować drugą edycję programu „MasterChef”. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników jego oglądalności - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Nowa seria trafi na antenę jednak dopiero jesienią 2013 roku. więcej

TVN: reprymenda dla Filipa Chajzera za parodię telewizji (wideo)

Reporter „Dzień dobry TVN” Filip Chajzer dostał reprymendę od przełożonych za materiał „Jak się robi newsy w telewizji”, w którym sparodiował relacje reporterów w programach informacyjnych. więcej

RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, rekord Radia Maryja
Polsat: w tym roku nowy kanał i wersje HD obecnych stacji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ukryta prawda" wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

Drugi sezon formatu paradokumentalnego „Ukryta prawda” zapewnił TVN pozycję lidera wśród wszystkich widzów i drugie miejsce w grupie komercyjnej. Podniósł też widownię stacji względem ub.r. i przyniósł 57 mln zł z reklam. więcej

 
Bardzo słaby wynik TVP2, TV Puls wyprzedziła TVP Info

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Trzy kanały Viasatu pod marką Polsatu

Grupa Cyfrowy Polsat nawiązała współpracę z grupą Viasat Broadcasting. W jej ramach w nazwach kanałów Viasat History, Viasat Explorer i Viasat Nature pojawi się słowo Polsat, stacje te trafią do oferty Cyfrowego Polsatu, a Polsat Media będzie sprzedawać w nich reklamy. więcej

 
,,Dragons Den 3" ogląda 240 tys. widzów

Trzeci sezon „Dragons Den - jak zostać milionerem” ogląda średnio prawie 240 tys. widzów. W czasie emisji programu TV4 przegrywa z konkurencyjnym TVN7, a w grupie komercyjnej także i TV Puls. więcej

 
Kanały 4fun Media w Premium TV do końca 2014 roku

Grupa TVN - w ramach projektu Premium TV -  sprzedawać będzie przez kolejne dwa lata reklamy w 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco, w stacjach muzycznych należących do 4fun Media. Obie spółki zdecydowały się na przedłużenie dotychczasowej współpracy do końca 2014 roku. więcej

 
,,Sekrety i kłamstwa" - serbska "Ukryta prawda" w TV Puls

TV Puls w grudniu br. wprowadzi antenę serial paradokumentalny „Sekrety i kłamstwa”, oparty na tym samym formacie co nadawana w stacji TVN „Ukryta prawda”. Zajmie on miejsce telenoweli „Ja, ona i Eva”, która przeniesiona zostanie do stacji Puls 2. więcej

 
Nadciąga "Gra o tron 3" (wideo)

Do internetu trafił teaser nowego sezonu "Gry o tron". więcej

 
 
Radio  
 
Niesprawiedliwa nowa metodologia badania Radio Track?

Szefowie stacji słuchanych przez osoby z wykształceniem wyższym boją się, że nowa metodologia badania Radio Track przez pierwsze miesiące zbuduje fałszywy obraz słuchalności ich rozgłośni. Magda Jethon, szefowa Programu 3 PR, mówi wprost, że ta zmiana uderzy najmocniej właśnie w Trójkę. więcej

 
Radio ZET udostępniło nową aplikację na iOS

W Apple App Store udostępniona została nowa aplikacja Radia ZET na urządzenia działające pod kontrolą systemu iOS. więcej

 
"Magia świąt" - Jedynka po raz 11. organizuje konkurs plastyczny

Radiowa Jedynka po raz 11. organizuje konkurs plastyczny dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum pod hasłem "Magia świąt". Prace można nadsyłać do 25 listopada. więcej

 
Agnieszka Więdłocha i Lesław Żurek w radiu Vox FM

Aktorzy Agnieszka Więdłocha i Lesław Żurek czytają w radiu Vox FM powieść Jodi Picoult „Pół życia”. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama 5,3 proc. w dół przez cięcia w FMCG. Tylko internet i kina na plusie

W trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego była o 5,3 proc. mniejsza niż rok wcześniej, a w samym III kwartale o 7,6 proc. mniejsza - szacuje Starlink. Aż o 14 proc. zmalały wydatki marketerów z sektora FMCG. więcej

 
Grabowski i Barciś z Żebrowskim reklamują stałą cenę w Enei (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty „Stała cena” w Enei. W akcji, przygotowanej przez firmy Heads Advertising i Starcom, u boku Michała Żebrowskiego występują Andrzej Grabowski i Artur Barciś. więcej

 
IKEA reklamuje meble do dużego pokoju (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa IKEA poświęcona wyposażeniu dużego pokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, K2, Tango Production i MEC. więcej

 
Serce i Rozum z Renią reklamują świąteczną ofertę FunPacku w Orange (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja FunPacku w Orange. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu przygotowana przez firmy Publicis i MEC. więcej

 
,,Oczyszcza i reguluje" - Xenna błonnik reklamowany w telewizji (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Xenna błonnik wprowadzonefo właśnie do sprzedaży przez USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Opus B, Alvernia Studios i Starcom. więcej

 
,,Dzień Dafi" w kampanii filtrów Dafi (wideo)

Startuje kampania reklamowa filtrów dzbankowych do wody Dafi. Akcję na zlecenie produkującej je firmy Formaster przygotowała Polska Grupa Marketingowa. więcej

 
Tablet lub laptop za darmo na start w świątecznej kampanii Play Online (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Play Online, w ramach której nowi klienci mogą otrzymać bezpłatnie laptop HP 650 lub tablet Samsung Galaxy Tab 2. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Banana Split i Mediacom Warszawa. więcej

 
Rusza platforma reklamy mobilnej Mobisky

Działalność rozpoczęła firma Mobisky oferujące realizację kampanii reklamowych opartych na formatach rich media w aplikacjach mobilnych. Spółka jest też zainteresowana współpracą z developerami. więcej

 
Anna Bartoszewska na czele Optimedia

Anna Bartoszewska awansowała na stanowisko managing directora w Optimedia. Na stanowisku tym zastąpiła Agnieszkę Szysz, która po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowo utworzone stanowisko business development director. więcej

 
Kanały 4fun Media w Premium TV do końca 2014 roku

Grupa TVN - w ramach projektu Premium TV -  sprzedawać będzie przez kolejne dwa lata reklamy w 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco, w stacjach muzycznych należących do 4fun Media. Obie spółki zdecydowały się na przedłużenie dotychczasowej współpracy do końca 2014 roku. więcej

 
,,Lepiej Żywca" - Tym, Brodka, Tymański i Raczkowski w konkursie piwa Żywiec (wideo)

Rusza promujący piwo Żywiec konkurs językowy „Lepiej Żywca”, w którego jury zasiadają Stanisław Tym, Monika Brodka, Marek Raczkowski i Tymon Tymański. Za akcję i wspierające ją reklamy odpowiadają firmy Men at Work, Pride&Glory Interactive, Macroscope OMD i TBWA PR. więcej

 
eKupony Payback w punktomatach w sklepach Real

W sklepach sieci Real ruszyła nowa akcja konsumencka skierowana do uczestników programu bonusowego Payback. Za jej realizację odpowiada Ogilvy Action. więcej

 
Prasa  
 
Bartosz Węglarczyk: ,,Rzeczpospolitą" czeka rewolucja

- „Rzeczpospolita” (Presspublica) ma szanse zostać pierwszą w historii Polski gazetą, która szybko i sprawnie przygotowana zostanie do totalnej rewolucji, jaka czeka media papierowe - mówi w rozmowie z nami Bartosz Węglarczyk, nowy wicenaczelny dziennika. więcej

 
Powstaje dwutygodnik ,,W sieci". Redaktorem naczelnym Jacek Karnowski

W poniedziałek 26 listopada br. na rynek trafi nowy dwutygodnik „W sieci”. W piśmie znajdą się przedruki materiałów publikowanych w portalach internetowych. Redaktorem naczelnym „W sieci” został Jacek Karnowski, szef portalu wPolityce.pl. więcej

 
Presspublica szuka nowego naczelnego ,,Rzeczpospolitej". Jakie są wymagania?

Rada nadzorcza Presspubliki ogłosiła konkurs otwarty na stanowisko redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita”. Następca zwolnionego po zamieszaniu z tekstem „Trotyl we wraku tupolewa” Tomasza Wróblewskiego ma być znany w lutym 2013 roku. więcej

 
Roszady reklamowe w zarządzie Wydawnictwa Bauer

Wiceprezes Wydawnictwa Bauer Tomasz Namysł przejął od prezesa spółki Witolda Woźniaka nadzór nad kierowanym przez Ewę Kozłowską biurem reklamy firmy - podano w komunikacie prasowym. więcej

 
Bartosz Węglarczyk zastępcą naczelnego ,,Rzeczpospolitej"

Rada nadzorcza Presspubliki ogłosiła w poniedziałek konkurs na stanowisko redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita”. Jednocześnie stanowisko zastępcy naczelnego „Rz” objął Bartosz Węglarczyk. więcej

 
Bartosz Węglarczyk wiceszefem ,,Rzeczpospolitej", odpowiada za białe strony

Były dziennikarz „Gazety Wyborczej” Bartosz Węglarczyk został w poniedziałek zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” (Presspublica). Odpowiadać będzie za dział krajowy dziennika. więcej

 
Internet  
 
NK.pl bez 3 mln użytkowników. "Model się wyczerpał"

W ostatnich miesiącach NK.pl odwiedzało jedynie ok. 9 mln internautów, czyli ponad 3 mln mniej niż w szczycie popularności serwisu. - Model spotkania ze znajomymi z dawnych lat musiał się wyczerpać - komentuje Paweł Karaś. więcej

 
Telewizja głównym źródłem wiedzy politycznej, ale rośnie rola internetu

Chociaż polityczna rola internetu rośnie, to telewizja wciąż jest dla internautów głównym źródłem informacji o polityce. Elity wykorzystują sieć głównie do wzmocnienia swoich komunikatów w tzw. starych mediach - wynika z badań Instytutu Nauk Politycznych UW. więcej

 
Filmweb z aplikacją na iPhone'y

Filmweb.pl udostępnił swoją aplikację na system mobilny iOS. Redakcja serwisu przygotowała ją wspólnie z agencją Artegence. więcej

 
WiMP rusza w Polsce

Polska premiera muzycznego serwisu streamingowego WiMP odbędzie się podczas Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane 24-25 listopada w Warszawie. więcej

 
Interia z serwisem Mobtech o technologiach mobilnych

Interia.pl uruchomiła poświęcony technologiom mobilnym serwis Mobtech.interia.pl. Zamieszczane są w nim informacje o produktach i systemach operacyjnych oraz porady i rankingi sprzętu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polskie firmy przeważnie mają maksymalnie 5 samochodów

Przedstawiciele polskich mikro, małych i średnich firm najczęściej jeżdżą samochodami osobowymi o wartości do 50 tys. zł netto. Większość przedsiębiorstw do prowadzenia swojej działalności potrzebuje nie więcej niż 5 pojazdów - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
68 proc. Polaków wciąż akceptuje bicie dzieci

Większość Polaków (68 proc.) uważa, że są takie sytuacje, kiedy dziecku trzeba dać klapsa, choć aż 78 proc. ma świadomość, iż bicie dzieci jest niezgodne z prawem - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie rzecznika praw dziecka przez TNS OBOP. więcej

 
Public Relations  
 
Kostrzewa PR dla Croma Pharma Polska
 
Zorton i Firma 2000 klientami agencji Prownia
 
Polskie Frykasy z pointb
 
E.C.H.O. Communications dla Schell
 
Parfois z Fashion PR
 
Technologie  
 
Sprzedaż Windowsa 8 poniżej oczekiwań
 
Milion aplikacji wprowadzonych do Apple App Store
 
Nowy polski tablet: Tracer OVO 2.0
 
Tablet lub laptop za darmo na start w świątecznej kampanii Play Online (wideo)
 
Blaupunkt Discovery - tablety Blaupunkt w Polsce
 
IdeaPad S300 - nowa seria notebooków od Lenovo w Polsce (wideo)
 
Ponad 350 mld pobrań aplikacji na smartfony i tablety w latach 2008-2017
 
Przewracanie stron opatentowane przez Apple
 
AC/DC w końcu na iTunes
 
TH-55LFV50 - nowy monitor LCD do ścian wizyjnych od Panasonica
 
Sławomir Stanik country managerem ASUS Polska
 
Gospodarka  
 
UOKiK ukarał spółkę Young Digital Planet za niedozwolone porozumienie
 
Polscy producenci żywności ruszają na podbój zagranicznych rynków
 
Grażyna Piotrowska-Oliwa: PGNiG inwestuje w gaz łupkowy
 
Od 2013 roku w szukaniu pracy pomogą prywatne agencje zatrudnienia
 
Mniejszym firmom uda się wygrać z dłużnikami? Będzie nowe prawo
 
Zwiększył się ruch w nieruchomościach. Koniec "Rodziny na swoim"
 
Największe firmy odporne na spowolnienie
 
Można wycofać wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej
 
Rekordowo niska liczba wydanych pozwoleń na budowę mieszkań
 
Przedsiębiorcy zadowoleni z ustawy deregulacyjnej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Dużo elementów komediowych w trylogii "Hobbit"
 
Rowan Atkinson: Koniec z Jasiem Fasolą
 
"The Trip" - nowy album Smolika
 
Nadciąga "Gra o tron 3" (wideo)
 
Film "Saga "Zmierzch": Przed świtem - część II" podbija kina
 
Robbie Williams: Different (wideo)
 
"Scream and Shout" - Britney Spears z Will.i.amem (posłuchaj)
 
Kate Winslet w komedii "Movie 43"
 
Game: posłuchaj "Black Jesus" z płyty "Jesus Piece"
 
Blog  
 
Grzegorzu H.! "Rzepo"! Nie idźcie tą drogą! - Mirosław Usidus
 
COWORKING, czyli biurko na godziny - Sylwia Segin
 
SŁUP CHMUR - 6. DZIEŃ - Eli Barbur
 
Wolne media, wolny rynek, wolna telewizja. Wolna amerykanka - Ada Kiryluk
 
Komu nie na rękę są narodowcy? - Łukasz Religa
 
Nasz gość  
 
Ewa Stankiewicz: Większość polskich mediów to tuba propagandowa PO i Tuska

- Zwolnienie z „RP” autora artykułu o środkach wybuchowych w szczątkach Tupolewa pokazuje, że panują u nas standardy rodem z Białorusi i najczarniejszych czasów komunistycznych - mówi Ewa Stankiewicz, dziennikarka i reżyserka, mająca na koncie m.in. film „Solidarni 2010”. więcej

 
Andrzej Descours (Eska): Internet jest dla nas medium strategicznym
 
Mirek Kowalski: Piano przyczyni się do poprawy na polskim rynku mediów
 
Kwestionariusz  
 
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO. więcej

 
Monika Bieda: Czytanie gazety zaczynam od wejścia na jej www
 
Maciej Dowbor: Marzę o ... równowadze w życiu prywatnym i zawodowym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Account Manager
 
Social Media Manager
 
PRODUCENT
 
Reporter
 
New Business Manager
 
Head of Digital
 
Product Manager Digital
 
Specjalista ds. SEM
 
Montażysta
 
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny
 
Specjalista ds sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie
 
Brand Manager / Junior Brand Manager
 
EVENT MANAGER
 
asystent / koordynator projektu internetowego
 
Dziennikarz / Redaktor
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl