Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 14 Grudnia 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Juliusz Braun: TVP powinna dostawać więcej z abonamentu

Prezes TVP Juliusz Braun zwrócił się do przewodniczącego KRRiT o zmianę podziału wpływów z abonamentu między TVP a radio publiczne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska chciałaby dostawać ok. 60 proc. przychodów abonamentowych, a nie 40 proc. jak oto jest obecnie. więcej

 
Polska reklama: co było w 2012 roku, co będzie w 2013?

Jakie były w mijającym roku najważniejsze wydarzenia w polskiej branży reklamowej? Jakie będą główne trendy w przyszłym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych domów mediowych, m.in. Jakub Potrzebowski, Izabela Albrychiewicz, Małgorzata Węgierek i Adrian Kawecki. więcej

 
Patricia Kazadi prowadzącą ,,X Factor" w TVN

Patricia Kazadi poprowadzi trzecią edycję programu „X Factor”, która trafi na antenę TVN w marcu 2013 roku. Zastąpi w tej roli Jarosława Kuźniara, który odszedł z show. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

FENIX GROUP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik sekcji produkcji zdjęć w dziale e-commerce

Brand Support poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Executive

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. analiz rynkowych

Prestiżowa i międzynarodowa agencja interaktywna poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Program Planner CE

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza" liderem czytelnictwa dzienników w Polsce

Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od maja do października br. była „Gazeta Wyborcza” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
Tomasz Wróblewski i Piotr Gontarczyk w zespole tygodnika Lisickiego

Były redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Tomasz Wróblewski oraz historyk Piotr Gontarczyk znajdą się w zespole nowego tygodnika opinii przygotowywanego przez Pawła Lisickiego i byłych autorów „Uważam Rze”. więcej

 
Billboardy SaveUp z Natalią Siwiec naruszyły kodeks reklamowy

Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboardy usługi SaveUp oferowanej przez firmę iTraff złamały kodeks branżowy, pokazując uprzedmiotowiony wizerunek kobiety. Plakaty - przedstawiające Natalię Siwiec z hasłem „Zrób mi zdjęcie i odkryj, jaką skrywam tajemnicę” - zostały wycofane przez firmę po pierwszych protestach odbiorców. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
2012 rok w polskiej reklamie, prognozy na 2013 (agencje)

Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marek Gargała, Rafał Baran, Alena Suszycka, Roman Jędrkowiak, Jacek Olechowski i Jakub Kamiński. więcej

Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?

Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marcin Deręgowski, Kornel Dulęba, Zbigniew Nowicki, Mateusz Zyguła i Leszek Wolany. Prognozują również, co wydarzy się w branży w przyszłym roku. więcej

Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja
Polska branża interaktywna w 2012 roku, prognozy na 2013
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Juliusz Braun: TVP powinna dostawać więcej z abonamentu

Prezes TVP Juliusz Braun zwrócił się do przewodniczącego KRRiT o zmianę podziału wpływów z abonamentu między TVP a radio publiczne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska chciałaby dostawać ok. 60 proc. przychodów abonamentowych, a nie 40 proc. jak oto jest obecnie. więcej

 
Patricia Kazadi prowadzącą ,,X Factor" w TVN

Patricia Kazadi poprowadzi trzecią edycję programu „X Factor”, która trafi na antenę TVN w marcu 2013 roku. Zastąpi w tej roli Jarosława Kuźniara, który odszedł z show. więcej

 
Były prezes Legii na czele Live Parku. Ma stworzyć Ekstraklasa TV

Prezesem firmy Live Park, produkującej transmisje z piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, został Leszek Miklas, w przeszłości m.in. prezes Legii Warszawa. Spółka Ekstraklasa SA, do której należy Live Park, chce, żeby Miklas doprowadził do uruchomienia kanału Ekstraklasa TV. więcej

 
Ruszyły zdjęcia do ,,Głębokiej wody 2", emisja wiosną w TVP2

Telewizja Polska rozpoczęła realizację drugiego sezonu serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o pracownikach pomocy społecznej. W obsadzie pojawią się nowi aktorzy, a kolejne odcinki trafią na antenę TVP2 wiosną 2013 roku. więcej

 
Kulinarni.pl - ruszył serwis kulinarny od TVN

W internecie zadebiutował właśnie serwis Kulinarni.pl, czyli nowa społecznościowa witryna kulinarna uruchomiona przez TVN. W serwisie znaleźć można przepisy znanych kucharzy, celebrytów oraz użytkowników. więcej

 
Kanały filmowe: ATM Rozrywka tuż za podium, TVP Seriale nowym liderem

W listopadzie br. wśród kanałów filmowych na pozycję lidera awansowały TVP Seriale. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Cinemax, z kolei ponownie najwięcej stracił AXN Crime. Tuż za podium znalazła się nowa stacja - ATM Rozrywka. więcej

 
Ale kino+ i teleTOON+ na żądanie w UPC

W ofercie sieci kablowej UPC Polska pojawiły się dwa nowe kanały na żądanie z ofertą ze stacji Ale kino+ i teleTOON+ należących do spółki Canal+ Cyfrowy. więcej

 
Regionalne wersje TVP Info w cyfrowej telewizji Vectry

Sieć kablowa Vectra wprowadziła do oferty telewizji cyfrowej regionalne wersje kanału TVP Info. Dotąd dostępne one były tylko w analogowej ofercie operatora. więcej

 
Travel Channel HD w ofercie UPC Polska

Sieć kablowa UPC Polska włączyła dziś do oferty stację dokumentalną Travel Channel HD. Jest ona dostępna dla wszystkich klientów telewizji cyfrowej operatora. więcej

 
,,Garfield Show 3" od stycznia w Cartoon Network

Dziecięcy kanał Cartoon Network od 7 stycznia br. emitować będzie trzeci sezon serialu „Garfield Show”. więcej

 
Nowe seriale od stycznia na antenie teleTOON+

W styczniu 2013 r. dziecięcy kanał teleTOON+ rozpocznie emisję trzech nowych seriali. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Last.fm niedostępne w Polsce

Od 15 stycznia użytkownicy Last.fm, jednego z największych muzycznych serwisów świata, w większości krajów, w tym w Polsce, nie będą mogli już korzystać z internetowego radia. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, RMF FM zyskuje

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
RMF FM nadal liderem w Aglomeracji Śląskiej, Jedynka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień-listopad 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
,,Bajki oparte na Faktach" - audiobook RMF FM dla dzieci w szpitalach

W sobotę 15 grudnia br. ukaże się limitowana edycja audiobooka RMF FM pt. „Bajki oparte na Faktach”, zawierająca 13 najpopularniejszych bajek Jana Brzechwy nagranych przez 30 dziennikarzy redakcji informacyjnej RMF FM. więcej

 
Reklama  
 
Billboardy SaveUp z Natalią Siwiec naruszyły kodeks reklamowy

Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboardy usługi SaveUp oferowanej przez firmę iTraff złamały kodeks branżowy, pokazując uprzedmiotowiony wizerunek kobiety. Plakaty - przedstawiające Natalię Siwiec z hasłem „Zrób mi zdjęcie i odkryj, jaką skrywam tajemnicę” - zostały wycofane przez firmę po pierwszych protestach odbiorców. więcej

 
Po co cały ten marketing?

Pytanie to jest równie nie rozsądne co bezczelne. Każdym w naszym świecie wie że marketing jest konieczność, a nie opcją - pisze Julia Izmałkowa. więcej

 
Eveline Cosmetics sponsorem ,,Top model"

Firma kosmetyczna Eveline Cosmetics została głównym sponsorem trzeciej edycji programu „Top model. Zostań modelką!”, która pojawi się w TVN wiosną 2013 roku - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tauron ostrzega w reklamach przed nieuczciwymi sprzedawcami energii (wide)

Tauron rozpoczął kampanię informacyjną pod hasłem „Stop naciągaczom - podpisuję tylko uczciwe umowy”. W akcji, przygotowanej przez firmy Media Partner i Timecode, występuje aktorka serialowa Dorota Kolak. więcej

 
Bartle Bogle Hegarty najlepszą agencją reklamową, Adidas najlepszym reklamodawcą (wideo)

Brytyjski magazyn Campaign wybrał najlepszych przedstawicieli branży reklamowej tego roku. Najlepszą agencją zostało Bartle Bogle Hegarty, najlepszą siecią reklamową DDB Worldwide a wśród reklamodawców triumfował Adidas. więcej

 
Miłosz Stanisławski na czele sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel

Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu powstającego w Warszawie samoobsługowego Sound Garden Hotel. Poprzednio pracował w Platinum Residence. więcej

 
Energa-Obrót ,,zasila biznes" na Złotych Tarasach w Warszawie

Ruszyła kampania reklamowa dostarczającej energię elektryczną firmy Energa-Obrót. Jednym z elementów akcji - przygotowanej przez firmy S4, PanMedia Western i Ambient Polska - jest nietypowa reklama na elewacji centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie. więcej

 
Karolina Wleklik: z Kostrzewa PR do Cormedia

Karolina Wleklik rozpoczęła pracę w dziale social media domu mediowego Cormedia, obejmując stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych, Poprzednio pracowała w agencji Kostrzewa PR. więcej

 
Novem Group wprowadza Red Hot Chili Lead Reporting System do optymalizacji call center

Novem Group opracowała własne narzędzie Red Hot Chili Lead Reporting System, które pozwala na bieżącą analizę statusu rekordów (leadów) przekazywanych do call center. Ma to służyć optymalizacji wskaźników i ROI kampanii leadowych. więcej

 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" liderem czytelnictwa dzienników w Polsce

Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od maja do października br. była „Gazeta Wyborcza” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
Tomasz Wróblewski i Piotr Gontarczyk w zespole tygodnika Lisickiego

Były redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Tomasz Wróblewski oraz historyk Piotr Gontarczyk znajdą się w zespole nowego tygodnika opinii przygotowywanego przez Pawła Lisickiego i byłych autorów „Uważam Rze”. więcej

 
Sprzedaż pierwszego numeru ,,Grazii" to 250 tys. egz.

Pierwszy numer nowego dwutygodnika people „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), który ukazał się 29 listopada br., sprzedał się w liczbie 250 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy. To o 50 tys. więcej niż zakładało wydawnictwo. więcej

 
Dyrektorzy Ringier Axel Springer wchodzą do zarządów Onetu i DreamLabu

Patrick Boos został członkiem zarządu Grupy Onet, a Marcus Dauck - wiceprezesem należącej do niej firmy DreamLab. Boss jest chief digital officerem, a Dauck - chief information officerem w Ringier Axel Springer Media, który niedawno kupił większościowe udziały Onetu. więcej

 
Daily Mail ma najpopularniejszą gazetową witrynę na świecie

644 miliony internautów, stanowiących 42,6 proc. ogółu użytkowników sieci na świecie, odwiedziło w październiku tego roku witryny należące do codziennych gazet. więcej

 
Tribune Company sprzedaje swoje gazety

Wydawca takich dzienników jak Los Angeles Times i Chicago Tribune, Tribune Company, rozważa sprzedaż części swoich tytułów - podał Bloomberg. więcej

 
Internet  
 
Polska reklama: co było w 2012 roku, co będzie w 2013?

Jakie były w mijającym roku najważniejsze wydarzenia w polskiej branży reklamowej? Jakie będą główne trendy w przyszłym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych domów mediowych, m.in. Jakub Potrzebowski, Izabela Albrychiewicz, Małgorzata Węgierek i Adrian Kawecki. więcej

 
Kulinarni.pl - ruszył serwis kulinarny od TVN

W internecie zadebiutował właśnie serwis Kulinarni.pl, czyli nowa społecznościowa witryna kulinarna uruchomiona przez TVN. W serwisie znaleźć można przepisy znanych kucharzy, celebrytów oraz użytkowników. więcej

 
Na GG można słuchać muzyki z dysku 5 GB

W komunikatorze GG wprowadzono możliwość słuchania piosenek zapisanych na dostępnym w aplikacji wirtualnym dysku. Jednocześnie zwiększono jego pojemność z 3 do 5 GB. więcej

 
Dyrektorzy Ringier Axel Springer wchodzą do zarządów Onetu i DreamLabu

Patrick Boos został członkiem zarządu Grupy Onet, a Marcus Dauck - wiceprezesem należącej do niej firmy DreamLab. Boss jest chief digital officerem, a Dauck - chief information officerem w Ringier Axel Springer Media, który niedawno kupił większościowe udziały Onetu. więcej

 
Michał Boni: Nowy tekst regulacji telekomunikacyjnych nie zagraża internetowi

Według ministra Michała Boniego obecnie proponowany tekst omawianych na konferencji w Dubaju zmian w międzynarodowych regulacjach telekomunikacyjnych (ITR) nie zmierza do regulacji sieci. Jeśli sporne kwestie wrócą jednak do dokumentu, Polska go nie podpisze. więcej

 
Portale społecznościowe popularne na całym świecie

Wielka Brytania ma najwyższy odsetek mieszkańców korzystających z portali społecznościowych - wynika z badania przeprowadzonego w 21 krajach przez Pew Research Center. więcej

 
Radio Last.fm niedostępne w Polsce

Od 15 stycznia użytkownicy Last.fm, jednego z największych muzycznych serwisów świata, w większości krajów, w tym w Polsce, nie będą mogli już korzystać z internetowego radia. więcej

 
17 proc. internautów nie korzysta z portali społecznościowych. "Nie mają takiej potrzeby"

17% polskich internautów deklaruje, że nie korzysta z portali społecznościowych. Głównymi przyczynami są brak takiej potrzeby (56%), niechęć do podawania swoich danych na portalach (50%) oraz preferowanie bezpośrednich kontaktów ze znajomymi (50%). Jednocześnie spośród osób korzystających z portali społecznościowych niemal połowa przyznaje, że korzysta z nich kilka razy dziennie, ale tylko 12% regularnie zamieszcza na nich nowe treści - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Marriott najpopularniejszą marką hotelową na Facebooku

Marriott, Best Western i Hilton to najpopularniejsze obecnie hotelowe marki na Facebooku. więcej

 
Daily Mail ma najpopularniejszą gazetową witrynę na świecie

644 miliony internautów, stanowiących 42,6 proc. ogółu użytkowników sieci na świecie, odwiedziło w październiku tego roku witryny należące do codziennych gazet. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
17 proc. internautów nie korzysta z portali społecznościowych. "Nie mają takiej potrzeby"

17% polskich internautów deklaruje, że nie korzysta z portali społecznościowych. Głównymi przyczynami są brak takiej potrzeby (56%), niechęć do podawania swoich danych na portalach (50%) oraz preferowanie bezpośrednich kontaktów ze znajomymi (50%). Jednocześnie spośród osób korzystających z portali społecznościowych niemal połowa przyznaje, że korzysta z nich kilka razy dziennie, ale tylko 12% regularnie zamieszcza na nich nowe treści - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
4/5 Polaków za świąteczne prezenty zapłaci gotówką

Prawie 80 proc. Polaków za świąteczne prezenty planuje w tym roku zapłacić gotówką. Kartą debetową upominki sfinansuje 20 proc. badanych, co dziesiąty ankietowany wybierze płatność kartą kredytową, a ok. 15 proc. skorzysta z pożyczki - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
95% Polaków ma problemy ze śniegiem i oblodzeniem wokół swojego domu

Na problemy ze śniegiem i oblodzeniem wokół swojego domu narzeka 95% społeczeństwa. Najczęściej są to wysokie koszty, problemy z dojazdami oraz naprawami domu i samochodu. Znacznie częściej w okresie zimowym na niedogodności skarżą się kobiety - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. więcej

 
Według co piątego dwudziestolatka stacjonarne banki i kantory przestaną istnieć

Młodzi Polacy niechętnie płacą gotówką. Wielu jest przekonanych, że całkowita rezygnacja z operacji gotówkowych to kwestia czasu, a zastąpią je płatności internetowe i mobilne. Zdaniem niemal co piątego badanego dwudziestolatka stacjonarne banki i kantory przestaną istnieć - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Jak Polacy różnią się w rozumieniu własnej historii

Źródła podziałów tkwią w konflikcie społecznym lat 80., który podzielił Polaków na zwolenników PRL-owskiej władzy i zwolenników Solidarności - napisał CBOS w komentarzu do przesłanego w czwartek badania "Jak się różnimy w rozumieniu własnej historii". więcej

 
Obchody ważnych rocznic zarówno łączą, jak i dzielą Polaków

Prawie jedna trzecia Polaków (32 proc.) uważa, że obchody ważnych wydarzeń z historii Polski bardziej łączą ludzi, niż dzielą. Przeciwnego zdania jest 34 proc. badanych, natomiast 32 proc. nie ma zdania - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Secret Services wypromuje sklep Pikabu
 
Technologie  
 
Telefon komórkowy posiada 82 proc. Polaków, średnia światowa - 87 proc.
 
Mapy Google w końcu na iPhone'ie (wideo)
 
Samsung i Apple zyskują w oczach konsumentów marek technologicznych
 
Plus stosuje rozwiązanie CSFB, oferta "smartfon LTE" w połowie stycznia 2013 r.
 
Apple umacnia się na pozycji lidera rynku nowych technologii
 
Google nie planuje aplikacji dla Windowsa
 
"Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" w Mac App Store (wideo)
 
Gospodarka  
 
4/5 Polaków za świąteczne prezenty zapłaci gotówką
 
Marcin Piróg odwołany, Zbigniew Mazur prezesem PLL LOT
 
Shell za ponad 320 mln zł kupi stacje Neste w Polsce
 
Zaliczki uproszczone są dostępne dla wszystkich przedsiębiorców
 
Nowe zasady fakturowania, dwa tygodnie na wdrożenie
 
Inflacja spada to rosną zyski z lokat
 
Zmiany w PKP Cargo. Z jedenastu spółek powstaną trzy
 
Ryszard Petru: możliwe są dalsze obniżki stóp procentowych
 
Lewiatan: Uelastycznienie czasu pracy pomoże pracownikom
 
Złe prognozy dla polskich firm na przyszły rok
 
Krzysztof Rybiński: czas najwyższy na bankructwo Grecji
 
Dobra informacja dla posiadających kredyt we franku
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ogłoszono nominacje do Złotych Globów 2013
 
Arctic Monkeys zagra na festiwalu Heineken Open'er 2013
 
Britney Spears kończy pracę nad ósmym albumem
 
Slayer i Ghost gwiazdami Impact Festivalu
 
Robert Plant robi sobie przerwę muzyki
 
Gillian Anderson w serialu "Hannibal"
 
Dave Grohl: Foo Fighters nigdy się nie rozpadnie
 
Koniec serialu "Sons of Anarchy" po siedmiu sezonach
 
Rewolucja w serialu "Dochodzenie"
 
Blog  
 
KŚ - Koniec Świata nadszedł wcześniej - Ada Kiryluk
 
W oparach absurdu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Różnica między Matką Boską a fajką - Jerzy Szygiel
 
Śląski cyrk na szynach. - Ewaryst Fedorowicz
 
Poszeleść sobie tabletem... - Zbigniew Bajka
 
Nasz gość  
 
Jakub Benke: Wierzę, że Starcom ma przed sobą świetną przyszłość

Z Jakubem Benke, który z końcem br. odchodzi z Starcom MediaVest Group Polska rozmawiamy o przyczynach jego decyzji oraz o tym, jak ocenia rynek z perspektywy swojego 12-letniego doświadczenia w SMG. więcej

 
Lisicki: Mamy do czynienia z ograniczeniem pluralizmu opinii
 
Jacek Karnowski: Jest miejsce dla wielu tygodników opinii
 
Kwestionariusz  
 
Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Rafał Grzegorz Szmitrowski, creative and strategy director Click House. więcej

 
Paweł Jędrak: internet jest dla mnie tym, czym rosół dla makaronu
 
Michał Nowosielski: Nie chciałbym pracować ...społecznie. Praca społeczna jest niemoralna
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. Public Relations
 
Kierownik sekcji produkcji zdjęć w dziale e-commerce
 
Junior Account Executive
 
Manager ds. analiz rynkowych
 
Project Manager
 
ON-AIR WRITER-PRODUCER
 
Program Planner CE
 
Brand Manager
 
Sales Manager
 
KIEROWNIK DZIAŁU REKLAMY
 
INTERACTIVE MEDIA PLANNER
 
sekretarz redakcji i biznes developmant manager
 
SZEF DZIAŁU People
 
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Dziennikarz redakcji informacyjnej
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl