Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 23 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?

Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała  spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment. więcej

 
Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)

- Gazety regionalne dawno nie miały się tak dobrze, a ich problemy w niczym nie różnią się od bolączek całego segmentu prasy drukowanej - taki obraz gazet regionalnych wyłania się z naszych rozmów z szefami „Dziennika Zachodniego”, „Expressu Ilustrowanego” i „Kuriera Szczecińskiego”. więcej

 
,,Co tak wcześnie" - Lekko Stronniczy z porannym programem na żywo

Włodek Markowicz i Karol Paciorek, twórcy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, zaczęli w internecie prowadzić na żywo poranną audycję radiową „Co tak wcześnie”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Martis CONSULTING poszukuje osoby na stanowisko
CSR Executive

PKPP Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Portal Internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Działu Muzyka

Sklep internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu internetowego

Agencja interaktywna poszukuje osoby na stanowisko
Frontend Developer

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji w Internecie

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Event manager

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik Działu Kreacji

Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Polcast Television Media Group poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tygodnik ,,Do Rzeczy" od piątku w sprzedaży

W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu. więcej

 
Wojciech Maziarski: przez ciągłe zmiany naczelnych tygodniki stają się ,,pismami-zombie"

Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej” i były redaktor naczelny „Newsweeka”, uważa, że przez ciągłe zmiany redaktorów naczelnych i zespołów tygodników opinii, tytuły te tracą osobowość i charakter. Jego zdaniem, w ciągu kilku lat część z nich zniknie z rynku. więcej

 
Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek

Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego

- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych. więcej

,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"

Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polska” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny
Kioski: ,,Super Express" lepszy od ,,GW", a ,,GPC" od ,,Rz"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

Średnio 3,4 mln widzów oglądało mecze Polaków podczas MŚ w piłce ręcznej, które pokazała TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 7,1 mln zł. Natomiast średnia widownia spotkań emitowanych na antenie TVP Sport do tej pory wyniosła prawie 200 tys. osób. więcej

 
Trybunał: krótkie relacje z transmisji sportowych tylko po kosztach

Stacje telewizyjne na terenie UE będą mogły nadal przygotowywać krótkie relacje z imprez sportowych, które wcześniej były transmitowane na wyłączność w innych kanałach. Będą musiały jednak za to płacić. więcej

 
Oscary 2013 tylko na antenie Canal+

Stacja Canal+ kolejny rok z rzędu pokaże na żywo galę wręczenia Oscarów, czyli Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. więcej

 
HBO HD i HBO GO w ofercie Elsatu

Śląska sieć kablowa Elsat poszerzyła ofertę telewizyjną o pakiet Premium z kanałami HBO HD, HBO 2 HD i HBO Comedy HD oraz o internetowy serwis wideo na żądanie HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza konkurs o Nagrodę im. Pawła Stępki

Do końca lutego br. można zgłaszać kandydatury do konkursu o Nagrodę im. Pawła Stępki. Zostanie ona wręczona w dwóch kategoriach: rozprawa doktorska oraz wydawnictwo naukowe z dziedziny mediów elektronicznych. więcej

 
Trójka liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor mocno do góry

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu. więcej

 
Główne stacje radiowe zyskują w Poznaniu, Radio Złote Przeboje liderem

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Reklama  
 
Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek

Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł. więcej

 
Programy lojalnościowe, czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?

Większość firm co 5 lat traci niemal 50 % klientów, a zdobycie nowych jest drogie i często niemożliwe. Tańszym sposobem jest zatrzymanie najlepszych z nich poprzez programy lojalnościowe - uważa Łukasz Tręda z ABC Data Marketing. więcej

 
KFC reklamuje Mix Box (wideo)

W restauracjach KFC menu Mix Box zostaje wprowadzone w nowej odsłonie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
,,Luck is an attitude" w wizerunkowej kampanii Martini (wideo)

W telewizji i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa alkoholi Martini (Bacardi-Martini Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Martini. Luck is an attitude”, przygotowały i realizują firmy Hypermedia Isobar, Gong i Carat Polska. więcej

 
100 sposobów na oszczędzanie w kampanii Orange dla Firm (wideo)

Ruszyła kampania Orange dla Firm prezentująca możliwości oszczędzenia pieniędzy w ramach tej oferty. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Opus Film, Platige i MEC. więcej

 
17 mln zł na e-reklamy telekomunikacji, 10 mln zł na finanse

Od 1 do 6 stycznia cennikowa wartość internetowych reklam displayowych sektora telekomunikacyjno-mediowego wyniosła 17,3 mln zł, a finansowego - 9,9 mln zł. Po ok. 7 mln zł kosztowały takie reklamy usług, motoryzacji oraz kultury i rozrywki. więcej

 
Kurt Scheller twarzą marki Forky

Znany kucharz Kurt Scheller został ambasadorem wprowadzonego właśnie do sprzedaży widelca do smażenia i gotowania Forky. Forky to pierwsza marka własna firmy FORKitchen. więcej

 
Łukasz Janowski dyrektorem zarządzającym agencji Linea Recta

Łukasz Janowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego i członka zarządu w agencji Linea Recta. Będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi generalnemu - Grzegorzowi Bonderowi, który poprzednio pełnił obie funkcje. więcej

 
Maxi Smak - limitowana edycja czekolad Wedla w opakowaniach od Czteryczwarte

Wkrótce na rynek trafi limitowana edycja nowych czekolad owocowych Wedla - Maxi Smak. Ich opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design. więcej

 
Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji Youngers

Spółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z Agencją Youngers polegającą  na wspólnym pozyskiwaniu partnerów oraz sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów dedykowanych konkretnym reklamodawcom. więcej

 
Prasa  
 
Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?

Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała  spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment. więcej

 
Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)

- Gazety regionalne dawno nie miały się tak dobrze, a ich problemy w niczym nie różnią się od bolączek całego segmentu prasy drukowanej - taki obraz gazet regionalnych wyłania się z naszych rozmów z szefami „Dziennika Zachodniego”, „Expressu Ilustrowanego” i „Kuriera Szczecińskiego”. więcej

 
Tygodnik ,,Do Rzeczy" od piątku w sprzedaży

W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu. więcej

 
Wojciech Maziarski: przez ciągłe zmiany naczelnych tygodniki stają się ,,pismami-zombie"

Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej” i były redaktor naczelny „Newsweeka”, uważa, że przez ciągłe zmiany redaktorów naczelnych i zespołów tygodników opinii, tytuły te tracą osobowość i charakter. Jego zdaniem, w ciągu kilku lat część z nich zniknie z rynku. więcej

 
ZKDP: Wydawca ,,W sieci" nieściśle podał pierwsze dane o sprzedaży

Spółka Fratria, wydawca tygodnika „W sieci” w ostatnich dwóch komunikatach prasowych zaprezentowała dane własne o sprzedaży tego tytułu niezgodnie z regulaminem ZKDP. Związek jednak nie zamierza nakładać na firmę żadnej kary, bo to nowy wydawca. więcej

 
Łukasz Post zastępcą naczelnej ,,Gali"

Łukasz Post objął stanowisko zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala” (G+J Polska) i szefa działu styl życia w tym magazynie. więcej

 
Spadki wśród pism popularnonaukowych, liderami ,,Świat Wiedzy" i ,,Uważam Rze Historia"

W październiku 2012 roku wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem rankingu „Świat Wiedzy”. więcej

 
Credo tygodnika ,,Do Rzeczy": zaufanie czytelników jest nadrzędnym celem redakcji

- Najważniejszym punktem odniesienia dla publicystów i dziennikarzy tygodnika będą czytelnicy. Zdobycie i zachowanie ich zaufania jest nadrzędnym celem redakcji - głosi credo „Tygodnika Do Rzeczy” podpisane przez naczelnego i wydawcę pisma. więcej

 
Robert Pstrokoński i Paweł Lisicki w zarządzie wydawcy ,,Do Rzeczy"

Spółka Orle Pióro, która będzie wydawcą „Tygodnika Do Rzeczy”, ma już zarząd. Jej prezesem został Robert Pstrokoński, a wiceprezesem - Paweł Lisicki. W radzie nadzorczej  znalazły się osoby z byłego kierownictwa Presspubliki, wydawcy „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Sylwester Latkowski naczelnym ,,Wprost". Odchodzi Michał Kobosko

Sylwester Latkowski został nowym redaktorem naczelnym „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpił Michała Kobosko, który odchodzi z wydawnictwa. O zmianie zdecydował wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki. więcej

 
Lutowy ,,Joy" z Agnieszką Radwańską

W środę 23 lutego br. do sprzedaży trafi lutowe wydanie miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się Agnieszka Radwańska. więcej

 
Internet  
 
,,Co tak wcześnie" - Lekko Stronniczy z porannym programem na żywo

Włodek Markowicz i Karol Paciorek, twórcy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, zaczęli w internecie prowadzić na żywo poranną audycję radiową „Co tak wcześnie”. więcej

 
Jak Polacy korzystają z internetu w telefonach (infografika)

W ub.r. z internetu w telefonach komórkowych korzystało ponad dwa razy więcej Polaków niż rok wcześniej. W tej grupie przeważają mężczyźni i osoby do 39. roku życia, a przeciętnie przeglądają się w telefonach przez niecałe 3,5 godziny tygodniowo. więcej

 
Justin Bieber liderem na Twitterze

Kanadyjski gwiazdor muzyki pop, Justin Bieber, stał się najbardziej śledzoną osobą na Twitterze. Profil młodego wokalisty obserwuje już ponad 33,5 milionów internautów. więcej

 
Amazon produkuje własny serial ,,Zombieland"

Prawa do produkcji i emisji serialu „Zombieland” zostały przejęte przez Amazon. Dzięki temu gigant sprzedaży internetowej chce również stać się dostawcą oryginalnych treści. więcej

 
NASK walczy z wirusem Virut

Instytut NASK przejął kolejne 15 domen służących do sterowania i rozpowszechniania złośliwego oprogramowania o nazwie Virut, uniemożliwiając ich dalsze wykorzystywanie do działań przestępczych niebezpiecznych dla użytkowników internetu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
72 proc. Polaków ma oszczędności, najczęściej na rachunku oszczędnościowym

Wśród Polaków znacząco spadło zadowolenie z poziomu posiadanych oszczędności. Jednocześnie jesteśmy gotowi do zmiany postawy i zwiększenia swoich buforów finansowych. Na tle innych narodowości odróżniamy się dużą systematycznością w oszczędzaniu i gotowością do "zaciskania pasa" w warunkach nagłego spadku dochodów - wynika z międzynarodowego badania "Finansowy Barometr ING", zrealizowanego przez TNS Nipo w czternastu krajach Europy. więcej

 
Public Relations  
 
Q&A Consulting wypromuje piwo Tyskie
 
studio PRowokacja dla Akceleratora Technologii
 
Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital
 
Technologie  
 
100 sposobów na oszczędzanie w kampanii Orange dla Firm (wideo)
 
LG Optimus G Pro: nowy flagowy smartfon LG
 
Smartfon NEC z dwoma ekranami
 
Microsoft Surface Pro w lutym
 
KM1010 i KM0793 - nowe tablety od Kruger&Matz
 
Pierwsze smartfony z Firefox OS
 
Gospodarka  
 
Duży pesymizm w polskich przedsiębiorstwach
 
Rekordowe wyniki lotniska w Warszawie
 
Mieszkania będą tanieć. Najbardziej ceny spadły w Łodzi, najmniej w Białymstoku
 
Polska wyrasta na lidera telekomunikacji i informatyki
 
Mniej wyłudzeń kredytów na skradzione dokumenty
 
W które fundusze inwestycyjne warto inwestować w czasie hossy
 
Potrzeby mieszkaniowe Polaków rosną, mieszkań brakuje
 
Rząd zliberalizuje przepisy dotyczące wydobycia gazu łupkowego
 
Co czeka polską gospodarkę. Co to jest middle income trap?
 
Kultura/Rozrywka  
 
"What About Now" - nowa płyta Bon Jovi (wideo)
 
"Prędzej, później, dalej" - nowa piosenka Myslovitz
 
Sting gwiazdą Life Festival Oświęcim 2013
 
"Podejrzani zakochani" - Halina Młynkova i Krzysztof Kiljański dla zakochanych
 
Amanda Seyfried gwiazdą porno w "Lovelace"
 
Oscary 2013 tylko na antenie Canal+
 
,,Strażnik poranka" - premiera dokumentu o abp. Józefie Życińskim w TVP2
 
Amelia Rose Blaire i Jurnee Smollett w serialu "Czysta krew"
 
Bruce Willis zagra w "Sin City: A Dame to Kill For"
 
Soundgarden nie kończą działalności
 
Blog  
 
Bogusław Chrabota za szczery? - Krzysztof Czabański
 
Hej! Posuńcie się tam po prawej stronie! - Tomasz Plonkowski
 
Humanistyka 2.0 - przyszłość czy kolejni bezrobotni? - Łukasz Religa
 
Wrzuć to na uda, to ci się uda! - Janusz Kamieński
 
,,Chcemy łamać przepisy!" - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego

- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych. więcej

 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
CSR Executive
 
Specjalista ds. Marketingu i PR
 
Redaktor Działu Muzyka
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
Frontend Developer
 
Specjalista ds. Komunikacji w Internecie
 
Event manager
 
Pracownik Działu Kreacji
 
Menedżer ds. relacji z panelistami
 
Specjalista ds. programowych
 
Mama - Redaktorka
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
 
Account Executive
 
WYDAWCA
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl