Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 27 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża: ,,Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż ,,W sieci"

„Tygodnik Do Rzeczy” przypomina dawne „Uważam Rze” i prezentuje wyższy poziom niż „W sieci” - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zastanawiają się jednak, jak tytuł poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. więcej

 
Reklamy telekomów w 2012 r.: Orange wydał najwięcej, PTC i Polkomtel sporo mniej

PTK Centertel, operator sieci Orange, w ub.r. cennikowo wydał na reklamę 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Za to Polska Telefonia Cyfrowa zmniejszyła wydatki o 20 proc., a Polkomtel - prawie o 30 proc. Minimalny spadek zanotował P4. więcej

 
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki

Telewizja TVN przyspiesza wprowadzenie na antenę wiosennej oferty programowej. Główne pozycje z prime-time pojawią się w ramówce już w ostatnim tygodniu lutego, a nie w marcu, jak to miało miejsce do tej pory. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER

Add value poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Wydawca tygodników lokalnych poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

Martis CONSULTING poszukuje osoby na stanowisko
CSR Executive

PKPP Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji w Internecie

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Event manager

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik Działu Kreacji

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. relacji z panelistami

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. programowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Uważam Rze Historia" bez starej redakcji, ale zostaje na rynku

W miniony czwartek ukazał się ostatni numer pisma „Uważam Rze Historia” (Presspublica) przygotowany pod redakcją Piotra Zychowicza, który wraz z zespołem odchodzi z tytułu. Magazyn ma być jednak nadal wydawany - jego szefem został Andrzej Talaga. więcej

 
,,Z dziennikarstwem dzieje się fatalnie". Michał Kobosko żegna się z ,,Wprost"

- Na wieść o zmianach we „Wprost” od wielu kolegów z branży usłyszałem, że byliśmy ostatnią ostoją prawdziwego dziennikarstwa w Polsce - pisze w tekście pożegnalnym Michał Kobosko, odchodzący redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”). więcej

 
Mieszkańcy małych miast najchętniej słuchają RMF FM, Radia ZET i Jedynki

W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego wśród mieszkańców małych miast (do 20 tys. mieszkańców) zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?

Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała  spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment. więcej

Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)
Eksperci: Facebook Graph Search odniesie sukces
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki

Telewizja TVN przyspiesza wprowadzenie na antenę wiosennej oferty programowej. Główne pozycje z prime-time pojawią się w ramówce już w ostatnim tygodniu lutego, a nie w marcu, jak to miało miejsce do tej pory. więcej

 
Koniec TV Biznes, rusza Polsat Biznes

Telewizja Polsat przeprowadzi rebranding swojego kanału biznesowego. TV Biznes zmieni nazwę na Polsat Biznes i poza programami informacyjnymi będzie prezentować też treści biznesowo-lifestylowe. więcej

 
Puls2 nadawać będzie o sześć godzin dłużej

Od 1 lutego br. kanał Puls2 nadawać będzie o sześć godzin dłużej każdej doby. Program stacji będzie ruszać codziennie już o 6.00, a nie o 12.00 jak obecnie. więcej

 
Markowska, Steczkowska, Piekarczyk i Afromental w jury ,,The Voice of Poland"

Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk z TSA oraz Baron i Tomson z zespołu Afromental będą trenerami w drugiej edycji programu „The Voice of Poland”, który wiosną pokaże TVP2. więcej

 
HBO uruchomiło HBO Connect

W serwisie hbo.pl pojawiła się społecznościowa funkcjonalność HBO Connect, pozwalająca na dyskutowanie o produkcjach emitowanych na antenie HBO Polska. więcej

 
Edyta Herbuś i Maciej Kurzajewski poprowadzą galę Miss Polonia

Telewizyjna Dwójka transmitować będzie galę finałową konkursu Miss Polonia 2012. Poprowadzą ją Edyta Herbuś i Maciej Kurzajewski. więcej

 
BBC Knowledge szerzej dostępna w sieci Inea

Sieć kablowa Inea dołączyła kanał BBC Knowledge do oferty nowych pakietów telewizyjnych Super HD i Super HD PVR. Wcześniej był on dostępny tylko w niesprzedawanym już pakiecie Inea Max. więcej

 
 
Radio  
 
Mieszkańcy małych miast najchętniej słuchają RMF FM, Radia ZET i Jedynki

W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego wśród mieszkańców małych miast (do 20 tys. mieszkańców) zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Lista przebojów ,,4fun Maxxx top 40" z RMF Maxxx w 4fun.tv

Kanał 4fun.tv rusza z listą przebojów „4fun Maxxx top 40”, która będzie telewizyjnym odpowiednikiem zestawienia „Maxxx Top 40”, emitowanego na antenie radia RMF Maxxx. więcej

 
Reklama  
 
Reklamy telekomów w 2012 r.: Orange wydał najwięcej, PTC i Polkomtel sporo mniej

PTK Centertel, operator sieci Orange, w ub.r. cennikowo wydał na reklamę 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Za to Polska Telefonia Cyfrowa zmniejszyła wydatki o 20 proc., a Polkomtel - prawie o 30 proc. Minimalny spadek zanotował P4. więcej

 
Getin Bank z TVP daje za darmo abonament rtv (wideo)

Getin Bank wspólnie z Telewizją Polską rozpoczyna promocję, w której osoba otwierająca konto Getin Up dostanie środki równe abonamentowi radiowo-telewizyjnemu na dwa lata. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Walk The Line. więcej

 
Maciej Stuhr i Agnieszka Dygant w reklamach Play (wideo)

Do emisji trafiły spoty nowych taryf Play z udziałem Macieja Stuhra i Agnieszki Dygant. Ofertę od tygodnia reklamują już Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka. Kampanię przygotowały firmy Grandes Kochonos, Banana Republic i Mediacom Warszawa. więcej

 
Miasto w świecie mobile

Niedługo niemal każda firma i instytucja będzie posiadała własną aplikację mobilną. A już teraz rozwiązania na smartfony idealnie sprawdzają się w promocji oraz komunikacji tego co mają do zaoferowania miasta i gminy - pisze Paweł Woszkowski, prezes agencji Smartzilla. więcej

 
Agata Kulesza z Gieniusiem reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Agaty Kuleszy i pod hasłem „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western. więcej

 
Credit Agricole Bank Polska postawił na dom mediowy Arena Media

Dom mediowy Arena Media wygrał przetarg na obsługę mediową Credit Agricole Bank Polska. W przetargu startowały także Optimum Media OMD, Zenithoptimedia Group i MEC, który ostatnio obsługiwał ten bank. więcej

 
Prasa i serwisy dla młodzieży w Belgii bez reklam alkoholu

W Belgii od kwietnia reklamy alkoholu będą zakazane w serwisach społecznościowych i blogach odwiedzanych głównie przez młode osoby oraz w skierowanych do nich gazetach i czasopismach. więcej

 
Brand Support uruchomiła agencję social mediową Shake Hands

Agencja reklamowa Brand Support wydzieliła spółkę Shake Hands specjalizującą się w marketingu w mediach społecznościowych. Kieruje nią Szymon Ślipko, wcześniej związany z Brand New Media i Hypermedia Isobar. więcej

 
Agata Meble wybrała Initiative Media Polska

Dom mediowy Initiative Media Polska rozpoczął obsługę budżetu mediowego firmy Agata Meble. Poprzednio zajmował się tym Inifnity Media. więcej

 
Firma Bruk zmienia identyfikacją wizualną

Bruk, producent kostki brukowej i właściciel marki Modern Line, wprowadza swoją nową identyfikację wizualną, opartą na zmodyfikowanym logotypie. Będzie ona obowiązywać od początku lutego. więcej

 
ZenithOptimedia Group będzie reklamować Chicco

Z początkiem lutego ruszy internetowa kampania reklamująca produkty dla dzieci marki Chicco. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Prasa  
 
Branża: ,,Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż ,,W sieci"

„Tygodnik Do Rzeczy” przypomina dawne „Uważam Rze” i prezentuje wyższy poziom niż „W sieci” - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zastanawiają się jednak, jak tytuł poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. więcej

 
,,Uważam Rze Historia" bez starej redakcji, ale zostaje na rynku

W miniony czwartek ukazał się ostatni numer pisma „Uważam Rze Historia” (Presspublica) przygotowany pod redakcją Piotra Zychowicza, który wraz z zespołem odchodzi z tytułu. Magazyn ma być jednak nadal wydawany - jego szefem został Andrzej Talaga. więcej

 
,,Z dziennikarstwem dzieje się fatalnie". Michał Kobosko żegna się z ,,Wprost"

- Na wieść o zmianach we „Wprost” od wielu kolegów z branży usłyszałem, że byliśmy ostatnią ostoją prawdziwego dziennikarstwa w Polsce - pisze w tekście pożegnalnym Michał Kobosko, odchodzący redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”). więcej

 
Tylko ,,Podróże" zyskały wśród pism podróżniczych, ,,National Geographic" liderem

W październiku 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych uplasował się magazyn „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Podróże”. więcej

 
Magazyn ,,Elle" od września w Australii

We wrześniu br. na rynek w Australii trafi pierwsze wydanie luksusowego magazynu modowego „Elle”. Będzie ono wydawany w ramach przedsięwzięcia joint venture między Grupą Bauer Media a Hearst Magazines International. więcej

 
,,Mercedes-Benz magazyn" nadal wydawany przez Direct Publishing Group

Firma Marcedes-Benz Polska przedłużyła umowę z Direct Publishing Group na przygotowywanie polskiej edycji kwartalnika „Mercedes-Benz magazyn”, kierowanego do właścicieli samochodów marki Mercedes. więcej

 
Internet  
 
5,5 mln regularnych użytkowników mobilnego internetu w Polsce (infografika)

5,5 miliona Polaków korzysta regularnie z internetu w telefonie. W ciągu dwóch lat liczba ta wzrosła o blisko 600% - wynika z badań Ipsos i Kantar Media. więcej

 
Polish Social Network - nowy portal od TVP

Telewizja Polska uruchomiła portal informacyjno-społecznościowy kierowany do Polaków mieszkających w Polsce i za granicą. Serwis jest dostępny pod adresem psn.tvp.pl. więcej

 
Netflix nie planuje ekspansji międzynarodowej

Wszyscy, którzy spodziewali się szybkiego wejścia serwisu streamingowego Netflix na kolejne europejskie rynki, mogą czuć się zawiedzeni zachowawczymi planami amerykańskiej firmy. więcej

 
Twitter musi ujawnić dane autorów antysemickich wpisów

Francuski sąd nakazał Twitterowi ujawnienie tożsamości autorów obraźliwych wpisów na wniosek Francuskiej Unii Żydowskich Studentów (UEJF). więcej

 
Public Relations  
 
Robert Moreń odchodzi z Banku Pekao
 
Magdalena Gieorgica account directorem w Momentum Worldwide
 
Yasna Communications wypromuje Football Academy
 
Instytut Great Place To Work postawił na G-Communications Consultants
 
Technologie  
 
Maciej Stuhr i Agnieszka Dygant w reklamach Play (wideo)
 
1,6 mld komórek sprzedanych w 2012, w tym 700 mln smartfonów. Samsung liderem
 
Microsoft: przychód w górę, zysk w dół
 
HTC Mini: pilot do smartfona (wideo)
 
MyWallet od T-Mobile dla klientów Getin Banku i Noble Banku
 
Rekordowy zysk Samsunga
 
Half-Life dostępny na Mac OS X i Linuksie
 
Gospodarka  
 
Na ROR-ach marnuje się 60 mld zł
 
Wydatki ponoszone na rzecz prezesa zarządu można rozliczyć w kosztach podatkowych
 
Niemcy pomogą polskiej gospodarce
 
Czy dojdzie wspólnej inwestycji petrochemicznej Lotosu i Zakładów Azotowych Tarnów
 
Który bank oferuje najlepszy kredyt hipoteczny? Liderem PKO BP
 
Cinema City inwestuje w 4D. "To ma być dobry rok dla polskich kin"
 
Do strefy euro jak najszybciej. "Jedyny sposób na spekulacje rynków finansowych"
 
Zmiana sposoby podziału pieniądze na innowacje
 
Fiskus kontroluje ferie zimowe. Jakie grożą kary finansowe?
 
Kultura/Rozrywka  
 
W.A.B., Wilga oraz Buchmann łączą się w wydawnictwo Grupa Wydawnicza Foksal
 
Enter Shikari gwiazdą festiwalu Przystanek Woodstock
 
Marcin Dorociński w "Jack Strong" zagra Ryszarda Kuklińskiego
 
HBO zamówiło trzeci sezon serialu "Dziewczyny"
 
Snoop Lion pokazał "Reincarnated" (wideo)
 
"Machineries of Joy" - nowa płyta British Sea Power
 
Lady GaGa nagra jazzowy album z Tonym Bennettem
 
"The 20/20 Experience" - w marcu album Justina Timberlake'a
 
Brooke Shields w serialu "Poślubione armii"
 
Sporo hiphopowych motywów na nowej płycie Britney Spears
 
Angelo James - tak nazywa się syn Adele
 
Cinema City inwestuje w 4D. "To ma być dobry rok dla polskich kin"
 
Blog  
 
Buduj społeczność dzięki Google+ - Grzegorz Byszewski
 
,,Hobbit" według Petera Jacksona? Dziękuję - nie biorę! (wpis wściekły o pojęciu pumperdentlich) - Zbigniew Brzeziński
 
Przemysł smoleński - Wanda Konarzewska
 
Ściągasz z sieci? Jesteś rozgrzeszony! - Ada Kiryluk
 
Imagistyka społeczna - Anna Popek
 
Nasz gość  
 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
Dziennikarz telewizyjny - Reporter
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
Redaktor Naczelny
 
CSR Executive
 
Specjalista ds. Marketingu i PR
 
Redaktor Działu Muzyka
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl