Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 1 Lutego 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Kuba Wojewódzki walczy ze swoimi fałszywymi profilami na Facebooku

Po tym jak we wtorek Kuba Wojewódzki usunął swój facebookowy fanpage, pojawiło się kilka podszywających pod niego profili. - To żałosne, napisałem już w tej sprawie do Facebooka - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarz. więcej

 
Product placement: przyszłość komunikacji czy bezwartościowe działanie?

„Często mało przemyślany i nadużywany”, „Jego potencjał rynkowy jest bardzo duży”, „Opłacalny dla telewizji, nieopłacalny dla producentów” - tak o lokowaniu produktu (product placement) mówią pytani przez nas eksperci rynku. więcej

 
,,Wieczorynka" traci widzów. Tylko co dziesiąty to dziecko

Od początku września ub.r. „Wieczorynka” w TVP1 przyciąga przed telewizory codziennie 1,35 mln osób, czyli o 160 tys. mniej niż rok wcześniej. Jednak dzieci stanowią tylko około 12. proc. widzów wieczornych bajek w Jedynce. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Macmillan Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Project Coordinator

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Senior Researcher

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Handlowiec

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

Add value poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Martis CONSULTING poszukuje osoby na stanowisko
CSR Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Justyna Steczkowska z nowym programem w Polsat Cafe

Wiosną na antenie kanału Polsat Cafe ma pojawić się nowy program, w którym Justyna Steczkowska fotografować będzie rodziny wielodzietne. Roboczy tytuł to „Foto-rodzinka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,My Polacy tak mamy!" w reklamach Biedronki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), której wizerunkowa część przebiega pod hasłem „My Polacy tak mamy!”, a reklamy produktowe, pokazują, jak różne zalety i produkty „spotykają niskie ceny“. Akcję przygotowały Duda Polska i MEC. więcej

 
Top 150 miesięczników: ,,Prześlij Przepis" z największą sprzedażą

W październiku 2012 roku w rankingu sprzedaży ogółem miesięczników liderem był magazyn „Prześlij Przepis”, a tuż za nim znalazły się „Przepisy Czytelników”. W czołówce zestawienia dominują miesięczniki poradnikowe dla pań. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojewódzki bez Facebooka: dziwna, nieprzemyślana decyzja

Specjaliści od mediów społecznościowych oceniają, że Kuba Wojewódzki zbyt pochopnie skasował swój fanpage z Facebooka, chociaż miał do tego pełne prawo. Przyznają, że walka z internetowymi hejterami jest trudna. więcej

Film National Geographic Channel o Smoleńsku: nuda, kicz i skandal (wideo)

Film dokumentalny „Katastrofa w przestworzach: Śmierć Prezydenta”, wyemitowany w niedzielę w National Geographic Channel, spotkał się w większości z miażdżącą krytyką ze strony przedstawicieli mediów. Oceniają m.in. Bronisław Wildstein i Paweł Wroński. więcej

Szymon Majewski będzie reklamował PKO BP przez kolejny rok
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Wieczorynka" traci widzów. Tylko co dziesiąty to dziecko

Od początku września ub.r. „Wieczorynka” w TVP1 przyciąga przed telewizory codziennie 1,35 mln osób, czyli o 160 tys. mniej niż rok wcześniej. Jednak dzieci stanowią tylko około 12. proc. widzów wieczornych bajek w Jedynce. więcej

 
Justyna Steczkowska z nowym programem w Polsat Cafe

Wiosną na antenie kanału Polsat Cafe ma pojawić się nowy program, w którym Justyna Steczkowska fotografować będzie rodziny wielodzietne. Roboczy tytuł to „Foto-rodzinka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Paulina Drażba odchodzi z ,,Pytania na śniadanie"

Paulina Drażba, prezenterka i reporterka „Pytania na śniadania” w TVP2, odchodzi z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Multimedia Polska: promocyjne ceny na internet bez lojalki

Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadziła do oferty umowy na czas nieokreślony z promocyjnymi cenami za korzystanie z usługi internetowej. więcej

 
,,Anatomię upadku" obejrzało w TV Puls ponad milion widzów

1,1 mln widzów obejrzało w środę na antenie TV Puls film Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej „Anatomia upadku”. Stacji nie udało się w trakcie jego emisji pokonać żadnej z czterech głównych stacji, ale zanotowała wynik znacznie wyższy od średniej. więcej

 
Definitywny koniec serialu "Jak poznałem waszą matkę"

Telewizja CBS potwierdziła, że dziewiąty sezon zamknie produkcję serialu "Jak poznałem waszą matkę". więcej

 
 
Radio  
 
Piotr Jaroszewski wiceszefem programowym RMF FM

Były szef Radia Złote Przeboje Piotr Jaroszewski od 1 lutego br. został zastępcą dyrektora programowego radia RMF FM. więcej

 
Cezary Szymanek znów na antenie Radia PIN. Rusza program z ,,Bloombergiem"

Od lutego br. w każdy poniedziałek Radio PIN nadawać będzie program „7 dni na biznes” przygotowywany przez dziennikarzy rozgłośni oraz magazynu „Bloomberg Businessweek Polska” (Presspublica). więcej

 
RMF FM, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze w wielkich miastach

W 2012 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród mieszkańców wielkich miast (powyżej 500 tys.) zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET  i Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Product placement: przyszłość komunikacji czy bezwartościowe działanie?

„Często mało przemyślany i nadużywany”, „Jego potencjał rynkowy jest bardzo duży”, „Opłacalny dla telewizji, nieopłacalny dla producentów” - tak o lokowaniu produktu (product placement) mówią pytani przez nas eksperci rynku. więcej

 
,,My Polacy tak mamy!" w reklamach Biedronki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), której wizerunkowa część przebiega pod hasłem „My Polacy tak mamy!”, a reklamy produktowe, pokazują, jak różne zalety i produkty „spotykają niskie ceny“. Akcję przygotowały Duda Polska i MEC. więcej

 
Drobne pomysły, które zmieniają świat

Gdy cały marketingowy świat wciąż wspomina kampanię Red Bull Stratos, chciałbym nieco zdystansować się od tego wielkiego spektaklu i sukcesu mierzonego darmowymi GRPsami - pisze Zbigniew Wysocki z agencji Proximity. więcej

 
Gdańsk rozpoczyna walkę z reklamami. Ma ich być mniej

Gdański magistrat chce uporządkować przestrzeń publiczną oraz kwestie umieszczania reklam na terenach należących do miasta. Nowe zasady ich lokalizacji i wielkości na terenach i budynkach komunalnych ustalił prezydent miasta Paweł Adamowicz. więcej

 
Megafony reklamują nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plus Mix (wideo)

Rusza kampania reklamująca nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci za 5 zł dziennie w Plus Mix. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Opus B, Point of View, Badi Badi i Media Direction więcej

 
Joanna Mazur: z Wydawnictwa Zwierciadło do Pilomaxu

Joanna Mazur objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Pilomax. Poprzednio pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło, a wcześniej m.in. w Marquard Media Polska, Inforze, AWR Wprost i Ringier Polska. więcej

 
Beata Madeja dyrektorem reklamy w Sophisti Group

Beata Madeja - była szefowa reklamy w Grupie Burda - została dyrektorem reklamy Sophisti Group, właściciela lifestylowego portalu Sophisti.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Wiolettę Wabnic. więcej

 
Zmysłowy launch - Demi Moore w kampanii ,,More by Demi" (case study)

Jesienią ub.r. zrealizowano kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek perfumy „More by Demi” sygnowane przez Demii Moore. Poniżej opis akcji, którą Oriflame Poland przygotowało wspólnie z domem mediowym Arena Media. więcej

 
MTV Mobile wybrało agencję Get More Social

Od 1 lutego br. operator MTV Mobile rozpoczyna współpracę z agencją Get More Social, która została wyłoniona w dwuetapowym przetargu. więcej

 
Momentum Worldwide w social media dla czterech marek L'Oréal

Agencja Momentum Worldwide będzie odpowiadać w bieżącym roku za działania w social media marek L’Oréal Paris, Men Expert, Garnier i Maybelline. W przetargu pokonała K2, OS3 Multimedia, Socializera i Pride&Glory Interactive. więcej

 
Nowe przepisy oznakowania urządzeń elektrycznych, także w reklamie

Obowiązek informowania o efektywności energetycznej wszystkich sprzedawanych w Polsce sprzętów elektrycznych i to nie tylko na etykietach ale także w materiałach promocyjnych - to niektóre zmiany wprowadzane przez wchodzące od lutego w życie przepisy. więcej

 
Sylwia Rękawek-Michoń: z Leo Burnett do Lowe GGK

Sylwia Rękawek-Michoń objęła funkcję senior art directora w agencji Lowe GGK. Poprzednio pracowała w Leo Burnett Warsaw, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Euro RSCG Warsaw i Kolle Rebbe Hamburg. więcej

 
Magdalena Michałek w TBWA \ TEQUILA

Do działu digital agencji TBWA \ TEQUILA dołączyła Magdalena Michałek, która jako social media specialist, odpowiada za prowadzenie wybranych kampanii w mediach społecznościowych. więcej

 
Agnieszka Kaczor-Kajdana w Brand Support

Do działu kreacji agencji Brand Support dołączyła Agnieszka Kaczor-Kajdana. Zajmie stanowisko senior art directora. więcej

 
Prasa  
 
Top 150 miesięczników: ,,Prześlij Przepis" z największą sprzedażą

W październiku 2012 roku w rankingu sprzedaży ogółem miesięczników liderem był magazyn „Prześlij Przepis”, a tuż za nim znalazły się „Przepisy Czytelników”. W czołówce zestawienia dominują miesięczniki poradnikowe dla pań. więcej

 
,,Tygodnik Do Rzeczy" podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą

Drugi numer „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro) ukaże się w poniedziałek 4 lutego br. w nakładzie 220 tys. egz., czyli o 20 tys. egz. wyższym niż pierwsze wydanie. Wydawca zmieni też wysokość dystrybucji tygodnika dla niektórych punktów sprzedaży. więcej

 
,,Scooby - Doo!" najpopularniejszym miesięczników wśród dzieci

W październiku 2012 roku w segmencie pism dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, z kolei najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”. więcej

 
,,Fakt" ma przeprosić Michała Tuska za OLT Express

Wydawca „Faktu” ma przeprosić Michała Tuska za podaną w gazecie latem ub.r. informację, że z powodu współpracy z liniami OLT Express grozi mu do 10 lat więzienia. Wyrok jest jednak nieprawomocny, a obrona zapowiedziała apelację. więcej

 
Natasza Urbańska topless na okładce ,,Vivy!" za 99 groszy (foto)

Najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) z Nataszą Urbańską topless na okładce ukazało się promocyjnej cenie 99 groszy w czwartek 31 stycznia br. Wspiera je kampania reklamowa. więcej

 
Internet  
 
Kuba Wojewódzki walczy ze swoimi fałszywymi profilami na Facebooku

Po tym jak we wtorek Kuba Wojewódzki usunął swój facebookowy fanpage, pojawiło się kilka podszywających pod niego profili. - To żałosne, napisałem już w tej sprawie do Facebooka - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarz. więcej

 
Tesco uruchomiło mobilny e-sklep

Ruszyła mobilna wersja ezakupy.tesco.pl, sklepu internetowego Tesco Polska. Przygotował ją zespół IT Tesco w Wielkiej Brytanii i w Indiach. więcej

 
Nowy wygląd ankiet na Facebooku

Facebook testuje nowy rodzaj ankiet, możliwych do wykorzystania przez twórców wpisów sponsorowanych. więcej

 
Wielki Kanion już w Mapach Google

Google skończyło fotografować Wielki Kanion Kolorado. Jeden z cudów natury można już podziwiać w serwisie Mapy internetowego giganta. więcej

 
Żabka z nową stroną internetową od GoldenSubmarine

Ruszyła nowa witryna internetowa sieci sklepów Żabka. Stronę przygotowała agencja GoldenSubmarine. więcej

 
Ceneo.pl udostępnia sklepom swój system rekomendacji

Porównywarka cenowa Ceneo.pl pozwala współpracującym z nią serwisom e-commerce korzystać z jej mechanizmu rekomendacji produktów. Przy czym pełna wersja jest odpłatna. więcej

 
Public Relations  
 
Bartosz Głowacki: z agencji Autentika do Vacaloca
 
Joanna Dzios nie jest już rzecznikiem klubu piłkarskiego Lech Poznań
 
Technologie  
 
Prezes EA: gry wideo nie odpowiadają za agresję
 
52,5 mln tabletów sprzedanych w IV kw. 2012 r., Apple przed Samsungiem
 
Apple nie dostanie większego odszkodowania Samsunga
 
Kolejne smartfony od ZTE na MWC
 
Na koniec 2013 r. w użyciu będzie 1,4 mld smartfonów i 268 mln tabletów
 
ZTE MF93D - nowy modem 4G od ZTE
 
Plus obniża stawki za połączenia do Play
 
Gospodarka  
 
Nowe przepisy oznakowania urządzeń elektrycznych, także w reklamie
 
Podatki można rozliczyć w kosztach podatkowych
 
750 mln zł na tegoroczne dotacje dla firm. Konkurs rusza 4 lutego
 
Ostatni dzień na złożenie zeznania PIT-28
 
Polsat Biznes powalczy o widza, nie tylko branżowego
 
Setki milionów złotych na poprawę jakości powietrza
 
Z chińskim ratingiem łatwiej polskim firmom pozyskiwać kapitał z Państwa Środka
 
Kultura/Rozrywka  
 
Justin Bieber wystąpi 25 marca w Łodzi
 
Definitywny koniec serialu "Jak poznałem waszą matkę"
 
Paul McCartney na nowej płycie Erica Claptona
 
"Heaven" - nowy utwór Depeche Mode (posłuchaj)
 
Exhumed, Finntroll i Veil Of Maya na MetalFest 2013
 
Zac Efron zagra w filmie fantasy "The Falling"
 
"Resilience" - nowa płyta Drowning Pool
 
"Disarm the Descent" - nowy album Killswitch Engage
 
Sam Worthington zabójcą w "For the Dogs"
 
Blog  
 
Minister Mucha rządzi i dzieli - Marek Kacprzak
 
Import sumienia - Tomasz Plonkowski
 
Blokada! Zdrada! Biada! - Ewaryst Fedorowicz
 
Tusk zgłosi wotum nieufności wobec siebie? - Krzysztof Czabański
 
Nieudacznicy - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Kwestionariusz  
 
Paweł Suchocki: U pracowników cenię szacunek i uczciwość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający agencji Buzz Media. więcej

 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki
 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Account Executive
 
Redaktor
 
Digital Project Coordinator
 
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
Dziennikarz telewizyjny - Reporter
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
Redaktor Naczelny
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl