Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 5 Lutego 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory

Piotr Niemczycki 12 lutego br. przestanie pełnić funkcję prezesa Agory. Na trzy miesiące do zarządzania spółką oddelegowana zostanie wówczas Wanda Rapaczyński, zasiadająca obecnie w radzie nadzorczej Agory. więcej

 
,,Harper's Bazaar" kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela

Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”. więcej

 
,,Szpiedzy w Warszawie" tracili widzów z odcinka na odcinek. 52 mln zł z reklam

Historyczny miniserial TVP i BBC „Szpiedzy w Warszawie” śledziło w Jedynce średnio 2,68 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera rynku. Widownia produkcji jednak spadała z odcinka na odcinek. Wpływy z reklam wyniosły 1,52 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Strategii

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
referent prawny w Departamencie Prawnym

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
specjalista w Departamencie Monitoringu

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
główny specjalista w Departamencie Monitoringu

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Project Coordinator

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Handlowiec

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Eurosport na czele kanałów tematycznych, TTV do góry o 990 proc. (top 90)

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych był Eurosport. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała stacja TVP Seriale. Największy wzrost w obu grupach zanotowała TTV. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Ponad 10 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum przed Demotywatorami

Facebook ma obecnie w Polsce 10,2 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, który wyprzedził Demotywatory. Wśród profili mediowych prowadzi YouTube. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kwestia Smaku i Kotlet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami

Czołowe blogi kulinarne, takie jak KwestiaSmaku.com, Kotlet.tv i MojeWypieki.com, są zdecydowanie popularniejsze niż modowe (m.in. Makelifeeasier.pl), lifestyle’owe (np. blogi Kominka) oraz technologiczne - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP

W grudniu 2012 roku YouTube i Facebook zanotowały spore wzrosty odwiedzalności wśród polskich internautów. Natomiast mniej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej miały Google oraz: Onet, WP, Gazeta.pl i Interia. więcej

TVP1 liderem, ale traci najwięcej. Zyskują małe stacje (top 20 styczeń 2013)
Kuba Wojewódzki walczy ze swoimi fałszywymi profilami na Facebooku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Szpiedzy w Warszawie" tracili widzów z odcinka na odcinek. 52 mln zł z reklam

Historyczny miniserial TVP i BBC „Szpiedzy w Warszawie” śledziło w Jedynce średnio 2,68 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera rynku. Widownia produkcji jednak spadała z odcinka na odcinek. Wpływy z reklam wyniosły 1,52 mln zł. więcej

 
Eurosport na czele kanałów tematycznych, TTV do góry o 990 proc. (top 90)

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych był Eurosport. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała stacja TVP Seriale. Największy wzrost w obu grupach zanotowała TTV. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Nowe kanały i pakiety w ofercie Multimedia Polska

Sieć Multimedia Polska od lutego br. wprowadziła do oferty trzy nowe pakiety telewizji cyfrowej: MiniBox, SuperBox i MaxBox oraz cztery nowe stacje: Ale Kino+ HD, Nat Geo Wild HD, MTV Rocks i TTV. więcej

 
Materiały Orange Sport i Orange.pl w serwisie Agencji TVN

Materiały wideo produkowane przez Orange Sport oraz Orange.pl są od poniedziałku dostępne w serwisie agencyjnym x-news - należącym do Agencji TVN. więcej

 
Więcej Kosmica TV na antenie Mango 24

Od 1 lutego br. na antenie kanału Mango 24 emitowane jest dodatkowe pasmo ezoteryczne Kosmica TV. Jego nadawca rozmawia też z kolejnymi stacjami na temat umieszczenia w nich bloku z poradami ezoterycznymi. więcej

 
,,Powrót do Edenu", ,,Północ-południe" i ,,Wyspa Harpera" w kanałach CBS

Wiosną na antenach kanałów CBS pojawią się kolejne premierowe seriale jak m.in. „Powrót do Edenu”, „Wyspa Harpera” czy „Północ-południe”. Natomiast od 4 lutego br. stacje zyskały zmodyfikowaną oprawę. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka zyskuje, Polskie Radio Kielce liderem

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik – grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Super Bowl XLVII - zobacz wszystkie reklamy (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam jakie zostały wyemitowane podczas XLVII Super Bowl. Wśród reklamodawców m.in.: Audi, Old Spice, GoDaddy.com, Kia, Mercedes-Benz, Lexus, Toyota, Fiat, Coca-Cola, Pepsi, Suzuki, Dell, BlackBerry czy Samsung. więcej

 
Polacy na YouTubie najchętniej oglądali reklamy Tic Taca, T-Mobile i Samsunga (wideo)

W 2012 roku polscy użytkownicy YouTube’a przed właściwymi klipami najchętniej oglądali spoty Tic Taca, T-Mobile i Samsunga Galaxy S III. Wśród najpopularniejszych znalazły się też reklamy Kinder Bueno, Raffaello, Diverse, Alior Banku, Ferrero Rocher, Desperados i Infiniti. więcej

 
Heineken karnawałowo promuje odpowiedzialne picie (wideo)

Startuje kampania piwa Heineken (Grupa Żywiec) promująca odpowiedzialne spożywanie alkoholu w czasie karnawału. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis International, AKQA, Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR. więcej

 
,,Gotowy do startu" w kampanii Vitasteronu (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Vitasteron (Valeant Pharmaceuticals International) poprawiającego potencję u mężczyzn. Reklamy do akcji przygotowały firmy Brand Support i Agencja Filmowa. więcej

 
Gorący Kubek Knorr: Uważaj! Poczujesz się jak w domu (wideo)

W telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamująca Gorący Kubek Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowały Lowe GGK i Media Direction. więcej

 
Spektakularna przemiana w reklamie Garnier Fructis Oleo Repair (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków do włosów Garnier Fructis Oleo Repair. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Sklepy Bricomarché reklamowane jako ,,pomysł na biznes" (wideo)

Kilka dni temu ruszyła kampania reklamowa supermarketów budowlanych Bricomarché skierowana do ich potencjalnych franczyzobiorców. Akcja jest prowadzona w TVN24 i TVN CNBC. więcej

 
Krzysztof Hołowczyc twarzą e-sklepu Motointegrator.pl

Kierowca Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem promującym sklep internetowy Motointegrator.pl należący do Inter Cars. Będzie pełnił tę funkcję do końca br. więcej

 
Rekordowe ceny reklam podczas Super Bowl

Mecz o Super Bowl jak zwykle przyciągnął przed telewizory miliony widzów. Emitująca finał ligi NFL telewizja CBS sprzedawała czas reklamowy po rekordowych cenach. więcej

 
Serwisy Presspubliki: z Evolution Media Net do IDMnetu

Sieć IDMnet od początku br. sprzedaje powierzchnie reklamową w serwisach Presspubliki. Poprzednio zajmowała się tym Evolution Media Net. więcej

 
Piotr Sroka w San Markos

Do zespołu San Markos - na stanowisko brand manager - dołączył Piotr Sroka, który odpowiadał będzie za współpracę z nowymi klientami agencji oraz koordynację projektów new business. więcej

 
Agnieszka Kalbarczyk w Interactions

Do zespołu Interactions dołączyła Agnieszka Kalbarczyk. Na stanowisku dyrektora sprzedaży zajmie się współtworzeniem polityki handlowej oraz zarządzaniem zespołem obsługi klientów - domów mediowych i agencji interaktywnych. więcej

 
Ilona Trzeciak i Izabela Kossowska w Valkea Social Media

Do agencji Valkea Social Media dołączyły Ilona Trzeciak i Izabela Kossowska. więcej

 
Prasa  
 
Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory

Piotr Niemczycki 12 lutego br. przestanie pełnić funkcję prezesa Agory. Na trzy miesiące do zarządzania spółką oddelegowana zostanie wówczas Wanda Rapaczyński, zasiadająca obecnie w radzie nadzorczej Agory. więcej

 
,,Harper's Bazaar" kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela

Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”. więcej

 
,,Film" w nowej szacie graficznej. Żurawiecki i Szczygielski nowymi autorami

We wtorek 5 lutego br. ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „Film” (Film Point Group). Od tego numeru magazyn zyskał nową szatę graficzną i odświeżone logo. Dla tytułu zaczęli pisać Bartosz Żurawiecki i Marcin Szczygielski. więcej

 
Stanisław Janecki, Piotr Skwieciński i Cezary Kowalski w redakcji ,,W Sieci"

Stanisław Janecki i Maja Narbutt weszli w skład redakcji tygodnika Jacka Karnowskiego „W Sieci” (Fratria). W zespole pisma znalazł się także Piotr Skwieciński, dotąd związany z „Rzeczpospolitą”, a jego współpracownikiem został Cezary Kowalski. więcej

 
Anja Rubik i Monika Jagaciak na dwóch okładkach ,,Elle"

Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Grupa Burda) ukaże się 6 lutego br. w dwóch wersjach z różnymi okładkami. Na okładce wersji, która trafi do kiosków, będzie modelka Monika „Jac” Jagaciak, zaś na okładce wydania dla prenumeratorów - Anja Rubik. więcej

 
,,Tele Świat" liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W listopadzie 2012 roku wśród dwutygodników z programem telewizyjnym pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „TV 14”, z kolei jedynym spadkiem dotknięty został „Ekran TV”. więcej

 
Małgorzata Kaferska-Łysek naczelną ,,Naj"

Małgorzata Kaferska-Łysek została nową redaktor naczelną dwutygodnika „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Dotąd opiekę redakcyjną nad tytułem sprawowała Joanna Rajpert-Kuźnicka, naczelna „Tiny”. więcej

 
Kasia Nosowska i Kazik piszą dla ,,Malemena"

Kasia Nosowska i Kazik to nowi stali współpracownicy magazynu „Malemen” (Next Media). Pierwsze ich teksty pojawiły się w lutym wydaniu pisma, które trafiło na rynek 4 lutego br. więcej

 
,,Weekend. The best of" w kolekcji "Faktu" za 14,90 zł

We wtorek 5 lutego na rynek trafi książka z płytą zawierającą największe przeboje zespołu Weekend, w tym hit „Ona tańczy dla mnie”. Wydanie ukaże się w serii „Fakt - Polska muzyka”, wydawanej przez Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Magdalena Tomaszek i Łukasz Roguski w kmh media group

Magdalena Tomaszek i Łukasz Roguski zostali specjalistami ds. reklamy & promocji w kmh media group, wydawcy m.in. pism „kmh” i „Autostrada”. Jednocześnie awans otrzymała Małgorzata Derlacz. więcej

 
Internet  
 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Ponad 10 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum przed Demotywatorami

Facebook ma obecnie w Polsce 10,2 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, który wyprzedził Demotywatory. Wśród profili mediowych prowadzi YouTube. więcej

 
10 tysięcy euro w za odkrycie błędu w Mega.co.nz

Kim Dotcom oferuje nawet do 10 tysięcy euro nagrody każdemu, kto znajdzie dziurę w zabezpieczeniach serwisu Mega. więcej

 
Janusz Żebrowski: w rekordowym tempie rośnie rynek usług w chmurze obliczeniowej

Rośnie światowy rynek cloud computingu, czyli mocy obliczeniowej oraz przestrzeni dyskowych do przechowywania danych. Szacuje się, że jego wartość przekracza już dziś kwotę 100 mld dolarów. Zainteresowanie korzystaniem z tej usługi wzrasta z miesiąca na miesiąc. Głównie ze względu na niewielkie koszty dla firm i użytkowników końcowych. Nieporównywalnie mniejsze do tych, które musieliby wydać na budowę własnej infrastruktury informatycznej. więcej

 
Public Relations  
 
Marka ubrań kobiecych Kossmann z BC MFD Media Communications
 
Lay's Poland postawił na H+K Strategies
 
Partner of Promotion zadba o wizerunek firmy Aluprof
 
Centrum Leczenia Otyłości z HealthThink
 
PR consultants wypromuje Diamond Business Park
 
ADP powierzył BrandLab kompleksową obsługę PR
 
Anna Gomoła-Paradowska i Katarzyna Pytel w agencji So what?
 
Technologie  
 
Nowa oferta Play dla Firm
 
Tablet Nokii z Androidem
 
Apple i Samsung wyprzedziły Nokię pod względem korzystania z internetu
 
Chiny ratunkiem dla HTC
 
Gospodarka  
 
Polacy coraz częściej wspierają dobroczynność
 
Firma może stracić prawo do ryczałtu
 
Które spółki dają największą dywidendę
 
Styczeń dla polskich obligacji zakończył się stratą
 
Janusz Żebrowski: w rekordowym tempie rośnie rynek usług w chmurze obliczeniowej
 
Janusz Lewandowski: powinno się udać zawrzeć kompromis budżetowy
 
Milionowe straty lotniska Modlin. "Lada dzień plan naprawy pasa"
 
Jakie stawki za godzinę za pracę w sadach? Polacy nie są zainteresowani
 
Największe problemy OFE to prowizje i polityka inwestycyjna. Szykują się zmiany
 
GO CREATIVE - w Gdańsku rusza 11 edycja programu Biznes na Start
 
Na upublicznieniu informacji straci przedsiębiorca
 
Kultura/Rozrywka  
 
Beyoncé gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013
 
10 maja polska premiera filmu ,,jOBS"
 
"Save Rock and Roll" - nowa płyta Fall Out Boy (wideo)
 
"Little Pusher Love Girl" i "Bad Girl" - nowe kawałki Justina Timberlake'a
 
"Fast & Furious 6" od maja w kinach (wideo)
 
Sylvester Stallone nie jest fanem Twittera
 
Zwiastun film "Star Trek" (wideo)
 
Nadchodzi serial "Under the Dome" (wideo)
 
Blog  
 
Upadek portali ogólnoinformacyjnych w polskim Internecie, czyli bajki Ezopa warto czytać - Zbigniew Brzeziński
 
Czy to Grodzka, czy Miller nie ma jaj? - Tomasz Plonkowski
 
Tydzień bez tygodników - Andrzej Bober
 
Na Podhalu cud! W Dolomitach taki "cud" to standard... - Janusz Kamieński
 
Autorzy niepokorni aportują. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze

- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”. więcej

 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kwestionariusz  
 
Paweł Suchocki: U pracowników cenię szacunek i uczciwość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający agencji Buzz Media. więcej

 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki
 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
aspirant w Departamencie Strategii
 
referent prawny w Departamencie Prawnym
 
specjalista w Departamencie Monitoringu
 
główny specjalista w Departamencie Monitoringu
 
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Senior Account Executive
 
Redaktor
 
Digital Project Coordinator
 
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl